Perswazja
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(39)
Forma i typ
Książki
(36)
Poradniki i przewodniki
(14)
Audiobooki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(38)
wypożyczone
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(22)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(15)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(5)
Goldstein Noah J
(3)
Martin Steve J
(3)
Batko Andrzej
(2)
Borg James
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Drozdowski Krzysztof Jan
(2)
Lipa Michał
(2)
Mikołajewska Agnieszka
(2)
Stelmach Jerzy (1954- )
(2)
Tokarz Marek
(2)
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Basu Rintu
(1)
Bogucka-Steczek Masza
(1)
Brent Mike
(1)
Cioch Agnieszka
(1)
Czajkowski Adam
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Dickman Robert
(1)
Dutton Kevin (1967- )
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Frank Jerome D. (1909-2005)
(1)
Frank Julia B
(1)
Gaj Jacek (1938- )
(1)
Gladwell Malcolm (1963- )
(1)
Greene Robert
(1)
Greene Robert (1959- )
(1)
Grzegołowska-Klarkowska Helena
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Horn Sam
(1)
Knap Jacek
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowalski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Lakhani Dave (1965- )
(1)
Machnik Marcin
(1)
Madejski Radosław
(1)
Maxwell Richard
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Mleczko Andrzej (1949- )
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Paszkiewicz Ireneusz
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Pratkanis Anthony R. (1957- )
(1)
Radzicki Józef
(1)
Reszka Paweł (1969- )
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Ryłko-Kurpiewska Maria Anna
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Skarżyńska Krystyna (psycholog)
(1)
Soames Nicole
(1)
Sokołowski Marek (1962- )
(1)
Speakman James (1968- )
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof (1965- )
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Szuster Marcin
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Trzcińska-Hildebrandt Agata
(1)
Vaknin Shlomo
(1)
Walewicz-Kuc Anna
(1)
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Załuski Grzegorz
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Śmietana Rafał
(1)
Żurek Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(35)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Temat
Kobieta
(5238)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Perswazja
(-)
Rodzina
(3657)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2552)
Relacje międzyludzkie
(2441)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2107)
Powieść amerykańska
(2016)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1884)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1310)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1289)
Życie codzienne
(1246)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1116)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1053)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Wsie
(987)
Władcy
(987)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(947)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(942)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Powieść obyczajowa amerykańska
(881)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(850)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(830)
Turystyka
(824)
Koty
(817)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(810)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(780)
Podróże
(727)
Wychowanie w rodzinie
(719)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Postawy
(711)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(687)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(664)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(649)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(640)
Miasta
(639)
Społeczeństwo
(636)
Wychowanie
(636)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(605)
Mężczyzna
(604)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(15)
Poradniki
(6)
Opracowanie
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Książki mówione
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(12)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
39 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Persuasion skills black book : practical NLP language patterns for getting the response you want" 2009.
Na okładce: Jak sprawić, by Twój rozmówca miał szczerą ochotę zrobić to, na czym Ci zależy? Jak zgodzić się z każdym i mimo wszystko postawić na swoim? Jak posługiwać się prostymi słowami, by wywierać większy wpływ na innych? Jak wzbudzać zaangażowanie za pomocą zaawansowanych umiejętności perswazji?
OSTRZEŻENIE: Wiedza zawarta w tej książce jest narzędziem niebezpiecznym, o bardzo dużym polu rażenia. Przedawkowanie i stosowanie wbrew zaleceniom może zagrażać Twojemu życiu lub zdrowiu! Ta wyjątkowa książka stanowi podręcznik do szybkiej nauki najpotężniejszych wzorców językowych. Wzorców, które możesz wykorzystywać we wszystkich praktycznie sytuacjach życiowych, osiągając zawsze najlepsze efekty. Istota rzeczy, narzędzia i strategie, których nauczy Cię ta księga, są przekazywane w taki sposób, że świadomie zdobywana wiedza i nieświadomie nabywane przez Ciebie umiejętności będą się harmonijnie rozwijać od pierwszych stron lektury. Zostań tajemnym mistrzem perswazji na własnych warunkach - siedząc wygodnie w domu i ucząc się o dowolnie wybranej porze. Mendżerowie - dowiedzcie się, jak skutecznie motywować swoje zespoły! Rodzice - nauczcie się ośmielać i wspierać swoje dzieci! Nauczyciele - przekonajcie się, jak sprawić, by Wasi uczniowie angażowali się w naukę. Handlowcy - poznajcie niezawodne sposoby na dochodzenie do "tak". Pary - zdobądźcie umiejętność wzmacniania i pielęgnowania Waszego związku. Single - przeczytajcie, jak przyciągać najlepszych partnerów i robić na nich dobre wrażenie. Podwładni - przyswajajcie metody zarządzania swoim szefem i awansowania. Klienci - sprawiajcie, aby Wasze reklamacje były należycie rozpatrywane. [Helion, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Haker umysłów / Andrzej Batko. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 160 stron ; 22 cm.
(Onepress Power)
Na okładce: Jak za pomocą NLP, hipnozy i psychologii wywierania wpływu kontrolować umysły innych ludzi oraz zbudować w swoim umyśle antymanipulacyjny firewall.
I. Jak zostać hakerem ludzkich umysłów? ; II. Na czym polegają sprzedaż, marketing i prezentacja perswazyjna ; III. Jak napisać ogłoszenie dla ludzkiego umysłu. I po co? ; IV. Jak przyciągnąć, pochwycić i zatrzymać uwagę słuchacza lub czytelnika? ; V. Pobudź jego wyobraźnię tak, aby myśli pobiegły z góry wybranym przez Ciebie torem ; VI. Kotwice, czyli "nasza piosenka" ; VII. Nakarm umysł świadomy tak, aby mógł zaakceptować nieświadome pragnienie ; VIII. Wzmocnij atrakcyjność swojej oferty i przypomnij, co klient dostaje za swoje pieniądze ; IX. Narzędziownia ; X. Czytanie tej książki niczego nie zmieni w Twoim życiu... ; XI. Trening umiejętności perswazyjnych ; XII. Trening mentalny, czyli jak kontrolować swoje emocje i reakcje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.96 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
CD
W koszyku
Na płycie: fragmenty warsztatu prowadzonego przez A. Batko (m. in. fragm. relaksującej indukcji hipno- tycznej)
1. Magia słowa 2. Jak naprawdę działają słowa? 3. W jaki sposób łączniki wpływają na doświadczenie? 4. Tajemnicza moc implikacji 5. Odkryj potęgę presupozycji 6. Metafory 7. Metaprogramy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1. Siła perswazji: Empatia i szczerość czynią cuda ; 2. Dobry słuchacz: Dlaczego uważne słuchanie jest kluczowe ; 3. Proszę o uwagę: Utrzymanie uwagi innych osób ; 4. Język ciała: Jak odczytywać niewerbalne sygnały od innych i samemu wysyłać właściwe ; 5. Magia pamięci: Znaczenie dobrej pamięci i sposoby jej usprawniania ; 6. Siła psycholingwistyki: Sukces zależy od wypowiedzenia odpowiednich słów w odpowiednim czasie ; 7. Skuteczna komunikacja przez telefon: Jak efektywnie korzystać z telefonu i dobrze oceniać sytuację ; 8. Negocjacje przynoszące obopólne korzyści: Zasady psychologiczne leżące u podstaw sztuki negocjacji ; 9. Ludzie trudni i ich zachowanie: O kim mowa? ; 10. Spektrum osobowości: W jaki sposób umiejętnie identyfikować typy osobowości i radzić sobie z nimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1. Siła perswazji: Empatia i szczerość czynią cuda ; 2. Dobry słuchacz: Dlaczego uważne słuchanie jest kluczowe ; 3. Proszę o uwagę: Utrzymanie uwagi innych osób ; 4. Język ciała: Jak odczytywać niewerbalne sygnały od innych i samemu wysyłać właściwe ; 5. Magia pamięci: Znaczenie dobrej pamięci i sposoby jej usprawniania ; 6. Siła psycholingwistyki: Sukces zależy od wypowiedzenia odpowiednich słów w odpowiednim czasie ; 7. Skuteczna komunikacja przez telefon: Jak efektywnie korzystać z telefonu i dobrze oceniać sytuację ; 8. Negocjacje przynoszące obopólne korzyści: Zasady psychologiczne leżące u podstaw sztuki negocjacji ; 9. Ludzie trudni i ich zachowanie: O kim mowa? ; 10. Spektrum osobowości: W jaki sposób umiejętnie identyfikować typy osobowości i radzić sobie z nimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-95303 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The small big : small changes that spark big influence" 2014.
Indeks.
Każdy z nas od czasu do czasu zmuszony jest przekonać kogoś do czegoś - szefa, współpracownika, klienta, partnera, dziecko, sąsiada, a nawet przyjaciela. Sami również nieustannie spotykamy się z próbami wywarcia na nas wpływu przez innych. Co zrobić, aby osiągnąć zamierzony cel? Jak skutecznie przekonywać? Jaka mała, z pozoru nieistotna, zmiana ułatwi nam uzyskanie lepszego efektu? W swojej najnowszej książce Robert B. Cialdini i współautorzy pokazują nam, jak to zrobić, i wyjaśniają, jakie mechanizmy powinniśmy wdrożyć do naszej codziennej komunikacji. Czerpiąc z szeroko zakrojonych badań dotyczących perswazji, prowadzonych w zakresie neurobiologii, psychologii poznawczej, psychologii społecznej i ekonomii behawioralnej, przedstawiają aktualną wiedzę i praktyczne zalecenia. Co najważniejsze, autorzy proponują wiele małych zmian (ponad 50 przykładów), które przyczyniają się do spektakularnych wyników, odwołując się do głęboko zakorzenionych ludzkich motywacji. Udowadniają, że małe zmiany przynoszą WIELKIE efekty. Poznaj siłę małych zmian: osiągnij zamierzone cele; obroń się przed perswazją; zbuduj pozytywne i silne relacje; skuteczniej wywieraj wpływ na innych. [Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Pre-suasion : a revolutionary way to influence and persuade" 2016.
Bibliogr. s. [293]-336. Indeksy.
Tytuł oryginału: Pre-suasion : a revolutionary way to influence and persuade.
PRESWAZJA: WSTĘPNE KIERUNKOWANIE UWAGI: Preswazja: wprowadzenie ; Uprzywilejowane momenty ; Ważność uwagi to... ważność ; To, co ogniskuje uwagę, ma moc sprawczą ; Władcy uwagi 1: antraktory ; Władcy uwagi 2: magnetyzery ; PROCESY: ROLA SKOJARZEŃ: Prymat skojarzeń: znajduję związki, więc myślę ; Geografia perswazji: wszystkie dobre miejsca, wszystkie dobre ślady ; Mechanika preswazji: przyczyny, ograniczenia i korekty ; NAJLEPSZE PRAKTYKI: OPTYMALIZACJA PRESWAZJI: Sześć głównych dróg do zmiany: szerokie bulwary jako sprytne skróty ; Jedność 1: bycie razem ; Jedność 2: działanie razem ; Preswazja a etyczne postępowanie ; "Postswazja": trwałość wywołanych zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104571 (1 egz.)
Książka
Audiobook
CD
W koszyku
(Onepress Classic)
Tytuł oryginału: "Influence (Principles of ethical influence)" 2003.
Książka ukazała się w komplecie z wersją dźwiękową na 2 dyskach CD.
Dr Robert Cialdini jest obecnie najczęściej cytowanym żyjącym psychologiem społecznym, specjalizującym się w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji. Amerykański "Harvard Business Review" w uznaniu wielkiego znaczenia przełomowych prac dr. Cialdiniego umieścił je na liście "Breakthrough Ideas for Today’s Business Agenda". Psychologia na Twoich usługach. Chcesz nakłonić kogoś do trwałej zmiany poglądów? Chcesz zbudować silne relacje zawodowe i osobiste? Chcesz wpłynąć na czyjeś postępowanie i podejmowane decyzje? Chcesz przekonać ludzi, że Twoja oferta jest wyjątkowa i niepowtarzalna? Chcesz dowiedzieć się, jak być lubianym, cenionym i podziwianym? Chcesz nauczyć się negocjować, by osiągać więcej, niż początkowo zakładałeś? Chcesz wiedzieć, jak już nigdy nie dać się nabić w butelkę? [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [167]-169. Indeksy.
1. Wprowadzenie: znaczenie wywierania wpływu; 2. Zrozumienie środowiska wywierania wpływu: ogólny obraz; 3. Postawy i umiejętności związane z wywieraniem wpływu: co wnosisz do grupy?; 4. Styl wywierania wpływu: twardziel, najlepszy kumpel, słoń w składzie porcelany czy idealista?; 5. Świadomość innych: "Postawić się w ich sytuacji"; 6. Metody i techniki: jak korzystać z dostępnych narzędzi; 7. Wybór i wprowadzenie w życie własnej strategii wywierania wpływu: zastosowanie praktyczne; 8. Podsumowanie: wskazówki, techniki i przesądy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93413 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Indeks.
Tytuł oryginału: "Flipnosis : the art of split-second persuasion" 2010.
Czy ktoś mógłby nas nakłonić do zrobienia czegoś, na co nie mamy ochoty? Czy potrafimy wywierać wpływ na innych? Takie kwestie nurtują całe nowoczesne społeczeństwo i leżą u podstaw polityki, biznesu, reklamy, a nawet dziennikarstwa. Kevin Dutton w swej znakomitej książce odsłania arkana tajemnej sztuki wpływania na ludzi, którą nazywa flipnozą. Flipnoza jest szczególną odmianą perswazji. Jej okres wylęgania trwa zaledwie kilka sekund, a niezwykła moc pozwala w mgnieniu oka zawładnąć najbardziej przenikliwym umysłem. To psychologiczna tajna broń, która umożliwia przypieczętowanie każdej umowy, ale w niepowołanych rękach jest śmiertelnie niebezpieczna. Flipnoza to mistrzostwo w panowaniu nad umysłami. Bazując na przełomowych odkryciach naukowych i spotkaniach z największymi mistrzami perswazji – od polityków, speców od reklamy i handlowców po mroczne ale fascynujące postacie oszustów, seryjnych morderców i psychopatów – Dutton po raz pierwszy ujawnia psychologiczne DNA oddziaływania na ludzi, a z jego oryginalnej i odkrywczej książki każdy może się nauczyć, jak zwiększyć swoją siłę przekonywania. [Muza, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [183]-202.
I. Pomiędzy wpływem, manipulacją a poznaniem ; II. Medialne ośrodki perswazji ; III. Elementarne figury perswazji na przykładzie filmu reklamowego ; IV. Uwiedź mnie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92362 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II ; 118)
Tytuł okładkowy i grzbietowy: Obrona przed wpływem telewizji.
Bibliografia na stronach [193]-210.
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. PERSWAZYJNE ODDZIAŁYWANIE TELEWIZJI: 1. Charakterystyka przekazów telewizyjnych ; 2. Przekaz telewizyjny jako komunikat perswazyjny ; 3. Peryferyjny tor kształtowania postaw wobec treści przekazów telewizyjnych ; R. II. OBRONA PRZED PERSWAZYJNYM WPŁYWEM TELEWIZJI: 1. Zjawisko obrony przed perswazją ; 2. Nieufność wobec telewizji i reaktancja psychiczna ; 3. Odporność na perswazję ; 4. Modyfikacja postaw ukształtowanych w kontakcie z przekazem telewizyjnym ; R. III. PROCESY MODYFIKACJI POSTAW WOBEC TREŚCI WIADOMOŚCI TELEWIZYJNYCH - BADANIA WŁASNE: 1. Założenia i hipotezy badawcze ; 2. Badania wstępne - przygotowanie eksperymentalnego materiału audiowizualnego ; 3. Eksperyment 1 - Modyfikacja postawy wobec treści wiadomości telewizyjnej jako korekta efektu asymilacji ; 4. Eksperyment 2 - Modyfikacja postawy wobec treści wiadomości telewizyjnej jako korekta efektu kontrastu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108404, A-92716 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89610 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
CZĘŚĆ PIERWSZA MANIACY, PIONIERZY I INNI GENIUSZE MNIEJSZEGO FORMATU: Siła perswazji. Ron Popeil i podbój amerykańskiej kuchni, Zagadka keczupu. Dlaczego na rynku możemy kupić tak wiele gatunków musztardy, lecz tylko jeden rodzaj keczupu?, Jak inwestować, żeby nie popłynąć. Nassim Taleb zmienia nieuchronność katastrofy w strategię inwestycyjną, Prawdziwe oblicze. Farba do włosów i nieznana historia powojennej Ameryki, Błąd Johna Rocka. Czego twórca pigułki antykoncepcyjnej nie wiedział o kobietach?, Co widział pies?. Cesar Millan - mistrz mowy ciała ; CZĘŚĆ DRUGA TEORIE, PROGNOZY I DIAGNOZY: Tajemnice poliszynela. Enron, wywiad i zagrożenia spowodowane nadmiarem informacji, Milion za Murraya. Dlaczego problemy takie jak bezdomność tatwiej rozwiązać, niż je opanować?, Zdjęcie prawdę ci powie. Tam, gdzie wzrok nie sięga - mammografia i rozpoznanie z powietrza, Dobry zwyczaj - nie pożyczaj. Czy oskarżenie o plagiat musi zrujnować nam życie?, Łączenie kropek. Paradoksy reformy wywiadu, Sekrety niepowodzeń. Dlaczego niektórzy ludzie nie wytrzymują napięcia, a innych ogarnia panika?, Eksplozja. Kto ponosi winę za katastrofę Challengera? Nikt, i lepiej żebyśmy się z tym pogodzili ; CZĘŚĆ TRZECIA OSOBOWOŚĆ, CHARAKTER I INTELIGENCJA: Niektórzy dojrzewają później. Dlaczego każdy geniusz musi być cudownym dzieckiem?, A może ten się nada?. Skąd wiemy, kogo przyjąć do pracy?, Niebezpieczne umysły. Profilowanie przestępców dla opornych Mit talentu. Czy przypadkiem nie przeceniamy bystrych ludzi?, Koledzy bez szkolnej ławy. Czego naprawdę dowiadujemy się z rozmów kwalifikacyjnych?, Sztuka uogólnień. Co pitbulle mówią nam o przestępczości?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jak zwiększyć siłę przekonywania, przysparzając kłopotu odbiorcom? 2. Co może zwiększyć skuteczność społecznego dowodu słuszności? 3. Jakie często popełniane błędy sprawiają, że komunikaty odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego? 4. Jak sobie poradzić z „magnetyzmem średniej” i uniknąć niepożądanych skutków komunikatu? 5. Kiedy - oferując ludziom więcej - sprawiamy, że chcą mniej? 6. Kiedy upominek staje się problemem? 7. W jaki sposób wprowadzenie do oferty lepszego produktu może zwiększyć sprzedaż gorszego? 8. Czy strach działa motywująco, czy paraliżująco? 9. Czy można się nauczyć wykonywania perswazyjnych ruchów od szachisty? 10. Który element wyposażenia biura może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 11. Dlaczego restauracje powinny się pozbyć koszyczków z miętówkami? 12. Czy brak zobowiązań może być narzędziem wpływu? 13. Czy przysługi są jak chleb, czy jak wino? 14. Jak daleko można zajść, trzymając stopę w drzwiach? 15. Jak zostać mistrzem Jedi społecznego wpływu? 16. W jaki sposób proste pytanie może drastycznie zwiększyć poparcie dla ciebie i twoich idei? 17. Jaki jest aktywny składnik trwałych zobowiązań? 18. Jak zwalczać konsekwencję… konsekwencją? 19. Jakiej wskazówki dotyczącej perswazji użyczył nam Benjamin Franklin? 20. Kiedy - prosząc o niewiele - możemy wiele zyskać? 21. Zacząć od niskiej, czy od wysokiej ceny? Co skłoni ludzi do zakupu? 22. Jak się popisywać, żeby nie wyjść na pyszałka? 23. Jakie ryzyko grozi najmądrzejszym? 24. Jakie wnioski można wyciągnąć z kapitanozy? 25. Czy sposób prowadzenia zebrań może być przyczyną katastrofy? 26. Kto jest bardziej przekonujący - adwokat diabła czy prawdziwy odszczepieniec? 27. Kiedy dobry przykład może być złym przykładem? 28. Jak przekształcić wadę w zaletę? 29. Które wady mogą zjednać nam sympatię ludzi? 30. Kiedy warto się przyznać do błędu? 31. Kiedy należy się cieszyć z awarii serwera? 32. Czy podobieństwa mogą być źródłem różnic (w traktowaniu)? 33. Jak imię wpływa na twoje życie? 34. Czego możemy się nauczyć od kelnerów? 35. Jaki uśmiech może sprawić, że świat uśmiechnie się do ciebie? 36. Jakie wnioski dotyczące perswazji wynikają z gromadzenia pamiątek? 37. Jakie korzyści można wyciągnąć ze straty? 38. Jakie słowo może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 39. Kiedy podawanie zbyt wielu powodów może być błędem? 40. W jaki sposób prostota nazwy może zwiększać jej atrakcyjność? 41. Czy rym może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 42. Czy można się nauczyć perswazji podczas treningu baseballowego? 43. Jak uzyskać przewagę w walce o lojalność klientów? 44. Czego możemy się dowiedzieć o perswazji, oglądając pudełko kredek? 45. Jak przekazywać komunikaty, by na długo zapadały w pamięć? 46. Jaki przedmiot może odzwierciedlać wartości wyznawane przez ludzi? 47. Czy smutek może wpływać na wynik negocjacji? 48. Czy emocje mają wpływ na siłę przekonywania? 49. Co może sprawić, że ludzie uwierzą we wszystko, co przeczytają? 50. Czy trimetyloksantyna zwiększa siłę przekonywania?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
CD
W koszyku
(Audiobook : prosta droga do wiedzy)
Czas trwania: 6 godz. 12 min 10 s.
Tyt. oryg.: "Tyt. oryg.: "Yes! 50 scientifically proven ways to be persuasive" 2007.
Czyta Jacek Knap.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Każdego dnia stajemy przed wyzwaniem, jakim jest nakłanianie innych, by robili to, co chcemy. Ale co sprawia, że ludzie zgadzają się spełniać nasze prośby? Ta książka, oparta na wynikach prowadzonych od 60 lat badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu. [Wydawnictwo MT Biznes, 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/417/316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
48 praw władzy / Robert Greene ; przełożył Krzysztof Drozdowski. - Wydanie 3. - Warszawa : Wydawnictwo Czarna Owca, copyright 2021. - 214, [1] strona ; 21 cm.
Tytuł oryginału: "The concise 48 laws of power" 1998.
Na okładce: Jak wykorzystać manipulację do osiągnięcia przewagi.
Trzy tysiące lat historii władzy skondensowanych w surowej esencji czterdziestu ośmiu praw. Synteza filozofii Machiavelliego, Sun-Tsu, Carla von Clausewitza i innych wielkich myślicieli. Czy nam się to podoba, czy nie, każde z tych praw znajduje zastosowanie w życiu. Poparte taktykami królowej Elżbiety I, Henry’ego Kissingera, czy innych wpływowych postaci lub ofiar władzy, zafascynują każdego, kto jest zainteresowany przejęciem kontroli. [Wydawnictwo Czarna Owca, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 5.
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.20-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The concise 48 laws of power" 1998.
NIEMORALNA, POUCZAJCA LEKTURA! Trzy tysiące lat historii władzy skondensowanych w surowej esencji czterdziestu ośmiu praw. Synteza filozofii Machiavelliego, Sun-Tsu, Carla von Clausewitza i innych wielkich myślicieli. Czy nam się to podoba, czy nie, każde z tych praw znajduje zastosowanie w życiu. Poparte taktykami królowej Elżbiety I, Henry’ego Kissingera, czy innych wpływowych postaci lub ofiar władzy, zafascynują każdego, kto jest zainteresowany przejęciem kontroli. Robert Greene - poliglota, tłumacz, autor, mówca, autorytet w dziedzinie strategii, władzy i uwodzenia. Ukończył studia klasyczne na University of Wisconsin. Przez wiele lat pracował jako redaktor, między innymi w magazynie „Esquier”. Mieszkał w Londynie, Paryżu i Barcelonie, obecnie żyje w Los Angeles.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112840 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 5.
Książka
W koszyku
Rozszyfruj klienta : sprzedawaj więcej / Łukasz Hodorowicz. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2022. - 219, [1] strona : wykres ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 219-[220].
Czego chce klient ; Uwaga! Produkt ; Decyzja ; Zakup ; Po zakupie.
Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ? odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania z usługi. Ten schemat, oddający proces podejmowania decyzji przez konsumentów, działa właściwie w wypadku każdego człowieka i w odniesieniu do dowolnego zakupu - po prostu jest uniwersalny. Najlepsi handlowcy doskonale wiedzą, że aby osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie ? w tej książce bowiem znajdziesz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, ale też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych! [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111747 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
(Książki Klasy Business)
Tytuł oryginału: "Covert persuasion : psychological tactis and tricks to win the game" 2006.
Na okładce: Wydanie 2.
Bibliografia na stronach [257]-261. Indeks.
1. Ukryta perswazja zaczyna się w głowie ; 2. Od "nie" do "tak" ; 3. Ukryte strategie służące zmienianiu przekonań ; 4. Ukryta perswazja: taktyki ; 5. Słowa ukrytej perswazji ; 6. Nastawienie na wynik ; 7. Dwadzieścia sposobów na zastosowanie ukrytej perswazji w opowiadaniu historii ; 8. Zastosowanie pytań w ukrytej perswazji ; 9. Zastosowanie emocji w ukrytej perswazji ; 10. Dwadzieścia siedem obserwacji na temat ludzi oraz możliwości stosowania wobec nich ukrytej perswazji ; 11. Wszystko razem ; Dodatek. Arkusze robocze ukrytej perswazji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej