Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(238)
Forma i typ
Książki
(231)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje fachowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Audiobooki
(4)
Czasopisma
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Proza
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(272)
wypożyczone
(24)
nieokreślona
(7)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(100)
Wypożyczalnia Główna - czytelnia (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(147)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(3)
Filia 2 (Fredry 5)
(4)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(5)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(14)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(8)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(5)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(3)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Magazyn Rezerw
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(14)
Garbarski Lechosław
(8)
Mruk Henryk
(8)
Sznajder Andrzej
(6)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(5)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(5)
Belka Marek (1952- )
(4)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(4)
Cap Piotr (1970- )
(3)
Davies Peter
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Hall Hanna
(3)
Kardaszewski Jacek (1958-)
(3)
Kramer Teodor (1926- )
(3)
Mulak Maciej S
(3)
Nickels William G
(3)
Niestrój Roman
(3)
Opaliński Ireneusz (1948- )
(3)
Pardey David
(3)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(3)
Thomas Michael J. (1933- )
(3)
Anderson Chris (1961- )
(2)
Baran Radosław
(2)
Bartołd Robert
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(2)
Canwell Diane (1950- )
(2)
Cyr Donald G
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gasper Dorota
(2)
Gray Douglas A
(2)
Gugnin Aleksander
(2)
Górska Grażyna (tłumacz)
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Głowacki Roman (1929- )
(2)
Hales Colin F
(2)
Hiam Alexander
(2)
Hingston Peter
(2)
Hutt Michael D
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kozielski Robert
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Lipa Michał
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Makarski Sylwester (1942- )
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Malinowska-Parzydło Joanna
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(2)
Niemczuk-Kobosko Magdalena
(2)
Noga-Bogomilski Artur
(2)
Penc Józef
(2)
Pindakiewicz Jan
(2)
Popławska Wanda
(2)
Przybyłowski Krzysztof
(2)
Rusiński Michał
(2)
Speh Thomas W
(2)
Sutherland Jonathan (1958- )
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Walesiak Marek (1957- )
(2)
Werner Ulrich
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Witek Lucyna
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Zatwarnicka-Madura Beata
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Zimnicka Agnieszka
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(2)
Środa Jacek
(2)
Šmid Wacław
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Allen Marilyn
(1)
Ambler Tim
(1)
Armstrong Gary
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Badora Aleksandra (1964- )
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Ballardini Bruno (1954- )
(1)
Banachowicz Ewa red
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bobińska Anna
(1)
Bobińska Anna (marketing)
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bokszański Zbigniew (1940- )
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borowski Jerzy (organizacja i zarządzanie)
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(52)
2000 - 2009
(71)
1990 - 1999
(90)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(40)
Kraj wydania
Polska
(230)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(226)
angielski
(4)
włoski
(1)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Szkoły wyższe
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Menedżerowie
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Lekarze
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Marketing
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: dzieło
Bo to jest wieszcza najjaśniejsza chwała
(1)
Kamień na kamieniu
(1)
Królowa Niebios
(1)
Książę
(1)
Ptaki
(1)
Sonety krymskie
(1)
Wszystko dla pań
(1)
Zmierzch
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
1901-2000
(7)
2001-0
(4)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Chiny
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Ostrzeszów (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Syberia (Rosja)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(29)
Poradnik
(22)
Podręcznik
(20)
Poradniki
(13)
Opracowanie
(8)
Podręcznik akademicki
(6)
Podręczniki
(5)
Monografia
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Encyklopedie
(3)
Reportaż
(3)
Księga pamiątkowa
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Słowniki angielsko-polskie
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Audycje radiowe
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Felieton
(1)
Literatura
(1)
Literatura polska
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół zawodowych
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poezja polska
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(29)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Historia
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Religia i duchowość
(1)
238 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. przy niektórych pracach
Tekst częśc. ang., ros., ukr.
Dot. m.in. woj. podkarpackiego
Bibliogr. przy niektórych pracach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84774 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Marketing międzynarodowy 2. Marketing terytorialny 3. Marketing w handlu detalicznym 4. Marketing w internecie 5. Marketing w organizacjach niekomercyjnych 6. Marketing ekologiczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-91438 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84889 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Politechnika Rzeszowska - Uczelnia z sześćdziesięcioletnią tradycją ; Wydział Zarządzania i Marketingu - najważniejsze wydarzenia i osiągnięcia: Historia Wydziału Zarządzania i Marketingu 1993-2008, Władze Wydziału Zarządzania i Marketingu w kolejnych kadencjach, Pracownicy WZiM, Kształcenie na Wydziale Zarządzania i Marketingu, Działalność studencka, Obszary badań i współpraca Wydziału Zarządzania i Marketingu, Certyfikat Jakości ISO 9001 ; Struktura organizacyjna WZiM i charakterystyka jednostek ; Infrastruktura Wydziału Zarządzania i Marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-10311 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. R-7456 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [88].
1. Specyfika marketingu politycznego 2. Podstawowe kategorie marketingu politycznego 3. analiza rynku politycznego 4. Produkt polityczny 5. Cena politycznego produktu 6. Dystrybucja i środki masowego przekazu jako instrumenty marketingu politycznego 7. Promocja politycznego produktu 8. Marketing polityczny i wyborczy w Rosji 9. Merketingowe praktyki w wyborach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91488 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-Inf.-33
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [433]-437.
1. Istota i znaczenie marketingu ; 2. Zachowanie nabywców na rynku ; 3. Segmentacja rynku ; 4. Produkt ; 5. Wprowadzanie na rynek nowych produktów ; 6. Cena ; 7. Dystrybucja ; 8. Hurt i detal ; 9. Promocja ; 10. Marketingowy system informacji ; 11. Zarządzanie marketingiem ; 12. Marketing na rynkach międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i posz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1997. - 436 s. : tab. ; 20 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77746 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego Altkorna ; aut. J. Altkorn [et al.]. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1995. - 436 s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 429-436.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Na okł. i s. tyt. nazwa wyd.: Znak litera nova.
Czym jest za darmo? ; Cyfrowe za darmo ; Darmonomia i świat bez pieniędzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96322 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Na okł. i s. tyt. nazwa wyd.: Znak litera nova.
Na tym, co za darmo, można nieźle zarobić. Chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora. To, że ludzie ściągają pirackie pliki MP3, nie szkodzi muzykom, ale jest dla nich jak najbardziej korzystne. Udostępnione za darmo w internecie książki bestsellerowego autora zwiększyło jej sprzedaż w księgarniach. Jak to jest możliwe, wyjaśnia Chris Anderson, autor bestsellerowego Długiego ogona. Nie tylko wyjaśnia - wprost radzi, jak zarobić na darmowych produktach, proponując między innymi 50 konkretnych modeli biznesowych opartych na "za darmo". [Znak, 2011]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
CZĘŚĆ I DEFINICJA MARKETINGU I PROCESU MARKETINGOWEGO: Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta ; Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem ; ZROZUMIEĆ RYNEK I KONSUMENTÓW: Analiza otoczenia marketingowego ; Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów ; Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego ; TWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ I ZESTAWU DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA: Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych ; produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta ; Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu ; strategia cenowa: zrozumienie i pozyskiwanie wartości od klienta ; Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi ; Handel detaliczny i hurtowy ; Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations ; Sprzedaż osobista i promocja sprzedaży ; Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem ; ROZSZERZENIE MARKETINGU: Rynek globalny ; Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-98239 (1 egz.)
Audiobook
Książka
CD
W koszyku
Angielski w samochodzie : Business English. - Warszawa : Wydawnictwo Edgard, copyright 2010. - 1 płyta CD (70 min) : digital, stereo ; 12 cm + Dodatek drukowany : 15 stron.
(Słuchaj i Ucz się CD Audio)
Na opakowaniu: Marketing, reklama, finanse, bankowość.
Dodatek drukowany stanowi dodatkowe materiały do kursu na płycie CD.
Lektorzy: Victoria Atkinson, Miłogost Reczek.
Angielski w samochodzie Business English: dla pracowników zagranicznych firm, przedsiębiorców, studentów marketingu i ekonomii, ponad 70 minut nagrań profesjonalnych lektorów, praktyczne, branżowe zwroty oraz specjalistyczne wyrażenia, ćwiczenia sprawdzające z odpowiedziami, dodatkowo pełny zapis nagrań, praktyczne i przydatne na co dzień zagadnienia: struktura firmy, marketing, reklama, finanse, bankowość. Z kursem Angielski w samochodzie nauczysz się podstawowych słówek, udoskonalisz rozumienie ze słuchu, będziesz w stanie porozumiewać się z obcokrajowcami, poznasz gotowe zdania i wzorce konwersacyjne, poprawisz wymowę i akcent. [Edgard, 2010]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-E/125 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. KOSMETYKI, Marta Szulc, Aleksandra Badora: 1. Innowacyjne produkty kosmetyczne ; 2. Innowacyjne opakowalnictwo kosmetyków ; 3. Logistyka i marketing produktów kosmetycznych ; Literatura ; R. II. NAPOJE ENERGETYZUJĄCE, Julia Szyłkajtis, Aleksandra Badora: 1. Napoje energetyzujące dostępne na rynku ; 2. Opakowania napojów energetyzujących ; Literatura ; R. III. PAPIEROSY KONWENCJONALNE I NOWEJ GENERACJI, Julia Szyłkajtis, Aleksandra Badora: 1. Papierosy dostępne na rynku ; 2. Opakowania papierosów ; Literatura ; R. IV. BIOPRODUKTY ZIOŁOWE I ICH SUPLEMENTACJA, Katarzyna Mrozowska, Aleksandra Badora: 1. Charakterystyka suplementów diety ; 2. Wybrane rośliny w suplementach diety ; 3. Suplementy diety a wybrane choroby ; 4. Suplementy diety i ich skutki uboczne ; Literatura ; R. V. KWASY OMEGA I ICH SUPLEMENTACJA, Joanna Szafranek, Aleksandra Badora: 1. Kwasy omega ; 2. Źródła kwasów omega ; 3. Wzbogacenie żywności w kwasy omega ; 4. Aspekty zdrowotne kwasów omega ; 5. Produkty bogate w kwasy omega ; Literatura ; R. VI. AKRYLOAMID I WWA W ŻYWNOŚCI, Monika Flis, Aleksandra Badora: 1. Akryloamid w żywności ; 2. WWA w żywności ; 3. Bezpieczeństwo żywności przetworzonej ; Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-663/664 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108027 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [199]-200.
Dlaczego kobieta jest z natury zła? O roli kultury i religii w kształtowaniu wizerunku kobiety ; Dlaczego kobiety nie odgrywały ważnej roli w historii? O świecie podbitym przez mężczyzn ; Dlaczego jest tak niewiele geniuszek? O błędnych tezach nauki ; Dlaczego praca sprzątaczki, kucharki i opiekunki jest więcej warta niż praca matki? O niewidzialnej pracy kobiet ; Dlaczego kobieta nie może zarabiać tyle co mężczyzna? O lukach płacowych i nierówności finansowej ; Dlaczego kobieta wciąż wie zbyt mało, by dzielić się wiedzą? O strachu, niepewności i ciągłym rozwoju ; Dlaczego specjalista to nie kobieta? O wpływie języka na równouprawnienie ; Dlaczego kobietom wszystko trzeba wyjaśniać? O narodzinach womenomics i femvertisingu ; Dlaczego kobiety nie są idealne? O nowoczesnych formach przekazu ; Dlaczego księżniczki nie chcą się brudzić? O wpływie bajek, reklam i produktów na dziewczynki ; Dlaczego krew jest niebieska? O przełamywaniu tabu w komunikacji reklamowej ; Dlaczego babcia ciągle choruje? O stereotypach w reklamach 50+ ; Dlaczego doświadczenia niczego nas nie uczą? O świecie skrojonym pod mężczyzn ; Dlaczego mężczyźni muszą dominować? O nierównościach, patriarchacie i męskości ; Lista lektur na dobry początek.
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom - przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie - nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre zawody postrzegane są jako „kobiece” a inne „męskie”, choć to przecież kobiety stworzyły pierwszy program komputerowy i napisały pierwszy algorytm? Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej. [Onepress, 2024]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.34/.35 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113689 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-72109 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nieomylne zasady, na których oparto zawiłe strategie rynkowe, wspólne całym pokoleniom kandydatów na menadżerów, nie są wynalazkiem XX wieku - istnieją od dwóch tysięcy lat, jak tego dowiedziemy, poczynając od pierwszego rozdziału tej książki. Rozdział drugi traktuje o polityce cenowej, rozumianej jako czynnik strategiczny. W trzecim omówiono najskuteczniejsze metody zapewnienie sobie wierności klienta, w tym sztukę rozmieszczenia punktów sprzedaży. Czwarty rozdział dotyczy komunikowania się, które, jakkolwiek patrzeć, jest najważniejszym narzędziem marketingu. Wreszcie w piątym pokażemy, że najnowocześniejsze techniki współczesnego marketingu, na przykład "benchmarking", Kościółstosowany, i to z doskonałym skutkiem, już dawno temu. (...) Jedno jest pewne: nowoczesny marketing zbankrutował, marketing Kościoła zwyciężył. Można wprawdzie dyskutować, czy coś takiego jak marketing w ogóle istnieje. Ale to już zupełnie inna historia. (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110513 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej