Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(167)
Forma i typ
Książki
(164)
Publikacje naukowe
(13)
Proza
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Audiobooki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(208)
wypożyczone
(19)
nieokreślona
(6)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(52)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(5)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(111)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(3)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(3)
Filia 2 (Fredry 5)
(3)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(3)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(10)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(15)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(3)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(8)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(3)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(2)
Autor
Machura Witold
(6)
Nowacki Robert
(6)
Lizak Jadwiga
(4)
Szczęsna Ewa
(4)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(3)
Strużycki Marian (1930- )
(3)
Albin Krzysztof
(2)
Barańska-Sereda Marzena
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(2)
Cyr Donald G
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Filip Grażyna
(2)
Gray Douglas A
(2)
Grochowski Robert (politologia)
(2)
Grzegorczyk Adam M
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Hussak Tadeusz (1919-2014)
(2)
Jachnis Anna
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Kasperec Stanisław
(2)
Kowalski Marek Arpad (1942- )
(2)
Kozłowska Anna (reklama)
(2)
Kwiatkowski Robert
(2)
Lane W. Ronald (1940- )
(2)
Majchrowska Justyna
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Mruk Henryk
(2)
Mulak Maciej S
(2)
Pawel Szarlota (1950-2018)
(2)
Polak Rafał (1978- )
(2)
Russell Thomas (1941- )
(2)
Sobczak Jacek (1946- )
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
White Roderick
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Zatwarnicka-Madura Beata
(2)
Šmid Wacław
(2)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andres Zbigniew (1934- )
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Babik Małgorzata
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Balczyńska-Kosman Alina
(1)
Baran Leszek (socjologia)
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Bartołd Robert
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bogołębska Barbara (1948- )
(1)
Borowiak Marlena
(1)
Braiter Paulina (1968- )
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Burian M
(1)
Burian Michał
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Caples John (1900-1990)
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Cunningham Jane (1969- )
(1)
Cłapak Paweł
(1)
Daca Mariusz
(1)
Diamond Ellen
(1)
Diamond Jay
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Dubiel Paweł (1930-2006)
(1)
Dyląg Anna
(1)
Dyląg Anna (psychologia)
(1)
Dziuba Marek
(1)
Dziubińska Joanna (filolożka)
(1)
Döhnert Horst
(1)
Elgozy Georges (1909-1989)
(1)
Filipiak Marian
(1)
Franson Sally
(1)
Gacparski Arkadiusz
(1)
Gacparski Arkadiusz ( -2013)
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Goldacre Ben
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Grębowiec Jacek
(1)
Gustowski Artur (1875-1940)
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Gędek Marek (1965- )
(1)
Habrajska Grażyna (1953- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(64)
1990 - 1999
(23)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(6)
1930 - 1939
(1)
1920 - 1929
(1)
1910 - 1919
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(157)
Niemcy
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(156)
angielski
(1)
niemiecki
(1)
włoski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(3)
Dzieci
(3)
6-8 lat
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Reklama
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: dzieło
Algorytm
(1)
Bieguni
(1)
Bombel
(1)
Byłam sekretarką Rumkowskiego
(1)
Co z tą Polską? (program telewizyjny)
(1)
Echo Miasta
(1)
Express Bydgoski
(1)
Fabryka muchołapek
(1)
Fabulant
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Metal Hammer
(1)
Niespokojny umysł
(1)
Polska Zbrojna
(1)
Przyjaciółka (czasop.)
(1)
SB a Lech Wałęsa
(1)
Stalker
(1)
Sędzia Anna Maria Wesołowska (program telewizyjny)
(1)
Wariatka z Chaillot
(1)
Wysokie Obcasy (czasop.)
(1)
Łaskawe
(1)
Życie Warszawy (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
2001-0
(8)
1989-
(6)
1901-
(4)
1901-2000
(3)
1945-1989
(3)
1945-
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Euroregion Tatry
(1)
Indie
(1)
Islandia
(1)
Japonia
(1)
Krym (Ukraina)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Rosja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(14)
Podręcznik
(8)
Poradniki
(8)
Monografia
(6)
Opracowanie
(6)
Materiały konferencyjne
(5)
Poradnik
(5)
Blogi
(4)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Gazety polskie
(2)
Grafika użytkowa
(2)
Komiks
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Publicystyka
(2)
Publicystyka polska
(2)
Raport z badań
(2)
Album
(1)
Artykuły
(1)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma elektroniczne polskie
(1)
Czasopisma muzyczne
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Encyklopedie
(1)
Film
(1)
Film amatorski polski
(1)
Komentarz prawny
(1)
Książki mówione
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Literatura
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opowiadanie polskie
(1)
Pamiętniki angielskie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Poradniki dla młodzieży
(1)
Powieść
(1)
Powieść polityczna
(1)
Powieść polska
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Punk rock
(1)
Reportaż
(1)
Romans
(1)
Rysunek
(1)
Spisy
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Tezaurusy
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(10)
Językoznawstwo
(6)
Zarządzanie i marketing
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
167 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Reklama : przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2002. - 254, [2] s. : fot. ; 24 cm.
Bibliogr.
Streszcz. ang.
Cz. I. Reklama - proces komunikacji i kreacji postaw : 1. Reklama jako element marketingu ; 2. Reklama - perspektywa "człowieka z ulicy" ; 3. Komunikacja - formuła klasyczna ; 4. Reklama jako forma komunikacji; 5. Komunikat reklamowy ; 6. Obraz produktu ; 7. Perswazja ; 8. Kampania reklamowa - aspekt komunikacyjny ; 9. Podsumowanie Cz. II. Wybrane elementy konstrukcji komunikatu reklamowego : 1. Obraz ; 2. Tekst ; 3. Slogan i związki obrazu z tekstem ; 4. Kampania reklamowa - krótka synteza ; 5. Dwanaście kampanii reklamowych (m.in. Idea, Mobil 1, Seat, Nationale Nederlanden, Polar, Frugo, OFE Kredyt Bank, Renault Scenic, Żywiec) ; 6. Reklama o reklamie ; 7. Wybrane problemy badań reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Reklama : przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Warszawa ; Wrocław : Wydaw. Naukowe PWN, 2000. - 254 s., [16] s. tabl. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Streszcz. ang.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82414, A-81617 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-52533 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Uniwersytetu Rzeszowskiego ; 580)
Indeks.
CZ. I. OŚWIETLENIA: Marian Kisiel: Jak możliwa jest synteza literatury polskiej po 1989 roku?; Agnieszka Nęcka: Jedynie w aurze glamour? Rynek kontra literatura, czyli dwadzieścia lat pod rządami DDM-u; Magdalena Lachman: Pod znakiem reklamy. Literatura polska po 1989 roku w kręgu oddziaływania kultury konsumpcyjnej; Krzysztof Skibski: Inne zobowiązania języka literatury (po 1989 roku); Iwona Pięta: Wybrane aspekty prozy po roku 1989 w perspektywie antropologicznej; Aleksandra Chomiuk: Inna historia, inna literatura? O polskiej powieści historycznej ostatniego dwudziestolecia; Izabella Adamczewska: Mały realizm (anty)kapitalistyczny w prozie roczników siedemdziesiątych i osiemdziesiątych; Jacek Hnidiuk: Liternet, czyli słów kilka o liter@turze w Internecie; Dorota Siwor: Dzieciństwo w PRL-u. Nostalgie, mitologizacje, rozliczenia; Lech Giemza: Zmieniła się mapa świata. O toposie mapy w polskiej literaturze po roku 1989; Sonia Gwóźdź: Frazes w krytyce literackiej lat dziewięćdziesiątych i pierwszych; Radosław Bień: Polska proza z gatunku "historii alternatywnej" w obliczu przemian po roku 1989. CZ. II. ZBLIŻENIA: PROZA: Krystyna Pietrych: (Post)pamięć Holocaustu - (meta)tekst a etyka. "Fabryka muchołapek" Andrzeja Barta a "Byłam sekretarką Rumkowskiego" Elżbiety Cherezińskiej; Grażyna Maroszczuk: "Pisarz programowo staroświecki" - esej mówiony na dwa głosy (o rozmowach z Gustawem Herlingiem-Grudzińskim); Barbara Gutkowska: "Pół stulecia już mija, jak jestem przeciw". Współczesność według Sławomira Mrożka; Anna Jamrozek-Sowa: "Głos przeciw rozpaczy". O nekrologach i tekstach wspomnieniowych poświęconych Władysławowi Lechowi Terleckiemu; Edyta Korepta: Budowanie małej ojczyzny w twórczości Jerzego Pilcha; Beata Sander: (Post)groteska w twórczości Jerzego Pilcha. (Kilka wybranych przykładów i problemów); Agnieszka Izdebska: Proza Magdaleny Tulli - w kręgu wieloznacznej referencji; Magda Szybiak: (Kon)fabulacje (kon)fabulatora - intertekstualne gry w "Fabulancie" Anny Burzyńskiej; Stanisław Kusiak: Melancholia drogi w prozie ostatniego dwudziestolecia (na przykładzie utworów Andrzeja Stasiuka i Krzysztofa Vargi); Iwona Lenart: "Bieguni" Olgi Tokarczuk jako współczesna przypowieść o człowieku; Anna Kołodziejska: "Jestem krzyżem rozstajnym toczonym przez drewnojady. Byłem, już mnie nie ma". O profilu tożsamościowym bohatera w najnowszej prozie polskiej. (Wybrane przykłady); Jolanta Pasterska: "Jestem Bombel na przystanku". O projektowaniu autora w młodej polskiej prozie na przykładzie "Bombla" Mirosława Nahacza; Wojciech Rusinek: "Śledztwo jest zawsze w toku". Strategie narracyjne w prozie Zbigniewa Kruszyńskiego; Katarzyna Gutkowska: Złośliwa przyjemność (narratora). O prozie Ignacego Karpowicza.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-821.162.1(091)-Lit. RP (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95412/t.1 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-821.162.1(091) (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-821.162.1(091) (1 egz.)
Audiobook
Książka
CD
W koszyku
Angielski w samochodzie : Business English. - Warszawa : Wydawnictwo Edgard, copyright 2010. - 1 płyta CD (70 min) : digital, stereo ; 12 cm + Dodatek drukowany : 15 stron.
(Słuchaj i Ucz się CD Audio)
Na opakowaniu: Marketing, reklama, finanse, bankowość.
Dodatek drukowany stanowi dodatkowe materiały do kursu na płycie CD.
Lektorzy: Victoria Atkinson, Miłogost Reczek.
Angielski w samochodzie Business English: dla pracowników zagranicznych firm, przedsiębiorców, studentów marketingu i ekonomii, ponad 70 minut nagrań profesjonalnych lektorów, praktyczne, branżowe zwroty oraz specjalistyczne wyrażenia, ćwiczenia sprawdzające z odpowiedziami, dodatkowo pełny zapis nagrań, praktyczne i przydatne na co dzień zagadnienia: struktura firmy, marketing, reklama, finanse, bankowość. Z kursem Angielski w samochodzie nauczysz się podstawowych słówek, udoskonalisz rozumienie ze słuchu, będziesz w stanie porozumiewać się z obcokrajowcami, poznasz gotowe zdania i wzorce konwersacyjne, poprawisz wymowę i akcent. [Edgard, 2010]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-E/125 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [199]-200.
Dlaczego kobieta jest z natury zła? O roli kultury i religii w kształtowaniu wizerunku kobiety ; Dlaczego kobiety nie odgrywały ważnej roli w historii? O świecie podbitym przez mężczyzn ; Dlaczego jest tak niewiele geniuszek? O błędnych tezach nauki ; Dlaczego praca sprzątaczki, kucharki i opiekunki jest więcej warta niż praca matki? O niewidzialnej pracy kobiet ; Dlaczego kobieta nie może zarabiać tyle co mężczyzna? O lukach płacowych i nierówności finansowej ; Dlaczego kobieta wciąż wie zbyt mało, by dzielić się wiedzą? O strachu, niepewności i ciągłym rozwoju ; Dlaczego specjalista to nie kobieta? O wpływie języka na równouprawnienie ; Dlaczego kobietom wszystko trzeba wyjaśniać? O narodzinach womenomics i femvertisingu ; Dlaczego kobiety nie są idealne? O nowoczesnych formach przekazu ; Dlaczego księżniczki nie chcą się brudzić? O wpływie bajek, reklam i produktów na dziewczynki ; Dlaczego krew jest niebieska? O przełamywaniu tabu w komunikacji reklamowej ; Dlaczego babcia ciągle choruje? O stereotypach w reklamach 50+ ; Dlaczego doświadczenia niczego nas nie uczą? O świecie skrojonym pod mężczyzn ; Dlaczego mężczyźni muszą dominować? O nierównościach, patriarchacie i męskości ; Lista lektur na dobry początek.
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom - przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie - nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre zawody postrzegane są jako „kobiece” a inne „męskie”, choć to przecież kobiety stworzyły pierwszy program komputerowy i napisały pierwszy algorytm? Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej. [Onepress, 2024]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.34/.35 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113689 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Indeks.
Czy rządy i instytucje publiczne dbają o to, by wszystko, co się nam oferuje w postaci usług i produktów, było bezpieczne? Czy możemy ufać ekspertyzom, wynikom badań, certyfikatom i normom? Nie, przekonuje Joel Bakan, ponieważ sfera publiczna coraz bardziej ulega wpływom działalności prowadzonej dla zysku, zatraca swoją prospołeczną orientację i daje przyzwolenie, by ze wszystkich grup społecznych - także z dzieci, które powinny być szczególnie chronione - uczynić obiekt bezwzględnego marketingu. O tym trzeba wiedzieć, to już przynosi katastrofalne skutki. Edukacja publiczna, która zamiast kształcić "produkuje" przyszłych pracowników, szkodliwa chemia w żywności, zabawkach, rzeczach codziennego użytku, uzależnienie od gier komputerowych, leki psychotropowe przepisywane dzieciom pod dyktando firm farmaceutycznych... Bakan ostrzega: ten proces jest równie niszczycielski jak katastrofa, która dotknęła środowisko naturalne, i choć pisze głównie o realiach amerykańskich, nie łudźmy się: to samo dzieje się także tu i teraz - na naszych oczach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99416 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji - dylematy i wyzwania ; Odpowiedzialność za słowa w mediach ; Ograniczenia wolności słowa w demokratycznym państwie prawa (w oparciu o orzecznictwo Trybunału Konstytucyjnego) ; Problem wykonania przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji rozstrzygnięć zawartych w orzeczeniu Naczelnego Sądu Administracyjnego w sytuacji, gdy częstotliwość, o którą ubiegał się wniskodawca, została w trakcie procesu koncesyjnego przekazana przez przewodniczącego KRRiTV innemu nadawcy ; Granice reklamy w prawie Unii Europejskiej ; Odbiorcy mediów wobec globalnych wyzwań ; Fotografia prasowa. Status normatywny i prasoznawczy ; Rola prasy w samorządowym PR ; Zagrożenia dla lokalnego i regionalnego dziennikarstwa - analiza na przykładzie rynku prasowego Lubelszczyzny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95204 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 451-[484].
R. 1. POLITYKA REGULACJI REKLAMY W POLSCE: Reklama jako instrument działań marketingowych ; Polityczne uwarunkowania regulacji w dziedzinie reklamy ; Uregulowania dotyczące reklamy w polskim ustawodawstwie ; R. 2. INGREDIENCJE HANDLOWEGO PRZEKAZU AUDIOWIZUALNEGO: Polityka sytuowania reklamy jako przekazu audiowizualnego ; Audiowizualna postać reklamy ; Polityka medialna a reglamentacja przekazu reklamowego ; R. 3. POLITYKA PRZESTRZEGANIA UCZCIWOŚCI KONKURENCJI W PRZEKAZACH REKLAMOWYCH: Pojęcie czynu nieuczciwej konkurencji ; Praktyki reklamowe wprowadzające w błąd ; Formy reklamy uznane za nieuczciwe: Reklama nierzeczowa, Kryptoreklama, Reklama uciążliwa, Reklama porównawcza, Inne formy reklamy spełniające warunek nieuczciwej konkurencji ; Naśladownictwo jako nieuczciwa praktyka reklamowa ; R 4. POLITYKA OGRANICZANIA POPYTU POPRZEZ ZAKAZY REKLAMY PRODUKTÓW LUB USŁUG: Bezwzględny zakaz reklamy wyrobów tytoniowych: Regulacje międzynarodowe i europejskie, Rozwiązania przyjęte w prawie polskim ; Polityka ograniczania reklamy wyrobów alkoholowych: Analiza pojęć podstawowych, Indyferentność ujęć regulacji ; Hazard i gry losowe ; R. 5. GRANICE PREZENTACJI WYROBÓW LECZNICZYCH I KOSMETYCZNYCH: Zakaz reklamowania obrotu organami ludzkimi ; Polityka regulacji rynku farmaceutycznego ; Wyroby kosmetyczne i formy ich rekomendowania ; R 6. DBAŁOŚĆ O KONSUMENTA W REGULACJACH DOTYCZĄCYCH REKOMENDOWANIA ŻYWNOŚCI I ŻYWIENIA: Standaryzacja żywności i żywienia ; Sposoby i formy identyfikacji produktu w Polsce ; Ograniczenia reklamowe ; R. 7. NIEKOMERCYJNY WYMIAR REKLAMY POLITYCZNEJ: Reklama polityczna jako zjawisko medialne ; Typy reklamy politycznej ; Problemy z regulacją reklamy politycznej ; Bezpłatne warunki prezentacji reklam politycznych ; Emisja płatnej reklamy wyborczej w polskiej telewizji ; R. 8. INSTYTUCJONALIZACJA KONTROLI DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH: Pojęcie kontroli i nadzoru ; Uprawnienia kontrolne Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta ; Inspekcja farmaceutyczna jako organ kontroli reklamy leków ; Działalność Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w zakresie kształtowania rynku reklam telewizyjnych ; R. 9. POLITYKA SAMOOGRANICZENIA FORMY I TREŚCI REKLAMY: Koregulacja i samoregulacja ; Kodeksy etyczne reklamy ; Standardy środowiskowe ustanowione w Polsce: Polski Kodeks Etyki Reklamy, Polski kodeks postępowania w dziedzinie reklamy, Karta Etyczna Mediów ; Samoregulacja dotycząca wykonywania niektórych zawodów w Polsce: Reglamentacja wybranych zawodów prawniczych, Rozwiązania dotyczące lekarzy ; Etyka i deontologia branżowa ; R. 10. POLITYKA WEWNĘTRZNA TELEWIZJI PUBLICZNEJ W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI REKLAMOWEJ: Charakterystyka rynku nadawców reklam telewizyjnych w Polsce ; Udział nadawcy publicznego w rynku reklamy telewizyjnej ; Wyzwania stojące przed nadawcą publicznym na rynku reklamy ; Wewnętrzne standardy emisji reklam ; Zastosowanie prawa prasowego, autorskiego i pracy w reklamach telewizyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101259 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [249]-262.
I. ISTOTA ORAZ ELEMENTY STYLU ŻYCIA KONSUMENTÓW: 1. Pojęcie stylu życia ; 2. Koncepcje stylu życia ; 3. Funkcje stylu życia ; 4. Jakość życia a styl życia ; 5. Związki stylu życia ze zdrowiem ; 6. Styl życia w Polsce - analiza krytyczna ; II. WPŁYW MEDIÓW NA POPULARYZOWANIE ZDROWEGO STYLU ŻYCIA: 1. Styl życia a oferta mediów ; 2. Styl życia jako narządzie perswazji ; III. NORMATYWNY WYMIAR STYLU ŻYCIA: 1. Styl życia jako źródło prawa ; 2. Ochrona konsumenta - wybrane zagadnienia ; IV. WARTOŚĆ ZDROWIA W POWIĄZANIU Z PRAKTYKAMI PROZDROWOTNYMI: 1. Zdrowie w rozumieniu potocznym i naukowym ; 2. Model Lalondea i jego znaczenie dla praktyk prozdrowotnych ; 3. Wartość zdrowia w systemie odpowiedzialności ; V. CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W ZAKRESIE ZDROWIA: 1. Zdrowie w systemie wartości konsumenta ; 2. Procesy decyzyjne konsumenta w świetle ekonomii behawioralnej ; 3. Wpływ komunikacji marketingowej na decyzje konsumentów ; VI. UWARUNKOWANIA PRAWNE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W ODNIESIENIU DO ZDROWIA: 1. Reklama a praktyki prozdrowotne ; 2. Pojęcie reklamy ; 3. Reklama w podziale na media komunikacyjne ; 4. Prawo medialne a reklama leków ; 5. Prawo farmaceutyczne a reklama ; 6. Reklama adresowana do lekarzy ; VII. REKLAMA ŻYWNOŚCI I JEJ WPŁYW NA PRAKTYKI PROZDROWOTNE: 1. Determinanty rynku żywnościowego - wybrane zagadnienia ; 2. Reklama a zachowania nabywców żywności ; 3. Prawo żywnościowe - wybrane aspekty ; 4. Podział żywności ; 5. Reklama żywności ; 6. Analiza wybranych przekazów ; 7. Reklama bezpośrednia ; VIII. OPAKOWANIE A DECYZJE ZAKUPOWE KONSUMENTÓW: 1. Opakowanie - istota i rola ; 2. Prawne aspekty opakowania ; 3. Funkcje opakowań ; 4. Etykietowanie opakowań ; 5. Rozwiązania normatywne dotyczące opakowań produktów spożywczych ; 6. Opakowania wyrobów farmaceutycznych ; 7. Opakowanie a czyn nieuczciwej konkurencji ; IX. ZDROWIE JAKO WYRAZ STYLU ŻYCIA W SEGMENCIE STUDENTÓW: 1. Zdrowie - prawda i mity ; 2. Metodyka badania ; 3. Zdrowie w systemie wartości studentów ; 4. Sposoby wspierania i troski o zdrowie ; 5. Media społecznościowe a praktyki prozdrowotne ; 6. Warunki rozwijania praktyk prozdrowotnych.
Jakość życia oraz zdrowie ludzi zależą od wielu różnych czynników. Mając wiedzę o ich znaczeniu, można łatwiej podejmować właściwe decyzje, aby żyć długo i w dobrym zdrowiu. Przede wszystkim należy brać pod uwagę indywidualną odpowiedzialność za stan własnego zdrowia. Trzeba jednak wiedzieć, że mózgi ludzi są nastawione na poznawanie otoczenia, a nie analizowanie siebie. Konieczne jest zatem wkładanie wysiłku w działania na rzecz świadomego zarządzania swoimi działaniami. Można tutaj wskazać na racjonalność w odżywianiu się, utrzymywanie organizmu w ruchu, budowanie relacji z innymi ludźmi, a także stawianie sobie celów i kierowanie się własnym systemem wartości. Zachowania i praktyki prozdrowotne ludzi są również kształtowane przez różnorodne narzędzia komunikacji, w tym promocji i reklamy. W trosce o wspólne dobro istotne jest tworzenie uregulowań prawnych, które pozwolą na podejmowanie działań zgodnych z interesem wszystkich podmiotów z obszaru rynku zdrowia. Dotyczy to poprawności reklamy artykułów żywnościowych i farmaceutycznych, opakowań produktów, sposobów ich ekspozycji na półkach sklepowych oraz przestrzegania etyki w sferze konkurencji rynkowej. Autorzy, reprezentując nauki prawne i ekonomiczne, połączyli swą wiedzę i doświadczenia, aby podzielić się krytycznymi refleksjami na temat uwarunkowań w procesie podnoszenia jakości życia i zdrowia społeczeństwa. [Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107763 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Indeks.
I. NARODZINY KONSUMENTÓW: 1. Kapitalizm triumfujący i etos infantylizmu 2. Od protestantyzmu do infantylizmu. II. ZMIERZCH OBYWATELI: 3. Infantylizacja konsumentów: pojawnienie się dzieci-dorosłych 4. Prywatyzowanie obywateli: jak się rodzi społeczna schizofrenia 5. Branding tożsamości: utrata znaczenia 6. Totalizacja społeczeństwa: koniec różnorodności. III. LOS OBYWATELI: 7. Opór wobec konsumpcjonizmu: czy kapitalizm potrafi się sam wyleczyć? 8. Jak leczyć obywatelską schizofrenię: przywrócenie poczucia obywatelskości w świecie wzajemnych zależności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91661 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako proces komunikacji / Antoni Benedikt. - Wrocław : Astrum, 2004. - 170 s. ; 21 cm.
(Kreatywność)
Bibliogr. - Indeks.
1.Czym jest reklama 2.Istota i elementy procesu komunikacji 3.Człowiek w reklamie 4.Rola mediów w działaniach reklamowych 5.Język reklamy 6.Perswazja w reklamie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Teorie komunikacji marketingowej 2. Instrumenty komunikacji marketingowej 3. Reklama w mediach drukowanych 4. Reklama telewizyjna, radiowa i kinowa 5. Reklama zewnętrzna 6. Public relations i wizerunek firmy 7. Marka, opakowanie, merchandising wizualny 8. Wystawy i targi 9. Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych 10. Promocja sprzedaży 11. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą 12. Przyszłość komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91483 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf., wrzesień 2009 r., Łódź.
Bibliogr. przy ref.
Biogram Zygmunta Chamca ; ZAGADNIENIA OGÓLNE: Nowe media w perspektywie lingwistycznej ; Styl jako kategoria krytycznej analizy dyskursu ; Logika dyskursu ; Od "żeromszczyzny" do netspeak - obrazowanie czy szkic? ; Nauczyciele wobec uczniów - o postawach ambiwalentnych. STYL: Styl dziennikarstwa prasowego w perspektywie dyskursywnej ; Język w mediach w kontekście kultury indywidualizmu ; Estetyzacja świata i estetyzacja języka "kolorowej" prasy kobiecej (przyczynek do rozważań o wpływie postmodernizmu na współczesną polszczyznę) ; O niektórych przejawach kultury postmodernistycznej w dziennikarstwie na przykładzie gatunków prasowych ; Rząd rządzi językiem - retoryka demokratycznej władzy ; Od stylu do stylistycznej realizacji. Analiza wybranego tekstu prasowego ; Kaci (tak) nie mówią - spór o styl wokół powieści "Łaskawe" Jonathana Littella we Francji i w Niemczech ; Komputer jest nieskończenie cierpliwy..., czyli personifikowanie nowoczesnych środków technicznych ; Kategoria empatii w tekstach Barbary Pietkiewicz. DYSKURS: Style dyskursu publicznego ; Polimorficzność głosu obecności a retoryka reprezentacji w różnicowanych sytuacjach komunikacyjnych ; Jakim językiem mówi dzisiaj kino w dyskursie audiowizualnym? ; Obraz mediów i dyskursu medialnego w polskiej literaturze współczesnej (na wybranych przykładach) ; Komunikacja bezrefleksyjna ; Podstawowe komponenty procesu reklamowego ; Stylistyczne gatunki reklamy ; Strategie kreacji reklamowej ; Metafora w dyskursie politycznym jako skuteczny środek perswazji ; Akty deprecjacji językowej w dyskursie polityków - analiza werbalnych i niewerbalnych składników działalności językowej ; Dyskurs publiczny w Polsce (na przykładzie bloga politycznego) ; Język blogów polityków ; Wpływ elit symbolicznych na dyskurs publiczny: konstruowanie figury "kalającego własne gniazdo" ; W stronę historii radia. Strategie retoryczne publicystyki polskiej sekcji RWE wobec paradoksu komunikacji z odbiorcą krajowym ; Dzieninkarstwo i polityka w działalności Jana Nowaka-Jeziorańskiego - współczynnik aksjologiczny ; Modus vivendi i modus operandi - dyrektor i współpracownik RWE (na podstawie korespondencji Jana Nowaka i Tymona Terleckiego) ; Język mediów a rzeczywistość faszystowska w świetle działalności prasy gadzinowej w Polsce w latach 1939-1945 ; Dyskurs medialny wobec kryzysu finansowego na przykładzie polskich tekstów prasowych dotyczących sektora bankowości ; Adresat i odbiorca perswazji w dyskursie publicystycznym na przykładzie programu T. Lisa "Co z tą Polska?". MEDIA: Retoryka a/i media: próba określenia pól wspólnych ; Neomedia jako przestrzeń aktywności publiczno-prywatnej ; Oralność - piśmienność - (audio)wizualność - i co dalej? Rozważania na temat relacji między mediami i komunikacją ; Liczby w mediach: rola i funkcja rzeczywistości liczb w komunikacji medialnej - wyniki badania empirycznego ; Polska prasa masowa a zagrożenia wynikające z voyeuryzmu medialnego ; Rola i znaczenie gazet bezpłatnych na polskim rynku prasowym jako ważnego nośnika reklamy ; Wizualizacja w popularyzacji prasowej na przykładzie eseju z dziedziny nauk ścisłych ; Łódzka Rozgłośnia Radiowa w latach 1930-1939 ; Kilka uwag o semantyce dźwięku ; Wybrane kategorie języka filmu i ich zastosowanie w słuchowisku ; O instancji odbiorczej dzieła adaptowanego na przykładzie słuchowiska dla dzieci ; Dziennikarskie dokumenty o czeczeńskiej rzeczywistości wojennej ; Mechanizmy retoryczne w "court show" Sędzia Anna Maria Wesołowska ; Internetowy dyskurs na temat rodziny ; Chwyty retoryczne związane z obchodami 20. rocznicy wolnych wyborów 4 czerwca 1989 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96351 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Film i Media Audiowizualne / Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego)
I. ROLA DZIECKA W PROCESACH KULTUROWYCH SPOŁECZEŃSTWA KONSUMPCYJNEGO: 1. Infantylizacja kulturowa. Adolescencja dzieci oraz infantylizacja dorosłych; 2. Komercjalizacja dzieciństwa. Kosztorysowanie rodzicielstwa, II. ROZRYWKI I ZABAWY DLA DZIECI - ZAGROŻENIA I KORZYŚCI: 1. Barbie wyrusza do pokonsumpcji (i nie ma przy sobie gotówki). Trening postaw konsumpcyjnych w magazynach ilustrowanych dla dzieci; 2. Nowe media a dzieci - dylemat rodziców?; 3. Gra w kupowanie; 4. Bohaterowie medialnej rzeczywistości filmów dla dzieci. Na przykładzie Boba Budowniczego i Marty oraz innych współczesnych bohaterów dziecięcych, III. SOCJALIZACJA DZIEWCZYNEK I CHŁOPCÓW - W POTRZASKU KULTUROWYCH PUŁAPEK: 1. Dyskryminacja czy faworyzacja? Rzecz o chłopcach; 2. Ocalić Ofelię od anoreksji - analiza kulturowych przyczyn zaburzeń jedzenia wśród dziewczynek i dziewcząt; 3. No...spadaj okresie! "Wizerunek" menstruacji w czasopismach dla dziewczynek, IV. OBRAZ DZIECKA W MEDIACH: 1. Dziecko zwieńczeniem kariery. Wizerunki macierzyństwa sławnych kobiet na łamach wybranych pism kobiecych; 2. Konsumpcja i więzi rodzinne - sytuacja dziecka i rodzica w reklamie telewizyjnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr.
I. Człowiek i rzeczywistość społeczna; II. Reklama jako wiedza ogólnospołeczna o rzeczywistości społeczno-kulturowej; III. Proces tworzenia znaczeń społecznych i kulturowych; IV. Przekaz reklamowy - tworzenie rzeczywistości społecznej; V. Reklama społeczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89385 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, filmografia, netografia przy pracach.
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Instytutu Socjologii
Streszczenie w języku angielskim.
Wprowadzenie ; Małgorzata Bogunia-Borowska, Dziecko w społecznym i kulturowym laboratorium konsumpcji oraz imaginarium mediów ; R. 1. DZIECKO KRYTYCZNIE I KREATYWNIE WOBEC MEDIÓW I KONSUMPCJI: Małgorzata Bogunia-Borowska, Kamil, czyli historia dojrzewania z nowymi mediami. Analiza krytycznej i kreatywnej postawy wobec mediów i kultury konsumpcyjnej ; R. 2. DZIECKO, RODZICE, SENIORZY W MEDIACH I ŻYCIU CODZIENNYM: Maja Brzozowska-Brywczyńska, Słodkie potwory i powroty do przeszłości albo kilka notatek na marginesach dwóch estetyk dzieciństwa ; Andrzej Górny, Agata Zygmunt, "Etos wymuszonej dziecięcości". Przejawy infantylizacji kultury dorosłych w świecie mediów ; Joanna Malinowska, Współczesny obraz rodzicielstwa i dzieciństwa w zwierciadle popkultury. Krytyczna analiza bajki Masza i Niedźwiedź ; Marcjanna Nóżka, Dzieci i młodzież w opiniach oraz praktykach seniorów. Przyczynek do rewizji międzypokoleniowych relacji ; R. 3. DZIECI A FILMOWE I SERIALOWE ŚWIATY: Magdalena Hoły-Łuczaj, Kamil Łuczaj, Nowe bohaterki medialnej rzeczywistości filmów dla dzieci ; Joanna Rzońca, Fenomen serialu Skam ; R. 4. DZIECKO JAKO PRZEDMIOT I PODMIOT PRAKTYK REKLAMOWYCH: Beata Łaciak, Dziecko we współczesnych polskich reklamach komercyjnych i społecznych ; Jolanta Szymkowska-Bartyzel, Strzały z ukrycia - reklama skierowana do dzieci i młodzieży w nowych mediach - formy, praktyki, strategie ; Łukasz Tomczyk, Reklama na stronach internetowych adresowanych do młodych użytkowników usług sieciowych ; R. 5. Praktyki dzieci i dorosłych w Internecie ; Joanna Bierówka, Rodzice cyfrowych tubylców - cyfrowi imigranci w środowisku nowych mediów ; Adam Dąbrowski, Youtubowe kreacje. Miejsca, ludzie i kultura ; Barbara Cyrek, Internet w szkole - szkoła w internecie: jak wirtualny dziennik wpłynął na relacje między uczniem, nauczycielem i rodzicem ; R. 6. Dziecko w przestrzeni medialnej kultury konsumpcyjnej ; Małgorzata Lisowska-Magdziarz, Urodzone do fandomu. Dzieci jako konsumenci i fani produktów kulturalnych ; Barbara Jabłońska, Dziecko - media - muzyka: fenomen muzycznych TV talent show ; Ewelina Brzyszcz, (Wszech)obecność postaci kinowych w życiu dziecka ; Biogramy autorów i autorek tekstów Abstrakty/Abstracts.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107914 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 99-107.
Książka w języku polskim zawiera liczne krótki wstawki terminów (pojęć) drukowanych oryginalnymi znakami języka japońskiego (zarówno w tekście głównym, jak i w Bibliografii czy netografii oraz nadto w "Wykazie wybranych terminów i nazwisk w języku japońskim" na stronach 118-121).
Na przestrzeni wieków Japonia wykształciła szereg wzorców męskości, które odzwierciedlały bieżące realia społeczne, sytuację polityczną, panującą modę, a także etap rozwoju kultury. W połowie XX stulecia siłę kraju, który podniósł się z powojennej ruiny i sięgał po tytuł globalnego mocarstwa, stanowili salarymani: schludni pracownicy umysłowi, gotowi poświęcić czas wolny i rodzinę w imię firmy. Jednak w przeciągu pół wieku ów ideał był wielokrotnie kontestowany, co zaowocowało wykształceniem się innych, niekiedy skrajnych koncepcji męskości, opartych na takich wartościach, jak opiekuńczość, dbałość o urodę, a nawet aseksualność. Książka przedstawia najważniejsze koncepcje męskości w Japonii wykształcone w latach 1950–2021, przyczyny ich sformułowania, a także ich obecność w przestrzeni publicznej, w postaci reklam telewizyjnych i magazynów modowych. [Wydawnictwo Kirin, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Warszawa : Business Press, 1996. - 198 s. ; 21 x 21 cm.
(Businessman Book)
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74940 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wyd. 2. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004. - 146, [1] s. : il. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie.)
Tyt. okł.: Język na sprzedaż czyli O tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka.
Bibliogr. s. 141-143. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-81 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej