Dondziłło Grzegorz
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(25)
Forma i typ
Audiobooki
(24)
Poradniki i przewodniki
(15)
Książki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(14)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(14)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1644)
Vandenberg Patricia
(1163)
Kotwica Wojciech
(793)
Dondziłło Grzegorz
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(647)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Verne Jules
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Донцова Дарья
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Kipling Rudyard
(211)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(25)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Menedżerowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Sukces
(11)
Samorealizacja
(7)
Produktywność pracy
(3)
Rozwój osobowości
(3)
Samopoznanie
(3)
Higiena psychiczna
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Motywacja
(2)
Optymizm
(2)
Organizacja pracy
(2)
Perswazja
(2)
Psychologia pozytywna
(2)
Samowychowanie
(2)
Autoprezentacja
(1)
Biznesplan
(1)
Bocian biały
(1)
Bogactwo
(1)
Czas pracy
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomiści
(1)
Finanse osobiste
(1)
Handel
(1)
Innowacje
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kotler, Philip (1931- )
(1)
Marketing
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nowy produkt
(1)
Odwaga
(1)
Oszczędność
(1)
Pixar
(1)
Postawy
(1)
Praca
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia
(1)
Samokontrola (psychol.)
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Sens życia
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szczęście
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Twórczość
(1)
Wrażliwość (psychol., fizjol.)
(1)
Współdziałanie
(1)
Wstyd
(1)
Wytwórnie filmowe
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zwłoka (psychologia)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Gatunek
Poradnik
(16)
Dokumenty dźwiękowe
(8)
Książki mówione
(7)
Poradniki
(5)
Felieton
(1)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(10)
Praca, kariera, pieniądze
(7)
Psychologia
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
25 wyników Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Jak być szczęśliwym : 10 sposobów na udane życie / Barbara Berger ; [przekład Magda Witkowska]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2017. - 1 płyta audio CD (6 godz. 48 min 19 s) : digital, stereo ; 12 cm.
(Laurum)
Czas trwania: 6 godz. 48 min. 19 s.
Tytuł oryginału: "Are you happy now? 10 ways to live happy life" 2006.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Masza Bogucka-Steczek.
Nagranie w formacie mp3.
Barbara Berger przygląda się uważnie naszym myślom i działaniom, z powodu których nie możemy cieszyć się szczęściem. Nasze doświadczenie rzeczywistości kształtuje się pod wpływem naszych myśli, a pełne zrozumienie tego mechanizmu stanowi klucz do szczęśliwego życia. To rewolucyjne spojrzenie na życie. Autorka przedstawia też 10 sposobów na to, jak wykorzystać nowo zdobytą wiedzę w codziennym życiu, w naszych związkach, w relacjach z dziećmi, w pracy oraz w celu zapewnienia sobie lepszej kondycji fizycznej i lepszego zdrowia. [MT Biznes, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1124/159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 2346 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Odkryj w sobie siłę : przejmij kontrolę nad swoim życiem / Barbara Berger ; [przekład Marcin Karbowski]. - Warszawa : MT Biznes, 2012. - 1 płyta audio CD (5 godz. 18 min 23 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
(Laurum)
(Audiobook : Prosta Droga do Wiedzy)
Czas trwania: 5 godz. 18 min. 23 s.
Tytuł oryginału "The road to power : fast food for the soul".
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Magdalena Zając-Zawadzka.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Tematem tej książki jest siła. Nie siła fizyczna, ale siła umysłu. Dowiesz się z niej, jak przejąć kontrolę nad swoim życiem i osiągnąć wszystko to, o czym zawsze marzyłeś. Cytując Barbarę Berger: "Twoje myśli i słowa mają ogromną moc. Dzięki nim możesz całkowicie zmienić swoje życie. Tylko ty masz całkowitą kontrolę nad tym, co myślisz i mówisz. Jesteś jedynym władcą swojego umysłu. Ta władza to potęga". [MT Biznes, 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 2347 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Odkryj w sobie siłę : przejmij kontrolę nad swoim życiem / Barbara Berger ; [przekład Marcin Karbowski]. - Warszawa : MT Biznes, 2012. - 1 płyta audio CD (5 godz. 18 min 23 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
(Laurum)
(Audiobook : Prosta Droga do Wiedzy)
Czas trwania: 5 godz. 18 min. 23 s.
Tytuł oryginału "The road to power : fast food for the soul".
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Magdalena Zając-Zawadzka.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Tematem tej książki jest siła. Nie siła fizyczna, ale siła umysłu. Dowiesz się z niej, jak przejąć kontrolę nad swoim życiem i osiągnąć wszystko to, o czym zawsze marzyłeś. Cytując Barbarę Berger: "Twoje myśli i słowa mają ogromną moc. Dzięki nim możesz całkowicie zmienić swoje życie. Tylko ty masz całkowitą kontrolę nad tym, co myślisz i mówisz. Jesteś jedynym władcą swojego umysłu. Ta władza to potęga". [MT Biznes, 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-KM/1098/159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Audiobook
CD
W koszyku
(Laurum)
(Audiobook : prosta droga do wiedzy)
Czas trwania: 9 godz. 21 min 41.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Masza Bogucka-Steczek.
Nagranie w formacie mp3.
Na podstawie dwunastu lat pionierskich badań nad związkami międzyludzkimi oraz takimi uczuciami, jak wstyd czy empatia Brené Brown obala kulturowy mit, zgodnie z którym wrażliwość jest słabością, oraz dowodzi, że tak naprawdę jest ona naszą najdokładniejszą miarą odwagi. Książka "Z wielką odwagą" nie jest poświęcona wygrywaniu bądź przegrywaniu. W świecie, w którym dominuje myślenie w kategoriach "nigdy dość", a lęk stał się drugą naturą człowieka, wrażliwość jest czymś niemal wywrotowym. Niewygodnym. Czasem nawet nieco niebezpiecznym. Niewątpliwie, jeśli do niej sięgniemy, ryzyko, że ktoś nas skrytykuje lub że zostaniemy zranieni, znacznie wzrośnie. Jednak gdy cofniemy się i prześledzimy nasze życie, odkryjemy, że nic nie jest równie niekomfortowe, niebezpieczne lub bolesne, jak stanie z boku, zaglądanie do środka i zastanawianie się, jakby to było, gdybyśmy mieli odwagę wkroczyć na ring - niezależnie od tego, czy jest to nowy związek, ważne spotkanie, proces twórczy, czy trudna rozmowa z członkami rodziny. [MT Biznes, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1075 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audiobook : prosta droga do wiedzy)
Czas trwania: 11 godz. 47 min 23 s.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Janusz German.
Nagranie w formacie mp3.
Energia emocjonalna świata zaczyna dramatycznie spadać. Coraz bardziej zestresowani, zagubieni i zdezorientowani ludzie pragną od życia czegoś więcej. Pomimo faktu, że większość z nas dysponuje tym, co "konieczne" do tego, żeby być szczęśliwym, rzadko kiedy jesteśmy w pełni zadowoleni z życia i usatysfakcjonowani, i mamy dręczące poczucie, że zasługujemy na coś znacznie więcej. Jak temu zaradzić? W tej energetyzującej książce Burchard uświadamia nam, że jedynym sposobem znaczącej poprawy jakości twojego życia jest nauczenie się tego, w jaki sposób aktywować każdy z 10 podstawowych popędów, które charakteryzują każdą jednostkę ludzką. Owe popędy wpływają na kształt wszystkiego, o czym myślisz, co czujesz i co robisz w życiu, dlatego zrozumienie ich istoty i panowanie nad nimi ma kluczowe znaczenie do osiągnięcia sukcesu i szczęścia. Strategiczne aktywowanie owych popędów w życiu codziennym to najszybsza droga ku temu, by żyć pełnią naenergetyzowanego życia. Opanowanie naszych ludzkich popędów i sterowanie nimi nie jest łatwe; gdyby tak było, na całym świecie pośród ludzi nie panowałby tak wielki niepokój i nerwowość. Dlatego właśnie Brendon opracował koncepcję tego, co nazywa on prawdziwymi "aktywatorami" ludzkiego doświadczenia - serię prostych, lecz niezwykle skutecznych działań, które mogą doprowadzić do radykalnego zwiększenia twojego poziomu energii, a tym samym dać ci poczucie satysfakcji i spełnienia we wszystkich dziedzinach życia. Dzięki temu osiągniemy w końcu cel, do którego wszyscy dążymy: będziemy mogli żyć pełnią życia! [WWW.empik.com, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1074 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Kreatywność S.A. : droga do prawdziwej inspiracji / Ed Catmull, Amy Wallace ; [tłumaczenie Marcin Kowalczyk]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2016. - 1 płyta audio CD (12 godz. 29 min 34 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
(Audiobook : Prosta Droga do Wiedzy)
Czas trwania: 12 godz. 29 min. 34 s.
Tytuł oryginału: "Creativity, INC. : overcoming the unseen forces that stand in the way of true inspiration" 2014.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Janusz German.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
"Kreatywność" to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation - wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę - ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, „wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze". Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc tak wspaniałe filmy, jak trylogia „Toy Story”, „Potwory i spółka”, „Gdzie jest Nemo”, „Iniemamocni”, „Odlot” i „WALL-E”, które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana - i zyskowna. Przeczytaj i zainspiruj się jak zbudować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie. [MT Biznes, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-KM/1336/005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
CD
W koszyku
(Audiobook : prosta droga do wiedzy)
Czas trwania: 6 godz. 12 min 10 s.
Tyt. oryg.: "Tyt. oryg.: "Yes! 50 scientifically proven ways to be persuasive" 2007.
Czyta Jacek Knap.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Każdego dnia stajemy przed wyzwaniem, jakim jest nakłanianie innych, by robili to, co chcemy. Ale co sprawia, że ludzie zgadzają się spełniać nasze prośby? Ta książka, oparta na wynikach prowadzonych od 60 lat badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu. [Wydawnictwo MT Biznes, 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/417/316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 4 godz. 21 min. 46 s.
Tytuł oryginału: "You win in the locker room first. 7 C's to build a winning team in sports, business and life" 2015.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Janusz German.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
ZWYCIĘSKIE STRATEGIE SPORTOWE, KTÓRE SPRAWDZAJĄ SIĘ W KAŻDEJ INNEJ DZIEDZINIE! Mecz wygrywa się w szatni! to zapis bezcennych doświadczeń Mike'a Smitha - trenera drużyny NFL Atlanta Falcons i Jona Gordona - wybitnego konsultanta wielu uczelnianych i profesjonalnych drużyn sportowych, ukazujący siedem fundamentalnych zasad, dzięki którym liderzy każdej instytucji, firmy, jednostki oświatowej czy drużyny sportowej mogą zdopingować swój zespół. Krok po kroku autorzy wprowadzają nas w tajniki budowania dobrze prosperującej organizacji, oferując jasną strategię działania oraz praktyczne narzędzia, dzięki którym zwierzchnicy mogą stworzyć doskonałą kulturę organizacyjną, inspirować swoją postawą, wzmacniać relacje, usprawniać pracę zespołową, osiągać imponujące wyniki oraz unikać błędów, które nazbyt często paraliżują organizacje i niweczą działania ich liderów. [MT Biznes, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1101/005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 2344 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Nie narzekaj! : pozytywne sposoby pozbycia się negatywnej energii w pracy / Jon Gordon ; [przekład Aleksandra Samson-Banasik]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 1 płyta audio CD (2 godz. 44 min 22 sek.) : digital, stereo. ; 12 cm.
Czas trwania: 2 godz. 44 min. 22 s.
Tytuł oryginału: "The no complaining rule : positive ways to deal with negativity at work" 2008.
Czyta Robert Michalak.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Nagranie w formacie mp3.
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle - z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań. [MT Biznes, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/991/159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 2345 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audiobook : Prosta Droga do Wiedzy)
Czas trwania: 3 godz. 18 min. 23 s.
Tytuł oryginału "The Carpenter. Astory about the greatest success strategies of all" 2014.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Janusz German.
Nagranie w formacie mp3.
Autor bestsellerów Jon Gordon powraca z jak dotąd najbardziej inspirującą książką, pełną ważnych życiowych lekcji oraz najwspanialszych strategii sukcesu. Jeśli jesteś gotowy stworzyć swoje arcydzieło, przeczytaj "Stolarza" i już dziś rozpocznij proces budowy. [MT Biznes, 2015]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1091/159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 2343 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Intryguj [Dokument dźwiękowy] : przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów / Sam Horn ; [tł. Marcin Kowalczyk]. - Warszawa : MT Biznes, 2016. - 1 płyta CD (5 godz. 56 min 27 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
(Audiobook : prosta droga do wiedzy)
Czas trwania: 5 godz. 56 min 27 s.
Tyt. oryg.: "Got your attention? How to creative intrigue and connect with anyone" 2015.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Masza Bogucka-Steczek.
Nagranie w formacie mp3.
Jak dotrzeć do ludzi, na których ci zależy? Żyjemy w czasach nadmiaru informacji i ludzie nie poświęcają im już głębszej uwagi. Jeżeli chcesz dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować interesującą treść, która ZAINTRYGUJE twojego rozmówcę - nieważne, czy chodzi o bliską ci osobę, czy też o potencjalnego partnera biznesowego. Ludzie nie chcą dziś kolejnych informacji - chcą być zaintrygowani. Problem w tym, że trzeba to zrobić szybko. Najlepiej w ciągu pierwszych ośmiu sekund rozmowy. Dlaczego? Bo tak krótki jest nasz zakres uwagi. Dłuższy mają złote rybki. Jak to zrobić? Odpowiedź zna Sam Horn, specjalistka z zakresu komunikacji i autorka wielu bestsellerowych książek. Jej ośmioetapowy proces INTRIGUE uczy, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią wystąpienia w spójną, przekonującą i skuteczną komunikacją dwustronną. Dla kogo? Dla każdego, kto się komunikuje i chce nawiązywać relacje z innymi: dla przedsiębiorców, specjalistów sprzedaży i marketingu, ludzi wolnych zawodów, liderów i zwykłych ludzi. Ale jeszcze raz, dlaczego? Jeżeli nie przykujesz uwagi swojego rozmówcy, to nigdy nie nawiążesz z nim głębszej relacji, a to oznacza, że nie otworzy przed tobą swojego serca… ani portfela. Innowacyjne techniki opracowane przez Sam dowiodły swojej skuteczności, pomagając jej klientom zdobywać kontrakty i zarobić miliony dolarów. Teraz to może być także i twoja "tajemna metoda" zdobywania pieniędzy, pracy i awansu. [MT Biznes, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1521 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Tytuł oryginału: "Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant" 2015.
Czyta Janusz German.
Nagranie w formacie mp3.
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. "Strategia błękitnego oceanu" przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia "błękitnego oceanu" - niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost. Książka "Strategia błękitnego oceanu" przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów. Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna. [MT Biznes, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1659/339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Audiobook
CD
W koszyku
Moje przygody z marketingiem / Philip Kotler ; [przekład Dorota Gasper]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 1 płyta audio CD (5 godz. 24 min 17 s.) : digital, stereo. ; 12 cm.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czas trwania: 5 godz. 24 min. 17 s.
Tytuł oryginału: "My adventures in marketing" 2013.
Czyta Robert Michalak.
Nagranie w formacie mp3.
Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. Nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało się jego 14. wydanie. Moje przygody z marketingiem to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Pisze na temat różnych zastosowań marketingu: w muzeach, w świecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekście społecznej odpowiedzialności firmy. Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty tej dziedziny, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę. Po raz pierwszy piszę coś, co ma charakter autobiograficzny. Jeśli choć trochę mnie kojarzysz, pewnie słyszałeś o 4P. Za tym skrótem kryje się miks marketingowy, czyli produkt (product), cena (price), dystrybucja (place) i promocja (promotion). Na miks marketingowy, stworzony w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku, składały się najważniejsze elementy procesu marketingowego. Moja książka Marketing, w której zajmuję się koncepcją 4P, stała się najpopularniejszym podręcznikiem na studiach z tej dziedziny na całym świecie. Obecnie na rynku znajduje się jej czternaste wydanie. Opublikowałem również 55 innych książek traktujących o marketingu, ale poruszających także inne tematy. Moje badania zaowocowały różnymi nagrodami, jak również 14 tytułami doktora honoris causa. [www.audiobook.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/997/339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Audiobook
CD
W koszyku
Kajtkowe przygody [Dokument dźwiękowy] / Maria Kownacka. - [Poznań] : Oficyna Wydawnicza G&P, [2011]. - 1 płyta CD : digital, stereo ; 12 cm.
Data i miejsce wydania przejęte z wydawnictwa drukowanego.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Magdalena Zając-Zawadzka.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. km-368 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Money czyli Jak pomnożyć swój kapitał : prosta droga do sukcesu i dobrobytu / Bodo Schäfer ; [przekład Mieczysław Dutkiewicz]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2013. - 1 płyta audio CD (5 godz. 39 min 30 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Prosta Droga do Wiedzy)
Czas trwania: 5 godz. 39 min. 30 s.
Tytył oryginału: "Money oder das 1x1 des Geldes: spielerisch zu Erfolg und Wohlstand" 2000.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Janusz German.
Nagranie w formacie mp3.
Oszczędzanie w praktyce... Ta książka jest opowieścią o tym, jak postępować z pieniędzmi. Znajdziesz w niej omówienie metod, jakie przedstawiłem w Drodze do finansowej wolności, ale tym razem ukazane są one nie od strony teorii, lecz praktyki. Jest to opowieść o wyzwaniach, z jakimi się spotykamy, kiedy przechodzimy od teorii do praktyki. Znajdziesz tu niemal niewiarygodne rzeczy, wynikłe z tych działań. Money to mówiący ludzkim głosem pies, który uczy pewną dwunastoletnią dziewczynkę, jak obchodzić się z pieniędzmi... Bodo Schäfer, znany ekspert od zagadnień finansowych, opracował metodę postępowania, dzięki której każdy z nas może stać się człowiekiem zamożnym. Jego maksyma brzmi: Prawdziwy dobrobyt to prawo nam przyrodzone. [MT Biznes, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-KM/1697/33 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
Tytuł oryginału: "Zero to one. Notes on startups, or how to build the future" 2014.
Czas trwania: 5 godz. 56 min 40 s.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Robert Michalak.
Nagranie w formacie mp3.
Założyciel PayPala o kulisach powstania największych start-upów Wielką tajemnicą naszych czasów jest to, że wciąż istnieją niezbadane obszary i rzeczy jeszcze nie wynalezione. W książce "Zero to One" legendarny przedsiębiorca i inwestor, Peter Thiel, pokazuje, w jaki sposób możemy tworzyć i odkrywać nowe rzeczy. Thiel wychodzi z założenia, że żyjemy w czasach stagnacji technologicznej, nawet jeśli nie zawsze to zauważamy, rozpraszani najnowszymi modelami smartfonów. Informatyka przeżywa gwałtowny rozwój, ale nie ma żadnego powodu, by ograniczał się on do komputerów lub Doliny Krzemowej. Postęp można osiągnąć w każdej branży i w każdej dziedzinie biznesu. Wynika on bowiem z najważniejszej umiejętności, którą każdy lider musi opanować: umiejętności samodzielnego myślenia. Kolejny Bill Gates nie stworzy systemu operacyjnego. Następny Larry Page lub Sergey Brin nie zbuduje wyszukiwarki internetowej. Kopiowanie innych prowadzi świat od 1 do n, dodając do niego kolejne elementy czegoś już znanego. Jeśli jednak tworzysz coś całkowicie nowego, to przechodzisz od 0 do 1. Jutrzejsi mistrzowie nie zwyciężą dzięki bezwzględnej walce z konkurencją na obecnym rynku - oni uciekną tej konkurencji, ponieważ ich firmy i pomysły na biznes będą wyjątkowe. W książce "Zero to One" otrzymujemy optymistyczny obraz przyszłości i postępu, a także całkowicie nowy sposób myślenia o innowacyjności. Wszystko zaczyna się od nauki zadawania właściwych pytań - pytań, które pozwalają odkryć wartość w nieoczekiwanych miejscach. [MT Biznes, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1702/005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 8 godz. 2 min 34 s.
Tyt. oryg.: "Full engagement! Inspire, motivate, and bring out the best in your people" 2011.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Robert Michalak.
Nagranie w formacie mp3.
Odkryj ogromne pokłady energii w każdym pracowniku! Twoje zadanie jako menedżera polega na tym, by osiągnąć jak najwyższy zwrot z fizycznych, emocjonalnych i intelektualnych wysiłków swoich ludzi. W tym przypadku nie chodzi o zwrot z inwestycji, lecz o zwrot z energii. Jak jednak rozpalić ogień w każdym z pracowników, skoro z badań wynika, że większość z nich wykorzystuje zaledwie ułamek swojego potencjału? W swoim świetnym poradniku Brian Tracy, mistrz motywacji, podpowiada, jak rozbudzić gwiazdorski potencjał w każdym z członków zespołu roboczego. Odwołując się do wieloletnich badań i tysięcy godzin przepracowanych nad maksymalizacją wyników osobistych i organizacyjnych, formułuje proste i zwięzłe wskazówki dotyczące działań, które należy podejmować (lub których należy zaprzestać), aby inspirować pracowników do wybitnych osiągnięć. [MT Biznes, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1516 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 3 godz. 52 min 1 s.
Tytuł oryginału: "Kiss that frog : 12 great ways to turn negatives into positives in your life and work" 2012.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Michał Staszczak.
Nagranie w formacie mp3.
"Pocałuj tę żabę" to książka napisana wspólnie przez Briana Tracy i jego córkę, Cristinę Tracy Stein, która jest wziętym psychoterapeutą. Nawiązują oni do tematu żab w naszym życiu, ale tym razem chodzi o nieco inne sprawy. Punktem wyjścia jest znana bajka o księżniczce całującej żabę, która zamienia się w pięknego księcia. Żaba uosabia tu wszelkie negatywne myśli, emocje i postawy, które utrudniają nam osiągnięcie szczęścia, spokoju oraz sukcesów w pracy i w życiu prywatnym, albo zupełnie nam to uniemożliwiają. Tak jak księżniczka musiała w sobie wyzwolić dużo odwagi, aby zdobyć się na pocałowanie tej przebrzydłej, oślizgłej żaby, tak i my musimy zdobyć się na wysiłek zastosowania odpowiednich strategii, aby raz na zawsze wyzbyć się tych negatywnych emocji i myśli. Autorzy analizują poszczególne przyczyny negatywnych cech, jakie są zmorą wielu ludzi, pomagają w odkryciu ich źródeł i podają konkretne środki zaradcze. Brian Tracy opiera się tu na doświadczeniu zdobytym w czasie swoich spotkań z milionami słuchaczy i odbytych seminariach, a jego córka na tysiącach godzin zajęć terapeutycznych. Razem tworzą doskonały duet. Książka zawiera też szereg ćwiczeń, które należy zastosować, aby raz na zawsze zostawić w przeszłości "żaby naszego życia" i osiągnąć szczęście oraz równowagę duchową. [MT Biznes, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 848 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 3 godz. 52 min 1 s.
Tytuł oryginału: "Kiss that frog : 12 great ways to turn negatives into positives in your life and work" 2012.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Michał Staszczak.
Nagranie w formacie mp3.
"Pocałuj tę żabę" to książka napisana wspólnie przez Briana Tracy i jego córkę, Cristinę Tracy Stein, która jest wziętym psychoterapeutą. Nawiązują oni do tematu żab w naszym życiu, ale tym razem chodzi o nieco inne sprawy. Punktem wyjścia jest znana bajka o księżniczce całującej żabę, która zamienia się w pięknego księcia. Żaba uosabia tu wszelkie negatywne myśli, emocje i postawy, które utrudniają nam osiągnięcie szczęścia, spokoju oraz sukcesów w pracy i w życiu prywatnym, albo zupełnie nam to uniemożliwiają. Tak jak księżniczka musiała w sobie wyzwolić dużo odwagi, aby zdobyć się na pocałowanie tej przebrzydłej, oślizgłej żaby, tak i my musimy zdobyć się na wysiłek zastosowania odpowiednich strategii, aby raz na zawsze wyzbyć się tych negatywnych emocji i myśli. Autorzy analizują poszczególne przyczyny negatywnych cech, jakie są zmorą wielu ludzi, pomagają w odkryciu ich źródeł i podają konkretne środki zaradcze. Brian Tracy opiera się tu na doświadczeniu zdobytym w czasie swoich spotkań z milionami słuchaczy i odbytych seminariach, a jego córka na tysiącach godzin zajęć terapeutycznych. Razem tworzą doskonały duet. Książka zawiera też szereg ćwiczeń, które należy zastosować, aby raz na zawsze zostawić w przeszłości "żaby naszego życia" i osiągnąć szczęście oraz równowagę duchową. [MT Biznes, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-KM/1019/159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Audiobook
CD
W koszyku
Sukces osobisty [Dokument dźwiękowy] / Brian Tracy ; [tł. Bartosz Sałbut]. - Warszawa : MT Biznes, 2016. - 1 płyta CD (2 godz. 44 min 28 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
(Audiobook / MT Biznes)
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Czas trwania: 2 godz. 44 min 28 s.
Tytuł oryginału: "Personal success".
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Robert Michalak.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Dlaczego jedni odnoszą większe sukcesy niż inni? Brian Tracy, światowej sławy ekspert od zwiększania efektywności, przez dziesięciolecia badał życiorysy i zachowania ludzi sukcesu. Na tej podstawie wyciągnął zaskakujący wniosek: nawet niewielkie korekty nastawienia i zachowań mogą przełożyć się na istotny wzrost osiąganych wyników. W tej krótkiej, acz inspirującej książce autor wyjaśnia, w jaki sposób wszyscy możemy: wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi), zmienić nastawienie pod kątem przyciągania nowych możliwości, wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy; wzmacniać pewność siebie, ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka), wykorzystywać każdą okazję do nauki i rozwoju, nawykowo prowadzić działania networkingowe, opanować umiejętność planowania strategicznego. Książka jest pełna prostych, lecz jednocześnie rewolucyjnych technik, dzięki którym nauczysz się przekuwać marzenia w konkretne efekty. [MT Biznes, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1552 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej