Informacja wizualna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
wypożyczone
(2)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(10)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Autor
Berger John (1926- )
(2)
Bryl Mariusz
(2)
Austin Tricia
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Doust Richard
(1)
Garbiński Aleksander
(1)
Pink Sarah
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Skiba Maria
(1)
Szews Przemysław
(1)
Treppa Zbigniew (1960- )
(1)
Wasylewicz Magdalena
(1)
Witek Ewelina
(1)
Zawojski Piotr (1963- )
(1)
Zimniak-Rucińska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Dziennikarze
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Informacja wizualna
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Malarstwo europejskie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Szkice
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Religia i duchowość
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Projektowanie dla nowych mediów / Tricia Austin, Richard Doust ; tł. Aleksander Garbiński. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, cop. 2008. - 192 s. : fot. (gł. kolor.), il. (gł. kolor.), rys. (w tym kolor.) ; 26 cm.
(Projektowanie)
Bibliogr. s. 184. Indeks.
WPROWADZENIE: Czym jest projektowanie graficzne? ; Czym są stare media? ; Czym są nowe media? ; Czym jest projektowanie graficzne dla nowych mediów? ; Dla kogo jest ta ksiązka? 1. PODSTAWY: Rys historyczny ; Wpływ nowych mediów na projektowanie graficzne ; Nowe horyzonty 2. PROJEKTOWANIE DLA NOWYCH MEDIÓW: Terminologia i techniki stosowane w nowych mediach ; Projektowanie ; Proces twórczy 3. INTERNET: Od cyberprzestrzeni do świata rzeczywistego ; Ścieżki w głąb labiryntu ; Przestrzeń społeczna ; Odkrycia i nauka ; E-learning - nauka przez Internet ; sieci intranet i ekstranet ; Poczta elektroniczna ; Transmisje cyfrowe ; Marketing i handel on-line 4. ŚWIATY WIRTUALNE: Grafika komputerowa: tworzenie światów realnych i nierealnych ; Symulatory ; Studio projektowania graficznego: cyfrowa wyspa ; Multimedia ; Cyfrowe efekty specjalne ; Przemysł gier komputerowych ; Wirtualne istoty 5. DALSZE KROKI: Dlaczego warto projektować dla nowych mediów? ; Kto może odnieść sukces? ; Miejsce pracy ; Małe nie znaczy gorsze ; Wolny strzelec ; Tempo pracy ; Współpraca ; Jak znaleźć pierwszą pracę ; Autoreklama ; O tym warto pamiętać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-91591 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92421 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Sposoby widzenia" to bardzo znana w świecie anglosaskim książka, wykorzystywana m. in. we wstępnych kursach historii sztuki na amerykańskich uniwersytetach. Napisana przystępnie, bogato ilustrowana, praca ta jest niejako elementarzem współczesnych metod "patrzenia" na kulturę wizualną, szeroko pojętą od sztuki wielkich mistrzów po współczesną reklamę. Dziecko patrzy i rozpoznaje, zanim nauczy się mówić. To, że postrzeganie następuje przed formułowaniem słów, ma też inny wymiar: postrzeganie ustala jakby nasze miejsce w otaczającym nas świat. Książka zawiera siedem esejów. Mogą być one czytane w różnym porządku. W czterech z nich użyto słów i obrazów, w trzech tylko obrazów. Te wyłącznie obrazowe eseje nie zawierają żadnych komentarzy słownych, ponieważ autor uważa, że mogłyby one zakłócić to, co chce przekazać. Jego głównym celem było zapoczątkowanie procesu zadawania pytań. [Fundacja Aletheia, 2008]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Księg 1973 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Data wyd. wg strony internetowej wydawcy http://www.astrum.wroc.pl.
Bibliogr. s. 131.
CZĘŚĆ I. KOMUNIKACJA WIZUALNA: R. 1. Autoprezentacja i jej elementy: Wygląd zewnętrzny ; Głos ; Mowa ciała ; Otoczenie ; R. 2. Style autoprezentacji: Piękny i dobry ; Etyczni i kompetentni ; Kontrowersyjni ; R. 3. Ulegać czy nie ulegać stereotypom?: Ładnemu łatwiej ; Rodzina jest najważniejsza ; Starszy ma zawsze rację ; Pieniądze szczęścia nie dają ; Tacy ludzie się nie zmieniają ; R. 4. Wizerunek własny a wizerunek organizacji ; CZĘŚĆ II. PUBLIC RELATIONS: R.1. Co to jest Public Relations? ; R. 2. Kontakty z mediami: Prasa ; Internet ; Telewizja ; Radio ; R. 3. Udział w życiu społecznym: Tożsamość przedsiębiorstwa ; Human Relations ; Eventy towarzyskie ; Eventy branżowe ; Sponsoring ; Lobbing ; Sytuacje kryzysowe ; CZĘŚĆ III. REKLAMA: R 1. Co to jest reklama? ; R. 2. Krótka historia reklamy: Era przedmarketingowa ; Era informacji masowej ; Era badań ; R.3. Budowa przekazu reklamowego: Obraz ; Ruch ; Rekwizyty ; Słowa ; Dźwięki ; R. 4. Najpopularniejsze formy reklamy: Reklama telewizyjna ; Reklama prasowa ; Reklama internetowa ; Reklama radiowa ; Reklama zewnętrzna (outdoor) ; Reklama wystawiennicza ; Gadżety reklamowe ; CZĘŚĆ III. BRANDING: R.1. Co to jest branding?: Nazwa marki, czyli brand name ; Wyróżnik marki, czyli inner Brand ; Pozycjonowanie marki, czyli brand positioning ; Wartość marki, czyli brand eąuity ; Lojalność wobec marki, czyli brand loyality.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100435 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Cultura)
Bibliogr. s. [277]-291. Indeks.
Cz. 1. MYŚLENIE O BADANIACH WIZUALNYCH: 1. Wizualność w etnografii: Fotografia, wideo, kultury i jednostki, 2. Planowanie i praktykowanie "metod wizualnych": Odpowiednie stosowanie i problemy etyczne; Cz. 2. TWORZENIE WIEDZY: 3. Fotografia w badaniach etnograficznych, 4. Wideo w badaniach etnograficznych, 5. Klasyfikacja i interpretacja materiałów fotograficznych i wideo; Cz. 3. OBRAZY I TECHNOLOGIE WIZUALNE: 6. Fotografia etnograficzna i tekst drukowany, 7. Wideo w przedstawieniu etnograficznym, 8. Etnograficzne przedstawienie hipermedialne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93414 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
I. KONTEKSTY KOMUNIKOWANIA WIZUALNEGO: O komunikacji wizualnej / Jan Nuckowski ; Akademia, akademizm i awangardy / Piotr Głowacki ; Czerwone zygzaki po przekątnej kartki, czyli o sposobach budowy przekazu w obrazie / Beata Bigaj-Zwonek ; Autorska metoda konstruowania przestrzeni wirtualnej umożliwiająca percepcję przestrzeni otwartej (pejzaż, tło, otoczenie) / Dariusz Grzybowicz ; Mediatektura - architektura i przestrzeń medialne / Magdalena Pińczyńska ; O funkcji fotografii / Aleksandra Anzel, Magdalena Pińczyńska ; Ikoniczność w komunikowaniu / Paweł Przywara ; Neuroestetyczne podejście do komunikacji ze sztuką / Katarzyna Kogut ; Filozoficzne aspekty komunikacji wizualnej / Maciej Ulita. II. KOMUNIKOWANIE WIZUALNE W PRAKTYCE: Mistrzowskie wdrażanie strategii / Wiktor Siegel ; Kontrowersyjne okładki, czyli jak kontekst zmienia sztukę w skandal / Sylwester Zimon ; Zaangażowana społecznie komunikacja wizualna. Analiza zagadnienia na przykładzie organizacji Amnesty International / Anna Dudzińska ; Identyfikacja wizualna w brandingu narodowym - przykład Księstwa Liechtensteinu / Sławomir Gawroński ; Reklama zewnętrzna jako narzędzie komunikowania wizualnego / Rafał Polak ; Komunikowanie wizualne w promocji regionów turystycznych województw małopolskiego i śląskiego / Aneta Pawłowska, Krzysztof Groń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96194 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Infografika w prasie i Internecie / Przemysław Szews. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020. - 196, [1] stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
R. I. KOMUNIKACJA WIZUALNA W MEDIACH. ROLE OBRAZU I TEKSTU W KOMUNIKATACH I INFORMACJI: 1. Pojęcie komunikacji wizualnej ; 2. Komunikacja wizualna jako część kultury wizualne ; 3. Rola i funkcje obrazu w komunikacji wizualnej ; 4. Interaktywność jako kolejny etap projektowania mediów ; 5. Tekst i obraz w mediach ; 6. Tekst jako obraz - funkcja wizualna tekstu ; R. II. INFOGRAFIKA JAKO SPOSÓB WIZUALIZOWANIA INFORMACJI I DANYCH W PRASIE ORAZ W INTERNECIE: 1. Pojęcie infografii ; 2. Geneza infografiki ; 3. Wizualizowanie informacji w dziennikarstwie ; 4. Infografika jako forma wizualizacji przekazu - historia ; 5. Infografika współcześnie ; 6. Infografika jako gatunek angażujący ; 7. Rodzaje i odmiany infografiki ; 8. Infografika internetowa i gatunki interaktywne ; 9. Infografika dynamiczna ; 10. Infografika dynamiczna a hipertekst ; 11. Infografika dynamiczna jako gatunek angażujący ; 12. Infografika jako informacyjny gatunek dziennikarski ; 13. Infografika a kompetencje odbiorcy ; 14. Budowa infografiki ; 15. Podstawowe elementy udanej infografiki ; R. III. WIZUALIZACJA INFORMACJI W PRASIE I INTERNECIE: 1. Wykresy w prasie: Wykresy kolumnowe i słupkowe ; Wykresy kołowe ; Wykresy liniowe ; 2. Infografiki w prasie: Infografiki oparte na mapach ; Infografiki wieloelementowe ; Infografiki o charakterze poradnikowym ; 3. Infografiki w Internecie ; BIQdata.pl ; O serwisie BIQdata.pl ; BIQdata.pl - analiza wybranych materiałów ; Onet.pl - Analiza ; O portalu Onet.pl ; Onet.pl - analiza wybranych materiałów ; Wirtualna Polska ; O portalu Wirtualna Polska ; Wirtualna Polska - analiza wybranych materiałów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-108515 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koncepcja niniejszej pracy w dużej mierze wzięła się z potrzeby wypełnienia luki w literaturze przedmiotu dotyczącej wizualności w mistyce oraz liturgii. Próba wprowadzenia koncepcji w ramy teoretyczne jest także niezbędną reakcją autora na obniżanie rangi wizualności, a nawet jej marginalizację i banalizowanie w rzymskiej tradycji Kościoła, z czym można się spotkać zarówno na poziomie normatywnych tekstów dotyczących liturgii i szeroko pojętej przestrzeni sakralnej, jak i w codziennej praktyce obrządkowej. A przecież - jak pisze autor we wstępie do swojej książki - "komunikowanie się za pomocą obrazu składa się na jedno z najbardziej pierwotnych doświadczeń człowieka. Wiąże się ono z ludzką racjonalnością i zdolnością do symbolizacji". [Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Księg 2988 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badaniami objęto uczniów szkół podstawowych w Krośnie, Brzozowie i Bliznem.
Bibliogr. s. 97-100.
O umiejętności czytania informacji wizualnej ; Co jest ważne w uczeniu się czytania informacji wizualnej? ; Umiejętność czytania informacji wizualnej przez uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej w świetle badań własnych ; Preferencje uczniów w zakresie słownych i obrazowych źródeł uczenia się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98737 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Rok wyd. za stroną www.merlin.pl.
Bibliogr. s. 176-179.
Reklama jako forma komunikacji ; Media a reklama ; Nowoczesne nośniki reklamy w promocji produktu ; Tożsamość i wizerunek marki ; Społeczne kreowanie marki ; Technologiczne kreowanie marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101928 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka obrazu i obrazowania w epoce nowych mediów / Piotr Zawojski. - Warszawa : Oficyna Naukowa, 2012. - IX, [1], 324, [2] s. : il. ; 22 cm.
(Kultury Mediów ; 5)
Na s. red. błędny ISBN: 978-83-7459-055-1
Na s. przytyt. i grzb. także akronim serii.
Bibliogr. prac aut. s. [320]-324 i bibliogr. s. [292]-308. Indeks.
Paradoksy obrazów w epoce nowych mediów ; Jean Baudrillard i fotografia ; Daniel Lee, czyli hybrydowy charakter fotografii cyfrowej. Teoria i praktyka ; I Photograph to Remember Pedro Meyera. Cyfrowa diaporama jako multimedialna forma storytellingu ; Poezja kamerą (za) pisana: od WOjaCZKA do KrwiPoety i Szklanych ust Lecha Majewskiego ; Soft Cinema Lva Manovicha i Andreasa KratkyĹego. öJęzyk nowych mediówö w praktyce ; Obrazy psychosomatyczne. Feed Kurta Hentschlagera jako doświadczenie transgresyjne ; Interaktywne i immersyjne granice obrazów audiowizualnych - T_Visionarium ; Obrazy sonoluminescencyjne. Camera Lucida Eveliny Domnitch i Dmitrija Gelfanda ; Paraobrazy. Audiowizualne eksperymenty Briana Eno.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99730 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Infografika : sztuka atrakcyjnego prezentowania treści / Małgorzata Zimniak-Rucińska. - Gliwice : Wydawnictwo HELION, copyright 2019. - 176 stron : ilustracje kolorowe ; 19x24 cm.
(Onepress Exclusive)
Druk w większości trzyszpaltowy.
Bibliografia na stronach 171-172.
CZ. I. WSTĘP: O tym, jak zostałam popularyzatorką czytania książek... i projektantką infografik ; R. 1. CZYM JEST INFOGRAFIKA?: Definicja infografiki ; Czym nie jest infografika? ; R. 2. HISTORIA INFOGRAFIKI: Wczesne początki, czyli malarstwo jaskiniowe ; Pismo obrazkowe ; Obraz wspierający naukę ; Obraz wspierający przemiany społeczne ; Mapy jako przykład wizualizacji danych ; Infografika w prasie ; Współcześni twórcy infografiki ; Podsumowanie ; R. 3. NAUKOWE DOWODY SKUTECZNOŚCI INFOGRAFIK: Nasz mózg jest stworzony do przetwarzania obrazu ; Widzenie poprzedza słowa ; Nasz mózg nie lubi nudy ; Nasz mózg lubi emocje ; Człowiek w centrum uwagi ; Lepiej zapamiętujemy obrazy ; CZ. II. INFOGRAFIKI W BIZNESIE: R.4. INFOGRAFIKA I BIZNES - POŁĄCZENIE IDEALNE: Dwa rodzaje infografik biznesowych ; Infografiki jako narzędzie content marketingu ; Powody stosowania infografik w biznesie ; R. 5. RODZAJE INFOGRAFIK, KTÓRE SPRAWDZĄ SIĘ W BIZNESIE: Oś czasu ; Lista ; Porównanie ; Artykuł wizualizowany ; Proces ; Mapa ; Graficzne CV ; Infografika liczbowa ; Anatomia ; Pomysły na kreatywne infografiki ; Infografiki animowane i interaktywne ; R. VI. JAK MOŻNA WYKORZYSTYWAĆ INFOGRAFIKI W BIZNESIE: Infografiki na stronę internetową ; Artykuł wizualizowany na blog ; Oferta ; Prezentacja ; Wizualizacja wyników ankiet i statystyk ; Promowanie jakiejś idei ; Dokumenty do pobrania ; Promocja eventu ; Infografiki do książki lub e-booka ; Infografiki do kursu online ; Informacje prasowe ; Reklama w prasie ; Drukowane materiały marketingowe ; Plakat ; R. VII. DOBRA INFOGRAFIKA, CZYLI JAKA?: Przydatna dla odbiorcy ; Skuteczna ; Opowiadająca historię w sposób wizualny ; Atrakcyjna wizualnie ; Uwzględniająca zasadę KISS ; Unikalna ; Promowana ; CZ. III. WSZYSTKO, CO MUSISZ WIEDZIEĆ PRZED ZAPROJEKTOWANIEM INFOGRAFIKI: R. 8. SKĄD WZIĄĆ POMYSŁ I TEMAT NA INFOGRAFIKĘ?: Kolejne dwa rodzaje infografik ; Gdzie szukać pomysłów na infografikę? ; Jak sprawdzić, czy pomysł na infografikę jest dobry? ; Dokumentowanie pomysłów ; R. 9. PLANOWANIE INFOGRAFIKI: Jakie są cele infografiki? ; Kim są odbiorcy infografiki? ; W jaki sposób infografika będzie wykorzystana? ; Zdecyduj, kto będzie tworzył infografikę ; R. 10. JAK PRZYGOTOWAĆ TREŚCI NA INFOGRAFIKĘ?: Tekst w infografikach - gdzie się pojawia i jakie pełni funkcje? ; Jak przygotować treści na infografikę? ; Zasady webwritingu, które przydadzą się przy tworzeniu treści do infografiki ; Chwytliwy, dobry tytuł ; R. 11. Jaki styl infografiki wybrać? ; Style wizualne infografik ; Technika wykonywania infografik ; R. 12. CO JEST POTRZEBNE, ŻEBY ZAPROJEKTOWAĆ INFOGRAFIKĘ?: Zdolności artystyczne (?) ; Umiejętności projektowe ; Program graficzny ; Gotowe rozwiązania ; R. 13. JAK WYGLĄDA WSPÓŁPRACA Z PROJEKTANTEM?: Kto zajmuje się projektowaniem infografik? ; Co wziąć pod uwagę, wybierając projektanta? ; Kulisy współpracy z grafikiem ; Kilka zasad dobrej współpracy z projektantem ; CZ. IV. PROJEKTOWANIE INFOGRAFIKI KROK PO KROKU: R. 14. ZACZNIJ OD SZKICU: Zalety szkicowania ; Jak szkicować? ; R. 15. JAK WIZUALIZOWAĆ TREŚCI?: Ilustruj ; Osadź w kontekście ; Stosuj schematy blokowe ; Stwórz wizualną metaforę ; Myśl wizualnie ; R. 16. STRUKTURA I WYMIARY INFOGRAFIKI: Struktura infografiki ; Wymiary infografiki ; R. 17. PODSTAWY PROJEKTOWANIA GRAFICZNEGO: Projektowanie i psychologia ; Kompozycja i layout ; Pojęcia związane z projektowaniem graficznym ; Praca z księgą identyfikacji wizualnej marki ; R. 18. ELEMENTY GRAFICZNE WYKORZYSTYWANE W INFOGRAFIKACH: Tło ; Ilustracje i/lub zdjęcia ; Ikony graficzne ; Wykresy ; R. 19. KOLORYSTYKA INFOGRAFIKI: Dlaczego zagadnienie kolorystyki może przysparzać trudności? ; Funkcje kolorów w infografice ; Wszystko, co musisz wiedzieć o kolorach, żeby zaprojektować infografikę ; Jak stworzyć paletę kolorystyczną dla infografiki? ; R. 20. TYPOGRAFIA W INFOGRAFICE: Problemy z nazewnictwem ; Czym jest czytelność? ; Podstawy typografii (potrzebne do stworzenia infografiki) ; Funkcje typografii w infografice ; Jak zestawiać ze sobą różne kroje pisma? ; Komponowanie tekstu w infografice ; Formatowanie treści ; „Słów cięcie-gięcie” ; Relacje między tekstem a tłem ; Praca z narzędziami ; Typografia - czego nie robić? ; CZ. V. PUBLIKACJA I PROMOCJA INFOGRAFIK: R. 21. Publikacja infografik: Gdzie publikować infografikę? ; Zasady publikowania infografiki na stronie/blogu ; Jak tworzyć angażujące treści blogowe za pomocą infografik? ; R. 22. PROMOCJA INFOGRAFIK: Dobre praktyki w promocji infografiki ; Promocja w social mediach ; Triki związane z promocją infografiki ; Wskaźniki efektywności: skąd mam wiedzieć, że moja infografika odniosła sukces? ; Przepis na viralową infografikę ; ZAKOŃCZENIE: Gdzie mnie znajdziesz?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107624 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej