Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(48)
Forma i typ
Książki
(45)
Publikacje fachowe
(13)
Publikacje naukowe
(13)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Czasopisma
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(46)
wypożyczone
(7)
tylko na miejscu
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(13)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(37)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(3)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Autor
Buczyńska Barbara
(2)
Butkiewicz Ewa
(2)
Catmull Edwin E
(2)
Fischer Iwona
(2)
Gratton Chris (1948- )
(2)
Jones Sue Jenkyn
(2)
Kaczyński Krzysztof (ekonomia)
(2)
Kinal Mariola
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Krywan Tomasz
(2)
Liżewski Sławomir
(2)
Meyer Erin (1971- )
(2)
Mędrala Małgorzata
(2)
Ostapowicz Ewa
(2)
Pawlik Kazimierz (1980- )
(2)
Perłakowska Ewa
(2)
Romkowska Ewa (tłumacz)
(2)
Rotkiewicz Marek
(2)
Sobolewska Agnieszka
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Szocik Krzysztof
(2)
Słupski Jakub
(2)
Tyrakowski Sebastian
(2)
Wallace Amy (1962- )
(2)
Wojciechowska Karolina Maria
(2)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(2)
Abriszewski Krzysztof
(1)
Ambroziak Jolanta
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Brawn Ross (1954- )
(1)
Buczkowska Karolina
(1)
Chapska Joanna (1966- )
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dragićević Šešic Milena (1954- )
(1)
Eichelberger Wojciech (1944- )
(1)
Figiel Grzegorz
(1)
Furnham Adrian (1953- )
(1)
Gawrońska-Baran Andrzela
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gernsheimer Jack
(1)
Gung Bohdan
(1)
Gwóźdź Andrzej (1953- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hamel Gary (1954- )
(1)
Hastings Reed (1960- )
(1)
Hofman Iwona
(1)
Hsieh Tony (1973- )
(1)
Ilczuk Dorota
(1)
Iwaszkiewicz Michał (1942- )
(1)
Jaczewska Edyta
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Janusz Małgorzata (nauki kultury fizycznej)
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Jeznach Andrzej (1954- )
(1)
Jung Bohdan
(1)
Klein Naomi
(1)
Kocój Ewa
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotowska Agata
(1)
Kowal Jolanta (1974- )
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Krawczyk-Antoniuk Olena
(1)
Kunikowski Michał
(1)
Kędziora Alicja
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Lipska Dąbrówka
(1)
Lyons Dan (1960- )
(1)
MacRae Ian (1988- )
(1)
Makomaska Sylwia
(1)
Malcherek Monika
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Mikołajczak Paweł (ekonomia)
(1)
Mituś Ambroży
(1)
Mituś Ambroży (1975- )
(1)
Parr Maria (1981- )
(1)
Paziewska Aleksandra
(1)
Pikos Anna
(1)
Piotrowska Katarzyna
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Pustuła Hanna
(1)
Rejman Aneta
(1)
Rost Małgorzata (1985- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(1)
Stojković Branimir (1947- )
(1)
Swanson Richard A. (1942- )
(1)
Szromnik Andrzej (1948- )
(1)
Szulborska-Łukaszewicz Joanna (1966- )
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wnuczak Paweł
(1)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(1)
Wrycza-Bekier Joanna
(1)
Wróblewski Łukasz (ekonomia)
(1)
Wziątek-Staśko Anna
(1)
Zanini Michele
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Szkoły wyższe
(4)
Projektanci mody
(2)
Dyrektorzy HR
(1)
Handlowcy
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Zarządzanie
(19)
Kultura organizacyjna
(18)
Kultura
(11)
Marketing
(9)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Przedsiębiorstwo
(5)
Innowacje
(4)
Instytucje kultury
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Sukces
(4)
Znak towarowy
(4)
Firma (nazwa)
(3)
Internet
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kreatywność
(3)
Miasta
(3)
Organizacja pracy
(3)
Prawo
(3)
Produkt regionalny
(3)
Reklama
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Biurokracja
(2)
Dziedzictwo kulturowe
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Etyka biznesu
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Kadry
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Kultura masowa
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing narodowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Moda
(2)
Motywacja pracy
(2)
Muzealnictwo
(2)
Odpoczynek
(2)
Organizacje
(2)
Pixar
(2)
Polityka
(2)
Projektanci mody
(2)
Projektowanie mody
(2)
Projekty ubioru
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Przywództwo edukacyjne
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Rynek
(2)
Rynek pracy
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Specjalna strefa ekonomiczna
(2)
Sztuka
(2)
Turystyka kulturowa
(2)
Twórczość
(2)
Wytwórnie filmowe
(2)
Zarządzanie oświatą
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Aborcja
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Aktywność człowieka
(1)
Aktywność zawodowa
(1)
Ambient
(1)
Amnesty International
(1)
Audiomarketing
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biblioteka Raczyńskich (Poznań)
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bibliotekarze
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Big data
(1)
Body art
(1)
Branding (marketing)
(1)
Brawn, Ross (1954- )
(1)
Budownictwo mieszkaniowe
(1)
Budżety rodzinne
(1)
COVID-19
(1)
Celebryci
(1)
Centra handlowe
(1)
Cieszyński Ośrodek Kultury - Dom Narodowy
(1)
Content marketing
(1)
Czytelnictwo
(1)
Decyzje
(1)
Domy kultury
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Edukacja filmowa
(1)
Ekonomia
(1)
Emotikony
(1)
Eno, Brian (1948- )
(1)
Europejska Stolica Kultury
(1)
Temat: dzieło
Książę
(1)
Mojżesz
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
2001-0
(5)
1901-2000
(3)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Ukraina
(2)
Łódź (woj. łódzkie)
(2)
Śląsk
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Bałtów (woj. świętokrzyskie)
(1)
Bieszczady
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Kaszuby
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Medynia Głogowska (woj. podkarpackie)
(1)
Pomorskie, województwo
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świebodzice (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(13)
Praca zbiorowa
(6)
Monografia
(5)
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(3)
Blogi
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Literatura grozy
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(33)
Kultura i sztuka
(9)
Psychologia
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Historia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rywalizacja totalna : wojny za kulisami F1 / Ross Brawn oraz Adam Parr ; tłumaczenie Bartosz Sałbut. - Kraków : Sine Qua Non, 2017. - 309, [4] strony, [16] stron tablic : ilustracje ; 22 cm.
Tytuł oryginału: "Total competition : lessons in strategy from Formula One" 2016.
Bibliografia na stronach 305-307.
Kulisy wielkiego biznesu F1. Przyłożył rękę do 20 mistrzowskich tytułów - zarówno kierowców, jak i konstruktorów. Szybko piął się po szczeblach kariery w Williamsie, w Benettonie udanie współpracował z Schumacherem, razem z Niemcem budując potęgę Ferrari w latach 1996-2006, by wreszcie niespodziewanie triumfować z własnym zespołem Brawn GP w 2009 roku. Teraz - już jako dyrektor zarządzający F1 - Ross Brawn dzieli się czytelnikami swoją ogromną wiedzą i doświadczeniem. Opowiada, w jaki sposób Michael Schumacher zyskiwał przewagę nad rywalami i jakie były kulisy jego odejścia z Benettona. Wyjaśnia dlaczego Fernando Alonso jest lepszy od Sebastiana Vettela, który miliarder próbował przejąć Hondę i dlaczego Red Bull nie zdołał powtórzyć wyczynu Ferrari. Dzięki Rywalizacji totalnej dowiesz się, jak wiele detali decyduje o końcowym sukcesie w Formule 1. To pouczająca opowieść o najważniejszych ludziach tego sportu, zakulisowych gierkach, sztuce wywiadowczej i interpretowaniu regulaminu na swoją korzyść. To także praktyczny poradnik dla menadżerów i właścicieli firm, którzy chcą osiągnąć sukces w swojej branży. Formuła 1, jakiej nie znałeś. Historia prawdziwa, choć nie zawsze piękna. Koniecznie musisz to przeczytać! [Wydawnictwo Sine Qua Non, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105726 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Tytuł oryginału: "Humanocracy : creating organizations as amazing as the people inside them" 2020.
Argumenty za humanokracją ; Humanokracja w akcji ; Zasady humanokracji ; Droga do humanokracji.
W świecie nieustających zmian i bezprecedensowych wyzwań potrzeba firm śmiałych i odpornych na przeciwności losu. Niestety większość organizacji jest przeciążona z powodu biurokracji, a przez to działa powoli i zbyt ostrożnie. W czasach wielkiego zamętu struktury oparte na modelu odgórnego zarządzania i licznych regułach okazują się bardziej szkodzić niż pomagać. Tłamszą kreatywność, tłumią innowacyjność. A dziś potrzeba organizacji śmiałych, przedsiębiorczych i nadążających za zmianami. Dlatego powstała ta książka. Jak procedury i hierarchię zastąpić czymś lepszym. W "Humanokracji" Gary Hamel i Michele Zanini wyróżniają siedem podstawowych zasad firmy skupionej na człowieku i dzielą się z czytelnikiem precyzyjnymi wskazówkami dotyczącymi tworzenia organizacji postbiurokratycznej. Przedstawiają nowy model zarządzania, który uwalnia drzemiące w ludziach pokłady kreatywności i zachęca wszystkich do myślenia i postępowania jak właściciel firmy. Kreślą szczegółowy plan jak stworzyć organizację jednocześnie dużą i szybką, jednocześnie zdyscyplinowaną i samorządną, jednocześnie wydajną i przedsiębiorczą w swej naturze, jednocześnie rozważną i śmiałą. Rebelianci odnoszący sukcesy biznesowe. By nie pozostać gołosłownymi, Hamel i Zanini przywołują przykłady różnych firm, które zgodnie z zasadami humanokracji spłaszczyły swą strukturę, zaufały pracownikom i umożliwiły im podejmowanie decyzji biznesowych, dzięki czemu odniosły sukces na konkurencyjnych rynkach. Są to takie organizacje jak m.in.: Buurtzorg, Nucor, Haier, Svenska Handelsbanken, Southwest Airlines, 3M czy Michelin. Stosując ten alternatywny model zarządzania, w którym ludzie nie są tylko „zasobami” wykorzystywanymi do realizacji czyichś założeń, lecz zaangażowanymi twórcami rozwiązań, stworzyli firmy zwinne, które szybko podejmują decyzje i z łatwością tworzą innowacje. Nowa organizacja, w której na pierwszym miejscu jest człowiek. Niniejsza książka to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce budować organizacje zdolne wyprzedzać zmiany – dla każdego, kto dąży do tego, by zapewnić wszystkim członkom zespołu możliwość zdobywania wiedzy, rozwijania się i wnoszenia własnego wkładu. To gotowy przewodnik dla menedżerów marzących o tym, by każdy pracownik stał się mikro przedsiębiorcą odpowiedzialnym za firmę, w której pracuje. Dla liderów pragnących obalać przestarzałe systemy zarządzania i wycofywać niepraktyczne procesy. Humanokracja podpowiada, jak zainicjować ruch, którego nie da się zatrzymać i który doprowadzi do powstania firmy gotowej na przyszłość i otwartej na człowieka. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111754 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Lab rats : how Silicon Valley made work miserable for the rest of us" 2018.
Na okładce podtytuł: Jak kultura korpo zrobiła z naszej pracy piekło.
Bibliografia, netografia na stronach [311]-332.
Jak managerowie z Doliny Krzemowej uczynili z naszej pracy koszmar Witaj w nowej pracy. Po pierwsze, masz szczęście, że tu jesteś. Po drugie, mamy cię gdzieś. Nie zrobisz tu kariery. Jeśli to możliwe, wolimy z ciebie zrobić podwykonawcę zamiast cię zatrudnić, żebyśmy nie musieli zapewniać ci ubezpieczenia zdrowotnego ani świadczeń emerytalnych. Twoja praca będzie stresująca. Zamierzamy cię kontrolować i nadzorować. Nie oczekujemy, że długo z nami zostaniesz. Mamy za to stół do ping-ponga. Przekąski i piwo znajdziesz w kuchni. Dlaczego praca w korporacji stała się dobijająca? Czyja to wina? Jak przestać być korposzczurem? Odkrywaj z książką Danego Lyonsa Dan Lyons - autor bestsellerowego „Fakapu” - zagłębia się w korporacyjny świat aby zrozumieć, dlaczego w biurze czujemy się czasem jak w psychologicznym laboratorium i martwimy się o naszą zawodową przyszłość. Odkrywa też korporacje przeciwstawiające się temu trendowi. Okazuje się nawet, że zysk firmy i zadowolenie pracowników nie są celami wzajemnie się wykluczającymi, a drogą do sukcesu nie jest pracoholizm. Dowiedz się jak powinno wyglądać wymarzone miejsce pracy - nie musisz już dłużej być doświadczalnym korposzczurem. [Znak, 2019]
WITAJ W NOWEJ PRACY ; WSTĘP: Zbuduj kaczkę ; Cz. I. UDRĘKA W LABIRYNCIE: 1. Nieszczęśliwi w raju, 2. Nowi magnaci, 3. Zwięzła historia nauk o zarządzaniu (i dlaczego nie należy im ufać), 4. Kto się boi Doliny Krzemowej? ; CZ. II. CZTERY CZYNNIKI WYWOŁUJĄCE PRZYGNĘBIENIE W MIEJSCU PRACY: 5. Kształtowanie przyszłych kadr (albo: sorry, ale jesteś już stary i najwyższy czas odejść), 6. Pieniądze: "Śmieci z prędkością światła", 7. Niepewność: "Jesteśmy zespołem, nie rodziną", 8. Zmiana: "Jak się żyje w samym środku nieustającego huraganu?", 9. Uprzedmiotowienie: Wyobraź sobie, że jesteś maszyną w maszynie ; Cz. III. SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCZYWISTEGO: 10. Walka o człowieczeństwo pracy, 11. Basecamp: powrót do podstaw, 12. Managed by Q: "Wszyscy sprzątamy", 13. Kapor Capital: świadomi kapitaliści, 14. Ruch na rzecz przedsiębiorczości społecznej ; EPILOG: Czy zebry mogą naprawić to, co popsuły jednorożce?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa projektu: Internetowa Promocja Nauki.
Dot. m.in. Krosna (s. 35-44), gminy Ulanów, Bieszczad i Soliny, Rzeszowa, gminy Strzyżów (411-415).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. ROLA HISTORII I TRADYCJI W BUDOWIE MARKETINGU TERYTORIALNEGO: Historia i kultura: perspektywy promocji lokalnego rozwoju ekonomicznego ; Historia jako element budowy marki i promocji miasta ; Znaczenie produktów lokalnych w budowaniu marki i promocji gminy Ulanów ; Polonijny ruch artystyczny jako narzędzie budowy pozytywnego wizerunku Polski poza jej granicami ; Literatura jako sposób promowania regionu na przykładzie "Tajemnic Soliny" i "Za wrotami cudów" Henryka Nicponia ; Znaczenie marki w promowaniu produktu regionalnego ; Spuścizna historyczna dla przyszłości regionu - promocja jednostki terytorialnej. II. MARKA I PROMOCJA REGIONÓW: Wyżyna częstochowska wyżyną wysokich technologii - czynniki hamujące, szanse i perspektywy rozwoju budowy silnej marki regionalnej w obrębie województwa śląskiego ; Górnośląska-Zagłębiowska Metropolia "Silesia" - wizja i rzeczywistość ; Nowa tożsamość Zagłębia Dąbrowskiego - promocja subregionu oraz dyskurs medialny ; Rola uczelni wyższych w budowaniu marki i promocji Regionu Wałbrzyskiego ; Kreowanie wizerunku regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego. III. MARKA I PROMOCJA MIASTA: Rola informacji w kreacji marki miasta i regionu oraz jego promocji (na przykładzie Głogowa) ; Miejski design na Śląsku - samorządy i projektanci w kreowaniu wizerunku śląskich miast ; Wizerunek promowany rzeszowa a wizerunek postrzegany przez jego mieszkańców ; Budowanie marki i promocaj miasta na przykładzie Rzeszowa ; Przestrzeń miejska a wizerunek miasta ; Komunikacja marketingowa miasta i regionu turystycznego na przykładzie Lublina i województwa lubelskiego ; Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu wizerunku miasta - przykład miasta Sosnowiec ; Internet a marka miasta. Działania, sukcesy, porażki. IV. WYBRANE ASPEKTY MARKI I PROMOCJI: Zjawisko "trudnej marki" na przykładzie marki Polska ; Sytuacje kryzysowe a pogarszanie wizerunku jednostki sektora publicznego ; Promocja gospodarcza gmin. Czyli jak osiągnąć sukces w pozyskiwaniu inwestorów? ; Szanse rozwoju turystyki rowerowej i jej znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej ; Co-branding marki produktu i marki miejsca ; Promocaj obszarów terytorialnych drogą do ich konkurencyjności. V. ROLA WYŻSZYCH UCZELNI I EDUKACJI: Działalność promocyjna placówki oświatowej ; Rola wyższych uczelni w analitycznym wsparciu oraz promocji innowacji regionalnych MŚP ; Promocja wyników badań uczelni wyższych ; Kształtowanie wizerunku Uniwersytetu Rzeszowskiego na przykładzie realizacji projektu "UR - nowoczesność i przyszłość regionu" ; Marka szkoły wyższej jako forma kreowania wizerunku miasta i regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100130 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Kreatywność S.A. : droga do prawdziwej inspiracji / Ed Catmull, Amy Wallace ; [tłumaczenie Marcin Kowalczyk]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2016. - 1 płyta audio CD (12 godz. 29 min 34 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
(Audiobook : Prosta Droga do Wiedzy)
Czas trwania: 12 godz. 29 min. 34 s.
Tytuł oryginału: "Creativity, INC. : overcoming the unseen forces that stand in the way of true inspiration" 2014.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Janusz German.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
"Kreatywność" to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation - wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę - ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, „wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze". Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc tak wspaniałe filmy, jak trylogia „Toy Story”, „Potwory i spółka”, „Gdzie jest Nemo”, „Iniemamocni”, „Odlot” i „WALL-E”, które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana - i zyskowna. Przeczytaj i zainspiruj się jak zbudować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie. [MT Biznes, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1336/005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywność S.A. : droga do prawdziwej inspiracji / Ed Catmull, Amy Wallace ; przekład Marcin Kowalczyk. - Wydanie w oprawie miękkiej, dodruk. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 386, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Tytuł oryginału: "Creativity, INC. : overcoming the unseen forces that stand in the way of true inspiration" 2014.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Zajrzyj za kulisy jednej z najbardziej kreatywnych firm świata! Kreatywność to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie. To także pierwszy wgląd za kulisy wytwórni filmów animowanych Pixar. Dzięki niej możemy zajrzeć na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę – ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, „wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze". KULTURA KREATYWNOŚCI. Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc takie filmy, jak trylogia „Toy Story”, „Potwory i spółka”, „Gdzie jest Nemo”, „Iniemamocni”, „Odlot” i „WALL-E”, które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana – i zyskowna. Ta książka zawiera mnóstwo sprawdzonych recept na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. A oto garść porad Eda Catmulla: Jeśli uda ci się zebrać odpowiedni zespół, także pomysły mogą okazać się właściwe. Zawsze staraj się zatrudniać ludzi mądrzejszych od siebie. Jeśli w twojej organizacji są ludzie, którzy nie mają swobody działania, przegrasz. Nie odrzucaj żadnych pomysłów, nawet jeśli pochodzą z nieoczekiwanych kierunków. Nie wystarczy być jedynie otwartym na pomysły innych. [http://www.mtbiznes.pl/b2377-kreatywnosc-s-a.htm, dostęp 29.09.2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dot. m.in. Garncarskiego Szlaku w Rzeszowskiem.
Bibliogr. przy pracach.
1. TURYSTYKA A KULTURA - ROZWAŻANIA OGÓLNE: Kultura a turystyka - wzajemne relacje ; Turystyka i kultura - dwie siostry ; Dziedzictwo kulturowe Podgórza i możliwości jego wykorzystania w turystyce ; Kultura i sztuka muzyczna w nowej rzeczywistości rynkowej (oferta kulturalna Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi ; Innowacyjne zarządzanie w kulturze elementem stymulacji rozwoju gospodarczego na przykładzie Łodzi i Dublina ; Przejawy kultury w produkcie gastronomicznym ; Garncarskim szlakiem - na pograniczu kultury i turystyki ; Walory turystyczne Bałtowa w świetle badań ankietowych. 2. MUZEA I OBIEKTY PARAMUZEALNE: Analiza stanu atrakcji turystycznych w Polsce: muzea i obiekty paramuzealne. Segmentacja rynku ; O potrzebie rewolucji w polskim muzealnictwie XXI wieku ; Muzea jako produkt turystyczny i obiekt dydaktyczny ; Ruch turystyczny w placówkach kultury województwa świętokrzyskiego ; Muzeum Powstania Warszawskiego jako nowoczesna placówka edukacyjna ; Muzeum jako instytucja łącząca kulturę i turystykę na przykładzie Muzeum w Łęczycy. 3. WYDARZENIA KULTURALNE, FESTIWALE, KONCERTY, IMPREZY PLENEROWE: Wydarzenia kulturalne jako element promocji turystycznej miast ; Imprezy kulturalne jako element identyfikacji turystycznej Łodzi ; Wydarzenia kulturalne a rozwój turystyki w Krakowie ; Imprezy turystyczno-kulturalne jako ewokacja czasów świetności regionu świętokrzyskiego ; Gliwickie Dni Dziedzictwa Kulturowego elementem rozwoju i promocji turystyki w regionie śląskim. 4. KULTURA LUDOWA: Kultura ludowa w polskiej turystyce - autentyczność czy komercja? ; Rola kultury kaszubskiej w promocji turystycznej województwa pomorskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94227 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The culture map : breaking through the invisible boundaries of global business" 2014.
Dla liderów, menedżerów i konsultantów.
Książka Erin Meyer - współautorki bestsellera Gdy regułą jest brak reguł - o tym, jak radzić sobie z trudnościami komunikacyjnymi w świecie biznesu. Dlaczego polskiemu menadżerowi tak trudno dogadać się z zespołem z Indii? Ile trwa piętnaście minut w Londynie, a ile w Dubaju? Co to znaczy, że Polacy, Francuzi i Niemcy są przedstawicielami „kultur kokosowych? Jak dobrze odczytać to, co tak naprawdę mówią nam ludzie z innych krajów i kultur? Niemiec od razu przejdzie do sedna sprawy, ale kiedy krytykuje cię szef z Wielkiej Brytanii, możesz tego nawet nie zauważyć. W skandynawskim zespole trudno odkryć, kto właściwie jest menadżerem, co jest nie do pomyślenia dla ceniących hierarchię Azjatów. Kiedy różne narody i kultury zaczynają wspólnie robić biznes, czasem naprawdę trudno się dogadać. Mapa kulturowa to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pracuje w międzynarodowym zespole. To książka dla liderów, menadżerów, konsultantów i specjalistów, którzy odkryli, że można świetnie znać język, ale wciąż pozostawać niezrozumiałym. Erin Meyer, opierając się na badaniach i własnej praktyce, przedstawia krok po kroku, jak zrozumieć najczęściej występujące w biznesie trudności komunikacyjne wynikające z różnic kulturowych oraz daje praktyczne wskazówki, jak skutecznie sobie z nimi radzić. Międzynarodowy bestseller, który pomaga pokonać niewidzialne granice w biznesie. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112770 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
I. KONTEKSTY KOMUNIKOWANIA WIZUALNEGO: O komunikacji wizualnej / Jan Nuckowski ; Akademia, akademizm i awangardy / Piotr Głowacki ; Czerwone zygzaki po przekątnej kartki, czyli o sposobach budowy przekazu w obrazie / Beata Bigaj-Zwonek ; Autorska metoda konstruowania przestrzeni wirtualnej umożliwiająca percepcję przestrzeni otwartej (pejzaż, tło, otoczenie) / Dariusz Grzybowicz ; Mediatektura - architektura i przestrzeń medialne / Magdalena Pińczyńska ; O funkcji fotografii / Aleksandra Anzel, Magdalena Pińczyńska ; Ikoniczność w komunikowaniu / Paweł Przywara ; Neuroestetyczne podejście do komunikacji ze sztuką / Katarzyna Kogut ; Filozoficzne aspekty komunikacji wizualnej / Maciej Ulita. II. KOMUNIKOWANIE WIZUALNE W PRAKTYCE: Mistrzowskie wdrażanie strategii / Wiktor Siegel ; Kontrowersyjne okładki, czyli jak kontekst zmienia sztukę w skandal / Sylwester Zimon ; Zaangażowana społecznie komunikacja wizualna. Analiza zagadnienia na przykładzie organizacji Amnesty International / Anna Dudzińska ; Identyfikacja wizualna w brandingu narodowym - przykład Księstwa Liechtensteinu / Sławomir Gawroński ; Reklama zewnętrzna jako narzędzie komunikowania wizualnego / Rafał Polak ; Komunikowanie wizualne w promocji regionów turystycznych województw małopolskiego i śląskiego / Aneta Pawłowska, Krzysztof Groń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96194 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 187-[192].
1. Definicyjne ujęcie kultury organizacyjnej ; 2. Elementy kultury organizacyjnej ; 3. Funkcje i siła kultury organizacyjnej w kontekście misji organizacji ; 4. Kształtowanie kultury organizacyjnej instytucji oświatowej ; 5. Komunikacja w instytucji oświatowej ; 6. Model wartości konkurujących K.S. Camerona i R.E. Quinna ; 7. Kultura organizacyjna wybranych instytucji oświatowych Rzeszowa: 7.1. Metodologia badań. Problem, cel, hipotezy, zmienne i wskaźniki, 7.2. Charakterystyka grupy badanej ; 8. Kultura organizacyjna przebadanych instytucji oświatowych w ujęciu modelu wartości konkurujących Kima S. Camerona i Roberta E. Quinna ; 9. Przywództwo w przebadanych instytucjach oświatowych: 9.1. Narzędzia oddziaływania dyrektorów na pracowników, 9.2. Styl kierowania instytucją oświatową, 9.3. Cechy przywódcze dyrektorów : 10. Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w instytucjach oświatowych: 10.1. Preferowane sposoby komunikowania się dyrektorów z pracownikami, 10.2. Komunikacja w zespołach nauczycielskich ; 11. Normy i wartości w instytucjach oświatowych: 11.1. Cechy efektywnie działającej instytucji oświatowej, 11.2. Czynniki motywacyjne w instytucjach oświatowych, 11.3. Symbole behawioralne, 11.4. Symbole językowe, 11.5. Symbole osobowe, 11.6. Symbole fizyczne, 11.7. Misja instytucji oświatowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-11681 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Muzyka na peryferiach uwagi : od musique d'ameublement do audiomarketingu / Sylwia Makomaska. - Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2021. - 363 strony : ilustracje (w tym kolorowe), nuty, rysunki, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [317]-338. Indeks.
1. EFEKT "TAPETY AKUSTYCZNEJ" JAKO STRATEGIA NADAWCY: 1.1. Pomiędzy słuchaniem a słyszeniem - typologia bodźców słuchowych a rodzaje i cechy uwagi, 1.2. Odbiór muzyki w perspektywie modelu "wzajemnych zależności", 1.3. Droga do efektu "tapety akustycznej", 1.4. Wokół strategii inżynierii akustycznej: 1.4.1. Model społecznego wzmocnienia muzyki (Brown 2006), 1.4.2. Model szans rozpracowania przekazu (Cacioppo i Petty 1981) ; 2. ERIK SATIE I KONCEPCJA MUSIQUE D'AMEUBLEMENT - OD TEORII DO PRAKTYKI: 2.1. Wprowadzenie, 2.2. Musique d’ameublement - w poszukiwaniu źródeł inspiracji, 2.3. Musique d’ameublement w praktyce: 2.3.1. Tapisserie en fer forgé i Carrelage phonique (1917), 2.3.2. Wokół Sons industriels (1920), 2.3.3. Tenture de cabinet préfectoral (1923), 2.4. Musique d’ameublement jako "tapeta akustyczna", 2.5. Podsumowanie ; 3. MUZAK I "NAUKOWA" KONCEPCJA PROGRAMOWANIA MUZYKI (TŁA): 3.1. Wprowadzenie, 3.2. Firma Muzak - geneza i rozwój, 3.2.1. Wpływ koncepcji "naukowego zarządzania" i psychologii przemysłowej, 3.3. Stimulus Progression - pomiędzy teorią a praktyką, 3.4. Podsumowanie ; 4. MUZAK W WERSJI AVANT-GARDE - BRIAN ENO I MUZYKA AMBIENT: 4.1. Wprowadzenie, 4.2. Muzyka ambient - główne założenia i źródła inspiracji, 4.3. Wokół Music for Airports (1978), 4.4. Podsumowanie ; 5. AUDIOMARKETING - TEORIA, BADANIA, PRAKTYKA: 5.1. Wprowadzenie, 5.2. Audiomarketing w perspektywie teorii marketingu: 5.2.1. Philip Kotler (1973–1974) i koncepcja atmosferyki, 5.2.2. Mary Jo Bitner (1992) i koncepcja przestrzeni usługowej, 5.2.3. Marketing doświadczeń i marketing sensoryczny, 5.3. Wpływ muzyki na reakcje konsumentów w miejscu sprzedaży - od kierowanej stymulacji do krosmodalnych doświadczeń. Przegląd wybranych badań, 5.4. Audiomarketing w praktyce na przykładzie działalności firmy IMS S.A., 5.5. Koncepcja "(współ)dzielonego znaczenia" w strategii audiomarketingu ; 6. MUSICSCAPE WSPÓŁCZESNEGO CENTRUM HANDLOWEGO - BADANIA WŁASNE: 6.1. Wprowadzenie, 6.2. Metoda badań, charakterystyka obiektów handlowych i uczestników badań, 6.3. Muzyka (tła) jako "forma architektury" - perspektywa słuchacza/"tajemniczego klienta": 6.3.1. Przykładowe poziomy analizy - od dżingla do stref akustycznych, 6.3.2. (Pozorna) cisza w centrum handlowym - strategia czy przypadek?, 6.3.3. Zjawiska schizofonii i kakofonii, 6.4. Musicscape jako element pozytywnego bądź negatywnego doświadczenia z miejsca sprzedaży, 6.4.1. Musicscape a efekt dążenia, 6.4.2. Musicscape a efekt unikania, 6.5. Odbiorca wobec musicscape’u - typologia postaw. Od habituacji do buntu: 6.5.1. Habituacja, 6.5.2. Postawa pozytywna i niejednolita, 6.5.3. Od krytycyzmu do buntu, 6.5.4. Nietypowe postawy: odbiorca/kompozytor i odbiorca/pracownik, 6.6. Dyskusja ; ANEKS 1. Szczegółowy wykaz najważniejszych albumów demonstracyjnych wydanych przez Muzak Corporation w latach 1969-1984 ; ANEKS 2. Wykaz cytowanych utworów muzycznych wraz z adresami URL (dostęp 14.11.2020).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-Ksieg 3554 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
1. W STRONĘ TEORII - ZARZĄDZANIE W SEKTORZE KULTURY: Zarządzanie kulturą, czyli dwa plus dwa równa się osiem / Joanna Szulborska ; Zarządzanie w sektorze kultury w Polsce - krótka historia idei i perspektyw / Ewa Kocój ; Dokąd zmierzamy? Wokół konstytucji sektora kultury w Polsce / Joanna Szulborska-Łukaszewicz ; Kulturo, sfinansuj się sama - analiza możliwości funkcjonowania funduszy żelaznych w polskiej kulturze instytucjonalnej / Tomasz Pietrucha. 2. W STRONĘ PRAKTYKI - STUDIA PRZYPADKÓW: Europejskie Szlaki Kulturowe i Znak Dziedzictwa Europejskiego w ujęciu porównawczym / Bożena Gierat-Bieroń ; Szlak Architektury Drewnianej w Małopolsce - od idei do zarządzania regionalnym produktem turystycznym. Studium przypadku / Michalina Bałys ; Zarządzanie festiwalem Misteria Paschalia. Perspektywa organizacji / Magdalena Warejko ; Muzeum w budowie - innowacyjne koncepcje zarządzania muzeum we współczesnej kulturze na przykładzie Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie / Karolina Wróblewska-Lesniak ; Identyfikacja interesariuszy jako wstęp do analizy środowiska projektowego imprezy kulturalnej. Przykład Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni / Anna Wróblewska ; Zarządzanie ryzykiem w projekcie muzycznym - fikcja czy rzeczywista konieczność? Analiza procesu na przykładzie światowej prapremiery opery Antona Rubinsteina "Mojżesz".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107647 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Dla praktyków zaangażowanych w działalność organizacji pozarządowych, a także wykładowców i studentów uczelni ekonomicznych.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)
R. I. KIERUNKI ROZWOJU ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH I SEKTORA POZARZĄDOWEGO - Joanna Schmidt: 1. Przemiany sektora pozarządowego w Polsce po 1989 roku ; 2. Profesjonalizacja w kontekście przemian sektora pozarządowego ; 3. Rozwój organizacji pozarządowej - współczesne dylematy ; 4. Rozwój a profesjonalizacja organizacji pozarządowych w Polsce - wyniki badań ; R. II. KULTURA ORGANIZACYJNA ORGANIZACJI NON-PROFIT I JEJ WYMIAR INNOWACYJNOŚCI - Joanna Schmidt, Agnieszka Ziomek: 1. Kultura organizacyjna NGO ; 2. Kultura organizacyjna organizacji pozarządowych według Scheina ; 3. Uwarunkowania kultury innowacyjnej w organizacjach pozarządowych w Polsce ; 4. Porównanie cech kultury organizacyjnej NGO i jej wymiaru innowacyjności w badanych organizacjach pozarządowych ; R. III. FINANSOWE UWARUNKOWANIA DZIAŁALNOŚCI ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH - Paweł Mikołajczak: 1. Dylematy finansowania działalności NGO ; 2. Znaczenie dywersyfikacji źródeł przychodów w zrównoważonym rozwoju NGO ;3. Komercjalizacja NGO - szanse i krytyka: Komercjalizacja NGO a misja społeczna ; Komercjalizacja NGO versus misja społeczna – krytyka ; Promisyjny charakter komercjalizacji NGO ; 4. Finansowanie i majątek NGO - wyniki badania ; R. IV. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ORGANIZACJACH POZARZĄDOWYCH - Aldona Andrzejczak: 1. Zmiany w podejściu do traktowania pracowników w organizacjach ; 2. Specyfika kapitału ludzkiego w organizacjach pozarządowych ; 3. Podstawowe obszary zarządzania zasobami ludzkimi i ich trendy rozwojowe ; 4. Procesy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach pozarządowych - wyniki badania: Pozyskiwanie kandydatów do pracy ; Ocena pracy i zaangażowania ; Szkolenie i rozwój zasobów ludzkich ; Systemy motywacyjne w badanych organizacjach ; R. V. ROZWÓJ KOMPETENCJI WOLONTARIUSZY W ORGANIZACJACH POZARZĄDOWYCH - Magdalena Głowacka: 1. Wolontariat w Polsce ; 2. Zarządzanie kompetencjami wolontariuszy w NGO ; 3. Kierunki rozwoju wolontariatu ; 4. Sposoby wsparcia rozwoju kompetencji wolontariuszy - wyniki badania ; R. VI. MIĘDZYSEKTOROWE RELACJE ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH - Joanna Wiśniewska-Paluszak: 1. Charakterystyka relacji międzysektorowych ; 2. Typy relacji i renty relacyjne organizacji pozarządowych ; 3. Następstwa relacji organizacji pozarządowych z biznesem ; 4. Relacje z biznesem w świetle opinii kadry zarządzającej organizacjami pozarządowymi - wyniki badania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108416 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Między hiperracjonalizacją a technologizacją – o rudymentach społeczeństwa ponowoczesnego oraz ich konsekwencjach / Agata Kotowska ; Aktywny senior w późnej nowoczesności – Kolpingowski Klub Seniora / Martyna Rynkowska ; Polscy celebryci w początkowej fazie epidemii COVID-19 – analiza wybranych profili na Instagramie / Katarzyna Garwol ; Kształtowanie wizerunku marki globalnej na przykładzie przedsiębiorstwa The Coca-Cola Company, McDonald’s Corporation i Volvo Car Corporation / Małgorzata Jakubas ; Epidemia otyłości w świecie nadmiaru i niedoboru – przyczyny, stan faktyczny, konsekwencje / Klaudia Nawrot ; Społeczność lokalna wczoraj i dziś – dyskusja w dobie zmiany społecznej / Krystian Bieś ; Antyestetyka w body art – wokół sztuki czy wytwarzania społecznego wizerunku? / Agata Kotowska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang.
Część I KOMUNIKOWANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Społeczeństwo informacyjne w ujęciu analitycznym. 1.1. Geneza społeczeństwa informacyjnego. 1.2. Koncepcje społeczeństwa informacyjnego. 1.3. Segmentacja społeczeństwa informacyjnego. 1.4. Funkcje i dysfunkcje społeczeństwa informacyjnego. 1.5. Socjologia Internetu - nowy wymiar badań nad społeczeństwem informacyjnym. Rozdział 2. Media społeczeństwa informacyjnego. 2.1. Media masowe. 2.2. Komu służą media? 2.3. Przekaz i jego treść. 2.4. Publiczność odbiorcza i jej skład. 2.5. Oddziaływanie komunikowania masowego i publicznego 2.6. Mediamorfoza i prawa mediów. 2.7. Media cyfrowe i sieciowe. 2.8. Media mobilne. Rozdział 3. Komunikacja interpersonalna w relacjach społecznych. 3.1. Komunikacja interpersonalna - podstawowe zagadnienia. 3.2. Rodzaje komunikacji pomiędzy ludźmi. 3.3. Typy komunikacji interpersonalnej. 3.4. Mowa ciała w komunikacji interpersonalnej. 3.5. Typy reakcji na komunikaty. 3.6. Przeszkody w komunikacji interpersonalnej. 3.7. Reguły w komunikowaniu się. Rozdział 4. Istota i projektowanie działań public relations. 4.1. Historia PR w zarysie. 4.2. Definicje public relations. 4.3. Przygotowanie projektu działań PR - analiza etapów. 4.4. Czynniki sukcesu w PR - ostatnie uwagi. Rozdział 5. Marketing w praktyce socjologicznej. 5.1. Koncepcje działań marketingowych. 5.2. Marketing polityczny. 5.4. Marketing społeczny. 5.5. Demarketing jako strategia marketingu społecznego. 5.6. Marketing społeczny w Internecie. 5.7. Marketing komercyjny polityczny i społeczny - podsumowanie. Rozdział 6. Psychopatologia komunikacji sieciowej. 6.1. Człowiek w dobie Internetu. 6.2. Kryteria rozpoznania uzależnienia od Internetu. 6.3. Przyczyny uzależnień komputerowych. 6.4. Predyspozycje do uzależnień komputerowych. 6.5. Badania nad uzależnieniem od Internetu. 6.6. Terapia uzależnień komputerowych. 6.7. Przykłady wybranych przypadków osób uzależnionych od Internetu... Rozdział 7. Pozycjonowanie informacji w Internecie. 7.1. Zasady funkcjonowania wyszukiwarek internetowych. 7.2. Oddziaływanie wysokiej pozycji witryny w wyszukiwarkach na rozwój organizacji. 7.3. Techniki pozycjonowania i wyszukiwania informacji. 7.4. Identyfikacja czynników budowania popularności witryny organizacji w sieci. 7.5. Metody wielokryterialne w procesie pozycjonowania informacji - przykład empiryczny. Rozdział 8. "Komunikowanie" na rynku pracy - nowe możliwości zawodowe. 8.1. Wykształcenie w zakresie nauk społecznych versus perspektywy zawodowe. 8.2. Profesjonalne kompetencje komunikacyjne w perspektywie szans zawodowych. 8.3. Społeczeństwo medialne - implikacje dla rynku pracy: konkluzje. Część II RZĄDZANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. Rozdział 1. Projektowanie systemów zarządzania organizacjami. 1.1. Kontekstualność procesów zarządzania 1.2. Przegląd koncepcji zarządzania 1.3. Parametryzacja otoczenia firmy/organizacji 1.4. Struktura systemu zarządzania 1.5. Menadżer w procesie zarządzania 1.6. Sieciowe zarządzanie firmą w otoczeniu digitalnym. Rozdział 2. Przedsiębiorczość w zarządzaniu. 2.1. Poznawcze aspekty wiedzy z zakresu przedsiębiorczości. 2.2. Koncepcje i strategie w działalności przedsiębiorczej. 2.3. Rola otoczenia w prognozowaniu działań przedsiębiorczych. 2.4. Modele i style działań przedsiębiorczych. 2.5. Technologia przedsiębiorczego zarządzania. 3. Jak kierować karierą własną i podwładnych? 3.1. Etapy procesu kadrowego. 3.2. Nabór do pracy. 3.3. Metody stosowane podczas rekrutacji zawodowej. 3.4. Etapy w okresie zatrudnienia. 3.5. Poszukiwanie pracy w warunkach współczesnego rynku pracy ... Rozdział 4. Kultura organizacyjna w systemach zarządzania.. 4.1. Przegląd sposobów definiowania kultury organizacyjnej. 4.2. Czynniki wpływu na kulturę organizacyjną. 4.3. Wpływ kultury narodowej na kulturę organizacyjną. 4.4. Wymiary kultury organizacyjnej. 4.5. Składniki kultury organizacyjnej. 4.6. Funkcje kultury organizacyjnej. 4.7. Typologie kultur organizacyjnych . 4.8. Zmiana kultury organizacyjnej. 4.9. Przykład kultury organizacyjnej - kultura arabska. Rozdział 5. Jak skutecznie negocjować i rozwiązywać konflikty. 5.1. Negocjacje jako proces komunikowania się w celu osiągnięcia porozumienia 5.2. Konflikt - jego rodzaje, uwarunkowania, cechy, fazy i sposoby rozwiązywania. 5.3. Jak negocjować, aby osiągnąć korzystne dla siebie porozumienie? 5.4. Reguły, taktyki, typy, style i "chwyty" występujące w negocjacjach. 5.5. Fazy procesu negocjacji 5.6.Psychologiczne determinanty sukcesu negocjacyjnego. Rozdział 6. Problemy etyki biznesu . 6.1. Uwarunkowania etyki biznesu w społeczeństwie informacyjnym. 6.2. Etyka i moralność. 6.3. Etyka biznesu - problemy definicyjne. 6.4. Etyka biznesu a kultura organizacyjna. 6.5. Społeczna odpowiedzialność biznesu - CSR. 6.6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa za ochronę środowiska. Rozdział 7. "Zarządzanie" na rynku pracy. 7.1. Zmiany na rynku pracy. 7.2. Nowe zawody i stanowiska pracy. Część III METODOLOGIA BADAŃ W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Praktyczny wymiar metod i technik. 1.1. "Mapa" postępowania badawczego. 1.2. Od teorii do praktyki - wymiar kontekstualny. 1.3. Projektowane modele postępowań indukcyjnych. 1.4. Finał badań - wartość użytkowa projektu. Rozdział 2. Charakterystyka podejścia. 2.1. Współczesne dylematy badawcze. 2.2. Skąd zainteresowanie podejściem jakościowym? 2.3. Jakie trendy? 2.4. Co dalej? Rozdział 3. Metody ilościowe w zarządzaniu i organizacji. 3.1. Metody ilościowe versus metody jakościowe w zarządzaniu i organizacji .. 3.2. Zastosowanie metody AHP do oceniania pracowników w organizacjachů Rozdział 4. Internet i jego rola w procesie realizacji badań. 4.1. Rola i znaczenie Internetu w badaniach ankietowych. 4.2. Zalety badań internetowych. 4.3. Wady badań internetowych. 4.4. Jak zachęcać respondentów do wypełnienia ankiety online?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97167 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 369-373.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ros.
1. KULTURA I TURYSTYKA - MIĘDZY KONFLIKTEM A SYMBIOZĄ: Turystyka i kultura - od komercjalizacji do dialogu kultur ; Ekonomičeskie aspekty ispol'zovaniâ kul'turno-istoričeskogo naslediâ v sfere turizma ; Proces przekształcania zasobów kulturowych w atrakcje turystyczne (na przykładzie zagospodarowania turystycznego pól bitewnych) ; Jak kultura się sprzedaje? ; O nowe oblicze obsługi turystyki kulturowej ; Między atrakcją a pułapką turystyczną. Dylematy turystyki kulturowej XXI wieku. 2. MIASTA KULTURY A TURYSTYKA: Turystyka kreatywna - nowy trend w rozwoju turystyki miejskiej ; Turystyczny wizerunek Warszawy a potencjał kulturalny miasta ; Miejsca pamięci z okresu II wojny światowej a współczesna turystyka (ze szczególnym uwzględnieniem Krakowa). 3. DZIEDZICTWO KULTUROWE WSI W TURYSTYCE: Specjalizacja tematyczna wsi i turystyka ; Wykorzystanie kultury ludowej w turystyce - nieuchronna komercjalizacja czy "ostatnia deska ratunku"? ; Działania w obronie tradycji i dobrego smaku ; Potencjał Wielkopolski w zakresie rozwoju turystyki kulturowej śladami jeździeckich tradycji i dziedzictwa. 4. SZLAKI I WYDARZENIA KULTURALNE JAKO PRODUKTY TURYSTYCZNE: Kulturowe szlaki turystyczne - próba klasyfikacji oraz postulaty w zakresie ich tworzenia i funkcjonowania ; Kreowanie i promocja wydarzeń kulturalnych. Analiza Gliwickich Dni Dziedzictwa Kulturowego ; "Dzień z Borowieckim" - projekt nowego produktu turystycznego Łodzi. 5. INSTYTUCJE KULTURY CZY OBIEKTY TURYSTYCZNE?: Aktualne tendencje na rynku atrakcji dla odwiedzających ; Światowy przemysł parków tematycznych ; Muzeum Historii Żydów Polskich jako przykład muzeum narracyjnego ; Rola Muzeum Sportu i Turystyki w propagowaniu kultury fizycznej. 6. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ W KULTURZE - KSIĘGA DOBRYCH PRAKTYK: Kreatywny Szlak Województwa Łódzkiego ; Zamek na szlaku innowacji ; Rzemiosło artystyczne i sztuka użytkowa narzędziem budowania atrakcyjności społeczno-gospodarczej Świebodzic ; Alternatywna mapa miasta jako narzędzie promocji kultury i turystyki na przykładzie Use-It Warsaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94228 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang.
Spis treści także ang.
Czytelnik czy klient - implikacje podejścia do użytkownika biblioteki dla procesu obsługi ; ka Czy czytelnik może być zbawiony? - grzechy, nawyki, oczekiwania współczesnego czytelnika ; Komunikacja interpersonalna w praktyce bibliotecznej i jej wpływ na postrzeganie jakości biblioteki przez użytkowników ; Biblioteka w procesie uspołeczniania na przykładzie komunikacji interpersonalnej w środowisku bibliotecznym ; Komunikacja interpersonalna w bibliotece - wybrane zagadnienia ; Kontakt i komunikacja z czytelnikiem niesłyszącym ; Zarządzanie nowoczesną biblioteką, czyli co jest podstawą sukcesu każdej współczesnej organizacji? ; Filozofia KAIZEN w bibliotece akademickiej ; Broker informacji - ewolucja zawodu bibliotekarza? ; Aktywność młodych pracowników bibliotek w organizacjach zawodowych ; Kultura w budowaniu jakości biblioteki ; Badania marketingowe szansą na poznanie potrzeb czytelnika ; Budowanie wizerunku biblioteki na przykładzie Książnicy Zamojskiej ; Wizerunek WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie na łamach prasy w latach 2005-2009 ; Zbiory specjalne Biblioteki Raczyńskich i ich czytelnicy ; Biblioteka naukowa w społeczeństwie informacyjnym ; Blogi w bibliotekach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96235 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
Dotyczy m.in. województwa podkarpackiego
Bibliografia przy artykułach.
Tytuł równoległy w języku angielskim: Social Inequalities and Economic Growth.
Spis treści także w języku angielskim i rosyjskim.
Cztery artykuły w języku angielskim.
Streszczenie w języku angielskim, polskim przy artykułach.
Anna Murawska - Wzrost poziomu wykształcenia ludności jako szansa dla rozwoju społeczno-ekonomicznego krajów Unii Europejskiej ; Mieczysław Dobija - Niestandardowe źródła kapitału ludzkiego w rozwoju cywilizacji ; Michał Gabriel Woźniak - Lessons from the Polish way of transformation ; Marek Leszczyński - Bezpieczeństwo jako globalne dobro publiczne w kontekście problemu państw upadłych ; Małgorzata Wosiek - Kapitał społeczny i jego relacje z czynnikami wytwórczymi ; Wojciech Kozioł - Produktywność pracy w Polsce w przekroju województw ; Arkadiusz Tuziak - Innowacyjność i kapitał ludzki w rozwoju regionu ; Renata Śliwa, Piotr Waląg - Industrializacja i deindustrializacja gospodarki. Przyczynek do dyskusji nad reindustrializacją gospodarki Polski ; Joanna Spychała - Wpływ instrumentów polityki fiskalnej na wahania koniunkturalne w gospodarce polskiej ; Bogumiła Grzebyk - Rola instrumentów Wspólnej Polityki Rolnej Unii Europejskiej w podnoszeniu jakości życia mieszkańców obszarów wiejskich ; Elżbieta Inglot-Brzęk - JST a organizacje pozarządowe - modele współpracy ; Małgorzata Stec - Public e-administration condition and perspectives in Podkarpackie voivodship ; Tomasz Żminda, Jakub Bis - Rola Podstrefy Lublin Specjalnej Strefy Ekonomicznej Euro-Park Mielec w zagospodarowaniu i modernizacji kapitału ludzkiego miasta Lublin ; Anna Jonkisz-Zacny - Aktywa jako czynnik intensyfikacji produktywności kapitału ludzkiego ; Adam Gwiazda - Kontrowersyjna „polityka” kontroli urodzeń za pomocą aborcji ; Krystyna Leśniak-Moczuk - Społeczeństwo równości czy zniewolone danetyzacją? ; Dorota Pekasiewicz, Agata Szczukocka - Analiza rozwoju nowych technologii w gospodarstwach domowych w Polsce ; Zygmunt Mazur, Janusz Pec - Analiza ryzyka II poziomu w 3-poziomowym hierarchicznym modelu zarządzania bezpieczeństwem informacji uwzględniająca specyfiki statystyki publicznej ; Gabriel Nowacki - Rola technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w działaniach psychologicznych ; Rafał Tuziak - "Big Data" w kontekście kapitału ludzkiego ; Jędrzej Wieczorkowski - Akceptacja naruszenia prywatności w erze "Big Data" ; Anton Dyndar - The influence of the Ukrainian and Polish population's cultural activity on their economic development ; Dorota Chmielewska-Muciek - Zależności korelacyjne kultury organizacyjnej z innowacyjnością małych przedsiębiorstw w Polsce ; Maryna Milushyna - Corporative culture as an instrument of human resources management ; Kamil Augustyn - Koncepcja oceny efektu spillover indywidualnej kreatywności pracowników przedsiębiorstw o zróżnicowanym stopniu know-how ; Arkadiusz D. Leśniak-Moczuk - Od edukacji do e-gospodarki. Kreatywność szansą na egalitaryzm globalny ; Katarzyna Rzepka, Janusz Czerny - O humanizację myśli ekonomicznej ; Edyta Gąsiorowska-Mącznik - Teoretyczne podstawy przedsiębiorczości ; Zofia Wyszkowska - Zarządzanie jakością usług medycznych w przychodniach lekarskich ; Paweł Łukasik - Analiza problemów pomiaru innowacyjności przedsiębiorstwa ; Marek Makowiec - Start-upy technologiczne generujące innowacje w gospodarce jako efekt komercjalizacji badań naukowych ; Maria Sarama - Zmiany na rynku bankowości internetowej w Polsce w latach 2010-2015 ; Maciej Czaplewski - Podstawowe trendy i kierunki zmian na polskim rynku telefonii mobilnej ; Teresa Mendyk-Krajewska - Bezpieczeństwo urządzeń mobilnych w aspekcie realizacji e-usług ; Marcin Krzesaj - Ocena jakości informacji w wybranych polskich katalogach stron WWW ; Anna Pamuła, Beata Gontar - Rower miejski w Łodzi - ocena użytkowników ; Ewa Prałat - Możliwości elektronicznych zakupów na polskim rynku B2B ; Tomasz Śpiewak - Giełdowy rynek instrumentów pochodnych w Polsce - szanse i zagrożenia dla zintegrowanego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.52 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prasa kruszy demokrację. Dokąd wiodą nas media ; Media jako narzędzie kształtowania kultury politycznej w Polsce po 1989 roku ; Rola mediów w funkcjonowaniu "nowej dyplomacji" ; Wolne słowo na przetargu. Między misją a komercją ; Odcienie "wolnych mediów" - rozważania semantyczne ; Tabloidyzacja a mediatyzacja i logika mediów - wzajemne relacje pojęć ; Publiczność medialna i jej współczesne wymiary ; "Nowy Dzień" - nieudany eksperyment Agory ; Freepolboks, Dzieci Neo, Jasiu Śmietana, Arnold Buzdygan - bohaterowie nowych mediów, wolnych mediów? ; Medialne aspekty horroru ; Czy media są wolne od rzetelnego informowania? Przekazy komunikacji masowej w "kulturze typu instant" ; Kultura polityczna w kształtowaniu struktur społeczeństwa informacyjnego w Polsce ; Marines z palcami na... klawiaturach. Milblogi a swoboda wypowiedzi w internecie ; Przeszkody epistemologiczne w mediach ; Kim jest Rysio z Klanu? Medialne symulakra w dyskursie publicznym ; Rola mediów w kształtowaniu opinii na temat korupcji ; Mechanizmy medialne a wizerunek sądu w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95544/t.2 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego (s. 155-162, 197-209, 215-217, 409-433) i gminy Cmolas (s. 295-309).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang., ros., ukr.
Streszcz. ang., pol. przy pracach, ros. przy niektórych pracach.
Michał Gabriel Woźniak: Fundamentalne kwestie budowy spójności społeczno-ekonomicznej i gospodarki innowacyjnej w Polsce; Wojciech Pawnik: Konstruowanie porządku wolnorynkowego w Polsce - aspekt społeczny; Wiesław Tadeusz Popławski: Nierówności przez pryzmat kapitału społeczno-kulturowego wsi polskiej; Damian S. Pyrkosz: Culture Makes the Difference - the Humanistic Approach to the Understanding of Economic Development; Teresa Bal-Woźniak: Instytucjonalne podstawy jakości zasobów ludzkich w kontekście zachowań innowacyjnych [m.in. organizacyjne uczenie się]; Dariusz Firszt: Instytucjonalne uwarunkowania innowacyjności gospodarki; Katarzyna Szopik-Depczyńska: Klasyfikacja czynników aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw; Mirosław Gorczyca: Regionalne dysparytety rozwoju mieszkalnictwa; Vitalij Bočeluk: Psihologičeskie osobennosti upravleniâ social'no-ekonomičeskimi sistemami; Aleksander Gugnin, Tadeusz Pliszka: Instytucjonalny wymiar etyki w ujęciu Niccola Machiavellego; Marina N. Radeva: Institucional'naâ osnova strukturnyh izmenenij v ekonomike; Ryszarda Bolonek: Przekształcenia instytucjonalne w Polsce metodą pokonywania nierówności gospodarczych w ramach UE; Natal'â Bul'bah: Institucional'noe obespečenie regulâtornoj deâtel'nosti gosudarstva v sfere investirovaniâ; Katarzyna Puchalska: Determinanty inwestycyjne i ich wpływ na zróżnicowanie przestrzenne napływu kapitału zagranicznego; Krzysztof Stachowiak: Instytucjonalne uwarunkowania międzynarodowej działalności przedsiębiorstw w Europie Środkowo-Wschodniej; Władysława Jastrzębska, Małgorzata Lechwar: Instytucjonalne uwarunkowania rozwoju lokalnego - wybrane aspekty; Aleksander Gugnin, Tadeusz Pliszka: Instytucje wspomagające kapitał ludzki w Polsce - ujęcie historyczne; Anna Barwińska-Małajowicz, Waldemar Kalita, Katarzyna Puchalska: Regionalne zróżnicowanie przedsiębiorczości i inwestycji zagranicznych a odpływ rodzimej siły roboczej za granicę; Anna Barwińska-Małajowicz: Próby rozwiązywania problemu dyskryminacji i nierówności na rynku pracy Unii Europejskiej; T. M. Cygankova, A. I. Gončaruk: Tendencii i problemy torgovo-ekonomičeskogo sotrudničestva Ukrainy i Pol'ši; Galina Ivanovna Serba: Perspektivy razvitiâ ukrainsko-pol'skogo transgraničnogo sotrudničestva (po materialam sociologičeskih issledovanij); Ol'ga Pokataeva: Institucional'nye elementy tovarnyh rinkov; Ol'ga Gal'cova: Institucional'nye izmeneniâ v agrarnom sektore Ukrainy; Maciej Lewandowski, Paweł Młodkowski: Rynek usług pocztowych w UGW; Sergij Sergijovič Bilâev: Stan ta perspektivi rozvitku eksportnogo rinku moločnoi produkcii: Bogdan Wierzbiński: Entrepreneurship and marketing as ways of firm development in the context of the provision of equal socio-economic opportunities; Lidia Kaliszczak: Przedsiębiorczość władz samorządowych w rozwoju gminy - kontekst niwelowania nierówności społecznych; Marta Kawa, Wiesława Kuźniar: Rola spółdzielczości jako instytucji w przeciwdziałaniu nierównościom ekonomicznym i społecznym; Wiesława Cieślewicz: Regionalna pomoc publiczna jako instrument aktywizacji gospodarczej - przypadek specjalnych stref ekonomicznych w Polsce; Bożena Sowa: Działalność Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na rzecz rozwoju regionu w latach 2004-2007 ze szczególnym uwzględnieniem Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw (SPO WKP); Ryszard Kata: Instytucjonalne uwarunkowania w dostępie rolników do kapitału w regionie Polski południowo-wschodniej; Daniel Kucharek: Prawne i organizacyjne powiązania Giełdy Pieniężnej i Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie; Paulina Filip: Planowanie finansowe a optymalizacja obciążeń fiskalnych działalności gospodarczej; Elżbieta Inglot-Brzęk: Zmiana w organizacji biurokratycznej; Viktoriâ Kolomiec: Konkurentosnosobnost' personala kak ob''ektivnoe uslovie razvitiâ predpriâtiâ: Natal'â Naduk: Social'no-psihologičeskij portret lumpenizirovannogo rabotnika organizacii; Katarzyna Chudy-Laskowska, Kinga Stępień: Nowe zjawisko w badaniach społecznych - identyfikacja wykluczenia społecznego wśród studentów Podkarpacia i ich rodzin; Beata Kasprzyk, Aleksander Kasprzyk: Obiektywny i subiektywny poziom dochodów gospodarstw domowych w woj. podkarpackim w 2008 roku; Tomasz Zalega: Sytuacja materialna w gospodarstwach domowych z osobą bezrobotną (w świetle wyników badań własnych); Paweł Ulman: Funkcjonowanie gospodarstw osób niepełnosprawnych w polskim systemie społeczno-ekonomicznym; Regina Klimkowska: Psychologiczne uwarunkowania decyzji zakupu samochodów luksusowych; Elżbieta Soszyńska: Instytucjonalne i inne uwarunkowania relacji wzrost gospodarczy a nierówności społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.15 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej