Szromnik Andrzej
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Legimi
(2)
Forma i typ
Książki
(4)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1644)
Vandenberg Patricia
(1163)
Kotwica Wojciech
(793)
Szromnik Andrzej
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(647)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Verne Jules
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Донцова Дарья
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Kipling Rudyard
(211)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Marketing terytorialny
(3)
Gospodarka terenowa
(1)
Miasta
(1)
Regiony (administracja)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Temat: czas
1801-
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
1. Życie gospodarcze w dziewiętnastowiecznym Rzeszo-
wie 2. Jak ziemianie darowali chłopom pańszczyznę, czyli
przyczynek do dziejów uwłaszczenia chłopów na Rze-
szowszczyźnie i Sądecczyźnie 3. Znaczenie czynnika wojskowego dla rozwoju Rzeszowa
w autonomicznej Galicji (1867-1914) 4. Związki Krakowskiej Izby Przemysłowo-Handlowej
z Rzeszowem 1850-1939 5. Komunalna Kasa Oszczędności w Rzeszowie 1862-1948 6. Rzeszów na mapie gospodarczej II Rzeczypospolitej 7. Narodowy Bank Polski w Rzeszowie 8. Efekty ekonomiczne Programu Powszechnej Prywatyza-
cji w rzeszowskich firmach 9. Firmy Rzeszowa na przełomie XX i XXI wieku 10. Comp Rzeszów SA, Zelmer Rzeszów SA - pierwsze
spółki giełdowe miasta Rzeszowa 11. Marketing terytorialny. Marketing miasta a rozwój
aktywności biznesowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 15 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338 (2 egz.)
Biblioteka zamknięta
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-5612 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-5613 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-Reg.33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Reg.33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-Podr.33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-33 reg. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 4 poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2012. - 451 s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [425]-442. Indeks.
1. Geneza i warunki rozwoju marketingu terytorialnego; 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych jednostek przestrzenno-administracyjnych; 3. Przesłanki kształtowania orientacji marketingowej jednostek osadniczych; 4. Korzyści dla klientów - użytkowników jako podstawa koncepcji produktu w marketingu terytorialnym; 5. Marketingowy wizerunek jednostki osadniczej; 6. Marketing przedsiębiorstwa a marketing regionu - sprzężenie zwrotne; 7. Regiony wiedzy - marketingowa koncepcja międzyregionalnych przepływów kwalifikowanej siły roboczej; 8. Pozycjonowanie jako podstawa strategii marketingowej miast i regionów; 0=9. Innowacyjność w strategii pozycjonowania jednostek osadniczych; 10. Marketingowa koncepcja lokalizacji obiektów handlowych w przestzreni miasta (regionu); 11. Partnerstwo podmiotów działających na rynku miast i regionów - koncepcja marketingowa; 12. Przedsięwzięcie sportowe jako czynnik rozwoju miast i regionów; 13. Internacjonalizacja miast i regionów jako wynik międzynarodowych przepływów strumieni marketingowych; 14. Targi jako srodek aktywizacji lokalnego środowiska gospodarczego; 15. Merketingowe instrumenty oddziaływania na inwestorów zagranicznych - zarys koncepcji marketingu mix miast i regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 2 poszerz. - Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2008. - 267 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [251]-260. Indeks.
1. Geneza i warunki rozwoju marketingu terytorialnego; 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych jednostek przestrzenno-administracyjnych; 3. Przesłanki kształtowania orientacji marketingowej jednostek osadniczych; 4. Korzyści dla klientów - użytkowników jako podstawa koncepcji produktu w marketingu terytorialnym; 5. Marketingowy wizerunek jednostki osadniczej; 6. Marketing przedsiębiorstwa a marketing regionu - sprzężenie zwrotne; 7. Partnerstwo podmiotów działających na rynku miast i regionów - koncepcja marketingowa; 8. Targi jako srodek aktywizacji lokalnego środowiska gospodarczego; 9. Merketingowe instrumenty oddziaływania na inwestorów zagranicznych - zarys koncepcji marketingu mix miast i regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91870 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej