Marketing terytorialny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(23)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(40)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(7)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(21)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Szromnik Andrzej
(3)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(3)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(2)
Hajduk Grzegorz (ekonomia)
(2)
Andrzejczyk Robert
(1)
Baj Beata
(1)
Bonusiak Andrzej (1968- )
(1)
Borsa Maciej
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fedan Roman (1937- )
(1)
Gierczak-Korzeniowska Beata
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kaszuba Krzysztof
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kubejko-Polańska Ewa
(1)
Kuca Paweł (1975- )
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Machura Witold
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Paliś Beata
(1)
Peters B. Guy
(1)
Reczek Jarosław
(1)
Rudolf Wawrzyniec
(1)
Sierocka Halina
(1)
Smoleń Marek
(1)
Stanowicka-Traczyk Agnieszka
(1)
Strzelecki Zbigniew
(1)
Suwaj Patrycja Joanna
(1)
Szczepankowski Robert
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Zborowski Andrzej (demografia)
(1)
Żegleń Patrycja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Marketing terytorialny
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: dzieło
Tajemnice Soliny
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
2001-0
(7)
1989-
(4)
1801-
(2)
1901-
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1945-
(1)
1989-2011
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Województwo podkarpackie (1999- )
(3)
Bieszczady
(2)
Bielsko-Biała (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Galicja
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Kraków (woj. Małopolskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Podhale
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Skawina (woj. małopolskie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Suczawa (Rumunia)
(1)
Sękowa (woj. małopolskie, pow. gorlicki, gm. Sękowa ; okolice)
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Monografia
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Audycje radiowe
(1)
Blogi
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Historia
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji naukowo-branżowej, 31 maja 2019 r., Zamość.
Bibliografia, netografia przy większości referatów.
Paweł Korzeniowski, Najważniejsze obszary zainteresowań polskich grup rekonstrukcji historycznej ; Dorota Lachowska, Motywy wydarzeń historycznych jako element rozwoju produktów turystyki kulturowej na przykładzie wybranych rekonstrukcji historycznych realizowanych w województwie lubelskim ; Robert Andrzejczyk, Jacek Janowski, Dariusz Liwanowski, Rekonstrukcje historyczne jako produkt turystyczny. Wybrane aspekty ; Krzysztof Mroczkowski, Rekonstrukcje historyczne - fantasmagoria w służbie komercjalizacji wiedzy historycznej ; Bartłomiej Bartecki, Nie tylko wioska Gotów. Archeologiczne dziedzictwo ziemi hrubieszowskiej - od nauki do promocji ; Andrzej Urbański, Promocja miasta historycznego poprzez organizację konferencji naukowych, wystaw, rekonstrukcji historycznych i publikacji ; Andrzej Bonusiak, Elementy rekonstrukcji historycznej w działalności kulturalnej środowisk polonijnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113954 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji., październik 2011 r., Rzeszów.
Bibliografia przy referatach.
1. Galeria smaków-czyli przyszłość marketingu miejsc; 2. Prowadzenie i wykorzystywanie badań przez samorządy terytorialne w procesie komunikacji z otoczeniem i budowania wizerunku gminy; 3. Komunikacja samorządu z obywatelami; 4. Medialna rywalizacja miast o tutuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 r.; 5. Warszawskie komunikowanie. Błędy w strategii promocji Warszawy w kontekście Euro 2012; 6. Fora internetowe-między siłą a problemem Internetu; 7. Rola NGO`s w budowaniu tożsamości miasta; 8. Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia; 9. Elementy tożsamości wizualnej w samorządach na przykładzie gminy Niepołomice; 10. O skutecznej komunikacji-klasyczne i nowe narzędzia komunikacji w samorządzie terytorialnym... [i in].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 347-348.
Dot. m.in. woj. podkarpackiego, mieleckiej strefy ekonomicznej, powiatu leżajskiego, Rzeszowa, Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka, Cukrowni "Ropczyce" S.A., gminy Trzebownisko i Banku Spółdzielczego w Stalowej Woli (s. 219-225).
Bibliogr. s. 331-346.
Streszcz. ang. przy pracach.
Jan Wołoszyn - Przedsiębiorstwa i ich otoczenie we wzajemnych relacjach współ- działania ; Zbigniew Makiela, Mirosław Karapyta - Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości w świetle teorii ; Kazimierz Krupa - Zastosowanie algorytmów genetycznych w nowej ekonomii ; Stanisław Galata - Moralny aspekt ludzkiego działania ; Krystyna Dziworska, Lucjan Czechowski, Anna Górczyńska - Współpraca przedsiębiorstw z samorządem lokalnym w Trójmieście ; Artur Jan Kukuła - Wsparcie Unii Europejskiej dla polskich przedsiębiorstw w latach 2007-2013 ; Katarzyna Puchalska, Katarzyna Przepióra - Pozycja konkurencyjna i sposoby budowania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa z kapitałem zagranicznym ; Marek Smoleń - Małe i średnie przedsiębiorstwa w gospodarce Podkarpacia ; Barbara Ćwioro - Konkurencyjność jako element rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w regionie podkarpackim ; Ewa Siudyka - Zakres i przedmiot oraz wielkość i struktura pomocy publicznej dla sektora MSP w Polsce ; Alicja Urban, Lesław Urban - Funkcjonowanie Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Mielcu w aktualnych warunkach rynkowych ; Martin Mizla, Patrycja Pudło - Ewidencja i analiza kosztów jakości w polskich i słowackich przedsiębiorstwach ; Ewa Malinowska, Joanna Sadkowska-Bień - Skuteczność środowiskowa innowacji proekologicznych na przykładzie przemysłu piekarniczego ; Dorota Pupka, Waldemar Zadworny - Efektywność cukrowni "Ropczyce" S.A. w kontekście wspólnej organizacji rynków w sektorze cukru ; Bożena Wysocka - lnstrumenty wspierania przedsiębiorczości przez samorząd terytorialny ; Małgorzata Wilczyńska - Instrumenty pobudzania przedsiębiorczości w jednostkach samorządu terytorialnego ; Jolanta Zawora, Paweł Zawora - Ekonomiczno-finansowe instrumenty kształtowania rozwoju gospodarczego przez samorząd gminny ; Rafał Klimek - Lotnisko regionalne w Kamieniu Śląskim jako przykład współpracy samorządu terytorialnego z sektorem prywatnym ; Mariola Grzebyk, Lidia Kaliszczak - Kredyt bankowy jako źródło finansowania działalności samorządu terytorialnego ; Zdzisław Kryński, Beata Baj - Stan i możliwości rozwoju turystyki i agroturystyki w powiecie leżajskim ze szczególnym uwzględnieniem działań samorządów gminnych na rzecz jej rozwoju ; Katarzyna Szara, Katarzyna Puchalska - Przedsięwzięcia inwestycyjne w systemie zadań samorządu terytorialnego ; Luiza Mańkowska-Wróbel - Ewolucja zarządzania i finansowania inwestycji w działalności wodociągowo-kanalizacyjnej ; Justyna Kędra - Znaczenie bezpośrednich inwestycji zagranicznych dla rozwoju regionu na przykładzie województwa podkarpackiego ; Piotr Lutek - Kapitał marki miasta a strategiczne decyzje marketingowe przedsiębiorstw ; Antoni Olak - Rola marketingu terytorialnego w rozwoju miast ; Edward Malisiewicz - Rozwój funkcji metropolitalnych miasta Rzeszowa szansą regionu podkarpackiego ; Doniesienia z praktyki: Włodzimierz Rząsa, Marcin Potoczny - Ewolucja zarządzania zasobami ludzkimi ; Józef Fedan - Wpływ czynników endogenicznych samorządu lokalnego na efektywny rozwój społeczno-gospodarczy gminy Trzebownisko ; Władysław Uchman - Wpływ inwestycji w Porcie Lotniczym Rzeszów na rozwój społeczno-gospodarczy regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99868 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dotyczy m.in. gmin woj. podkarpackiego, Rzeszowa.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy pracach.
UWARUNKOWANIA KONKURENCYJNOŚCI REGIONÓW: Obszary niepewności i wyzwania polityki turystycznej w aspekcie globalizacji oraz teorii integracji międzynarodowej / Wiesław Alejziak ; Możliwości wykorzystania tzw. Internetu rzeczy (Internet of Things - IoT) w zakresie personalizacji oferty turystycznej oraz rozwoju turystyki w przyszłości / Agnieszka Niezgoda, Matylda Awedyk ; Szlaki turystyczne dla rodzin z dziećmi atrakcyjną formą zagospodarowania przestrzeni / Andrzej Rapacz, Magdalena Drewnicka ; Możliwości wykorzystania benchmarkingu marketingowego w przedsiębiorstwach turystycznych / Beata Gierczak-Korzeniowska ; Klastry a konkurencyjność turystyczna regionu (przykład Krainy Lessowych Wąwozów w województwie lubelskim) / Andrzej Miszczuk ; Próba oceny działań prorozwojowych i promujących gminy w obszarze turystyki przez jednostki samorządu terytorialnego tworzące aglomerację wałbrzyską / Beata Detyna, Agnieszka Mroczek-Czetwertyńska ; Gospodarka turystyczna w dobie światowego kryzysu szansą na rozwój gospodarczy Tanzanii / Emilia Bamwenda ; ROLA REGIONÓW W ROZWOJU TURYSTYKI KULTUROWEJ I ZDROWOTNEJ: Turystyka medyczna w polityce rozwoju regionalnego / Ewa Dziedzic ; Trendy w dystrybucji usług uzdrowiskowych w gminach województwa podkarpackiego / Paweł Stelmach ; Dziedzictwo kulturowe w relacji z nowoczesnością jako mechanizm stymulowania ruchu turystycznego w stolicy Podkarpacia / Paweł Rut ; Zróżnicowanie i znaczenie form turystyki żywej historii w województwie kujawsko-pomorskim / Wieńczysław Gierańczyk ; Potencjał turystyczny województwa śląskiego / Agata Kielesińska ; Kulturowe źródła postaw wobec gór na przykładzie wybranych utwórów literackich XIX i XX w. / Wiesław Firek, Katarzyna Płoszaj ; Dopasowanie programów nauczania na kierunku "turystyka i rekreacja" do potrzeb branży turystycznej / Anna Para.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107363 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ang.
1. GOSPODARCZE I FINANSOWE ASPEKTY ROZWOJU REGIONÓW: Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju regionalnego ; Kapitał ludzki jako czynnik rozwoju gospodarczego ; Kapitał ludzki - determinantem rozwoju regionalnego ; Rola administracji publicznej w zarządzaniu rozwojem społeczno-gospodarczy, w dobie globalizacji ; Wpływ Specjalnej Strefy Ekonomicznej Euro-Park Mielec na społeczno-gospodarczy rozwój powiatu mieleckiego ; Wykorzystanie środków Unii Europejskiej przez mikroprzedsiębiorstwa w województwie podkarpackim ; Napływ kapitału zagranicznego do specjalnych stref ekonomicznych a rozwój województwa podkarpackiego ; Wpływ polityki budżetowej na kierunki rozwoju lokalnego (na przykładzie gmin powiatu skarżyskiego) ; Zewnętrzne źródła finansowania małych i średnich przedsiębiorstw ; Metoda porównawcza w wycenie przedsiębiorstw na przykładzie spółek kluczowych dla rozwoju gospodarczego regionów ; Problemy i perspektywy pozyskiwania nowych źródeł finansowania przedsiębiorstwa ; Dotacje unijne jako źródło finansowania współczesnych przedsiębiorstw na przykładzie Polski. 2. KIERUNKI I STRATEGIE ROZWOJU REGIONÓW: Strategia rozwoju jako instrument zarządzania miastem i regionem ; Wpływ zróżnicowania aktywności samorządów gmin na rozwój regionalny ; Implementacja koncepcji i zrównoważonego rozwoju w strategii rozwoju miasta Poznania ; Role of Information Metabolism as Instrument of HR-Management ; Modele i miary oceny skuteczności i realizacji strategii rozwoju miast i regionów ; Modern Directions of Financial Implementation of Regional Development ; Specyficzne cechy gminy przygranicznej na przykładzie Lubaczowa ; Współpraca transgraniczna jako element realizacji strategii rozwoju województwa podkarpackiego ; Swot-Analysis of Tourist Branch in Ukrainian-Polish Cross-Boarder Region ; Comparison of Quality of doing Business in Ukraine and Poland ; Małe biogazowanie jako źródło rozwoju obszarów wiejskich na przykładzie województwa wielkopolskiego ; Zrównoważony rozwój jako kierunek rozwoju polskich miast - porównanie strategii rozwoju miast: Poznań, Lublin. 3. MARKETING MIAST I REGIONÓW: Strategia marki w procesie zarządzania wizerunkiem miasta na przykładzie Rzeszowa ; Narzędzia promocji miast i regionów ; Promocja województwa lubelskiego na przykładzie kampanii "Lubelski. Smakuj życie!" ; Proces budowania wizerunku miasta Lublina z perspektywy społeczności lokalnej ; Obszary wykorzystania marketingu terytorialnego na przykładzie miasta Zamość ; Wybrane metody i formy kształtowania wizerunku jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie gminy Zagórz ; Kultura w procesie kreowania wizerunku miasta Bytom ; Wykorzystanie portali społecznościowych w kreowaniu wizerunku miasta ; Questing - nowy trend w promocji regionu ; Sieciowy produkt turystyczny jako narzędzie rozwoju i promocji regionu na przykładzie Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dotyczy Rzeszowa i woj. podkarpackiego.
Bibliografia, netografia przy pracach.
GOSPODARCZE I FINANSOWE ASPEKTY ROZWOJU REGIONÓW: Poziom życia mieszkańców województwa podkarpackiego na tle innych województw / Beata Bazan, Aneta Bęben, Dawid Brudek, Patrycja Madejczyk, Patrycja Matysiak ; Kapitał ludzki jako czynnik rozwoju nowej gospodarki / Kamila Zelga ; Zróżnicowanie poziomu rozwoju społeczeństwa informacyjnego według województw - wyniki badań / Jagoda Głowacka, Ewelina Grzesik ; Pozycja kobiety na podkarpackim rynku pracy / Katarzyna Jankowska ; Kondycja finansowa wybranych spółek województwa podkarpackiego a wzrost cen akcji na rynku giełdowym / Dariusz Burchała ; Metody wyceny przedsiębiorstw ze szczególnym uwzględnieniem metod majątkowych / Kinga Napora ; Formy i źródła finansowego wspierania gospodarstw ekologicznych / Wioleta Barszczewska ; Ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa KGHM Polska Miedź S.A. za pomocą analizy wskaźnikowej i modelu logitowego / Tobiasz Tęczar ; Próba weryfikacji skuteczności diagnostycznej wybranych modeli dyskryminacyjnych na przykładzie przedsiębiorstwa WADEX / Aleksandra Szałaj ; ASPEKTY STRATEGICZNE ROZWOJU REGIONÓW: Ocena poziomu realizacji stretegii rozwoju województwa "Podkarpackie 2020" / Agnieszka Kaciuba ; Znaczenie kapitału społecznego dla rozowju regionu / Kornel Małodziński, Artur Mizera, Małgorzata Smolińska ; "Venture capital" jako forma wspierania przedsiębiorców / Ewelina Ozga, Małgorzata Pałka ; Modelowanie dyfuzji innowacji na przykładzie liczby wyszukań hasła "Pokémon Go" za pomocą funkcji logistycznej / Kamil Kogut, Joanna Muciek ' Wykorzystanie ekonomii behawioralnej w strategii rozwoju regionów / Patrycja Matysiak, Iwona Mazurek ; MARKETINGOWE NARZĘDZIA WSPARCIA ROZWOJU MIAST I REGIONÓW: Budowanie regionalnej marki na przykładzie wybranych regionów / Kamila Płazińska ; Rola "event marketingu" w kształtowaniu wizerunku regionu / Michał Chdorek ; Wykorzystanie sponsoringu sportu w budowaniu marki miasta na przykładzie Rzeszowa / Paweł Joniec ; Marka miasta Rzeszów - założenia kontra spostrzeżenia / Karolina Michalcewicz ; "Rzeszów Smart City". Aspekty technologii informacyjno-komunikacyjnej / Anna Zając ; Uwarunkowania skuteczności marketingu partyzanckiego - wybrane aspekty / Karolina Wołowiec, Kamil Bryś.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107285 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka stanowi rezultat dociekań badawczych uczestników I Ogólopolskiej Konferencji Studentów "Public relations - sztuka skutecznej komunikacji", zorganizowanej w dniu 27.05.2010 r. w Instytucie Neofilologii i Komunikacji Społecznej Politechniki Koszalińskiej przez Studenckie Koło Naukowe "Futura".
Pojęcie public relations w świadomości społecznej. Badania empiryczne ; Wizerunek branży public relations w polskich mediach ; Internet jako narzędzie public relations ; Blogi w politycznych public relations polskich polityków ; Rola public relations w kreowaniu wizerunku Aleksandra Kwaśniewskiego ; "Miej zasady, łam zasady" czyli kilka uwag o nieetycznych praktykach public relations ; Politycznie słaba płeć ; "Nie dla pieniędzy, ale nie bez pieniędzy". Public relations w organizacjach pozarządowych na przykładzie stowarzyszeń: ELSA i AIESEC ; Public relations miasta Kołobrzeg ; Jak zorganizować efektywny i efektowny event?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-95267 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
1. Życie gospodarcze w dziewiętnastowiecznym Rzeszo-
wie 2. Jak ziemianie darowali chłopom pańszczyznę, czyli
przyczynek do dziejów uwłaszczenia chłopów na Rze-
szowszczyźnie i Sądecczyźnie 3. Znaczenie czynnika wojskowego dla rozwoju Rzeszowa
w autonomicznej Galicji (1867-1914) 4. Związki Krakowskiej Izby Przemysłowo-Handlowej
z Rzeszowem 1850-1939 5. Komunalna Kasa Oszczędności w Rzeszowie 1862-1948 6. Rzeszów na mapie gospodarczej II Rzeczypospolitej 7. Narodowy Bank Polski w Rzeszowie 8. Efekty ekonomiczne Programu Powszechnej Prywatyza-
cji w rzeszowskich firmach 9. Firmy Rzeszowa na przełomie XX i XXI wieku 10. Comp Rzeszów SA, Zelmer Rzeszów SA - pierwsze
spółki giełdowe miasta Rzeszowa 11. Marketing terytorialny. Marketing miasta a rozwój
aktywności biznesowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 15 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338 (2 egz.)
Biblioteka zamknięta
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-5612 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-5613 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-Reg.33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Reg.33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-Podr.33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-33 reg. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wharton School Publishing)
Indeks.
I. Rola marketingu w sektorze publicznym 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystywaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia II. Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających 5. Optymalizowanie kanałów dystrybucji 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresów 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększanie jego zadowolenia 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne III. Zarządzanie procesem marketingu 11. Zbieranie od obywateli danych, poglądów i informacji zwrotnych 12. Monitorowanie i ocena wyników 13. Opracowanie atrakcyjnego planu marketingowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91326 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.4-33
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka)
Bibliogr. przy rozdz.
Tekst częśc. tł.
Dział I. ADMINISTRACJA PUBLICZNA, SŁUŻBA PUBLICZNA, SEKTOR PUBLICZNY I NAUKA ADMINISTRACJI: ISTOTA I POJĘCIA: Rozdz. 1. Pojęcie administracji publicznej: 1.1. Administracja publiczna, różne sposoby rozumienia, 1.2. Administracja publiczna jako dyscyplina rozwijająca się, 1.3. Funkcja i obszary działania administracji publicznej; Rozdz. 2. Służba publiczna; Rozdz. 3. Administracja publiczna i sektor publiczny; Rozdz. 4. Nauka administracji. Różne sposoby nauczania o administracji publicznej: 4.1. Nauczanie administracji publicznej w państwach anglosaskich, 4.2. Nauczanie administracji publicznej w modelu kontynentalnym, 4.3. Nauczanie administracji publicznej w krajach skandynawskich, 4.4. Współczesne podejście do nauczania administracji publicznej. Dział II. HISTORIA ADMINISTRACJI: Rozdz. 1. Administracja państw absolutnych w XVII i XVIII wieku: 1.1. Absolutyzm klasyczny, 1.2. Absolutyzm oświecony, 1.3. Administracja w Polsce w czasach stanisławowskich; Rozdz. 2. Model administracji w państwie liberalnym: 2.1. Administracja we Francji w dobie rewolucji i reform napoleońskich (m.in. Administracja Księstwa Warszawskiego), 2.2. Administracja a konstrukcja państwa prawnego, 2.3. Samorząd terytorialny w Europie w XIX wieku, 2.4. Powstanie i rozwój sądownictwa administracyjnego w Europie; Rozdz. 3. Administracja II Rzeczypospolitej; Rozdz. 4. Administracja w państwach totalitarnych: 4.1. Administracja w Niemczech i Włoszech, 4.2. Administracja w Związku Radzieckim, 4.3. Administracja na ziemiach polskich pod okupacjami państw totalitarnych; Rozdz. 5. Administracja Polski Ludowej. Dział III. TEORIE NAUKI ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ OD POCZĄTKÓW NOWOŻYTNOŚCI DO RATIONAL CHOICE THEORY: Rozdz. 1. Biurokracja i biurokratyzm w administracji publicznej: 1.1. Materializm historyczny K. Marksa i F. Engelsa, 1.2. Idealny model biurokracji według Maxa Webera, 1.3. Krytyka biurokracji Michela Croziera; Rozdz. 2. Nowożytne podejście do administracji publicznej: 2.1. Koncepcja administracji według Lorenza von Steina, 2.2. Administracja i polityka w ujęciu Woodrowa Wilsona, 2.3. Organizatorskie podejście do administracji Henriego Fayola, 2.4. H. A. Simon o organizacji administracji i podejmowaniu decyzji, 2.5. Systemowe podejście do administracji L. Gulicka i L. Urwicka; Rozdz. 3. Teoria racjonalnego wyboru: 3.1. Teoria maksymalizacji, 3.2. Teoria "kształtowania urzędu". Dział IV. ZARZĄDZANIE PUBLICZNE: Rozdz. 1. Modele zarządzania publicznego; Rozdz. 2. Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji; Rozdz. 3. Zarządzanie jakością w administracji; Rozdz. 4. Strategiczne zarządzanie rozwojem; Rozdz. 5. Marketingowa orientacja jednostek administracji samorządowej: 5.1. Istota marketingu terytorialnego, 5.2. Struktura i wdrażanie strategii marketingowej. Dział V. ZNACZENIE PRAWA W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Prawo jako determinanta organizacji i funkcjonowania administracji publicznej: Wprowadzenie, 1.1. Związanie administracji prawem, 1.2. Stosowanie prawa przez administrację publiczną, 1.3. Sądowa kontrola cywilnoprawnych form działania administracji, 1.4. Ustrój administracji publicznej; Rozdz. 2. Znaczenie procedur administracyjnych w funkcjonowaniu administracji publicznej; Rozdz. 3. Udział administracji w procesie tworzenia prawa. Dział VI. ADMINISTRACJA PUBLICZNA I POLITYKA PUBLICZNA: Rozdz. 1. Współczesne systemy polityczne - przegląd wybranych rozwiązań: 1.1. Ustrój polityczny państwa a administracja publiczna, 1.2. Administracja publiczna w różnych systemach rządów (1.2.1. System parlamentarno-gabinetowy - Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, 1.2.2. Racjonalizacja systemu parlamentarno-gabinetowego - Republika Federalna Niemiec, 1.2.3. System prezydencki - Stany Zjednoczone Ameryki Północnej, 1.2.4. System mieszany - Republika Francuska, 1.2.5. Model nordycki); Rozdz. 2. Polityzacja życia publicznego: 2.1. Aparat polityczny a aparat biurokratyczny, 2.2. Wpływ polityki i polityków na administrację publiczną; Rozdz. 3. Polityka publiczna jako instrument administrowania; Rozdz. 4. Tworzenie polityki publicznej: 4.1. Uwarunkowania tworzenia polityki publicznej, 4.2. Aktorzy polityki publicznej, 4.3. Etapy polityki publicznej, "cykl" polityki publicznej, 4.4. Wybrane polityki sektorowe w krajach Unii Europejskiej (4.4.1. Polityka ochrony środowiska, 4.4.2. Polityka regionalna); Rozdz. 5. Wdrażanie polityki publicznej i jego paradoksy; Rozdz. 6. Ocena polityki publicznej. Dział VII. ADMINISTRACJA I SPOŁECZEŃSTWO: Rozdz. 1. Legitymacja demokratyczna pośrednia i bezpośrednia; Rozdz. 2. Networking - współpraca administracji ze społeczeństwem: 2.1. Formy współpracy, 2.2. Trzeci sektor - definicja i miejsce we współczesnym państwie demokratycznym, 2.3. Partnerstwo publiczno-prywatne, 2.4. Podmioty prywatne realizujące zadania publiczne - kontraktualizm; Rozdz. 3. Jawność życia publicznego: 3.1. Składowe elementy określające istotę zasady jawności życia publicznego, 3.2. Istnienie wolnych mediów, 3.3. Dostęp do informacji publicznej, 3.4. Nabór do urzędu, 3.5. Public watchdogs, 3.6. Prawo dostępu do informacji w ujęciu historycznym; Rozdz. 4. Rola mediów masowych w komunikowaniu publicznym; Rozdz. 5. Społeczny wymiar patologii w administracji publicznej. Dział VIII. FINANSE ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Budżety publiczne: 1.1. Pojęcie budżetu publicznego, 1.2. Budżet publiczny a plan finansowy, 1.3. Cechy budżetu publicznego, 1.4. Funkcje budżetu publicznego, 1.5. Specyfika budżetu Wspólnot Europejskich, 1.6. Budżet publiczny w wybranych państwach; Rozdz. 2. Dochody publiczne; Rozdz. 3. Wydatki publiczne i ich efektywność; Rozdz. 4. Budżetowanie; Rozdz. 5. Zarządzanie budżetem; Rozdz. 6. Kontrola budżetu; Rozdz. 7. Budżety publiczne i budżetowanie w Polsce; Rozdz. 8. Dług publiczny w Polsce - wybrane aspekty; Dział IX. KADRY W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Kadry sektora publicznego i administracji; Rozdz. 2. Zasoby ludzkie w administracji publicznej - rozwiązania prawne i organizacyjne: 2.1. Przemiany modelu służby cywilnej w Polsce, 2.2. Służby cywilne w wybranych państwach (w Wielkiej Brytanii, we Francji, w Niemczech), 2.3. Służby Unii Europejskiej; Rozdz. 3. Rekrutacja i selekcja - dwie strony medalu; Rozdz. 4. Podstawowe prawa i obowiązki urzędnika; Rozdz. 5. Odpowiedzialność urzędników; Rozdz. 6. Ocena, motywowanie i wynagradzanie kadr; Rozdz. 7. Szkolenie i rozwój - w stronę organizacji uczącej się. Dział X. ETYKA W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Infrastruktura etyczna: 1.1. Wprowadzenie, 1.2. Budowanie i rola infrastruktury etycznej, 1.3. Zasoby infrastruktury etycznej, 1.4. Procesy infrastruktury etycznej na przykładzie whistleblowers, 1.5. Etyczne aspekty elektronicznego przetwarzania danych osobowych; Rozdz. 2. Sztuka podejmowania rozstrzygnięć etycznych; Rozdz. 3. Korupcja w administracji publicznej i inne patologie w administracji; Rozdz. 4. Etos urzędnika; Rozdz. 5. O roli kodeksów etycznych w administracji publicznej; Rozdz. 6. Wartości etyczne wobec globalizacji; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-351/354 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94922 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 16)
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. s. 272-288.
Streszcz. ang.
1. MARKETING TERYTORIALNY JAKO NOWOCZESNA KONCEPCJA ZARZĄDZANIA JEDNOSTKĄ TERYTORIALNĄ: 1.1. Ewolucja zarządzania jednostką terytorialną na tle przeobrażeń w sferze zarządzania publicznego, 1.2. Istota i determinanty rozwoju marketingu terytorialnego, 1.3. Adresaci i cele marketingu terytorialnego, 1.4. Koncepcja terytorialnego marketingu-mix, 1.5. Organizacyjne przesłanki wdrażania orientacji marketingowej w jednostce terytorialnej, 1.6. Rozwój marketingu terytorialnego w wybranych krajach Europy ; 2. UWARUNKOWANIA ROZWOJU I ZNACZENIE TURYSTYKI WIEJSKIEJ: 2.1. Istota turystyki wiejskiej, 2.2. Rola turystyki w podnoszeniu konkurencyjności obszarów wiejskich, 2.3. Turystyka wiejska jako czynnik przemian społeczności lokalnej, 2.4. Kierunki zmian jakościowych w turystyce wiejskiej, 2.5. Turystyka wiejska w Polsce w wymiarze ilościowym i przestrzennym ; 3. MARKETINGOWE PRZESŁANKI KREOWANIA ZINTEGROWANEGO MARKOWEGO PRODUKTU TURYSTYKI WIEJSKIEJ: 3.1. Produkt obszaru recepcji turystycznej - wymiar marketingowy, 3.2. Produkty markowe w turystyce wiejskiej i ich rola w kształtowaniu wizerunku jednostki terytorialnej, 3.3. Znaczenie promocji w propagowaniu walorów turystycznych wsi, 3.4. Podmioty kreujące i koordynujące rozwój turystyki wiejskiej w gminie w ujęciu systemowym ; 4. ROZWÓJ TURYSTYKI WIEJSKIEJ W WOJEWÓDZTWIE PODKARPACKIM I JEGO MARKETINGOWE UWARUNKOWANIA W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ: 4.1. Charakterystyka wybranych elementów potencjału turystycznego obszarów wiejskich badanego województwa, 4.2. Waloryzacja wiejskiej przestrzeni rekreacyjnej województwa w zestawieniu ze stopniem rozwoju turystyki, 4.3. Turystyczny wizerunek badanych jednostek i sposoby jego kreowania w ocenie respondentów, 4.4. Partnerstwo podmiotów zaangażowanych w rozwój turystyki w gminie - wyzwania marketingowe, 4.5. Końcowa ocena aktywności marketingowej gmin o wysokim i niskim poziomie rozwoju funkcji turystycznej ; 5. WYZWANIA MARKETINGOWE GMINY WOBEC ROZWOJU TURYSTYKI WIEJSKIEJ: 5.1. Typologia gmin - potencjalnych liderów turystyki, 5.2. Marketingowe bariery rozwoju turystyki wiejskiej i sposoby ich pokonywania, 5.3. Scenariusz wdrażania marketingowo zorientowanej koncepcji rozwoju turystyki wiejskiej w gminie na poziomie strategicznym i operacyjnym ; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98995 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa projektu: Internetowa Promocja Nauki.
Dot. m.in. Krosna (s. 35-44), gminy Ulanów, Bieszczad i Soliny, Rzeszowa, gminy Strzyżów (411-415).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. ROLA HISTORII I TRADYCJI W BUDOWIE MARKETINGU TERYTORIALNEGO: Historia i kultura: perspektywy promocji lokalnego rozwoju ekonomicznego ; Historia jako element budowy marki i promocji miasta ; Znaczenie produktów lokalnych w budowaniu marki i promocji gminy Ulanów ; Polonijny ruch artystyczny jako narzędzie budowy pozytywnego wizerunku Polski poza jej granicami ; Literatura jako sposób promowania regionu na przykładzie "Tajemnic Soliny" i "Za wrotami cudów" Henryka Nicponia ; Znaczenie marki w promowaniu produktu regionalnego ; Spuścizna historyczna dla przyszłości regionu - promocja jednostki terytorialnej. II. MARKA I PROMOCJA REGIONÓW: Wyżyna częstochowska wyżyną wysokich technologii - czynniki hamujące, szanse i perspektywy rozwoju budowy silnej marki regionalnej w obrębie województwa śląskiego ; Górnośląska-Zagłębiowska Metropolia "Silesia" - wizja i rzeczywistość ; Nowa tożsamość Zagłębia Dąbrowskiego - promocja subregionu oraz dyskurs medialny ; Rola uczelni wyższych w budowaniu marki i promocji Regionu Wałbrzyskiego ; Kreowanie wizerunku regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego. III. MARKA I PROMOCJA MIASTA: Rola informacji w kreacji marki miasta i regionu oraz jego promocji (na przykładzie Głogowa) ; Miejski design na Śląsku - samorządy i projektanci w kreowaniu wizerunku śląskich miast ; Wizerunek promowany rzeszowa a wizerunek postrzegany przez jego mieszkańców ; Budowanie marki i promocaj miasta na przykładzie Rzeszowa ; Przestrzeń miejska a wizerunek miasta ; Komunikacja marketingowa miasta i regionu turystycznego na przykładzie Lublina i województwa lubelskiego ; Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu wizerunku miasta - przykład miasta Sosnowiec ; Internet a marka miasta. Działania, sukcesy, porażki. IV. WYBRANE ASPEKTY MARKI I PROMOCJI: Zjawisko "trudnej marki" na przykładzie marki Polska ; Sytuacje kryzysowe a pogarszanie wizerunku jednostki sektora publicznego ; Promocja gospodarcza gmin. Czyli jak osiągnąć sukces w pozyskiwaniu inwestorów? ; Szanse rozwoju turystyki rowerowej i jej znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej ; Co-branding marki produktu i marki miejsca ; Promocaj obszarów terytorialnych drogą do ich konkurencyjności. V. ROLA WYŻSZYCH UCZELNI I EDUKACJI: Działalność promocyjna placówki oświatowej ; Rola wyższych uczelni w analitycznym wsparciu oraz promocji innowacji regionalnych MŚP ; Promocja wyników badań uczelni wyższych ; Kształtowanie wizerunku Uniwersytetu Rzeszowskiego na przykładzie realizacji projektu "UR - nowoczesność i przyszłość regionu" ; Marka szkoły wyższej jako forma kreowania wizerunku miasta i regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100130 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka i gospodarka ; t. 1)
Materiały z konf. "Nauka i gospodarka", 8-9 listopada 2010 r., Kraków.
Bibliogr. przy ref.
DZIAŁALNOŚĆ INNOWACYJNA W GOSPODARCE: 1. Ocena innowacyjności przedsiębiorstw w województwie lubelskim / Małgorzata Dolińska; 2. Audyt technologiczny jako narzędzie budowy przewagi innowacyjnej przedsiębiorstwa - studium przypadku Labortest Sp. z o.o. / Zofia Gródek-Szostak, Danuta Kajrunajtys; 3. Działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw przemysłowych / Paweł Mielcarek; 4. Pozyskiwanie innowacji w przedsiębiorstwie / Barbara Sieniewska, Karolina Zioło; 5. Innowacje procesowe w branży tworzyw sztucznych / Jolanta Stanienda; 6. Stymulowanie innowacji w projektach inwestycyjnych współfinansowanych ze środków dotacji unijnych / Teresa Szot-Gabryś; 7. Regionalny system innowacji - implikacje jego sprawnego funkcjonowania dla rozwoju i wzmacniania konkurencyjności gospodarki / Elżbieta Sztorc; 8. Stymulowanie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw przez centra transferu technologii / Sylwia Wiśniewska. Z TEORII I PRAKTYKI ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO: 1. Ekonomiczne przesłanki połączeń przedsiębiorstw / Ewa Jastrzębska; 2. Imperatyw etyczny jako strategiczny element w procesach zarządzania firmą / Mirosława Krzyścin; 3. Determinanty zdolności absorpcyjnej organizacji / Regina Lenart; 4. Implementacja założeń strategicznych w zarządzaniu placówką oświatową / Damian Ostrowski; 5. Rola rekomendacji w procesie kształtowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw budowlanych w Polsce / Janusz Signetzki; Kluczowe czynniki sukcesu przedsiębiorstw w sektorze kamienia naturalnego na przykładzie strzegomskich firm kamieniarskich / Monika Wilk-Lechniak; Czynniki wyboru strategii w polskich przedsiębiorstwach. ZARZĄDZANIE W ORGANIZACJACH W WARUNKACH KRYZYSU: 1. Zarządzanie ryzykiem na rynku węgla w Polsce - wybrane problemy / Krzysztof Ciszek; 2. Fuzje i przejęcia - szansa czy zagrożenie w dobie kryzysu / Karolina Kolasa-Koziarz; 3. Zarządzanie ryzykiem walutowym elementem funkcjonowania przedsiębiorstw w warunkach międzynarodowych / Ireneusz Miciuła; 4. Motywowanie pracowników branży energetycznej w czasie kryzysu / Magdalena Paleczny; 5. Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie / Jolanta Walas-Trębacz. TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO: 1. Jakość produktu radiowego / Jan Beliczyński; 2. Współpraca z dostawcą jako jeden z kluczowych czynników konkurencyjności / Andrzej Fiodorow; 3. Komercjalizacja badań reputacji sprzedawców internetowych / Dariusz Grabara; 4. Wpływ wybranych czynników na poprawę jakości produktów i wzrost efektywności zarządzania przedsiębiorstwem / Anna Gręda; 5. Współpraca producenta i detalisty jako źródło budowania przewagi konkurencyjnej - ocena wybranych narzędzi producentów / Magdalena Kendik; 6. Zintegrowana ocena ekologiczna i rynkowa produktów na przykładzie zestawu mebli kuchennych / Tomasz Nitkiewicz; 7. Rozwój rynku żywności ekologicznej w Europie / Izabela Prządo; 8. Rola promocji gminy w jej funkcjonowaniu w subregionie / Wioletta Wereda, Adam Czarnota; 9. Marka Tauron Polska Energia elementem przewagi konkurencyjnej. ZAGADNIENIA ZARZĄDZANIA PUBLICZNEGO: 1. Społeczne uwarunkowania i rezultaty doskonalenia działalności na przykładzie przedsiębiorstwa o wysokiej efektywności ekonomicznej / Małgorzata Adamska-Chudzińska; 2. Deficyt budżetu państwa w warunkach polskich / Dariusz Baranowski; 3. Finansowanie rozwoju odnawialnych źródeł energii w Polsce / Katarzyna Cięciak; 4. Kapitał społeczny jako czynnik rozwoju regionalnego / Krzysztof Kocurek; 5. Koncepcja partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) / Anna Matuszewska; 6. Problematyka implementacji dyrektyw unijnych - prawo konsumenckie na gruncie przepisów wspólnotowych i krajowych / Sylwia Mauch; 7. Zamówienia publiczne w dziedzinie obrony w Unii Europejskiej / Katarzyna Podejko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96093 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia, netografia na stronach [379]-410.
Dla pracowników biur podróży, osób zarządzających miastami i promujących miasta na rynku turystycznym, a także pracowników i menedżerów centrów handlowych i innych placówek handlu detalicznego.
Rozdział 1. Miasto jako przestrzeń turystyczna: Miasto w ujęciu marketingu terytorialnego ; Klasyfikacje i współczesne koncepcje rozwoju miast ; Handel w strukturze funkcji miasta ; Wielowymiarowość miast – w kierunku fenomenu turystyki miejskiej. Rozdział 2. Uwarunkowania rozwoju turystyki miejskiej i jej wpływ na rozwój miasta: Pojęcie i formy turystyki miejskiej ; Wybrane klasyfikacje uwarunkowań rozwoju turystyki ; Czynniki podażowe rozwoju turystyki miejskiej; Czynniki popytowe rozwoju turystyki miejskiej ; Czynniki uniwersalne rozwoju turystyki miejskiej ; Rola interesariuszy w kreowaniu miejskiego produktu turystycznego ; Obszary wpływu turystyki na rozwój miasta. Rozdział 3. Istota, cechy i rola turystyki zakupowej w miastach: Pojęcie turystyki zakupowej ; Produkt turystyki zakupowej ; Światowe destynacje zakupowe ; Ruch turystyczny motywowany zakupami w Polsce i na świecie ; Współczesne trendy w zachowaniach konsumentów a nowe wymiary sprzedaży detalicznej. Rozdział 4. Metodyczno-organizacyjne aspekty badań determinant rozwoju turystyki zakupowej: Cele i hipotezy badawcze ; Zakres badania ; Zastosowane metody badawcze ; Organizacja i przebieg badania ; Charakterystyka respondentów – uczestników (konsumentów) turystyki zakupowej ; Charakterystyka respondentów – interesariuszy turystyki zakupowej ; Profile turystów zakupowych. Rozdział 5. Elementy produktu turystyki zakupowej jako podażowe determinanty kształtujące decyzje jego nabywców: Czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych ; Destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty ; Źródła informacji o miejscach zakupowych ; Preferowane środki transportu w podróżach zakupowych. Rozdział 6. Zachowania turystów w podróży motywowanej zakupami jako popytowe czynniki rozwoju turystyki zakupowej: Motywy podróży w celach zakupowych ; Częstotliwość podróżowania ; Organizacja turystycznych wyjazdów zakupowych ; Osoby towarzyszące w czasie podróży zakupowej ; Wydatki turystów zakupowych ; Perspektywy rozwoju turystyki zakupowej według badanych respondentów. Rozdział 7. Determinanty kształtujące rozwój turystyki zakupowej w opinii jej kreatorów: Miasta zakupowe oraz czynniki rozwoju turystyki zakupowej ; Działania miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej – wybrane przykłady z Polski i ze świata ; Perspektywy rozwoju turystyki zakupowej w opinii jej kreatorów ; Rekomendacje w zakresie planowania rozwoju turystyki zakupowej w polskich miastach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111880 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia na stronach [225]-234.
2017-10
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. EWOLUCJA ZARZĄDZANIA PUBLICZNEGO W KIERUNKU RELACYJNYM: 1. Różnice między zarządzaniem w sektorze publicznym i prywatnym ; 2. Ewolucja zarządzania publicznego w kierunku otwartości organizacji ; 3. Partnerskie zarządzanie publiczne ; R. II. MARKETING TERYTORIALNY W UJĘCIU TRANSAKCYJNYM I RELACYJNYM: 1. Marketing w sektorze publicznym ; 2. Geneza i rozwój marketingu terytorialnego ; 3. Marketing relacji w sektorze przedsiębiorstw ; 4. Marketing relacji w sektorze publicznym ; R. III. ROZWÓJ RELACJI MIĘDZYORGANIZACYJNYCH W SEKTORZE PUBLICZNYM: 1. Rola partnerstwa w rozwoju terytorialnym ; 2. Rodzaje relacji międzyorganizacyjnych i ich rozwój ; 3. Teorie opisujące współdziałania międzyorganizacyjne ; 4. Typologie współdziałania międzyorganizacyjnego ; R. IV. METODYKA BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Przesłanki prowadzonych badań i założenia badawcze ; 2. Operacjonalizacja pojęć ; 3. Uzasadnienie wyboru wielokrotnego studium przypadku jako metody badań ; 4. Etapy badania oraz wykorzystywane metody i narzędzia badawcze ; R. V. ORGANIZACJA TERYTORIALNA I JEJ RELACJE Z INTERESARIUSZAMI INSTYTUCJONALNYMI W KONTEKŚCIE PROWADZENIA POLITYKI ROZWOJU – WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Ocena otwartości organizacji terytorialnej i jej interesariuszy instytucjonalnych w opinii 2. Czynniki wpływające na współpracę zewnętrzną organizacji terytorialnej ; 3. Specyfika relacji organizacji terytorialnej na szczeblu regionu z lokalnymi JST ; R. VI. WSPÓŁDZIAŁANIE REGIONU I MIASTA W MARKETINGOWYCH PROCESACH POZYSKIWANIA MOBILNYCH CZYNNIKÓW WZROSTU – WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Rola miast i regionów w dysponowaniu zasobami ; 2. Klasyfikacja regionów ze względu na udział stolicy w zasobach regionu ogółem ; 3. Oceny potencjału stolicy w regionie z perspektywy atrakcyjności inwestycyjnej, turystycznej i akademickiej ; 4. Ocena współdziałania pomiędzy regionem a miastem w zakresie realizacji procesów marketingowych ; 5. Zestawienie wyników badań i ich interpretacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105733 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [152]-156.
1. Wizerunek miasta jako rezultat oddziaływania strategii tożsamości ; 2. Kształtowanie wizerunku miast polskich w świetle badań ankietowych ; 3. Bariery w kształtowaniu wizerunku miasta i pożądane zmiany w instrumentach strategii tożsamości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91923 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [315]-318 i przy rozdz. Indeks.
I. PODSTAWY TEORETYCZNE GOSPODARKI REGIONALNEJ I LOKALNEJ: 1. Teoretyczne podstawy rozwoju lokalnego i regionalnego; 2. Administracja publiczna a gospodarka regionalna i lokalna; 3. Konkurencyjność gospodarki regionalnej i lokalnej; 4. Polityka regionalna, II. PROGRAMOWANIE GOSPODARKI REGIONALNEJ I LOKALNEJ: 5. Programowanie rozwoju regionalnego i lokalnego; 6. Strategie rozwoju regionalnego i lokalnego; 7. Polityka przestrzenna w gospodarce regionalnej i lokalnej; 8. Projekty rozwojowe według standardów UE w gospodarce regionalnej i lokalnej - aplikacja, III. ZARZĄDZANIE GOSPODARKĄ REGIONALNĄ I LOKALNĄ: 9. Zarządzanie rozwojem regionalnym i lokalnym; 10. Finanse samorządu regionalnego i lokalnego; 11. Marketing terytorialny; 12. Europejska współpraca międzynarodowa i przygraniczna w gospodarce regionalnej i lokalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-332 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91769 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 4 poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2012. - 451 s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [425]-442. Indeks.
1. Geneza i warunki rozwoju marketingu terytorialnego; 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych jednostek przestrzenno-administracyjnych; 3. Przesłanki kształtowania orientacji marketingowej jednostek osadniczych; 4. Korzyści dla klientów - użytkowników jako podstawa koncepcji produktu w marketingu terytorialnym; 5. Marketingowy wizerunek jednostki osadniczej; 6. Marketing przedsiębiorstwa a marketing regionu - sprzężenie zwrotne; 7. Regiony wiedzy - marketingowa koncepcja międzyregionalnych przepływów kwalifikowanej siły roboczej; 8. Pozycjonowanie jako podstawa strategii marketingowej miast i regionów; 0=9. Innowacyjność w strategii pozycjonowania jednostek osadniczych; 10. Marketingowa koncepcja lokalizacji obiektów handlowych w przestzreni miasta (regionu); 11. Partnerstwo podmiotów działających na rynku miast i regionów - koncepcja marketingowa; 12. Przedsięwzięcie sportowe jako czynnik rozwoju miast i regionów; 13. Internacjonalizacja miast i regionów jako wynik międzynarodowych przepływów strumieni marketingowych; 14. Targi jako srodek aktywizacji lokalnego środowiska gospodarczego; 15. Merketingowe instrumenty oddziaływania na inwestorów zagranicznych - zarys koncepcji marketingu mix miast i regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 2 poszerz. - Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2008. - 267 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [251]-260. Indeks.
1. Geneza i warunki rozwoju marketingu terytorialnego; 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych jednostek przestrzenno-administracyjnych; 3. Przesłanki kształtowania orientacji marketingowej jednostek osadniczych; 4. Korzyści dla klientów - użytkowników jako podstawa koncepcji produktu w marketingu terytorialnym; 5. Marketingowy wizerunek jednostki osadniczej; 6. Marketing przedsiębiorstwa a marketing regionu - sprzężenie zwrotne; 7. Partnerstwo podmiotów działających na rynku miast i regionów - koncepcja marketingowa; 8. Targi jako srodek aktywizacji lokalnego środowiska gospodarczego; 9. Merketingowe instrumenty oddziaływania na inwestorów zagranicznych - zarys koncepcji marketingu mix miast i regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91870 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej