Perswazja
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(39)
Forma i typ
Książki
(36)
Poradniki i przewodniki
(14)
Audiobooki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(38)
wypożyczone
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(22)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(15)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(5)
Goldstein Noah J
(3)
Martin Steve J
(3)
Batko Andrzej
(2)
Borg James
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Drozdowski Krzysztof Jan
(2)
Lipa Michał
(2)
Mikołajewska Agnieszka
(2)
Stelmach Jerzy (1954- )
(2)
Tokarz Marek
(2)
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Basu Rintu
(1)
Bogucka-Steczek Masza
(1)
Brent Mike
(1)
Cioch Agnieszka
(1)
Czajkowski Adam
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Dickman Robert
(1)
Dutton Kevin (1967- )
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Frank Jerome D. (1909-2005)
(1)
Frank Julia B
(1)
Gaj Jacek (1938- )
(1)
Gladwell Malcolm (1963- )
(1)
Greene Robert
(1)
Greene Robert (1959- )
(1)
Grzegołowska-Klarkowska Helena
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Horn Sam
(1)
Knap Jacek
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowalski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Lakhani Dave (1965- )
(1)
Machnik Marcin
(1)
Madejski Radosław
(1)
Maxwell Richard
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Mleczko Andrzej (1949- )
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Paszkiewicz Ireneusz
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Pratkanis Anthony R. (1957- )
(1)
Radzicki Józef
(1)
Reszka Paweł (1969- )
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Ryłko-Kurpiewska Maria Anna
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Skarżyńska Krystyna (psycholog)
(1)
Soames Nicole
(1)
Sokołowski Marek (1962- )
(1)
Speakman James (1968- )
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof (1965- )
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Szuster Marcin
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Trzcińska-Hildebrandt Agata
(1)
Vaknin Shlomo
(1)
Walewicz-Kuc Anna
(1)
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Załuski Grzegorz
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Śmietana Rafał
(1)
Żurek Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(35)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Temat
Kobieta
(5250)
Literatura polska
(4582)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3687)
Perswazja
(-)
Rodzina
(3669)
II wojna światowa (1939-1945)
(3063)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2557)
Relacje międzyludzkie
(2450)
Powieść polska
(2399)
Zwierzęta
(2390)
Tajemnica
(2116)
Powieść amerykańska
(2014)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1869)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1665)
Dziewczęta
(1558)
Żydzi
(1538)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1343)
Śledztwo i dochodzenie
(1311)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1295)
Życie codzienne
(1248)
Literatura
(1198)
Małżeństwo
(1171)
Polacy za granicą
(1171)
Polityka
(1168)
Powieść angielska
(1136)
Dzieci
(1116)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1052)
Psy
(1044)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(991)
Wsie
(990)
Ludzie a zwierzęta
(985)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(971)
Nauka
(947)
Trudne sytuacje życiowe
(944)
Literatura dziecięca polska
(942)
Historia
(903)
Duchowieństwo katolickie
(889)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(855)
Zabójstwo
(852)
Opowiadanie polskie
(841)
Chłopcy
(838)
Turystyka
(824)
Koty
(818)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(810)
Policjanci
(793)
Dziecko
(790)
Sekrety rodzinne
(790)
Dziennikarze
(781)
Podróże
(730)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(717)
Postawy
(713)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(705)
Wybory życiowe
(696)
Uprowadzenie
(687)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(667)
Prawo
(667)
Przestępczość zorganizowana
(664)
Wojna
(658)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(650)
Muzyka
(647)
Religia
(643)
Etyka
(641)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(632)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(616)
Walka dobra ze złem
(612)
Mężczyzna
(603)
Chrześcijaństwo
(602)
Powieść obyczajowa polska
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(584)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(579)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(15)
Poradniki
(6)
Opracowanie
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Książki mówione
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(12)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
39 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
(Książki Klasy Business)
Tytuł oryginału: "Covert persuasion : psychological tactis and tricks to win the game" 2006.
Na okładce: Wydanie 2.
Bibliografia na stronach [257]-261. Indeks.
1. Ukryta perswazja zaczyna się w głowie ; 2. Od "nie" do "tak" ; 3. Ukryte strategie służące zmienianiu przekonań ; 4. Ukryta perswazja: taktyki ; 5. Słowa ukrytej perswazji ; 6. Nastawienie na wynik ; 7. Dwadzieścia sposobów na zastosowanie ukrytej perswazji w opowiadaniu historii ; 8. Zastosowanie pytań w ukrytej perswazji ; 9. Zastosowanie emocji w ukrytej perswazji ; 10. Dwadzieścia siedem obserwacji na temat ludzi oraz możliwości stosowania wobec nich ukrytej perswazji ; 11. Wszystko razem ; Dodatek. Arkusze robocze ukrytej perswazji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Intryguj [Dokument dźwiękowy] : przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów / Sam Horn ; [tł. Marcin Kowalczyk]. - Warszawa : MT Biznes, 2016. - 1 płyta CD (5 godz. 56 min 27 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
(Audiobook : prosta droga do wiedzy)
Czas trwania: 5 godz. 56 min 27 s.
Tyt. oryg.: "Got your attention? How to creative intrigue and connect with anyone" 2015.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Masza Bogucka-Steczek.
Nagranie w formacie mp3.
Jak dotrzeć do ludzi, na których ci zależy? Żyjemy w czasach nadmiaru informacji i ludzie nie poświęcają im już głębszej uwagi. Jeżeli chcesz dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować interesującą treść, która ZAINTRYGUJE twojego rozmówcę - nieważne, czy chodzi o bliską ci osobę, czy też o potencjalnego partnera biznesowego. Ludzie nie chcą dziś kolejnych informacji - chcą być zaintrygowani. Problem w tym, że trzeba to zrobić szybko. Najlepiej w ciągu pierwszych ośmiu sekund rozmowy. Dlaczego? Bo tak krótki jest nasz zakres uwagi. Dłuższy mają złote rybki. Jak to zrobić? Odpowiedź zna Sam Horn, specjalistka z zakresu komunikacji i autorka wielu bestsellerowych książek. Jej ośmioetapowy proces INTRIGUE uczy, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią wystąpienia w spójną, przekonującą i skuteczną komunikacją dwustronną. Dla kogo? Dla każdego, kto się komunikuje i chce nawiązywać relacje z innymi: dla przedsiębiorców, specjalistów sprzedaży i marketingu, ludzi wolnych zawodów, liderów i zwykłych ludzi. Ale jeszcze raz, dlaczego? Jeżeli nie przykujesz uwagi swojego rozmówcy, to nigdy nie nawiążesz z nim głębszej relacji, a to oznacza, że nie otworzy przed tobą swojego serca… ani portfela. Innowacyjne techniki opracowane przez Sam dowiodły swojej skuteczności, pomagając jej klientom zdobywać kontrakty i zarobić miliony dolarów. Teraz to może być także i twoja "tajemna metoda" zdobywania pieniędzy, pracy i awansu. [MT Biznes, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1521 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Zarządzanie)
Indeks.
1. Potęga perswazji; 2. Dwanaście uniwersalnych praw skutecznej perswazji; 3. Prawo Dysonansu; 4. Prawo Zobowiązania; 5. Prawo Dobrego Kontaktu; 6. Prawo Aprobaty Społecznej; 7. Prawo Niedoboru; 8. Prawo Doboru Słów; 9. Prawo Kontrastu; 10. Prawo Oczekiwań; 11. Prawo Zaangażowania; 12. Prawo Poczucia Wartości; 13. Prawo Skojarzeń; 14. Prawo Równowagi; 15. Lista Kontrolna opracowana przed przeprowadzeniem procesu perswazji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
Psychologia codziennej perswazji ; Perswazja wstępna: przygotowanie gruntu pod skuteczne oddziaływanie ; Wiarygodność nadawcy komunikatu: prawdziwa i sfabrykowana ; Komunikat i sposób jego przekazania ; Odwoływanie się do emocji: porusz serce, przekonaj rozum ; Kiedy informacja zawodzi: propaganda jako wyzwanie dla społeczeństwa ; Przeciwdziałanie technikom propagandowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102853 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Presja; 2. Klient; 3. Sprzedawcy marzeń; 4. Chcesz być rekinem?; 5. Początki; 6. Matnia; 7. Za każdą cenę; 8. System; 9. My, banksterzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako sztuka powtórzeń / Anna Ryłko-Kurpiewska. - Gdynia : Wydawnictwo Novae Res, cop. 2016. - 468, [2] s. : il. (w tym kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 417-461.
I. POWTARZANIE W JĘZYKU I MYŚLENIU POTOCZNYM: 1. Powtarzanie tych samych działań przez jedną osobę ; 2. Powtarzanie treści cudzych i naśladowanie czyichś działań ; 3. Powtarzanie jako przekazywanie wiadomości celem powtórzenia jej przez kogoś ; 4. Powtarzanie, a powtarzalność. "Coś się powtarza, następuje jedno po drugim" ; II. POWTÓRZENIE, RÓŻNICA, SERIA. FILOZOFICZNO-MUZYCZNE KORZENIE POWTÓRZENIA I ICH ZNACZENIE W REFLEKSJI NAD REKLAMĄ: 1. Gjentagelsen, repetition, iterability - czyli o filozoficznej genealogii powtórzenia: Od intertekstualności ku odwróconej mimesis ; 2. Muzyczny rodowód powtórzenia. Seryjność w reklamie przez pryzmat refleksji Umberto Eco: Powtórzenie w świecie opowieści. O baśni jako tworzywie reklamowych fabuł ; Dlaczego bajka? ; Struktura bajki magicznej i anatomia reklamy ; Dopowiadanie według wzoru, czyli jak odbiorca tworzy opowieści ; 3. Powtórzenie w reklamie. W stronę klasyfikacji ; III. RAMA WYOBRAŻENIOWA, SCHEMAT, SCENARIUSZ. JĘZYKOWE OBLICZA POWTÓRZEŃ W REKLAMIE: 1. Teoria ram na gruncie semantyki kognitywnej i komunikatywizmu ; 2. Ramowanie w teorii reklamy i jego podłoże ; 3. Ramy i reklama komercyjna: Dostosowanie do rytmu życia i sposobu postrzegania odbiorców. Ramowanie w reklamach żywności ; Przeziębienie to "nie choroba" Ramowanie w reklamach leków przeciwbólowych i preparatów przeciw grypie; Specyfika ram i ich funkcje w reklamach kierowanych do dzieci ; IV. POWTÓRZENIE PRZEZ PRYZMAT MUZYKI I ARCHITEKTURY. O WRAŻENIU SYMETRII OBECNYM W NAZWACH I LOGOTYPACH: 1. Znaczenie i typy symetrii: Specyfika rytmu i j ego postrzeganie ; Symetria zwierciadlana i jej przejawy odnoszone do budowy ludzkiego ciała ; Powtórzenie, antropocentryzm i "złote proporcje" ; V. REKLAMOWE POWTÓRZENIA W ŚWIETLE BADAŃ PSYCHOLOGII: 1. Uczenie się a kolejność prezentowania przekazów ; 2. Powtórzenie a uczenie się ; 3. Powtórzenie i pamięć ; 4. Pamięć autobiograficzna i pojęcie wspomnienia ; VI. POWTÓRZENIE W ŚWIECIE EKONOMII I MARKETINGU: 1. "Powtórzenie mechaniczne" i częstotliwość emisji reklamy ; 2. Reklama krocząca, czyli powtarzanie za odbiorcą. Nowe oblicza "powtórzeń mechanicznych" ; 3. Powtórzenie w świecie wirusów i plotek ; 4. Między ekonomią a teorią komunikacji, czyli kto po kim lub z kim powtarza i dlaczego to robi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104612 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność & Inspiracje : dla ambitnych, dla aktywnych, dla zabieganych)
Tytuł oryginału: "The influence book : practical steps to becoming a strong influencer" 2018.
Wszyscy oddziałujemy na siebie, chociaż często nie zdajemy sobie z tego sprawy. Poznaj techniki niezbędne do pogłębienia inteligencji emocjonalnej. Zrealizuj swój pomysł, sprzedaj potencjalnym inwestorom sposób na biznes, zdobądź klienta, przekonaj znajomych do swoich racji. Z książki dowiesz się: - jak wykorzystać inteligencję emocjonalną, by rozwinąć pewność siebie - jak rozpoznać różne style komunikacji i wykorzystać je na co dzień - jak z empatią wsłuchać się w innych - czym jest storytelling i jaką siłę ze sobą niesie - w jaki sposób oddziaływać na ludzi przez telefon i email. [www.azymut.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka manipulacji / Jerzy Stelmach ; z rysunkami Jacka Gaja. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2018. - 115, [5] stron : ilustracje ; 22 cm.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
1. Przemieszczenie odpowiedzialności ; 2. Przypisywanie winy ; 3. Bierna agresja ; 4. Szantaż emocjonalny ; 5. Posługiwanie się nowomową ; 6. Fabrykowanie konsekwencji ; 7. Fałszywa afirmacja ; 8. Wciskanie kitu ; 9. Wzbudzanie u manipulowanego poczucia doznanej krzywdy ; 10. Występowanie w roli ofiary ; 11. Żądanie uznania manipulacji za dopuszczalny rodzaj strategii perswazyjnej ; 12. Dezinformacja ; 13. Narzucanie własnej narracji ; 14. Ekspansja perswazyjna ; 15. Nieoczekiwana zamiana miejsc ; 16. Pomniejszanie znaczenia dyskutowanych problemów ; 17. Wyolbrzymianie znaczenia dyskutowanych problemów ; 18. Zastraszanie ; 19. Argumentacja z "dobrej zmiany" ; 20. Wprowadzanie nieuprawnionych podziałów i klasyfikacji ; 21. Nadmierne uogólnianie ; 22. Czynienie pozornych ustępstw ; 23. Skubanie ; 24. Ukrywanie rzeczywistego celu dyskursu perswazyjnego ; 25. Zgłaszanie niewspółmiernych żądań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-16 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Sztuka manipulacji / Jerzy Stelmach. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, copyright 2019. - 1 płyta audio CD : digital, stereo ; 12 cm.
Czyta Autor.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Manipulujemy innymi z różnych powodów. Chociażby dlatego, że niektórzy nie potrafią postępować inaczej, będąc z natury ludźmi złymi, noszącymi w sobie jakąś "pierwotną urazę". W swoim działaniu kierują się przede wszystkim emocjami negatywnymi, w szczególności zawiścią, strachem oraz poczuciem niższości. Dlatego chcą w każdej sytuacji kontrolować innych, a taka totalna kontrola staje się możliwa między innymi przez manipulację. Wystarczy przyjrzeć się zachowaniu wszelkiej maści wodzów lub naczelników autorytarnych bądź totalitarnych struktur, plemion, państw lub partii politycznych. Im większy jest ich strach i wyobcowanie, tym intensywniejsza staje się manipulacja, dokonywana głównie za pomocą propagandy, która obejmuje stopniowo coraz więcej obszarów życia członków określonych wspólnot lub zbiorowości. [www.audiobook.pl, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1378/316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 2534 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
Bibliografia na stronach [347]-369. Indeks.
R. I. JĘZYK POLITYKI, JĘZYK POLITYKÓW: 1. Badania nad dyskursem ideologicznym ; 2. Nowomowa. Redukowanie języka ; 3. Retoryka nienawiści ; R. II. MIĘDZY III RZECZYPOSPOLITĄ A POLSKĄ "DOBREJ ZMIANY": 1. Narodziny i konwulsje IV RP (2005-2007) ; 2. III RP. Reaktywacja (2007-2015) ; 3. Rzeczpospolita dobrej zmiany (2015-2019). Poszukiwania (nowego?) uniwersum ; R. III. WOJNA POLSKO-POLSKA. SYMBOLICZNA CZY IDEOLOGICZNA ZMIANA FRONTU?: 1. "Casus belli". Pierwsza próba sił, pozycjonowania przeciwnika ; 2. Podstawy ideologiczne. Polska liberalna vs Polska solidarna ; 3. Rzeczpospolita obojga plemion. Epitety, etykiety, inwektywy ; R. IV. MOWA POGARDY. SZLACHETNI MY I GROŹNI ONI: 1. "Invectiva oratio". Nienawiść w języku polityki ; 2. Kto zaczął? W poszukiwaniu źródeł politycznego konfliktu ; 3. Odzyskiwanie godności. Polaryzowanie społeczeństwa ; R. V. KONTRRZECZYWISTOŚĆ MEDIALNA. INFORMACJA W CZASACH POSTPRAWDY: 1. Zawłaszczenie mediów publicznych. Kiedy rozpoczął się proces polityzacji mediów w Polsce? ; 2. Dziennikarze niepokorni. Szturmowe brygady walczące o prawdę" ; 3. Bejsbol propagandy. Ideologia zamiast informacji ; R. VI. NEKROPOLITYKA. W STRONĘ NOWEJ "RZECZYWISTOŚCI EMOCJONALNEJ": 1. Kult smoleński. Stronniczy dyskurs medialny ; 2. Komisje sępoleńskie. Dochodzenie do prawdy ; 3. Sacrum i profanum. Budowanie mitu "niedokończonej misji" ; R. VII. WSTAWANIE Z KOLAN. ALTERNATYWNE WIZJE POLITYKI ZAGRANICZNEJ: 1. Odzyskanie MSZ. koniec z akceptacją symetrii ; 2. Inne spojrzenie na UE. Zielona wyspa czy kondominium? 3. Polska od bieguna do bieguna. gafy, wypadki, potknięcia ; R. VIII. POLITYKA SAUTÉ. STYL, FORMA I POTĘGA SMAKU: 1. Polskie nagrania. Polityka w wersji audio ; 2. "Koryto plus". Pokora, praca, umiar ; 3. Mieszkańcy dzikiego kraju. Ojczyzna-polszczyzna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108022 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. - Indeksy
1. Komunikacja - wstępne pojęcia i klasyfikacje; 2. Zawartość informacyjna komunikatu; 3. Podtekst i komunikacja niedosłowna; 4. Sztuka wnioskowania; 5. Sztuka argumentacji; 6. Sztuka dyskutowania; 7. Perswazja; 8. Dwutorowość procesu perswazyjnego; 9. Naiwne taktyki manipulacyjne: presja i szantaż; 10. Naiwne taktyki manipulacyjne: kłamstwo; 11. Czynnik psychologiczny w perswazji; 12. Komunikacja niewerbalna; 13. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: przesłuchanie podejrzanego; 14. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: negocjacje z terrorystą; 15. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: starania o zatrudnienie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Indeksy
I.Komunikacja - wstępne pojęcia i klasyfikacje.II. Zawartość informacyjna komunikatu.III.Podtekst i komunikacja niedosłowna.IV.Sztuka wnioskowania. V.Sztuka argumentacji.VI.Sztuka dyskutowania.VII. Perswazja.VIII.Dwutorowość procesu perswazyjnego. IX.Naiwne taktyki manipulacyjne:presja i szantaż. X.Naiwne taktyki manipulacyjne:kłamstwo.XI.Czynnik psychologiczny w perswazji.XII.Komunikacja niewerbalna XIII.Manipulacje komunikacyjne w praktyce: przesłuchanie podejrzanego.XIV.Manipulacje komunikacyjne w praktyce:negocjacje z terrorystą. XV.Manipulacje komunikacyjne w praktyce:starania o zatrudnienie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-88808 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Mów i zwyciężaj : jak perswazyjnie prezentować w każdej sytuacji / Brian Tracy ; [przekład Dorota Strumińska]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2017. - 1 płyta audio CD (6 godz. 28 min 19 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Komunikacja)
Czas trwania: 6 godz. 27 min 19 s.
Tytuł oryginału: "Speak to win : how to present with power in any situation" 2008.
Czyta Robert Michalak.
Nagranie w formacie mp3.
Brian Tracy pokazuje, jak po mistrzowsku opanować sztukę skutecznego przemawiania - i jak wykorzystać ją, by osiągnąć nawet pozornie najbardziej nierealne cele! Odsłania sprawdzone tajniki zawodu, które warto wykorzystać, by prezentować z mocą i mówić przekonująco, czy to na spotkaniu nieformalnym, czy to w obliczu dużej grupy ludzi. Dowiesz się i nauczysz jak: stać się pewnym siebie, pozytywnie nastawionym i rozluźnionym w obliczu dowolnej liczby słuchaczy, od pierwszej chwili przykuć uwagę publiczności, wykorzystać mowę ciała, pomoce i techniki głosowe, by utrzymać zaangażowanie słuchających, przechodzić płynnie od jednego punktu do następnego, zręcznie wykorzystać humor, anegdoty, opowieści, cytaty i pytania, radzić sobie ze sceptycyzmem publiczności, kończyć z mocą, autorytatywnie. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1018/316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Persuasion mastery : 500 practical lessons in the psychology of sales" 2009.
Pamiętaj: kto stosuje zasady perswazji, ten ma siłę (przekonywania). Pozbądź się niewygodnej konkurencji, posługując się czystymi i profesjonalnymi strategiami wpływania na ludzi. Pragniesz przyciągać swoje cele niczym magnes? Chcesz gładko zawierać korzystne umowy i przekonywać innych do swoich racji? Masz ochotę rozwinąć umiejętności komunikacyjne i zdobywać nowych przyjaciół, także wśród klientów? Nikomu wcześniej nie udało się zawrzeć tak skondensowanej wiedzy w jednym tomie. Znajdziesz tu pakiet 500 zwięzłych lekcji, które nauczą Cię praktykować perswazję w życiu zawodowym i osobistym. Umiejętności od średnio zaawansowanych do zaawansowanych zostały opisane z perspektywy sprzedaży, jednak książkę tę powinni przeczytać wszyscy, bez względu na to, do jakich celów planują użyć metod perswazyjnych. Nawet jeśli wiesz już dość dużo na temat perswazji, ta pozycja będzie dla Ciebie wyzwaniem i umożliwi Ci osiągnięcie wyższego poziomu umiejętności praktycznych. Sekrety wywierania wpływu - poznaj szereg niezwykłych technik, opartych na badaniach naukowych i przetestowanych w praktyce. Magia słowa - odkryj wiele kombinacji słów, które wspierają porozumienie i rozwijają zdolności perswazji. Tajemnice skutecznych technik sprzedaży - opanuj proces wykorzystujący ponad 100 umiejętności, który przeprowadzi Cię od etapu milczącego telefonu do efektywnego zamknięcia sprzedaży. Prezentacja i sprzedaż grupowa - wykorzystuj umiejętności, które pozwolą Ci nawiązać ze słuchaczami silną więź i skłonią ich do działania. Udoskonalone strategie negocjacyjne - stosuj osiemdziesiąt sześć różnych strategii od pierwszego kontaktu do sfinalizowania transakcji sprzedaży i naucz się bronić przed manipulacjami. [Helion, 2012]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce także nazwa marki: Sensus.
Bibliografia na stronie 160.
Różnice zdań - w pracy, w domu, w życiu publicznym i prywatnym - są czymś najzupełniej normalnym. Mamy różne temperamenty, odmienne spojrzenia na świat, inne zdania na poszczególne tematy. A jednak żyjemy razem, w rodzinach, w firmach, w grupach towarzyskich i grupach interesów. Musimy być w stanie się ze sobą porozumieć, co nie znaczy, że mamy we wszystkim ustępować! Na pewno nie bez podjęcia starań, by przekonać rozmówców do swoich racji. Szczególnie jeśli są one... cóż, po prostu słuszne. Z umiejętnością prowadzenia skutecznych negocjacji można się oczywiście urodzić. Są pewnie na świecie ludzie, którzy posiadają taki dar. Można ich podziwiać, troszkę im zazdrościć i samemu się tego nauczyć. Jak? Na początek trzeba ustalić swoje słabe strony w dyskusji. Potem stopniowo, ćwiczenie po ćwiczeniu, wzmacniać mocne strony, a te słabsze wyciszać. Aż dojdzie się do takiego poziomu, w którym nikt nie będzie w stanie oprzeć się naszym - oczywiście słusznym! - racjom. [Helion, 2022]
1. Dlaczego się spieramy, czyli o co w tym wszystkim tak naprawdę chodzi ; 2. Słowne przepychanki, czyli jak dowodzić swoich racji ; 3. Siła słuchania, czyli most do porozumienia ; 4. Czarodziejskie racje, czyli moc słownej perswazji ; 5. Siła argumentów, czyli nabity pistolet ; 6. Szef ma zawsze rację, czyli sztuka wojny w biznesie ; 7. Obiecanki cacanki, czyli jak dogadać się z dzieckiem ; 8. Gra na swoim boisku, czyli spory w domowych pieleszach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna w Edukacji)
Bibliogr. s. [301]-316.
Tekst częśc. ang., czes.
Streszcz. ang., pol. przy rozdz.
I. KOMUNIKACJA - WYBRANE ZAGADNIENIA TEORETYCZNE: Attemmts to apply contemporary Communication Theories in pedagogy and psychology ; Dilemmas of education. II. KOMPETENCJE KOMUNIAKCYJNE NAUCZYCIELI - RÓŻNE PERSPEKTYWY: Kompetencje komunikacyjne nauczycieli prowadzących kształcenie w formie e-learningu ; Kompetencje psychologiczne nauczyciela jako niezbędna umiejętność w pełnieniu funkcji łącznika pomiędzy szkołą a środowiskiem społecznym ; Kompetencje językowe nauczyciela-wychowawcy warunkiem właściwej współpracy z rodzicami, uczniami oraz ich środowiskiem lokalnym ; Kompetencje komunikacyjne andragogów Republiki Czeskiej ; Kształtowanie umiejętności społecznych w relacji komunikacyjnej dziecko-dorosły (uczeń-nauczyciel) w kontekście teorii uczenia się ; Perswazja i manipulacja jako metody wywierania wpływu. III. KOMUNIKACJA - PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ: Nie wiem, o czym mówisz, proszę, powiedz to jeszcze raz - dziecko w młodszym wieku szkolnym a proces edukacji ; Opowieść jako sposób nawiązania przerwanej komunikacji ; Stany emocjonalne a komunikacja (w edukacji) ; Asertywność a posłuszeństwo wobec presji autorytetów ; Aspekty koučovaci metody Inner Game v komunikaci ; Styl wyjaśniania negatywnych i pozytywnych wydarzeń u dzieci rodziców emigrujących zarobkowo. IV. KOMUNIKACJA - MIĘDZY TEORIĄ A PRAKTYKĄ: Moralny czy kompetentny? Wizerunek dyrektorki/dyrektora szkoły w oczach podwładnych, przełożonych i partnerów ; Kierowanie jako element złożonego procesu zarządzania ; Kompetencje negocjacyjne studentów kierunku zarządzanie i marketing ; A trainer - sportsman's relation: a self-determination theory perspective ; Výkon státni správy ve vysokém školstvi ; Działalność szkoły na rzecz informowania ucznia o zawodach i możliwości dalszego kształcenia ; Życie towarzyskie on-line - próba charakterystyki grupy społecznej czatująych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96549 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To nie jest książka do czytania. To talia technik wpływu! Perswazyjny poker to książka oparta na pomyśle krótkich i praktycznych rozdziałów. Jej struktura to 54 karty, tak jak w klasycznej talii kart do gry. Znajdziesz w niej przekrojową wiedzę z zakresu perswazji konwersacyjnej, komunikacji, prezentacji i etycznych technik wywierania wpływu, a nowatorska forma książki da ci możliwość praktycznego treningu. Trzy minuty! Tyle czasu potrzeba, aby zapoznać się z jedną z kart. Techniki są proste i gotowe do natychmiastowego zastosowania. Mimo że ich źródłem jest wiele naukowych prac i badań, autorzy przetłumaczyli ich treść na przystępny i łatwy język. W każdym rozdziale jest szereg przykładów z różnych obszarów życia i biznesu, aby zainspirować cię do użycia omawianych technik w codziennej praktyce. Skuteczność każdej techniki została wielokrotnie przetestowana, aby dać ci gotowe narzędzia, których użycie wywołuje konkretny rezultat po stronie rozmówcy. Opanowanie wszystkich technik może być oczywiście wyzwaniem, ale na szczęście można wprowadzać je w życie sukcesywnie i ciągle doskonalić biegłość w ich stosowaniu. Ucz się na świadomym i nieświadomym poziomie. Talia została stworzona w taki sposób, że techniki pojawiają nie tylko w przykładach, ale przede wszystkim zostały ukryte w opisach. W kartach są „zaszyte” również techniki z innych kart i wszystko to łączy się i przenika. Taki nowoczesny sposób uczenia się jest niezwykle skuteczny. Niektóre z kart znalazły swoją ilustrację w trwającym 60 sekund filmie, gdzie autorzy prezentują, jak używać danej techniki w dialogu handlowym i w przypadku konkretnych obiekcji rozmówcy. Wówczas link do tego filmu na YouTube znajdziesz u dołu karty. Obojętnie czy jesteś menedżerem, sprzedawcą, negocjatorem, nauczycielem czy rodzicem - te techniki są dla ciebie. Książka pokazuje, jak w praktyczny sposób można zachęcić innych do naszych rozwiązań i zmieniać przekonania rozmówcy tak, aby dostrzegł nowe możliwości. [www.azymut.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.574 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Rozwoju Osobistego)
Na okł.: Sugestywna prezentacja, olśniewające przemówienia, umiejętność przekonywania.
Bibliogr. s. [281]-284.
Rozdz. 1. CZY MOŻNA POLUBIĆ WYSTĄPIENIA PUBLICZNE: 1.1. Przyczyny i przeszkody, czyli dlaczego nie lubimy występować publicznie, 1.2. Mówca a sfera emocji, 1.3. Merytoryczne przygotowanie do wystąpienia, 1.4. W jaki sposób możemy jako mówcy oddziaływać na słuchaczy, 1.5. Rodzaje wystąpień na forum, 1.6. Początek przemowy i wystąpienia ad hoc, 1.7. Polubić wystąpienia publiczne. Sprawdź się - kwestionariusz autodiagnozy ; Rozdz. 2. MAGICZNE SŁOWA: WIZERUNEK I CHARYZMA: 2.1. Public relations oraz media relations. Zasady kształtowania relacji z przedstawicielami środków masowego przekazu, 2.2. Personality public relations, czyli kreowanie wizerunku osobistego, 2.3. Instrumenty kształtowania profesjonalnego wizerunku osobistego, 2.4. Siła pierwszego wrażenia w relacjach zawodowych a wystąpienia publiczne, 2.5. Wizerunek medialny i charyzma - pojęcia, które zrobiły karierę, 2.6. Cechy wyróżniające osobowości charyzmatyczne ; Rozdz. 3. ASPEKT ZEWNĘTRZNY, CZYLI JAK CIĘ WIDZĄ, TAK CIĘ PISZĄ: 3.1. Dress code i etykieta ubioru służbowego, 3.2. Ubiór potwierdzający profesjonalizm i kompetencje mówcy, 3.3. Odstępstwa od reguły, czyli stroje nieformalne. Inne elementy wyglądu mówcy, 3.4. Kolory w ubiorze profesjonalnego mówcy. Zasady magicznej dziewiątki, 3.5. Elementy wyglądu mówcy występującego w telewizji. Trzy prawdy o kamerze ; Rozdz. 4. SUKCES TKWI W DOBRYM SCENARIUSZU: 4.1. Cechy i struktura dobrego wystąpienia, 4.2. Zachowania, które charakteryzują profesjonalnego mówcę. Jak rozpoczynać wystąpienia publiczne, 4.3. Treść i forma wystąpienia. Metoda czterech kroków, 4.4. Przygotowanie elementów merytorycznych, 4.5. Kończenie wystąpienia na forum, 4.6. Wystąpienia, którym towarzyszą elementy wizualne ; Rozdz. 5. WSZYSTKO, CO MOŻNA POWIEDZIEĆ BEZ SŁÓW: Body language, czyli zachowania awerbalne i ich interpretacja, 5.2. Błędy najczęściej popełniane przez mówców. Mowa ciała jako element kulturowy, 5.3. Jak zachowywać kontakt wzrokowy ze słuchaczami, 5.4. Mimika profesjonalnego mówcy. Czy podczas wystąpienia wypada się uśmiechać, 5.5. Postawa a odbiór słuchaczy, 5.6. Siła gestykulacji, czyli o zachowaniach wspomagających przekaz perswazyjny, 5.7. Współcześni mówcy a pulpit, podium i katedra. Czy podczas wystąpienia należy trzymać coś w dłoniach, 5.8. Statycznie oraz dynamicznie, czyli o ruchu po dostępnej powierzchni, 5.9. Zachowania awerbalne mówcy wspomagającego się mediami prezentacyjnymi, 5.10. Mowa ciała przed kamerą ; Rozdz. 6. GŁOS NA FORUM I PRZED MIKROFONEM: 6.1. Głos jako instrument, 6.2. O melodyce wypowiedzi, czyli monotonia a żywiołowość, 6.3. Tempo mówienia. Wolniej czy szybciej, 6.4. Staranna wymowa a treść przekazu, 6.5. Siła głosu. Kiedy mówić donośniej, a kiedy ciszej, 6.6. Aksamitna, radiowa czy zdradzająca emocje, czyli barwa głosu a odbiór słuchaczy, 6.7. Budowanie dramaturgii wypowiedzi. Akcenty oraz pauzy, 6.8. Technika operowania głosem przed mikrofonem, 6.9. Jak ustrzec się chrypki i suchości w gardle, czyli o higienie głosu ; Rozdz. 7. JAK NAWIĄZAĆ ORAZ PODTRZYMAĆ KONTAKT ZE SŁUCHACZAMI: 7.1. Zdania, które warto wypowiedzieć na początku wystąpienia, 7.2. Jak mówić w jasny i prosty, lecz jednocześnie obrazowy sposób, 7.3. Przekaz a odbiorcy, czyli postulat dostosowania, 7.4. Odwołania do słuchaczy, 7.5. Trzy zasady stylu wypowiedzi profesjonalnego mówcy, 7.6. Wystąpienia a słowo pisane, czyli hasła, tytuły i podtytuły, 7.7. O sztuce argumentacji, 7.8. Słowa wzmacniające przekaz perswazyjny, 7.9. Kiedy przytrafi się gafa, przejęzyczenie lub przeinaczenie, 7.10. Wystąpienie a emocje. Specyfika słowa w relacjach z mediami, 7.11. Jak bez przygotowania wygłosić dobre przemówienie, 7.12. To, co należy powiedzieć na zakończenie ; Rozdz. 8. OBRAZ JAKO WZMOCNIENIE PRZEKAZU: 8.1. Dokonywanie wyboru najlepszej techniki prezentacyjnej, 8.2. Metody improwizacyjne. Wykorzystanie kart moderacyjnych podczas wystąpienia, 8.3. Bardziej wymagające techniki prezentacyjne, które wspomagają mówcę, 8.4. Niebezpieczeństwa związane ze stosowaniem różnych mediów, 8.5. Przygotowanie profesjonalnych materiałów wizualnych, 8.6. Zasady graficzne a kompozycja plansz prezentacyjnych, 8.7. Kolory w materiałach wspomagających wystąpienie, 8.8. O najlepszych krojach i formach czcionek, 8.9. Ilustracje, symbole graficzne, diagramy, 8.10. Uwagi na temat przygotowania elementów wspomagających przekaz ; Rozdz. 9. KIEDY PRZYDARZY SIĘ SYTUACJA TRUDNA LUB KRYZYSOWA: 9.1. Dociekliwi, Wszystkowiedzący, Krytyczni i inni, czyli typy słuchaczy, 9.2. Kłopotliwe sytuacje, jakie mogą przytrafić się mówcy, 9.3. Trudni odbiorcy a metoda pochwały, 9.4. Technika odroczenia, 9.5. Kiedy wypada ganić - reakcje mówcy w wyjątkowych sytuacjach, 9.6. Zestawienie trzech metod postępowania z trudnymi słuchaczami, 9.7. Sposoby odpowiadania na niełatwe pytania, 9.8. Mówca w relacjach z mediami. Niebezpieczeństwo manipulacji, 9.9. Kryzysy wizerunkowe a otoczenie, 9.10. O wadze zachowania się zgodnie z zasadami etykiety ; Rozdz. 10. MÓWCA, KTÓRY WSPÓŁDZIAŁA Z ODBIORCAMI: 10.1. Zachowania mówcy, potwierdzające dobry kontakt ze słuchaczami, 10.2. Oczekiwania, uwaga i współuczestnictwo, czyli o tym, co zbliża do odbiorców, 10.3. Symptomy interakcji - po czym poznać, że wystąpienie zakończy się sukcesem, 10.4. Aranżacja przestrzeni sali prezentacyjnej. Układ miejsc a charakter wystąpienia, 10.5. Dodatkowe materiały informacyjne, towarzyszące wystąpieniu, 10.6. Mówca prezentujący materiały wizualne. Działania służące aktywizacji słuchaczy, 10.7. Wydarzenia, podczas których zaplanowane są przemowy ; TEST: Sprawdź swoją wiedzę o wystąpieniach publicznych ; Dziesięć zasad wystąpień perswazyjnych ; Wskazówki dla początkującego mówcy ; Wystąpienia publiczne w aforyzmach i cytatach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95702 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej