Public relations
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(93)
Forma i typ
Książki
(92)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(2)
Czasopisma
(1)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(106)
nieokreślona
(5)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(34)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(65)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(6)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(4)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(22)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(11)
Machura Witold
(4)
Wojcik Krystyna
(4)
Furman Wojciech (1946- )
(3)
Gregory Anne
(3)
Murdoch Anna
(3)
Soliński Tomasz (1975-)
(3)
Ali Moi
(2)
Bielawski Piotr (ekonomia)
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Bykowski Sebastian
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Jabłoński Wojciech
(2)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(2)
Knecht Zdzisław (1938- )
(2)
Kuca Paweł (1975- )
(2)
Miotk Anna
(2)
Olędzki Jerzy (1945- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Soliński Tomasz (1975- )
(2)
Stasiuk-Krajewska Karina
(2)
Słodykiewicz Elżbieta
(2)
Żbikowska Agnieszka
(2)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Augustyn Anna (ekonomia)
(1)
Bargiel Anna
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bernstein David (1928- )
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bobińska Anna
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Ciszkowska Ewa (tłumacz)
(1)
Datko Marek
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Flis Jarosław
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Giedrojć Kuba
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Goldmann Martin
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hales Colin F
(1)
Hałaj Joanna Barbara
(1)
Henslowe Philip (1934- )
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kotliński Artur
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Krzyszkowski Jerzy
(1)
Kupiec Leszek (1936- )
(1)
Kuzborski Michał
(1)
Laermer Richard (1960- )
(1)
Leigh Rich
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Mich Włodzimierz (1956- )
(1)
Michałowski Stanisław (1951- )
(1)
Mincewicz Sławomir
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nickels William G
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Okularczyk Elżbieta
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pietrzak Henryk
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Polkowska-Nowak Grażyna
(1)
Prichinello Michael
(1)
Reczek Jarosław
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Rychter Krzysztof J
(1)
Sajewicz Maciej
(1)
Smektała Tymon (1977- )
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Szlis Izabela
(1)
Szuba Przemysław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szulich-Kałuża Justyna
(1)
Szwed Robert
(1)
Szymański Wojciech (marketing)
(1)
Urban Agnieszka
(1)
Uścińska Bożena
(1)
Walulik Magdalena
(1)
Witek Ewelina
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Wydrzyńska Małgorzata
(1)
Wójcik Krystyna
(1)
Łebkowski Michał
(1)
Świda Jarosław
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(55)
1990 - 1999
(12)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
Kraj wydania
Polska
(90)
Język
polski
(90)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Public relations
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: dzieło
Echo Miasta
(1)
Express Bydgoski
(1)
Gazeta Wyborcza
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
1989-
(7)
2001-0
(6)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(11)
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(6)
Poradniki
(5)
Podręczniki akademickie
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Blogi
(3)
Monografia
(3)
Poradnik
(3)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma elektroniczne polskie
(1)
Encyklopedie
(1)
Gazety polskie
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Powieść
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Sensacja
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
93 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ros.
M.in. dot. działalności gospodarczej rolników w woj. podkarpackim (s.581-586)
Bibliogr. przy niektórych ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84887 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Indeks
Na okł. i s. tyt. inf.: Opracuj strategię marketingową ; Wykorzystaj do reklamy różne media ; Zadbaj o swoich klientów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86871 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Indeks
Na okł. i s. tyt. inf.: Opracuj strategię marketingową ; Wykorzystaj do reklamy różne media ; Zadbaj o swoich klientów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 65-Czyt (1 egz.)
Książka
W koszyku
Billboard! : reklama otwartej przestrzeni / David Bernstein ; [tł. Ewa Ciszkowska]. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, cop. 2005. - 240 s. : faks., fot. (gł. kolor.) ; 29 cm.
Bibliogr. s. 231. Indeks.
Sztuka a reklama ; Rozwój ; Reguły rządzące plakatem ; Twórcze wyzwanie ; Siła reklamy zewnętrznej ; Obrazy i słowa ; Marka a klient ; Nie tylko billboard ; Przyszłość ; Postscriptum.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-91593 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. grzb.: PR : zarządzanie informacjami.
Bibliogr. s. [177]-182.
Zarządzanie informacjami ; Public Relations w strukturze organizacji ; Kryzys pierwotny i kryzys wtórny ; Komunikacja wewnętrzna ; Relacje z mass mediami ; Działania antykryzysowe ; Działanie w kryzysie ; Sytuacja kryzysowa w Banku Częstochowa SA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Tytuł oryginału: "The essentials of public relations" 1993.
Bibliografia na stronie [204]. Indeks
1. Co to jest public relations? 2. Strategiczne public relations, sprawy przedsiębiorstwa i sprawy publiczne 3. Public relations a propaganda, reklama, marketing 4. Komunikowanie się z opinią publiczną i wyspecjalizowanymi grupami odbiorców 5. Media relations; 6. Metody działań public relations 7. Tożsamość przedsiębiorstwa (corporate identity) i komunikacja za pomocą środków wizualnych 8. Kontakty ze społecznościami lokalnymi i społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa 9. Badania, pomiary i ocena 10. Wewnętrzne public relations 11. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych 12. Zarządzanie i organizacja public relations 13. Etyka działalności gospodarczej 14. Międzynarodowe public relations i praca w sieci 15. Zarys dziejów public relations 16. Edukacja w zakresie public relations i perspektywy rozwoju kariery zawodowej w tej dziedzinie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak informacji o dostępności: sygn. F.7-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Teorie komunikacji marketingowej 2. Instrumenty komunikacji marketingowej 3. Reklama w mediach drukowanych 4. Reklama telewizyjna, radiowa i kinowa 5. Reklama zewnętrzna 6. Public relations i wizerunek firmy 7. Marka, opakowanie, merchandising wizualny 8. Wystawy i targi 9. Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych 10. Promocja sprzedaży 11. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą 12. Przyszłość komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91483 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Data wyd. wg strony internetowej wydawcy http://www.astrum.wroc.pl.
Bibliogr. s. 131.
CZĘŚĆ I. KOMUNIKACJA WIZUALNA: R. 1. Autoprezentacja i jej elementy: Wygląd zewnętrzny ; Głos ; Mowa ciała ; Otoczenie ; R. 2. Style autoprezentacji: Piękny i dobry ; Etyczni i kompetentni ; Kontrowersyjni ; R. 3. Ulegać czy nie ulegać stereotypom?: Ładnemu łatwiej ; Rodzina jest najważniejsza ; Starszy ma zawsze rację ; Pieniądze szczęścia nie dają ; Tacy ludzie się nie zmieniają ; R. 4. Wizerunek własny a wizerunek organizacji ; CZĘŚĆ II. PUBLIC RELATIONS: R.1. Co to jest Public Relations? ; R. 2. Kontakty z mediami: Prasa ; Internet ; Telewizja ; Radio ; R. 3. Udział w życiu społecznym: Tożsamość przedsiębiorstwa ; Human Relations ; Eventy towarzyskie ; Eventy branżowe ; Sponsoring ; Lobbing ; Sytuacje kryzysowe ; CZĘŚĆ III. REKLAMA: R 1. Co to jest reklama? ; R. 2. Krótka historia reklamy: Era przedmarketingowa ; Era informacji masowej ; Era badań ; R.3. Budowa przekazu reklamowego: Obraz ; Ruch ; Rekwizyty ; Słowa ; Dźwięki ; R. 4. Najpopularniejsze formy reklamy: Reklama telewizyjna ; Reklama prasowa ; Reklama internetowa ; Reklama radiowa ; Reklama zewnętrzna (outdoor) ; Reklama wystawiennicza ; Gadżety reklamowe ; CZĘŚĆ III. BRANDING: R.1. Co to jest branding?: Nazwa marki, czyli brand name ; Wyróżnik marki, czyli inner Brand ; Pozycjonowanie marki, czyli brand positioning ; Wartość marki, czyli brand eąuity ; Lojalność wobec marki, czyli brand loyality.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100435 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77770 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : zarządzanie reputacją firmy / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 2000. - 156, [3] s. : rys., 1 wykr. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie.)
Bibliogr. s. [159].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji., październik 2011 r., Rzeszów.
Bibliografia przy referatach.
1. Galeria smaków-czyli przyszłość marketingu miejsc; 2. Prowadzenie i wykorzystywanie badań przez samorządy terytorialne w procesie komunikacji z otoczeniem i budowania wizerunku gminy; 3. Komunikacja samorządu z obywatelami; 4. Medialna rywalizacja miast o tutuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 r.; 5. Warszawskie komunikowanie. Błędy w strategii promocji Warszawy w kontekście Euro 2012; 6. Fora internetowe-między siłą a problemem Internetu; 7. Rola NGO`s w budowaniu tożsamości miasta; 8. Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia; 9. Elementy tożsamości wizualnej w samorządach na przykładzie gminy Niepołomice; 10. O skutecznej komunikacji-klasyczne i nowe narzędzia komunikacji w samorządzie terytorialnym... [i in].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Uniwersytetu Rzeszowskiego ; 1165)
Badania przeprowadzono m.in. w woj. podkarpackim.
Bibliografia, netografia strony [122]-124.
1. Definicje i zagadnienia wprowadzające ; 2. Praktyka public relations w gminach ; 3. Postawa i oczekiwania mieszkańców jako strony w dialogu z urzędem miasta i gminy ; 4. Polityka informacyjna starostw powiatowych ; 5. Polityka informacyjna samorządów wojewódzkich w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84751 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie polityczne i publiczne : podręcznik akademicki / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wyd. 1 (1 dodr.). - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2007. - 434, [1] s. : fot., rys. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 414-421 i przy rozdz. Indeksy.
I. KOMUNIKOWANIE SPOŁECZNE: 1. Nauka o komunikowaniu; 2. Komunikowanie - proces porozumiewania się ludzi; 3. Systemy komunikowania, II. KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE - PERSPEKTYWA TEORETYCZNA: 4. Pojęcie procesu komunikowania politycznego; 5. Uczestnicy procesu komunikowania politycznego; 6. Propaganda polityczna jako forma komunikowania politycznego; 7. Kampanie polityczne i wyborcze jako forma komunikowania politycznego, III. NARZĘDZIA KOMUNIKOWANIA POLITYCZNEGO - PERSPEKTYWA TECHNICZNA: 8. Profesjonalizacja komunikowania politycznego; 9. Marketing polityczny i wyborczy; 10. Polityczne public relations; 11. Reklama polityczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-32 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. po niektórych rozdz.
Dzięki trzem klasycznym środkom przekazu (prasa, radio, telewizja) rozwinęły się nowe formy masowego komunikowania, takie jak propaganda społeczna i polityczna, public relations, reklama. Niniejsza książka jest wynikiem dużego zainteresowania tymi tematami i ma na celu zaspokojenie potrzeb rynku. Praca składa się z trzech części. W pierwszej omówiono ogólnie teorię komunikowania, komunikowanie międzykulturowe. Druga część rozprawia o kinie jako medium masowym i jego roli w procesie komunikowania masowego; public relations jako formie takiego komunikowania, a także o związkach między reklamą polityczną a komunikowaniem masowym. W trzeciej części zaprezentowano tworzenie się zrębów systemu medialnego w Hiszpanii na początku XX w. oraz etapy rozwoju telewizji, a także wpływ nowych technologii na komunikowanie społeczne. [Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 181-184.
1. Kroki budowania strategii. 2. Cele i odbiorcy komunikowania. 3. Zrozumienie odbiorców. 4. Opracowanie przekazu. 5. Ramy działania. 6. Wybór form przekazu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90133 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 260-[277]. Indeks.
Streszcz. w jęz. ang. i niem.
Działanie i komunikowanie ; Interes wspólny a dziennikarstwo ; Interes partykularny a public relations ; Modele interakcji dziennikarzy i specjalistów PR ; Zastosowanie modeli interakcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93362 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. "Tygodnika Sanockiego" i mieleckiego tygodnika "Korso".
Bibliogr. s. 246-256. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91500 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Czym są public relations? 2. Plan działań public relations 3. Komunikat dla mediów 4. Jak rozmawiać z dziennkarzami? 5. Etyka i skuteczność działań public relations 6. Marketing polityczny Zakończenie: Pożytki i nadzieje public relations
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej