Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(117)
Forma i typ
Książki
(110)
Publikacje naukowe
(15)
Czasopisma
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(2)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(128)
wypożyczone
(17)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(45)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(74)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(11)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(3)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(7)
Czarny Bogusław
(4)
Alberciak Paweł
(3)
Milewski Roman (1940-2001)
(3)
Mruk Henryk
(3)
Begg David K. H
(2)
Białoń Lidia (1935-2018)
(2)
Biernat Kamil
(2)
Burgiel Aleksandra
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cyrek Piotr
(2)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Fischer Stanley (1943- )
(2)
Goleman Daniel (1946- )
(2)
Gutkowska Krystyna
(2)
Homa Dominik
(2)
Jachnis Anna
(2)
Jankowski Andrzej (anglista)
(2)
Jarecka Urszula
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Księżyk Marianna
(2)
Kwiatkowski Eugeniusz (1947- )
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Marciniak Stefan (1928-2017)
(2)
Monkiewicz Jan (1949- )
(2)
Mącik Radosław
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Rapacki Ryszard
(2)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(2)
Rybakiewicz Justyna
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rączka Gabriela
(2)
Sapała Marta
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szopiński Tomasz (ekonomia)
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1963- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Aldridge Alan E. (1947- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Barańczyk Izabela
(1)
Barańska-Sereda Marzena
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartołd Robert
(1)
Beksiak Janusz (1929- )
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Byczko Szymon
(1)
Bąk Krzysztof (prawo)
(1)
Bąk Krzysztof (psychologia)
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Cieślik Andrzej
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czech Tomasz (prawnik)
(1)
Czerewko Georgij
(1)
DeVrye Catherine
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Domański Stanisław Ryszard
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Dyląg Anna (psychologia)
(1)
Dziura Małgorzata
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Gardian Kazimierz
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzybek Maria (1952- )
(1)
Górnik-Durose Małgorzata (1960- )
(1)
Hostyński Lesław (1956- )
(1)
Janeta Jakub
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Jurkowska-Zeidler Anna
(1)
Kaczkowska Monika
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Katner Przemysław (1977- )
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kluska Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Kołodziej Sabina
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kraus Artur
(1)
Krugman Paul Robin (1953- )
(1)
Król Lech C
(1)
Kusińska Alicja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(62)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(5)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
1998-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(113)
Język
polski
(112)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Menedżerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Prawnicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: dzieło
Gazeta Wyborcza
(1)
Książę
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
2001-0
(8)
1989-
(7)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Ukraina
(4)
Białoruś
(2)
Europa
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Kuba
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Polska Wschodnia
(1)
Powiat poznański (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Tanzania
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(18)
Raport z badań
(8)
Monografia
(6)
Opracowanie
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Poradniki
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Dane statystyczne
(2)
Felieton polski
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Audycje radiowe
(1)
Blogi
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Synteza
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(16)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Zarządzanie i marketing
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Psychologia
(2)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
117 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33(07) (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Konsumpcja / Alan Aldridge ; przeł. Maciek Żakowski. - Warszawa : Sic!, 2006. - 204, [1] s. ; 21 cm.
(Key Concepts)
Bibliogr. Indeks
1. KONSUMPCJA JAKO POJĘCIE KLUCZOWE: Stereotyp konsumenta; Klasyfikacja obrazów konsumenta; Trzy powody, dla których należy traktować konsumpcję poważnie; Konsumpcja jako ukryty klucz. 2. PRODUKCJA I KONSUMPCJA: m.in. Era fordyzmu: narodziny masowej konsumpcji; Upadek fordyzmu; Koniec kariery; W objęciach korporacji: narcyzm i praca emocjonalna. 3. SPOŁECZEŃSTWO KONSUMPCYJNE: UTOPIA CZY DYSTOPIA?: Utopia konsumentów: kapitalizm wolnorynkowy; Konsumpcja na pokaz; Indywidualizm, konsumeryzm i zmierzch wspólnoty; Kultura narcyzmu; Fetyszyzm towarowy; Masowe społeczeństwo i masowa kultura? 4. ŻYCIE W SPOŁECZEŃSTWIE KONSUMPCYJNYM: m.in. Pierre Bourdieu...; Kulturowa wszystkożerność...; Obywatelstwo i antykonsumpcjonizm...; Flaneur...; Konsumpcja i nowe formy wspólnoty. 5. MAKDONALDYZACJA I DISNEIZACJA. 6. AKTYWIZM KONSUMENCKI: m.in. Zakres praw konsumenta; Laissez-faire: rynek jako gwarancja praw konsumenta; Państwo jako gwarancja praw konsumenta; Organizacje konsumenckie i opłacalność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89225 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [249]-262.
I. ISTOTA ORAZ ELEMENTY STYLU ŻYCIA KONSUMENTÓW: 1. Pojęcie stylu życia ; 2. Koncepcje stylu życia ; 3. Funkcje stylu życia ; 4. Jakość życia a styl życia ; 5. Związki stylu życia ze zdrowiem ; 6. Styl życia w Polsce - analiza krytyczna ; II. WPŁYW MEDIÓW NA POPULARYZOWANIE ZDROWEGO STYLU ŻYCIA: 1. Styl życia a oferta mediów ; 2. Styl życia jako narządzie perswazji ; III. NORMATYWNY WYMIAR STYLU ŻYCIA: 1. Styl życia jako źródło prawa ; 2. Ochrona konsumenta - wybrane zagadnienia ; IV. WARTOŚĆ ZDROWIA W POWIĄZANIU Z PRAKTYKAMI PROZDROWOTNYMI: 1. Zdrowie w rozumieniu potocznym i naukowym ; 2. Model Lalondea i jego znaczenie dla praktyk prozdrowotnych ; 3. Wartość zdrowia w systemie odpowiedzialności ; V. CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W ZAKRESIE ZDROWIA: 1. Zdrowie w systemie wartości konsumenta ; 2. Procesy decyzyjne konsumenta w świetle ekonomii behawioralnej ; 3. Wpływ komunikacji marketingowej na decyzje konsumentów ; VI. UWARUNKOWANIA PRAWNE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W ODNIESIENIU DO ZDROWIA: 1. Reklama a praktyki prozdrowotne ; 2. Pojęcie reklamy ; 3. Reklama w podziale na media komunikacyjne ; 4. Prawo medialne a reklama leków ; 5. Prawo farmaceutyczne a reklama ; 6. Reklama adresowana do lekarzy ; VII. REKLAMA ŻYWNOŚCI I JEJ WPŁYW NA PRAKTYKI PROZDROWOTNE: 1. Determinanty rynku żywnościowego - wybrane zagadnienia ; 2. Reklama a zachowania nabywców żywności ; 3. Prawo żywnościowe - wybrane aspekty ; 4. Podział żywności ; 5. Reklama żywności ; 6. Analiza wybranych przekazów ; 7. Reklama bezpośrednia ; VIII. OPAKOWANIE A DECYZJE ZAKUPOWE KONSUMENTÓW: 1. Opakowanie - istota i rola ; 2. Prawne aspekty opakowania ; 3. Funkcje opakowań ; 4. Etykietowanie opakowań ; 5. Rozwiązania normatywne dotyczące opakowań produktów spożywczych ; 6. Opakowania wyrobów farmaceutycznych ; 7. Opakowanie a czyn nieuczciwej konkurencji ; IX. ZDROWIE JAKO WYRAZ STYLU ŻYCIA W SEGMENCIE STUDENTÓW: 1. Zdrowie - prawda i mity ; 2. Metodyka badania ; 3. Zdrowie w systemie wartości studentów ; 4. Sposoby wspierania i troski o zdrowie ; 5. Media społecznościowe a praktyki prozdrowotne ; 6. Warunki rozwijania praktyk prozdrowotnych.
Jakość życia oraz zdrowie ludzi zależą od wielu różnych czynników. Mając wiedzę o ich znaczeniu, można łatwiej podejmować właściwe decyzje, aby żyć długo i w dobrym zdrowiu. Przede wszystkim należy brać pod uwagę indywidualną odpowiedzialność za stan własnego zdrowia. Trzeba jednak wiedzieć, że mózgi ludzi są nastawione na poznawanie otoczenia, a nie analizowanie siebie. Konieczne jest zatem wkładanie wysiłku w działania na rzecz świadomego zarządzania swoimi działaniami. Można tutaj wskazać na racjonalność w odżywianiu się, utrzymywanie organizmu w ruchu, budowanie relacji z innymi ludźmi, a także stawianie sobie celów i kierowanie się własnym systemem wartości. Zachowania i praktyki prozdrowotne ludzi są również kształtowane przez różnorodne narzędzia komunikacji, w tym promocji i reklamy. W trosce o wspólne dobro istotne jest tworzenie uregulowań prawnych, które pozwolą na podejmowanie działań zgodnych z interesem wszystkich podmiotów z obszaru rynku zdrowia. Dotyczy to poprawności reklamy artykułów żywnościowych i farmaceutycznych, opakowań produktów, sposobów ich ekspozycji na półkach sklepowych oraz przestrzegania etyki w sferze konkurencji rynkowej. Autorzy, reprezentując nauki prawne i ekonomiczne, połączyli swą wiedzę i doświadczenia, aby podzielić się krytycznymi refleksjami na temat uwarunkowań w procesie podnoszenia jakości życia i zdrowia społeczeństwa. [Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107763 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Indeks.
I. NARODZINY KONSUMENTÓW: 1. Kapitalizm triumfujący i etos infantylizmu 2. Od protestantyzmu do infantylizmu. II. ZMIERZCH OBYWATELI: 3. Infantylizacja konsumentów: pojawnienie się dzieci-dorosłych 4. Prywatyzowanie obywateli: jak się rodzi społeczna schizofrenia 5. Branding tożsamości: utrata znaczenia 6. Totalizacja społeczeństwa: koniec różnorodności. III. LOS OBYWATELI: 7. Opór wobec konsumpcjonizmu: czy kapitalizm potrafi się sam wyleczyć? 8. Jak leczyć obywatelską schizofrenię: przywrócenie poczucia obywatelskości w świecie wzajemnych zależności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91661 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
I. KONSUMENT ORAZ PROCES DECYZYJNY W WARUNKACH GLOBALIZACJI (Agata Linkiewicz, Małgorzata Bartosik-Purgat): 1. Konsument, zachowanie konsumenta - ujęcie definicyjne ; 2. Konsument w świetle zmian w otoczeniu ; 3. Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta ; II. TRENDY W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW (Urszula Grzega, Ewa Kieżel): 1. Trendy globalne w otoczeniu konsumenta ; 2. Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) ; 3. Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja ; 4. Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów - wybrane przykłady ; III. ETNOCENTRYZM I EFEKT KRAJU POCHODZENIA W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORSTW (Małgorzata Bartosik-Purgat, Katarzyna Wysocka): 1. Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów ; 2. Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów ; 3. Czynniki określające kraj pochodzenia produktów ; 4. Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw: Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie ; Korzystne/niekorzystne dopasowanie – marka ; korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie ; Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji – kampanie reklamowe ; 5. Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej ; IV. WIEDZA O KONSUMENTACH Z PERSPEKTYWY EKONOMII BEHAWIORALNEJ (Henryk Mruk, Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek): 1. Zmiany w otoczeniu i metodyce badań ; 2. Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań ; 3. Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta ; 4. Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta ; 5. Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra ; V. E-COMMERCE A ZACHOWANIA KONSUMENTÓW (Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Anna Łaszkiewicz): 1. Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu ; 2. E-konsument -jego profil i zachowania rynkowe ; 3. Od e-commerce do mobile i social commerce ; 4. Omnicommerce - odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego ; VI. MEDIA SPOTECZNOŚCIOWE W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW (Marcin Awdziej, Jolanta Tkaczyk): 1. Istota i rodzaje mediów spolecznościowych ; 2. Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów ; 3. Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych ; 4. Model zachowań nabywców w mediach społecznościowych – AISAS ; 5. Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych ; 6. E-WOM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów ; VII. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W OBLICZU KRYZYSU (Tomasz Zalega): 1. Kryzys gospodarczy: Kryzys gospodarczy - podstawowe pojęcia ; Przyczyny kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej ; 2. Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; VIII. SENIORZY I SINGLE JAKO PRZYKŁADY SEGMENTÓW KONSUMENTÓW CHARAKTERYSTYCZNYCH DLA WSPÓŁCZESNYCH SPOŁECZEŃSTW (Julita Czernecka, Tomasz Zalega): 1. Zachowania konsumenckie seniorów: Pojęcie osoby starszej ; Styl życia seniorów ; Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów ; Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów ; Wirtualizacja konsumpcji jako wyznacznik zachowań konsumenckich seniorów ; Domocentryzm a zachowania konsumenckie seniorów ; Sprytne zakupy a zachowania konsumenckie seniorów ; Świadoma konsumpcja a zachowania konsumenckie badanych seniorów ; Konsumpcja współpracująca a zachowania nabywcze seniorów ; Etnocentryzm konsumencki a zachowania konsumenckie seniorów ; Zachowania konsumenckie singli: Definicja pojęcia singiel ; Styl życia singli ; Charakterystyka singli jako konsumentów ; IX. ZNACZENIE I ROZWÓJ USŁUG A ZACHOWANIA WSPÓŁCZESNEGO KONSUMENTA (Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk): 1. Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów ; 2. Konsument na rynku usług kulturalnych ; 3. Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie ; 4. Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów ; 10. SEGMENTACJA RYNKU - ANALIZA KRYTYCZNA (Anna Olejniczuk-Merta, Lechostaw Garbarski): 1. Segmenlacja rynku jako podstawa działań marketingowych ; 2. Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania ; 3. Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości ; 4. Segmentacja rynku bazująca na wartościach ; 5. Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-105125 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka "Rzeczpospolitej")
Dodatek do "Rzeczpospolitej" w Prenumeracie Plus
1. Podstawowe pojęcia związane z umowami zawieranymi na odległość; 2. Zakres informacji przekazywanych przed zawarciem umowy na odległość; 3. Sposób przekazywania informacji przed zawarciem umowy i potwierdzenie zawarcia umowy; 4. Wykonanie umowy; 5. Prawo odstąpienia od umowy i prawo zwrotu produktów; 6. Uprawnienia konsumenta w razie wady rzeczy sprzedanej - rękojmia i gwarancja; 7. Umowy dotyczące usług finansowych zawierane na odległość ; 8. Skutki naruszenia praw konsumentów - postępowanie prowadzone przez Prezesa UOKiK w sprawie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Człowiek i psychologia / aut. Krzysztof Bąk [i in.] ; oprac. i red. Justyna Rybakiewicz. - Bielsko-Biała : Park, 2004. - 484 s. : il. kolor., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
I. Człowiek przed lustrem : 1. Psychologia w pigułce ; 2. Flirt psychologii z genetyką ; 3. Zjawiska psychiczne pod lupą ; 4. Inteligencja - wymiary i pomiary ; 5. Emocje i uczucia ; 6. Meandry osobowości ; 7. Poznanie i kreowanie siebie II. Człowiek i plagi umysłu : 1. Stres - towarzysz życia ; 2. Labirynty lęku ; 3. Czas smutku, czas depresji ; 4. W sidłach uzależnień ; 5. Nerwice i zaburzenia osobowości ; 6. Psychoterapia III. Człowiek wśród ludzi : 1. Ja i inni, czyli grupa ; 2. Więzi społeczne ; 3. Żyć i przetrwać w grupie ; 4. Komunikacja między ludźmi ; 5. Płeć i rodzaj ; 6. Związki uczuciowe IV. Człowiek w dżungli współczesności : 1. Praca - kariera - wypalenie zawodowe ; 2. Internet - szanse i zagrożenia ; 3. Zachowania konsumenckie ; 4. W niewoli mass mediów ; 5. Agresja i przemoc - zło codzienne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Cz. I. Wprowadzenie : 1. Wprowadzenie do gospodarki i ekonomii; 2. Narzędzia analizy ekonomicznej; 3. Popyt, podaż i rynek; 4. Państwo w gospodarce mieszanej. Cz. II. Mikroekonomia pozytywna : 5. Reakcje popytu na zmiany cen i dochodów; 6. Teoria wyboru konsumenta; 7. Zachowanie i organizacja przedsiębiorstwa; 8. Rozwinięcie teorii podaży - koszty a produkcja; 9. Konkurencja doskonała i pełny monopol - skrajne przypadki struktury rynku ; 10. Struktura rynku i konkurencja niedoskonała; 11. Analiza rynków czynników produkcji - rynek pracy; 12. Kapitał ludzki, dyskryminacja i związki zawodowe; 13. Kapitał i ziemia - uzupełnienie analizy rynków czynników produkcji; 14. Ryzyko w działalności gospodarczej. Cz. III. Ekonomia dobrobytu : 15. Wprowadzenie do ekonomii dobrobytu; 16. Podatki i wydatki publiczne - rola państwa w alokacji zasobów; 17. Polityka ochrony konkurencji i polityka przemysłowa; 18. Nacjonalizacja i prywatyzacja; 19. Równowaga ogólna - uzupełnienie mikroekonomii i wstęp do makroekonomii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-330.101.542 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Cz. I. Wprowadzenie : 1. Wprowadzenie do gospodarki i ekonomii; 2. Narzędzia analizy ekonomicznej; 3. Popyt, podaż i rynek; 4. Państwo w gospodarce mieszanej. Cz. II. Mikroekonomia pozytywna : 5. Reakcje popytu na zmiany cen i dochodów; 6. Teoria wyboru konsumenta; 7. Zachowanie i organizacja przedsiębiorstwa; 8. Rozwinięcie teorii podaży - koszty a produkcja; 9. Konkurencja doskonała i pełny monopol - skrajne przypadki struktury rynku ; 10. Struktura rynku i konkurencja niedoskonała; 11. Analiza rynków czynników produkcji - rynek pracy; 12. Kapitał ludzki, dyskryminacja i związki zawodowe; 13. Kapitał i ziemia - uzupełnienie analizy rynków czynników produkcji; 14. Ryzyko w działalności gospodarczej. Cz. III. Ekonomia dobrobytu : 15. Wprowadzenie do ekonomii dobrobytu; 16. Podatki i wydatki publiczne - rola państwa w alokacji zasobów; 17. Polityka ochrony konkurencji i polityka przemysłowa; 18. Nacjonalizacja i prywatyzacja; 19. Równowaga ogólna - uzupełnienie mikroekonomii i wstęp do makroekonomii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-330.101.542 (3 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Ekonomia : kurs podstawowy / Janusz Beksiak. - Warszawa : Wydaw. C.H. Beck, 2007. - XI, [1], 291 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
(Academia Oeconomica)
Na okł. inf.: Wprowadzenie do ekonomii ; Mikroekonomia ; Makroekonomia ; Systemy gospodarcze i ich dynamika.
Indeks.
I. Wprowadzenie do ekonomii; II. Mikroekonomia; III. Makroekonomia; IV. Systemy gospodarcze i ich dynamika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91858, A-90459 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł. i s. tyt.: Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie.
E-biznes a działalność gospodarcza - kiedy założyć firmę? ; Jednoosobowa działalność, spółki osobowe, spółki kapitałowe (sp. z o.o. i inne) - którą formę wybrać? ; Prawo konsumenckie - gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty ; Regulamin sprzedaży/świadczenia usług i klauzule niedozwolone ; Sprzedaż na Allegro - co wolno, a czego nie ; Polityka prywatności i ochrona danych osobowych ; Polityka plików cookies i zamieszanie wokół "ciasteczek" ; Gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty - czyli jak prowadzić obsługę posprzedażową w zgodzie z obowiązującym prawem ; Zwroty w e-handlu - pięć sposobów na legalne i etyczne ograniczenie ich liczby ; Nieuczciwa konkurencja w e-biznesie ; Mailing a spaming - fakty i mity ; Prawo autorskie dla e-sprzedawców - wprowadzenie do tematu ; Ochrona ofert przed kopiowaniem ; Ochrona znaków towarowych domena, nazwa, marka, logo ; Blogi i serwisy informacyjne a prawo prasowe ; E-biznes a podatki dochodowe ; E-biznes a podatek VAT ; Import towarów z Chin ; E-biznes a rejestracja firmy w Wielkiej Brytanii ; E-biznes w Unii Europejskiej i poza nią ; Bitcoin w e-biznesie - aspekty prawnopodatkowe ; Najważniejsze akty prawne - zestawienie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102804 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł. i s. tyt.: Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie.
E-biznes a działalność gospodarcza - kiedy założyć firmę? ; Jednoosobowa działalność, spółki osobowe, spółki kapitałowe (sp. z o.o. i inne) - którą formę wybrać? ; Prawo konsumenckie - gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty ; Regulamin sprzedaży/świadczenia usług i klauzule niedozwolone ; Sprzedaż na Allegro - co wolno, a czego nie ; Polityka prywatności i ochrona danych osobowych ; Polityka plików cookies i zamieszanie wokół "ciasteczek" ; Gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty - czyli jak prowadzić obsługę posprzedażową w zgodzie z obowiązującym prawem ; Zwroty w e-handlu - pięć sposobów na legalne i etyczne ograniczenie ich liczby ; Nieuczciwa konkurencja w e-biznesie ; Mailing a spaming - fakty i mity ; Prawo autorskie dla e-sprzedawców - wprowadzenie do tematu ; Ochrona ofert przed kopiowaniem ; Ochrona znaków towarowych domena, nazwa, marka, logo ; Blogi i serwisy informacyjne a prawo prasowe ; E-biznes a podatki dochodowe ; E-biznes a podatek VAT ; Import towarów z Chin ; E-biznes a rejestracja firmy w Wielkiej Brytanii ; E-biznes w Unii Europejskiej i poza nią ; Bitcoin w e-biznesie - aspekty prawnopodatkowe ; Najważniejsze akty prawne - zestawienie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 294-305.
1. Konsumpcja i konsument we współczesnej gospodarce rynkowej ; 2. Zachowania konsumentów w świetle teorii i badań empirycznych ; 3. Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku europejskim ; 4. Czynniki kształtujące zachowania rynkowe konsumentów ; 5. Prawidłowości zachowań konsumentów ; 6. Typologia konsumentów - jej znaczenie poznawcze i praktyczne ; 7. Modele rynkowych zachowań konsumentów ; 8. Badanie zachowań konsumentów na rynku europejskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 189-195.
Streszczenie angielskie.
I. METODYKA BADAŃ: 1. Cele i zakres tematyczny badań ; 2. Materiały źródłowe i metody badawcze. II. SPECYFIKA JAKOŚCI HANDLOWEJ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH: 1. Istota jakości artykułów żywnościowych ; 2. Warunki prawne determinujące jakość obrotu rynkowego artykułami żywnościowymi ; 3. Znaczenie procesu produkcji i obrotu w kształtowaniu jakości artykułów żywnościowych. III. WPŁYW JAKOŚCI HANDLOWEJ NA DECYZJE ZAKUPOWE NABYWCÓW ŻYWNOŚCI: 1. Ocena jakości oferty wybranych typów placówek handlowych ; 2. Determinanty wyboru produktów żywnościowych ; 3. Realizacja reklamacji jako proces budowania lojalności klientów. IV. ZAOPATRZENIE W ŻYWNOŚĆ EKOLOGICZNĄ KONSUMENTÓW WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO: 1. Znaczenie i rodzaj nabywanych ekologicznych artykułów żywnościowych ; 2. Determinanty zakupu żywności ekologicznej ; 3. Postawa konsumentów przy zakupie produktów ekologicznych i ocena cech artykułów eko pochodzących z Podkarpacia ; 4. Stan rolnictwa ekologicznego w woj. podkarpackim i sugestie konsumentów dotyczące rozwoju żywności produktów Eko. V. ROLA ZAOPATRZENIA HURTOWEGO W KSZTAŁTOWANIU JAKOŚCI ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH: 1. Postrzeganie pośredników hurtowych w procesie zaopatrzenia na przykładzie PCH Agrohurt S.A. ; 2. Wpływ źródeł zaopatrzenia na poziom jakości ; 3. Znaczenie jakości w wyborze i współpracy badanych firm z dostawcami ; 4. Oddziaływanie technicznych warunków zaopatrzenia na jakość towarów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-10120 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy ekonomii / Bogusław Czarny. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2011. - 691 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Indeks.
I. WPROWADZENIE DO EKONOMII: 1. Co to jest ekonomia? ; 2. Narzędzia ekonomisty. II. MIKROEKONOMIA: 3. Rynek ; 4. Konsument ; 5. Producent ; 6. Formy rynku ; 7. Praca, kapitał, ziemia ; 8. Ryzyko ; 9. Państwo. III. MAKROEKONOMIA: 10. Mierzymy dochód narodowy ; 11. Wydatki a wielkość produkcji w gospodarce ; 12. Rynek pieniądza ; 13. Rynek pracy ; 14. Wahania wielkości produkcji w gospodarce zamkniętej ; 15. Inflacja ; 16. Gospodarka otwarta ; 17. Wzrost gospodarczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33(07) (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Prawa konsumenta : komentarz / Tomasz Czech. - Stan prawny na 1 lutego 2017 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2017. - 627 stron ; 25 cm.
(Komentarze Praktyczne)
Bibliografia na stronach 619-627.
Przepisy ogólne ; Obowiązki przedsiębiorcy w umowach, innych niż umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość ; Obowiązki przedsiębiorcy w umowach zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość ; Prawo odstąpienia od umowy ; Umowy dotyczące usług finansowych zawierane na odległość ; Przepisy zmieniające ; Przepisy przejściowe i końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105252 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania przeprowadzono w województwie podkarpackim.
Bibliografia, netografia na stronach 153-[159].
I. TEORETYCZNE I METODYCZNE PODSTAWY BADANIA CZYNNIKÓW WPŁYWAJĄCYCH NA DECYZJE FINANSOWE KONSUMENTÓW: 1.1. Pojęcie konsumenta i istota decyzji finansowych konsumenta w naukach ekonomicznych, 1.2. Typy i modele zachowania konsumenta, 1.3. Potrzeby konsumenta jako podstawa jego zachowania i bariery przy podejmowaniu decyzji finansowych, 1.4. Czynniki wpływające na proces decyzyjny konsumentów, 1.5. Metoda badania naukowego czynników wpływających na decyzje finansowe konsumentów ; II. WOJEWÓDZTWO PODKARPACKIE MIEJSCEM PODEJMOWANIA DECYZJI O CHARAKTERZE FINANSOWYM PRZEZ KONSUMENTA W SKALI REGIONALNEJ: 2.1. Ogólna charakterystyka województwa podkarpackiego, 2.2. Rozwój społeczno-gospodarczy Podkarpacia, 2.3. Warunki regionalne jako czynniki determinujące podejmowanie decyzji finansowych przez konsumenta na Podkarpaciu ; III. ANALIZA I OCENA CZYNNIKÓW WPŁYWAJĄCYCH NA DECYZJE O CHARAKTERZE FINANSOWYM PRZEZ KONSUMENTA NA PODKARPACIU W ŚWIETLE BADAŃ: 3.1. Organizacja badań własnych i charakterystyka respondentów, 3.2. Identyfikacja hierarchii potrzeb podkarpackich konsumentów w świetle wyników badań ankietowych, 3.3. Klasyfikacja czynników postępowania konsumentów na Podkarpaciu w procesie podejmowania decyzji - wyniki badań empirycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-12374 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Dobra obsługa to dobry interes - w tych słowach zawiera się klucz do osiągnięcia sukcesu w biznesie. Ta zasada znajduje zastosowanie w każdym przedsiębiorstwie - zarówno w dużym koncernie, jak i małej firmie. Wydaje się, że wszyscy ją znamy, ale czy potrafimy według niej skutecznie działać? Zaprezentowane tu, łatwe do wprowadzenia pomysły pomogą twojej organizacji stać się liderem w obsłudze klienta i zbudować atrakcyjny wizerunek. Będziesz chciał, aby każdy twój pracownik wcielał w życie siedem strategii Catherine DeVrye, i będziesz marzył, aby jako klient mieć do czynienia z taką doskonałością w obsłudze. Książka ta, napisana przez eksperta w dziedzinie przedsiębiorczości, stała się światowym bestsellerem. Czytelnicy docenili ją za przystępność, niezwykle bogate źródło cennych informacji i przykłady, jak w praktyce sprawdzają się opisane w niej rozwiązania. [Zysk i S-ka, 2007]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [431]-440.
I. NABYWCA I KONSUMENT NA RYNKU TURYSTYCZNYM: Konsumenci jako aktywa przedsiębiorstwa turystycznego ; Konkurowanie i klienta w turystyce ; Wpływ wartości dla klientów na ich satysfakcję i lojalność ; Wartości dla klienta kreowane w turystyce ; Przedsiębiorstwo turystyczne jako podmiot na rynku. II. POTRZEBY NABYWCÓW I KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH ORAZ SPOSOBY ICH ZASPOKAJANIA: Potrzeby nabywców i konsumentów indywidualnych ; Potrzeby nabywcze na rynku biznesowych usług turystycznych ; Zachowania nabywców indywidualnych przyjeżdżających do Polski ; Zachowania nabywców wyjeżdżających z Polski ; Zachowania nabywców turystyki krajowej ; E-turystyka a zachowania nabywców i konsumentów. III. UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ NABYWCZYCH I KONSUMPCYJNYCH W BRANŻY TURYSTYCZNEJ: Tendencje rozwoju turystyki światowej ; Uwarunkowania społeczno-demograficzne zachowań turystów ; Behawioralne uwarunkowania zachowań konsumenckich w turystyce ; Psychologiczne determinanty zachowań konsumenckich w turystyce ; Proces podejmowania decyzji o zakupie produktu turystycznego ; Wydatki na turystykę w budżetach rodzinnych ; Ochrona klienta usług turystycznych w świetle regulacji ustawowych i praktyki. IV. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ O NABYWCACH I KONSUMENTACH ORAZ ICH SEGMENTACJA: Zarządzanie wiedzą o kliencie ; Narzędzia pozyskiwania i gromadzenia wiedzy o nabywcach i konsumentach w turystyce ; Badania marketingowe - specyfika na rynku turystycznym ; Zarządzanie wiedzą w polskich przedsiębiorstwach turystycznych ; Pogłębiona segmentacja klientów i jej kryteria ; Segmentacja turystów przyjeżdżających do Polski ; Segmentacja turystów wyjeżdżających z Polski ; Segmentacja nabywców biznesowych. V. MARKETING RELACYJNY W TURYSTYCE: Założenia marketingu relacji w turystyce ; Budowa satysfakcji i lojalności klientów w turystyce ; Relacje przedsiębiorstwa turystycznego z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94942 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-346 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej