Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(367)
Forma i typ
Książki
(350)
Publikacje naukowe
(151)
Publikacje fachowe
(138)
Poradniki i przewodniki
(85)
Publikacje dydaktyczne
(74)
Publikacje popularnonaukowe
(16)
Audiobooki
(13)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(13)
Czasopisma
(4)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(372)
wypożyczone
(93)
tylko na miejscu
(10)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(189)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(10)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(234)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(5)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(4)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(6)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(2)
Filia 9 (Czackiego 5)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(5)
Filia 15 (Lwowska 60)
(10)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Pacana Andrzej
(11)
Sałbut Bartosz
(7)
Tracy Brian (1944- )
(6)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(6)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(5)
Gasper Dorota
(5)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(5)
Samson-Banasik Aleksandra
(5)
Bal-Woźniak Teresa
(4)
Dondziłło Grzegorz
(4)
Doroba Anita
(4)
Mazurek Grzegorz
(4)
Morawski Cezary (1954- )
(4)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(4)
Zimon Dominik
(4)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Buchelt Beata (1974- )
(3)
German Janusz (1974- )
(3)
Jurgilewicz Marcin
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Michalak Robert (1968- )
(3)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(3)
Zawiślak Marek
(3)
Zimon Grzegorz
(3)
Zych Robert
(3)
Środa Jacek
(3)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(2)
Bucki Piotr
(2)
Bugdol Marek (1966- )
(2)
Catmull Edwin E
(2)
Dixit Avinash K
(2)
Domagała Joanna (ekonomia)
(2)
Fischer Iwona
(2)
Fortuna Paweł (1970- )
(2)
Gordon Jon (1971- )
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Grzebyk Mariola
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Hall Hanna
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ). Psychologia szefa
(2)
Jaremczuk Kazimierz
(2)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(2)
Jones Sue Jenkyn
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Kawszyn Roman
(2)
Kim W. Chan
(2)
Kinal Mariola
(2)
Klepacki Bogdan (1953- )
(2)
Kmiotek Krystyna
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Krywan Tomasz
(2)
Kuca Paweł (1975- )
(2)
Liżewski Sławomir
(2)
Malcherek Monika
(2)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Meyer Erin (1971- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Murdoch Anna
(2)
Mędrala Małgorzata
(2)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Ostapowicz Ewa
(2)
Ostasz Grzegorz (1964- )
(2)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(2)
Pawlik Kazimierz (1980- )
(2)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(2)
Perłakowska Ewa
(2)
Piziak Bartosz
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Romkowska Ewa (tłumacz)
(2)
Rotkiewicz Marek
(2)
Rutkowski Andrzej (ekonomia)
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Smith Mike (1959- )
(2)
Sobolewska Agnieszka
(2)
Stadnicka Dorota
(2)
Stawarz Barbara
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szaran Adam
(2)
Szocik Krzysztof
(2)
Słupski Jakub
(2)
Tyrakowski Sebastian
(2)
Wadas Krzysztof
(2)
Wallace Amy (1962- )
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wojciechowska Karolina Maria
(2)
Wojciechowska Maja
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(140)
2010 - 2019
(203)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(6)
1970 - 1979
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(333)
1901-2000
(20)
1989-2000
(13)
1945-1989
(7)
Kraj wydania
Polska
(366)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(362)
angielski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(68)
Menedżerowie
(66)
Przedsiębiorcy
(22)
Specjaliści ds. marketingu
(17)
Handlowcy
(5)
Pracodawcy
(4)
Doradcy personalni
(3)
Logistycy
(3)
Studenci
(3)
Urzędnicy
(3)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Blogerzy
(2)
Dyrektorzy
(2)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Ekonomiści
(2)
Hotelarze
(2)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Lekarze
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Politycy
(2)
Pracownicy działów personalnych
(2)
Programiści
(2)
Projektanci mody
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Menedżerowie
(1)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(1)
Analitycy rynku
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Bibliotekarze
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekolodzy (zawód)
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Informatycy
(1)
Inspektorzy ochrony danych
(1)
Inżynierowie
(1)
Kadra zarządzająca
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Oficerowie
(1)
Pielęgniarki
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracownicy agencji badawczych
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prezesi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Sekretarki i sekretarze
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(2)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Zarządzanie
(79)
Przedsiębiorstwo
(38)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(38)
Marketing
(29)
Innowacje
(23)
Przywództwo
(23)
Sukces
(21)
Kultura organizacyjna
(17)
Public relations
(16)
Menedżerowie
(15)
Zarządzanie jakością
(14)
Media społecznościowe
(13)
Logistyka gospodarcza
(12)
Marketing elektroniczny
(12)
Techniki sprzedaży
(12)
Marka (ekonomia)
(10)
Komunikacja marketingowa
(9)
Motywacja pracy
(9)
Organizacja
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Komunikowanie marketingowe
(8)
Konsumenci (ekonomia)
(8)
Praca zespołowa
(8)
Zarządzanie kryzysowe
(8)
Gospodarka
(7)
Kadry
(7)
Logistyka
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Marketing społecznościowy
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Coaching
(6)
Content marketing
(6)
Decyzje
(6)
Inteligentne miasta i wsie
(6)
Kapitał ludzki
(6)
Komunikacja interpersonalna
(6)
Organizacja pracy
(6)
Praca
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Reklama
(6)
Współdziałanie
(6)
Badania marketingowe
(5)
Bezpieczeństwo
(5)
COVID-19
(5)
Etyka biznesu
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Informacja
(5)
Kariera
(5)
Konkurencyjność
(5)
Kreatywność
(5)
Obsługa klienta
(5)
Ocena pracowników
(5)
Produktywność pracy
(5)
Psychologia pracy
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Wzrost gospodarczy
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Bezpieczeństwo informacyjne
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Instytucje kultury
(4)
Jakość życia
(4)
Klastry (ekonomia)
(4)
Kompetencje menedżerskie
(4)
Kompetencje przywódcze
(4)
Komunikacja elektroniczna
(4)
Komunikacja wewnętrzna
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Model biznesowy
(4)
Nawyki konsumenckie
(4)
Normy ISO 9001
(4)
Organizacje
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Start-up
(4)
Systemy informatyczne
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
Służba zdrowia
(4)
Technologia informacyjna (IT)
(4)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Zarządzanie finansami
(4)
Zarządzanie oświatą
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Administracja elektroniczna
(3)
Audyt wewnętrzny
(3)
BHP
(3)
Branding (marketing)
(3)
Dziedzictwo kulturowe
(3)
Finanse publiczne
(3)
Finansowanie
(3)
Hotelarstwo
(3)
Internet
(3)
Inwestycje
(3)
Język polski
(3)
Kobieta
(3)
Temat: dzieło
Mojżesz
(1)
Temat: czas
2001-
(146)
1901-2000
(27)
1989-2000
(19)
1945-1989
(11)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(74)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(3)
Chiny
(2)
Mielec (woj. podkarpackie)
(2)
Ukraina
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Arktyka (region)
(1)
Azja Środkowa
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Europa
(1)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Kaszuby
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Niemcy
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Nisko (woj. podkarpackie)
(1)
Ostrzeszów (woj. wielkopolskie)
(1)
Polska (część północna)
(1)
Rosja
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(127)
Opracowanie
(80)
Monografia
(55)
Podręcznik
(51)
Praca zbiorowa
(48)
Materiały pomocnicze
(19)
Raport z badań
(9)
Materiały konferencyjne
(7)
Case study (studium przypadku)
(5)
Reportaż
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Księga pamiątkowa
(3)
Poradniki
(3)
Wywiad dziennikarski
(3)
Felieton
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Gry i zabawy
(1)
Informator
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Kompendium
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Synteza
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Wywiady
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(12132)
Edukacja i pedagogika
(3633)
Literaturoznawstwo
(3375)
Kultura i sztuka
(3341)
Geografia i nauki o Ziemi
(2545)
Zarządzanie i marketing
(367)
Socjologia i społeczeństwo
(2535)
Medycyna i zdrowie
(2395)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1895)
Podróże i turystyka
(1892)
Religia i duchowość
(1755)
Psychologia
(1698)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1375)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1232)
Biologia
(1139)
Językoznawstwo
(1086)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(929)
Etnologia i antropologia kulturowa
(790)
Rozwój osobisty
(706)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(610)
Kulinaria
(591)
Filozofia i etyka
(570)
Kultura fizyczna i sport
(556)
Architektura i budownictwo
(526)
Hobby i czas wolny
(485)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(484)
Inżynieria i technika
(416)
Informatyka i technologie informacyjne
(326)
Nauka i badania
(326)
Fizyka i astronomia
(322)
Media i komunikacja społeczna
(314)
Transport i logistyka
(314)
Rolnictwo i leśnictwo
(282)
Styl życia, moda i uroda
(273)
Ochrona środowiska
(245)
Archeologia
(188)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(175)
Praca, kariera, pieniądze
(162)
Matematyka
(130)
Chemia
(117)
Dom i ogród
(75)
Varia
(8)
Opracowanie
(5)
2021-07
(1)
Biografia
(1)
Histotia
(1)
Informatyka
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Kultura
(1)
Kultura isztuka
(1)
Kulturoznawstwo
(1)
Lista Wächtera ; 2
(1)
Literatura
(1)
Literaturoznwastwo
(1)
Podręcznik
(1)
Przekłady polskie
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Religia i duchowość religijna
(1)
Rozmówki
(1)
367 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Speak & meet virtually : go from Zoom fatigue, online meeting boredom, and impersonal presentations to engaging, efficient, and empowering web conferencing" 2021.
Komunikacja wirtualna zagościła w naszym życiu na dobre. Czy jesteś gotów, aby wyróżnić się spośród tłumu? Ludzie i przedsiębiorstwa, które przystosowały się do nowych okoliczności i przeniosły swoje biznesy na wirtualne platformy, mają największe szanse na sukces. Nowa codzienność wiąże się z tym, że w związku ze zmieniającymi się sposobami interakcji oraz zanikającymi ograniczeniami geograficznymi pracownicy oczekują większej elastyczności. Przed firmami i jednostkami, które okazały się gotowe zainwestować w unowocześnienie swoich biznesów, pojawiły się nowe możliwości. Firmy, które przystosowały się do nowej rzeczywistości, zyskują przewagę nad konkurencją, która nie radzi sobie z technologią, ponieważ stają się atrakcyjne dla pracowników, którzy nie chcą powracać do swojej starej rutyny pracy przy biurku czy w boksie biurowym. Jednostki, które zainwestują w siebie i staną się mistrzami komunikacji wirtualnej, będą się wyróżniać na tle tłumu zadowalającego się miernością. W swojej najnowszej książce, "Sztuka prowadzenia spotkań wirtualnych", autor bestselleru "Jak przemawiać bez strachu" pokazuje, w jaki sposób pokonać bariery i przestać bać się nudnych i bezosobowych spotkań na Zoomie, przekonując, że każdy może nauczyć się prowadzić wydajne i inspirujące webinaria. Wcale nie jest za późno, abyś został „gwiazdą Zooma" - nie marnuj ani jednej minuty więcej na niewydajne i bezosobowe spotkania wirtualne! [https://cedewu.pl/Sztuka-prowadzenia-spotkan-wirtualnych-p3187, dostęp 29.09.2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111169 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich)
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
I.PODSTAWY TEORETYCZNE: 1.Zarządzanie informacją – ważne wyzwanie współczesności (Wiesław Babik) ; 2.Zarządzanie i wiedza w świetle transformacji cyfrowej (Rafał Maciąg) ; 3.Teoria zarządzania informacją – ujęcie medialne (Bogusław Nierenberg) ; 4.Zarządzanie informacją w perspektywie medioznawczej (Ewelina Twardoch-Raś) ; 5.Podstawy prawne w zarządzaniu informacją w kontekście ochrony własności intelektualnej (Diana Pietruch-Reizes) ; 6.Zarządzanie informacją indywidualną (Remigiusz Sapa) ; 7.Zarządzanie informacją w grupie, zespole i organizacji (Marzena Świgoń) ; II.NARZĘDZIA ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ: 8.Narzędzia zarządzania informacją w organizacji (Wanda Krystyna Roman) ; 9.Architektura informacji w praktyce zarządzania zasobami informacyjnymi (Stanisław Skórka) ; 10.Cytowanie narzędziem zarządzania informacją: teoria zachowań informacyjnych (Łukasz Opaliński) ; 11.Aplikacje mobilne jako narzędzia zarządzania informacją osobistą (Grzegorz Gmiterek) ; III.ZAGADNIENIA SZCZEGÓŁOWE: 12.Zarządzanie informacją w komunikacji naukowej (Marek Nahotko) ; 13.Efektywność indywidualnego zarządzania informacją z perspektywy zachowań informacyjnych człowieka (Monika Krakowska) ; 14.Zarządzanie informacją w warunkach wiedzy niedoskonałej (Katarzyna Materska) ; 15.Zarządzanie informacją online na przykładzie baniek informacyjnych (Magdalena Szpunar) ; 16.Zarządzanie informacją o polskich czasopismach otwartych (Natalia Pamuła-Cieślak) ; 17.Rola percepcji wizualnej w zarządzaniu i projektowaniu struktur informacji (Grzegorz Osiński, Wiesława Osińska) ; 18.Problemy zarządzanie informacją o polskich bibliotekach i repozytoriach cyfrowych. Implikacje płynące z jakości metadanych (Małgorzata Kowalska-Chrzanowska, Bożena Bednarek-Michalska, Piotr Malak, Veslava Osińska) ; 19.Zarządzanie bezpieczeństwem informacji (Hanna Batorowska) ; 20.Zarządzanie jakością informacji w Internecie (Adam Czerwiński) ; 21.Instytucjonalne determinanty zarządzania jakością informacji (Józef Oleński) ; 22.Dokumentacyjna wartość bibliometrii (Anna Osiewalska) ; 23.Zarządzanie informacją w systemach zarządzania treścią (Mariusz Jarocki) ; 24.Zarządzanie bezpieczeństwem infrastruktury informacyjnej w globalnej cyberprzestrzeni (Józef Oleński) ; 25.Osobiste archiwa cyfrowe. Indywidualne praktyki i narzędzia długotrwałego zarządzania zasobami cyfrowymi (Aneta Januszko-Szakiel, Paloma Korycińska) ; 26.Zarządzanie systemem organizacji wiedzy – problem formalnej spójności (Marcin Roszkowski).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108456 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [163]-178. Indeksy.
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. Wyzwania rewolucji cyfrowej w kontekście kompetencji innowacyjnych (Teresa Bal-Woźniak): 1. Identyfikacja kluczowych wyzwań związanych z rewolucją cyfrową ; 2. Kompetencje innowacyjne jako sposób radzenia sobie z wyzwaniami rewolucji cyfrowej ; 3. Transformacja cyfrowa a przyszłe kompetencje zawodowe, istotne także w kierowaniu zespołami ludzkimi ; R. II. Podstawy kierowania zespołami ludzkimi w warunkach rewolucji cyfrowej (Marzena Jankowska-Mihułowicz): 1. Pojęcie, rodzaje, etapy rozwoju i cechy zespołów ; 2. Kierowanie, zarządzanie, władza i przywództwo ; 3. Style kierowania i przywództwa ; R. III. Współczesne kierowanie zespołami ludzkimi z wykorzystaniem dorobku human resources management (Krystyna Kmiotek): 1. Pozyskiwanie pracowników i derekrutacj a j ako narzędzia alokacj i zasobów ludzkich w organizacji ; 2. Praktyki w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi służące utrzymaniu pracowników w organizacji ; 3. Digitalizacja zarządzania zasobami ludzkimi a budowanie zespołów ; R. IV. Kreatywność w funkcjonowaniu zespołów (Teresa Piecuch): 1. Geneza, istota i znaczenie twórczości i kreatywności. Myślenie lateralne a myślenie linearne ; 2. Czynniki pobudzające i tłumiące kreatywność. Olśnienie, przypadek i intuicja w procesie tworzenia kreatywnych rozwiązań ; 3. Twórcze metody rozwiązywania problemów ; R. V. Narzędzia komunikacji w pracy kierownika zespołu w warunkach permanentnych zmian - lider w trudnych sytuacjach (Jolanta Stec-Rusiecka): 1. Podstawowe zagadnienia komunikacji w zespole ; 2. Konflikt i problem w zespole. Umiejętności zespołowe niezbędne do rozwiązywania problemów ; 3. Etyczne aspekty funkcjonowania zespołu. Rola kierownika w kształtowaniu zachowań etycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111955 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce wyłącznie błędnie przypisany ISBN.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 141-152. Indeksy.
Streszczenie w języku angielskim.
Technologie uczenia i uczenia się ; Budowanie kompetencji na miarę rewolucji cyfrowej ; Podejścia do kierowania zespołami ludzkimi w cyfrowej rzeczywistości ; Instrumenty kierowniczych oddziaływań we współczesnym kierowaniu zespołami ludzkimi ; Twórcze metody zespołowego rozwiązywania problemów ; Narzędzia komunikacji w zespole w dostosowaniu do wymogów rewolucji cyfrowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112124 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [62]-68. Indeks.
I. Wprowadzenie merytoryczne: kierowanie zespołami ludzkimi a klasyczne funkcje zarządzania ; II treści kształcenia z kierowania zespołami ludzkimi zgodne z KRK ; III. Tablica synchronizacji wykładów i ćwiczeń/warsztatów ; IV. Oganizacyjne aspekty ćwiczeń/warsztatów z kierowania zespołami ludzkimi: 1. Sugerowany jeden ze sposobów wystawiania ocen ; 2. Określenia typowe dla części warsztatowej zajęć, występujące w agendach ; V. Przebieg zajęć ze wskazaniem na porządek spotkań w ramach kolejnych tematów: Temat 1. Zajęcia organizacyjne ; Temat 2. Metody dydaktyczne proponowane na zajęcia ; Temat 3. Role lidera i menedżera organizacji ; Temat 4. Poziomy kompetencyjne ; Temat 5. Technologie cyfrowe i ich przydatność w rozwiązywaniu praktycznych problemów ; Temat 6. Wyzwania rewolucji cyfrowej w kontekście kompetencji innowacyjnych ; Temat 7. Kierowanie sobą i kreowanie siebie w roli kierowniczej ; Temat 8. Zespoły ludzkie i ich rodzaje w kontekście wyzwań rewolucji cyfrowej ; Temat 9. Przywództwo transformacyjne kontra przywództwo transakcyjne ; Temat 10. Rozstania z pracownikami (case study) ; Temat 11. Burza mózgów w rozwiązywaniu problemów z zakresu kierowania zespołami ludzkimi ; Temat 12. Metoda sześciu kapeluszy Edwarda de Bono na usługach zespołów kreatywnych ; Temat 13. Psychologiczne podstawy systemu komunikacji w zespole ; Temat 14. Ocena skuteczności systemu komunikacji w zespole ; Temat 15. Budowa kodeksu etycznego jako narzędzia regulacji zachowań w zespole projektowym - szczególnym przypadku zespołu Zadaniowego ; VI. Przykładowe karty dydaktyczne ; VII. Propozycje tematyczne dla zespołów problemowych oraz dla potrzeb egzaminu ustnego: Zakres tematyczny 1. Wyzwania rewolucji cyfrowej w kontekście kompetencji innowacyjnych ; Zakres tematyczny 2. Podstawy kierowania zespołami ludzkimi w warunkach rewolucji cyfrowej Zakres tematyczny 3. Współczesne kierowanie zespołami ludzkimi z wyko¸ rzystaniem dorobku HRM ; Zakres tematyczny 4. Kreatywność w funkcjonowaniu zespołów ; Zakres tematyczny 5. Narzędzia komunikacji w pracy kierownika zespołu w warunkach permanentnych zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111955/z.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie innowacjami w ujęciu podmiotowym / Teresa Bal-Woźniak. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2020. - 191 stron : ilustracje, wykresy : 24 cm.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
R. I. ZARZĄDZANIE INNOWACJAMI JAKO SUBDYSCYPLINA NAUK O ZARZĄDZANIU I JAKOŚCI: 1. Istota procesów zarządzania oraz zarządzanie innowacjami w ujęciu klasycznym, aktualnie obowiązującym i zalecanym podmiotowym ; 2. Formy koordynowania działań w ramach zarządzania innowacjami ; 3. Zarządzanie innowacyjnością oparte na kapitale ludzkim, czyli o instytucjonalnym kontekście zachowań innowacyjnych ; Propozycje tematyczne dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. II. ISTOTA I RODZAJE INNOWACJI ORAZ ŹRÓDŁA POMYSŁÓW INNOWACYJNYCH: 1. Ewolucja terminu "innowacje" ; 2. Rodzaje innowacji oraz ich źródła według różnych koncepcji ; 3. Innowacyjność jako uniwersalna kompetencja wdrażania zmian i jej filary ; Propozycje tematyczne dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. III. ANALIZA PROCESU INNOWACYJNEGO I JEGO MODELOWE UJĘCIA: 1. Proces innowacyjny i logika jego analizy ; 2. Modele innowacyjne kolejnych generacji ze wskazaniem na dyfuzję ; 3. Sieci i innowacje otwarte jako struktury zwiększające zakres współpracy przedsiębiorstw z otoczeniem dla rozprzestrzeniania innowacji ; Propozycje tematyczne dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. IV. TWARDE UWARUNKOWANIA REALIZACYJNE INNOWACJI - POZIOM PRZEDSIĘBIORSTWA: 1. Ekonomiczno-finansowe uwarunkowania działalności innowacyjnej ; 2. Problemy ochrony własności intelektualnej ; 3. Organizacyjne warunki przebiegu procesów innowacyjnych i komercjalizacji wyników badań ; Propozycja tematyczna dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. V. PODMIOTOWE PODSTAWY ZARZĄDZANIA INNOWACJAMI - POZIOM JEDNOSTKI LUDZKIEJ: 1. Model innowacyjności oparty na podmiotowości uczestników procesów gospodarowania ; 2. Pytania wymagające odpowiedzi do potrzeb zwiększania skuteczności zarządzania innowacjami w skali przedsiębiorstwa, regium, gospodarki i ugrupowań międzynarodowych (kto, co, jak) ; 3. Zarządzanie innowacjami przez upowszechnienie innowacyjnych zachowań podmiotów ; Propozycja tematyczna dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. VI. UWARUNKOWANIA MIEKKIE ISTOTNE DLA KSZTAŁTOWANIA I UPOWSZECHNIANIA ZACHOWAŃ INNOWACYJNYCH - POZIOM SPOŁECZEŃSTWA: 1. Proinnowacyjna kultura organizacyjna i klimat dla innowacyjności z uwzględnieniem kultury innowacyjności ; 2. Przywództwo i partycypacja ; 3. Partnerstwo i kapirał społeczny ; Propozycja tematyczna dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. IV. TWARDE UWARUNKOWANIA REALIZACYJNE INNOWACJI - POZIOM PRZEDSIĘBIORSTWA: 1. Ekonomiczno-finansowe uwarunkowania działalności innowacyjnej ; Problemy ochrony własności intelektualnej ; 3. Organizacyjne warunki przebiegu procesów innowacyjnych i komercjalizacji wyników badań ; Propozycja tematyczna dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. V. PODMIOTOWE PODSTAWY ZARZĄDZANIA INNOWACJAMI - POZIOM JEDNOSTKI LUDZKIEJ: 1. Model innowacyjności oparty na podmiotowości uczestników procesów gospodarowania ; 2. Pytania wymagające odpowiedzi do potrzeb zwiększania skuteczności zarządzania innowacjami w skali przedsiębiorstwa, regionu, gospodarki i ugrupowań międzynarodowych (kto, co, jak) ; 3. Zarządzanie innowacjami przez upowszechnianie innowacyjnych zachowań podmiotów ; Propozycja tematyczna dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. VI. UWARUNKOWANIA MIĘKKIE ISTOTNE DLA KSZTAŁTOWANIA I UPOWSZECHNIANIA ZACHOWAŃ INNOWACYJNYCH - POZIOM SPOŁECZEŃSTWA: 1. Proinnowacyjna kultura organizacyjna i klimat dla innowacyjności z uwzględnieniem kultury innowacyjności ; 2. Przywództwo i partycypacja ; 3. Partnerstwo i kapitał społeczny ; Propozycja tematyczna dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. VII. POLITYKA INNOWACYJNA - POZIOM GOSPODARKI KRAJOWEJ: 1. Istota polityki innowacyjnej i jej generacje ; 2. Polityka innowacyjna kraju-wzorca ; 3. Wielopoziomowe zarządzanie innowacyjnością jako warunek poprawy skuteczności zarządzania innowacjami ; Propozycja tematyczna dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; R. VIII. INNOWACYJNOŚĆ POLSKIEJ GOSPODARKI NA TLE EUROPY I ŚWIATA - POZIOM REGIONALNY, MIĘDZYNARODOWY I GLOBALNY: 1. Systematyczny indeks europejskiej innowacyjności i jego składowe na tle międzynarodowych standardów badań nad innowacjami ; 2. Klastry jako organizacyjny i ekonomiczny stymulator innowacyjności ; 3. Foresight w roli metodyki i wyboru przyszłościowych technologii w warunkach globalizacji i rewolucji 4.0 ; Propozycja tematyczna dla zespołów problemowych ; Literatura: Literatura zalecana ; Literatura uzupełniająca ; Załącznik 1. Tablica synchronizacji zajęć z "Zarządzania innowacjami" ; Załącznik na ćwiczenia/warsztaty z "Zarządzania innowacjami" ; Załącznik 3. Projekt dydaktyczny: formularz zgłoszenia innowacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108141 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarowanie wodami : korzystanie, zgody oraz usługi wodne / Mateusz Balcerowicz. - Warszawa : Infor, copyright 2020. - 123, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: Wzory wniosków i stawki opłat.
Publikacja przedstawia najważniejsze rozwiązania dla podmiotów, które korzystają z zasobów wodnych, użytkują te zasoby w ramach tzw. usług wodnych lub prowadzą działalność gospodarczą w zakresie gospodarowania wodami. Wyjaśnia, jak obecnie działa system zgód wodnoprawnych i jakie są zasady uzyskiwania decyzji administracyjnych, które umożliwiają korzystanie z zasobów wodnych, usług wodnych oraz w innym zakresie są związane z gospodarowaniem wodami. Opracowanie przystępnie objaśnia kwestie dotyczące m.in.: pojęcia oceny wodnoprawnej, które funkcjonuje na gruncie Prawa wodnego od początku 2018 r.; modyfikacji funkcjonujących już wcześniej pojęć zgłoszenia wodnoprawnego i pozwolenia wodnoprawnego; opłat za usługi wodne - nowego rozwiązania w polskim porządku prawnym, które weszło w życie w 2018 r. i przez pierwsze dwa lata funkcjonowania było źródłem wielu wątpliwości i pytań użytkowników wód. Książka wyjaśnia krok po kroku, jak uzyskać pozwolenie wodnoprawne lub dokonać zgłoszenia wodnoprawnego. Zawiera także zbiór wzorów wniosków i oświadczeń niezbędnych w systemie zgód wodnoprawnych wraz z przykładami ich wypełnienia oraz stawki opłat za usługi wodne obowiązujące w 2020 r.
R. I. Korzystanie z wód ; R. II. Zgody wodnoprawne ; R. III. Opłata za usługi wodne ; R. IV. Wzory wniosków i oświadczeń ; Wykaz aktów prawnych ; Wykaz rachunków bankowych i tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-55 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108715 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Smart city : kto rządzi w inteligentnych miastach? / Sabina Baraniewicz-Kotasińska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2023. - [2], 300, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 284-[301].
Współfinansowanie: Uniwersytet Opolski
Wprowadzenie ; R. I. SMART CITY JAKO IDEA: 1. Ewolucja znaczenia miasta w społeczeństwie i polityce ; 2. Relacje między technologią a polityką w kontekście smart city ; 3. Definicje i ujęcia koncepcji smart city ; R. II. RZĄDZENIE I ZARZĄDZANIE W SMART CITY: 1. Rządzenie i zarządzanie w sferze polityki miejskiej ; 2. Obszary zarządzania inteligentnym miastem ; 3. Modele rządzenia i zarządzania smart city ; R. III. SAN FRANCISCO JAKO PRZYKŁAD TECHNOKRATYCZNEGO RZĄDZENIA INTELIGENTNYM MIASTEM: 1. Specyfika funkcjonowania samorządu terytorialnego USA ; 2. San Francisco jako smart city ; 3. Technokratyczny model rządzenia i zarządzania smart city w San Francisco ; R. IV. AARHUS JAKO PRZYKŁAD PARTYCYPACYJNEGO RZĄDZENIA MIASTEM INTELIGENTNYM: 1. Specyfika funkcjonowania samorządu lokalnego w Danii ; 2. Aarhus jako smart city ; 3. Partycypacyjny model rządzenia i zarządzania smart city w Aarhus ; R. V. SMART CITY JAKO CZYNNIK ZMIAN W RZĄDZENIU I ZARZĄDZANIU MIASTEM: 1. Zmiany na gruncie rządzenia i zarządzania ; 2. Wyzwania dla rządzenia i zarządzania inteligentnym miastem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112675 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 225-228.
Rozdział 1. TEORETYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO: 1.1. Istota zarządzania kryzysowego - pojęcia podstawowe, 1.2. Definiowanie zarządzania kryzysowego, 1.3. Podstawowe zasady zarządzania kryzysowego, 1.4. Fazy zarządzania w sytuacjach kryzysowych, 1.5. Procedury zarządzania kryzysowego, 1.6. Rządowe i samorządowe zespoły zarządzania kryzysowego, 1.7. Siły Zbrojne w sytuacjach kryzysowych, 1.8. Usytuowanie SZ RP w systemie zarządzania kryzysowego kraju, 1.9. Wnioski ; Rozdział 2. UWARUNKOWANIA FIZYCZNO-GEOGRAFICZNE ORAZ SYSTEM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO: 2.1. Charakterystyka fizyczno-geograficzna województwa podkarpackiego: 2.1.1. Rzeźba, 2.1.2. Drogi i linie kolejowe, 2.1.3. Rzeki i lasy, 2.1.4. Gospodarka, 2.1.5. Budowa geologiczna, gleby i surowce mineralne, 2.1.6. Klimat, 2.1.7. Ludność, 2.2. Rządowa administracja lokalna w systemie zarządzania kryzysowego w województwie podkarpackim, 2.3. Zadania Policji w systemie reagowania kryzysowego na obszarze województwa podkarpackiego, 2.4. Zadania Państwowej Straży Pożarnej w systemie reagowania kryzysowego na obszarze województwa podkarpackiego, 2.5. Zadania Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w systemie reagowania kryzysowego na obszarze województwa podkarpackiego, 2.6. Zadania SZ RP w systemie reagowania kryzysowego na obszarze województwa podkarpackiego, 2.7. Wnioski ; Rozdział 3. ZAGROŻENIA I RYZYKO ICH WYSTĄPIENIA NA OBSZARZE WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO: 3.1. Terroryzm, 3.2. Klęski żywiołowe, 3.3. Awarie techniczne, 3.4. Wnioski ; Rozdział 4. 21. BRYGADA STRZELCÓW PODHALAŃSKICH W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH NA OBSZARZE WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO: 4.1. Dotychczasowe doświadczenia 21. Brygady Strzelców Podhalańskich w dziedzinie zarządzania kryzysowego, 4.2. Siły i środki 21. Brygady Strzelców Podhalańskich wydzielane do zadań kryzysowych, 4.3. Zadania wydzielonych sił i środków 21. Brygady Strzelców Podhalańskich w sytuacjach kryzysowych na obszarze województwa podkarpackiego: 4.3.1. [...] do ewakuacji ludności i mienia oraz ochrony terenu podczas zagrożeń niemilitarnych, 4.3.2. [...] w działaniach antyterrorystycznych i utrzymania porządku publicznego, 4.3.3. [...] w izolowaniu zagrożonego obszaru oraz w działaniach zabezpieczających, ratowniczych i ewakuacyjnych przy zagrożonych obiektach budowlanych i zabytkach, 4.3.4. [...] w akcjach poszukiwawczo-ratowniczych, 4.3.5. [...] w sytuacjach wymagających użycia specjalistycznego sprzętu, a także oczyszczania terenu z przedmiotów wybuchowych i niebezpiecznych, pochodzenia wojskowego, 4.3.6. [...] w likwidacji skażeń chemicznych i promieniotwórczych, 4.3.7. [...] do działań przeciwepidemicznych, 4.3.8. Wyniki badań dotyczące struktury etatowo-funkcjonalnej Dowództwa 21. BSPh (GO) oraz batalionów i dywizjonów (ZO) w działaniach w sytuacjach kryzysowych, 4.4. Wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-10468 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
I. KONSUMENT ORAZ PROCES DECYZYJNY W WARUNKACH GLOBALIZACJI (Agata Linkiewicz, Małgorzata Bartosik-Purgat): 1. Konsument, zachowanie konsumenta - ujęcie definicyjne ; 2. Konsument w świetle zmian w otoczeniu ; 3. Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta ; II. TRENDY W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW (Urszula Grzega, Ewa Kieżel): 1. Trendy globalne w otoczeniu konsumenta ; 2. Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) ; 3. Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja ; 4. Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów - wybrane przykłady ; III. ETNOCENTRYZM I EFEKT KRAJU POCHODZENIA W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORSTW (Małgorzata Bartosik-Purgat, Katarzyna Wysocka): 1. Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów ; 2. Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów ; 3. Czynniki określające kraj pochodzenia produktów ; 4. Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw: Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie ; Korzystne/niekorzystne dopasowanie – marka ; korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie ; Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji – kampanie reklamowe ; 5. Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej ; IV. WIEDZA O KONSUMENTACH Z PERSPEKTYWY EKONOMII BEHAWIORALNEJ (Henryk Mruk, Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek): 1. Zmiany w otoczeniu i metodyce badań ; 2. Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań ; 3. Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta ; 4. Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta ; 5. Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra ; V. E-COMMERCE A ZACHOWANIA KONSUMENTÓW (Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Anna Łaszkiewicz): 1. Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu ; 2. E-konsument -jego profil i zachowania rynkowe ; 3. Od e-commerce do mobile i social commerce ; 4. Omnicommerce - odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego ; VI. MEDIA SPOTECZNOŚCIOWE W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW (Marcin Awdziej, Jolanta Tkaczyk): 1. Istota i rodzaje mediów spolecznościowych ; 2. Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów ; 3. Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych ; 4. Model zachowań nabywców w mediach społecznościowych – AISAS ; 5. Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych ; 6. E-WOM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów ; VII. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W OBLICZU KRYZYSU (Tomasz Zalega): 1. Kryzys gospodarczy: Kryzys gospodarczy - podstawowe pojęcia ; Przyczyny kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej ; 2. Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 ; VIII. SENIORZY I SINGLE JAKO PRZYKŁADY SEGMENTÓW KONSUMENTÓW CHARAKTERYSTYCZNYCH DLA WSPÓŁCZESNYCH SPOŁECZEŃSTW (Julita Czernecka, Tomasz Zalega): 1. Zachowania konsumenckie seniorów: Pojęcie osoby starszej ; Styl życia seniorów ; Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów ; Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów ; Wirtualizacja konsumpcji jako wyznacznik zachowań konsumenckich seniorów ; Domocentryzm a zachowania konsumenckie seniorów ; Sprytne zakupy a zachowania konsumenckie seniorów ; Świadoma konsumpcja a zachowania konsumenckie badanych seniorów ; Konsumpcja współpracująca a zachowania nabywcze seniorów ; Etnocentryzm konsumencki a zachowania konsumenckie seniorów ; Zachowania konsumenckie singli: Definicja pojęcia singiel ; Styl życia singli ; Charakterystyka singli jako konsumentów ; IX. ZNACZENIE I ROZWÓJ USŁUG A ZACHOWANIA WSPÓŁCZESNEGO KONSUMENTA (Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk): 1. Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów ; 2. Konsument na rynku usług kulturalnych ; 3. Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie ; 4. Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów ; 10. SEGMENTACJA RYNKU - ANALIZA KRYTYCZNA (Anna Olejniczuk-Merta, Lechostaw Garbarski): 1. Segmenlacja rynku jako podstawa działań marketingowych ; 2. Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania ; 3. Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości ; 4. Segmentacja rynku bazująca na wartościach ; 5. Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-105125 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
I. Potencjał społeczny w organizacji ; II. Praca menedżera ; III. Przywództwo ; IV. Społeczny charakter organizacji ; V. Planowanie zatrudnienia, rekrutacja i selekcja kadr ; VI. Motywowanie pracowników ; VII. Ocena i doskonalenie pracowników ; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84840 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-966 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-967 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dotyczy m.i. Rzeszowskich Juwenaliów.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Współfinansowanie: Fundacja Rozwoju Politechniki Rzeszowskiej
Streszczenie w języku angielskim.
I. ANALIZA ZAKŁÓCEŃ PROCESU PRODUKCYJNEGO W WARUNKACH WZROSTU INDYWIDUALIZACJI WYROBÓW: 1. Wstęp ; 2. Zakłócenia występujące w procesach produkcyjnych ; 3. Przedmiot i zakres badań ; 4. Wyniki i analiza badań ; II. ZASTOSOWANIE WSKAŹNIKA OEE W OCENIE EFEKTYWNOŚCI MASZYNY WYKORZYSTYWANEJ W PROCESIE PRODUKCJI MEBLI – STUDIUM PRZYPADKU: 1. Wstęp ; 2. Zasada kompleksowego utrzymania ruchu (TPM) ; 3. Wskaźnik OEE ; 4. Zastosowanie wskaźnika OEE w wybranym przedsiębiorstwie ; III. INTELIGENTNE MAGAZYNY JAKO INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA W BRANŻY TSL: 1. Wstęp ; 2. Rola magazynu i innowacji ; 3. Sposób funkcjonowania inteligentnych magazynów ; 4. Innowacje wykorzystywane w magazynach ; IV. ZASTOSOWANIE ROBOTÓW W PROCESACH LOGISTYCZNYCH: 1. Wstęp ; 2. Rozwój robotów przemysłowych ; 3. Wykorzystanie robotów w magazynowaniu ; 4. Wykorzystanie robotów w procesach produkcyjnych ; 5. Analiza stanu robotyzacji przemysłowej w Polsce i na świecie ; V. ZASTOSOWANIE ANALIZY ABC/XYZ W ZARZĄDZANIU ZAPASAMI: 1. Wstęp ; 2. Istota zarządzania zapasami 5.3. Metoda ABC/ XYZ ; 4. Analiza ABC/XYZ w przedsiębiorstwie produkcyjnym – studium przypadku ; VI. ZARZĄDZANIE ZAPASAMI WEDŁUG STAŁEGO OKRESU ZAMAWIANIA: 1. Wstęp ; 2. Pojęcie zapasu ; 3. Pojęcie zarządzania zapasami ; 4. Koszty zapasów ; 5. Wskaźniki poziomu obsługi klienta ; 6. Systemy uzupełniania zapasów ; 7. Ekonomiczna liczba dostaw w ciągu roku ; 8. Parametry niezbędne do sterowania systemem stałego cyklu zamawiania towarów ; 9. Obliczanie kosztów zarządzania zapasami. 7. OPAKOWANIA EKOLOGICZNE PRODUKTÓW KOSMETYCZNYCH: 1. Wstęp ; 2. Rewolucja w branży opakowań produktów kosmetycznych ; 3. Oznaczenia opakowań ekologicznych 7.4. Innowacje w branży kosmetycznej – opakowania 4.0 ; 5. Wyniki przeprowadzonych badań własnych ; VIII. ANALIZA CZYNNOŚCI ZABEZPIECZAJĄCYCH IMPREZY MASOWE W KONTEKŚCIE ZAGROŻENIA EPIDEMICZNEGO - BADANIE NA PRZYKŁADZIE RZESZOWSKICH JUWENALIÓW: 1. Wstęp ; 2. Imprezy masowe - aspekty prawne ; 3. Kierowanie tłumem ; 4. Analiza czynności zabezpieczających imprezy masowe na przykładzie Rzeszowskich Juwenaliów ; IX. TRANSFORMACJA LOGISTYKI WOJSKOWEJ: 1. Wstęp ; 2. Geneza i charakterystyka logistyki wojskowej 9.3. Kierowanie systemem logistycznym w SZ RP ; 4. Outsourcing logistyczny w wojsku 9.5. Nowoczesne technologie i automatyzacja w logistyce wojskowej ; 6. Podsumowanie ; X. LOGISTYCZNA OBSŁUGA KLIENTÓW W HANDLU ELEKTRONICZNYM: 1. Wstęp ; 2. Istota logistycznej obsługi klienta ; 3. Elementy logistycznej obsługi klienta ; 4. Mierniki obsługi klienta ; 5. Rozwój e-commerce ; 6. Handel elektroniczny w dobie COVID-19 ; XI. CENTRA LOGISTYCZNE W POLSCE SPEŁNIAJĄCE WYMOGI OGÓLNOEUROPEJSKIE: 1. Wstęp ; 2. Rodzaje i charakterystyka centrów ; 3. Uwarunkowania prawne funkcjonowania centrów logistycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-110308 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
Czas trwania: 7 godz. 33 min 53 s.
Tytuł oryginału: "Contagious : why things catch on" 2013.
Czyta Robert Michalak.
Nagranie w formacie mp3.
W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube. Publikacja zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać. Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele. [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-KM/1646/339 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Na stronie redakcyjnej błędnie przypisany ISBN:978-83-7930-530-8.
Bibliografia na stronach 273-277.
Dla studentów kierunków mających w swych programach zagadnienia związane z branżą noclegową, ze szczególnym uwzględnieniem hotelarstwa.
R. 1. ZAGADNIENIA WPROWADZAJĄCE - ELEMENTY TEORII ZARZĄDZANIA: Charakterystyka zarządzania ; Funkcje zarządzania ; Koncepcja dobrej praktyki zarządzania ; Techniki zarządzania hotelem ; R. 2. PLANOWANIE I ORGANIZOWANIE: Etapy planowania ; Rodzaje planów ; Planowanie strategiczne ; Organizowanie ; R. 3. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W HOTELU: Istota, cele i cechy zarządzania zasobami ludzkimi ; Podział procesu zarządzania zasobami ludzkimi ; Stosunki międzyludzkie ; Kształtowanie zaangażowania pracowników ; Skargi pracowników ; Służba pracownicza ; R. 4. ROLA STANOWISK KIEROWNICZYCH W ZARZĄDZANIU HOTELEM: Przygotowanie do pełnienia stanowisk kierowniczych ; Style i szczeble kierownicze ; Stanowiska kierownicze w hotelu ; Kontrole w hotelu ; Komunikowanie się ; R. 5. WYBRANE KONCEPCJE NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA W HOTELU: Franczyza ; Outsourcing ; Reengineering ; Benchmarking ; Zarządzanie przez cele ; Lean Management (LM) ; Zarządzanie wiedzą (KM) ; Zarządzanie dostawami ; Filozofia kaizen ; Analiza SWOT ; R. 6. ZARZĄDZANIE KOSZTAMI W HOTELARSTWIE: Koszty w hotelu ; Rachunkowość zarządcza w hotelarstwie ; Polityka cenowa ; Metody ustalania cen ; Revenue Management (Yield Management) ; Majątek przedsiębiorstwa ; R. 7. NARZĘDZIA INFORMATYCZNE W ZARZĄDZANIU HOTELEM: Systemy zarządzania budynkiem ; Wybrane systemy w zarządzaniu hotelem ; Internet w hotelu ; R. 8. ZARZĄDZANIE OBSŁUGĄ GOŚCI W HOTELU: Istota obsługi klienta i jej rodzaje ; Typy klientów hotelu i restauracji ; Nowoczesne technologie w procesie obsługi klienta ; Zarządzanie gościnnością ; Standardy jako gwarant powtarzalności jakości ; Hotelowa Księga Standardów ; Kultura przedsiębiorstwa hotelarskiego ; R. 9. ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W HOTELU: Czynniki determinujące poziom usług hotelarskich ; Kompleksowe Zarządzanie przez Jakość - Total Quality Management (TQM) ; System jakości według norm ISO 9000 ; Zarządzanie proekologiczne według ISO 14000 ; Systemy zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności w żywieniu zbiorowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-640.41/.42 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102391 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 196-198.
Status prawny zarządcy nieruchomości ; Zarządzanie małą wspólnotą mieszkaniową ; Zarządzanie dużą wspólnotą mieszkaniową (powyżej siedmiu lokali) ; Inne rodzaje zarządzania nieruchomością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.2 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo informacji i usług w nowoczesnej instytucji i firmie / Andrzej Białas. - Wydanie 2. - 1 dodruk (PWN). - Warszawa : Wydawnictwo WNT, 2017. - 550 stron : ilustracje ; 25 cm.
Na stronie tytułowej: "Wydawnictwo WNT".
Bibliografia na stronach [424]-433. Indeks.
Dla inspektorów bezpieczeństwa, administratorów systemów, audytorów, menedżerów, a także informatyków.
1. Wstęp ; 2. Wprowadzenie do zarządzania bezpieczeństwem informacji i usług ; 3. Normy, standardy i zalecenia ; 4. Ryzyko w sensie ogólnym i technicznym ; 5. Analiza ryzyka i strategie zarządzania nim w teleinformatyce ; 6. Wybrane metody i komputerowe narzędzia wspomagające ; 7. Trójpoziomowy model odniesienia ; 8. System bezpieczeństwa instytucji ; 9. Bezpieczeństwo w instytucji ; 10. Ogólne zasady bezpieczeństwa teleinformatycznego w instytucji ; 11. Wysokopoziomowa (ogólna) analiza ryzyka i wyznaczenie obszarów wymagających ochrony ; 12. Koncepcja hierarchii zasobów ; 13. Przebieg szczegółowej analizy ryzyka w systemach teleinformatycznych ; 14. Wzorce wymagań dotyczących zabezpieczeń ; 15. Wypracowanie strategii wyboru zabezpieczeń ; 16. Ogólne zasady tworzenia architektury bezpieczeństwa na poziomie II i III ; 17. Dobór zabezpieczeń na podstawie zdefiniowanych wymagań ; 18. Polityka bezpieczeństwa teleinformatycznego - ogółu systemów teleinformatycznych w instytucji (poziom II) ; 19. Polityka dotycząca bezpieczeństwa poszczególnych systemów (poziomu III) i plany zabezpieczeń ; 20. Procesy wdrożeniowe ; 21. Czynności powdrożeniowe ; 22. Wnioski i uwagi końcowe; Dodatki: I. Przykład polityki dotyczącej bezpieczeństwa instytucji (poziom I) ; II. Przykład polityki dotyczącej bezpieczeństwa teleinformatycznego instytucji (poziom II) ; III. Przykład polityki dotyczącej bezpieczeństwa systemów informacyjnych instytucji w układzie ISMS ; IV. Specyfikacja zagadnień bezpieczeństwa zawartych w normie PN-ISO/IEC 17799 ; V. Specyfikacja zagadnień bezpieczeństwa organizacyjnego i fizycznego zawartych w raporcie ISO/IEC TR 13335-4. Dobór zabezpieczeń podstawowych według specyficznych cech systemu ; VI. Specyfikacja zagadnień bezpieczeństwa teleinformatycznego zawartych w raporcie ISO/IEC TR 13335-4. Dobór zabezpieczeń podstawowych według specyficznych cech systemu ; VII. Specyfikacja zagadnień bezpieczeństwa w układzie według zagrożeń zawartych w raporcie ISO/IEC TR 13335-4. Dobór zabezpieczeń podstawowych według zagrożeń.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105739 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 141-143.
Publikacja zrealizowana w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 na podstawie umowy o dofinansowanie projektu Nr DPT/BDG-II/POPT/18/19.
I. URBAN LABY - CO TO JEST I JAK DZIAŁAJĄ?: 1. Idea "smart city a urban lab ; 2. Urban lab - definicje ; 3. Koncepcja urban labu ; 4. Kto bierze udział w urban labach? ; 5. Kto tworzy urban laby i nimi zarządza? 6. Kto za to płaci? - finansowanie działalności urban labów ; II. ZAKRESY DZIAŁANIA URBAN LABU: 1. Otwarte dane ; 2. Inkubator innowacji ; 3. Innowacje technologiczne ; 4. Innowacje społeczne ; 5. Zarządzanie przestrzenią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznes z Chińczykami z perspektywy Polaka: dlaczego tyle podmiotów z Chin nie odnosi sukcesu w Polsce? / Kamil Biernat ; Polskie inwestycje w Chinach: sukces, przestrogi i analiza prawna z perspektywy chińskiej / Liwei Cai, Luan Jingxian ; Jak sprawdzić swojego kontrahenta? / Karol Czekałowski ; Przygotowanie dobrej umowy z kontrahentami chińskimi / Kamil Biernat ; Ochrona własności intelektualnej i konsekwencje jej braku / Beata Frenkiel ; Zostałem oszukany! Co mam zrobić? / Karol Czekałowski ; Spory z kontrahentami chińskimi - aspekty praktyczne / Kamil Biernat ; Polsko-chińskie relacje biznesowe na przykładzie polskiego przedsiębiorstwa Amica S.A. / Sofya Chashchina ; Jak rozmawiać z Chińczykami? / Marek Kądzielski ; Jak pracują Chińczycy? / Maria Kądzielska ; Krótka historia bojkotów konsumenckich w Chinach / Stanisław Szufrajda.
Polacy nie są zaznajomieni z chińską kulturą, stylem życia czy sposobem bycia Chińczyków. Chiny kojarzą się nam głównie z fabrykami zachodnich marek oraz firmami typu Huaweii Xiaomi czy sklepami internetowymi Alibaba lub Aliexpress. Wiedza Chińczyków o Polakach jest równie uboga i stereotypowa. Biznesmenów obu państw cechuje wyidealizowane myślenie o tym, jak powinno wyglądać prowadzenie interesów w każdym z krajów. Jak mawiał Sun Tzu: „Kto zna wroga i zna siebie, nie będzie zagrożony choćby i w stu starciach. Kto nie zna wroga, ale zna siebie, czasem odniesie zwycięstwo, a innym razem zostanie pokonany. Kto nie zna ani wroga, ani siebie, nieuchronnie ponosi klęskę w każdej walce”. W tej samej kolejności należy poznać swoich partnerów, siebie, rynek, cele i środowisko biznesowe. Chiny stanowią dla nas ogromną szansę gospodarczą, a kto zrozumie chiński umysł i możliwości płynące ze współpracy z Chińczykami uzyska szanse stworzenia czegoś o czym konkurencja może tylko marzyć. W Polsce są już firmy, które to dostrzegły i urosły z małych spółek do liderów w swojej branży właśnie dzięki ścisłej współpracy z podmiotami chińskimi. Dobrą lekcją dla polskich przedsiębiorców może być podejście firm niemieckich i południowokoreańskich, którym udało się osiągnąć świetne wyniki w Chinach dzięki temu, że po prostu nauczyły się one robić interesy z Chińczykami i dostosowały się do chińskiej kultury biznesowej. Książka składa się z kilkunastu rozdziałów, z których każdy odwołuje się do praktycznej wiedzy i doświadczenia w biznesie z Chińczykami. Duży nacisk jej autorzy kładą na odczarowanie kultury biznesowej Chin i sposobu działania chińskich firm. Książka jest przeznaczona dla przedsiębiorców już działających na rynku chińskim lub rozważających wejście na ten rynek. Publikacja ma wymiar praktyczny i w prosty sposób opisuje zarówno mechanizmy prawne, jak i te pozaprawne. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.5 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111751 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Tytuł oryginału: "The essentials of public relations" 1993.
Bibliografia na stronie [204]. Indeks
1. Co to jest public relations? 2. Strategiczne public relations, sprawy przedsiębiorstwa i sprawy publiczne 3. Public relations a propaganda, reklama, marketing 4. Komunikowanie się z opinią publiczną i wyspecjalizowanymi grupami odbiorców 5. Media relations; 6. Metody działań public relations 7. Tożsamość przedsiębiorstwa (corporate identity) i komunikacja za pomocą środków wizualnych 8. Kontakty ze społecznościami lokalnymi i społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa 9. Badania, pomiary i ocena 10. Wewnętrzne public relations 11. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych 12. Zarządzanie i organizacja public relations 13. Etyka działalności gospodarczej 14. Międzynarodowe public relations i praca w sieci 15. Zarys dziejów public relations 16. Edukacja w zakresie public relations i perspektywy rozwoju kariery zawodowej w tej dziedzinie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak informacji o dostępności: sygn. F.7-65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej