Content marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(4)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Stawarz Barbara
(2)
Czaplicka Monika
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Lieb Rebecca
(1)
Malcherek Monika
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Stopka Tomasz
(1)
Szymanski Jaimy
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Blogerzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Handlowcy
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Content marketing
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Poradnik
(6)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia na stronach 203-204.
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak - wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje „Wielkiego O!” - Osiągnięcia sukcesu. A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Może być tak, że 2 + 2 = 5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: „Że co proszę?” Mówiąc po ludzku - ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu. Ludzie w sieci to nie tylko „słupki” i wykresy. To nie tylko liczby i „statystyki”. To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy. W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces. Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie… Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować… [Wydaw. Naukowe PWN, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Content : the atomic particle of marketing : the definitive guide to content" 2009.
Indeks.
Zwrot ku marketingowi treści ; Marketing treści versus strategia treści ; Media konwergentne ; Reklama natywna ; Struktura organizacyjna dla content marketingu ; Kultura treści ; Globalna strategia treści ; Marketing czasu rzeczywistego ; Oprogramowanie content marketingowe ; Efektywność content marketingu ; Kampanie kontekstowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Marketing)
Tytuł oryginału: "They ask, you answer : a revolutionary approach to inbound sales, content marketing, and today's digital consumer" 2017.
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy. Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową. Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak: - wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym; - tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego; - wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie); - wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści. "Co chce wiedzieć klient" to coś więcej niż książka, to podsumowanie pięciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości. [https://mtbiznes.pl/produkt/co-chce-wiedziec-klient, dostęp 7.10.2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 180 stron : ilustracje, wykresy, fotografie ; 24 cm.
(E-marketing)
Na okładce: nowe wydanie.
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
R. 1. KUCHNIA. WSTĘP DO CONTENT MARKETINGU: 1. Zbuduj dom dla swojej marki... w Internecie ; 2. Czym jest content marketing ; 3. Rynek content marketingu w Polsce ; 4. Mity na temat content marketingu ; R. 2. PRZEDPOKÓJ. BUDOWANIE PERSONY: 1. Do kogo kierujesz swoją komunikację ; 2. Czy to koniec demografii ; 3. Jak budować personę ; 4. Persony w procesie zakupowym ; 5. Z czego powinna składać się persona ; 6. Stwórz mapę empatii dla persony ; 7. Jaki jest współczesny konsument ; R. 3. GABINET. WEBWRITING - JAK PISAĆ TEKSTY DO INTERNETU: 1. Treści internetowe rozszyfrowane ; 2. Jak czytamy w Internecie ; 3. Copywriting internetowy ; 4. Zasady webwritingu ; 5. Google is king ; 6. Idealna długość treści w Internecie ; 7. Sposoby na tytuły internetowe ; 8. Jak zbudować księgę stylu w strategii content marketingowej ; 9. Zasady copywritingu produktowego, czyli content marketing w e-commerce ; R. 4. JADALNIA. STRATEGIA CONTENT MARKETINGOWA: 1. Serce domu i marketera - strategia ; 2. Audyt i analiza ; 3. Potrzeby grupy docelowej - budowa person ; 4. Cele działań content marketingowych i wskaźniki pomiaru ; 5. Kalendarz redakcyjny ; 6. Realizacja i pomiar działań ; 7. Storytelling w content marketingu ; 8. Od storytellingu do life-story ; 9. Content marketing w personal branding ; 10. Content marketing marek luksusowych ; 11. CSR w content marketingu ; R. 5. WARSZTAT. NARZĘDZIA CONTENT MARKETINGOWE: 1. Najpopularniejsze narzędzia ; 2. Marketing momentów i komunikacja wizualna ; 3. Social media w content marketingu ; 4. Blog firmowy ; 5. Jak wykorzystać content marketing przy organizacji eventu ; 6. Jak zwiększyć zaangażowanie w social media ; R. 6 OGRÓD. DYSTRYBUCJA TREŚCI: 1. Narzędzia dystrybucji treści ; 2. Recykling treści ; 3. SEO a dystrybucja treści ; 4. Influencer marketing ; 5. Publikacje u wydawców ; 6. Zautomatyzowana dystrybucja treści ; 7. Jak zwiększać ruch na stronie internetowej ; 8. Growth Hawking ; 9. Ego bait ; R. 7. GARDEROBA. CONTENT MARKETING SKIEROWANY DO KOBIET: 1. Kobieta to Twój kluczowy klient ; 2. Jaką konsumentką jest kobieta ; 3. Kobiety mają głos? ; 4. jakich przekazów oczekuje kobieta w komunikacji ; 5. Don‘t think pink! ; 6. Womanology ; R. 8. PODDASZE. PRZYSZŁOŚĆ CONTENT MARKETINGU: 1. Podsumowanie ; 2. Trendy na najbliższe lata ; 3. Trendy na nieco dalszą przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105879 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2. - 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 180 stron : ilustracje, wykresy, fotografie ; 24 cm.
(E-marketing)
Na okładce: nowe wydanie.
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
R. 1. KUCHNIA. WSTĘP DO CONTENT MARKETINGU: 1. Zbuduj dom dla swojej marki... w Internecie ; 2. Czym jest content marketing ; 3. Rynek content marketingu w Polsce ; 4. Mity na temat content marketingu ; R. 2. PRZEDPOKÓJ. BUDOWANIE PERSONY: 1. Do kogo kierujesz swoją komunikację ; 2. Czy to koniec demografii ; 3. Jak budować personę ; 4. Persony w procesie zakupowym ; 5. Z czego powinna składać się persona ; 6. Stwórz mapę empatii dla persony ; 7. Jaki jest współczesny konsument ; R. 3. GABINET. WEBWRITING - JAK PISAĆ TEKSTY DO INTERNETU: 1. Treści internetowe rozszyfrowane ; 2. Jak czytamy w Internecie ; 3. Copywriting internetowy ; 4. Zasady webwritingu ; 5. Google is king ; 6. Idealna długość treści w Internecie ; 7. Sposoby na tytuły internetowe ; 8. Jak zbudować księgę stylu w strategii content marketingowej ; 9. Zasady copywritingu produktowego, czyli content marketing w e-commerce ; R. 4. JADALNIA. STRATEGIA CONTENT MARKETINGOWA: 1. Serce domu i marketera - strategia ; 2. Audyt i analiza ; 3. Potrzeby grupy docelowej - budowa person ; 4. Cele działań content marketingowych i wskaźniki pomiaru ; 5. Kalendarz redakcyjny ; 6. Realizacja i pomiar działań ; 7. Storytelling w content marketingu ; 8. Od storytellingu do life-story ; 9. Content marketing w personal branding ; 10. Content marketing marek luksusowych ; 11. CSR w content marketingu ; R. 5. WARSZTAT. NARZĘDZIA CONTENT MARKETINGOWE: 1. Najpopularniejsze narzędzia ; 2. Marketing momentów i komunikacja wizualna ; 3. Social media w content marketingu ; 4. Blog firmowy ; 5. Jak wykorzystać content marketing przy organizacji eventu ; 6. Jak zwiększyć zaangażowanie w social media ; R. 6 OGRÓD. DYSTRYBUCJA TREŚCI: 1. Narzędzia dystrybucji treści ; 2. Recykling treści ; 3. SEO a dystrybucja treści ; 4. Influencer marketing ; 5. Publikacje u wydawców ; 6. Zautomatyzowana dystrybucja treści ; 7. Jak zwiększać ruch na stronie internetowej ; 8. Growth Hawking ; 9. Ego bait ; R. 7. GARDEROBA. CONTENT MARKETING SKIEROWANY DO KOBIET: 1. Kobieta to Twój kluczowy klient ; 2. Jaką konsumentką jest kobieta ; 3. Kobiety mają głos? ; 4. jakich przekazów oczekuje kobieta w komunikacji ; 5. Don‘t think pink! ; 6. Womanology ; R. 8. PODDASZE. PRZYSZŁOŚĆ CONTENT MARKETINGU: 1. Podsumowanie ; 2. Trendy na najbliższe lata ; 3. Trendy na nieco dalszą przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Twoja Firma Widoczna w Internecie)
W świecie wszechobecnej reklamy odbiorcy stają się coraz bardziej odporni na tradycyjne metody marketingowe. Pomijają reklamy w czasopismach, ignorują reklamy telewizyjne, szerokim łukiem omijają osoby rozdające ulotki. Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania ich do zakupów. Rozwiązaniem problemu dotarcia do odbiorców może być Content Marketing. Mimo, iż pojęcie to istnieje już jakiś czas, dopiero stosukowo niedawno marketerzy zaczęli zauważać drzemiący w tym rozwiazaniu potencjał. Content Marketing to przede wszystkim zaangażowanie docelowej grupy odbiorców poprzez podsuwanie im pożądanej treści, prowadzenie dialogu, a nawet dostarczanie rozrywki. To sztuka komunikowania się z klientami z pominięciem bezpośredniej sprzedaży oparta na dość prostym zalożeniu - dostarczamy wartościowe, rzeczowe i atrakcyjne informacje i tym samym zyskujemy zaufanie i lojalność grupy docelowej. Jednocześnie kreujemy swój wizerunek jako eksperta w danej dziedzinie i pokazujemy, że rozumiemy potrzeby odbiorców, co powoduje, że potencjalni klienci są skłonni skorzystać z określonych usług lub zakupić produkt. Książka "Content Marketing. Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści" to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia Tomasza Stopki zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz podczas prowadzenia własnej działalności, który możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Ta publikacja odpowiada na najbardziej podstawowe pytania i przedstawia ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych. [Poltext, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105017 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej