Ryłko-Kurpiewska Maria Anna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1648)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Ryłko-Kurpiewska Maria Anna
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(517)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(491)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Dickens Charles
(443)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(399)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Austen Jane
(234)
May Karol
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Szal Marek
(211)
Voltz William
(211)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Manipulacja (psychologia)
(1)
Perswazja
(1)
Reklama
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Reklama jako sztuka powtórzeń / Anna Ryłko-Kurpiewska. - Gdynia : Wydawnictwo Novae Res, cop. 2016. - 468, [2] s. : il. (w tym kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 417-461.
I. POWTARZANIE W JĘZYKU I MYŚLENIU POTOCZNYM: 1. Powtarzanie tych samych działań przez jedną osobę ; 2. Powtarzanie treści cudzych i naśladowanie czyichś działań ; 3. Powtarzanie jako przekazywanie wiadomości celem powtórzenia jej przez kogoś ; 4. Powtarzanie, a powtarzalność. "Coś się powtarza, następuje jedno po drugim" ; II. POWTÓRZENIE, RÓŻNICA, SERIA. FILOZOFICZNO-MUZYCZNE KORZENIE POWTÓRZENIA I ICH ZNACZENIE W REFLEKSJI NAD REKLAMĄ: 1. Gjentagelsen, repetition, iterability - czyli o filozoficznej genealogii powtórzenia: Od intertekstualności ku odwróconej mimesis ; 2. Muzyczny rodowód powtórzenia. Seryjność w reklamie przez pryzmat refleksji Umberto Eco: Powtórzenie w świecie opowieści. O baśni jako tworzywie reklamowych fabuł ; Dlaczego bajka? ; Struktura bajki magicznej i anatomia reklamy ; Dopowiadanie według wzoru, czyli jak odbiorca tworzy opowieści ; 3. Powtórzenie w reklamie. W stronę klasyfikacji ; III. RAMA WYOBRAŻENIOWA, SCHEMAT, SCENARIUSZ. JĘZYKOWE OBLICZA POWTÓRZEŃ W REKLAMIE: 1. Teoria ram na gruncie semantyki kognitywnej i komunikatywizmu ; 2. Ramowanie w teorii reklamy i jego podłoże ; 3. Ramy i reklama komercyjna: Dostosowanie do rytmu życia i sposobu postrzegania odbiorców. Ramowanie w reklamach żywności ; Przeziębienie to "nie choroba" Ramowanie w reklamach leków przeciwbólowych i preparatów przeciw grypie; Specyfika ram i ich funkcje w reklamach kierowanych do dzieci ; IV. POWTÓRZENIE PRZEZ PRYZMAT MUZYKI I ARCHITEKTURY. O WRAŻENIU SYMETRII OBECNYM W NAZWACH I LOGOTYPACH: 1. Znaczenie i typy symetrii: Specyfika rytmu i j ego postrzeganie ; Symetria zwierciadlana i jej przejawy odnoszone do budowy ludzkiego ciała ; Powtórzenie, antropocentryzm i "złote proporcje" ; V. REKLAMOWE POWTÓRZENIA W ŚWIETLE BADAŃ PSYCHOLOGII: 1. Uczenie się a kolejność prezentowania przekazów ; 2. Powtórzenie a uczenie się ; 3. Powtórzenie i pamięć ; 4. Pamięć autobiograficzna i pojęcie wspomnienia ; VI. POWTÓRZENIE W ŚWIECIE EKONOMII I MARKETINGU: 1. "Powtórzenie mechaniczne" i częstotliwość emisji reklamy ; 2. Reklama krocząca, czyli powtarzanie za odbiorcą. Nowe oblicza "powtórzeń mechanicznych" ; 3. Powtórzenie w świecie wirusów i plotek ; 4. Między ekonomią a teorią komunikacji, czyli kto po kim lub z kim powtarza i dlaczego to robi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104612 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej