Sokołowski Marek (1962- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(21)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1644)
Vandenberg Patricia
(1163)
Kotwica Wojciech
(793)
Sokołowski Marek (1962- )
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(647)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Verne Jules
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Донцова Дарья
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Kipling Rudyard
(211)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Temat
Środki masowego przekazu
(14)
Internet
(8)
Komunikacja społeczna
(7)
Edukacja medialna
(5)
Kultura
(5)
Komunikacja polityczna
(4)
Kultura masowa
(2)
McLuhan, Marshall (1911-1980)
(2)
Propaganda
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Subkultura
(2)
Alkoholizm
(1)
Almodóvar, Pedro (1949- )
(1)
Axel Springer Polska
(1)
Baudrillard, Jean (1929-2007)
(1)
COVID-19
(1)
Castells, Manuel (1942- )
(1)
Celebryci
(1)
Cenckiewicz, Sławomir (1971- )
(1)
Clubbing (socjol.)
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
De Kerkhove, Derrick (1944- )
(1)
Domosławski, Artur (1967- )
(1)
Dziennikarze
(1)
Eco, Umberto (1932-2016)
(1)
Epidemie
(1)
Exposé
(1)
Film
(1)
Film polski
(1)
Filmoznawstwo
(1)
Forum (informat.)
(1)
Goffman, Erving (1922-1982)
(1)
Gontarczyk, Piotr (1970- )
(1)
Grupy społeczne
(1)
Habermas, Jürgen (1929- )
(1)
Homoseksualizm
(1)
Innis, Harold Adams (1894-1952)
(1)
Kaczyński, Lech (1949-2010)
(1)
Kapuściński, Ryszard (1932-2007)
(1)
Katastrofa smoleńska (2010)
(1)
Kaurismaki, Aki (1957-)
(1)
Kobieta
(1)
Kolportaż
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Kościół katolicki
(1)
Krzyże
(1)
Lasswell, Harold Dwight (1902-1972)
(1)
Lepper, Andrzej (1954- )
(1)
Literatura
(1)
McQuail, Denis
(1)
Merton, Robert King (1910-2003)
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Multimedia
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Obama, Barack (1961- )
(1)
Odpoczynek
(1)
Parsons, Talcott (1902-1979)
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Perswazja
(1)
Polityka
(1)
Postman, Neil (1931- )
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Radiofonia
(1)
Reality show
(1)
Reklama
(1)
Religia
(1)
Reżyserzy rosyjscy
(1)
Rozgłośnia radiowa
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Tarkovskij, Andrej Arsen'evič (1932-1986)
(1)
Telewizja
(1)
Turystyka
(1)
Twórczość
(1)
Zanussi, Krzysztof (1939- )
(1)
Zawód
(1)
Środki masowego przekazu regionalne
(1)
Żałoba narodowa
(1)
Temat: dzieło
Kapuściński non-fiction
(1)
SB a Lech Wałęsa
(1)
Temat: czas
2001-0
(5)
2001-
(4)
1989-
(2)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Gatunek
Blogi
(3)
Opracowanie
(3)
Publicystyka polska
(2)
Film rosyjski
(1)
Gry komputerowe
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(4)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Przestrzenie Życia Społecznego)
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. HOMO CREATOR: NA PIASKU CZY NA SKALE? WSPÓŁCZESNE OBLICZA TWÓRCÓW I ODBIORCÓW: Człowiek bez właściwości - sukces czy katastrofa? ; "Poetą się bywa" - lokalni twórcy: motywacje pisarskie oraz przynależność do stowarzyszeń literackich ; Sztuka interaktywna Sieci a problem kreacji ; "Piszę, żeby nie zwariować - autoterapia, sztuka czy grafomania? ; Fandomy jako element ruchu społecznego "wolnej kultury", czyli prawo autorskie a produktywność fanów ; Własna przyszłość w oczach dorosłych ; Homo viator. Przypadek Ryszarda Kapuścińskiego ; Casus Dody, czyli nie ma info bez rozrywki. Analiza infotainment we współczesnych polskich programach publicystycznych ; Kino i telewizyjne seriale w epoce konwergencji mediów ; Charakterystyka językowa odbiorcy nowych form aktywności i spędzania wolnego czasu ; Formy spędzania wolnego proponowane mieszkańcom i gościom Iławy przez Iławskie Centrum Kultury. II. HOMO NAUTA: ŻEGLARZE W PRZESTRZENI MEDIALNEJ: Wirtualny świat alternatywą tradycyjnej zabawy dzieci ; Czas wolny w dobie konsumpcjonizmu i powszechnej mediatyzacji ; Czas jako "wymiar zmiany" i "mityczna wartość" w ponowoczesnym stylu życia. Baudrillardowski "dramat wolnego czasu" ; Wirtualne podróże osoby ludzkiej. Internet jako przestrzeń rozwoju człowieka ; Młodzi "NO LIVE" - gdy świat wirtualny pochłania świat realny. Szkic socjologiczny na temat wpływu gier komputerowych na życie młodego człowieka ; Gry strategiczne forów, komunikatorów i portali społecznościowych - o niektórych ludycznych aspektach komunikacji w Internecie ; Portret psychologiczny użytkownika Internetu. Techniki projekcyjne w badaniach społecznych ; Człowiek człowiekowi wilkiem, czyli jak zepsuć sobie humor, uczestnicząc w forach dyskusyjnych ; Blogowanie jako nowa forma aktywności. Różne oblicza polskiej blogosfery ; Wolny (?) czas nastolatka w Sieci. III. HOMO VIATOR: DALEJ, WYŻEJ, GŁĘBIEJ - PODRÓŻE, WYPOCZYNEK I OBYCZAJE WE WSPÓŁCZESNYM ŚWIECIE: Wizyty w SPA - nowy rodzaj wypoczynku w Polsce? ; Clubbing - nowa forma rozrywki w społeczeństwie konsumpcyjnym ; Wzorcotwórcza rola telewizyjnego show. Na przykładzie programu You Can Dance - Po prostu tańcz ; Turysta w ponowoczesności. Efekt zaniku solidaryzmu i pustki kulturowej ; Przeżyć życie czy przetrwać? Homo transgreditus w czasie wolnym ; Wędrowcy czy tułacze? W poszukiwaniu nowości i... ; Droga niewybrana. Rola potrzeby samorealizacji w turystyce ; Homo viator wspinający się na szczyty ; "Backpacking" jako forma turystyki indywidualnej w kontekście zmian cywilizacyjnych ; Ekstremalna Atrakcja Turystyczna (EAT). Międzykulturowy charakter turystyki ; Turystyka wiejska jako nowa forma aktywności i szansa rozwoju regionu. Na przykładzie Lubelszczyzny ; Bractwa rycerskie w Polsce początku XXI wieku - remedium na ponowoczesność?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96283 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Księg 2412 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. w jęz. ang.
Media i religia: subsystemy społecznego życia ; CZ. 1 AKSJOLOGIA W SYSTEMACH I NOWYCH MEDIACH: Wymiar wertykalny i horyzontalny religii w środowisku medialnym ; Mediatyzacja i mediacja religii ; Duchowość w epoce mediów elektronicznych ; Chmura przemiany - uczeni w sieci i anateizm ; Gamifikacja katechezy jako efekt przeobrażeń w macierzy nowych mediów ; Wartości przekazywane w mediach Bhutanu ( na przykładzie drugiego kanału telewizji bhutańskiej) ; CZ. 2 RELIGIA I DYSKURSY MEDIALNE: Konsekwentny i liberalny dyskurs religijny w Polsce ; Publicystyczny wizerunek Kościoła katolickiego w Polsce na przykładzie tygodnika "Polityka" ; Wpływ Internetu i telewizji na islamofobię w Polsce w latach 2014-2015 ; Wątki religijne w ełckiej prasie z pierwszej połowy XIX wieku ; Lokalne problemy społeczne w publicystyce "Powstańca Warmińskiego" w pierwszej dekadzie XXI wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104324 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Filmogr. K. Zanussiego s. [257]-261.
Arystokratyzm ducha. Szkic do portretu Krzysztofa Zanussiego. I. ANALIZY I INTERPRETACJE FILMÓW KRZYSZTOFA ZANUSSIEGO: Triumfy i porażki kultury w filmach Krzysztofa Zanussiego ; O cierpieniu bohaterów filmowych Krzysztofa Zanussiego ; "Orde Du Ars". "Iluminacja" Krzysztofa Zanussiego ; Filmowy esej o ludzkich obsesjach, "Struktura kryształu" cztery dekady później ; Dorastanie do prawdy o sobie - w kinie Krzysztofa Zanussiego ; Echa Ewangelii w "Persona non grata" Krzysztofa Zanussiego" ; Pożytek ze śmierci anioła ; Dwa obrazy świętości w filmach Luisa Buňuela i Krzysztofa Zanussiego ; Krzysztof Zanussi - mistrz telewizyjnej formy. II. Z INSPIRACJI TWÓRCZOŚCIĄ KRZYSZTOFA ZANUSSIEGO: Śmierć jako prze-życie (doświadczenie) i jako idea ; Alienacja ; Twórcze indywiduum i bierna masa - społeczni elitaryści o przyszłości kultury ; Scenki "od Zanussiego" w oczach i sercach studentów pedagogiki ; Wizerunek Krzysztofa Zanussiego w nowych mediach. III. KRZYSZTOF ZANUSSI. WYPOWIEDZI ROZPROSZONE: Gdybym był bogaty ; Prometejska powinność humanisty ; Co się naprawdę zmieniło w naszym świecie? ; Ciemna noc w kulturze ; W poszukiwaniu przejrzystości ; Europa ducha w kulturze inspirowanej Ewangelią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93131 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85798 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. rozdz. w jęz. ang.
Kultura i media. Od globalizacji do glokalizacji. MEDIA W KULTURZE, KULTURA W MEDIACH: Aksjologiczne aspekty funkcjonowania mediów ; Kultura metafory a pragnienie kultury ; Disneizacja w kulturze medialnej ; Teleobecność - w objeciach nieśmiałego olbrzyma ; Życie w kulturze obnażania, czyli co nam dają talk show? ; Uwagi o kulturze języka w programach typu reality show i talk show ; Gry komputerowe a kultura współczesna ; Nieuleczalni niskociśnieniowcy - bohaterowie trylogii Aki Kaurismakiego ; Strategie camp i recycling jako dekonstrukcja tradycyjnych hiszpańskich elementów kulturowych w filmach Pedro Almodóvara ; Teatr jako medium komunikacji (między)kulturowej - antropologiczne możliwości i ograniczenia ; Rozgłośnia Polskiego Radia w Wilnie w życiu kulturalnym grodu nad Wilią 1928-1939. MEDIA A TOŻSAMOŚĆ: Od sobości do tożsamości medialnej i wirtualnej ; Gdzie jesteś i skąd przychodzisz - czyli ontologia eksperymentu ; Przemiany stereotypu płci męskiej w reklamie ; Homoseksualizm jako "towar" czy "oswajanie" z gejem - wątki homoseksualne w polskich serialach telewizyjnych ; "Cielesność kobiety sfragmentaryzowanej" na rynku dóbr konsumenckich według prasy poradniczo-rozrywkowej a rzeczywistość symulowana ; Dyskurs wizualny między feminizmem i współczesnym islamem. Stereotyp kobiety w afrykańskiej prasie kobiecej ("Amina") ; Fanfiction - zjawisko z kręgu medialnych fandomów. WYMIARY CYBERPRZESTRZENI. INTERNET - MIĘDZY NADZIEJĄ A ROZCZAROWANIEM: Nowa plaNETa: percepcje cyberprzestrzeni ; Komunikacja w odosobnieniu. Porównanie komunikacji tradycyjnej i komunikacji sieciowej ; Indywidualizacja i oikeiosis: Internet jako narzędzie kosmopolityzacji ; Mechanizmy uczestnictwa w internetowych grupach dyskusyjnych ; Wizerunek innej osoby kreowany w blogu gimnazjalisty ; Ekshibicjonizm blogowy jako kategoria kulturowo-językowa ; Antropologiczne konteksty internetowej reklamy społecznej ; Ewolucja kultury partycypacyjnej na przykładzie serwisu You Tube ; Zdrowie w sieci - przypadek niepłodności ; E-macierzyństwo - młode matki i Internet ; Medium (dez)informacji? - o przeciążeniu informacyjnym w Internecie ; Internet: wirtualna idea i realne skutki. Wybrane aspekty rozwoju Internetu ; Społeczny p[otencjał Internetu w świetle dokumentów Kościoła katolickiego poświęconych mediom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92459/t.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. rozdz. w jęz. ang.
RZECZYWISTOŚĆ UPOZOROWANA. MEDIA - CZWARTA WŁADZA CZY WIELKI MANIPULATOR? : Władza nowoczesna? Rola mediów w państwie totalitarnym ; Polska prasa społeczno-polityczna a kryzysy polityczne ; Seks, kłamstwa i kasety wideo. Skandal a kultura przejrzystości w mediach ; Media i wojna ; Ewolucja francuskiego dziennika "Le Monde". Od "Przeciwwagi" do "nadużycia władzy" ; Syndrom wrogiego świata: etniczny Inny w amerykańskich wiadomościach telewizyjnych ; Świat według dzienników prasowych i tygodników. analiza porównawcza ; Lokalne media elektroniczne i ich wpływ na lokalną politykę ; Demokratyczne funkcje prasy lokalnej w teorii i praktyce na przykładzie "Wiadomości Rudzkich". REALIA SPOŁECZNE W NOWYCH MEDIACH: Medialne obrazy pozaprawnych zachowań społecznych. Refleksje w perspektywie kryzysu praworządności polskiego społeczeństwa ; Między szacunkiem a skandalem. Polskie symbole narodowe w ujęciu medialnym ; Telewizyjne obrazy agresji i przemocy ; Buylling i mobbing w jednym, czyli szkoła w uczniowskich filmach w sieci ; Oblicza polskich anarchistów - destrukcja, destabilizacja, dekompozycja? ; Uczestnictwo wiejskiej rodziny wielopokoleniowej w kulturze audiowizualnej w kontekście teorii "użytkowania i korzyści". OBSZARY EDUKACJI MEDIALNEJ. "NOWE" TERYTORIA i "STARE" PRZESTRZENIE: Teorie chaosu i fraktali dla pedagogiki mediów ; Obraz dziecka w rzeczywistości upozorowanej - aspekty metodologiczne i empiryczne ; Zagrożenia Internetu - wyzwaniem dla nowych zadań edukacji medialnej ; Czas spędzony przed komputerem i telewizorem w świadomości dzieci oraz rodziców ; Współczesne media wobec edukacji międzykulturowej ; Kształcenie nauczycieli i realizacja edukacji medialnej w lubelskich szkołach - wnioski z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92459/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media a komunikowanie polityczne / red. nauk. Marek Sokołowski. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009. - 366, [1] s. : faks., fot., wykr. ; 23 cm.
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE: Public relations w polityce. Ujęcie krytyczne ; Polityczne public relations - o trudnościach pojęciowych ; Kultura polityczna elit jako determinanta manipulacji medialnej ; Błazen, bulterier, tygrysica. Strategie komunikacyjne politycznych ekstremistów ; Informacja w telewizyjnej reklamie politycznej ; Ewolucja medialnego wizerunku polityka na przykładzie zdjęć Andrzeja Leppera zawartych we "Wprost" oraz w "Przeglądzie" ; Barack Obama w ujęciu prasy francuskiej (dziennik "Le Monde") ; Językowa siła rażenia. Kaczyński i Tusk - analiza porównawcza exposé premierów ; Abdykacja rozumu. Czerwcowa debata na łamach "Gazety Wyborczej" o książce Sławomira Cenckiewicza i Piotra Gontarczyka "SB a Lech Wałęsa. Przyczynek do biografii" ; Manipulacje w mediach na przykładzie recepcji raportu o WSI w "Gazecie Wyborczej" ; Manipulacje nastrojami wojennymi w mediach hitlerowskich. II. POLITYCZNE ASPEKTY INTERNETU: Interent jako remedium na kryzys demokracji. Historia pewnego złudzenia ; Zarządzanie reputacją w Internecie - aspekty społeczne i polityczne ; "Tyle razy głosowałam i nic z tego nie wynika" - przyczyny absencji wyborczej osób młodych a wpływ Internetu na zwiększenie udziału w głosowaniu ; Internetowe portale informacyjne: analiza z użyciem zautomatyzowanych narzędzi badawczych (i pierwsze wyniki) ; Wikipedia jako scena walki politycznej: strategie politycznych ataków oraz obrony przed upolitycznieniem projektu ; Muzyka tożsamościowa jako przejaw aktywności społecznej w nowych realiach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92718 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna - Komunikacja Medialna - Komunikacja Sieci)
I. HOMO MEDIENS? W stronę nowej filozofii przekazu: Globalizacja mediów i chaos kulturowy ; Rewolucja medialna jako czynnik rozwoju komunikacji piśmienniczej ; "Homo mediens" vs "Człowiek uniwersalny" ; Voyeuryzm medialny nową strategią w komunikacji masowej ; Zwykłe ciało to za mało... Medialne wizerunki kobiet i mężczyzn ; Twórcza postawa dziennikarza źródłem zmian w przekazie medialnym ; Komunikacja w administracji publicznej - perspektywy rozwoju. II. GLOBALNE SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE. Mity i rzeczywistość: Manipulacja w mediach w świecie postmodernistycznym ; Społeczeństwo informacyjne - szanse i zagrożenia ; W poszukiwaniu utraconego czasu. Kultura repetycji i czas pamięci w społeczeństwie informacyjnym ; Media a demokracja. O postrzeganiu roli mediów w społeczeństwie demokratycznym ; Powrót do kultury socrealizmu? ; Globalne społeczeństwo informacyjne z perspektywy rodziny ; Telewizja a globalizacja kultury ; Współczesne manipulacje nastrojami wojennymi ; (Nie)zapomniany język mitu w arkadyjskiej retoryce reklamy ; Wpływ Internetu na rozwój fandomów, czyli o tym, jak elektroniczna sieć rozwija i popularyzuje społeczności fanów ; Anonimowość w Internecie. Złudzenie czy rzeczywistość? KOMUNIKACJA SPOŁECZNOŚCI SIECIOWEJ: Internet. Przemiany społeczne i ich konsekwencje ; Konwergencja jako strategia. Charakterystyka konstytutywnych elementów komunikacji skonwergowanej na przykładzie mobloga ; Ciemne srony sieci ; Dialogowość w komunikacji internetowej ; Społeczne tworzenie Wikipedii. Perspektywa aktywnego uczestnika projektu ; Serwisy społecznościowe w perspektywie światów społecznych ; Rodzaje blogów internetowych ; Tytuły blogów - perspektywa pragmalingwistyczna ; Żółte słoneczko, czyli: o czym rozmawiamy w sieci Gadu-Gadu? ; Ekspresja emocji w blogu nastolatka ; Drugie życie polityka. O kampaniach politycznych i komunikacji z wyborcami w Second Life ; Rola lokalnych serwisów informacyjnych w kształtowaniu struktur społeczeństwa informacyjnego ; Język i zachowania sieciowej społeczności akademickiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92287 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna)
Bibliogr. przy pracach.
1.JĘZYK KOMUNIKACJI POLITYCZNEJ: Język propagandy PRL a język mediów III i IV RP. Niektóre aspekty psychologiczne i magiczno-religijne ; Wściekły atak katoprawicy na jeszcze bardziej lewicową wiedźmę. Analiza językowa tekstów blogów polityków ; Rządy układu. Obraz przeciwnika politycznego w publicystyce "Naszego Dziennika" w kampanii wyborczej 2005 ; Wartościowanie w języku polityki. Na materiale tekstów parlamentarnej kampanii wyborczej 2005. 2. KRZYWE ZWIERCIADŁO? MEDIA A RZECZYWISTOŚĆ SPOŁECZNA RP: Media a polityka. System i praktyka ; Model współczesnej telewizji publicznej ; Dziennikarz lokalny w obliczu interesów politycznych i biznesowych redakcji ; Medialny obraz przestępczości oraz jego oddziaływanie na kształt realizowanej polityki karnej ; Społeczny i medialny wizerunek polskich neonazistów ; Polska scena polityczna pod lupą mediów. Na podstawie programu telewizyjnego "Szkło kontaktowe". 3. MANIPULACJA W MEDIACH. PROPAGANDA CZY POLITYCZNY RP?: Nowe media jako nowe formy komunikowania politycznego i nowe formy "dyscyplinującej technologii władzy" ; Media w komunikacji społecznej. Informacja, czy celowa manipulacja? ; Media w zarządzaniu wizerunkiem partii politycznej i jej liderów ; Niezależne media? Deklaracje i rzeczywistość ; Aktorzy polityczni - kreacja medialna a refleksja młodzieży ; Zarządzanie sytuacją kryzysową - model lepperowski ; Techniki perswazji ugrupowań politycznych w kampanii samorządowej 2006 roku. Analiza zawartości witryn internetowych ; Odzwierciedlenie rzeczywistych poglądów, czy czysta propaganda - blogi polityków ; Gry komputerowe jako środek manipulacji w internecie. 4. MEDIA A POLITYKA. KONFLIKT CZY WSPÓŁZALEŻNOŚĆ?: Ani pierwsza, ani czwarta ; Cisi i Gęgacze. Czy historia musi się powtarzać? Tragifarsa w dwóch odsłonach z prologiem i epilogiem ; Wolność prasy. Złudzenia - oczekiwania - rzeczywistość ; Media publiczne w procesie politycznym. Między niezależnością a uległością ; Media i polityka. Interreferencyjna koncepcja mediatyzacji ; Konstytucyjne i ustawowe rozstrzygnięcia dotyczące prawa dostępu do informacji publicznej ; Rola mediów w systemie komunikowania politycznego. Ujęcie konstruktywistyczno-systemowe ; Dziennikarstwo śledcze ; Prawne granice krytyki prasowej polityków ; Liderzy polityczni i media w epoce synopticonu, postpolityki i metawładzy ; Polityka a czasopisma dla młodzieży. Między globalizmem a nacjonalizmem ; Konflikt czy współpraca? Relacje władz miejskich i mediów na poziomie lokalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93270 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86601 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
Nowe media: konwergencja technologiczna i rozszerzenie praktyk komunikacyjnych ; I. ZMIENIAJĄCA SIĘ MEDIOSFERA: Słowo i Dotyk. Media na pograniczu ; Mediamorfoza mediów a funkcjonowanie i rozwój Internetu ; Afordancje nowych mediów mobilnych ; Współczesne technologie medialne a przestrzeń fizyczna. Masowa konfiguracja przestrzeni ; Internet - czy współczesna wieża Babel? ; Aksjologia współczesnych mediów w przestrzeni społecznej ; NOWE MEDIA I SPOSOBY ICH WYKORZYSTYWANIA: Nowe media w służbie osób niepełnosprawnych fizycznie, intelektualnie i społecznie ; Żyć z siecią w tle ; Informacja i spam. Ustanawianie progów encyklopedyczności dla podmiotów opisywanych w polskojęzycznej Wikipedii ; Wykorzystanie nowych mediów w coachingu ; III. SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE I SERWISY SPOŁECZNOŚCIOWE: Przyjaźń w relacjach zapośredniczonych przez technologię ; Wirtualne tożsamości. Portale społecznościowe jako formy autokreacji ; Masz anoreksję? Chcesz mieć anoreksję? To blog dla Ciebie ;) Tola wannarexics w cyberśrodowiskach pro-ana ; Wizerunek osób otyłych i przekazy na temat otyłości. Analiza dyskursu w Internecie (forum www.otylosc.org) ; DZIENNIKARSTWO W NOWYM ŚRODOWISKU TECHNOLOGICZNYM: "Ćwierkające dziennikarstwo" - Twitter w służbie dziennikarzy sportowych ; Dziennikarze w blogosferze. Potencjał interaktywności dziennika internetowego a jego (nie)wykorzystywanie ; Aktor społeczny czy racjonalny człowiek gospodarujący? O roli dziennikarzy w dobie nowych mediów ; NOWE MEDIA A KULTURA POPULARNA: Humanistyka cyfrowa w badaniu kultury popularnej ; Informacyjny potencjał gier internetowych w systemie komunikowania masowego. Efektywność, struktura, tematyzacja ; Komiks internetowy jako przykład przeniesienia kultury masowej do Internetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Internet jako medium globalne, szanse i zagrożenia rozwoju - W stronę socjologii internetu. analizy i interpretacje - Ku społeczeństwu sieciowemu. Internet jako źródło przeobrażeń socjokulturowych - Wirtualna (nie)rzeczywistość internetu. Kulturowe i językowe kody sieci - Technologiczne subkultury internetu - Technologie i zastosowania internetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91277 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych art.
I.Kształtowanie społeczeństwa informacyjnego.II. Internet a edukacja jutra.III.Subkultura Internetu, kultura w Internecie.IV.Ku pedagogii sieci.Internet jako nowe wyzwanie wychowawcze.V.Technologie i zastosowania Internetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-88069 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [191]-200.
WSTĘP. KULTURA I MEDIA. OD GLOBALIZACJI DO GLOKALIZACJI: 1. Antropologiczne spojrzenie na kulturę ; 2. Kontrasty kultur współczesnych a proksemika ; 3. Komunikacja międzykulturowa a komunikowanie medialne ; 4. Zagubieni podróżnicy? ; 5. Pesymizm, czyli optymizm ; R. I. PRACE FILMOZNAWCZE: 1. Arystokratyzm ducha. Szkic do portretu Krzysztofa Zanussiego ; 2. Sygnowano: Jerzy Skolimowski ; 3. Polskie kino realizmu socjalistycznego lat 1949-1953: Wprowadzenie ; W stronę realizmu socjalistycznego. Filmowcy w służbie ideologii ; Rewolucyjny epizod czy trwała zmiana? ; Modus operandi nowych czasów. Film „Piętka z ulicy Barskiej” Aleksandra Forda ; Refleksje końcowe ; 4. Libacje, biby, chlanie. Alkoholowe odmęty polskiego kina fabularnego. Zarys problematyki: Od wódki rozum krótki? ; Po lampce wina - śliczna dziewczyna? ; Ucieczka z izolacji. Pętla Wojciecha Jerzego Hasa ; Ironiczna spowiedź. Wszyscy jesteśmy Chrystusami Marka Koterskiego ; Wigilijna eskapada. Żółty szalik Janusza Morgensterna ; Stan upodlenia. Pod Mocnym Aniołem Wojciecha Smarzowskiego ; Refleksja końcowa ; 5. Filmowe wizerunki niepełnosprawności: Wprowadzenie ; Niepełnosprawność. Casus polskiej kinematografii ; Niepełnosprawność w kinie światowym ; Zamiast podsumowania ; R. II EDUKACJA MEDIALNA: 1. Problemy fenomenologiczno-socjologiczne "cyfrowego tubylca": Wstęp ; Kultura na usługach "cyfrowego tubylca" ; Medialni screenagers awangardą społeczeństwa ery Web 2.0? ; Zakończenie ; 2. Edukacja medialna w Rosji: Trudny (filmowy) początek ; Zwrot ku estetyce. Lata 1960-1985 ; Nowe obszary i tendencje w edukacji medialnej ; Kształtowanie się rosyjskiego modelu edukacji medialnej ; 3. Nowe horyzonty edukacji filmowej, czyli jak nowocześnie uczyć filmu: Z kart historii edukacji filmowej ; Nowe spojrzenie na edukację filmową ; Edukacja filmowa i medialna - nadzieje i rozczarowania ; Współczesne obszary edukacji filmowej. Projekt Filmoteka Szkolna. Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej ; Więcej niż lekcja, więcej niż kino ; R. III. STUDIA MEDIOZNAWCZE: 1. Idole popkultury? Polskie seriale telewizyjne o tematyce policyjnej. Od "zbrojnego ramienia Partii" do Policji. Przemiany (nie tylko medialnego) wizerunku: Wprowadzenie ; PRL, czyli poszukiwania pozytywnego bohatera ; III RP, czyli w pogoni za sensacją i oglądalnością ; 2. Tabloidyzacja radia. Czy istnieją granice dziennikarskiej prowokacji?: Prolog. Historia pewnego żartu ; Granice dziennikarskiej prowokacji ; Proces tabloidyzacji mediów ; The Panie Broadcast, czyli radiowa audycja Orsona Wellesa ; Epilog. Narodziny Royal Baby ; 3. Doktor G. i tabloidowy wizerunek lekarza: Wojna na wizerunki? Spin doktor kontra doktor G ; Zażyj tabletkę, czyli słów kilka o tabloidyzacji prasy ; "Już nikt nigdy przez tego pana życia pozbawiony nie będzie" ; Kryptonim "Mengele" i "doktor śmierć". Apele, przeprosiny, wyroki ; Zamiast zakończenia. Doktor G. polskim Alfredem Dreyfusem? ; 4. Konrad Wallenrod czy Jack Strong? Medialny wizerunek pułkownika Ryszarda Kuklińskiego: Wprowadzenie ; Makiawelizm, "etos maski" i poetyka tajemnicy ; Metody badania wizerunku ; "Iść pod prąd". Życie ściśle tajne ; Bohater czy zdrajca? ; Prostacki western czy sensacyjny film szpiegowski? ; Konsultant, szpieg czy "pierwszy polski oficer w NATO"? ; Ikona prawicy czy popkulturowy heros? Próba podsumowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-108403 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
Bibliogr. s. [305]-322.
Część rozdz. i spis treści w jęz. ang.
I. WOKÓŁ TEORII I AKSJOLOGII MEDIÓW: 1. Nauka o mediach i komunikacji społecznej. W stronę integracji dyscypliny ; 2. Kultura i media. Nowe "mapy znaczeń" w XXI wieku ; 3. Manipulacja informacją z przekazach medialnych ; 4. Spojrzenie po latach. Medialne utopie McLuhana a współczesne teorie mediów ; 5. Komunikacja jako wartość w nauczaniu Jana Pawła II o mediach ; 6. Kościół katolicki wobec mediów. (Re)konstrukcja odniesień ; 7. Reporter, agent, mistyfikator? Wokół etycznego wymiaru biografii "Kapuściński non-fiction" Artura Domosławskiego. II. OBLICZA INTERNETU - DEFINIOWANIE WIRTUALNEGO ŚWIATA: 1. Internet jako nowoczesne medium komunikacyjne ; 2. Internet a tożsamość społeczna. Zarys problematyki ; 3. Internetoholizm. Fakty i mity ; 4. Zróbmy to razem. Internet a zachowania samobójcze młodzieży ; 5. Miłość w cyberprzestrzeni. Związki partnerskie zwierane on-line. III. OBRAZ POLSKIEJ RZECZYWISTOŚCI SPOŁECZNEJ W ZWIERCIADLE MEDIÓW: 1. Pluszak i bulterier. Rzecz o manipulacji, mediach, polityce ; 2. Między skandalem a spektaklem. Media wobec olsztyńskiej "seksafery". Studium przypadku ; 3. Kulturotwórcza i informacyjna rola prasy lokalnej na przykładzie "Tygodnika Ostrołęckiego" ; 4. Barwy tęczowego sztandaru. Problematyka homoseksualizmu w polskich mediach. Rekonesans badawczy ; 5. Seriale telewizyjne jako instrument medialny w budowaniu wizerunku polskich policjantów. IV. VARIA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101731 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [235]-251. Indeks.
Spis treści także ang.
I. PODEJŚCIA BADAWCZE W MEDIOZNAWSTWIE: 1. Komunikacja społeczna a komunikacja medialna. Zagadnienia terminologiczne ; 2. Komunikacja polityczna ; 3. Filozofia mediów ; 4. Nauka o komunikowaniu. Przedmiot, cel i zakres ; 5. Prasoznawstwo ; 6. Polski wkład w badania nad mediami ; 7. Przekaz w mediach ; 8. Komunikacja masowa ; 9. Analiza tekstów medialnych ; 10. Podejście psychoanalityczne ; 11. Filmoznawstwo ; 12. Teoria literatury. II. DYSCYPLINY NAUKOWE BADAJĄCE MEDIA: 1. Socjologia prasy ; 2. Studia nad propagandą ; 3. Radioznawstwo ; 4. Socjologia filmu ; 5. Socjologia telewizji ; 6. Studia feministyczne a media ; 7. Socjologia wizualna ; 8. Pedagogika medialna ; 9. Brytyjskie studia kulturowe nad mediami ; 10. Psychologia mediów. III. TEORETYCY I BADACZE KOMUNIKOWANIA: 1. Harold Lasswell i amerykańska szkoła badań nad mediami ; 2. Robert Merton i rozwój mass media resarch ; 3. Teoria mediów Dennisa McQuaila ; 4. Rola mediów w rozwoju cywilizacji. Koncepcja Harolda Innisa ; 5. Medialne utopie Marshalla McLuhana ; 6. Filozofia mediów Derrica de Kerkhove'a ; 7. Interakcjonizm Ervinga Goffmana a badania mediów ; 8. Semiotyczny model komunikowania Umberto Eco ; 9. Krytyka telewizji Neila Postmana ; 10. Jeana Baudrillarda koncepcja rozumienia mediów ; 11. Talcott Parson i amerykański funkcjonalizm w nauce o komunikowaniu ; 12. Teoria działania komunikacyjnego Jürgena Habermasa ; 13. Socjologia Internetu. Badania Manuela Castellsa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93925 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marek Sokołowski, Radio w procesie mediamorfozy. W stronę dźwiękowego uniwersum - wersja 3.0 ; I. TEORIA NOWYCH MEDIÓW A PRZYSZŁOŚC DZIENNIKARSTWA RADIOWEGO: Miłosz Babecki, Gamifikacja radia jako strategia angażowania w odbiór treści radiowych. Uwarunkowania, organizacja, możliwości ; Natalia Kowalska, Pokazać prawdziwsze od prawdziwszego. Rodzaje audycji typu "featue" ; Grażyna Stachyra, Mobilne audytorium na przykładzie "call-ins" w audycji "Radio Kierowców" w Programie I Polskiego Radia ; Joanna Bachura-Wojtasik, Słuchowisko jako gatunkowy konglomerat ; Radosław Grosfeld, Radiowe listy przebojów muzycznych - od tradycyjnych listów po internetowe zestawy do głosowania ; Anna Wielgoszewska, Marta Wiśniewska, Media społecznościowe a polskie rozgłośnie radiowe na przykładzie Programu I Polskiego Radia i radia RMF FM ; Dominika Agata Myślak, Martyna Małgorzata Siudak, Radio w dobie nowych mediów. Funkcjonowanie rozgłośni akademickich w mediach społecznościowych ; Ewa Aniela Jerzyło, Reportaż radiowy jako współczesna forma przekazu społecznego (komunikat) ; II. ROZGŁOŚNIE RADIOWE W MIĘDZYNARODOWYM SYSTEMIE MEDIALNYM. ZNACZENIE I PERSPEKTYWY: Wioletta Wejs-Milewska, Wybitność radiowa - spojrzenie wstecz. Uwagi o paradoksie zawodu na przykładzie Rozgłośni Polskiej Radia Wolna Europa ; Stefan Michał Marcinkiewicz, "Czy każdy nadawać może?" - krótka historia Polskiego Radia Limerick ; Szymon Żyliński, Radio w Bhutanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105952 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
Na s. red. wyłącznie błędny ISBN.
Streszcz. ang. przy pracach.
Na s. red. wyłącznie błędny ISBN.
Skąd przychodzimy, dokąd zmierzamy? Przemiany polskiego systemu medialnego. I. RYTUALNA KONCEPCJA KOMUNIKACJI W PRAKTYCE: Wizerunek Lecha Kaczyńskiego w mediach - przed i po katastrofie smoleńskiej ; Casus krzyża na Krakowskim Przedmieściu - wprawka do analizy dyskursu prasowego "Gazety Polskiej" ; Między strukturą a communitas: listy do telewizji w czasie żałoby. II. POLSCY CELEBRYCI - IDOLE POPKULTURY - MEDIALNE GWIAZDY: Idol pokultury w blogu młodzieżowym ; Ciąża i rodzicielstwo celebrytów w świetle plotkarskich portali internetowych ; Celebryci w roli życiowych przewodników. III. MEDIAL LOKALNE - STRATEGIE NA PRZETRWANIE: Prasa lokalna - jaka była, jest, będzie? Oczekiwania i... rozczarowania... ; Współczesne strategie rozwoju szczecińskich dzienników regionalnych - samodzielnie czy w ramach koncernu? ; Konflikt interesów a praca dziennikarza lokalnego. IV. PROBLEMY PRASY W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI MEDIALNEJ W POLSCE: Nowe technologie w "starych" mediach. Kilka uwag o transformacji technologicznej prasy po 1989 roku ; Kolportaż w polskim rynku prasy po 1989 roku ; Konkurencja na polskim rynku prasowym na przykładzie Axel Springer Polska w latach 2000-2010 ; Kultura organizacyjna dziennikarzy i jej znaczenie dla zarządzania na rynku mediów ; Postrzeganie wizerunku i roli kobiety przez współczesną prasę masową w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96554 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
Bibliogr. s. [361]-378, netogr. s. [379]-381, filmogr. s. [382]-385.
Streszcz. w jęz. ang. Spis treści także w jęz. ang.
WIZERUNEK MEDIALNY - OD TEORII DO PRAKTYKI: Problem definicyjny wizerunku medialnego ; Wizerunek medialny w marketingu politycznym ; "Lekarze wizerunku". Geneza, źródła i funkcjonowanie "spin doctor" ; Pojęcie wizerunku medialnego w naukach społecznych ; Budowa wizerunku medialnego. Wybrane techniki ; Badania wizerunku medialnego ; Funkcje, cele, zadania "media relations" ; Potęga wizerunków? Historia i teoria oddziaływania ; Rozmaitość procedur badawczych nad medialnymi wizerunkami ; MEDIALNE WIZERUNKI SUBKULTUR: Kontrkultura - subkultura - podkultura. Definicyjne dylematy ; Discopolowcy ; Hipisi ; Szalikowcy ; Rastafarianie ; Skinheadzi ; Punkowcy ; Harleyowcy ;WIZERUNKI WYBRANYCH GRUP ZAWODOWYCH W MEDIACH: Kategoria zawodu w literaturze przedmiotu ; Kierowcy ; Nauczyciele ; Księża ; Muzycy rockowi ; Strażacy ; Aktorzy ; Piłkarze ; Lekarze ; Wojskowi ; Naukowcy ; Dziennikarze ; Dyplomaci ; Prawnicy ; ODRZUCENI, ZAPOMNIANI, KŁOPOTLIWI?: Nowa kategoria marginalizacji i wykluczenia społecznego ; Alterglobaliści ; Więźniowie ; Niepełnosprawni ; Homoseksualiści ; Ekolodzy ; Feministki ; Prostytutki ; WIZERUNEK NAUCZYCIELA W OPINII UCZNIÓW A TELEWIZYJNY OBRAZ PEDAGOGA W SERIALU DUŻA PRZERWA W REŻYSERII MIROSŁAWA BORKA (ANALIZA ILOŚCIOWA): Informacja wstępna ; .Analiza uzyskanych wyników ; Opiekuńcza rola nauczyciela ; Nauczyciele przedmiotów humanistycznych i ścisłych w perspektywie posiadanych umiejętności wykorzystywanych w zawodzie 5.5.Młodzież o porozumiewaniu się z nauczycielami ; Młodzież szkół ponadgimnazjalnych wobec działalności pozalekcyjnej ; Rola nauczyciela w życiu ucznia ; Uczniowie wobec nauczycieli - przezwiska nauczycieli ; Oglądalność serialu Duża przerwa w reżyserii Mirosława Borka wśród badanych respondentów ; WIZERUNEK NAUCZYCIELI W SERIALU TELEWIZYJNYM DUŻA PRZERWA W REŻYSERII MIROSŁAWA BORKA (ANALIZA JAKOŚCIOWA): Informacja metodologiczna ; Wprowadzenie ; Opis serialu ; Charakterystyka postaci ; Konfrontacja wyników ankiety z serialem äDuża przerwaö ; Podsumowanie badań i refleksje końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98947 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej