Marketing elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(36)
Forma i typ
Książki
(35)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Czasopisma
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(42)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(12)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(25)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Mazurek Grzegorz
(3)
Biernat Kamil
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Homa Dominik
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Angwin Julia
(1)
Bar Gabriela
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Bucki Piotr
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Cichoń Marcin
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Daniłoś Magdalena
(1)
Dąbrowski Artur (marketing)
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Frąckiewicz Ewa (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Gołębiewski Łukasz (1971- )
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Jagielska Paulina
(1)
Jednorowski Dominik
(1)
Kandefer Marcin
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kłodawski Filip
(1)
Lipa Michał
(1)
Maltraversi Marco
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Miotk Anna
(1)
Olszak Celina
(1)
Pankiewicz Konrad
(1)
Poznański Przemysław
(1)
Sala Paweł
(1)
Shih Clara Chung-wai
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Smaga Marta
(1)
Smużniak Mirosław
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szostek Dariusz
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Witek Lucyna
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Łebkowski Michał
(1)
Łucki Zbigniew (tłumacz)
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Menedżerowie
(2)
Blogerzy
(1)
Copywriterzy
(1)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Marketing elektroniczny
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: dzieło
Tygodnik Sanocki
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Euroregion Karpaty
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Poradniki
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Kompendium
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
36 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84790 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108418 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł. i s. tyt.: Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie.
E-biznes a działalność gospodarcza - kiedy założyć firmę? ; Jednoosobowa działalność, spółki osobowe, spółki kapitałowe (sp. z o.o. i inne) - którą formę wybrać? ; Prawo konsumenckie - gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty ; Regulamin sprzedaży/świadczenia usług i klauzule niedozwolone ; Sprzedaż na Allegro - co wolno, a czego nie ; Polityka prywatności i ochrona danych osobowych ; Polityka plików cookies i zamieszanie wokół "ciasteczek" ; Gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty - czyli jak prowadzić obsługę posprzedażową w zgodzie z obowiązującym prawem ; Zwroty w e-handlu - pięć sposobów na legalne i etyczne ograniczenie ich liczby ; Nieuczciwa konkurencja w e-biznesie ; Mailing a spaming - fakty i mity ; Prawo autorskie dla e-sprzedawców - wprowadzenie do tematu ; Ochrona ofert przed kopiowaniem ; Ochrona znaków towarowych domena, nazwa, marka, logo ; Blogi i serwisy informacyjne a prawo prasowe ; E-biznes a podatki dochodowe ; E-biznes a podatek VAT ; Import towarów z Chin ; E-biznes a rejestracja firmy w Wielkiej Brytanii ; E-biznes w Unii Europejskiej i poza nią ; Bitcoin w e-biznesie - aspekty prawnopodatkowe ; Najważniejsze akty prawne - zestawienie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102804 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł. i s. tyt.: Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie.
E-biznes a działalność gospodarcza - kiedy założyć firmę? ; Jednoosobowa działalność, spółki osobowe, spółki kapitałowe (sp. z o.o. i inne) - którą formę wybrać? ; Prawo konsumenckie - gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty ; Regulamin sprzedaży/świadczenia usług i klauzule niedozwolone ; Sprzedaż na Allegro - co wolno, a czego nie ; Polityka prywatności i ochrona danych osobowych ; Polityka plików cookies i zamieszanie wokół "ciasteczek" ; Gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty - czyli jak prowadzić obsługę posprzedażową w zgodzie z obowiązującym prawem ; Zwroty w e-handlu - pięć sposobów na legalne i etyczne ograniczenie ich liczby ; Nieuczciwa konkurencja w e-biznesie ; Mailing a spaming - fakty i mity ; Prawo autorskie dla e-sprzedawców - wprowadzenie do tematu ; Ochrona ofert przed kopiowaniem ; Ochrona znaków towarowych domena, nazwa, marka, logo ; Blogi i serwisy informacyjne a prawo prasowe ; E-biznes a podatki dochodowe ; E-biznes a podatek VAT ; Import towarów z Chin ; E-biznes a rejestracja firmy w Wielkiej Brytanii ; E-biznes w Unii Europejskiej i poza nią ; Bitcoin w e-biznesie - aspekty prawnopodatkowe ; Najważniejsze akty prawne - zestawienie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt.: Oficyna a Wolters Kluwer business.
Indeks.
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania: Co zrobić, by szybko zbudować wizerunek firmy w internecie? Jak sprzedawać w sieci i skutecznie się w niej reklamować? W jaki sposób wypromować markę w wyszukiwarce Google? Kiedy warto, a kiedy nie, promować się na Facebooku? Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracać szczególną uwagę przy planowaniu kampanii reklamowych? Książka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktów i osób w najszybciej rozwijającym się dziś medium. Autorzy opisują w nim szczegółowo wszystkie istotne narzędzia on-line i radzą, jak je wykorzystać w praktyce. Czytelnik dowie się, jak stworzyć dobrą stronę WWW lub sklep internetowy, jakie metody są najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzają się w działaniach PR. Znajdzie tu także rady, jak wybrać agencję bądź freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uważać przy współpracy ze zleceniobiorcą. Dowie się też, jak badać skuteczność prowadzonych działań. [Wolters Kluwer Polska, 2012]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98285 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Viral : jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści / Piotr Bucki. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 133, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia na stronach 133-[134].
Dla marketingowców, specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów.
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne. „Viral” to pierwsza na polskim rynku książka ukazująca zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści i motywy kierujące ludźmi, by przekazywać je dalej. Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treści, posługując się badaniami m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nową dziedziną zwaną kartografią kulturową. Z lektury dowiesz się jak tworzyć treści, które poniosą idee, produkty i rozwiązania, zdecydowanie dalej. Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców – w szczególności zajmujących się content marketingiem – specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów. Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić. Janina Bąk Autor ma dar opowiadania historii. Naukowe odkrycia z dziedziny psychologii poznawczej czy socjologii przedstawia w lekkiej formie i nawet rozdziały nazwane „Funkcja tożsamościowo-twórcza treści” chcemy zaraz opowiedzieć znajomym. A o to chyba w viralu chodzi, prawda? Paweł Tkaczyk Oto krótka instrukcja czytania: Piotr pędzi i wymaga uważności, utrzymaj zatem skupienie. Czytaj przypisy, tutaj rozgrywa się bardzo wiele treści. Baw się co najmniej tak dobrze jak ja, a potem polecaj książkę dalej. Ja będę to robił. Ba, postaram się robić to wirusowymi metodami. Wszak teraz wiem jak. Rafał Żak
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107899 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu / Marcin Cichoń [et al.]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. - 648 s. : il. ; 25 cm.
(Onepress)
Indeks.
1. Wybór celu, modelu i strategii ; 2. Sklep internetowy ; 3. Sprzedaż na platformach aukcyjnych ; 4. Usługi online ; 5. E-marketing ; 6. Komunikacja z e-klientem ; 7. Obsługa transakcji i logistyka e-sprzedaży ; 8. Zwiększanie efektywności sprzedaży ; 9. E-biznes a prawo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100807 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia na stronach 203-204.
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak - wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje „Wielkiego O!” - Osiągnięcia sukcesu. A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Może być tak, że 2 + 2 = 5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: „Że co proszę?” Mówiąc po ludzku - ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu. Ludzie w sieci to nie tylko „słupki” i wykresy. To nie tylko liczby i „statystyki”. To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy. W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces. Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie… Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować… [Wydaw. Naukowe PWN, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Video marketing nie tylko na YouTube / Magdalena Daniłoś. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2016. - 222, [1] s. : il. ; 14x21 cm.
(Onepress Exclusive)
Obraz wart więcej niż tysiąc słów Tworzenie treści video jeszcze nigdy nie było takie proste! Dziś każdy może przecież nakręcić film zwykłym smartfonem, a znaczenie przekazu video w budowaniu świadomości marki jest nieprzecenione. To olbrzymie pole do popisu dla kreatywnego marketera. Czujesz to? Czujesz reklamowy potencjał tkwiący w dobrze nakręconym video? „No tak, ale emisja spotów reklamowych w telewizji sporo kosztuje” - pomyślisz pewnie i będziesz mieć rację. Ale kto powiedział, że chodzi o telewizję? Wykorzystanie platform takich jak YouTube, Facebook czy Instagram daje nieskończone możliwości nie tylko w kontekście realizowania kampanii reklamowych, ale przede wszystkim budowania świadomości marki. Musisz tylko wiedzieć, jak to robić, czyli jak za pomocą krótkiego materiału opowiedzieć historię marki w sposób, który porwie odbiorcę i sprawi, że będzie on chciał podzielić się nią ze znajomymi. O tym właśnie jest ta książka. [Helion, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104051 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Skąd się bierze zafałszowany obraz e-mail marketingu? ; O czym więc traktuje ta książka? ; R. 1. E-MAIL MARKETING - DZIARSKI STARUSZEK: Kiedy to wszystko się zaczęło? ; Staruszek czy nie? ; Jak możesz wykorzystać e-mail marketing w swojej firmie? ; Czas, start. Co należy wziąć pod uwagę, zanim zbierzesz się do pracy? ; Z życia praktyk: popularne mity na temat e-mail marketingu ; R. 2. PRZYGOTOWUJEMY SIĘ!: Czy masz wszystko, czego potrzebujesz, żeby wystartować? Z życia praktyka: e-mail marketingowy Dzień Świstaka? ; R. 3. BAZA MAILINGOWA... BAZĄ TWOJEGO E-MAIL MARKETINGU: Baza mailingowa - własna, pożyczona, a może kupiona? Jak prawie za darmo przyspieszyć budowę bazy adresowej? ; Metoda double opt-in - czym i dlaczego jest tak ważna? ; Jak witać się z nowymi subskryptami newslettera? ; Jak rozwiązać wypis z newslettera? ; Higiena bazy danych ; Z życia praktyka: co zrobić ze starą, nieużywaną bazą adresową? ; R. IV. PRACUJEMY NAD NEWSLETTEREM: Opracujemy szablon wiadomości ; Podstawy tworzenia skutecznych wiadomości ; R. V. ANALIZUJEMY NASZĄ PRACĘ: Najważniejsze wskaźniki w e-mail marketingu (i jak je optymalizować) ; Analityka newsletterów (i nie tylko) - kilka wskazówek ; Z życia praktyka: 5 pułapek, w które możesz wpaść podczas testowania i analizowania wyników ; R. 6. WYBÓR NARZĘDZIA DO E-MAIL MARKETINGU. ASPEKTY, NA KTÓRE WARTO ZWRÓCIĆ UWAGĘ: Dostarczalność ; Aspekty, które ułatwiają start ; Aspekty, które wpływają na komfort i efektywność pracy ; R. 7. MARKETING AUTOMATION: Nie istnieje jeden "marketing automation" ; Główny mit związany z marketingiem automation ; Marketing automation - identyfikacja użytkownika ; Marketing automation B2B i B2C - z jakich funkcji korzystać? ; R. 8. COLD MAILING W PIGUŁCE: Czym jest cold mailing? ; Jak wybrać narzędzie do cold mailingu? Jak (od technicznej strony) działa cold mailing? ; Skąd wziąć bazę adresową do cold mailingu? ; 10 podstaw skutecznego cold mailingu ; Konstrukcje skutecznych "zimnych maili".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106892 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach XIX-XLI.
Cz. I E-KONSUMENT : Zjawiska i procesy kształtujące rozwój społeczeństwa informacyjnego i gospodarki cyfrowej w Polsce (Dominik Rozkrut) ; Konsument w świecie wirtualnym (Kamil Pluskwa-Dąbrowski) ; Wybrane problemy konsumenta na wspólnym rynku˙cyfrowym (Agata Jaroszek) ; Wpływ nowych przepisów dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na postępowanie przed Prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej (Ewa Galewska) ; Cz. II E-ZDROWIE: Doświadczenia z realizacji regionalnych projektów e-zdrowie w Polsce - wyzwania, bariery, problemy, korzyści i rekomendacje (Grzegorz Fiuk) ; Świadczenie usług medycznych z wykorzystaniem telemedycyny - stan obecny i perspektywy (Stefan Mazurkiewicz, Aleksandra Klich) ; Telemedycyna w świetle rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych (Marek Świerczyński) ; MHealth a wybrane prawa pacjenta o charakterze informacyjnym (Kinga Flaga-Gieruszyńska) ; Elektroniczna dokumentacja medyczna (EDM) w świetle rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 910/2014 z 23.7.2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE (tzw. eIDAS) (Kajetan Wojsyk) ; Przechowywanie elektronicznej dokumentacji medycznej - wybrane problemy (Dariusz Szostek, Damian Klimas) ; Udostępnianie elektronicznej dokumentacji medycznej -zagadnienia praktyczne (Aleksandra Klich, Katarzyna Smyk) ; Cz. III E-WYMIAR SPRAWIEDLIWOŚCI: Informatyzacja postępowania cywilnego w orzecznictwie sądów powszechnych i Sądu Najwyższego (Joanna Studzińska) ; Nowelizacja przepisów postępowania cywilnego dotycząca postępowań rozpoznawczych (Magdalena Górna-Zawadzka) ; Identyfikacja stron i uczestników postępowania - wybrane zagadnienia informatyzacji postępowania cywilnego (Jacek Gołaczyński) ; Dowód z dokumentu prywatnego w formie elektronicznej w sądowym postępowaniu cywilnym -˙wybrane˙zagadnienia (Andrzej Jarocha) ; Problem dowodów nielegalnych na przykładzie środków dowodowych pozyskanych z Internetu w sprawach rodzinnych (Marcin Białecki) ; Perspektywy pełnego zautomatyzowania elektronicznego postępowania upominawczego (Łukasz Goździaszek) ; Informatyzacja postępowania wieczystoksięgowego (Anna Kościółek) ; Informatyzacja postępowania o nadanie klauzuli wykonalności (Marcin Uliasz) ; Ochrona tajemnicy komornika sądowego w elektronicznym sądowym postępowaniu egzekucyjnym (Marcin Borek) ; Wszczęcie elektronicznej licytacji ruchomości (Włodzimierz Głodowski) ; Elektroniczna licytacja ruchomości czyli komorniczy portal aukcyjny (Kinga Szmyd) ; Wykorzystanie narzędzi elektronicznych w postępowaniu upadłościowym i restrukturyzacyjnym (Izabella Gil) ; Cz. IV E-USŁUGI PUBLICZNE: Zagrożenia prywatności i bezpieczeństwa w Internecie w kontekście kompetencji cyfrowych (Monika Rozkrut) ; Elektroniczne usługi publiczne w wymiarze europejskim - na wybranych przykładach (Lucyna Łuczak-Noworolnik) ; E-usługi w praktyce radcy prawnego (Piotr Gil) ; Obowiązek korzystania przez zamawiających z systemu e-Certis - aspekty prawne i praktyczne (Martyna Wójcik) ; Cz. V IT i e-COMMERCE: Prawo z rejestracji domeny i piractwo domenowe w˙orzecznictwie sądowym (Gabriela Bar, Wojciech Lamik) ; Odpowiedzialność za hiperlinki: pierwsze refleksje (Przemysław Polański) ; Marketing elektroniczny. Istota, bariery i perspektywy rozwoju w˙Polsce (Wiesław M. Maziarz) ; Marketing bezpośredni prowadzony za pomocą środków komunikacji elektronicznej w świetle planowanej reformy prawa europejskiego (Zbigniew Okoń) ; Wzmacnianie zaufania użytkowników e-commerce jako czynnik rozwoju tej formy handlu (Maciej Czaplewski) ; Przetwarzanie danych publicznych kołem zamachowym dla spółek e-commerce? - wyzwania prawne (Rafał Malujda) ; Wpływ handlu elektronicznego na zasady podatkowe (Iwona Foryś, Mirosław Górski) ; Cyberprzestępstwa związane z treścią pornograficzną z udziałem małoletnich (Melanie Raczek).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105259 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : il., rys., wykr. ; 24 cm + Marketing interentowy : prezentacje do wykładów : 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Bibliogr. s.117-119. Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90878 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : fot., rys., tab. ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
Bibliogr. s. 117-119 i przy rozdz. Indeks.
I. CZYM JEST INTERNET DLA MARKETINGU?: 1. Ogólne informacje o sieci Internet - dlaczego warto się tym zająć?; 2. Rynek internetowy na świecie i w Polsce; 3. Strategie marketingowe w Internecie, II. OBSZARY WYKORZYSTANIA INTERNETU W MARKETINGU FIRMY: 4. Promocja w sieci; 5. Prowadzenie sprzedaży w sieci; 6. Badania marketingowe a Internet, III. INTERNET W MARKETINGU FIRM O RÓŻNYM PROFILU DZIAŁALNOŚCI I UWAGI PODSUMOWUJĄCE: 7. Marketing internetowy a profil działalności; 8. To, czego unikać, i to, na co należy zwrócić uwagę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
M.in. dot. produktów terytorialnych gmin woj. podkarpackiego (s. 289-292).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści również ang.
Działania marketingowe MŚP na polskim rynku ; Oczekiwania Polaków wobec wybranych marketingowych bodźców komunikacyjnych (na przykładzie jagnięciny) - wyniki badań empirycznych ; Determinanty racjonalnego prowadzenia sprzedaży osobistej na rynkach zagranicznych ; Działania marketingowe w rozwoju innowacyjnych form powiązań integracyjnych w agrobiznesie ; Znaczenie dystrybucji bezpośredniej w komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem ; Kształtowanie produktu przez operatorów logistycznych ; Technologia tworzenia poszerzonej rzeczywistości jako nowe narzędzie marketingowe ; Trudności pomiaru wybranych wymiarów marketingowej postawy oraz marketingowej wiedzy pracowników organizacji ; Pożądane, rzeczywiste i niechciane oblicza marketingu ; Znaczenie konsumenckiej aktywności on-line dla działań marketingowych przedsiębiorstw rynku IT ; Uwarunkowania wyróżniające marketing wielopoziomowy na rynku światowym ; City placement - istota zjawiska oraz znaczenie w działaniach promocyjnych polskich miast ; Polski rynek badań marketingowych - stan obecny i kierunki zmian w obszarze podmiotów i metod ; Zakupy grupowe a strategia budowania lojalności klienta ; Promocja projektów miast na przykładzie CIVITAS RENAISSANCE w Szczecinku ; Zastosowanie instrumentów promocji handlowej przez producentów sektora alkoholi wysokoprocentowych ; Turystyka a działalność marketingowa miasta ; Etyczne dylematy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Podstawy koszalińskich konsumentów względem reklam telewizyjnych w świetle badania sondażowego ; Akademickie centra wspierające przedsiębiorczość jako szansa na kreowanie pozytywnego wizerunku i uzyskanie przewagi uczelni ; Działania z zakresubudowania długotrwałych relacji z klientami podejmowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne prowadzące działalność na terenie Polski ; Efekty promocji marketingowej na przykładzie rozgłośni radiowej ; Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook ; Przydatność wybranych mierników lojalności do predykcji reakcji klientów na podwyżkę opłaty za usługę bankową ; Rola event marketingu w kształtowaniu marki regionu ; Wizerunek instytucji finansowych na przykładzie PKO Banku Polskiego i Alior Banku ; Koncentracja na kliencie kluczem dobrej strategii marketingowej. Rozważania na przykładzie dwóch wybranych firm telekomunikacyjnych ; Kształtowanie i utrzymywanie wizerunku marki w dobie marketingu 3.0 ; Dystrybucja produktów w marketingu terytorialnym ; Polskie przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Architektura strategii marketingowych ; Cause Branding jako skuteczny sposób budowania wartości marki ; Nowe instrumenty skutecznej kampanii promocyjnej ; Sprzedaż bezpośrednia jako forma dywersyfikacji działalności rolników-przedsiębiorców ; Obraz rodziny w reklamach prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98584 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [123]-128. Indeks.
Kultura nie kurczy się, jak chcą pesymiści, a rozszerza, i to gwałtownie - dzięki coraz powszechniejszemu i łatwiejszemu dostępowi do niej. Nigdy nie będzie w pełni darmowa, ale niskie ceny i ogromny wybór umożliwi nam abonament - wtedy dotrze do nas naprawdę szerokim pasmem. Książka zapowiada zmiany, zaś dotychczasowych twórców i dystrybutorów kultury ostrzega przed pozostaniem w tyle. [Grzegorz Sowula "Rzeczpospolita"]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Księg 2371 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Strona www, rejestracja domeny, reklama i promocja, prawo i bezpieczeństwo. Dod. do Gazety Wyborczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 133-[162].
Wydanie publikacji sfinansowane ze środków grantu Narodowego Centrum Nauki kod projektu: B1512000000652000, nr umowy: UMO-2014/15/B/HS4/00844
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. ISTOTA KAPITAŁU MARKI Z PERSPEKTYWY KONSUMENTA: Wprowadzenie ; 1. Kapitał marki - klasyczne ujęcia a współczesne propozycje ; 2. Związek konsumenta z marką jako zaawansowany składnik kapitału ; 3. Osobowość i samoujawnienie konsumenta jako determinanty związku z marką ; 4. Osobowość marki jako zaawansowany składnik kapitału - krytyka podejścia relacyjnego ; Podsumowanie ; R. II. SPECYFIKA KOMUNIKACJI MAREK W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Wprowadzenie ; 1. Rodzaje treści w mediach społecznościowych - ujęcia tradycyjne i nowoczesne ; 2. Autentyczność i konflikt jako nowe kryteria podziału treści w mediach społecznościowych (wyniki analizy zawartości przekazów) ; 3. Czerwone, niebieskie, fioletowe i achromatyczne - nowa kategoryzacja zawartości przekazów w mediach społecznościowych ; Podsumowanie ; R. III. KAPITAŁ MARKI JAKO REZULTAT I JAKO CZYNNIK MEDIUJĄCY EFEKTY KOMUNIKACJI: Wprowadzenie ; 1. Budowanie kapitału marki za pomocą komunikacji opartej na przekazach fioletowych - moderująca rola wybranych cech osobowości konsumenta (eksperyment I) ; 2. Kapitał marki jako wskazówka heurystyczna ; 3. Wpływ kapitału marki na efekty przekazów fioletowych - moderująca rola wieku konsumenta (eksperyment II) ; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107892 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt. i okł.: "Onepress. [Książki klasy business]".
Indeksy
To doskonałe omówienie zagadnień związanych z marketingiem i współczesną gospodarką. Autor przedstawia w niej najnowsze koncepcje dotyczące marketingu baz danych, marketingu partnerskiego, marketingu zaawansowanych technologii, marketingu globalnego i marketingu internetowego. Czytając tę książkę, odkryjesz nowe rozwiązania kilku odwiecznych zagadek i poznasz nowatorskie strategie i taktyki gotowe do natychmiastowego zastosowania w odpowiedzi na wyzwania rynków w XXI wieku. Omówione zagadnienia: - Metody marketingowe gwarantujące zwycięstwo na rynku, - Znalezienie głównych ścieżek rozwoju firmy, - Techniki budowania marki, - Analiza rynku, - Opracowanie miksu marketingowego, - Zdobywanie lojalnych klientów, - Zasady planowania marketingowego, - Techniki oceny efektywności marketingu, - Marketing elektroniczny. [Helion, 2007]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 454-[458].
Cz. I. PODSTAWY - SOLIDNY BACKGROUND: 1. Marketing 3.0, 2. Rynek internetowy w Polsce i na świecie, 3. Wpływ Internetu na gospodarkę, 4. Social media - społeczny wymiar Internetu ; Cz. II. SKŁADOWE SUKCESU: 5. Usability i User Experience, 6. Marketing mobilny, 7. E-mail marketing, 8. Automatyzacja marketingu, 9. Gry w Internecie, 10. Wideo i audio w sieci, 11. E-commerce, 12. Kim jest dobry copywriter?, 13. Content marketing, 14. Kampanie społeczne w Internecie ; Cz. III. JAK TO POLICZYĆ?: 15. Badania mediów internetowych, 16. Monitoring mediów społecznościowych ; Cz. IV. NIEZBĘDNIK NOWOCZESNEGO MARKETERA: 17. Z technologią za pan brat, 18. Jak współpracować z zespołem IT, 19. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę), 20. Obsługa klienta w sieci, 21. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci, 22. Marketing w start-upach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102150 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okł. i s. tyt.: Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?
Na okł.: Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim. Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych. Interaktywne relacje z klientami. Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu. Narzędzia kreowania wizerunku w sieci.
Bibliogr. s. 235-238.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej