Nawyki konsumenckie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Hoover Ryan
(1)
Kolbusz Wiesław (1959- )
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Lewandowska Izabela (ekonomia)
(1)
Lindström Martin (1970- )
(1)
Underhill Paco
(1)
Zielińska Magdalena (tłumaczka)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Nawyki konsumenckie
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Monografia
(2)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Psychologia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Na okładce i grzbiecie logo wydawcy oryginału.
Tytuł oryginału: "Hooked : how to build habit-forming products" 2014.
Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania - czegokolwiek i przez cały dzień - a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie zaplanował. Twoje działania zostały przewidziane i uprzedzone. Twoje nawyki - zaprogramowane i utrwalone. W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.Poradnik, który trzymasz w dłoni, to : źródło praktycznej wiedzy o ludzkich nawykach - jak powstają i w jaki sposób się utrwalają,przejrzysta instrukcja tworzenia produktów, które będą miały moc kuszenia i do których ludzie będą powracać,zestaw wskazówek, dzięki którym korzystanie z twojego produktu stanie się nawykiem, źródło informacji na temat technik behawioralnych stosowanych przez serwisy takie jak Twitter, Instagram, Pinterest oraz wiele innych. Wiedza o kształtowaniu nawyków konsumenckich to naprawdę potężne narzędzie! [Onepress Power, 2024]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113691 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [293]-298. Netografia na stronach 299-310.
R. I. POKOLENIE Z W DOBIE EKSPANSJI NOWYCH TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH: 1. Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery postindustrialnej przełomu XX i XXI w. ; 2. Kryteria wyodrębniania pokoleń ; 3. Definicje pokolenia Z ; 4. Pokolenie Z w Polsce ; R. II. PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH JAKO ELEMENT ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH: 1. Definicja i elementy zachowań konsumenckich ; 2. Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych ; 3. Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian wynikających z wirtualizacji ; R. III. TECHNOLOGIE MOBILNE I ICH WPŁYW NA PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH WŚRÓD PRZEDSTAWICIELI POKOLENIA Z: 1. Charakterystyka urządzeń mobilnych ; 2. Specyfika rynku technologii mobilnych i m-commerce ; 3. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych ; 4. Przedstawiciele pokolenia Z w świecie technologii mobilnych na rynku globalnym i w Polsce ; 5. Specyficzne zachowania użytkowników z wykorzystaniem technologii mobilnych ; R. IV. WYKORZYSTYWANIE TECHNOLOGII MOBILNYCH PRZEZ POLSKICH REPREZENTANTÓW POKOLENIA Z W PROCESIE PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH - WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Cele i założenia metodyczne przeprowadzonych badań empirycznych ; 2. Charakterystyka społeczno-demograficzna respondentów ; 3. Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w życiu codziennym ; 4. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie dokonywania decyzji zakupowych przez reprezentantów pokolenia Z ; 5. Wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces podejmowania decyzji zakupowych ; R. V. ZNACZENIE TECHNOLOGII MOBILNYCH W PROCESIE PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH WŚRÓD REPREZENTANTÓW POKOLENIA Z W POLSCE: 1. Hipoteza badawcza w świetle przeprowadzonych badań empirycznych oraz analiz badań wtórnych i literatury ; 2. Segmentacja konsumentów z pokolenia Z pod względem wykorzystania technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych ; R. VI. DZIAŁANIA MARKETINGOWE SKIEROWANE DO PRZEDSTAWICIELI POKOLENIA Z Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII MOBILNYCH – REKOMENDACJE I PRZYKŁADY: 1. Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych ; 2. Mobilne działania reklamowe ; 3. Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-107075 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 179-189. Indeks.
R. I. NOWE TRENDY W ZACHOWANIACH KONSUMENCKICH: 1. Wpływ pandemii COVID-19 na zachowania konsumentów ; 2. Charakterystyka współczesnego konsumenta oraz nowe formy zachowań konsumentów ; R. II. WSPÓŁCZESNE NARZĘDZIA MARKETINGU: 1. Rozwój marketingu i nowe koncepcje marketingowe ; 2. Wybrane narzędzia marketingowe ; R. III. CHARAKTERYSTYKA GRYWALIZACJI: 1. Zabawa jako prekursor gier ; 2. Grywalizacja - historia rozwoju ; 3. Definicje grywalizacji ; 4. Projektowanie grywalizacji ; 5. Grywalizacja - studia przypadków ; R. IV. GRYWALIZACJA W OPINIACH EKSPERTÓW: 1. Opis badania jakościowego ; 2. Definicje operacyjne w badaniu jakościowym ; 3. Grywalizacja a inne koncepcje ; 4. Grywalizacja a cele biznesowe ; 5. Rozwój grywalizacji w Polsce ; 6. Polskie kampanie oparte na grywalizacji ; R. V. GRYWALIZACJA W OPINIACH KONSUMENTÓW: 1. Opis badania ilościowego ; 2. Charakterystyka respondentów ; 3. Uczestnictwo w grach i konkursach ; 4. Grywalizacja - pojęcia i główne cechy ; 5. Grywalizacja - przykłady realizacji oraz osobiste uczestnictwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109001 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Bibliogr. s. 197-199.
Uderzenie krwi do mózgu. Największe badania neuromarketingowe, jakie kiedykolwiek przeprowadzono ; To musi być tutaj. Lokowanie produktu, American idol i wielomilionowy błąd Forda ; Wezmę to co ona. Neurony lustrzane w akcji ; Nie widzę wyraźnie. Informacja podprogowa ma się świetnie ; Wierzysz w magię? Rytuały, przesądy i powody, dla których kupujemy ; I Say a Little Prayer. Wiara, religia i marka ; Czemu cię wybrałem? Potęga markerów somatycznych ; Działnie na zmysły ; Odpowiedź brzmi Neuromarketing i przewidywanie przyszłości ; Zostań ze mną na noc. Seks w reklamie ; Wnioski. Nowy markowy świat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-31 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Alchemy : the surprising power of ideas that don't make sense" 2019.
Indeks.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicji Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, legenda reklamy i TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta? Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje w oparciu o dowody. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne – od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy. [Zysk i S-ka, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 11 godz.
Tytuł oryginału "Alchemy: The surprising power of ideas that don't make sense" 2019.
Czyta Wiesław Kolbusz.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, wiceprezes agencji reklamowej Ogilvy i legenda TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta? Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje na podstawie dowodów. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne - od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy. [Heraclon International, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-KM/CD 3775 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej