Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(167)
Forma i typ
Książki
(164)
Publikacje naukowe
(13)
Proza
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Audiobooki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(207)
wypożyczone
(20)
nieokreślona
(6)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(52)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(5)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(111)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(3)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(3)
Filia 2 (Fredry 5)
(3)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(3)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(10)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(15)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(3)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(8)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(3)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(2)
Autor
Machura Witold
(6)
Nowacki Robert
(6)
Lizak Jadwiga
(4)
Szczęsna Ewa
(4)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(3)
Strużycki Marian (1930- )
(3)
Albin Krzysztof
(2)
Barańska-Sereda Marzena
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(2)
Cyr Donald G
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Filip Grażyna
(2)
Gray Douglas A
(2)
Grochowski Robert (politologia)
(2)
Grzegorczyk Adam M
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Hussak Tadeusz (1919-2014)
(2)
Jachnis Anna
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Kasperec Stanisław
(2)
Kowalski Marek Arpad (1942- )
(2)
Kozłowska Anna (reklama)
(2)
Kwiatkowski Robert
(2)
Lane W. Ronald (1940- )
(2)
Majchrowska Justyna
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Mruk Henryk
(2)
Mulak Maciej S
(2)
Pawel Szarlota (1950-2018)
(2)
Polak Rafał (1978- )
(2)
Russell Thomas (1941- )
(2)
Sobczak Jacek (1946- )
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
White Roderick
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Zatwarnicka-Madura Beata
(2)
Šmid Wacław
(2)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andres Zbigniew (1934- )
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Babik Małgorzata
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Balczyńska-Kosman Alina
(1)
Baran Leszek (socjologia)
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Bartołd Robert
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bogołębska Barbara (1948- )
(1)
Borowiak Marlena
(1)
Braiter Paulina (1968- )
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Burian M
(1)
Burian Michał
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Caples John (1900-1990)
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Cunningham Jane (1969- )
(1)
Cłapak Paweł
(1)
Daca Mariusz
(1)
Diamond Ellen
(1)
Diamond Jay
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Dubiel Paweł (1930-2006)
(1)
Dyląg Anna
(1)
Dyląg Anna (psychologia)
(1)
Dziuba Marek
(1)
Dziubińska Joanna (filolożka)
(1)
Döhnert Horst
(1)
Elgozy Georges (1909-1989)
(1)
Filipiak Marian
(1)
Franson Sally
(1)
Gacparski Arkadiusz
(1)
Gacparski Arkadiusz ( -2013)
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Goldacre Ben
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Grębowiec Jacek
(1)
Gustowski Artur (1875-1940)
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Gędek Marek (1965- )
(1)
Habrajska Grażyna (1953- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(64)
1990 - 1999
(23)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(6)
1930 - 1939
(1)
1920 - 1929
(1)
1910 - 1919
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(157)
Niemcy
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(156)
angielski
(1)
niemiecki
(1)
włoski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(3)
Dzieci
(3)
6-8 lat
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Kobieta
(5250)
Literatura polska
(4582)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3689)
Reklama
(-)
Rodzina
(3669)
II wojna światowa (1939-1945)
(3063)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2557)
Relacje międzyludzkie
(2450)
Powieść polska
(2399)
Zwierzęta
(2390)
Tajemnica
(2116)
Powieść amerykańska
(2014)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1872)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1665)
Dziewczęta
(1558)
Żydzi
(1538)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1343)
Śledztwo i dochodzenie
(1311)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1295)
Życie codzienne
(1248)
Literatura
(1198)
Małżeństwo
(1171)
Polacy za granicą
(1171)
Polityka
(1168)
Powieść angielska
(1136)
Dzieci
(1117)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1053)
Psy
(1044)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(991)
Wsie
(990)
Ludzie a zwierzęta
(985)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(971)
Nauka
(947)
Trudne sytuacje życiowe
(944)
Literatura dziecięca polska
(942)
Historia
(903)
Duchowieństwo katolickie
(889)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(855)
Zabójstwo
(852)
Opowiadanie polskie
(841)
Chłopcy
(838)
Turystyka
(824)
Koty
(818)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(810)
Policjanci
(793)
Dziecko
(790)
Sekrety rodzinne
(790)
Dziennikarze
(781)
Podróże
(730)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(717)
Postawy
(713)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(705)
Wybory życiowe
(696)
Uprowadzenie
(690)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(667)
Prawo
(667)
Przestępczość zorganizowana
(664)
Wojna
(658)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(650)
Muzyka
(647)
Religia
(643)
Etyka
(641)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(632)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(616)
Walka dobra ze złem
(612)
Mężczyzna
(603)
Chrześcijaństwo
(602)
Powieść obyczajowa polska
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(584)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(579)
Temat: dzieło
Algorytm
(1)
Bieguni
(1)
Bombel
(1)
Byłam sekretarką Rumkowskiego
(1)
Co z tą Polską? (program telewizyjny)
(1)
Echo Miasta
(1)
Express Bydgoski
(1)
Fabryka muchołapek
(1)
Fabulant
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Metal Hammer
(1)
Niespokojny umysł
(1)
Polska Zbrojna
(1)
Przyjaciółka (czasop.)
(1)
SB a Lech Wałęsa
(1)
Stalker
(1)
Sędzia Anna Maria Wesołowska (program telewizyjny)
(1)
Wariatka z Chaillot
(1)
Wysokie Obcasy (czasop.)
(1)
Łaskawe
(1)
Życie Warszawy (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
2001-0
(8)
1989-
(6)
1901-
(4)
1901-2000
(3)
1945-1989
(3)
1945-
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Euroregion Tatry
(1)
Indie
(1)
Islandia
(1)
Japonia
(1)
Krym (Ukraina)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Rosja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(14)
Podręcznik
(8)
Poradniki
(8)
Monografia
(6)
Opracowanie
(6)
Materiały konferencyjne
(5)
Poradnik
(5)
Blogi
(4)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Gazety polskie
(2)
Grafika użytkowa
(2)
Komiks
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Publicystyka
(2)
Publicystyka polska
(2)
Raport z badań
(2)
Album
(1)
Artykuły
(1)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma elektroniczne polskie
(1)
Czasopisma muzyczne
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Encyklopedie
(1)
Film
(1)
Film amatorski polski
(1)
Komentarz prawny
(1)
Książki mówione
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Literatura
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opowiadanie polskie
(1)
Pamiętniki angielskie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Poradniki dla młodzieży
(1)
Powieść
(1)
Powieść polityczna
(1)
Powieść polska
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Punk rock
(1)
Reportaż
(1)
Romans
(1)
Rysunek
(1)
Spisy
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Tezaurusy
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(10)
Językoznawstwo
(6)
Zarządzanie i marketing
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
167 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Wyd. 1, dodr. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2003. - 236, [1] s., [15] s. tabl. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm.
Indeks
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Wyd. 1, dodr. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2003. - 236, [1] s., [15] s. tabl. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm.
Indeks
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85858 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74910 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zagadnienia Prawne)
W publikacji szczegółowo zaprezentowano kwestie prawne dotyczące szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołując się do regulacji krajowych i europejskich. Omówiono m.in.: zasadę wolności słowa; instytucję sprostowania prasowego; regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie; reklamę w mediach; ochronę dóbr osobistych w działalności mediów; zagadnienia ochrony dzieci przed szkodliwymi dla nich treściami dostępnymi w mediach. Analizie zostały poddane także regulacje związane z zatrudnianiem dziennikarzy, procedura rejestracji dzienników i czasopism. Przedstawiono ponadto zasady budowy programu radiowego i telewizyjnego. [www.profinfo.pl, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108729 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
M.in.: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations.
Bibliogr. przy ref.
PUBLIKACJE NAUKOWE: Koncentracja a pluralizm medialny ; Wartość dodana public relations - kapitał relacji ; Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce - prawda czy mit? ; Autostradą do nieba. Rola planowania działań public relations na przykładzie szkoły wyższej ; Promocja miast czy gra pozorów ; Reklama w środkach masowego przekazu - identyfikacja cech na podstawie badania ankietowego ; Brunatny PR - internet relations organizacji skrajnie prawicowych ; Znaczenie blogów w działalności organizacji pozarządowych ; Instrumenty public relations w firmach farmaceutycznych w świetle badań bezpośrednich ; Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy ; Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku ; Komunikacja jako jedna z kluczowych kompetencji polityka ; Modele samorządowych lokalnych portali internetowych ; PR wewnętrzne w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie ; Public relations jako profesja - o problemach tożsamościowych ; Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa. Wybrane przykłady ; Aktywność naukowa w zakresie PR w Polsce ; Corporate Social Responsibility (CSR) - zagrożenia i korzyści ; Formy komunikacji kancelarii prawnych z rynkiem ; Charakterystyka japońskiego stylu komunikacji biznesowej. ANALIZY PRZYPADKÓW: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations ; Percepcja sponsoringu w Polsce w świetle wyników badań empirycznych ; "Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej" ; Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w kampanii wyborczej PiS do sejmu w 2007 roku ; Współpraca ze szkołami średnimi jako element public relations uczelni wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92872 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004. - XXIX, [1], 613 s. : fot., il., mapy, portr., rys., wykr. ; 24 cm.
Indeksy
Spis treści także ang.
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-86672 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W świecie reklamy i reklamożerców / Katarzyna Walotek-Ściańska. - Bielsko-Biała : Wyższa Szkoła Administracji, 2010. - 124 s. : il. (gł. kolor.), fot., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [123]-124.
"Habeo, ergo sum", czyli kilka słów o społeczeństwie konsumpcyjnym ; Reklama jako znak kultury konsumpcyjnej ; Młodzi reklamożercy ; Przekonać kobiety ; Młody Konsument ; Niedoceniany konsument - senior.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97459 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pionierzy i tytani polskiej reklamy / Piotr Wasilewski. - Kraków : Agencja Wasilewski, 1999. - 439 s. : fot. kolor., il.(w tym kolor.), portr. ; 25 x 26 cm.
Indeks
Streszcz ang., niem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110188 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73993 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Businessman Book)
Bibliogr. w rozdz. XX i XXI
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-75407 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 241-[254].
CZĘŚĆ I BADACZE O NOWEJ REKLAMIE: 1. Dlaczego dobra reklama bywa nieskuteczna? ; 2. Niematerialność usługi i jej implikacje dla promocji ; 3. Podejście środków-celów w badaniach reklamy ; 4. Nowa generacja badań konsumenckich: eksperyment, czas reakcji i fale mózgowe ; 5. Nowe trendy w budowaniu wiarygodności marki ; 6. Neuromarketing. Możliwości i ograniczenia ; 7. Badania reklamy - w czym może pomóc badacz praktykowi? ; CZĘĆĆ II NOWA REKLAMA OKIEM PRAKTYKA: 8. Od PRA-człowieka do PRO-człowieka. Ewolucja przed ekranem telewizora ; 9.Zmierzch ery konsumenckiej. Prosument w komunikacji marketingowej ; 10. Reklama - metamorfozy przekazu ; 11. Wykorzystanie archetypu w procesie kształtowania tożsamości marki ; 12. "Motylem byłam...". Wczoraj i dziś agencji reklamowych ; 13. Nowe trendy w praktyce reklamowej - podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 1 ukazało się pt.: Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Warszawa, 2001.
Bibliogr. s. [365]-376.
PODSTAWY TEORETYCZNE I MODELE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: Istota i elementy procesu komunikacji ; Modele komunikacji społecznej - elementy charakterystyki i implikacje dla marketingu ; Modele komunikacji marketingowej: Model komunikacji interpersonalnej ; Model komunikacji masowej ; Model komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym ; KOMPOZYCJA SYTEMU KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ - FUNKCJE I STRUKTURY: Promocja a komunikacja marketingowa-pojęcie i zakres ; Funkcje systemu komunikacji marketingowej ; Znaczenie komunikacji dla uczestników procesu ; Morfologia systemu komunikacji marketingowej: Struktura i instrumenty ; Płaszczyzny i wymiary integracji ; Instrumenty komunikacji w kompozycji marketingu mix: związki i zależności ; FORMY KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ: Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna ; Specyfika i funkcje promocji osobistej ; Promocja osobista a proces obsługi nabywcy ; Elementy i kody komunikacji niewerbalnej ; Zarządzanie personelem sprzedażowym w aspekcie promocji osobistej ; FORMY I INSTRUMENTY KOMUNIKACJI MASOWEJ: Reklama: Istota reklamy w świetle teorii komunikacji ; Modele percepcji przekazu reklamowego ; Funkcje i rodzaje reklamy ; Media w transmisji przekazu reklamowego ; Kryteria wyboru form i środków reklamy ; Styl i zasady kreacji reklamy-rozstrzygnięcia strategiczne ; Etyczne aspekty przekazu reklamowego ; Promocja dodatkowa: Funkcje promocji dodatkowej w systemie komunikacji marketingowej ; Rodzaje i instrumenty promocji dodatkowej ; Public relations: Public relations jako platforma komunikacji marketingowej - ujęcie modelowe ; Funkcje, zasady i płaszczyzny wpływu ; Grupy odniesienia i instrumenty public relations ; FORMY KOMUNIKACJI W HIPENNEDIALNYM ŚRODOWISKU KOMPUTEROWYM: Komunikacja marketingowa a paradygmat społeczeństwa sieci ; Przesłanki rozwoju i cechy komunikacji wirtualnej ; Instrumenty komunikacji on-line: Przekroje klasyfikacji ; Witryny www ; Serwisy społecznościowe ; Błogi i grupy dyskusyjne ; Display - formaty reklamy internetowej ; Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa ; Poczta elektroniczna ; KSZTAŁTOWANIE KAMPANII KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ - ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE: Tożsamość i wizerunek nadawcy przekazu - wyznaczniki roli przedsiębiorstwa w procesie komunikacji marketingowej ; Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem: Formułowanie celów kampanii komunikacji marketingowej ; Identyfikacja targetu - adresatów kampanii ; Ustalanie budżetu kampanii ; Określenie kompozycji instrumentów komunikacji ; Ocena efektów kampanii komunikacji: Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej - dualizm roli nadawcy: Funkcje i rodzaje agencji ; Organizacja wewnętrzna agencji reklamy ; Zasady współpracy przedsiębiorstwa z agencją reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99718 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Das Wirksame Layout : Grundlage erfolgreicher Werbung" 1965.
Bibliografia na stronach 218-[220].
Cele i założenia ; Pismo ; Ilustracje ; Kolor ; Technika makietowana ; Gazeta ; Środki reklamy ; Techniki reprodukcji i druku ; Techniki druku wypukłego(typograficznego) ; Techniki druku płaskiego ; Techniki druku wklęsłego ; Druk sitowy (serigrafia) ; Druk bromkiem srebra ; Papier ; Introligatorstwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-26244 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Rok wyd. za stroną www.merlin.pl.
Bibliogr. s. 176-179.
Reklama jako forma komunikacji ; Media a reklama ; Nowoczesne nośniki reklamy w promocji produktu ; Tożsamość i wizerunek marki ; Społeczne kreowanie marki ; Technologiczne kreowanie marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101928 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [233]-251.
Streszczenie w języku angielskim.
Modele komunikacji w reklamie ; Postać w przekazie reklamowym ; Modele oddziaływania postaci w reklamie na odbiorcę ; Współczesna rola postaci w modelu komunikacji - wyniki badań empirycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108320 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Copywriting [Dokument dźwiękowy] : 45 technik : piekielnie skuteczne teksty reklamowe. - Głuchołazy : GlobalProfit, [2012]. - 1 płyta CD (1 godz. 36 min) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 1 godz. 36 min.
Rok wyd. wg strony www.audiobook.pl.
Nagranie w formacie mp3.
Copywriting - 45 piekielnie skutecznych technik to audiobook mp3 - książka czytana, która zawiera 45 najskuteczniejszych technik copywritingu skupiając się na samej esencji tematu. W skrócie copywriting to sztuka tworzenia skutecznych ofert sprzedażowych. Dlaczego te techniki są "piekielnie skuteczne"? Często słyszymy recenzje reklam, że są dobre, śmieszne czy niekonwencjonalne. Z perspektywy profesjonalnego copywritera jest tylko jedna definicja skutecznej reklamy: reklama generująca najwyższy wolumen sprzedaż y. Definicja ta celowo pomija takie elementy jak poprawność stylistyczna, wartości informacyjne, szkielet ofertowy i inne czynniki, których zachowanie nie zawsze ma bezpośrednie przełożenie na sprzedaż. W 45 technikach copywritingu umieściliśmy tylko te techniki, które zostały sprawdzone praktycznie i generowały największą sprzedaż. Testy technik odbyły się na 15 tysiącach transakcji zawartych przez Internet, dlatego właśnie uważane są za piekielnie skuteczne. [GlobalProfit, 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1186 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Tyt. okł.: Spis gazet i czasopism Rzeczypospolitej Polskiej oraz Poradnik reklamowy na rok 1932.
Tyt. grzb.: Spis gazet i czasopism.
W 1921 ukazał się w Poznaniu "Pierwszy Polski Spis Gazet i Czasopism" wydawany przez Biuro Ogłoszeń PAR, którego reprezentację na Warszawę stanowi "Spis Gazet i Czasopism Rzeczypospolitej Polskiej" wydawany przez Biuro Ogłoszeń Teofil Pietraszek (inf. na podst.: Przewodnik Bibliograficzny R. 2, 1921. Lwów 1926, str. 233).
M.in. gazety i czasopisma z terenu Rzeszowszczyzny.
Zasady ogłaszania - poradnik reklamowy; Cz. I. Wykaz gazet i czasopism w alfabetycznym porządku miast; Cz. II. Wykaz gazet i czasopism w alfabetycznym porządku nazw; Cz. III. Codzienna prasa polska oraz pisma urzędowe; Cz. IV. Zawodowa i specjalna prasa polska; Cz. V. Prasa obcojęzyczna w Polsce; Cz. VI. Polska prasa poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej; Uzupełnienia i zmiany zaszłe podczas druku; Ogłoszenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. AD-94188 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Z warsztatu Rady Programowej Reklamy / A.Jaroszewicz - Reklama w handlu wiejskim / W. Sochacki - Z doświadczeń reklamy w Spółdzielczości Spożywców / I. Szlaszewska - Reklama i propaganda książki / A. Zalewska - Reklama gastronomii / S. Kowalski - Doświadczenia i perspektywy agencji reklamowych w Polsce / A. Jaroszewicz, S. Szewczyk - Z doświadczeń reklamy radiowej i telewizyjnej w Polsce / M. Muszkowski - Organizacja wystawy "Przemysł Ciężki-dla Konsumenta" z uwzględnieniem elementów oddziaływania na psychikę potencjalnego nabywcy / B. Milewski - Kampanie reklamowe i degustacje organizowane przez Przemysł Koncentratów Spożywczych w latach 1960-1963 / E. Magiera - Reklama odbiorników radiowych i telewizyjnych / J. Eisenberg - Organizacja reklamy w Centralnym Domu Towarowym / T. Lewtak-Stattler - Działalność propagandowa "Agrochemu" / K. Tesarz - Elana wkracza na rynek / J. Majewski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-34944 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej