Wasylewicz Magdalena
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1645)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Wasylewicz Magdalena
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Czytanie ze zrozumieniem
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Informacja wizualna
(1)
Internet
(1)
Język dziecka
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Telewizja
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 214-[236].
Wstęp ; R. I. Społeczna natura człowieka: 1. Społeczeństwo - człowiek - interakcja ; 2. Kształtowanie się osobowości społecznej w procesie socjalizacji ; 3. Transformacja relacji interpersonalnych w różnych typach społeczeństw ; 4. Prawidłowości rozwoju społecznego dziecka w młodszym wieku szkolnym ; 5. Realia rozwoju społecznego dziecka w rzeczywistości cyfrowej ; R. II. Kompetencja vel umiejętność komunikacyjna: 1. Wybrane perspektywy ujmowania kompetencji społecznych ; 2. Kompetencja komunikacyjna - istotny komponent kompetencji społecznych ; 3. Rozwój kompetencji komunikacyjnej w świetle wybranych koncepcji ; 4. Komunikacja zapośredniczona przez media ; R. III. Język w relacjach społecznych: 1. Fenomen języka ; 2. Język - narzędzie socjalizacji ; 3. Rozwój mowy dziecka ; 4. Rozwój słownikowy dziecka ; 5. „Nowy język” pokolenia ery mediów ; R. IV. Emocje i gesty w komunikacji: 1. Znaczenie komunikacji niewerbalnej ; 2. Emocje jako jeden z elementów komunikacji niewerbalnej ; 3. Gest - element komunikacji niewerbalnej ; 4. Gesty w ewolucji języka ; 5. Koncepcja reprezentacji świata w systemie werbalnym i niewerbalnym Allana Paivio ; 6. Komunikacja „niewerbalna” w komunikowaniu online ; R. V. Metodologiczne podstawy badań własnych: 1. Cel, problem, metoda, narzędzia ; 2. Charakterystyka badanej populacji, organizacja badań ; R. VI. Umiejętności komunikacyjne uczniów w medialnej rzeczywistości - analiza wyników badań własnych: 1. Komunikacja werbalna uczniów wczesnej edukacji: Wymowa uczniów ; Poziom mowy czynnej uczniów ; Poziom mowy biernej uczniów ; 2. Komunikacja niewerbalna uczniów edukacji wczesnoszkolnej: Rozpoznawanie emocji przez uczniów ; Regulacja emocji przez uczniów ; Rozpoznawanie gestów przez uczniów ; Rozumienie sytuacji społecznych przez uczniów ; Odnajdywanie strategii społecznych przez uczniów ; 3. Aktywność medialna uczniów wczesnej edukacji: Aktywność medialna uczniów a poziom ich komunikacji werbalnej ; Aktywność medialna uczniów a poziom ich komunikacji niewerbalnej ; Aktywność medialna uczniów a rozpoznawanie i regulacja emocji: Aktywność medialna uczniów a poziom rozpoznawania gestów rąk ; Aktywność medialna uczniów a poziom rozumienia sytuacji i strategii społecznych ; R. VII. Wnioski z badań i implikacje pedagogiczne: 1. Wnioski z badań ; 2. Implikacje pedagogiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112059 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badaniami objęto uczniów szkół podstawowych w Krośnie, Brzozowie i Bliznem.
Bibliogr. s. 97-100.
O umiejętności czytania informacji wizualnej ; Co jest ważne w uczeniu się czytania informacji wizualnej? ; Umiejętność czytania informacji wizualnej przez uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej w świetle badań własnych ; Preferencje uczniów w zakresie słownych i obrazowych źródeł uczenia się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98737 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej