Komunikowanie marketingowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(26)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje naukowe
(6)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(33)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(8)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(24)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Cyrek Piotr
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dyba Adam
(1)
Filip Paulina
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Grzebyk Mariola
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Janowicz Rafał (1977- )
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kisiel Leszek
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Król Lech C
(1)
Król Mieczysław (matematyka)
(1)
Kuca Paweł (1975- )
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Pawlikowska-Poleszak Katarzyna (1967- )
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Stopka Tomasz
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Woźniak Marian (ekonomia)
(1)
Wróblewski Łukasz (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(5238)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Komunikowanie marketingowe
(-)
Rodzina
(3657)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2552)
Relacje międzyludzkie
(2441)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2107)
Powieść amerykańska
(2016)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1884)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1310)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1289)
Życie codzienne
(1246)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1116)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1053)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Wsie
(987)
Władcy
(987)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(947)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(942)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Powieść obyczajowa amerykańska
(881)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(850)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(830)
Turystyka
(824)
Koty
(817)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(810)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(780)
Podróże
(727)
Wychowanie w rodzinie
(719)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Postawy
(711)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(687)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(664)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(649)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(640)
Miasta
(639)
Społeczeństwo
(636)
Wychowanie
(636)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(605)
Mężczyzna
(604)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: dzieło
Tajemnice Soliny
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
2001-0
(5)
1989-
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Bieszczady
(2)
Ukraina
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Chiny
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lwów (Ukraina ; okręg)
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Tomaszów Lubelski (woj. lubelskie)
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(3)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Poradnik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
I. KONSUMENT ORAZ PROCES DECYZYJNY W WARUNKACH GLOBALIZACJI (Agata Linkiewicz, Małgorzata Bartosik-Purgat): 1. Konsument, zachowanie konsumenta - ujęcie definicyjne ; 2. Konsument w świetle zmian w otoczeniu ; 3. Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta ; II. TRENDY W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW (Urszula Grzega, Ewa Kieżel): 1. Trendy globalne w otoczeniu konsumenta ; 2. Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) ; 3. Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja ; 4. Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów - wybrane przykłady ; III. ETNOCENTRYZM I EFEKT KRAJU POCHODZENIA W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORSTW (Małgorzata Bartosik-Purgat, Katarzyna Wysocka): 1. Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów ; 2. Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów ; 3. Czynniki określające kraj pochodzenia produktów ; 4. Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw: Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie ; Korzystne/niekorzystne dopasowanie – marka ; korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie ; Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji – kampanie reklamowe ; 5. Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej ; IV. WIEDZA O KONSUMENTACH Z PERSPEKTYWY EKONOMII BEHAWIORALNEJ (Henryk Mruk, Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek): 1. Zmiany w otoczeniu i metodyce badań ; 2. Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań ; 3. Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta ; 4. Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta ; 5. Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra ; V. E-COMMERCE A ZACHOWANIA KONSUMENTÓW (Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Anna Łaszkiewicz): 1. Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu ; 2. E-konsument -jego profil i zachowania rynkowe ; 3. Od e-commerce do mobile i social commerce ; 4. Omnicommerce - odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego ; VI. MEDIA SPOTECZNOŚCIOWE W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW (Marcin Awdziej, Jolanta Tkaczyk): 1. Istota i rodzaje mediów spolecznościowych ; 2. Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów ; 3. Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych ; 4. Model zachowań nabywców w mediach społecznościowych – AISAS ; 5. Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych ; 6. E-WOM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów ; VII. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W OBLICZU KRYZYSU (Tomasz Zalega): 1. Kryzys gospodarczy: Kryzys gospodarczy - podstawowe pojęcia ; Przyczyny kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej ; 2. Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; VIII. SENIORZY I SINGLE JAKO PRZYKŁADY SEGMENTÓW KONSUMENTÓW CHARAKTERYSTYCZNYCH DLA WSPÓŁCZESNYCH SPOŁECZEŃSTW (Julita Czernecka, Tomasz Zalega): 1. Zachowania konsumenckie seniorów: Pojęcie osoby starszej ; Styl życia seniorów ; Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów ; Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów ; Wirtualizacja konsumpcji jako wyznacznik zachowań konsumenckich seniorów ; Domocentryzm a zachowania konsumenckie seniorów ; Sprytne zakupy a zachowania konsumenckie seniorów ; Świadoma konsumpcja a zachowania konsumenckie badanych seniorów ; Konsumpcja współpracująca a zachowania nabywcze seniorów ; Etnocentryzm konsumencki a zachowania konsumenckie seniorów ; Zachowania konsumenckie singli: Definicja pojęcia singiel ; Styl życia singli ; Charakterystyka singli jako konsumentów ; IX. ZNACZENIE I ROZWÓJ USŁUG A ZACHOWANIA WSPÓŁCZESNEGO KONSUMENTA (Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk): 1. Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów ; 2. Konsument na rynku usług kulturalnych ; 3. Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie ; 4. Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów ; 10. SEGMENTACJA RYNKU - ANALIZA KRYTYCZNA (Anna Olejniczuk-Merta, Lechostaw Garbarski): 1. Segmenlacja rynku jako podstawa działań marketingowych ; 2. Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania ; 3. Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości ; 4. Segmentacja rynku bazująca na wartościach ; 5. Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-105125 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Teorie komunikacji marketingowej 2. Instrumenty komunikacji marketingowej 3. Reklama w mediach drukowanych 4. Reklama telewizyjna, radiowa i kinowa 5. Reklama zewnętrzna 6. Public relations i wizerunek firmy 7. Marka, opakowanie, merchandising wizualny 8. Wystawy i targi 9. Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych 10. Promocja sprzedaży 11. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą 12. Przyszłość komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91483 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologiczne mechanizmy reklamy / Dariusz Doliński. - Wyd. 2. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2008. - 320 s. : faks., wykr. ; 25 cm.
Na okł. podtyt.: język i nastrój reklamy, iluzja odporności na jej działanie, faktyczne zachowania konsumenckie.
Bibliogr. s. [288]-310. Indeksy.
1. Reklama - co może, a czego nie może 2. Ogólne determinanty skuteczności reklamy 3. Procesy poznawcze 4. Nastrój i emocje 5. Człowiek w reklamie 6. Zachowania komunikacyjne 7. Reklama polityczna i społeczna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91678 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89273 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka dla Gospodarki ; 1/2012)
Dot. m.in. woj. podkarpackiego, gmin Tyczyn, Iwonicz-Zdrój i Zarszyn oraz Stowarzyszenia "Dolina Lotnicza".
Bibliogr. przy rozdz.
Tekst częśc. ang. Streszcz. ang., pol. przy rozdz.
I. FORMY POZYSKANIA KAPITAŁU NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ: Alternatywne źródła pozyskiwania kapitału obcego przez przedsiębiorstwa ; Leasing jako specyficzna forma finansowania inwestycji w przedsiębiorstwach ; Obce źródła finansowania w działalności przedsiębiorstw MSP ; Pozyskiwanie środków z funduszy europejskich w sektorze przedsiębiorstw - przykład województwa podkarpackiego ; Znaczenie funduszy private equity jako źródła kapitału dla firm w Polsce ; Wykorzystanie sprawozdawczości finansowej w ocenie wyników oraz finansowaniu rozwoju przedsiębiorstw ; Bezpośrednie i pośrednie formy komunikacji jako metody pozyskiwania informacji finansowych ; Dochody gminy o charakterze publiczno-prawnym. Analiza wybranych aspektów ; Struktura dochodów samorządów gminnych a ich samodzielność finansowa. II. RYZYKO FINANSOWE W DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ: Mechanizmy ograniczania ryzyka finansowego w Bazylei III ; Eliminating corruption as a factor of social and economic development and European integration of Ukraine ; Nowoczesne metody zarządzania portfelem aktywów rzeczowych i finansowych pod kątem ograniczania ryzyka ; Identyfikacja i pomiar ryzyka rynkowego w banku spółdzielczym ; Metody szacowania, oceny i eliminacji ryzyka kursowego w przedsiębiorstwie ; Wykorzystanie wielowymiarowych funkcji dyskryminacyjnych w celu predykcji upadłości przedsiębiorstwa ; Application of management Cash flow through methods of financial management for enterprises ; Ryzyko inwestycyjne w gospodarkach wschodzących na przykładzie krajów BRICS ; Działalność projakościowa a jej wpływ na ryzyko operacyjne w różnych fazach cyklu koniunkturalnego. III. ZAKRES, SKUTECZNOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ REALIZOWANYCH INWESTYCJI: Chines Foreign Direct Investments In Developing Countries: the long term trend Or a temporary phenomenon ; Proces łączenia się przedsiębiorstw - wybrane aspekty integracji ; Bezpośrednie inwestycje zagraniczne jako czynnik wzmacniający atrakcyjność inwestycyjna w Polsce w ujęciu regionalnym - analiza porównawcza ; Gospodarowanie środkami finansowymi w gminie Tyczyn w województwie podkarpackim ; Zasada kontynuacji działalności w jednostkach permanentnie niedofinansowanych w aspekcie procesów restrukturyzacji i pozagospodarczych celach statutowych ; Finansowe aspekty funkcjonowania klastrów w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem Stowarzyszenia "Dolina Lotnicza" ; Wpływ środków pozyskanych z funduszy strukturalnych na rozwój infrastruktury obszarów wiejskich na przykładzie gminy Iwonicz Zdrój i Zarszyn w latach 2004-2010 ; Finansowanie rozwoju obszarów wiejskich ze środków Unii Europejskiej w kontekście polityki spójności i WPR w latach 2007-2013 oraz 2014-2020 ; Ocena efektywności największych producentów podłoża pod uprawę pieczarek w Polsce z wykorzystaniem modelu Du Ponta ; Czynniki realizacji projektów unijnych według oceny jednostek samorządu terytorialnego województwa świętokrzyskiego ; Efektywność projektów społeczno-gospodarczych finansowych z funduszy UE.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100141 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 305-313.
1. Public relations jako komunikowanie społeczne 2. Public relations jako komunikowanie marketingowe 3. Oczekiwania dziennikarzy wobec specjalistów PR - wyniki badań empirycznych 4. Oczekiwania specjalistów PR wobec dziennikarzy - wyniki badań empirycznych 5. Model współpracy dziennikarzy i specjalistów PR w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91321 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Wstęp ; 1. Transformacja cyfrowa – implikacje dla marketingu ( Grzegorz Mazurek): Cyfrowa transformacja ; Marketing a cyfrowa transformacja ; Marketing a technologia ; Marketing a metody ; Marketing a organizacja działań ; Przyszłość ; 2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej ( Robert Kozielski): Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach ; Czwarta rewolucja przemysłowa – w kierunku zmiany zasad konkurowania ; Źródła sukcesu organizacji – analiza podejść – elementy wspólne i odróżniające ; Czterolistna koniczyna – sukces w epoce cyfrowej ; 3. Homo Cyber Oeconomicus – nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska): Konsument wobec technologii cyfrowych ; Homo Cyber Oeconomicus – w kierunku przyszłości ; Ekosystem cyfrowych interakcji ; 4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej – uwarunkowania i wyzwania (Jan W. Wiktor): Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci – uwarunkowania i zależności ; Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line ; Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty ; Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki ; Strategiczne wyzwania wobec komunikacji ; 5. Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 ( Henryk Mruk): Marka i jej istota na rynku 4.0 ; Nowe trendy w zachowaniach konsumentów ; Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 ; Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 ; Wartości tworzą pozycję marki ; Tożsamość oraz wizerunek marki ; Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa ; Lokalizacja marki na rynku 4.0 ; 6. Badania marketingowe – nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej (Krystyna Mazurek-Łopacińska): Badania jako ściowe w przestrzeni realnej i wirtualnej ; Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów ; Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji ; Big Data w analityce marketingowej ; Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych ; Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych ; Kierunki zastosowań analityki marketingowej ; 7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula): Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu ; Konkurencyjność współczesnej organizacji ; Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją ; Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy ; Wykorzystanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich – wświetle wyników badań Własnych ; 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski): Przesłanki i kierunki zmian ; Istota innowacji ; Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki ; Zarządzanie innowacjami ; Zarządzanie sieciowe innowacjami ; 9. Oczami praktyków: Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje (Artur Maciorowski) ; Deep Learning – przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) ; Trzy wymiary marketera – co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107025 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W aneksie m.in. kwestionariusze ankiet.
Bibliogr. s. [107]-110.
CZĘŚĆ TEORETYCZNA: REKLAMA JAKO ZJAWISKO SPOŁECZNE: Historia reklamy ; Definicje reklamy ; Cele i funkcje komunikatu reklamowego ; Kanały i kody stosowane w reklamie ; Uczestnicy dyskursu reklamowego ; Konteksty w reklamie ; FUNKCJE INFORMACYJNE I EMOCJONALNE REKLAMY, WPŁYWAJĄCE NA JEJ WALOR PERSWAZYJNY: Definicje informacji ; Definicje emocji ; Proporcje w komunikacie reklamowym: Funkcja informacyjna ; Funkcja emocjonalna jako element perswazyjny w reklamie ; MANIPULACJA W PRZEKAZIE REKLAMOWYM ; POSTAWY WOBEC REKLAM: Dzieci ; Młodzież ; Dorośli ; CZYNNIKI WSPOMAGAJĄCE PROCES KOMUNIKACYJNY POMIĘDZY NADAWCĄ A ODBIORCĄ PRZEKAZU REKLAMOWEGO ; CZĘŚĆ BADAWCZA: Problemy i hipotezy ; Charakterystyka zmiennych niezależnych i zależnych ; Metoda badania ; Przebieg badań Podsumowanie - raport z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99209 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa w architekturze / Rafał Janowicz. - Warszawa : Narodowe Centrum Kultury, 2012. - 190 s., [52] s. tabl. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
Praca doktorska. Politechnika Gdańska.
Bibliogr., netogr. s. 163-173. Indeksy.
Streszcz. w jęz. ang.
R I. WSTĘP: 1. Uzasadnienie podjęcia tematu ; 2. Przedmiot pracy ; 3. Stan badań ; 4. Wprowadzenie ; R. II. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W ARCHITEKTURZE WOBEC ZMIAN CYWILIZACYJNYCH: 1. Społeczeństwo nowoczesne i późna nowoczesność ; 2. Kultura masowa ; 3. Globalizacja ; 4. Wizualny charakter kultury ; R. III. ŹRÓDŁA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W ARCHITEKTURZE: 1. Komunikacja marketingowa ; 2. Architektura a model komunikacji marketingowej ; 3. Koncepcja marketing mix - instrumenty komunikacji marketingowej realizowane przez architekturę ; 4. Typologia potrzeb klienta - hierarchia potrzeb według Masłowa ; R. IV. ARCHITEKTURA JAKO ELEMENT KOMUNIKACJI PERSWAZYJNEJ: 1. Przestrzeń jako produkt ; 2. Komunikacja marketingowa wobec psychologii architektury ; 3. Architektura a mercbandising wizualny ; 4. Wstęp do interaktywności architektury ; 5. Fasady medialne - połączenie architektury i technologii medialnej ; 6. Komunikacja perswazyjna w architekturze ; R. V. ARCHITEKTURA A REKLAMA: 1. Historia rozwoju reklamy ; 2. Efektywność reklamy ; 3. Przestrzeń o wysokich walorach kulturowych a reklama ; 4. Uwarunkowania komunikacji marketingowej na obszarach podlegających ochronie dziedzictwa kulturowego ; 5. Reklama zasłaniająca obiekty zabytkowe ; 6. Efekt choinki we współczesnym mieście ; 7. Przyczyny, skutki i zapobieganie efektowi choinki ; 8. Podsumowanie ; 9. Architektura a reklama po zmierzchu ; R. VI. FUNKCJE MARKI W ARCHITEKTURZE: 1. Konsumenckie funkcje marki ; 2. Architektura jako produkt markowy ; 3. Konsumenckie funkcje marki zrealizowane w projekcie Autostadt w Wolfsburgu ; R. VII. KONKLUZJE, PROPOZYCJE ZASTOSOWAŃ PRAKTYCZNYCH KIERUNKÓW I DALSZYCH BADAŃ: 1. Konkluzje ; 2. Propozycje zastosowań praktycznych ; 3. Kierunki dalszych badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104751 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach 215-222.
R. I. NOWOCZESNA KOMUNIKACJA W ZMIENIAJĄCYM SIĘ OTOCZENIU SPOŁECZNO-EKONOMICZNYM: 1. Istota komunikacji międzyludzkiej ; 2. Trendy w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku ; 3. Kluczowe czynniki w budowaniu skutecznej komunikacji firmy: Tożsamość firmy ; Wizerunek ; Reputacja ; 4. Strategiczni odbiorcy komunikacji firm: Duże przedsiębiorstwa ; Małe i średnie przedsiębiorstwa ; 5. Realizacja celów w strategicznych grupach odbiorców ; 6. Całościowy model skutecznej komunikacji ze strategicznymi grupami odbiorców ; R. II. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ŚRODOWISKU BIZNESOWYM - B2B: 1. Profesjonalna komunikacja w obsłudze klienta B2B: Otwieranie rozmowy z klientem ; Poznawanie potrzeb klienta ; Przedstawianie korzyści ; Asertywność ; Współpraca w sytuacji konfliktowej ; 2. Budowanie relacji w komunikacji przedsiębiorstw: Podejście partnerskie w komunikacji B2B ; Zarządzanie jakością (TQM - Total Quality Management) ; Koncepcja marketingu relacji ; Pracownicy organizacji jako part-time marketers ; Doskonała obsługa klienta ; Metody zdobywania wiedzy o klientach - lead generation ; Zarządzanie relacjami z klientem – CRM ; Budowa lojalności ; Zintegrowana komunikacja marketingowa w modelu B2B ; R. III . ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA Z ODBIORCĄ KOŃCOWYM - B2C: 1. Integralny charakter nowoczesnej komunikacji marketingowej: Nowa rola marketingu - od orientacji na firmę do orientacji na klienta i społeczeństwo ; Czy koncepcja 4P jest aktualna? Nowy mix marketingowy ; Integralny charakter nowoczesnej komunikacji z konsumentami ; Odbiorcy komunikacji B2C a B2B ; 2. Narzędzia nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej: Reklama ; Marketingowe public relations ; Promocja sprzedaży i POS ; Sprzedaż osobista ; Marketing bezpośredni ; Marketing internetowy ; Mobile marketing ; Marketing szeptany ; Sponsoring ; Event marketing ; 3. Integralne spojrzenie na media w nowoczesnym komunikowaniu marketingowym: Założenia strategii POE - spójne zarządzanie kanałami komunikacji ; Media Paid ; Media Owned ; Eedia Earned ; Odbiorcy i zakres oddziaływania poszczególnych mediów ; 4. Wybrane techniki i numery nowoczesnej komunikacji marketingowej: Content marketing ; Storytelling ; Autentyczność i podkreślanie pochodzenia ; Dostarczanie doświadczeń ; Komunikacja wideo w Internecie ; Retrokomunikacja: sentyment konsumentów ; R. IV. KOMUNIKACJA MOTYWACYJNA WEWNĄTRZ ORGANIZACJI: 1. Narzędzia komunikacji budujące motywację pracowników: Pochwała i wyrazy uznania ; Dystrybucja opinii klienta ; Wyrazy wdzięczności ; Wzajemna motywacja pracowników poprzez rozrywkę ; Wyjście poza rolę i schematy komunikacyjne ; Uświadomienie funkcji pełnionej w organizacji ; 2. Skuteczna komunikacja motywacyjna w zarządzaniu zespołem: Wyznaczanie i komunikowanie celów motywujących ; Deklaracja zobowiązania ; Efekt rozgrzeszenia ; Organizacja zebrań ; Plan realizacji celu ; Słowa komunikujące sukces lub porażkę ; Wizualizacja konsekwencji ; Monitoring progresu ; Udzielanie motywującej informacji zwrotnej ; R. V. CSR - ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU: 1. CSR - zobowiązania społeczne stawiane nowoczesnej firmie ; 2. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu ; 3. Odpowiedzialność społeczna jako cel przedsiębiorstwa ; 4. Strategia odpowiedzialnego społecznie biznesu ; 5. CSR w komunikacji public relations ; 6. Narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu ; 7. Marketing społecznie zaangażowany - Cause Related Marketing (CRM).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105080 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach [215]-222.
R. 1. NOWOCZESNA KOMUNIKACJA W ZMIENIAJĄCYM SIĘ OTOCZENIU SPOŁECZNO-EKONOMICZNYM: 1. Istota komunikacji międzyludzkiej ; 2. Trendy w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku ; 3. Kluczowe czynniki w budowaniu skutecznej komunikacji firmy: Tożsamość firmy ; Wizerunek ; Reputacja ; 4. Strategiczni odbiorcy komunikacji firm: Duże przedsiębiorstwa ; Małe i średnie przedsiębiorstwa ; 5. Realizacja celów w strategicznych grupach odbiorców ; 6. Całościowy model skutecznej komunikacji ze strategicznymi grupami odbiorców ; R. 2. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ŚRODOWISKU BIZNESOWYM - B2B: 1. Profesjonalna komunikacja w obsłudze klienta B2B: Otwieranie rozmowy z klientem ; Poznawanie potrzeb klienta ; Przedstawianie korzyści ; Asertywność ; Współpraca w sytuacji konfliktowej ; 2. Budowanie relacji w komunikacji przedsiębiorstw: Podejście partnerskie w komunikacji B2B ; Zarządzanie jakością (TQM - Total Quality Management) ; Koncepcja marketingu relacji ; Pracownicy organizacji jako part-time marketers ; Doskonała obsługa klienta ; Metody zdobywania wiedzy o klientach - lead generation ; Zarządzanie relacjami z klientem – CRM ; Budowa lojalności ; Zintegrowana komunikacja marketingowa w modelu B2B ; R. 3 . ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA Z ODBIORCĄ KOŃCOWYM - B2C: 1. Integralny charakter nowoczesnej komunikacji marketingowej: Nowa rola marketingu - od orientacji na firmę do orientacji na klienta i społeczeństwo ; Czy koncepcja 4P jest aktualna? Nowy mix marketingowy ; Integralny charakter nowoczesnej komunikacji z konsumentami ; Odbiorcy komunikacji B2C a B2B ; 2. Narzędzia nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej: Reklama ; Marketingowe public relations ; Promocja sprzedaży i POS ; Sprzedaż osobista ; Marketing bezpośredni ; Marketing internetowy ; Mobile marketing ; Marketing szeptany ; Sponsoring ; Event marketing ; 3. Integralne spojrzenie na media w nowoczesnym komunikowaniu marketingowym: Założenia strategii POE - spójne zarządzanie kanałami komunikacji ; Media Paid ; Media Owned ; Media Earned ; Odbiorcy i zakres oddziaływania poszczególnych mediów ; 4. Wybrane techniki i numery nowoczesnej komunikacji marketingowej: Content marketing ; Storytelling ; Autentyczność i podkreślanie pochodzenia ; Dostarczanie doświadczeń ; Komunikacja wideo w Internecie ; Retrokomunikacja: sentyment konsumentów ; R. 4. KOMUNIKACJA MOTYWACYJNA WEWNĄTRZ ORGANIZACJI: 1. Narzędzia komunikacji budujące motywację pracowników: Pochwała i wyrazy uznania ; Dystrybucja opinii klienta ; Wyrazy wdzięczności ; Wzajemna motywacja pracowników poprzez rozrywkę ; Wyjście poza rolę i schematy komunikacyjne ; Uświadomienie funkcji pełnionej w organizacji ; 2. Skuteczna komunikacja motywacyjna w zarządzaniu zespołem: Wyznaczanie i komunikowanie celów motywujących ; Deklaracja zobowiązania ; Efekt rozgrzeszenia ; Organizacja zebrań ; Plan realizacji celu ; Słowa komunikujące sukces lub porażkę ; Wizualizacja konsekwencji ; Monitoring progresu ; Udzielanie motywującej informacji zwrotnej ; R. 5. CSR - ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU: 1. CSR - zobowiązania społeczne stawiane nowoczesnej firmie ; 2. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu ; 3. Odpowiedzialność społeczna jako cel przedsiębiorstwa ; 4. Strategia odpowiedzialnego społecznie biznesu ; 5. CSR w komunikacji public relations ; 6. Narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu ; 7. Marketing społecznie zaangażowany - Cause Related Marketing (CRM).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
ZIEMIA PRZEWORSKA - PROBLEMY ROZWOJU SPOŁECZNO-EKONOMICZNEGO: Współczesne problemy ludnościowo-osadnicze Przeworska i powiatu przeworskiego ; Ekologiczne uwarunkowania rozwoju turystyki w powiecie przeworskim ; Architektoniczno-urbanistyczna koncepcja modernizacji i uzupełnienia zespołu skansenu "Pastewnik" w Przeworsku. Rekapitulacja prac studentów Instytutu Historii Architektury i Konserwacji Zabytków Politechniki Krakowskiej ; Zarządzanie marketingowe jako metoda tworzenia markowych produktów w gospodarce turystycznej. Analiza przypadku - przeworska kolejka wąskotorowa ; Internet jako instrument regionalnej komunikacji marketingowej w turystyce (na przykładzie miasta Przeworska i powiatu przeworskiego) ; Bariery rozwoju przestrzennego Przeworska związane ze stanem własności i strukturą przestrzeni miasta ; Uwarunkowania kulturowe oraz społeczno-ekonomiczne jako determinanty rozwoju ruchu turystycznego na obszarze powiatu przeworskiego ; Organizacje otoczenia biznesu w powiecie przeworskim. PODKARPACIE - UWARUNKOWANIA ROZWOJU TURYSTYKI: Infrastruktura transportowa w procesie kształtowania przestrzeni gospodarczej ; Koncentracje wybranych cech przyrodniczych dla oceny turystycznej Podkarpacia ; Lasy Podkarpacia jako istotny składnik atrakcyjności turystycznej ; Antropogeniczne walory turystyczne i ich funkcje we wschodnim obszarze Podkarpacia ; Dynamika zmian oraz zróżnicowanie przestrzenne agroturystyki w województwie podkarpackim ; Walory antropogeniczne małych miast województwa podkarpackiego ; Dysfunkcje turystyki w stosunku do turystów i społeczności lokalnych ; Zarządzanie wiedzą jako metoda rozwoju zasobów ludzkich organizacji. Analiza przeglądowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-7242 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 352-362.
1. W stronę zintegrowanej komunikacji, czyli ewolucja w marketingu 2. Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacji 3. Wpływ ZKM na tworzenie przewagi konkurencyjnej 4. Teoretyczne podstawy ZKM 5. Studia przypadków. ZKM w polskiej praktyce - wybrane projekty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91403 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Konf. odbyła się 19 kwietnia 2007 r.
Dot. m.in. Podkarpackiego i Bieszczad.
Bibliogr. przy ref.
Tekst częśc. ang., ros., ukr.
Polityka pieniężna a wzrost gospodarczy / Małgorzata Cywińska ; Wpływ inwestycji w technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) na wzrost gospodarczy w Polsce / Michał Krystyańczuk ; Analiza uzyskania przewagi konkurencyjnej poprzez wprowadzenie systemu CHEX na podstawie firmy Allianz / Sandra Grabowska ; Potential Competitiveness of Ukrainian Economy Under Conditions of Globalization / Tetyana Gaydukova ; Competitiveness of Ukraine's Regions in The Process of Reintegration / Tetyana Nesvat ; Mapa ryzyko-dochód wybranych podkarpackich spółek / Barbara Fura, Marek Fura ; Tendencje i uwarunkowania polskiej migracji / Agata Pasieczna, Anna Saczek ; Marketingovi komunikacii v umovah globalizacii / Anžela Švec' ; Džerela ta stijkist' konkurentospromožnosti / Dumal's'ka Uliâ Tarasivna ; Naukovij potencial Ukraini: osnovni tendencii ta problemi / Miroslava Tepla ; Nowe trendy w bankowości determinantą wzrostu gospodarczego / Małgorzata Cyrek, Agnieszka Cyrek ; Koncesja jako forma reglamentacji działalności gospodarczej / Agata Ludera, Anna Olszak ; Outsourcing jako czynnik poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw / Witold Czudec ; Osoblivosti deržavnoi pidtrimki malogo pidpriemnictva u krainah evropejs'kogo souzu / Ol'ga Červona ; Rol' deržavi u reguluvanni agrarnogo sektora ekonomiki Ukraini / Svitlana Urba ; Osoblivosti transformacijnih kriz ta antikrizove upravlinnâ / Maksim Stolârčuk ; Perspektywy rozwoju rolnictwa ekologicznego w Polsce - w tym odniesienie do regionu Podkarpacia / Kamila Kowalik, Monika Musiał ; Częstość oraz preferowane miejsca zakupu małopolskich produktów tradycyjnych / Karol Król ; Gosudarstvennoe regulirovanie turističeskoj sfery v rusle social'no-ekonomičeskih preobrazovanij v Ukraine / Urij Gubik ; Pitannâ pol's'ko-ukrains'kogo turističnogo agrobiznesu / Mihasuk Ivan Romanovič ; Bieszczadzki Transgraniczny Klaster Agroturystyczny narzędziem stymulowania wzrostu gospodarczego Bieszczadów / Paweł Germański ; Zaplecze agroturystyczne jako element rozwoju powiatu tomaszowskiego / Urszula Bukała ; Turystyka - szansa czy zagrożenie dla obszarów leśnych / Agnieszka Witos ; Bezpieczeństwo w ruchu drogowym w regionie podkarpackim - ujęcie taksonomiczne / Marcin Michalewicz, Magdalena Mazur ; Wykorzystanie liniowego modelu dyskryminacyjnego do prognozowania liczby klientów regularnie opłacających abonament za usługi internetowe / Izabela Sylwia Dziedzic ; Straty a konfiguracja systemu gospodarki zasobami z wieloczęściowym niejednorodnym układem transportowym / Mirosław Liana ; Ekonomiczno-przyrodnicze aspekty energetycznego wykorzystania biomasy w Nowej Dębie / Damian Wolan ; Wybór firm notowanych na giełdzie papierów wartościowych za pomocą metody AHP / Adrian Stasica.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96102 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa projektu: Internetowa Promocja Nauki.
Dot. m.in. Krosna (s. 35-44), gminy Ulanów, Bieszczad i Soliny, Rzeszowa, gminy Strzyżów (411-415).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. ROLA HISTORII I TRADYCJI W BUDOWIE MARKETINGU TERYTORIALNEGO: Historia i kultura: perspektywy promocji lokalnego rozwoju ekonomicznego ; Historia jako element budowy marki i promocji miasta ; Znaczenie produktów lokalnych w budowaniu marki i promocji gminy Ulanów ; Polonijny ruch artystyczny jako narzędzie budowy pozytywnego wizerunku Polski poza jej granicami ; Literatura jako sposób promowania regionu na przykładzie "Tajemnic Soliny" i "Za wrotami cudów" Henryka Nicponia ; Znaczenie marki w promowaniu produktu regionalnego ; Spuścizna historyczna dla przyszłości regionu - promocja jednostki terytorialnej. II. MARKA I PROMOCJA REGIONÓW: Wyżyna częstochowska wyżyną wysokich technologii - czynniki hamujące, szanse i perspektywy rozwoju budowy silnej marki regionalnej w obrębie województwa śląskiego ; Górnośląska-Zagłębiowska Metropolia "Silesia" - wizja i rzeczywistość ; Nowa tożsamość Zagłębia Dąbrowskiego - promocja subregionu oraz dyskurs medialny ; Rola uczelni wyższych w budowaniu marki i promocji Regionu Wałbrzyskiego ; Kreowanie wizerunku regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego. III. MARKA I PROMOCJA MIASTA: Rola informacji w kreacji marki miasta i regionu oraz jego promocji (na przykładzie Głogowa) ; Miejski design na Śląsku - samorządy i projektanci w kreowaniu wizerunku śląskich miast ; Wizerunek promowany rzeszowa a wizerunek postrzegany przez jego mieszkańców ; Budowanie marki i promocaj miasta na przykładzie Rzeszowa ; Przestrzeń miejska a wizerunek miasta ; Komunikacja marketingowa miasta i regionu turystycznego na przykładzie Lublina i województwa lubelskiego ; Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu wizerunku miasta - przykład miasta Sosnowiec ; Internet a marka miasta. Działania, sukcesy, porażki. IV. WYBRANE ASPEKTY MARKI I PROMOCJI: Zjawisko "trudnej marki" na przykładzie marki Polska ; Sytuacje kryzysowe a pogarszanie wizerunku jednostki sektora publicznego ; Promocja gospodarcza gmin. Czyli jak osiągnąć sukces w pozyskiwaniu inwestorów? ; Szanse rozwoju turystyki rowerowej i jej znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej ; Co-branding marki produktu i marki miejsca ; Promocaj obszarów terytorialnych drogą do ich konkurencyjności. V. ROLA WYŻSZYCH UCZELNI I EDUKACJI: Działalność promocyjna placówki oświatowej ; Rola wyższych uczelni w analitycznym wsparciu oraz promocji innowacji regionalnych MŚP ; Promocja wyników badań uczelni wyższych ; Kształtowanie wizerunku Uniwersytetu Rzeszowskiego na przykładzie realizacji projektu "UR - nowoczesność i przyszłość regionu" ; Marka szkoły wyższej jako forma kreowania wizerunku miasta i regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100130 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86756 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, copyright 2019. - 343, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 311-[341].
Dla kadry zarządzającej i szefów marketingu.
Streszczenie w języku angielskim.
I. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ STRATEGICZNĄ - PERSPEKTYWA TEORETYCZNA: 1. Zmiana - definicja i ewolucja zmiany w organizacji ; 2. Zarządzanie zmianą - pojęcie, teorie i modele ; 3. Zmiana strategiczna - determinanty i znaczenie ; 4. Uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne zmian w organizacji - czynniki wyzwalające i hamujące zmiany w organizacji ; II. REBRANDING W ŚWIETLE TEORII ZARZĄDZANA I MARKETINGU: 1. Marka korporacyjna w procesie brandingowym - pojęcia podstawowe ; 2. Definicje i formy rebrandingu ; 3. Przestanki rebrandingu: Wewnętrzne motywy rebrandingu ; Zewnętrzne motywy rebrandingu ; 4. Proces i modele rebrandingu ; 5. Czynniki kształtujące skuteczność procesu rebrandingu: Skuteczność rebrandingu - pojęcie i pomiar ; Wiedza o rynku i jej znaczenie w procesie rebrandingu ; Komunikacja marketingowa w rebrandingu ; Koordynacja interesariuszy procesu rebrandingu ; III. REBRANDING NA POLSKIM RYNKU W ŚWIETLE BADAŃ JAKOŚCIOWYCH: 1. Opis badań i charakterystyka respondentów: Szczegółowa charakterystyka respondentów i podmiotów reprezentowanych przez respondentów ; Charakterystyki rebrandingu wybranych przedsiębiorstw ; 2. Rebranding i jego uwarunkowania ; Motywy rebrandingu ; 3. Proces rebrandingu - przebieg, czas trwania i uczestnicy procesu ; 4. Czynniki skuteczności procesu rebrandingu w świetle badań jakościowych: Wiedza i jej znaczenie w procesie rebrandingu ; Komunikacja marketingowa w procesie rebrandingu ; Koordynacja interesariuszy i styl zarządzania w procesie rebrandingu ; 5. Wyniki badań jakościowych - próba syntezy ; IV. REBRANDING W ŚWIETLE BADAŃ ILOŚCIOWYCH: 1. Charakterystyka procedury badawczej i projekt modelu pomiarowego: Charakterystyka metody i próby badawczej ; Charakterystyka modelu pomiarowego ; 2. Charakterystyka rebrandingu w badanych firmach na podstawie zebranych odpowiedzi: Ogólne cechy rebrandingu ; Poziom wiedzy o rynku ; Integracja komunikacji marketingowej ; Partycypacyjny wymiar zarządzania ‘ Rynkowe skutki rebrandingu ; Bieżące relatywne wyniki firm ; 3. Weryfikacja skal pomiarowych: Współzależności pomiędzy konstruktami ; Podsumowanie ; V. ANEKS: Załącznik I - Przypadki rebrandingu wybranych marek: ZOO Wrocław ; InPost ; Nest Bank ; Mamut ; Warta ; Cyfrowy Polsat ; Port Lotniczy Wrocław ; Tygodnik "Polityka" ; TIM ; Work Service ; mBank ; Załącznik 2 - Scenariusz indywidualnego wywiadu pogłębionego ; Załącznik 3 - Skale pomiarowe poszczególnych konstruktów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-107728 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 189-192.
1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne ; 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu ; 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96368 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Twoja Firma Widoczna w Internecie)
W świecie wszechobecnej reklamy odbiorcy stają się coraz bardziej odporni na tradycyjne metody marketingowe. Pomijają reklamy w czasopismach, ignorują reklamy telewizyjne, szerokim łukiem omijają osoby rozdające ulotki. Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania ich do zakupów. Rozwiązaniem problemu dotarcia do odbiorców może być Content Marketing. Mimo, iż pojęcie to istnieje już jakiś czas, dopiero stosukowo niedawno marketerzy zaczęli zauważać drzemiący w tym rozwiazaniu potencjał. Content Marketing to przede wszystkim zaangażowanie docelowej grupy odbiorców poprzez podsuwanie im pożądanej treści, prowadzenie dialogu, a nawet dostarczanie rozrywki. To sztuka komunikowania się z klientami z pominięciem bezpośredniej sprzedaży oparta na dość prostym zalożeniu - dostarczamy wartościowe, rzeczowe i atrakcyjne informacje i tym samym zyskujemy zaufanie i lojalność grupy docelowej. Jednocześnie kreujemy swój wizerunek jako eksperta w danej dziedzinie i pokazujemy, że rozumiemy potrzeby odbiorców, co powoduje, że potencjalni klienci są skłonni skorzystać z określonych usług lub zakupić produkt. Książka "Content Marketing. Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści" to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia Tomasza Stopki zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz podczas prowadzenia własnej działalności, który możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Ta publikacja odpowiada na najbardziej podstawowe pytania i przedstawia ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych. [Poltext, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105017 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Wykaz użytecznych stron internetowych
1. Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania; 2. Wizerunek oraz system identyfikacji firmy; 3. Reklama; 4. Public relations; 5. Promocja sprzedaży; 6. Merchandising i opakowanie produktu; 7. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą; 8. Marketing bezpośredni; 9. Sponsoring; 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych; 11. Komunikacja marketingowa w internecie; 12. Gadżety promocyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-89458 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej