Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(96)
Forma i typ
Książki
(91)
Publikacje fachowe
(78)
Publikacje dydaktyczne
(42)
Publikacje naukowe
(37)
Poradniki i przewodniki
(16)
Audiobooki
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(94)
wypożyczone
(25)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(63)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(48)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(4)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Morawski Cezary (1954- )
(3)
Nowak Edward (1951- )
(3)
Catmull Edwin E
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ). Psychologia szefa
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Sasin Maciej
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Wallace Amy (1962- )
(2)
Babin Leif
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Bekas Monika
(1)
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bełch Paulina
(1)
Bełch Paweł
(1)
Biliński Michał (radca prawny)
(1)
Blaik Piotr
(1)
Brigham Eugene F. (1930- )
(1)
Budzyńska-Daca Agnieszka
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Chmielowiec-Lewczuk Magdalena
(1)
Chounlamany-Turalska Natalia
(1)
Chow Anne
(1)
Cooper Cary L. (1940- )
(1)
Covey McKinlee
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Czapiewski Maciej (biegły rewident)
(1)
Czerkas Krzysztof
(1)
Czerwonka Leszek
(1)
Dani Samir
(1)
Dobija Dorota (1968- )
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Doroba Anita
(1)
Drzewiecki Sebastian (1973- )
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(1)
Fournies Ferdinand F
(1)
Fruga Bernard
(1)
Fuller Pamela
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Gajda Mateusz (prawo)
(1)
Gasper Dorota
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Gonet Wojciech
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Grabia Michał
(1)
Gryz Jarosław
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Gładysz Bartłomiej
(1)
Głogowska Małgorzata
(1)
Hamel Gary (1954- )
(1)
Holliday Micki
(1)
Hoover Ryan
(1)
Houston Joel F
(1)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(1)
Jabłoński Marek (ekonomista)
(1)
Jamrozik Iwona
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janczewski Robert
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jedynak Zdzisław (energetyka)
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Judd Gary T
(1)
Jurgilewicz Marcin
(1)
Justyna Marlena
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Jędrzejczak Jacek
(1)
Jędrzejewski Stanisław (1946- )
(1)
Kaczmarska Bożena
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kandefer-Winter Katarzyna
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kasperson David
(1)
King Andrew B
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kolasińska-Morawska Katarzyna
(1)
Kosiniak Jakub (1961- )
(1)
Kot Mirosław
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kotowski Wojciech (doradca podatkowy)
(1)
Kowalski Witold (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kozak Agnieszka (psycholog)
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Krawczyk-Antoniuk Olena
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Kucharczyk Małgorzata
(1)
Kuzior Anna
(1)
Kwosek Jacek
(1)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Levy Jaime
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(39)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(91)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(96)
Język
polski
(96)
Odbiorca
Dzieci
(19015)
6-8 lat
(11533)
0-5 lat
(9472)
9-13 lat
(8266)
Młodzież
(4025)
Menedżerowie
(96)
14-17 lat
(3134)
Szkoły wyższe
(1072)
Szkoły podstawowe
(561)
Rodzice
(490)
Szkoły średnie
(356)
Lekarze
(295)
Poziom podstawowy
(208)
Szkoły ponadgimnazjalne
(193)
Nauczyciele
(163)
Dorośli
(136)
18+
(127)
Niewidomi
(125)
Studenci
(121)
Poziom średniozaawansowany
(105)
Prawnicy
(105)
A2 (poziom biegłości językowej)
(96)
B2 (poziom biegłości językowej)
(87)
Przedsiębiorcy
(82)
B1 (poziom biegłości językowej)
(81)
A1 (poziom biegłości językowej)
(77)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(74)
Szkoły muzyczne I stopnia
(59)
Logopedzi
(58)
Psycholodzy
(58)
Gimnazja
(55)
Licea
(55)
Pedagodzy
(47)
Fizjoterapeuci
(45)
Klasa 1.
(40)
Pracownicy naukowi
(40)
Dziewczęta
(38)
Adwokaci
(35)
Programiści
(35)
Psychoterapeuci
(35)
Szkoły zawodowe
(33)
Urzędnicy
(33)
Księgowi
(32)
Radcy prawni
(31)
Sędziowie
(31)
Technikum
(31)
Terapeuci zajęciowi
(29)
Klasa 2.
(28)
Lekarze rodzinni
(28)
Pracodawcy
(28)
Szkoły ponadpodstawowe
(27)
Kobieta
(26)
Bibliotekarze
(24)
Klasa 3.
(24)
Klasa 7.
(23)
Pediatrzy
(23)
C1 (poziom biegłości językowej)
(22)
Inżynierowie
(22)
Klasa 8.
(21)
Poziom niższy średniozaawansowany
(21)
Ratownicy medyczni
(21)
Klasa 4.
(20)
Nauczyciele akademiccy
(20)
Poziom zaawansowany
(20)
Aplikanci
(19)
Doradcy podatkowi
(19)
Przedszkola
(19)
Chorzy
(18)
Psychiatrzy
(18)
Inżynierowie budownictwa
(17)
Specjaliści ds. marketingu
(17)
Terapeuci
(17)
Uczniowie
(17)
Cudzoziemcy
(16)
Nauczyciele języka polskiego
(16)
Niedowidzący
(16)
A1 poziom biegłości językowej
(15)
Klasa 5.
(15)
Pielęgniarki
(15)
Prokuratorzy
(15)
Dietetycy i żywieniowcy
(14)
Dziennikarze
(14)
Nauczanie początkowe
(14)
Poziom rozszerzony
(14)
Specjaliści ds. kadr
(14)
Szkoły artystyczne
(14)
Szkoły muzyczne II stopnia
(14)
8-9 lat
(13)
Chirurdzy
(13)
Chłopcy
(13)
Klasa 6.
(13)
Położne
(13)
Ekonomiści
(12)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(12)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(12)
Klasa 4
(12)
Policjanci
(12)
Szkoły policealne
(12)
9-13
(11)
Architekci
(11)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(17)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(14)
Menedżerowie
(9)
Przedsiębiorstwo
(9)
Przywództwo
(9)
Kultura organizacyjna
(7)
Motywacja pracy
(6)
Ocena pracowników
(5)
Innowacje
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Rachunkowość zarządcza
(4)
Sukces
(4)
Coaching
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Organizacja pracy
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Zarządzanie zmianą
(3)
Badania marketingowe
(2)
Controlling
(2)
Dobre praktyki
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Kadry
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kariera
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Organizacja
(2)
Pixar
(2)
Prawo pracy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Rachunkowość
(2)
Rachunkowość finansowa
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Technologia
(2)
Twórczość
(2)
Wartościowanie pracy
(2)
Wojsko
(2)
Wytwórnie filmowe
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie sobą
(2)
Analiza danych
(1)
Analiza finansowa
(1)
Analiza rynku
(1)
Antyterroryzm
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
BHP
(1)
Babin, Leif
(1)
Badania naukowe
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo ekologiczne
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo militarne państwa
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biurokracja
(1)
Branża TSL
(1)
COVID-19
(1)
Content marketing
(1)
Cyberbezpieczeństwo państwa
(1)
DDD
(1)
Decyzje
(1)
Delegowanie uprawnień
(1)
Dowodzenie (wojsko)
(1)
Dyskusja
(1)
Działania specjalne (wojsko)
(1)
Dług
(1)
Energia elektryczna
(1)
Erystyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Ewaluacja
(1)
Filozofia niemiecka
(1)
Finanse
(1)
Franczyza
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gastronomia
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handlopex
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarstwo
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Internet rzeczy
(1)
Ja (psychologia)
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Temat: czas
2001-
(42)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1801-1900
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(22)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Belgia
(1)
Europa
(1)
Francja
(1)
Kanada
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Niemcy
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(32)
Podręcznik
(29)
Opracowanie
(19)
Materiały pomocnicze
(14)
Monografia
(10)
Praca zbiorowa
(7)
Case study (studium przypadku)
(2)
Felieton
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(66)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(24)
Psychologia
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(4)
Rozwój osobisty
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Nauka i badania
(3)
Transport i logistyka
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
96 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W książce wyłącznie błędnie przypisany ISBN.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 141-152. Indeksy.
Streszczenie w języku angielskim.
Technologie uczenia i uczenia się ; Budowanie kompetencji na miarę rewolucji cyfrowej ; Podejścia do kierowania zespołami ludzkimi w cyfrowej rzeczywistości ; Instrumenty kierowniczych oddziaływań we współczesnym kierowaniu zespołami ludzkimi ; Twórcze metody zespołowego rozwiązywania problemów ; Narzędzia komunikacji w zespole w dostosowaniu do wymogów rewolucji cyfrowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112124 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Windykacja : praktyczny poradnik dla wierzycieli / Monika Bekas. - Stan prawny na 1 stycznia 2021 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2021. - 300 stron : wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [297]-300.
Dla przedsiębiorców, menedżerów, osób planujących założyć firmę, studentów, komorników, adwokatów i radców prawnych.
R. I. Bezpieczeństwo funkcjonowania na rynku podmiotów gospodarczych ; R. II. DNA dłużnika, czyli dlaczego klienci nie regulują swoich zobowiązań w terminie? ; R. III. Polityka kredytowa przedsiębiorstwa i jej wpływ na ryzyko niewypłacalności ze strony klientów ; R. IV. Bezpieczeństwo zawierania umów w obrocie gospodarczym ; R. V. Psychologia windykacji ; R. VI. Sztuka negocjacji z dłużnikami ; R. VII. Windykacja należności na etapie postępowania polubownego ; R. VIII. Prawne aspekty windykacji ; R. IX. Windykacja należności na etapie postępowania sądowego ; R. X. Windykacja należności na etapie postępowania egzekucyjnego ; R. XI. Organizacja procesu windykacji w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109966 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dotyczy zachowań uczestników na wybranych przejściach dla pieszych w Rzeszowie, zachowań transportowych studentów rzeszowskich uczelni oraz firmy spedycyjnej Sped-Car TSM w Markowej (s. 119-130).
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Książka adresowana do studentów uczelni logistycznych, politechnik, uniwersytetów, jak również słuchaczy w szkołach biznesu, praktyków transportowych oraz menedżerów w sektorze TSL.
Streszczenie w języku angielskim.
1. Paulina Bełch, Paweł Bełch, Paulina Bednarska: Mierniki w controllingu przedsiębiorstwa transportu samochodowego w dobie pandemii Covid-19 ; 2. Renata Piętowska-Laska: Innowacyjne rozwiązania we współczesnym transporcie drogowym ; 3. Iwona Szumera, Monika Ziółko: Koncepcja powszechnego wykorzystania rozwiązań chmurowych Track&Trace w transporcie drogowym ; 4. Adam Laska: Internet rzeczy w transporcie - wyzwania dla cyberbezpieczeństwa ; 5. Maciej Daszykowski, Sylwia Siedlecka: Charakterystyka czynników wpływających na poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego ; 6. Monika Malinowska, Monika Ziółko: Wdrożenie rozwiązań zielonej logistyki w krakowskim publicznym transporcie miejskim ; 7. Maciej Daszykowski, Sylwia Siedlecka: Analiza zachowań uczestników na wybranych przejściach dla pieszych w Rzeszowie ; 8. Alexandra Życzyński, Milena Obszańska, Norbert Życzyński: Problematyka eco-driving w kontekście ekologistycznego łańcucha dostaw ; 9. Iryna Prokopiuk, Milena Skiba: Wpływ pandemii wirusa SARS-CoV-2 na lotniczy transport pasażerski ; 10. Miłosz Bar, Marzena Hajduk-Stelmachowicz: Wpływ ograniczeń związanych z SARS-CoV-2 na funkcjonowanie firmy spedycyjnej - case study ; 11. Mateusz Marszałek, Jakub Sułuja, Mariola Nycz: Zmiana zachowań transportowych studentów rzeszowskich uczelni w związku z pandemią ; 12. Aleksandra Pacana, Paulina Bełch: Analiza ryzyka zawodowego kierowcy pojazdu ciężarowego ; 13. Joanna Apryjas, Klaudia Jankowicz, Mirosław Liana: Optymalizacja tras metodami heurystycznymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-656 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-109557 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Coaching i mentoring w praktyce / Maciej Bennewicz. - Warszawa : G+J Gruner+Jahr Polska, copyright 2011. - 384 strony : ilustracje ; 23 cm.
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Na okładce: Dla menedżerów, zawodowych coachów i pasjonatów.
Bibliografia na stronach 377-384.
Książka jest skierowana do wszystkich osób zainteresowanych coachingiem, a zwłaszcza do menedżerów, samodzielnych specjalistów pracujących przy zarządzaniu talentami i potencjałem pracowniczym, a także do studentów zainteresowanych przyszłą karierą zawodową i rozwojem osobistym. Osoby, które zawodowo zajmują się treningiem, szkoleniami, a także zarządzaniem, zyskają usystematyzowany materiał do własnego szkolenia coachingowego lub służący do uzupełnienia wiedzy i kompetencji w tej dziedzinie. Uzyskają również materiał pełnego kursu z zakresu coachingu. Kolejne rozdziały, oraz poszczególne techniki i ćwiczenia można wykorzystać do wspierania rozwoju lub prowadzenia szkoleń dla swoich współpracowników, personelu zarządzającego w firmie i klientów zewnętrznych jako całościowy kurs lub jego fragment. Jeśli poszukujesz, czytelniku, nowych umiejętności, albo nowego zawodu, ten podręcznik również sprosta twoim oczekiwaniom i pomoże ci usystematyzować wiedzę na temat rozwoju osobistego, coachingu i mentoringu. Niniejsza publikacja stanowi pełny materiał kursu Coach Praktyk Biznesu realizowanego nieprzerwanie od roku 2007 w Norman Benett Academy, kursu akredytowanego przez European Mentoring & Coaching Council z certyfikatem EQA [European Quality Award]. Składają się nań części teoretyczne podbudowane literaturą, badaniami i udokumentowanymi eksperymentami. Zaprezentowane zostały uznane metody, konkretne ćwiczenia i techniki coachingowe z powodzeniem stosowane w biznesie i w innych formach coachingu, niektóre z nich mają charakter autorski. Ważnym elementem podręcznika są case study i oparte na nich scenariusze coachingowe wykorzystujące realne sytuacje, pozwalające zobrazować lub wyjaśnić przedstawianą koncepcję lub metodę. Podręcznik bazuje na wielu tysiącach godzin szkoleń, coachingów indywidualnych, i grupowych, mentoringach i doradztwie członków zespołu Norman Benett, a także na osobistej wieloletniej pracy autora w roli coacha, menedżera i doradcy. Przy tworzeniu programu i jego elementów warsztatowych zostały uwzględnione najnowsze osiągnięcia światowych trenerów, szkoleniowców, nauczycieli akademickich zarówno z kierunków coachingowych, neurolingwistycznego programowania, jak i psychologii pozytywnej, Gestalt i nurtów behawioralno-poznawczych. [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-05 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, orzecznictwo na stronach [251]-261.
Dla kadry zarządzającej podmiotów zajmujących się gospodarką komunalną, radców prawnych, adwokatów, studentów prawa, administracji, ekonomii, zarządzania.
R. I. Przedmiot gospodarki komunalnej (M. Biliński) ; R. II. Podmioty gospodarki komunalnej ; R. III. Umowne powierzenie zadań z zakresu gospodarki komunalnej ; R. IV. Zadania z zakresu gospodarki komunalnej ; R. V. Obrót prawami właścicielskimi w spółkach komunalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-109930 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka : koncepcja zintegrowanego zarządzania / Piotr Blaik. - Wydanie 4. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 400 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [385]-394. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, menedżerów, przedsiębiorców i logistyków.
I. ISTOTA ORAZ PRZEWARTOŚCIOWANIA POJĘCIA I KONCEPCJI LOGISTYKI: 1. Przegląd i interpretacja znaczących definicji logistyki ; 2. Ewolucja i przewartościowania przedmiotu, celów i instrumentów logistyki jako podstawowych wyznaczników pojęcia logistyki ; 3. Logistyka jako kategoria zintegrowanego zarządzania ; 4. Teoretyczne koncepcje logistyki ; II. TRENDY I DETERMINANTY ROZWOJU I ZMIAN W LOGISTYCE: 1. Wyznaczniki rozwoju logistyki - ujęcie ogólne ; 2. Geneza oraz modelowanie faz rozwoju logistyki - próba systematyki ; 3. Czynniki determinujące rozwój logistyki - próba klasyfikacji i hierarchizacji ; 4. Czynniki kształtujące zmiany w logistyce w świetle badań w krajach zachodnich ; 5. Stan rozwoju i zakres stosowania koncepcji logistyki w praktyce przedsiębiorstw ; III. PODSTAWOWE WYMIARY NOWOCZESNEJ KONCEPCJI LOGISTYKI: 1. Relacje i właściwości nowoczesnej koncepcji logistyki ; 2. Zasady kształtowania nowoczesnej koncepcji logistyki ; 3. Podstawowe aspekty i orientacje nowoczesnej koncepcji logistyki ; IV. SYSTEMOWY WYMIAR LOGISTYKI ORAZ PROBLEMY IDENTYFIKACJI I KSZTAŁTOWANIA SYSTEMÓW LOGISTYCZNYCH: 1. Podejście systemowe jako podstawa interpretacji i kształtowania orientacji i struktur współczesnej logistyki ; 2. Podstawowe kryteria i przekroje klasyfikacji systemów logistycznych ; 3. Powiązania między systemami logistycznymi - wstępna identyfikacja ; 4. Kształtowanie i wdrażanie systemów logistycznych ; 5. System logistyczny przedsiębiorstwa jako przejaw rozwoju i pełnej integracji w skali mikroekonomicznej ; V. ORIENTACJA PRZEPŁYWOWA ORAZ PRZEJAWY JEJ INTEGRACJI I WDRAŻANIA W STRUKTURĘ ZARZĄDZANIA W PRZEDSIĘBIORSTWIE W ASPEKCIE ODDZIAŁYWANIA NA EFEKTY/SUKCES PRZEDSIĘBIORSTWA: 1. Właściwości i znaczenie orientacji przepływowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem ; 2. Czynniki i parametry określające zakres orientacji przepływowej oraz stopień jej wdrożenia w podstawowych podsystemach zarządzania w przedsiębiorstwie ; 3. Przejawy wpływu wdrożenia orientacji przepływowej na efekty/koszty logistyki i efekty/sukces przedsiębiorstwa w świetle badań empirycznych w krajach zachodnich ; 4. Identyfikacja związków między wdrożeniem koncepcji logistyki a zmianami w zarządzaniu w przedsiębiorstwach w Polsce w świetle badań empirycznych ; VI. STRUKTURA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH I PROBLEMY JEJ KSZTAŁTOWANIA: 1. Istota i znaczenie orientacji na procesy w zintegrowanym zarządzaniu ; 2. Pojęcie i podstawowe właściwości procesu ; 3. Kryteria i przekroje klasyfikacji procesów ; 4. Klasyfikacja i strukturyzacja procesów logistycznych w aspekcie zarządzania i tworzenia wartości ; 5. Modelowanie kluczowych procesów logistycznych w przedsiębiorstwie ; 6. System i procesy transformacji logistycznej w aspekcie tworzenia wartości ; 7. Proces cyrkulacji logistycznej ; VII. IDENTYFIKACJA STRUKTURY I PRZEJAWÓW WDRAŻANIA PROCESU ZARZĄDZANIA LOGISTYCZNEGO: 1. Istota i funkcje procesu zarządzania logistycznego ; 2. Podstawowe orientacje procesu zarządzania logistycznego - próba systematyki ; 3. Założenia koncepcji zintegrowanego zarządzania logistycznego ; 4. Logistyka w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstw ; 5. Koncepcja "nawigatora" zarządzania logistycznego jako przykład całościowej orientacji logistycznej w badaniach i w praktyce zarządzania w przedsiębiorstwach ; VIII. KONCEPCJA LOGISTYCZNIE ZORIENTOWANEGO ZINTEGROWANEGO ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM: 1. Tendencje integracyjne w logistyce i przewartościowania jej strategicznych funkcji zarządczych : 2. Założenia i struktura koncepcji logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem ; 3. Opcje strategiczne logistyki ; 4. Proces logistycznie zorientowanego zarządzania strategicznego i operacyjnego ; XI. KONCEPCJA ZARZĄDZANIA ŁAŃCUCHEM DOSTAW (SCM) JAKO WYMIAR I PRZEJAW INTEGRACJI ZARZĄDZANIA LOGISTYCZNEGO MIĘDZY PRZEDSIĘBIORSTWAMI: 1. Integracja jako istotny wymiar rozwoju logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw ; 2. Istota i rozwój koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw i siecią logistyczną ; 3. Modele integracji i dojrzałości łańcucha dostaw i sieci logistycznej ; 4. Potencjały efektów i korzyści wdrażania koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw ; X. LOGISTYKA A INNE PRZEKROJOWE KONCEPCJE ZARZĄDZANIA: 1. Ogólne założenia integracji logistyki z innymi współczesnymi koncepcjami zarządzania w zintegrowanym zarządzaniu przedsiębiorstwem ; 2. Koncepcja zarządzania logistyczno-marketingowego jako przejaw rozwoju i integracji logistyki i marketingu ; 3. Logistyka a zarządzanie wyszczuplające (LM) ; 4. Logistyka a kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) ; 5. Logistyka a zarządzanie kategorią czasu (TBM) ; 6. Logistyka a efektywna obsługa klienta (ECR) ; 7. Logistyka a zarządzanie innowacjami (IM) ; 8. Przejawy wpływu wdrażania przekrojowo zorientowanych koncepcji zarządzania na efekty/sukces przedsiębiorstwa ; XI. PODSTAWY I KONCEPCJE IDENTYFIKACJI ORAZ TENDENCJE KSZTAŁTOWANIA SIĘ POZIOMU KOSZTÓW LOGISTYKI JAKO PRZEJAWU JEJ EFEKTYWNOŚCI: 1. Istota i ogólna struktura kosztów logistyki ; 2. Koncepcje i metody identyfikacji i kwantyfikacji kosztów w sferze logistyki ; 3. Kształtowanie się poziomu i struktury kosztów logistyki jako przejawu jej efektywności w świetle badań w skali światowej ; 4. Poziom kosztów logistyki w skali światowej a miejsce krajów w rankingu Logistics Performance Index (LPI) ; 5. Zakres i kierunki racjonalizacji i wzrostu efektywności kosztów logistyki ; 6. Zakres wdrożenia logistyki w przedsiębiorstwach a zmiany w poziomie kosztów logistyki i efektywności przedsiębiorstw w świetle badań w krajach zachodnich ; XII. WYZWANIA WSPÓŁCZESNEJ LOGISTYKI I ZARZĄDZANIA ŁAŃCUCHEM DOSTAW (SCM) ORAZ WIZJA ROZWOJU LOGISTYKI W PRZYSZŁOŚCI”: 1. Wyzwania współczesnej logistyki jako przejawy jej rozwoju i integracji w interakcji z modelowaniem zarządzania przedsiębiorstwem i struktur sieciowych ; 2. Katalog kluczowych wyzwań logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) ; 3. Wyzwania logistyki/SCM w praktyce zarządzania przedsiębiorstwem w świetle badań w krajach zachodnich ; 4. Wizja rozwoju logistyki w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105745 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami / Eugene Brigham, Joel Houston ; [tłumaczenie Bartosz Sałbut]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2015. - XXII, 782 strony : ilustracje kolorowe, wykresy ; 29 cm.
Tytuł oryginału: "Fundamentals of financial management" 2012.
Dla analityków i menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie finansami w firmie oraz studentów studiów MBA.
Cz. I. WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA FINANSAMI: 1. Pierwsze spojrzenie na zarządzanie finansami, 2. Rynki i instytucje finansowe ; Cz. II. PODSTAWOWE ZAGADNIENIA W ZARZĄDZANIU FINANSAMI: 3. Sprawozdania finansowe, przepływy środków pieniężnych i podatki, 4. Analiza sprawozdań finansowych, 5. Wartość pieniądza w czasie ; Cz. III. AKTYWA FINANSOWE: 6. Stopy procentowe, 7. Obligacje i ich wycena, 8. Ryzyko i stopy zwrotu, 9. Akcje i ich wycena ; Cz. IV. INWESTOWANIE W AKTYWA DŁUGOTERMINOWE - PLANOWANIE NAKŁADÓW KAPITAŁOWYCH: 10. Koszt kapitału, 11. Podstawy planowania nakładów kapitałowych, 12. Szacowanie przepływów pieniężnych i analiza ryzyka ; Cz. V. STRUKTURA KAPITAŁOWA I POLITYKA WYPŁATY DYWIDEND: 13. Struktura kapitałowa i dźwignia, 14. Dystrybucja wartości wśród akcjonariuszy - dywidendy i wykupy akcji ; Cz. VI. ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM OBROTOWYM, PROGNOZOWANIE I MIĘDZYNARODOWE ZARZĄDZANIE FINANSAMI: 15. Zarządzanie kapitałem obrotowym, 16. Prognozowanie i planowanie finansowe, 17. Międzynarodowe zarządzanie finansami ; Dodatek A. Odpowiedzi do pytań i problemów z końca poszczególnych rozdziałów, Dodatek B. Rozwiązania wybranych problemów z końca rozdziałów, Dodatek C. Wybrane równania i tabele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-336 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 207-208. Indeks.
Dla studentów kierunków humanistycznych, przede wszystkim filologii polskiej, dziennikarstwa i politologii, a także przyszłym menedżerom oraz pracownikom agencji reklamowych.
Książka jest zbiorem komentarzy doErystyki Schopenhauera. Autorzy w przystępny sposób wyjaśniają istotę argumentów erystycznych i taktyk argumentacyjnych opisanych przez filozofa. Omówieniu każdego chwytu towarzyszy analiza przykładów zaczerpniętych z języka mediów, polityki, prawa czy codziennych rozmów. Dodatkowo prezentują kilkadziesiąt forteli argumentacyjnych nie wymienionych przez Schopenhauera, ale bardzo skutecznych i chętnie wykorzystywanych. Starają się również pokazać, jak nie dać się złapać w erystyczną pułapkę zastawioną przez bezpośredniego rozmówcę, specjalistę od marketingu lub sprytnego polityka. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-1 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [131]-147. Indeks.
Dla studentów zarządzania, ekonomii, inżynierii produkcji, ochrony środowiska, inżynierii środowiska, doktorantów, pracowników naukowych, przedsiębiorców, menedżerów, osób administrujących organizacjami społecznymi, ekologów oraz decydentów politycznych i samorządowych.
Współfinansowanie: Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej (Uniwersytet Jagielloński), Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania (Uniwersytet Jagielloński)
Zmiany klimatyczne mają olbrzymi wpływ na funkcjonowanie firm - głównie przemysłowych. Wymuszają zastosowanie w nich różnych rozwiązań technologicznych, normatywnych (np. ISO 14001) i społecznych (np. Corporate Social Responsibility, CSR). Wdrażana jest koncepcja Total Quality Environmental Management (TQEM), wprowadzane są zasady zielonego łańcucha dostaw, zielonego inwestowania, finansowania. Wszystko staje się „zielone”. Aktualnie firmy muszą zmierzyć się z czterema głównymi problemami. Pierwszym jest dostosowanie infrastruktury oraz łańcuchów dostaw do zmieniających się warunków pogodowych. W niektórych przedsiębiorstwach już dzisiaj budowane są dwa centra dowodzenia, siedziby główne przenoszone są do innych regionów globu, zakładane są nowe plantacje w bezpieczniejszych regionach. Drugim problemem są wzrastające opłaty środowiskowe, głównie za emisję gazów cieplarnianych. Obecny system handlu uprawnieniami do emisji CO2, która stanowi zaledwie 1/5 emisji wszystkich gazów, jest atrakcyjny dla spekulantów, preferuje dużych graczy rynkowych. Dodatkowo opłaty emisyjne nie obejmują wszystkich dziedzin naszego życia, a tylko globalne, kompletne wprowadzenie tych samych regulacji prawnych przyczyni się do realizacji celów środowiskowych. Trzecim problemem jest zwiększające się ryzyko rozpraw sądowych. Coraz więcej grup prawniczych, stowarzyszeń, składa pozwy sądowe przeciw - ich zdaniem - nieuczciwym firmom. I wreszcie ostatni problem - konieczność wprowadzania do firm technologii i maszyn przyjaznych dla środowiska (green machines). Książka jest skierowana do szerokiej grupy odbiorców, w tym studentów zarządzania, ekonomii, inżynierii produkcji, ochrony środowiska, inżynierii środowiska, a także doktorantów i pracowników naukowych. Będzie przydatna również dla przedsiębiorców, menedżerów, osób administrujących organizacjami społecznymi, ekologów oraz decydentów politycznych i samorządowych w kreowaniu polityki ochrony środowiska. Marek Bugdol - profesor nauk humanistycznych (nauki o zarządzaniu i jakości), doktor habilitowany nauk ekonomicznych. Kierownik Katedry Zarządzania Jakością Uniwersytetu Jagiellońskiego. Praktyk z długoletnim doświadczeniem z zakresu zarządzania jakością i środowiskiem. Autor wielu artykułów dotyczących jakości i zarządzania środowiskowego. Daniel Puciato - profesor uczelni w Politechnice Opolskiej i Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Biegły sądowy, ekspert programów operacyjnych i NCBiR. Członek Rady Ekspertów do spraw Turystyki w Ministerstwie Sportu i Turystyki. Autor prac z zakresu jakości życia, zrównoważonego rozwoju i zarządzania środowiskowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111473 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Kreatywność S.A. : droga do prawdziwej inspiracji / Ed Catmull, Amy Wallace ; [tłumaczenie Marcin Kowalczyk]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2016. - 1 płyta audio CD (12 godz. 29 min 34 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
(Audiobook : Prosta Droga do Wiedzy)
Czas trwania: 12 godz. 29 min. 34 s.
Tytuł oryginału: "Creativity, INC. : overcoming the unseen forces that stand in the way of true inspiration" 2014.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Janusz German.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
"Kreatywność" to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation - wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę - ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, „wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze". Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc tak wspaniałe filmy, jak trylogia „Toy Story”, „Potwory i spółka”, „Gdzie jest Nemo”, „Iniemamocni”, „Odlot” i „WALL-E”, które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana - i zyskowna. Przeczytaj i zainspiruj się jak zbudować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie. [MT Biznes, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-KM/1336/005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Kreatywność S.A. : droga do prawdziwej inspiracji / Ed Catmull, Amy Wallace ; przekład Marcin Kowalczyk. - Wydanie w oprawie miękkiej, dodruk. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 386, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Tytuł oryginału: "Creativity, INC. : overcoming the unseen forces that stand in the way of true inspiration" 2014.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Zajrzyj za kulisy jednej z najbardziej kreatywnych firm świata! Kreatywność to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie. To także pierwszy wgląd za kulisy wytwórni filmów animowanych Pixar. Dzięki niej możemy zajrzeć na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę – ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, „wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze". KULTURA KREATYWNOŚCI. Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc takie filmy, jak trylogia „Toy Story”, „Potwory i spółka”, „Gdzie jest Nemo”, „Iniemamocni”, „Odlot” i „WALL-E”, które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana – i zyskowna. Ta książka zawiera mnóstwo sprawdzonych recept na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. A oto garść porad Eda Catmulla: Jeśli uda ci się zebrać odpowiedni zespół, także pomysły mogą okazać się właściwe. Zawsze staraj się zatrudniać ludzi mądrzejszych od siebie. Jeśli w twojej organizacji są ludzie, którzy nie mają swobody działania, przegrasz. Nie odrzucaj żadnych pomysłów, nawet jeśli pochodzą z nieoczekiwanych kierunków. Nie wystarczy być jedynie otwartym na pomysły innych. [http://www.mtbiznes.pl/b2377-kreatywnosc-s-a.htm, dostęp 29.09.2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [357]-362. Indeks.
1. Zakres controlingu w przedsiębiorstwie ; 2. Controling produkcji ; 3. Controling logistyki ; 4. Controling działalności marketingowej ; 5. Controlling działalności badawczo-rozwojowej ; 6. Controlling jakości ; 7. Controlling personalny ; 8. Controlling kosztów ; 9. Controlling podatkowy ; 10. Controlling inwestycyjny ; 11. Controlling finansowy ; 12. Controlling w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [325]-342. Indeks.
Stephen M.R. Covey uczynił dziełem swojego życia zrozumienie, czym jest zaufanie w przywództwie i w organizacjach. W swojej najnowszej i najbardziej transformacyjnej książce Ufaj i inspiruj przekonująco argumentuje, że choć świat zmienił się drastycznie, to nasz styl przywództwa nie. Większość organizacji, zespołów, szkół i rodzin nadal działa w modelu zakorzenionym w dowodzeniu i kontrolowaniu, skupiając się na władzy wynikającej ze stanowiska, sztywnego przestrzegania reguł i z hierarchii. Jednak ze względu na ewoluujący profil demograficzny siły roboczej, zmieniający się charakter pracy i możliwości wyboru, które teraz mamy w zakresie miejsca i sposobu pracy, stare podejście do przywództwa jest zarówno przebrzmiałe, jak i nieodpowiednie. Rozwiązanie Coveya choć proste, jest śmiałe: przejście od starego modelu dowodza?co-kontroluja?cego do nowego stylu przywództwa - ufaja?co-inspiruja?cego. Zaufanie oraz inspirowanie wynikają z przekonania, że ludzie są kreatywni, skłonni do współpracy i mają potencjał. Podejście ufaja?co-inspiruja?ce zmienia model przywództwa - przenosi akcent z zarządzania ludźmi na przewodzenie im, ze stanowiska na wpływ, z kontroli na zaufanie, z motywacji na inspirację. Zamiast nadzorować albo mikrozarza?dzac?, liderzy wykorzystują moc samorządności. Zamiast zwykłego posłuszeństwa uzyskują szczere zaangażowanie wraz z całą pasją i kreatywnością, które mu towarzyszą. Skutkuje to takim poziomem przynależności, współpracy, innowacyjności i w ostatecznym rozrachunku wyników, jakiego dowodzenie i kontrolowanie - nawet najbardziej zaawansowane, wyrafinowane i oświecone - po prostu nie są w stanie wytworzyć. Taki lider inspiruje ludzi, aby stali się lepszą wersją samych siebie i pracowali najlepiej, jak potrafią. [Wydawnictwo Studio Emka, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113178 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka z suplementem elektronicznym.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [367]-375.
Cele nabycia przedsiębiorstw, ZCP oraz nieruchomości komercyjnych. Charakterystyka przedmiotu transakcji ; Pojecie i formy zakupu przedsiębiorstwa, zorganizowanej części przedsiębiorstwa oraz nieruchomości. Problemy transferu praw własności. Asset deal vs share deal ; Przebieg i analizy związane z nabywaniem przedsiębiorstw, ZCP oraz akcji lub udziałów ; Wykorzystanie efektów analizy w nabywaniu przedsiębiorstw, ZCP oraz nieruchomości. Wycena i klauzule w umowie zakupu ; Nabywanie przedsiębiorstw, ZCP oraz nieruchomości a proces pozyskiwania finansowania. Specyfika procesu pozyskiwania finansowania na zakup. Instrumenty finansowania zakupu ; Fuzje przedsiębiorstw. Działania integracyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-346 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106833 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 209-[210].
Dla studentów kierunków ekonomicznych, menedżerów, osób przygotowujących się do egzaminów zawodowych biegłych rewidentów, księgowych, finansistów.
Dofinansowano ze środków Dziekana Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego.
I. Analiza finansowa: 1. Sprawozdanie finansowe jako źródło informacji finansowej ; 2. Analiza wstępna sprawozdania finansowego ; 3. Analiza wskaźnikowa ; 4. Piramida Du Ponta ; II. Kapitał obrotowy: 1. Kapitał obrotowy netto ; 2. Strategie zarządzania kapitałem obrotowym ; 3. Strategie finansowania aktywów obrotowych ; 4. Cykl operacyjny i cykl konwersji gotówki ; 5. Zarządzanie zapasami ; 6. Zarządzanie gotówką ; 7. Zarządzanie należnościami ; 8. Faktoring ; 9. Zarządzanie zobowiązaniami handlowymi ; III. Wartość pieniądza w czasie: 1. Kapitalizacja i dyskontowanie ; 2. Wartość przyszła i wartość obecna ; 3. Płatność okresowa (renta) ; 4. Płatność dożywotnia (renta wieczysta) ; 5. Inflacja ; IV. Finansowanie działalności i koszt kapitału ; 1. Dźwignie finansowa, operacyjna i całkowita ; 2. Oczekiwana i wymagana stopa zwrotu ; 3. Koszt kapitału własnego ; 4. Koszt kapitału obcego ; 5. Średni ważony koszt kapitału i krańcowy koszt kapitału ; V. Metody oceny inwestycji: 1. Proces inwestycyjny ; 2. Okres zwrotu nakładów ; 3. Księgowa stopa zwrotu ; 4. Bieżąca wartość netto ; 5. Wewnętrzna stopa zwrotu ; 6. Wskaźnik zyskowności ; 7. Równoważna rata roczna ; 8. Ryzyko i niepewność w ocenie inwestycji ; VI. Wycena wybranych instrumentów finansowych: 1. Wycena akcji ; 2. Wycena praw poboru ; 3. Wycena obligacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-336 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Food supply chain management and logistics : from farm to fork", 2015
Bibliografia na stronach [227-230]. Indeks.
1. Wprowadzenie do łańcucha dostaw żywności ; CZ. I. PRODUKCJA ŻYWNOŚCI: 2. Produkcja żywności ; 3. Przetwórstwo żywności ; CZ. II WYZWANIA OPERACYJNE: 4. Handel spożywczy ; 5. Logistyka żywności ; 6. Najważniejsze wyzwania w międzynarodowych łańcuchach dostaw żywności ; 7. Współdziałanie i relacje ; 8. Pozyskiwanie i zakup żywności ; 9. Zarządzanie ryzykiem ; CZ. III. ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ I PRZYSZŁE WYZWANIA: 11. Regulacje dotyczące bezpieczeństwa i jakości żywności ; 12. Innowacje w branży spożywczej ; 13. Wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem łańcuchów dostaw żywności ; 14. Rola sektora spożywczego w ożywieniu gospodarczym ; 15. Bezpieczeństwo żywnościowe i przyszłe wyzwania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105731 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rachunkowość zarządcza : analiza i interpretacja / redakcja naukowa Dorota Dobija, Małgorzata Kucharczyk. - Wydanie 2. rozszerzone i uzupełnione. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2014. - 850 stron : ilustracje, rysunki, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
1. Organizacje i rachunkowość ; 2. Klasyfikacja kosztów dla celów sprawozdawczości finansowej ; 3. Klasyfikacja kosztów dla celów decyzyjnych ; 4. Rachunek kosztów pełnych i zmiennych ; 5. Analiza koszt - wolumen - zysk ; 6. Decyzje krótkoterminowe ; 7. Budżetowanie ; 8. Koszty wspólne ; 9. Systemy rachunku kosztów ; 10. Rachunek kosztów działań ; 11. Rachunek kosztów standardowych i analiza odchyleń ; 12. Decentralizacja i kontrola ; 13. Ocena wykonania pracy menedżerów ; 14. Strategiczne narzędzia rachunkowości zarządczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-105900 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Na okładce i grzbiecie logo wydawcy oryginału.
Tytuł oryginału: "Hooked : how to build habit-forming products" 2014.
Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania - czegokolwiek i przez cały dzień - a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie zaplanował. Twoje działania zostały przewidziane i uprzedzone. Twoje nawyki - zaprogramowane i utrwalone. W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.Poradnik, który trzymasz w dłoni, to : źródło praktycznej wiedzy o ludzkich nawykach - jak powstają i w jaki sposób się utrwalają,przejrzysta instrukcja tworzenia produktów, które będą miały moc kuszenia i do których ludzie będą powracać,zestaw wskazówek, dzięki którym korzystanie z twojego produktu stanie się nawykiem, źródło informacji na temat technik behawioralnych stosowanych przez serwisy takie jak Twitter, Instagram, Pinterest oraz wiele innych. Wiedza o kształtowaniu nawyków konsumenckich to naprawdę potężne narzędzie! [Onepress Power, 2024]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113691 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kompetencjami : perspektywa firmowa i osobista / Grzegorz Filipowicz. - Wydanie 3. poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2019. - 402 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(HR)
Na okładce: Diagnoza potencjału kompetencyjnego online.
Bibliografia na stronach [391]-395. Indeks.
Dla specjalistów i menedżerów HR, a także pracowników.
R. I. PODSTAWY: Parę słów o historii ; Paradygmat efektywności ; Zarządzanie efektywnością - przykład wdrożenia ; Dlaczego kompetencje? ; Definicje ; Predyspozycje a kompetencje ; Opisywanie kompetencji ; Katalogi kompetencji - opracowanie i wykorzystanie ; Profile kompetencji ; Rozwój kompetencji zawodowych ; R. II. ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMI ZAWODOWYMI: Kompetencyjne opisy stanowisk ; Audyt kompetencyjny ; Rekrutacja i selekcja ; System ocen pracowników ; Szkolenia ; Zarządzanie talentami ; Budowanie ścieżek kariery ; Kultura organizacyjna ; Trudności wdrożeniowe ; Narzędzia IT wspomagające zarządzanie kompetencjami ; R. III. ROZWÓJ ZAWODOWY: Mapa kariery ; Predyspozycje a możliwości rozwoju ; Jak rozwijać własne kompetencje ; R. IV. MAPA KOMPETENCJI – OPISY ; R. V. TESTY KOMPETENCYJNE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108112 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kolekcja Business Week : edycja polska)
(Seria Kluczowa)
(Warsztaty Menedżera McGraw-Hill ; t. 8)
Tytuł oryginału: "Why customers don't do what you want them to do" 2003.
Tytuł grzbietowy: 24 najtrudniejsze problemy w sprzedaży.
Dla menedżerów.
To, czym się zajmujesz, narzuca pewne zasady spotkania z klientem, jednak ostatecznie to od niego zależy twój sukces- Aby go odnieść, musisz się nauczyć skutecznie sprzedawać, czyli na każdym etapie procesu wpływać na to, by klient postąpił zgodnie z twoimi oczekiwaniami. W tej książeczce nie prezentujemy tanich chwytów i trików, lecz konkretne działania, które poważnie zwiększą szansę na podjęcie przez klienta decyzji o zakupie i złożeniu przezeń zamówienia. Ferdinand-Fournies jest cenionym na świecie wykładowcą w zakresie sprzedaży; jego praktyczne rady pomogą ci przezwyciężyć 24 uważane powszechnie za najtrudniejsze problemy związane ze sprzedażą. [Wydawnictwo Studio Emka, 2005]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej