Wiktor Jan W
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1645)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Wiktor Jan W
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing
(2)
Badania marketingowe
(1)
Digitalizacja
(1)
Innowacje
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Promocja handlowa
(1)
Reklama
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Wstęp ; 1. Transformacja cyfrowa – implikacje dla marketingu ( Grzegorz Mazurek): Cyfrowa transformacja ; Marketing a cyfrowa transformacja ; Marketing a technologia ; Marketing a metody ; Marketing a organizacja działań ; Przyszłość ; 2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej ( Robert Kozielski): Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach ; Czwarta rewolucja przemysłowa – w kierunku zmiany zasad konkurowania ; Źródła sukcesu organizacji – analiza podejść – elementy wspólne i odróżniające ; Czterolistna koniczyna – sukces w epoce cyfrowej ; 3. Homo Cyber Oeconomicus – nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska): Konsument wobec technologii cyfrowych ; Homo Cyber Oeconomicus – w kierunku przyszłości ; Ekosystem cyfrowych interakcji ; 4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej – uwarunkowania i wyzwania (Jan W. Wiktor): Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci – uwarunkowania i zależności ; Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line ; Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty ; Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki ; Strategiczne wyzwania wobec komunikacji ; 5. Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 ( Henryk Mruk): Marka i jej istota na rynku 4.0 ; Nowe trendy w zachowaniach konsumentów ; Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 ; Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 ; Wartości tworzą pozycję marki ; Tożsamość oraz wizerunek marki ; Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa ; Lokalizacja marki na rynku 4.0 ; 6. Badania marketingowe – nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej (Krystyna Mazurek-Łopacińska): Badania jako ściowe w przestrzeni realnej i wirtualnej ; Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów ; Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji ; Big Data w analityce marketingowej ; Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych ; Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych ; Kierunki zastosowań analityki marketingowej ; 7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula): Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu ; Konkurencyjność współczesnej organizacji ; Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją ; Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy ; Wykorzystanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich – wświetle wyników badań Własnych ; 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski): Przesłanki i kierunki zmian ; Istota innowacji ; Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki ; Zarządzanie innowacjami ; Zarządzanie sieciowe innowacjami ; 9. Oczami praktyków: Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje (Artur Maciorowski) ; Deep Learning – przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) ; Trzy wymiary marketera – co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107025 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 1 ukazało się pt.: Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Warszawa, 2001.
Bibliogr. s. [365]-376.
PODSTAWY TEORETYCZNE I MODELE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: Istota i elementy procesu komunikacji ; Modele komunikacji społecznej - elementy charakterystyki i implikacje dla marketingu ; Modele komunikacji marketingowej: Model komunikacji interpersonalnej ; Model komunikacji masowej ; Model komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym ; KOMPOZYCJA SYTEMU KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ - FUNKCJE I STRUKTURY: Promocja a komunikacja marketingowa-pojęcie i zakres ; Funkcje systemu komunikacji marketingowej ; Znaczenie komunikacji dla uczestników procesu ; Morfologia systemu komunikacji marketingowej: Struktura i instrumenty ; Płaszczyzny i wymiary integracji ; Instrumenty komunikacji w kompozycji marketingu mix: związki i zależności ; FORMY KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ: Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna ; Specyfika i funkcje promocji osobistej ; Promocja osobista a proces obsługi nabywcy ; Elementy i kody komunikacji niewerbalnej ; Zarządzanie personelem sprzedażowym w aspekcie promocji osobistej ; FORMY I INSTRUMENTY KOMUNIKACJI MASOWEJ: Reklama: Istota reklamy w świetle teorii komunikacji ; Modele percepcji przekazu reklamowego ; Funkcje i rodzaje reklamy ; Media w transmisji przekazu reklamowego ; Kryteria wyboru form i środków reklamy ; Styl i zasady kreacji reklamy-rozstrzygnięcia strategiczne ; Etyczne aspekty przekazu reklamowego ; Promocja dodatkowa: Funkcje promocji dodatkowej w systemie komunikacji marketingowej ; Rodzaje i instrumenty promocji dodatkowej ; Public relations: Public relations jako platforma komunikacji marketingowej - ujęcie modelowe ; Funkcje, zasady i płaszczyzny wpływu ; Grupy odniesienia i instrumenty public relations ; FORMY KOMUNIKACJI W HIPENNEDIALNYM ŚRODOWISKU KOMPUTEROWYM: Komunikacja marketingowa a paradygmat społeczeństwa sieci ; Przesłanki rozwoju i cechy komunikacji wirtualnej ; Instrumenty komunikacji on-line: Przekroje klasyfikacji ; Witryny www ; Serwisy społecznościowe ; Błogi i grupy dyskusyjne ; Display - formaty reklamy internetowej ; Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa ; Poczta elektroniczna ; KSZTAŁTOWANIE KAMPANII KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ - ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE: Tożsamość i wizerunek nadawcy przekazu - wyznaczniki roli przedsiębiorstwa w procesie komunikacji marketingowej ; Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem: Formułowanie celów kampanii komunikacji marketingowej ; Identyfikacja targetu - adresatów kampanii ; Ustalanie budżetu kampanii ; Określenie kompozycji instrumentów komunikacji ; Ocena efektów kampanii komunikacji: Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej - dualizm roli nadawcy: Funkcje i rodzaje agencji ; Organizacja wewnętrzna agencji reklamy ; Zasady współpracy przedsiębiorstwa z agencją reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99718 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1. Teoretyczne podstawy systemu komunikacji marketingowej 2. Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa 3. Nadawca przekazu - zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych przedsiębiorstwa 4. Formy przekazu w komunikacji marketingowej : a) Formy komuniakcji interpersonalnej ; b) Formy komunikacji masowej (Reklama, Public relations) ; c) Formy komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym (Witryny www, Banery reklamowe, Poczta elektroniczna) 5. Odbiorca przekazu - percepcja promocji i postawy wobec reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej