Mazurek Grzegorz
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1652)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Mazurek Grzegorz
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(647)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(517)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(491)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Dickens Charles
(443)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(399)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Szal Marek
(211)
Voltz William
(211)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Temat
Marketing elektroniczny
(3)
Badania marketingowe
(1)
Digitalizacja
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Wstęp ; 1. Transformacja cyfrowa – implikacje dla marketingu ( Grzegorz Mazurek): Cyfrowa transformacja ; Marketing a cyfrowa transformacja ; Marketing a technologia ; Marketing a metody ; Marketing a organizacja działań ; Przyszłość ; 2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej ( Robert Kozielski): Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach ; Czwarta rewolucja przemysłowa – w kierunku zmiany zasad konkurowania ; Źródła sukcesu organizacji – analiza podejść – elementy wspólne i odróżniające ; Czterolistna koniczyna – sukces w epoce cyfrowej ; 3. Homo Cyber Oeconomicus – nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska): Konsument wobec technologii cyfrowych ; Homo Cyber Oeconomicus – w kierunku przyszłości ; Ekosystem cyfrowych interakcji ; 4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej – uwarunkowania i wyzwania (Jan W. Wiktor): Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci – uwarunkowania i zależności ; Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line ; Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty ; Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki ; Strategiczne wyzwania wobec komunikacji ; 5. Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 ( Henryk Mruk): Marka i jej istota na rynku 4.0 ; Nowe trendy w zachowaniach konsumentów ; Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 ; Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 ; Wartości tworzą pozycję marki ; Tożsamość oraz wizerunek marki ; Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa ; Lokalizacja marki na rynku 4.0 ; 6. Badania marketingowe – nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej (Krystyna Mazurek-Łopacińska): Badania jako ściowe w przestrzeni realnej i wirtualnej ; Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów ; Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji ; Big Data w analityce marketingowej ; Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych ; Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych ; Kierunki zastosowań analityki marketingowej ; 7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula): Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu ; Konkurencyjność współczesnej organizacji ; Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją ; Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy ; Wykorzystanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich – wświetle wyników badań Własnych ; 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski): Przesłanki i kierunki zmian ; Istota innowacji ; Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki ; Zarządzanie innowacjami ; Zarządzanie sieciowe innowacjami ; 9. Oczami praktyków: Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje (Artur Maciorowski) ; Deep Learning – przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) ; Trzy wymiary marketera – co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107025 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2018. - 482 strony : ilustracje, fotografie ; 25 cm.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Książka jest adresowana do każdego, kto chce ugruntować, pogłębić oraz rozwinąć swoją wiedzę i kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu. Korzystać może z niej praktycznie każdy: studenci, specjaliści, eksperci, menedżerowie, którym zależy na budowaniu, ulepszaniu i rozwijaniu swojej obecności online. Ze względu na zakres tematyczny oraz sposób prezentowania poszczególnych zagadnień materiał zawarty w książce może być świetnym wsparciem praktycznym dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie swoje pierwsze kroki. Pod względem treści książka odpowiada obecnym międzynarodowym standardom w zakresie edukacji związanej z e-marketingiem. Oznacza to, że może ona być wykorzystywana jako podstawowy materiał na wszelkich zajęciach, warsztatach i szkoleniach związanych z marketingiem internetowym. [Wydawnictwo Poltext, 2018]
Grzegorz Mazurek, Wstęo ; Grzegorz Mazurek, Konrad Zach, R. 1. Strategia i planowanie e-marketingowe ; Jolanta Tkaczyk, R. 2. Konsument w internecie ; Michał Kot, R. 3. Badania marketingowe online ; Anna Miotk, R. 4. Mierzalność działań online ; Paweł Gruszecki, R. 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu ; Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman, R. 6. Usługi interaktywne ; Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach, R. 7. Serwis WWW: oś komunikacji online ; Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec, R. 8. Projektowanie interfejsów ; Wojciech Szymański, R. 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) ; Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Roman Bębnista, R. 10. Google AdWords i analityka webowa ; Dagmara Plata-Alf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń, R. 11. Reklama internetowa ; Paweł Saka, R. 12. E-mail marketing ; Dagmara Plata-Alf, R. 13. Marketing Automation ; Szymon Lisowski, R. 14. Socjal media marketing ; Tomasz Woźniak, R. 15. Technologie mobilne w marketingu ; Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański, R. 16. Content marketing ; Magdalena Daniłoś, R. 17. Wideo marketing na YouTube ; Aleksander Winciorek, R. 18. Internet PR i influencer marketing ; Konrad Zach, R. 19. Personal branding ; Grzegorz Mazurek, R. 20. Przyszłość e-marketingu ; Grzegorz Mazurek, Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106940 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2018. - 482 strony : ilustracje, wykresy kolorowe ; 25 cm.
Na stronie redakcyjnej: Wydanie w nowej szacie graficznej.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Książka jest adresowana do każdego, kto chce ugruntować, pogłębić oraz rozwinąć swoją wiedzę i kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu. Korzystać może z niej praktycznie każdy: studenci, specjaliści, eksperci, menedżerowie, którym zależy na budowaniu, ulepszaniu i rozwijaniu swojej obecności online. Ze względu na zakres tematyczny oraz sposób prezentowania poszczególnych zagadnień materiał zawarty w książce może być świetnym wsparciem praktycznym dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie swoje pierwsze kroki. Pod względem treści książka odpowiada obecnym międzynarodowym standardom w zakresie edukacji związanej z e-marketingiem. Oznacza to, że może ona być wykorzystywana jako podstawowy materiał na wszelkich zajęciach, warsztatach i szkoleniach związanych z marketingiem internetowym. [Wydawnictwo Poltext, 2018]
Grzegorz Mazurek, Wstęp ; Grzegorz Mazurek, Konrad Zach, R. 1. Strategia i planowanie e-marketingowe ; Jolanta Tkaczyk, R. 2. Konsument w internecie ; Michał Kot, R. 3. Badania marketingowe online ; Anna Miotk, R. 4. Mierzalność działań online ; Paweł Gruszecki, R. 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu ; Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman, R. 6. Usługi interaktywne ; Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach, R. 7. Serwis WWW: oś komunikacji online ; Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec, R. 8. Projektowanie interfejsów ; Wojciech Szymański, R. 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) ; Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Roman Bębnista, R. 10. Google AdWords i analityka webowa ; Dagmara Plata-Alf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń, R. 11. Reklama internetowa ; Paweł Saka, R. 12. E-mail marketing ; Dagmara Plata-Alf, R. 13. Marketing Automation ; Szymon Lisowski, R. 14. Socjal media marketing ; Tomasz Woźniak, R. 15. Technologie mobilne w marketingu ; Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański, R. 16. Content marketing ; Magdalena Daniłoś, R. 17. Wideo marketing na YouTube ; Aleksander Winciorek, R. 18. Internet PR i influencer marketing ; Konrad Zach, R. 19. Personal branding ; Grzegorz Mazurek, R. 20. Przyszłość e-marketingu ; Grzegorz Mazurek, Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 303, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Bibliografia na stronach 255-[284].
I. TRANSFORMACJA CYFROWA - ISTOTA I CHARAKTERYSTYKA: 1. Transformacja i cyfryzacja ; 2. Technologie informacyjno-komunikacyjne - fundament cyfrowej transformacji ; 3. Internet - od Web 1.0 do Web 4.0 - podbudowa procesów transformacyjnych ; 4. Transformacja cyfrowa - perspektywy rozważań ; 5. Ujęcie definicyjne transformacji cyfrowej - perspektywa przedsiębiorstwa ; 6. Strategia transformacji cyfrowej ; 7. Pomiar dojrzałości cyfrowej organizacji ; II. TECHNOLOGIE TRANSFORMACYJNE I ICH WPŁYW NA MARKETING: 1. Media społecznościowe ; 2. Wirtualna rzeczywistość ; 3. Rozszerzona rzeczywistość ; 4. Big data i chmura obliczeniowa ; 5. Internet rzeczy ; 6. Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe ; 7. Technologie mobilne i technologie noszone ; III. KONSEKWENCJE TRANSFORMACJI CYFROWEJ DLA MARKETINGU: 1. Ewolucja marketingu - imperatyw technologiczny ; 2. Technologie marketingowe (MarTech) - konsekwencje zarządcze ; 3. Wyzwania współczesnego marketingu w świetle badań naukowych ; 4. Współczesna rola marketingu w organizacji ; 5. Nowe koncepcje zarządzania działalnością marketingową ; 6. Organizacja działalności marketingowej w dobie transformacji cyfrowej ; 7. Nowe wyzwania dla marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107253 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej