Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(117)
Forma i typ
Książki
(110)
Publikacje naukowe
(15)
Czasopisma
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(2)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(122)
wypożyczone
(23)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(45)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(74)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(11)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(3)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(7)
Czarny Bogusław
(4)
Alberciak Paweł
(3)
Milewski Roman (1940-2001)
(3)
Mruk Henryk
(3)
Begg David K. H
(2)
Białoń Lidia (1935-2018)
(2)
Biernat Kamil
(2)
Burgiel Aleksandra
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cyrek Piotr
(2)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Fischer Stanley (1943- )
(2)
Goleman Daniel (1946- )
(2)
Gutkowska Krystyna
(2)
Homa Dominik
(2)
Jachnis Anna
(2)
Jankowski Andrzej (anglista)
(2)
Jarecka Urszula
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Księżyk Marianna
(2)
Kwiatkowski Eugeniusz (1947- )
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Marciniak Stefan (1928-2017)
(2)
Monkiewicz Jan (1949- )
(2)
Mącik Radosław
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Rapacki Ryszard
(2)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(2)
Rybakiewicz Justyna
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rączka Gabriela
(2)
Sapała Marta
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szopiński Tomasz (ekonomia)
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1963- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Aldridge Alan E. (1947- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Barańczyk Izabela
(1)
Barańska-Sereda Marzena
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartołd Robert
(1)
Beksiak Janusz (1929- )
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Byczko Szymon
(1)
Bąk Krzysztof (prawo)
(1)
Bąk Krzysztof (psychologia)
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Cieślik Andrzej
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czech Tomasz (prawnik)
(1)
Czerewko Georgij
(1)
DeVrye Catherine
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Domański Stanisław Ryszard
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Dyląg Anna (psychologia)
(1)
Dziura Małgorzata
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Gardian Kazimierz
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzybek Maria (1952- )
(1)
Górnik-Durose Małgorzata (1960- )
(1)
Hostyński Lesław (1956- )
(1)
Janeta Jakub
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Jurkowska-Zeidler Anna
(1)
Kaczkowska Monika
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Katner Przemysław (1977- )
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kluska Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Kołodziej Sabina
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kraus Artur
(1)
Krugman Paul Robin (1953- )
(1)
Król Lech C
(1)
Kusińska Alicja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(62)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(5)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
1998-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(113)
Język
polski
(112)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Menedżerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Prawnicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(5249)
Literatura polska
(4584)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3692)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
Rodzina
(3673)
II wojna światowa (1939-1945)
(3063)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2561)
Relacje międzyludzkie
(2450)
Powieść polska
(2399)
Zwierzęta
(2395)
Tajemnica
(2119)
Powieść amerykańska
(2014)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1874)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1666)
Dziewczęta
(1563)
Żydzi
(1540)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1447)
Nastolatki
(1344)
Śledztwo i dochodzenie
(1311)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1299)
Życie codzienne
(1249)
Literatura
(1198)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1168)
Powieść angielska
(1136)
Dzieci
(1119)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1053)
Psy
(1047)
Publicystyka polska
(1004)
Wsie
(991)
Władcy
(991)
Ludzie a zwierzęta
(986)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(971)
Nauka
(947)
Trudne sytuacje życiowe
(944)
Literatura dziecięca polska
(942)
Historia
(903)
Duchowieństwo katolickie
(889)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(856)
Zabójstwo
(853)
Chłopcy
(842)
Opowiadanie polskie
(841)
Turystyka
(824)
Koty
(818)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(810)
Policjanci
(793)
Dziecko
(790)
Sekrety rodzinne
(790)
Dziennikarze
(781)
Podróże
(731)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(715)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(705)
Wybory życiowe
(695)
Uprowadzenie
(690)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(667)
Prawo
(667)
Przestępczość zorganizowana
(664)
Wojna
(658)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(650)
Muzyka
(647)
Religia
(643)
Etyka
(641)
Miasta
(640)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(633)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(617)
Walka dobra ze złem
(614)
Chrześcijaństwo
(603)
Mężczyzna
(603)
Powieść obyczajowa polska
(602)
Sztuka polska
(598)
Szkolnictwo
(584)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(579)
Temat: dzieło
Gazeta Wyborcza
(1)
Książę
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
2001-0
(8)
1989-
(7)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Ukraina
(4)
Białoruś
(2)
Europa
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Kuba
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Polska Wschodnia
(1)
Powiat poznański (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Tanzania
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(18)
Raport z badań
(8)
Monografia
(6)
Opracowanie
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Poradniki
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Dane statystyczne
(2)
Felieton polski
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Audycje radiowe
(1)
Blogi
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Synteza
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(16)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Zarządzanie i marketing
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Psychologia
(2)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
117 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. pod rozdz.
1. Praca - kariera - wypalenie zawodowe : a) współczesny rynek pracy ; b) szkolenia i kadra kierownicza ; c) motywacja, zadowolenie i stres w pracy ; d) "wypalenie" zawodowe i ożywienie kariery 2. Internet - szanse i zagrożenia : a) nowe możliwości komunikacji ; b) internetowa tożsamość i anonimowość ; c) atrakcyjność, sympatia i bliskość w Internecie ; d) Internet jako pułapka 3. Zachowania konsumenckie : a) człowiek w krainie zakupów ; b) stuyl życia, styl konsumpcji ; c) wybory konsumenckie ; d) kto decyduje o zakupach w rodzinie 4. W niewoli mass mediów : a) mechanizmy popularności mediów; b) media narzędziem manipulacji psychologicznej ; c) reklama - krwioobieg mediów ; d) potencjał mediów w tworzeniu dobra i zła 5. Agresja i przemoc - zło codzienne : a) istota i źródła agresji ; b) różne oblicza agresji i przemocy ; c) ofiary i ich prześladowcy ; d) molestowanie ; e) obrona przed agresją i przemocą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. w jęz. ang. przy pracach.
Wprowadzenie (Małgorzata Dziura, Elżbieta Wolanin-Jarosz) ; I. KULTUROWE ASPEKTY KONSUMPCJONIZMU: FRANCISZEK M. ROSIŃSKI, Kultura konsumpcji w dawnym Izraelu ; WOJCIECH JÓZEF BURSZTA, Konsumowanie ego ; MAŁGORZATA DZIURA, Konsumpcyjne wzory polskiej gościnności ; II. SPOŁECZNE PRZEJAWY KONSUMERYZMU: BEATA JANECZKO, Centrum handlowe jako wiodąca przestrzeń społeczeństwa konsumpcyjnego ; EWA MARKOWSKA-GOS, Konsumeryzm a symptomy dezorganizacji rodziny współczesnej. Wybrane aspekty ; DOROTA KOŁODZIEJ, Dewaluacja wartości starości we współczesnym społeczeństwie konsumpcyjnym ; III. PRAWNO-EKONOMICZNY WYMIAR FUNKCJONOWANIA HOMO CONSUMENS: GRZEGORZ KOWALSKI, Sprawiedliwość społeczna wobec konsumpcjonizmu (zagadnienia konstytucyjne) ; JERZY NIKOŁAJEW, Organy ochrony prawnej konsumentów w Polsce ; ELŻBIETA WOLANIN-JAROSZ, Etnocentryzm konsumencki - przegląd wybranych badań w Polsce i na rynkach międzynarodowych ; PIOTR RUBAJ, Bezpieczeństwo socjalne i konsumpcja publiczna w warunkach międzynarodowej konkurencyjności gospodarek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-101742 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [363]-394. Indeks.
Cz. I WSTĘP: Założenia i wyjaśnienia dotyczące badań nad zachowaniami konsumentów ; CZ. II SCHEMATY KONSUMPCJI: Lojalność klienta ; Znajomość marki, wartość marki i rozmieszczenie marki ; Rynki Stabilne ; Dynamika rynku ; Cz. III WYJAŚNIENIE PROCESU PODEJMOWANIA DECYZJI: Prognozowanie i wyjaśnianie zachowań ; Przetwarzanie informacji i podejmowanie decyzji ; Jakość a satysfakcja konsumentów ; Cz. IV REAKCJA RYNKU: Reakcja konsumentów na ceny i promocje ; Ujęcie detaliczne ; Wpływ opinii ustnych ; Reakcja na działanie reklamowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [363]-394. Indeks.
CZĘŚĆ I. WSTĘP: R. 1. Założenia i wyjaśnienia dotyczące badań nad zachowaniami konsumentów ; CZĘŚĆ II. SCHEMATY KONSUMPCJI: R. 2. Lojalność klienta ; R. 3. Znajomość marki, wartość marki i rozszerzenie marki ; R. 4. Rynki stabilne ; R. 5. Dynamika rynku ; CZĘŚĆ III. WYJAŚNIENIE PROCESU PODEJMOWANIA DECYZJI: R. 6. Prognozowanie i wyjaśnianie zachowań ; R. 7. Przetwarzanie informacji i podejmowanie decyzji ; R.8. Jakość a satysfakcja konsumentów ; CZĘŚĆ IV. REAKCJA RYNKU: R. 9. Reakcje konsumentów na ceny i promocje ; R. 10. Ujęcie detaliczne ; R. 11. Wpływ opinii ustnych ; R. 12. Reakcja na działania reklamowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101543 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : il. (gł. kolor.), rys., wykr. ; 25 cm.
Bibliogr. s. [383]-397. Indeksy.
1. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam ; 2. Strategie marketingowe w świetle procesów uczenia się ; 3. Pamięć w reklamie ; 4. Fałszywa pamięć konsumenta ; 5. Motywacja i emocje w marketingu ; 6. Postawy konsumenckie ; 7. Psychograficzna segmentacja rynku ; 8. Wpływ społeczny na zachowania konsumenckie ; 9. Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji ; 10. Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne ; 11. Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki ; 12. Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe ; 13. Reakcja konsumentów na cenę ; 14. Dysonans pozakupowy i satysfakcja pozakupowa ; 15. Sprzedawcy ; 16. Znak towarowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-93958 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78897 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki Uczelniane / Wyższa Szkoła Administracji i Zarządzania w Przemyślu. Wydział Administracyjno-Prawny ; 69)
Numer serii gł.: nr 77. Na s. tyt., okł. i grzb. błędna nazwa pierwszego aut., właściwa nazwa Kazimierz Gardian.
Bibliogr. s. 403-405 i przy pracach.
1. Przedmiot ekonomii; 2. System gospodarczy; 3. Rynek w konkurencji doskonałej; 4. Gospodarstwo domowe. Zachowania konsumenta; 5. Przedsiębiorstwo. Funkcja produkcji; 6. Koszty produkcji i równowaga przedsiębiorstwa; 7. Monopol; 8. Konkurencja niedoskonała; 9. Rynki czynników produkcji; 10. Regulacyjna rola państwa; 11. Rachunek produktu (dochodu) narodowego; 12. Funkcja konsumpcji i inwestycji; 13. Budżet i polityka fiskalna rządu; 14. Pieniądz i banki; 15. Polityka pieniężna i rynek pieniądza; 16. Modele równowagi: IS-LM i AS-AD; 17. Bezrobocie i jego zwalczanie w gospodarce rynkowej; 18. Inflacja i jej zwalczanie w gospodarce rynkowej; 19. Podstawowe problemy dynamiki gospodarki rynkowej; 20. Międzynarodowa współpraca gospodarcza
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33(07) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93206 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Webografia s. [237]. Indeks.
1. Ukryta cena tego, co kupujemy ; 2. "Zielone" jest mirażem ; 3. Czego nie wiemy ; 4. Inteligencja ekologiczna ; 5. Nowa matematyka ; 6. Luka informacyjna ; 7. Pełna jawność ; 8. Trajkotanie i wrzenie ; 9. Sprawiedliwie i uczciwie ; 10. Szlachetny cykl ; 11. Chemiczna zupa ; 12. Ciało migdałowate idzie na zakupy ; 13. Trudne pytania ; 14. Nieustanna modernizacja ; 15. Chwila refleksji ; 16. Rób dobre interesy dzięki czynieniu dobra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. przy pracach.
Część 1. OBLICZA SZCZĘŚCIA I JAKOŚĆ ŻYCIA W KULTURZE KONSUMPCJI: 1. Jakość życia - poszukiwanie współczesnego ujęcia ; 2. W supermarkecie szczęścia ; 3. Miejsce pracy w kulturze konsumpcji. Etos pasjonującej i interesującej pracy jako forma jej konsumpcji ; 4. Jak świętować, aby być zadowolonym z życia? ; Część 2. WYZNACZNIKI ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH - NOWE ZAGADNIENIA: 5. Wybory konsumenckie w sytuacjach niepewności i niewiedzy ; 6. Makiawelizm i inne osobowościowe uwarunkowania zachowań konsumenckich ; 7. Zakupy, zadowolenie z życia i aspiracje życiowe, czyli jakie zakupy i komu mogą podwyższać zadowolenie z życia? ; 8. Taksonomia leksykalna skojarzeń i struktura postrzegania konsumentów marek ; 9. Zachowania konsumenckie z perspektywy teorii opanowania trwogi ; 10. Postawy wobec pieniędzy a kupowanie impulsywne ; 11. Żyjąc z dnia na dzień lub myśląc o przyszłości. O finansowej perspektywie czasowej i jej determinantach ; Część III. AKTUALNE OBRZEŻA KONSUMPCJI - WYZWANIA DLA KONSUMENTA: 12. Religijność w kulturze konsumpcji. Jak religijni ludzie radzą sobie z konsumpcją, jak konsumenci radzą sobie z religią? ; 13. Prorocy Syjonu w konsumpcyjnym Babilonie - muzyka reggae jako wyraz sprzeciwu wobec współczesnej hegemonii pieniądza ; 14. Antykonsumpcja jako wyraz dbałości o jakość życia ; Zakończenie. Współczesna oferta supermarketu szczęścia - nowe zjawiska w zachowaniach konsumenckich. Trójgłos interdyscyplinarny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100703 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [293]-298. Netografia na stronach 299-310.
R. I. POKOLENIE Z W DOBIE EKSPANSJI NOWYCH TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH: 1. Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery postindustrialnej przełomu XX i XXI w. ; 2. Kryteria wyodrębniania pokoleń ; 3. Definicje pokolenia Z ; 4. Pokolenie Z w Polsce ; R. II. PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH JAKO ELEMENT ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH: 1. Definicja i elementy zachowań konsumenckich ; 2. Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych ; 3. Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian wynikających z wirtualizacji ; R. III. TECHNOLOGIE MOBILNE I ICH WPŁYW NA PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH WŚRÓD PRZEDSTAWICIELI POKOLENIA Z: 1. Charakterystyka urządzeń mobilnych ; 2. Specyfika rynku technologii mobilnych i m-commerce ; 3. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych ; 4. Przedstawiciele pokolenia Z w świecie technologii mobilnych na rynku globalnym i w Polsce ; 5. Specyficzne zachowania użytkowników z wykorzystaniem technologii mobilnych ; R. IV. WYKORZYSTYWANIE TECHNOLOGII MOBILNYCH PRZEZ POLSKICH REPREZENTANTÓW POKOLENIA Z W PROCESIE PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH - WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Cele i założenia metodyczne przeprowadzonych badań empirycznych ; 2. Charakterystyka społeczno-demograficzna respondentów ; 3. Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w życiu codziennym ; 4. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie dokonywania decyzji zakupowych przez reprezentantów pokolenia Z ; 5. Wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces podejmowania decyzji zakupowych ; R. V. ZNACZENIE TECHNOLOGII MOBILNYCH W PROCESIE PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH WŚRÓD REPREZENTANTÓW POKOLENIA Z W POLSCE: 1. Hipoteza badawcza w świetle przeprowadzonych badań empirycznych oraz analiz badań wtórnych i literatury ; 2. Segmentacja konsumentów z pokolenia Z pod względem wykorzystania technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych ; R. VI. DZIAŁANIA MARKETINGOWE SKIEROWANE DO PRZEDSTAWICIELI POKOLENIA Z Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII MOBILNYCH – REKOMENDACJE I PRZYKŁADY: 1. Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych ; 2. Mobilne działania reklamowe ; 3. Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-107075 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Wstęp ; 1. Transformacja cyfrowa – implikacje dla marketingu ( Grzegorz Mazurek): Cyfrowa transformacja ; Marketing a cyfrowa transformacja ; Marketing a technologia ; Marketing a metody ; Marketing a organizacja działań ; Przyszłość ; 2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej ( Robert Kozielski): Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach ; Czwarta rewolucja przemysłowa – w kierunku zmiany zasad konkurowania ; Źródła sukcesu organizacji – analiza podejść – elementy wspólne i odróżniające ; Czterolistna koniczyna – sukces w epoce cyfrowej ; 3. Homo Cyber Oeconomicus – nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska): Konsument wobec technologii cyfrowych ; Homo Cyber Oeconomicus – w kierunku przyszłości ; Ekosystem cyfrowych interakcji ; 4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej – uwarunkowania i wyzwania (Jan W. Wiktor): Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci – uwarunkowania i zależności ; Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line ; Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty ; Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki ; Strategiczne wyzwania wobec komunikacji ; 5. Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 ( Henryk Mruk): Marka i jej istota na rynku 4.0 ; Nowe trendy w zachowaniach konsumentów ; Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 ; Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 ; Wartości tworzą pozycję marki ; Tożsamość oraz wizerunek marki ; Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa ; Lokalizacja marki na rynku 4.0 ; 6. Badania marketingowe – nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej (Krystyna Mazurek-Łopacińska): Badania jako ściowe w przestrzeni realnej i wirtualnej ; Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów ; Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji ; Big Data w analityce marketingowej ; Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych ; Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych ; Kierunki zastosowań analityki marketingowej ; 7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula): Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu ; Konkurencyjność współczesnej organizacji ; Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją ; Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy ; Wykorzystanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich – wświetle wyników badań Własnych ; 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski): Przesłanki i kierunki zmian ; Istota innowacji ; Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki ; Zarządzanie innowacjami ; Zarządzanie sieciowe innowacjami ; 9. Oczami praktyków: Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje (Artur Maciorowski) ; Deep Learning – przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) ; Trzy wymiary marketera – co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107025 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [285]-293. Indeksy.
Post czy karnawał - w kręgu wartości absolutnych i utylitarnych ; Bezpieczeństwo - fundamentalna wartość świata konsumpcji ; Narkotyczna moc władzy ; W stronę konsumpcyjnej absolutyzacji wolności ; W poszukiwaniu miłości Poliamoria ; Seks i erotyzm - towar na sprzedaż: Cyberseks. Pornografia ; Wierność w konsumpcji ; Ciało absolut ; Starość - błogosławieństwo czy przekleństwo?: Starość w ujęciu historycznym. Starość a konsumpcjonizm ; Śmierć - wielka nieobecna w świecie konsumpcji ; Konsumpcyjna wizja sacrum ; Zamiast zakończenia (Przyjemność bez odpowiedzial).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [392]-411.
1. Wprowadzenie do psychologii i socjologii konsumenta ; 2. Procesy informacyjne (uwaga, spostrzeganie, kategoryzacja) ; 3. Procesy pamięci i uczenia się konsumenta ; 4. Procesy podejmowania decyzji konsumenckich ; 5. Procesy emocjonalne i motywacyjne konsumenta ; 6. Osobowość konsumenta ; 7. Satysfakcja konsumenta ; 8. Postawy konsumenta a reklama ; 9. Reklama jako komunikacja perswazyjna ; 10. Zachowanie konsumenta w grupie ; 11. Wpływ kultury na zachowanie konsumenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92453 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78422 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [171]-183.
Cz. 1 LUKSUS W ŚWIETLE BADAŃ JAKOŚCIOWYCH: Ewa Maciejewska-Mroczek: Bezcenne i cenione: współczesny dyskurs o luksusowych zabawkach i akcesoriach dla dzieci: " Słodkie dzieci zaprosiły dorosłych do wydawania" ; Nadmiar i niedostatek ; "Im wyższa kwota, tym mniej ważne dziecko" - przeformułowanie pojęcia "wartościowej zabawki" ; Przypinka do smoczka, która wyrazi tożsamość ; Urszula Jarecka: Wizerunek biednych i bogatych - analiza wyników badań: Bieda i bogactwo ; Bogaci i biedni w opiniach badanych ; Piotr Binder: Luksusowa bieda - analiza wywiadów pogłębionych: Wprowadzenie ; Doświadczenie biedy ; Zmagania z biedą ; Zakupy osób zmagających się z biedą ; Luksus biednych ; Satysfakcja z życia ; Podsumowanie ; Cz. II NIEDOSTATEK W UJĘCIU EKONOMICZNYM: Marzena Piotrowska-Trybull: Zróżnicowanie poziomu rozwoju społeczno-gospodarczego polskich województw: Analiza poziomu rozwoju województw ; Marzena Piotrowska-Trybill, Paweł Reniecki: Zróżnicowanie poziomu ubóstwa w kontekście rozwoju społeczno-gospodarczego poszczególnych województw (ujęcie ilościowe): Wprowadzenie ; Analiza poziomu zróżnicowania ubóstwa oraz poziomu rozwoju społeczno-gospodarczego ; Podsumowanie analizy wyników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100083 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [222]-245.
ETYCZNE WYMIARY KONSUMPCJI: Etyka i moralność w kulturze konsumpcji ; Konsumpcja i jej wymiar etyczny ; KONCEPCJA LUKSUSU W KULTURZE KONSUMPCJI ; Co to jest luksus? ; Luksus w świetle wypowiedzi badanych ; Luksus jako wizytówka społeczeństwa konsumpcyjnego ; Nowy luksus ; Luksus i jego imitacje ; Banalność luksusu ; WYZNACZNIKI LUKSUSU. DOBRA CODZIENNE I LUKSUSOWE: Dobra pozycyjne w perspektywie historycznej ; Demokratyzacja luksusu - "inflacja" dóbr pozycyjnych ; Wyznaczniki luksusu. Analiza wypowiedzi badanych ; OBRAZ LUKSUSU W REKLAMIE: Reklama, zazdrość, luksus i blichtr ; Barwy luksusu ; Luksus w tekstach reklamowych ; ILUZJA LUKSUSU. RÓŻNORODNOŚĆ PRZESTRZENI KONSUMPCJI: Bogate centrum i biedne peryferia ; "Miejsca bez właściwości" ; Bazar - miejsce z "charakterkiem" Salony kultury: usługi wyższego rzędu ; MARZENIA NA MIARĘ MOŻLIWOŚCI... Stan subiektywnej deprywacji ; Na co mnie nie stać? ; "Marzenia na miarę możliwości..." ; Rzeczy używane ; Zakończenie. Społeczno-moralne konteksty konsumpcji: Kryzys i anty-Robin Hood ; Opór wobec konsumpcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100558 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zastosowania Psychologii)
Bibliogr. s. 144-[157].
1. ŚWIAT WOKÓŁ NAS, CZYLI O WARUNKACH, W JAKICH ŻYJEMY: Nowe technologie i nowe media ; Zmiany na rynku zabawek ; Rola dorosłych. 2. MŁODY RYNEK, CZYLI O POTENCJALE KONSUMENCKIM DZIECI I MŁODZIEŻY: Rynek pierwotny ; Rynek wpływowy ; Rynek przyszły. 3. ROZWÓJ KONSUMENTÓW CZYLIO ZMIANACH POSTĘPUJACYCH Z WIEKIEM: Prawidłowości rozwoju dzieci ; Rozwój współczesnych nastolatków. 4. SOCJALIZACJA KONSUMENTA, CZYLI SKĄD DZIECI WIEDZĄ, JAK ROBIC ZAKUPY: Wpływ rodziny ; Rola rówieśników ; Oddziaływania mass mediów ; Rodzice, rówieśnicy, media i... - zasada synergii. 5. REKLAMA I INNE DZIAŁANIA PROMOCYJNE, CZYLI JAK MARKETERZY WPŁYWAJĄ NA KONSUMENTA: Podstawy marketingu mix ; Strategie wykorzystywane w marketingu młodzieżowym: Marketing szeptany ; Peer-to-peer promotions ; Marketing wirusowy ; Trendsetting ; Kluby nastolatków ; Wirtualne społeczności ; Reklamorozrywka ; Product placement w filmach i grach komputerowych ; Marketing zintegrowany i sieciowy. Etyczny marketing - edukacja i zaangażowanie społeczne. 6. REKLAMA DLA MŁODYCH KONSUMENTÓW, CZYLI O TWORZENIU REKLAM I ICH ODBIORZE PRZEZ NAJMŁODSZYCH: Dzieci jako odbiorcy reklam ; Młodzież jako odbiorcy reklam ; Dzieci w reklamie. 7. SPOŁECZNE ODDZIAŁYWANIE REKLAMY, CZYLI O WPŁYWIE NIEZAMIERZONYM: Pozytywne niezamierzone oddziaływanie reklamy: Dostarczanie rozrywki ; Wspieranie twórczości ; Inspiracja folkloru dziecięcego ; Edukacja konsumencka i nie tylko ; Promowanie zdrowego stylu życia ; Rozumienie zachowań i norm społecznych ; Źródło wartości estetycznych. Negatywne niezamierzone oddziaływanie reklamy: Postawa materialistyczna ; Prokonsumpcyjny model życia ; Konflikt z rodzicami ; Zagrożenie samooceny ; Niezdrowe nawyki żywieniowe ; Poczucie bycia oszukanym ; Deprecjacja języka ; Utrwalanie stereotypów ; Pozytywny stosunek wobec tytoniu i alkoholu ; Modelowanie zachowań antysocjalnych ; Wzorce zachowań autodestruktywnych. 8. CO I KOMU WOLNO, CZYLI O ZASADACH DZIAŁALNOŚCI REKLAMOWEJ: Marketerzy ; Organizacje rządowe i pożytku publicznego ; Srodowisko szkolne ; Rodzice i opiekunowie. 9. INTERWENCJA, CZYLI CO JESZCZE MOŻNA ZROBIĆ: Prawo ; Branża ; Społeczeństwo ; Szkoła ; Rodzina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.922.7/.8 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zastosowania Psychologii)
Bibliogr. s. 144-[157].
1. ŚWIAT WOKÓŁ NAS, CZYLI O WARUNKACH, W JAKICH ŻYJEMY: Nowe technologie i nowe media ; Zmiany na rynku zabawek ; Rola dorosłych. 2. MŁODY RYNEK, CZYLI O POTENCJALE KONSUMENCKIM DZIECI I MŁODZIEŻY: Rynek pierwotny ; Rynek wpływowy ; Rynek przyszły. 3. ROZWÓJ KONSUMENTÓW CZYLIO ZMIANACH POSTĘPUJACYCH Z WIEKIEM: Prawidłowości rozwoju dzieci ; Rozwój współczesnych nastolatków. 4. SOCJALIZACJA KONSUMENTA, CZYLI SKĄD DZIECI WIEDZĄ, JAK ROBIC ZAKUPY: Wpływ rodziny ; Rola rówieśników ; Oddziaływania mass mediów ; Rodzice, rówieśnicy, media i... - zasada synergii. 5. REKLAMA I INNE DZIAŁANIA PROMOCYJNE, CZYLI JAK MARKETERZY WPŁYWAJĄ NA KONSUMENTA: Podstawy marketingu mix ; Strategie wykorzystywane w marketingu młodzieżowym: Marketing szeptany ; Peer-to-peer promotions ; Marketing wirusowy ; Trendsetting ; Kluby nastolatków ; Wirtualne społeczności ; Reklamorozrywka ; Product placement w filmach i grach komputerowych ; Marketing zintegrowany i sieciowy. Etyczny marketing - edukacja i zaangażowanie społeczne. 6. REKLAMA DLA MŁODYCH KONSUMENTÓW, CZYLI O TWORZENIU REKLAM I ICH ODBIORZE PRZEZ NAJMŁODSZYCH: Dzieci jako odbiorcy reklam ; Młodzież jako odbiorcy reklam ; Dzieci w reklamie. 7. SPOŁECZNE ODDZIAŁYWANIE REKLAMY, CZYLI O WPŁYWIE NIEZAMIERZONYM: Pozytywne niezamierzone oddziaływanie reklamy: Dostarczanie rozrywki ; Wspieranie twórczości ; Inspiracja folkloru dziecięcego ; Edukacja konsumencka i nie tylko ; Promowanie zdrowego stylu życia ; Rozumienie zachowań i norm społecznych ; Źródło wartości estetycznych. Negatywne niezamierzone oddziaływanie reklamy: Postawa materialistyczna ; Prokonsumpcyjny model życia ; Konflikt z rodzicami ; Zagrożenie samooceny ; Niezdrowe nawyki żywieniowe ; Poczucie bycia oszukanym ; Deprecjacja języka ; Utrwalanie stereotypów ; Pozytywny stosunek wobec tytoniu i alkoholu ; Modelowanie zachowań antysocjalnych ; Wzorce zachowań autodestruktywnych. 8. CO I KOMU WOLNO, CZYLI O ZASADACH DZIAŁALNOŚCI REKLAMOWEJ: Marketerzy ; Organizacje rządowe i pożytku publicznego ; Srodowisko szkolne ; Rodzice i opiekunowie. 9. INTERWENCJA, CZYLI CO JESZCZE MOŻNA ZROBIĆ: Prawo ; Branża ; Społeczeństwo ; Szkoła ; Rodzina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94752 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(FFF. Finanse)
Bibliografie przy pracach. Indeks.
Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
WPROWADZENIE / Anna Jurkowska-Zeidler, Jan Monkiewicz ; I. NADUŻYCIA NA RYNKU FINANSOWYM: SYSTEMATYZACJA ZJAWISKA: Misselling i inne nadużycia instytucji finansowych wobec konsumentów na rynku usług finansowych / Edyta Rutkowska-Tomaszewska ; Typy oszustw na rynku finansowym oraz statystyki wymiaru sprawiedliwości w tym obszarze / Bogusława Sebastianka ; Nieprawidłowości na rynku kredytów konsumenckich − analiza wybranych problemów / Magdalena Paleczna ; Ryzyko nadużyć na rynku obligacji i sposoby jego ograniczania / Piotr Pisarewicz, Błażej Lepczyński ; Analiza nieprawidłowości na rynku kredytów hipotecznych obciążonych ryzykiem walutowym / Marta Penczar ; Polisolokaty i rynkowe instrumenty zabezpieczania przed ryzykiem / Andrzej Sopoćko ; Efekty reform regulacji banków zbyt dużych, aby mogły upaść: czy konsument może czuć się bezpieczniej? / Leszek Pawłowicz, Andrzej Dżuryk ; II. MECHANIZMY I NARZĘDZIA WYKRYWANIA ORAZ OGRANICZENIA NADUŻYĆ NA RYNKU FINANSOWYM : Możliwości ograniczenia nieprawidłowości na rynku finansowym: doświadczenia Rzecznika Finansowego / Aleksandra Wiktorow ; Ekonomia nadużyć finansowych: nadużycia rynkowe jako projekt inwestycyjny / Karol Marek Klimczak, Alejo José G. Sison ; Piramidy finansowe: metody i sposoby zapobiegania / Marcin Pachucki ; Nieprawidłowości i zagrożenia dla konsumentów związane z nowymi technologiami na rynku finansowym / Agnieszka Wachnicka ; Wykorzystanie nowych narzędzi nadzorczych do przeciwdziałania naruszeniom na rynkach finansowych: suptech i sygnaliści / Jan Monkiewicz ; Wykorzystanie modeli matematycznych do wykrywania nieprawidłowości na rynkach finansowych / Ewa Drabik ; Kilka słów w kwestii podstaw odpowiedzialności karnej za nadużycia na rynku finansowym / Janusz Raglewski, Dariusz Kuberski ; III. RAMY INSTYTUCJONALNE OCHRONY KONSUMENTÓW NA RYNKU FINANSOWYM: Współczesne ramy ochrony konsumentów na rynkach finansowych / Jan Monkiewicz, Marek Monkiewicz ; Instytucje ochrony konsumentów na rynku finansowym / Anna Jurkowska-Zeidler ; Wyzwania w zakresie ograniczania nadużyć na rynku finansowym z perspektywy Prezesa UOKiK / Artur Zwaliński ; Instrumentarium prawne Prezesa UOKiK w sferze ochrony przed praktykami antykonsumenckimi na rynku finansowym – najnowsze rozwiązania / Anna Piszcz ; Lista ostrzeżeń publicznych Komisji Nadzoru Finansowego a zaufanie do podmiotów rynku finansowego / Aleksandra Nadolska ; Ochrona konsumentów na rynku finansowym a ochrona konkurencji: doświadczenia kanadyjskie / Wiktor Askanas ; Rola edukacji finansowej w ograniczaniu nadużyć i oszustw na rynku finansowym / Joanna Rutecka-Góra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-336.76 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej