Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(5)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(7)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(9)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(7)
Bykowski Sebastian
(2)
Kuca Paweł (1975- )
(2)
Stasiuk-Krajewska Karina
(2)
Bielawski Piotr (ekonomia)
(1)
Kotliński Artur
(1)
Miotk Anna
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Reczek Jarosław
(1)
Rychter Krzysztof J
(1)
Sajewicz Maciej
(1)
Szuba Przemysław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szymański Wojciech (marketing)
(1)
Urban Agnieszka
(1)
Wydrzyńska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Public relations
(10)
Samorząd terytorialny
(3)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Efektywność marketingu
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Logotypy
(1)
Metodologia
(1)
Polsko-Ukraiński Ośrodek Edukacji Publicznej (Kraśnik)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wizualizacja (psychologia)
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Znaki graficzne
(1)
Środki masowego przekazu regionalne
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(3)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Encyklopedie
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji., październik 2011 r., Rzeszów.
Bibliografia przy referatach.
1. Galeria smaków-czyli przyszłość marketingu miejsc; 2. Prowadzenie i wykorzystywanie badań przez samorządy terytorialne w procesie komunikacji z otoczeniem i budowania wizerunku gminy; 3. Komunikacja samorządu z obywatelami; 4. Medialna rywalizacja miast o tutuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 r.; 5. Warszawskie komunikowanie. Błędy w strategii promocji Warszawy w kontekście Euro 2012; 6. Fora internetowe-między siłą a problemem Internetu; 7. Rola NGO`s w budowaniu tożsamości miasta; 8. Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia; 9. Elementy tożsamości wizualnej w samorządach na przykładzie gminy Niepołomice; 10. O skutecznej komunikacji-klasyczne i nowe narzędzia komunikacji w samorządzie terytorialnym... [i in].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 189-190.
I. ZNAK: 1. Percepcja wizualna; 2. Znak graficzny; 3. Znaki i symbole organizacji, II. SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ (SIW): 1. Znak firmowy-logo-podstawowe elementy systemu; 2. Konstruowanie systemu; 3. Zarządzanie poprzez system identyfikacji wizualnej; 4. Kategorie systemów identyfikacji wizualnej; 5. Nazwa prawna, nazwa marketingowa, brand w SIW; 6. Zarządzanie systemem i praktyczne aspekty użytkowania; 7. Księga tożsamości, III. WIZUALIZACJA W KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU: 1. Wizerunek organizacji i jego elementy składowe; 2. Identyfikacja wizualna a relacje wewnętrzne i zewnętrzne; 3. Korzyści wynikające z profesjonalnie wdrożonych systemów identyfikacji; 4. Prawne aspekty komunikowania z wykorzystaniem systemu identyfikacji wizualnej; 5. Tworzenie tożsamości wizualnej-kto co robi i jakimi metodami; 6. SIW-spontanicznie, samodzielnie czy profesjonalnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Rozdziały i artykuły tej książki skatalogowano także pod własnymi tytułami. Można je rezerwować i zamawiać pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia przy pracach.
1. Proces planowania marketingowego w ochronie zdrowia; 2. Jak i o czym, czyli o języku informacji prasowych tworzonych przez agencje public relations słów kilka; 3. Znaczenie komunikacji interpersonalnej w procesie sprzedaży osobistej na rynku usług telekomunikacyjnych; 4. Lojalność wobec marki budowana za pomocą social media; 5. Public relations w kontekście informatyzacji służby zdrowia; 6. Czy komunikacja potrzebuje (samo)oczyszczenia? Analiza wewnętznych i zewnętrznych czynników wpływających na wizerunek środowisk PR i reklamy; 7. Społeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie budowania i poprawy wizerunku górnictwa; 8. Rola wybranych narzędzi PR w kształtowaniu wizerunku miast. Subiektywny przegląd najciekawszych kampanii promocyjnych polskich miast; 9. Gender marketing-percepcja i zachowania uzależnione od płci; 10. Media spinning w wykonaniu agencji Ruder Finn podczas wojny w byłej Jugosławii; 11. Nowoczesne narzędzia public relations w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Nurt krytyczny w teorii public relations ; Komunikowanie jest najważniejsze... w sytuacjach wielkich kataklizmów, katastrof, krachów i skandali, aktów terrorystycznych ; Wizerunek - wybrane zagadnienia ; Wizerunkowi aspekt shockvertisingu ; Metody pomiaru rezultatów działań public relationse ; Barometr komunikacji - skuteczne narzędzie pomiaru efektów public relations ; Efektywność a efektywność wizerunku miasta ; Znaczenie komunikowania perswazyjnego w polityce ; Determinanty skutecznych kampanii perswazyjnych na przykładzie kampanii wyborczych ; Specyfika i uwarunkowania lobbingu organizacji pozarządowych ; Zarządzanie relacjami z otoczeniem zewnętrznym na przykładzie uczelni ; Wielowymiarowy wizerunek uczelni wyższej w Polsce - refleksje badawcze ; Budowanie wizerunku wyższych uczelni w kontekście media relations (na przykładzie Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu) ; Czy public relations może się nauczyć? ; Słowo energetyka. Prasa korporacyjna branży energetycznej ; Groźby czy prośby? Wybrane internetowe działania komunikacyjne firm windykacyjnych ; Świadomość stosowania narzędzi public relations w przedsiębiorstwie ; Wykorzystanie modeli Jamesa Gruninga i Todda Hunta w działalności PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98365 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony [169]-172.
1. Badania w public relations ; 2. Badania w procesie oceny działań komunikacyjnych ; 3. Procedura realizacji badań ; 4. Tworzenie narzędzi badawczych ; 5. Aspekty realizacji procesu badawczego ; 6. Gromadzenie i obróbka danych ; 7. Prezentacja i promocja wyników badań ; 8. Badania w internecie ; 9. Praktyka w pomiarach efektywności działań media relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [169]-172.
Badania w public relations ; Badania w procesie oceny działań komunikacyjnych ; Procedura realizacji badań ; Tworzenie narzędzi badawczych ; Aspekty realizacji procesu badawczego ; Gromadzenie i obróbka danych ; Prezentacja i promocja wyników badań ; Badania w internecie ; Praktyka w pomiarach efektywności działań media relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98381 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [95]-96.
1. Aspekty definicyjne public relations ; 2. Media relations - wyobrażenia a rzeczywistość ; 3. Kryzys a media ; 4. Praktyka komunikacji z mediami w samorządzie ; 5. Media relations w samorządzie terytorialnym w świetle badań ; 6. Misja Bielany.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98582 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały konferencyjne.
Dot. m.in. wizerunku rzeszowskich urzędów.
Bibliogr. przy niektórych ref.
Wydaw. w ramach projektu: Polsko-Ukraiński Ośrodek Edukacji Publicznej w Kraśniku dofinansowane ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Tekst częśc. ukr.
Skała Marek - Public relations - pomiędzy Philipem Kotlerem a codzienną praktyką ; Walicka Aneta Małgorzata, Wydrzyńska Małgorzata - Wizerunek rzeszowskich urzędów czyli dlaczego warto badać ; Lipiec Marcin - Strategia promocji samorządów w internecie ; Podraza Urszula - Czarne flagi pod magistratem - samorząd kontra społeczeństwo obywatelskie ; Joanna Delbar - Community relations - skuteczny dialog firmy ze społecznościami ; Wiesław Macierzyński - Percepcja public relations samorządowego w Polsce i na Ukrainie ; Zbigniew Chmielewski - Strzał w stopę. Tam, gdzie kończy się PR a zaczyna manipulacja ; Sykha Yuliya - Uridični ta etični aspekti Public Relations v Ukraini ; Sykha Yuliya - Pravove reguluvannâ reklamnoi diâl'nosti v Ukraini ; Krzysztof Gajdka - Rzecznik prasowy w magistrackiej hierarchii. Role, znaczenie i zadania ; Gałązka Wiesław - Od lidera do zera - o autodekreacji wizerunku polskiego polityka ; Tworzydło Dariusz, Kuca Paweł - Medialne inspiracje kryzysu, [także w jęz. ukr.:] Medijni inspiracii krizi ; Łuczak Sebastian - Koncept górą - czyli jak ogromny budżet promocyjny zastąpić kreatywnością i strategią ; Polsko-Ukraiński Ośrodek Edukacji Publicznej w Kraśniku, [także w jęz. ukr.:] Pol's'ko-Ukrains'kij Centr Gromads'koi Osviti u Krasniku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96660 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110211 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na podstawie rozprawy doktorskiej pt. "Model działań strategicznych agencji public relations w Polsce w zakresie zarządzania kryzysowego".
Bibliografia, netografia na stronach 230-242.
R. I. Zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych przez agencje public relations - wybrane zagadnienia: 1. Struktura i opis rynku public relations w Polsce ; 2. Rynek agencji public relations w Polsce i jego potencjał w perspektywie międzynarodowej ; 3. Wady i zalety korzystania z usług agencji public relations ; 4. Zarządzanie kryzysowe jako sfera zadaniowa public relations w kontekście usług agencji PR ; 5. Czynniki zwiększające podatność organizacji na ryzyko wystąpienia kryzysu wizerunkowego ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. II. Metodologia badań własnych: 1. Struktura modelu badawczego ; 2. Konceptualizacja kluczowych pojęć ; 3. Dobór próby, cele i hipotezy badawcze ; 4. Charakterystyka badanych ; 5. Wstępne założenia i ograniczenia badawcze ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. III. Analiza działań agencji PR i znaczenie zarządzania kryzysowego w ofercie usługowej: 1. Parametr eksperckości w zarządzaniu kryzysowym ; 2. Specyfikacja agencji PR funkcjonujących na rynku usług doradczo-komunikacyjnych ; 3. Profil klientów korzystających ze wsparcia agencji PR ; 4. Wyróżniki kryzysowego public relations z punktu widzenia agencji PR ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. IV. Doświadczenia zdobyte podczas pracy w agencji w kontekście wybranych aspektów funkcjonowania branży PR z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych: 1. Doświadczenie atencjonalne jako element przewagi konkurencyjnej na rynku usług doradczo-komunikacyjnych ; 2. Ocena usług własnych - czyli jak agencja PR postrzegają swoją pracę ; 3. Występowanie i geneza kryzysów wizerunkowych w agencjach PR oraz w innych organizacjach zatrudniających PR-owców ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. V. Analiza stron internetowych agencji PR oraz desk research w kierunku diagnozy sposobu ich działania: 1. Analizy porównawcze na podstawie desk research ; 2. Wyróżniki oferty usług agencji zrzeszonych w organizacji branżowej ; 3. Potencjał informacji na temat usług z zakresu zarządzania kryzysowego na podstawie analizy zawartości stron internetowych agencji SAPR i ZFPR ; 4. Profesjonalne prowadzenie strony internetowej szansą na zainteresowanie nowych klientów ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. VI. Specyfika pracy w agencji PR - spojrzenie menedżerów zarządzających na PR kryzysowy oraz identyfikacja wymiarów współpracy z klientem: 1. Praca w agencji - główne wyzwania zarządzających ; 2. Usługi doradcze i potrzeby rynku w zakresie zarządzania kryzysowego ; 3. Komentarze ekspertów do wyników badań własnych z zakresu usług komunikacji kryzysowej ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112293 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej