Techniki sprzedaży
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(35)
Forma i typ
Książki
(31)
Poradniki i przewodniki
(12)
Publikacje fachowe
(10)
Audiobooki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(43)
wypożyczone
(5)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(21)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(14)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(7)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(3)
Gębarowski Marcin
(2)
Kawszyn Roman
(2)
Michalak Robert (1968- )
(2)
Morawski Cezary (1954- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Szaran Adam
(2)
Zych Robert
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Anderson James C. (1953- )
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Berger Jonah
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Błaż Agata
(1)
Chwałek Jacek (1953- )
(1)
Czajkowski Adam
(1)
Dickman Robert
(1)
Durand Barbara
(1)
Ehrlich Emil
(1)
Fijor Jan M. (1948- )
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Fournies Ferdinand F
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górniak Stefan (1900-1983)
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Iannarino Anthony
(1)
Jędrzejewska Dorota
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Lees Dan
(1)
Lipa Michał
(1)
Machnik Marcin
(1)
Maxwell Richard
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moulinier René
(1)
Narus James A
(1)
Niemczyk Rafał (1982- )
(1)
Pabian Arnold
(1)
Paszkiewicz Ireneusz
(1)
Pawlikowska-Poleszak Katarzyna (1967- )
(1)
Piotrowska Dorota (tłumacz)
(1)
Piotrowska Monika (ekonomia)
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sasin Maciej
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Soames Nicole
(1)
Sorensen Herb
(1)
Thornely Nick
(1)
Trzcińska-Hildebrandt Agata
(1)
Vaknin Shlomo
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Witek Lucyna
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Załuski Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(35)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(35)
Odbiorca
Handlowcy
(5)
Menedżerowie
(3)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Techniki sprzedaży
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(17)
Poradniki
(8)
Podręcznik
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Psychologia
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta, CRM)
Indeks.
Aby przedsiębiorca mógł czerpać zyski z wartości swojej oferty, musi umieć przekonująco wykazywać i dokumentować jej przewagę nad najlepszymi nawet propozycjami alternatywnymi. Autorzy książki przedstawiają szczegółowy, metodyczny opis zarządzania wartością dla klienta oraz wdrażania go w praktyce. Przybliżają zagadnienie pojęcia wartości i przechodzą dalej aż do kwestii zysków z dostarczanej klientom wartości. Podają również liczne przykłady firm z różnych branż i krajów w celu przejrzystego zilustrowania przedstawionej koncepcji. Dzięki książce można dowiedzieć się, jak; - formułować ofertę opartą na wartości, - uzasadniać i dokumentować wartość swojej oferty, - dostosowywać ofertę do klienta, - opierać sprzedaż na wartości, a nie na cenie. Publikacja pomoże dyrektorom, kierownikom działów marketingu i kierownikom działów sprzedaży czerpać korzyści z wartości oferowanej docelowym klientom przez własną propozycję rynkową, James C. Anderson, Nirmalya Kumar i James A, Narus, naukowcy specjalizujący się w dziedzinie marketingu, rozwijali i doskonalili sposoby podejścia do sprzedaży przez wiele lat, doradzając klientom z różnych rynków oraz badając praktyki zarządzania. [Wolters Kluwer Polska, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Mistrz sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Wydanie 3. rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2014. - 344 strony : ilustracje ; 21 cm + 1 płyta audio (CD).
(Onepress Exclusive)
Zarówno praca sprzedawcy, jak i dystrybutor budujący sprawnie funkcjonującą sieć sprzedaży należą do najlepiej opłacanych zawodów na świecie. Twoje zarobki zależą bezpośrednio od Twoich działań, masz względną niezależność i możesz wpływać na własny czas pracy. Sprzedawca to jeden z tych zawodów, w których pracując ciężko, możesz w krótkim czasie zyskać bardzo wiele, nie tylko finansowo, ale także w sferze rozwoju osobistego. Jednak aby osiągnąć mistrzostwo, potrzeba nieco talentu, sporo determinacji, ogromu ciężkiej pracy i… doświadczonego mentora, który przeszedł wcześniej drogę, którą kroczysz, i zechce podzielić się własnymi obserwacjami. Taką właśnie rolę spełnia ta książka. Autor opisuje w niej swoje wieloletnie doświadczenie w sprzedaży na różnych poziomach i w różnych branżach. W kolejnej już odsłonie poradnika Mistrz sprzedaży zbiera i porządkuje zasady, które prowadzą do sukcesu w sprzedaży, tak aby nie tracić czasu na wyważanie otwartych drzwi, tylko zająć się doskonaleniem własnej postawy i warsztatu pracy. Jeśli chcesz osiągnąć mistrzostwo w sprzedaży, skorzystaj z tej wiedzy. Dołączona do książki płyta CD zawiera wywiady z najlepszymi polskimi sprzedawcami. [Wydawnictwo Helion, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
Czas trwania: 7 godz. 33 min 53 s.
Tytuł oryginału: "Contagious : why things catch on" 2013.
Czyta Robert Michalak.
Nagranie w formacie mp3.
W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube. Publikacja zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać. Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele. [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-KM/1646/339 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Virtual selling : a quick-start guide to leveraging video, technology, and virtual communication channels to engage remote buyers and close deals fast" 2020.
Na okładce nazwa oryginalnego wydawcy: Wiley.
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną! W książce między innymi: sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji, zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji, efektywne strategie docierania do trudno dostępnych interesariuszy, różne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej, pięć C sprzedaży społecznościowej, łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży. [Helion, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Teorie komunikacji marketingowej 2. Instrumenty komunikacji marketingowej 3. Reklama w mediach drukowanych 4. Reklama telewizyjna, radiowa i kinowa 5. Reklama zewnętrzna 6. Public relations i wizerunek firmy 7. Marka, opakowanie, merchandising wizualny 8. Wystawy i targi 9. Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych 10. Promocja sprzedaży 11. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą 12. Przyszłość komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91483 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesny sklep / Jacek Chwałek. - Warszawa : WSziP, 1993. - 138 s., [8] k.tabl. : fot.kolor., rys. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż bez sprzedawania : psychologia dobrego wpływu na klienta / Paweł Fortuna. - Wydanie 1. - 5. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 364, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 359-[365].
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia albo fantastycznej oferty telewizji kablowej?). Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizację w przestrzeni handlu takich wartości jak uczciwość i prawda, działanie pozbawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów. [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111623 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kolekcja Business Week : edycja polska)
(Seria Kluczowa)
(Warsztaty Menedżera McGraw-Hill ; t. 8)
Tytuł oryginału: "Why customers don't do what you want them to do" 2003.
Tytuł grzbietowy: 24 najtrudniejsze problemy w sprzedaży.
Dla menedżerów.
To, czym się zajmujesz, narzuca pewne zasady spotkania z klientem, jednak ostatecznie to od niego zależy twój sukces- Aby go odnieść, musisz się nauczyć skutecznie sprzedawać, czyli na każdym etapie procesu wpływać na to, by klient postąpił zgodnie z twoimi oczekiwaniami. W tej książeczce nie prezentujemy tanich chwytów i trików, lecz konkretne działania, które poważnie zwiększą szansę na podjęcie przez klienta decyzji o zakupie i złożeniu przezeń zamówienia. Ferdinand-Fournies jest cenionym na świecie wykładowcą w zakresie sprzedaży; jego praktyczne rady pomogą ci przezwyciężyć 24 uważane powszechnie za najtrudniejsze problemy związane ze sprzedażą. [Wydawnictwo Studio Emka, 2005]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dot. produktów terytorialnych gmin woj. podkarpackiego (s. 289-292).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści również ang.
Działania marketingowe MŚP na polskim rynku ; Oczekiwania Polaków wobec wybranych marketingowych bodźców komunikacyjnych (na przykładzie jagnięciny) - wyniki badań empirycznych ; Determinanty racjonalnego prowadzenia sprzedaży osobistej na rynkach zagranicznych ; Działania marketingowe w rozwoju innowacyjnych form powiązań integracyjnych w agrobiznesie ; Znaczenie dystrybucji bezpośredniej w komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem ; Kształtowanie produktu przez operatorów logistycznych ; Technologia tworzenia poszerzonej rzeczywistości jako nowe narzędzie marketingowe ; Trudności pomiaru wybranych wymiarów marketingowej postawy oraz marketingowej wiedzy pracowników organizacji ; Pożądane, rzeczywiste i niechciane oblicza marketingu ; Znaczenie konsumenckiej aktywności on-line dla działań marketingowych przedsiębiorstw rynku IT ; Uwarunkowania wyróżniające marketing wielopoziomowy na rynku światowym ; City placement - istota zjawiska oraz znaczenie w działaniach promocyjnych polskich miast ; Polski rynek badań marketingowych - stan obecny i kierunki zmian w obszarze podmiotów i metod ; Zakupy grupowe a strategia budowania lojalności klienta ; Promocja projektów miast na przykładzie CIVITAS RENAISSANCE w Szczecinku ; Zastosowanie instrumentów promocji handlowej przez producentów sektora alkoholi wysokoprocentowych ; Turystyka a działalność marketingowa miasta ; Etyczne dylematy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Podstawy koszalińskich konsumentów względem reklam telewizyjnych w świetle badania sondażowego ; Akademickie centra wspierające przedsiębiorczość jako szansa na kreowanie pozytywnego wizerunku i uzyskanie przewagi uczelni ; Działania z zakresubudowania długotrwałych relacji z klientami podejmowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne prowadzące działalność na terenie Polski ; Efekty promocji marketingowej na przykładzie rozgłośni radiowej ; Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook ; Przydatność wybranych mierników lojalności do predykcji reakcji klientów na podwyżkę opłaty za usługę bankową ; Rola event marketingu w kształtowaniu marki regionu ; Wizerunek instytucji finansowych na przykładzie PKO Banku Polskiego i Alior Banku ; Koncentracja na kliencie kluczem dobrej strategii marketingowej. Rozważania na przykładzie dwóch wybranych firm telekomunikacyjnych ; Kształtowanie i utrzymywanie wizerunku marki w dobie marketingu 3.0 ; Dystrybucja produktów w marketingu terytorialnym ; Polskie przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Architektura strategii marketingowych ; Cause Branding jako skuteczny sposób budowania wartości marki ; Nowe instrumenty skutecznej kampanii promocyjnej ; Sprzedaż bezpośrednia jako forma dywersyfikacji działalności rolników-przedsiębiorców ; Obraz rodziny w reklamach prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98584 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 185-191.
1. Nowoczesne formy promocji w procesie komunikacji marketingowej - Model komunikacji marketingowej - zmiany na rynku mediów oraz szum informacyjny - Postawy społeczne a "tradycyjne" sposoby komunikacji - Ambient media - niestandardowe formy przekazu 2. W kinie, prasie, radiu i telewizji - Product placement - Przekaz podprogowy - Reklama porównawcza - Reklama kontrowersyjna - Ambush marketing 3. W punktach sprzedaży - Marketing zapachowy - Audiomarketing - Visual merchandising - Niestandardowa reklama wewnętrzna 4. Przed monitorem komputera - Advergaming - Marketing wirusowy - Desktop marketing - Podcasting 5. Na otwartej przestrzeni - Wydarzenia marketingowe - Field marketing - Niekonwencjonalna reklama zewnętrzna 6. W podróży - Reklama tranzytowa - Reklama w pojazdach i na biletach 7. W bezpośredniej rozmowie lub przez telefon - Przekaz ustny - Marketing mobilny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91428 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak sprzedawać towary / Stefan Górniak, Emil Ehrlich. - Warszawa : Wydaw. Andrzej Bonarski, 1990. - 170 s. : faks., fot., portr. ; 20 cm.
(Biznes ; 2)
Przedr. fotooffs., oryg. : Lwów ; Warszawa : Książnica "Atlas", [1938]. - Tyt. okł. oraz tyt. na dodatkowej k. tyt. : Jak sprzedać
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-69484 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Poprz. wyd. pt.: Handlowanie to gra czyli Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta.
CZĘŚĆ I PODSTAWOWE REGUŁY GRY HANDLOWEJ: 1. Jak zrozumieliśmy, że handlowanie to gra? ; Dlaczego klienci grają? ; 2. Filozofia handlowania: najważniejsze jest zadowolenie klienta: Pozytywna transakcja handlowa ; Rozmawiaj o potrzebach i obawach klienta. Zrozum jego interesy ; 3. Najważniejsze "narzędzia" poznawania i rozumienia interesów klienta: Trudne pytania. Nie daj się zbyć byle czym ; Parafraza. Jak słuchać i nie wchodzić z klientem w polemikę? ; Parafraza. I co dalej? ; CZĘŚĆ II DEBIUTY HANDLOWE: 4. Pierwszy kontakt z klientem ; 5. Zbuduj ludzki kontakt i zainteresuj się potrzebami klienta ; 6. Debiutowe gry klienta: Gra "Nie mam czasu" ; Gra "To mnie nie interesuje" ; Przejmowanie klienta od konkurencji ; Gra "Interesuje mnie wyłącznie..." ; 7. Typy klienta. Jak je rozpoznać i dopasować się do nich?: Komu pozostawiać wybór, a komu polecać? (JA - INNI) ; Komu przypominać o jego celach, a komu dawać gwarancje? (CELE - PROBLEMY) ; Jak radzić sobie z klientem, który gotów jest kupić wszystko i jak docenić klienta krytykującego? (ZGODNY - NEGUJĄCY) ; Klient SYSTEMATYCZNY i klient CHAOTYCZNY ; Klient OSOBISTY i klient RZECZOWY ; CZĘŚĆ III GRA ŚRODKOWA. CO OSŁABIA HANDLOWCA I JAK WYKORZYSTUJĄ TO KLIENCI?: 8. Mity i stereotypy działania handlowca: Mit pośledniości zawodu sprzedawcy ; Stereotyp obowiązującej postawy ; Mit ceny ; Jak przeciwstawiać się mitowi ceny? ; Mit, że konkurencja jest tylko zagrożeniem ; Mit, że klient ma nieograniczone możliwości wyboru ; 9. Trudne zagrywki klienta wykorzystujące stereotypy i lęki handlowca: Straszenie konkurencją ; Mamienie dużym i długotrwałym kontraktem ; Ultimatum, czyli "ostateczne warunki" ; Presja czasu ; Osobisty atak na handlowca lub jego firmę ; Jaką mam pewność, że mi się to opłaca? ; Niezwykłe mamienie kontraktem (Wspólne lizanie loda) ; Rozmiękczenie i niespodziewany atak (Dr Jeckyll i Mr. Hyde) ; Odwołanie się do lojalności i honoru handlowego (Twój wspólnik już mi obiecał) ; Wykorzystanie interesów handlowca (Nie mam żadnych zastrzeżeń, ale...) ; Fałszywa informacja (Zostawiony notes) ; Co nas najbardziej trafia w zagrywkach klienta? ; 10. Zachowania asertywne. Sposoby radzenia sobie z typowymi grami klienta: Stawianie granic klientowi ; Asertywne stawianie granic ; Kiedy musisz lub chcesz odmówić klientowi (Zdarta płyta handlowca) ; Asertywne, profesjonalne reakcje na krytykę klienta ; Zasady postępowania wobec uzasadnionej reklamacji klienta ; Ogólną krytykę sprowadzaj do konkretów (Poszukiwanie krytyki) ; Co robić, gdy klient czepia się szczegółów i osłabia Cię, wytykając niedoskonałości? (Zamglanie) ; Zamiana oceny na opinię ; CZĘŚĆ IV KOŃCÓWKI W NEGOCJACJACH. ZAPOMNIANA SZTUKA TARGOWANIA: 11. Targuj się, dając klientowi satysfakcję ; CZĘŚĆ V JAK UTRZYMAĆ ENTUZJAZM HANDLOWY?: 12. Osłabiony handlowiec. Co z nim robić?: "Zatrucie handlowe" ; "Osłabiacze" w firmie ; 13. Jak budować pozytywne nastawienie? ; Umiejętności i aktywność ; Masz tyle, ile myślisz, że masz (Wiara czyni cuda) ; Odporność na "śmieć informacyjny" ; Mierz wysoko i podejmuj nowe wyzwania ; Bierz odpowiedzialność za swój rozwój zawodowy ; Kilka sposobów na przeciwdziałanie "zatruciu" handlowca ; Złote myśli smerfów-ważniaków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-101932 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozszyfruj klienta : sprzedawaj więcej / Łukasz Hodorowicz. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2022. - 219, [1] strona : wykres ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 219-[220].
Czego chce klient ; Uwaga! Produkt ; Decyzja ; Zakup ; Po zakupie.
Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ? odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania z usługi. Ten schemat, oddający proces podejmowania decyzji przez konsumentów, działa właściwie w wypadku każdego człowieka i w odniesieniu do dowolnego zakupu - po prostu jest uniwersalny. Najlepsi handlowcy doskonale wiedzą, że aby osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie ? w tej książce bowiem znajdziesz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, ale też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych! [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111747 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz / Anthony Iannarino ; [przekład Michał Lipa]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 1 płyta audio CD (7 godz. 23 min 18 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 7 godz. 23 min. 18 s.
Tytuł oryginału "The only sales guide you'll ever need" 2016.
Czyta Robert Michalak.
Nagranie w formacie mp3.
Anthony Iannarino zamiast mówić to, co chcemy usłyszeć, i wciskać nam kolejny poradnik typu "jak szybko się wzbogacić" albo "jak zrzucić wagę bez ćwiczeń, podwajając spożycie węglowodanów", skupia się na tym, co łączy wszystkich skutecznych sprzedawców na świecie, bez względu na branżę i organizację, w której pracują: na ich cechach osobowości oraz posiadanych umiejętnościach. Opisuje szczegółowo dziewiętnaście takich cech i umiejętności najwybitniejszych sprzedawców, w tym: samodyscyplinę, czyli dotrzymywanie zobowiązań podejmowanych wobec siebie i innych; odpowiedzialność, czyli przyznawanie się do osiąganych wyników; konkurencyjność, czyli otwartość na rywalizację zamiast strachu przed nią; pomysłowość, czyli umiejętność tworzenia wyjątkowego rozwiązania na bazie wyobraźni, doświadczenia i wiedzy; opowiadanie historii, czyli budowanie mocnych relacji poprzez prezentowanie opowieści, w których klient jest bohaterem a sprzedawca jego przewodnikiem; diagnozowanie, czyli zaglądanie pod podszewkę rzeczywistości w celu zrozumienia prawdziwych wyzwań i potrzeb klienta. Kiedy już poznasz najważniejsze strategie zaprezentowane przez Iannarino, będzie ci znacznie łatwiej wybrać konkretne taktyki sprzedaży twojego produktu swoim klientom. Bez względu na to, czy obsługujesz wielkie korporacje, małe firmy, czy klientów indywidualnych, będziesz raz po raz wracał do tej książki po sprawdzoną wiedzę, wypróbowane strategie i naprawdę użyteczne wskazówki. [MT Biznes, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/901/658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Bibliografia na stronach 206-208.
„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę! - Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu. - Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet). - Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem. - Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym. - Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta. [Edgard, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki obrony ceny : jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny / Roman Kawszyn, Adam Szaran. - Wydanie uaktualnione i rozszerzone. - Warszawa: MT Biznes, 2022. - 124 strony : ilustracje ; 22 cm.
Techniki obrony ceny, czyli wstęp do wstępu ; Wstęp, czyli o tym, dlaczego sprzedajesz ; Badanie potrzeb, czyli początek obrony ceny ; Prezentacja oferty i jej wpływ na postrzeganie i obronę ceny ; Opinia klienta i jej brak ; Za drogo! czyli czas na racjonalizację ; Straszą konkurencją? To się nie bój ; Finalizacja ; Zakończenie, czyli rozwijaj się!
„Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” – to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap obrony ceny pojmuje się jako moment obiekcji, w którym klient mówi do sprzedającego: „Ta cena jest za wysoka. Czy możemy coś z nią jeszcze zrobić?” lub też wprost: „To dla nas za drogo”. Jednak rzeczywista obrona ceny jest wpisana w cały proces sprzedaży. Na etapie badania potrzeb sprytny klient stara się wywrzeć wpływ na handlowca i na pytanie: „Co jest dla pana ważne?” odpowiada „cena”. Na etapie prezentacji oferty znów niepozornie, ale w sposób skuteczny handlowiec może obronić cenę. Jeśli umie wywołać pragnienie posiadania czy współpracy – schodzi ona na dalszy plan. Traci swoją ważność. Lecz jakich konkretnych technik użyć, aby obronić cenę i by klient przystał na naszą propozycję? Znajdziecie je w niniejszej książce. To już drugie - uaktualnione i rozszerzone - wydanie Technik obrony ceny, które zawiera dużo nowego, skutecznego materiału. Roman Kawszyn i Adam Szaran porządkują w niej sprzedaż w taki sposób, by czytelnik widział, co się składa na obronę ceny, jak owa obrona przebiega i jak konkretnie tego dokonać. Prezentują też propozycje technik na każdy z etapów sprzedaży. Konkrety, schematy odpowiedzi, algorytmy lingwistyczne – to wszystko znajdziesz w tej książce, i dzięki nim będziesz wiedzieć jak właściwe reagować, gdy klient neguje cenę. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111733 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Program distance seller.
"Nie da się sprzedawać zdalnie". Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. "A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe". Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią "Distance Seller" - kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta "na odległość" zawarli w książce "Techniki sprzedaży zdalnej". [MT Biznes, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym są techniki sprzedaży ?; 2. Porozumiewać się lepiej; 3. Ty jako sprzedawca; 4. Działaj, aby wywrzeć wpływ. Psychologia klienta; 5. Zrozumieć się. Postawy rządzące komunikacją; 6. Wyznacz sobie cel; 7. Zaczynamy rozmowę; 8. Mowa ciała; 9. Przygotuj rozpoznanie; 10. Nakłoń do mówienia. Techniki komunikacji; 11. Od rozpoznania do wyrażenia potrzeby; 12. Przygotuj argumentację; 13. Twoja propozycja; 14. Argumentacja; 15. Mów; 16. Przyczyny i sposoby reagowania na sprzeciw i przeszkody; 17. Techniki obrony i odpowiedzi na zarzuty. Przykłady; 18. Obrona ceny; 19. Targowanie się; 20. Jak zakończyć sprawę; 21. Zakończenie. W centrum sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej