Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(239)
Forma i typ
Książki
(232)
Publikacje naukowe
(13)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje fachowe
(10)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Audiobooki
(4)
Czasopisma
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Proza
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(271)
wypożyczone
(26)
nieokreślona
(7)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(100)
Wypożyczalnia Główna - czytelnia (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(147)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(3)
Filia 2 (Fredry 5)
(4)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(5)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(14)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(8)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(6)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(3)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Magazyn Rezerw
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(14)
Garbarski Lechosław
(8)
Mruk Henryk
(8)
Sznajder Andrzej
(6)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(5)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(5)
Belka Marek (1952- )
(4)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(4)
Cap Piotr (1970- )
(3)
Davies Peter
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Hall Hanna
(3)
Kardaszewski Jacek (1958-)
(3)
Kramer Teodor (1926- )
(3)
Mulak Maciej S
(3)
Nickels William G
(3)
Niestrój Roman
(3)
Opaliński Ireneusz (1948- )
(3)
Pardey David
(3)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(3)
Thomas Michael J. (1933- )
(3)
Anderson Chris (1961- )
(2)
Baran Radosław
(2)
Bartołd Robert
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(2)
Canwell Diane (1950- )
(2)
Cyr Donald G
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gasper Dorota
(2)
Gray Douglas A
(2)
Gugnin Aleksander
(2)
Górska Grażyna (tłumacz)
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Głowacki Roman (1929- )
(2)
Hales Colin F
(2)
Hiam Alexander
(2)
Hingston Peter
(2)
Hutt Michael D
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kozielski Robert
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Lipa Michał
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Makarski Sylwester (1942- )
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Malinowska-Parzydło Joanna
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(2)
Niemczuk-Kobosko Magdalena
(2)
Noga-Bogomilski Artur
(2)
Penc Józef
(2)
Pindakiewicz Jan
(2)
Popławska Wanda
(2)
Przybyłowski Krzysztof
(2)
Rusiński Michał
(2)
Speh Thomas W
(2)
Sutherland Jonathan (1958- )
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Walesiak Marek (1957- )
(2)
Werner Ulrich
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Witek Lucyna
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Zatwarnicka-Madura Beata
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Zimnicka Agnieszka
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(2)
Środa Jacek
(2)
Šmid Wacław
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Allen Marilyn
(1)
Ambler Tim
(1)
Armstrong Gary
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Badora Aleksandra (1964- )
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Ballardini Bruno (1954- )
(1)
Banachowicz Ewa red
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bobińska Anna
(1)
Bobińska Anna (marketing)
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bokszański Zbigniew (1940- )
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borowski Jerzy (organizacja i zarządzanie)
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(52)
2000 - 2009
(71)
1990 - 1999
(91)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(41)
Kraj wydania
Polska
(231)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(227)
angielski
(4)
włoski
(1)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Szkoły wyższe
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Menedżerowie
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Lekarze
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Kobieta
(5249)
Literatura polska
(4584)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3691)
Marketing
(-)
Rodzina
(3673)
II wojna światowa (1939-1945)
(3063)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2561)
Relacje międzyludzkie
(2450)
Powieść polska
(2399)
Zwierzęta
(2395)
Tajemnica
(2119)
Powieść amerykańska
(2014)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1874)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1666)
Dziewczęta
(1562)
Żydzi
(1540)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1344)
Śledztwo i dochodzenie
(1311)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1299)
Życie codzienne
(1249)
Literatura
(1198)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1168)
Powieść angielska
(1136)
Dzieci
(1119)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1053)
Psy
(1047)
Publicystyka polska
(1004)
Wsie
(991)
Władcy
(991)
Ludzie a zwierzęta
(986)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(971)
Nauka
(947)
Trudne sytuacje życiowe
(944)
Literatura dziecięca polska
(942)
Historia
(903)
Duchowieństwo katolickie
(889)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(856)
Zabójstwo
(853)
Chłopcy
(842)
Opowiadanie polskie
(841)
Turystyka
(824)
Koty
(818)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(810)
Policjanci
(793)
Dziecko
(790)
Sekrety rodzinne
(790)
Dziennikarze
(781)
Podróże
(731)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(715)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(705)
Wybory życiowe
(695)
Uprowadzenie
(690)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(667)
Prawo
(667)
Przestępczość zorganizowana
(664)
Wojna
(658)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(650)
Muzyka
(647)
Religia
(643)
Etyka
(641)
Miasta
(640)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(633)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(617)
Walka dobra ze złem
(614)
Chrześcijaństwo
(603)
Mężczyzna
(603)
Powieść obyczajowa polska
(602)
Sztuka polska
(598)
Szkolnictwo
(584)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(579)
Temat: dzieło
Bo to jest wieszcza najjaśniejsza chwała
(1)
Kamień na kamieniu
(1)
Królowa Niebios
(1)
Książę
(1)
Ptaki
(1)
Sonety krymskie
(1)
Wszystko dla pań
(1)
Zmierzch
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
1901-2000
(7)
2001-0
(4)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Chiny
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Ostrzeszów (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Syberia (Rosja)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(29)
Poradnik
(23)
Podręcznik
(20)
Poradniki
(13)
Opracowanie
(8)
Podręcznik akademicki
(6)
Podręczniki
(5)
Monografia
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Encyklopedie
(3)
Reportaż
(3)
Księga pamiątkowa
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Słowniki angielsko-polskie
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Audycje radiowe
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Felieton
(1)
Literatura
(1)
Literatura polska
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół zawodowych
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poezja polska
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(30)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Historia
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Religia i duchowość
(1)
239 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77357 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Indeks
I. Podstawy przełomowego podejścia do negocjacji : 1. Diagnozowanie sytuacji 2. Kształtowanie struktury 3. Kierowanie przebiegiem negocjacji 4. Ocena rezultatów II. Budowanie zestawu narzędzi do negocjacji : 5. Przezwyciężanie nierównowagi sił 6. Budowanie koalicji 7. Postępowanie w przypadku konfliktu 8. Prowadzenie negocjacji 9. Kryzysy negocjacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.574 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : droga do sukcesu / Ulrich Werner. - [Wyd. 2]. - Warszawa : Thaurus, cop. 1995. - 240 s. ; 17 cm.
(Moja Firma)
Temat
Gatunek
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73991 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak napisać plan marketingowy / John Westwood. - Gliwice : Helion, cop. 2005. - 111 s. : rys., wykr. ; 20 cm.
(Onepress Quick)
Zawiera dod.: Minisłowniczek polsko-angielsko- niemiecki (6 s.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86536 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
ROZDZIAŁY I ARTYKUŁY TEJ KSIĄŻKI SKATALOGOWANO POD WŁASNYMI TYTUŁAMI. DOSTĘPNE POD TYTUŁEM PRACY ZBIOROWEJ.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
1. Agnieszka Izabela Baruk - Wpływ ceny na wizerunek produktu spożywczego ; 2. Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka - Korzystanie z nieformalnych źródeł informacji w internecie przy podejmowaniu decyzji nabywczych przez młodych konsumentów ; 3. Edward Chrzan - Czynnik czasu w marketingu mix - ujęcie koncepcyjne a wyzwania praktyki ; 4. Marcin Gębarowski - Autonomiczny półpasywny identyfikator RFID jako nowy produkt na rynku (kontekst działań promocyjnych) ; 5. Ewa Glińska - Cechy wyróżniające produkt miasta w opinii menedżerów ds. promocji w urzędach miejskich ; 6. Edyta Gołąb-Andrzejak - Budowanie relacji a wartość dla klienta na przykładzie usług hotelarskich Grupy Hotelowej Orbis ; 7. Oleksandr Gugnin - Marketing polityczny czy technologie polityczne? ; 8. Hanna Hall - Marketing interesariuszy jako efekt ewolucji marketingu i perspektywa dla zarządzania współczesnymi uczelniami ; 9. Małgorzata Karpińska-Krakowiak - Gry rzeczywistości alternatywnej (ARG) w promocji marek - praktyka, wyzwania i efektywność ; 10. Karol Kowalewski - Postawy klientów wobec wybranych działań marketingowych ; 11. Wioletta Krawiec - Badania neuromarketingowe - sposób na odkrycie nieuświadomionych zachowań i reakcji klienta ; 12. Hanna Krystyańczuk - Nowoczesne metody badań marketingowych z wykorzystaniem Big Data na przykładzie analizy sentymentu dla wiodących marek fotograficznych ; 13. Robert Nowacki - Symbolika świąt religijnych i świeckich w przekazach reklamowych ; 14. Aleksander Pabian - Wykorzystanie morfologii problemu do uszczegóławiania dylematów z zakresu sprzedaży osobistej ; 15. Kamila Peszko - Narzędzia monitorowania działań marketingowych firm w internecie ; 16. Agnieszka Szymankowska - Przesłanki i korzyści stosowania marketingu relacji w przedsiębiorstwie ; 17. Beata Tarczydło - Wybrane formy inbound marketingu w komunikacji marki z interesariuszami. Studium przypadku ; 18. Lucyna Witek, Michał Chorodek - Perswazja i manipulacja w reklamie telewizyjnej a postawy odbiorców ; 19. Agnieszka Zielińska - Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku organizacji pozarządowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1. Teoretyczne podstawy systemu komunikacji marketingowej 2. Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa 3. Nadawca przekazu - zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych przedsiębiorstwa 4. Formy przekazu w komunikacji marketingowej : a) Formy komuniakcji interpersonalnej ; b) Formy komunikacji masowej (Reklama, Public relations) ; c) Formy komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym (Witryny www, Banery reklamowe, Poczta elektroniczna) 5. Odbiorca przekazu - percepcja promocji i postawy wobec reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing / Andrzej Wiśniewski. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, [2000]. - 301, [1] s. ; 21 cm.
Dla uczniów szkół ekonomicznych.
Tekst częśc. ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Andrzej Wiśniewski. - Warszawa : WSziP, 1995. - 259 s. : rys., wykr. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73994 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77326/t.2 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 403-407. Indeks.
Tekst w języku angielskim.
If you are starting a practice for the first time or your existing practice needs a kick-start, this is the book/website package you need. It covers everything you need to know about the business of practicing acupuncture and Chinese medicine. Used by over 25 schools as a required text. The companion website alone is worth the price. This book and website ; Advice and stories from real practitioners all over North America ; Scores of pages of down-loadable forms, letters, work-sheets, and templates on the website so you don't hae to invent them yourself ; Condensed "points to ponder" at the end of each chapter ; Hundreds of resources, websites, and tips to make your professional life easy ; Many effective marketing ideas. [Blue Poppy Press, 2004]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-61/Ang. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego (s. 155-162, 197-209, 215-217, 409-433) i gminy Cmolas (s. 295-309).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang., ros., ukr.
Streszcz. ang., pol. przy pracach, ros. przy niektórych pracach.
Michał Gabriel Woźniak: Fundamentalne kwestie budowy spójności społeczno-ekonomicznej i gospodarki innowacyjnej w Polsce; Wojciech Pawnik: Konstruowanie porządku wolnorynkowego w Polsce - aspekt społeczny; Wiesław Tadeusz Popławski: Nierówności przez pryzmat kapitału społeczno-kulturowego wsi polskiej; Damian S. Pyrkosz: Culture Makes the Difference - the Humanistic Approach to the Understanding of Economic Development; Teresa Bal-Woźniak: Instytucjonalne podstawy jakości zasobów ludzkich w kontekście zachowań innowacyjnych [m.in. organizacyjne uczenie się]; Dariusz Firszt: Instytucjonalne uwarunkowania innowacyjności gospodarki; Katarzyna Szopik-Depczyńska: Klasyfikacja czynników aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw; Mirosław Gorczyca: Regionalne dysparytety rozwoju mieszkalnictwa; Vitalij Bočeluk: Psihologičeskie osobennosti upravleniâ social'no-ekonomičeskimi sistemami; Aleksander Gugnin, Tadeusz Pliszka: Instytucjonalny wymiar etyki w ujęciu Niccola Machiavellego; Marina N. Radeva: Institucional'naâ osnova strukturnyh izmenenij v ekonomike; Ryszarda Bolonek: Przekształcenia instytucjonalne w Polsce metodą pokonywania nierówności gospodarczych w ramach UE; Natal'â Bul'bah: Institucional'noe obespečenie regulâtornoj deâtel'nosti gosudarstva v sfere investirovaniâ; Katarzyna Puchalska: Determinanty inwestycyjne i ich wpływ na zróżnicowanie przestrzenne napływu kapitału zagranicznego; Krzysztof Stachowiak: Instytucjonalne uwarunkowania międzynarodowej działalności przedsiębiorstw w Europie Środkowo-Wschodniej; Władysława Jastrzębska, Małgorzata Lechwar: Instytucjonalne uwarunkowania rozwoju lokalnego - wybrane aspekty; Aleksander Gugnin, Tadeusz Pliszka: Instytucje wspomagające kapitał ludzki w Polsce - ujęcie historyczne; Anna Barwińska-Małajowicz, Waldemar Kalita, Katarzyna Puchalska: Regionalne zróżnicowanie przedsiębiorczości i inwestycji zagranicznych a odpływ rodzimej siły roboczej za granicę; Anna Barwińska-Małajowicz: Próby rozwiązywania problemu dyskryminacji i nierówności na rynku pracy Unii Europejskiej; T. M. Cygankova, A. I. Gončaruk: Tendencii i problemy torgovo-ekonomičeskogo sotrudničestva Ukrainy i Pol'ši; Galina Ivanovna Serba: Perspektivy razvitiâ ukrainsko-pol'skogo transgraničnogo sotrudničestva (po materialam sociologičeskih issledovanij); Ol'ga Pokataeva: Institucional'nye elementy tovarnyh rinkov; Ol'ga Gal'cova: Institucional'nye izmeneniâ v agrarnom sektore Ukrainy; Maciej Lewandowski, Paweł Młodkowski: Rynek usług pocztowych w UGW; Sergij Sergijovič Bilâev: Stan ta perspektivi rozvitku eksportnogo rinku moločnoi produkcii: Bogdan Wierzbiński: Entrepreneurship and marketing as ways of firm development in the context of the provision of equal socio-economic opportunities; Lidia Kaliszczak: Przedsiębiorczość władz samorządowych w rozwoju gminy - kontekst niwelowania nierówności społecznych; Marta Kawa, Wiesława Kuźniar: Rola spółdzielczości jako instytucji w przeciwdziałaniu nierównościom ekonomicznym i społecznym; Wiesława Cieślewicz: Regionalna pomoc publiczna jako instrument aktywizacji gospodarczej - przypadek specjalnych stref ekonomicznych w Polsce; Bożena Sowa: Działalność Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na rzecz rozwoju regionu w latach 2004-2007 ze szczególnym uwzględnieniem Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw (SPO WKP); Ryszard Kata: Instytucjonalne uwarunkowania w dostępie rolników do kapitału w regionie Polski południowo-wschodniej; Daniel Kucharek: Prawne i organizacyjne powiązania Giełdy Pieniężnej i Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie; Paulina Filip: Planowanie finansowe a optymalizacja obciążeń fiskalnych działalności gospodarczej; Elżbieta Inglot-Brzęk: Zmiana w organizacji biurokratycznej; Viktoriâ Kolomiec: Konkurentosnosobnost' personala kak ob''ektivnoe uslovie razvitiâ predpriâtiâ: Natal'â Naduk: Social'no-psihologičeskij portret lumpenizirovannogo rabotnika organizacii; Katarzyna Chudy-Laskowska, Kinga Stępień: Nowe zjawisko w badaniach społecznych - identyfikacja wykluczenia społecznego wśród studentów Podkarpacia i ich rodzin; Beata Kasprzyk, Aleksander Kasprzyk: Obiektywny i subiektywny poziom dochodów gospodarstw domowych w woj. podkarpackim w 2008 roku; Tomasz Zalega: Sytuacja materialna w gospodarstwach domowych z osobą bezrobotną (w świetle wyników badań własnych); Paweł Ulman: Funkcjonowanie gospodarstw osób niepełnosprawnych w polskim systemie społeczno-ekonomicznym; Regina Klimkowska: Psychologiczne uwarunkowania decyzji zakupu samochodów luksusowych; Elżbieta Soszyńska: Instytucjonalne i inne uwarunkowania relacji wzrost gospodarczy a nierówności społeczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.15 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. struktur klastrowych w woj. podkarpackim (s. 64-73). Także zasady zarządzania jakością a wdrażanie systemu ISO 14001 w przedsiębiorstwach woj. podkarpackiego (s. 275-279).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Marcin Krzesaj - Badanie poziomu internetowej aktywności informacyjnej podmiotów w biznesie internetowym ; Janusz Halik - Budowa społeczeństwa informacyjnego w Polsce na przykładzie realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ; Włodzimierz Deluga, Joanna Dyczkowska - E-commerce - bezpieczne zakupy ; Grażyna Śmigielska - Handel w gospodarce opartej na wiedzy ; Jan W. Owsiński, Aneta M. Pielak - ICT and rural municipalities: are their websites the cores of the local social networks? ; Roman Chorób - Innowacyjne struktury integracyjne jako element nowoczesnego potencjału gospodarczego Podkarpacia ; Hanna Hall - Internet jako źródło informacji dla kandydatów na studia i studentów ; Piotr Adamczewski - Kluczowe kompetencje ICT w organizacji zorientowanej na zarządzanie wiedzą ; Paweł Łukasik - Komunikacja i innowacyjność w gospodarce opartej na wiedzy ; Jan Kreft - Limity konwergencji - doświadczenia rynku mediów ; Jolanta Zawora, Paweł Zawora - Możliwości i bariery aktywnego uczestnictwa JST w rozwoju społeczeństwa informacyjnego na terenach wiejskich ; Leszek Porębski - Nowe technologie w funkcjonowaniu polskiego samorzadu lokalnego. Analiza zawartości witryn powiatów ziemskich ; Tomasz Norek - Platforma audytu innowacji jako przykład informatycznego narzędzia wspomagającego budowanie potencjału innowacyjnego regionu ; Magdalena Pokrzywa - Płeć kulturowa a technologie informacyjne i komunikacyjne ; Sławomir Wilk - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w ramach działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka ; Zbigniew E. Zieliński - Przestrzeń e-learningowa w systemie LMS ; Jolanta Wojnar - Regionalne zróżnicowanie wykorzystania technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach ; Jan Madej - Strategie analizy ryzyka w opracowywaniu polityki bezpieczeństwa systemu informatycznego ; Ryszard Depta - Struktura systemu informacji marketingowej opartego na nowoczesnej technologii informacyjno-komunikacyjnej i komputerowych systemach zarządzania wiedzą ; Dariusz Put - Systemy gromadzenia danych dedykowane współczesnym organizacjom sieciowym ; Marek Makowiec - Technologie i systemy informatyczne w tworzeniu i transferze wiedzy w organizacji ; Grzegorz Mazurek - Wirtualne środowisko i jego potencjał ; Krzysztof Malicki - Wirtualne wspólnoty pamięci. Przeszłość i pamięć zbiorowa w przestrzeni Internetu ; Paweł Ziemba, Mateusz Piwowarski - Wspomaganie decyzji w doborze rozwiązań systemowych w kształceniu na odległość ; Barbara Fura, Mieczyslaw Jan Król - Zasady zarządzania jakością a wdrażanie systemu ISO 14001 w warunkach gospodarki opartej na wiedzy ; Agnieszka Janas - Zastosowanie agentów konwersacyjnych w nauczaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.22 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. kapitału intelektualnego pracowników w wieku przedemerytalnym, stron internetowych organizacji pozarządowych i elektronicznej administracji publicznej w woj. podkarpackim.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Jacek Binda, Elżbieta Rak-Młynarska, Paweł Mrowiec - Lokalne uwarunkowania budowania społeczeństwa informacyjnego na przykładzie doświadczeń gminy Czechowice-Dziedzice ; Ireneusz Drabik - Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych współczesnych przedsiębiorstw na transfer technologii ; Tomasz Dziechciarz - Wykorzystanie witryn internetowych i poczty elektronicznej w marketingu agroturystyki na przykładzie województwa lubelskiego ; Barbara Fura, Marek Fura - Zróżnicowanie kapitału intelektualnego pracowników w wieku przedemerytalnym ; Natalia Irena Gust-Bardon - Innowacyjność w aspekcie regionalnym ; Ryszard Hall, Hanna Hall - Analiza zdawalności egzaminów ECDL oraz identyfikacja obszarów wiedzy stwarzających problemy egzaminowanym ; Mariusz Hofman - Controlling kapitału intelektualnego - koncepcja rozwiązania ; Jarosław Jankowski, Sylwia Jasiak - Model integracji systemów komunikacji interaktywnej z platformą e-biznesu ; Anna Krawczyk - Zarządzanie wiedzą w organizacjach inteligentnych. Rozwiązania informatyczne ; Małgorzata Kuta-Pałach - Ocena stron internetowych podmiotów gospodarki społecznej na przykładzie organizacji pozarządowych z terenu województwa podkarpackiego ; Małgorzata Leszczyńska - Współczesny model rozwoju społecznego z perspektywy rewolucji informacyjnej ; Andrzej Limański - Rola innowacyjności w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy ; Róża Milic-Czerniak - Nowoczesne technologie w systemach informacji marketingowej ; Gabriel Nowacki, Anna Niedzicka - Projekt pilotażowy ITS - Krajowy system automatycznego poboru opłat (KSAPO) ; Andrzej Olak - Zasoby ludzkie i wiedza jako determinanty w zarządzaniu nowoczesną organizacją ; Adam Pawłowski - Studia dla obcokrajowców jako stymulator rozwoju regionalnego w Polsce ; Bartosz Pleban - Analiza i porównanie zastosowań chat botów w e-biznesie ; Daniel Rodzeń - Promocja oferty handlowej pośredników w obrocie nieruchomościami z wykorzystaniem portali ogłoszeniowych ; Danuta Rozpędowska-Matraszek - Grupy powiatów podobnych na przykładzie opieki zdrowotnej Regionu Centralnego. Analiza z wykorzystaniem modeli panelowych ; Renata Seweryn - Rola wydawnictw promocyjnych jako źródła informacji w turystyce wczoraj i dziś ; Konrad Sikora - Analiza statystyczna użytkowania systemu SEKAP w woj. śląskim ; Elżbieta Skrzypek - Gospodarka oparta na wiedzy i jej wyznaczniki ; Małgorzata Stec - Ocena wybranych aspektów funkcjonowania elektronicznej administracji publicznej w województwie podkarpackim ; Maria Tokarska - Serwisy Investor Relations źródłem informacji dla inwestorów ; Łukasz Żołędziewski - Systemy e-learningowe w działalności polskich przedsiębiorstw oraz ich wpływ na konkurencyjność ; Henryk Pietrzak - Wybrane zagadnienia mierzalności przestrzeni medialnej ; Beata Kasprzyk - Aspekty funkcjonowania e-administracji dla jakości życia obywateli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.23 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. konsumentów z woj. podkarpackiego (s. 131-139, 150-160, 497-505)
Bibliogr. przy pracach.
Tyt. równol. w jęz. ang.: Social inequalities and economic growth.
Spis treści także ang. i ros.
Tekst częśc. w jęz. ang.
Streszcz. ang. i pol. przy pracach.
Beata Tarczydło - Konsument digitalny i jego zachowania. Przegląd badań ; Grzegorz Mazurek - Ewolucja wykorzystania mediów społecznościowych w marketingu ; Honorata Howaniec - Wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu na lojalność konsumentów wobec marki ; Marcin Awdziej, Magdalena Krzyżanowska, Jolanta Tkaczyk - Motywowanie do współtworzenia wartości - rozważania na przykładzie platformy crowdfundingowej „Polakpotrafi.pl” ; Małgorzata Grzywińska-Rąpca, Mariola Grzybowska-Brzezińska - Zmiany wydatków konsumpcyjnych rolniczych gospodarstw domowych w latach 1993-2013 ; Marlena Piekut, Krystyna Gutkowska - Uwarunkowania wydatków na łączność w wiejskich gospodarstwach domowych ; Olgierd Witczak - Uwarunkowania społeczno-demograficzne korzystania z mediów cyfrowych w urządzeniach mobilnych ; Beata Sagan - Ochrona konsumenta w umowach zawieranych na odległość (zarys problemu) ; Mira Malczyńska-Biały - Alternatywne sposoby pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich w Polsce wobec digitalizacji rynku ; Agnieszka Niezgoda, Ewa Markiewicz, Beata Gierczak - Dywergencja zachowań konsumenckich na przykładzie rynku turystycznego ; Agnieszka Doczekalska, Jolanta Tkaczyk - Postawy konsumentów dóbr kultury w Internecie wobec prawa autorskiego na przykładzie fanów mangi ; Krzysztof Andruszkiewicz - Zachowania konsumentów na rynku produktów prozdrowotnych w dobie digitalizacji rynku ; Maciej Schulz - Oczekiwania konsumentów na rynku produktów prozdrowotnych i przyjaznych dla środowiska ; Maria Grzybek - Selected aspects of the behaviour of people who buy organic food as illustrated by the opinions of respondents from the Podkarpackie Voivodeship ; Maria Jeznach, Agnieszka Koperska - Wybrane aspekty zachowań nabywców innowacyjnych makaronów w świetle przeprowadzonych badań ; Sławomir Dybka - The importance of the country of origin of the products in the purchase decisions under globalisation and digitalisation of consumption ; Stanisław Sudoł - Nauki o zarządzaniu i marketing ; Mieczysław Adamowicz, Aneta Krasuska - Komunikacja marketingowa a zachowania nabywców na rynku towarów konsumpcyjnych ; Jacek Dziwulski - Strategie marketingowe w dobie społeczeństwa informacyjnego ; Marta Kawa - The marketing strategies of modern cooperative enterprises (as illustrated by cooperative banks) ; Robert Nowacki - Innowacyjność usług marketingowych a ich użyteczność w procesach zarządzania przedsiębiorstwem ; Krzysztof Adamowicz, Piotr Szczypa - Ujawnienia działań marketingowych w rachunku kosztów cyklu życia lasu ; Bogdan Wierzbiński - The significance of information and communication technologies in the development of the strategic advantage of SMEs in South-Eastern Poland ; Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska - Zastosowanie Internetu w kształtowaniu orientacji na klienta w świetle wyników badania ilościowego ; Wiesława Kuźniar, Wiesław Szopiński - The use of social media by local government units to communicate with stakeholders ; Joanna Petrykowska - Komunikacja marketingowa w „social media” jako przejaw digitalizacji ; Grzegorz Hajduk - Możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej w kontekście wzrostu ich popularności wśród młodych konsumentów ; Jacek Kall - Planowanie komunikacji mobilnej marki ; Tomasz Surmacz - Diversification of expectations and buying behaviours of Internet users in the context of brand activities in Social Media ; Paulina Zielińska - Rola zaangażowania nowoczesnych konsumentów w zarządzaniu marką ; Stanisław Kaczmarczyk - Metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych przez internet w badaniach marketingowych ; Beata Marciniak - Digitalizacja procesu realizacji jakościowych badań marketingowych - szanse i zagrożenia ; Dawid Jan Szostek - Dostęp do informacji o organizacji na przykładzie sprzężenia zwrotnego z badania opinii pracowników ; Dariusz Dąbrowski - Sposoby zbierania informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów ; Marcin Lewicki - Informacja na stronie sklepu internetowego jako instrument kreowania wartości dla klienta ; Kazimierz Cyran - Online food distribution from the perspective of food producers ; Paweł Waniowski - Strategie cenowe sklepów internetowych ; Adam Rudzewicz - Reklama w Internecie w opinii internautów ; Agnieszka Rybowska - Wpływ reklamy na zachowania młodych i starszych konsumentów ; Iwona Oleniuch - Wykorzystanie stron internetowych w generycznej promocji żywności tradycyjnej w Polsce ; Wioletta Krawiec - Wykorzystanie koncepcji marketingu doświadczeń do budowania funkcjonalnych stron WWW ; Mariola Grzybowska-Brzezińska, Małgorzata Grzywińska-Rąpca - Viral marketing instruments and consumer attitudes towards brand ; Dariusz Oczachowski - Ograniczenia wielokanałowej komunikacji w podtrzymywaniu partnerskich relacji z klientami. Doświadczenia amerykańskiego rynku samochodowego ; Joanna Wyrwisz - Blogi korporacyjne w kreowaniu relacji z klientami ; Andrzej Bajdak - „Marketing automation” - systemy wspierające i łączące pracę działu marketingu i działu sprzedaży ; Alina Oczachowska - Wybrane działania marketingowe na rzecz obiektu turystycznego hotelu Aquarius SPA. Studium przypadku ; Tomasz Hermaniuk - The quality of insurance services package in the opinion of direct purchase insurance customers ; Andrzej Kowalkowski - Rola doradcy w sprzedaży produktu finansowego ; Magdalena Maciaszczyk - Konsument niepełnosprawny w dobie digitalizacji. Nasilenie postaw prosumenckich ; Piotr Cyrek - The recognisability of the fair trade idea in the context of universal access to information.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.45 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Wydanie publikacji dofinansowane przez Wyższą Szkołę Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
Słowo wstępne od reaktora naukowego, Łukasz Wróblewski ; CZ. I. PROBLEMY EKONOMII ZARZĄDZANIA W KULTURZE: Dylematy współistnienia kultury i ekonomii , Izabela Ścibiorska-Kowalczyk, Nina Palichleb ; Rola strategii w zarządzaniu rozwojem instytucji kultury, Grzegorz Hajduk, Barbara Mróz-Gorgoń ; Zarządzanie przez kompetencje w kulturze, Mateusz Tomanek ; CZ. II. PROBLEMY MARKETINGU W KULTURZE: Sponsoring jako źródło finansowania w kulturze muzycznej, Joanna Śmietanka ; Wybrane czynniki powodzenia organizacji imprez kulturalnych w świetle wyników badań empirycznych, Piotr Firych ; Wykorzystanie komunikacji marketingowej do budowania relacji instytucji kultury z najbliższym otoczeniem, Kama Pawlicka ; Nowoczesne technologie w komunikacji marketingowej instytucji kultury, Łukasz Wróblewski ; Wykorzystanie marketingu doświadczeń w działalności instytucji kultury (na przykładzie teatrów), Kamila Szymańska ; Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej instytucji kultury, Łukasz Wróblewski ; Rola zabytków industrialnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast województwa śląskiego, Małgorzata Małecka-Tomala ; Rola historyka sztuki w kreowaniu kultury, Paweł Maciąg ; Strategia marketingowa Cieszyńskiego Ośrodka Kultury "Dom Narodowy"˙- analiza i cena, Regina Bogaczyk ; CZ. III. SPOŁECZNY ASPEKT DZIAŁALNOŚCI INSTYTUCJI KULTURY W POLSCE: Działalność fundacji w sferze kultury w Polsce ; Izabela Ścibiorska-Kowalczyk, Agnieszka Mikucka-Kowalczyk ; Edukacja filmowa jako forma społecznej odpowiedzialności kin studyjnych, Kamila Szymańska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106383 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks
Bibliogr.
1. Rozumienie strategii globalnej 2. Diagnozowanie potencjału globalizacyjnego sektora 3. Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym 4. Projektowanie globalnych produktów i usług 5. Globalna lokalizacja działalności 6. Tworzenie marketingu globalnego 7. Globalne posunięcia konkurencyjne 8. Budowanie organizacji globalnej 9. Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej 10. Globalna analiza strategiczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Baśnie wolnego rynku / Jacek Wasilewski. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 243 strony : ilustracje, fotografie, faksymilia, wykresy ; 21 cm.
Wstęp: magia bajek dziejących się naprawdę ; Trzy świnki, czyli na kogo wypadło, ten będzie wilkiem ; O rybaku i rybce, i przemianach prywatności ; Jaś i Małgosia, czyli kryzys w nieruchomościach i manipulacje domkiem z piernika ; Gęsiareczka. Jak klasa rewolucyjna skończyła na zmywaku ; Czerwony kapturek i marketingowy wilk. Jak pokazujemy drogę do babci ; Kopciuszek i zakładanie pantofelka przy pomocy chirurga ; Roszpunka i zmiana fetysza. Czym są współcześnie włosy Roszpunki? ; Królowa Śniegu i drenaż mózgów, czyli ciepłe Południe vs bogata Północ ; Kapiał Świętego Mikołaja ; Uwagi na marginesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108168 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej