Marketing narodowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(5)
Autor
Hereźniak Marta
(2)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Lubas Barbara
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Piasny Beata
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Kobieta
(5238)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Marketing narodowy
(-)
Rodzina
(3657)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2552)
Relacje międzyludzkie
(2441)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2107)
Powieść amerykańska
(2016)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1884)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1310)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1289)
Życie codzienne
(1246)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1116)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1053)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Wsie
(987)
Władcy
(987)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(947)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(942)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Powieść obyczajowa amerykańska
(881)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(850)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(830)
Turystyka
(824)
Koty
(817)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(810)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(780)
Podróże
(727)
Wychowanie w rodzinie
(719)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Postawy
(711)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(687)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(664)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(649)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(640)
Miasta
(639)
Społeczeństwo
(636)
Wychowanie
(636)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(605)
Mężczyzna
(604)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: dzieło
Tajemnice Soliny
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
Temat: miejsce
Bieszczady
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Polska
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(2)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [220]-226.
Rozdz. 1. KRAJE JAKO MARKI - PODSTAWY BRANDINGU NARODOWEGO: 1.1. Idea brandingu narodowego ; 1.2. Dlaczego kraje i firmy upodabniają się do siebie ; 1.3. Branding narodowy - istota, cele, przesłanki rozwoju ; 1.4. Naukowe podstawy brandingu narodowego. Rozdz. 2. MARKA NARODOWA A MARKA KORPORACYJNA - PODOBIEŃSTWA I RÓŻNICE: 2.1. Ewolucja koncepcji marki - implikacje dla brandingu narodowego: 2.1.1. Przedmiot brandingu i obszary jego wykorzystania, 2.1.2. Miejsce i rola marki w strukturze i strategii organizacji, 2.1.3. Funkcje marki, 2.1.4. Metody budowania pozycji rynkowej marki i jej relacji z otoczeniem ; 2.2. Koncepcja marki korporacyjnej i jej użyteczność dla marki narodowej: 2.2.1. Marka narodowa i marka korporacyjna - punkty styczności, 2.2.2. Tożsamość i wartości marki, 2.2.3. Wizja, kultura organizacyjna i wizerunek marki, 2.2.4. Architektura marki, 2.2.5. Kapitał marki. Rozdz. 3. W JAKI SPOSÓB MARKI KOMERCYJNE I MARKA NARODOWA WZAJEMNIE SIĘ WSPIERAJĄ: 3.1. Efekt kraju pochodzenia - czym jest i jak działa ; 3.2. Markowe produkty z markowych krajów: 3.2.1. Dlaczego miejsce pochodzenia ma znaczenie, 3.2.2. Przejawy wzrostu znaczenia miejsca pochodzenia produktów, 3.2.3. Rola markowych firm i produktów w budowaniu dobrobytu kraju ; 3.3. Marki firm i produktów jako nośniki tożsamości narodowej: 3.3.1. Narodowość marek, 3.3.2. Marka narodowa i marki komercyjne - jak zapewnić dopasowanie, 3.3.3. Metody komunikowania kraju pochodzenia marki, 3.3.4. Firmy jako partnerzy programu brandingu narodowego. Rozdz. 4. WEKTORY MARKI NARODOWEJ - WYZWANIA, METODY, DOBRE PRAKTYKI: 4.1. Wektory marki narodowej ; 4.2. Wektor pierwszy: dyplomacja publiczna ; 4.3. Wektor drugi: turystyka ; 4.4. Wektor trzeci: bezpośrednie inwestycje zagraniczne ; 4.5. Wektor czwarty: markowy eksport. Rozdz. 5. JAK BUDOWAĆ MARKI NARODOWE: 5.1. Model procesu budowania marki narodowej ; 5.2. Przebieg i organizacja procesu budowania marki narodowej ; 5.3. Interesariusze, czyli kto buduje markę narodową: 5.3.1. Rodzaje interesariuszy, 5.3.2. Koncepcja sieci marki narodowej ; 5.4. Czas, koszty i rezultaty procesu budowania marki narodowej ; 5.5. Bariery i ograniczenia procesu budowania marki narodowej. Rozdz. 6. BUDOWANIE POLSKIEJ MARKI NARODOWEJ: 6.1. Branding narodowy w Polsce - uwarunkowania, ograniczenia, wybrane inicjatywy ; 6.2. Wizerunek i reputacja Polski na świecie ; 6.3. Projekt "Marka dla Polski" i próby jego kontynuacji ; 6.4. Przyszłość polskiej marki narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [220]-226.
Rozdz. 1. KRAJE JAKO MARKI - PODSTAWY BRANDINGU NARODOWEGO: 1.1. Idea brandingu narodowego ; 1.2. Dlaczego kraje i firmy upodabniają się do siebie ; 1.3. Branding narodowy - istota, cele, przesłanki rozwoju ; 1.4. Naukowe podstawy brandingu narodowego. Rozdz. 2. MARKA NARODOWA A MARKA KORPORACYJNA - PODOBIEŃSTWA I RÓŻNICE: 2.1. Ewolucja koncepcji marki - implikacje dla brandingu narodowego: 2.1.1. Przedmiot brandingu i obszary jego wykorzystania, 2.1.2. Miejsce i rola marki w strukturze i strategii organizacji, 2.1.3. Funkcje marki, 2.1.4. Metody budowania pozycji rynkowej marki i jej relacji z otoczeniem ; 2.2. Koncepcja marki korporacyjnej i jej użyteczność dla marki narodowej: 2.2.1. Marka narodowa i marka korporacyjna - punkty styczności, 2.2.2. Tożsamość i wartości marki, 2.2.3. Wizja, kultura organizacyjna i wizerunek marki, 2.2.4. Architektura marki, 2.2.5. Kapitał marki. Rozdz. 3. W JAKI SPOSÓB MARKI KOMERCYJNE I MARKA NARODOWA WZAJEMNIE SIĘ WSPIERAJĄ: 3.1. Efekt kraju pochodzenia - czym jest i jak działa ; 3.2. Markowe produkty z markowych krajów: 3.2.1. Dlaczego miejsce pochodzenia ma znaczenie, 3.2.2. Przejawy wzrostu znaczenia miejsca pochodzenia produktów, 3.2.3. Rola markowych firm i produktów w budowaniu dobrobytu kraju ; 3.3. Marki firm i produktów jako nośniki tożsamości narodowej: 3.3.1. Narodowość marek, 3.3.2. Marka narodowa i marki komercyjne - jak zapewnić dopasowanie, 3.3.3. Metody komunikowania kraju pochodzenia marki, 3.3.4. Firmy jako partnerzy programu brandingu narodowego. Rozdz. 4. WEKTORY MARKI NARODOWEJ - WYZWANIA, METODY, DOBRE PRAKTYKI: 4.1. Wektory marki narodowej ; 4.2. Wektor pierwszy: dyplomacja publiczna ; 4.3. Wektor drugi: turystyka ; 4.4. Wektor trzeci: bezpośrednie inwestycje zagraniczne ; 4.5. Wektor czwarty: markowy eksport. Rozdz. 5. JAK BUDOWAĆ MARKI NARODOWE: 5.1. Model procesu budowania marki narodowej ; 5.2. Przebieg i organizacja procesu budowania marki narodowej ; 5.3. Interesariusze, czyli kto buduje markę narodową: 5.3.1. Rodzaje interesariuszy, 5.3.2. Koncepcja sieci marki narodowej ; 5.4. Czas, koszty i rezultaty procesu budowania marki narodowej ; 5.5. Bariery i ograniczenia procesu budowania marki narodowej. Rozdz. 6. BUDOWANIE POLSKIEJ MARKI NARODOWEJ: 6.1. Branding narodowy w Polsce - uwarunkowania, ograniczenia, wybrane inicjatywy ; 6.2. Wizerunek i reputacja Polski na świecie ; 6.3. Projekt "Marka dla Polski" i próby jego kontynuacji ; 6.4. Przyszłość polskiej marki narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96987 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf., 17 kwietnia 2012 r., Stalowa Wola.
Dot. m.in. przedsiębiorstw podkarpackich (s. 59-76, 97-111) oraz Wytwórni Sprzętu Komunikacyjnego "PZL-Rzeszów" (s. 211-230).
Bibliogr. przy ref.
Tekst częśc. ang.
Spis treści równol. pol., ang.
Streszcz. ang.
Maria Borowska - Przedsiębiorstwo wczoraj, dziś i jutro ; Anna Jabłońska-Mazur - Rachunkowość instrumentów finansowych w obliczu globalnego kryzysu ; Waldemar Zadworny - Funkcjonowanie firm rodzinnych na Podkarpaciu w warunkach kryzysu gospodarczego - badania empiryczne ; Jarosław W. Przybytniowski - Zarządzanie ryzykiem w ekorozwoju. Wybrane zagadnienia ; Tomasz Dziechciarz, Mariusz Iskra - Zmiany strukturalne podmiotów gospodarczych Podkarpacia ; Paweł Dziekański - Analiza dyskryminacji w ocenie stanu finansowego przedsiębiorstw ; Roman Chorób - Strategie rozwojowe, marketingowe i promocyjne w innowacyjnych formach powiązań integracyjnych w agrobiznesie na tle procesów globalizacji ; Wiktor Reutow - Monopolizacja kapitałowa w korporacjach globalnych [w jęz. ang.] ; Rafał Marcin Borkowski - Kompetencje organizacji determinantą innowacyjności sektora MSP w warunkach globalizacji ; Judyta Jędrzejczak, Aleksandra Łopatka - Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw jako czynnik wpływający na koncentrację produkcji oraz siłę rynkową przedsiębiorstw ; Wiktor Czepurko, Larysa Czepurko - Wybór modelu zarządzania w regionalnych jednostkach firmy [w jęz. ang.] ; Jan Dzierga - Strategia rozwoju przedsiębiorstwa ; Michał Piekutowski - Internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce ; Weronika Gryszel - Przedsiębiorstwa jako partnerzy brandingu narodowego ; Wincenty Kulpa - Wybrane metody zarządzania ryzykiem bankowym we współczesnym banku komercyjnym ; Barbara Lubas, Beata Piasny - Kapitał ludzki jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw ; Maria Borowska - Przedsiębiorczość kobiet w Polsce na początku XXI w. ; Katarzyna Słomiany - Agencje zatrudnienia formą wsparcia przedsiębiorstw ; Karolina Urban - Zarządzanie talentami, jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy ; Maria Klonowska-Matynia, Anna Trzebińska - Rozwój wiedzy w sektorze msp na przykładzie przedsiębiorstwa branży energii wiatrowej ; Beata Pater - Społeczna odpowiedzialność biznesu w służbie ochrony przyrody w polskich parkach narodowych ; Grażyna Mańczak - Proces kierowania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Anna Irena Szymańska - Wybrane instrumenty promocyjne oraz ich oddziaływanie w badaniach empirycznych ; Iwona Codogni - Społeczna odpowiedzialność biznesu jako metoda budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101353 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa projektu: Internetowa Promocja Nauki.
Dot. m.in. Krosna (s. 35-44), gminy Ulanów, Bieszczad i Soliny, Rzeszowa, gminy Strzyżów (411-415).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. ROLA HISTORII I TRADYCJI W BUDOWIE MARKETINGU TERYTORIALNEGO: Historia i kultura: perspektywy promocji lokalnego rozwoju ekonomicznego ; Historia jako element budowy marki i promocji miasta ; Znaczenie produktów lokalnych w budowaniu marki i promocji gminy Ulanów ; Polonijny ruch artystyczny jako narzędzie budowy pozytywnego wizerunku Polski poza jej granicami ; Literatura jako sposób promowania regionu na przykładzie "Tajemnic Soliny" i "Za wrotami cudów" Henryka Nicponia ; Znaczenie marki w promowaniu produktu regionalnego ; Spuścizna historyczna dla przyszłości regionu - promocja jednostki terytorialnej. II. MARKA I PROMOCJA REGIONÓW: Wyżyna częstochowska wyżyną wysokich technologii - czynniki hamujące, szanse i perspektywy rozwoju budowy silnej marki regionalnej w obrębie województwa śląskiego ; Górnośląska-Zagłębiowska Metropolia "Silesia" - wizja i rzeczywistość ; Nowa tożsamość Zagłębia Dąbrowskiego - promocja subregionu oraz dyskurs medialny ; Rola uczelni wyższych w budowaniu marki i promocji Regionu Wałbrzyskiego ; Kreowanie wizerunku regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego. III. MARKA I PROMOCJA MIASTA: Rola informacji w kreacji marki miasta i regionu oraz jego promocji (na przykładzie Głogowa) ; Miejski design na Śląsku - samorządy i projektanci w kreowaniu wizerunku śląskich miast ; Wizerunek promowany rzeszowa a wizerunek postrzegany przez jego mieszkańców ; Budowanie marki i promocaj miasta na przykładzie Rzeszowa ; Przestrzeń miejska a wizerunek miasta ; Komunikacja marketingowa miasta i regionu turystycznego na przykładzie Lublina i województwa lubelskiego ; Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu wizerunku miasta - przykład miasta Sosnowiec ; Internet a marka miasta. Działania, sukcesy, porażki. IV. WYBRANE ASPEKTY MARKI I PROMOCJI: Zjawisko "trudnej marki" na przykładzie marki Polska ; Sytuacje kryzysowe a pogarszanie wizerunku jednostki sektora publicznego ; Promocja gospodarcza gmin. Czyli jak osiągnąć sukces w pozyskiwaniu inwestorów? ; Szanse rozwoju turystyki rowerowej i jej znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej ; Co-branding marki produktu i marki miejsca ; Promocaj obszarów terytorialnych drogą do ich konkurencyjności. V. ROLA WYŻSZYCH UCZELNI I EDUKACJI: Działalność promocyjna placówki oświatowej ; Rola wyższych uczelni w analitycznym wsparciu oraz promocji innowacji regionalnych MŚP ; Promocja wyników badań uczelni wyższych ; Kształtowanie wizerunku Uniwersytetu Rzeszowskiego na przykładzie realizacji projektu "UR - nowoczesność i przyszłość regionu" ; Marka szkoły wyższej jako forma kreowania wizerunku miasta i regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100130 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
I. KONTEKSTY KOMUNIKOWANIA WIZUALNEGO: O komunikacji wizualnej / Jan Nuckowski ; Akademia, akademizm i awangardy / Piotr Głowacki ; Czerwone zygzaki po przekątnej kartki, czyli o sposobach budowy przekazu w obrazie / Beata Bigaj-Zwonek ; Autorska metoda konstruowania przestrzeni wirtualnej umożliwiająca percepcję przestrzeni otwartej (pejzaż, tło, otoczenie) / Dariusz Grzybowicz ; Mediatektura - architektura i przestrzeń medialne / Magdalena Pińczyńska ; O funkcji fotografii / Aleksandra Anzel, Magdalena Pińczyńska ; Ikoniczność w komunikowaniu / Paweł Przywara ; Neuroestetyczne podejście do komunikacji ze sztuką / Katarzyna Kogut ; Filozoficzne aspekty komunikacji wizualnej / Maciej Ulita. II. KOMUNIKOWANIE WIZUALNE W PRAKTYCE: Mistrzowskie wdrażanie strategii / Wiktor Siegel ; Kontrowersyjne okładki, czyli jak kontekst zmienia sztukę w skandal / Sylwester Zimon ; Zaangażowana społecznie komunikacja wizualna. Analiza zagadnienia na przykładzie organizacji Amnesty International / Anna Dudzińska ; Identyfikacja wizualna w brandingu narodowym - przykład Księstwa Liechtensteinu / Sławomir Gawroński ; Reklama zewnętrzna jako narzędzie komunikowania wizualnego / Rafał Polak ; Komunikowanie wizualne w promocji regionów turystycznych województw małopolskiego i śląskiego / Aneta Pawłowska, Krzysztof Groń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96194 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z Kongresu Public Relations.
M.in. dot. samorządów terytorialnych w woj. podkarpackim (s. 49-54), niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie i Szkoły Podstawowej nr 2 w Chmielniku.
Bibliogr. przy ref.
Magdalena Bsoul - Zasady dobrego public relations w polityce ; Maria Buszman-Witańska - Marka miejsca w promocji regionu ; Aneta Czarniecka - Marketing internetowy w służbie zdrowia ; Sławomir Gawroński - Identyfikacja wizualna jako narzędzie public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Wyniki badań empirycznych ; Agata Gemzik-Salwach - Strategie public relations w bankach w dobie kryzysu finansowego ; Grzegorz Hajduk - Znaczenie działań PR w realizacji założeń zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Barbara Iwankiewicz-Rak - Public relations w administracji publicznej - główne obszary decyzji ; Monika Kaczmarek-Śliwińska - Etyka public relations. Standardy zawodu specjalisty ds. PR w świetle kodeksów branżowych ; Monika Kantowicz-Gdańska - Budowanie wizerunku firmy na rynku pracy - wpływ oferty zatrudnienia na atrakcyjność pracodawcy ; Małgorzata Koszembar-Wiklik - Prosument- szansa czy zagrożenie dla wizerunku firmy? ; Olga Kurek - Wizerunek niepublicznych szkół wyższych w Rzeszowie w opinii maturzystów - raport z badań ; Wioletta Kwak - Wykorzystanie public relations w komunikacji organizacji non profit z interesariuszami ; Paweł Łabuz - Uwarunkowania prawne w przekazie informacji jako narzędzie public relations ; Katarzyna Łazorko - Znaczenie strategii sponsoringu sportowego w kształtowaniu wizerunku podmiotu sponsorującego ; Wojciech Małuszyński - Rola wewnętrznego audytu komunikacyjnego w budowaniu strategii public relations ; Jadwiga Mazur - Pubtic relations w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem publicznym - obszary zaniedbane ; Tomasz Nykiel - Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru sytuacji wizerunkowej podmiotu ; Lucyna Orenkiewicz, Karolina Pado - Wizerunek państwa jako element międzynarodowego public relations ; Piotr Para - Zmiana w rozumieniu socjotechnik w Polsce ; Gerard Parzelski - PR-owskie wykorzystanie oficjalnych stron internetowych w polskich bankach ; Małgorzata Paszkowska - e-public relations zakładu opieki zdrowotnej ; Paweł Przywara - PR współczesnych dziennikarzy polskich ; Ewelina Radion - Znaczenie promocji projektu współfinansowanego z funduszy unijnych dla jego realizacji na przykładzie wsi Chmielnik ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady, Elżbieta Hospod - Działalność charytatywna wybranych zakładów ubezpieczeń ; Jacek Rodzinka, Joanna Hady - Wpływ kryzysu finansowego na sprzedaż ubezpieczeń w świetle badań ; Andrzej Rozmus - Problem kształtowania wizerunku - ujęcie interdyscyplinarne ; Marek Rutkowski - Komunikacja formalna i nieformalna w kształtowaniu relacji B2B - wyniki badań ; Maciej Soin - Etyka dziennikarska a praktyka PR ; Karina Stasiuk-Krajewska - Etyka w działaniach public relations - ujęcie teoretyczne ; Stanisław Ślusarczyk, Julita Ślusarczyk, Radosław Ślusarczyk - Rozwój marketingowej komunikacji internetowej w społeczeństwie informacyjnym ; Grzegorz Wróbel - Znaczenie kultury regionu w kształtowaniu tożsamości organizacji na przykładzie korporacji i administracji rządowej w Japonii ; Ansgar Zerfass, Piet Verhoeven, Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki - Polski PR w perspektywie europejskiej ; Marek Zimnak - PR wyższych uczelni a społeczna odpowiedzialność. Eksperyment: model promocji gminy. CASE STUDY: Piotr Bielawski - Znaczenie mediów publicznych dla wizerunku regionów, tożsamości regionalnej i lokalnej ; Elżbieta Bukowiec - Prawo PR do wątpliwości i emocji ; Paweł J. Dąbrowski - PR i negocjacje: o PR czynów ; Wiesław Gałązka - Czego się Jaś nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. O szkoleniach wizerunkowych polskich polityków ; Krzysztof Janiczek - Proces zarządzania public relations w organizacjach sektora kultury na przykładzie Społecznego Instytutu Wydawniczego Znak w Krakowie ; Renata Młynarczuk - Wizerunek miasta - od pomysłu do realizacji ; Maciej Ulita - Słowo o słowach ; Maciej Zaremba - Bez zbędnego napięcia. Portale branży energetycznej w dobie kryzysu gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96258 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej