Malcherek Monika
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(5)
Audiobooki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(4)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1645)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Malcherek Monika
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Rodzice
(3)
Handlowcy
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Temat
Dzieci
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Content marketing
(1)
Internet
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Motywacja
(1)
Negocjacje
(1)
Osobowość
(1)
Postawy rodzicielskie
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Rozwój psychospołeczny
(1)
Samorealizacja
(1)
Sens życia
(1)
Sukces
(1)
Trudności wychowawcze
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zaufanie
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książki mówione
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Made to stick : why some ideas survive and others die" 2007.
Wydanie rozszerzone odnosi się do oryginału.
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz - aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów - według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie "zaprogramować", żeby metaforycznie "przyczepiło się" do mózgu odbiorcy. Jak to zrobić? Ich książka pozwoli ci poznać sześć podstawowych elementów chwytliwych opowieści i koncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy: Sedno: Jak odrzeć przekaz z tego, co zbędne, nie zmieniając go przy tym w banalny slogan? Sprawdź, jak dowódcy wojskowi upraszczają sposób formułowania planów działań bojowych. Umyślne zaskoczenie: W jaki sposób przykuwa się uwagę i ją utrzymuje? Sprawdź, jak kierownictwo koncernu Nordstrom szokuje nowych pracowników po to, aby przyswoili sobie wysokie standardy obsługi klienta. Konkretyzacja: W jaki sposób można pomóc odbiorcom zrozumieć przekaz i na długo go zapamiętać? Sprawdź, jak pewna nauczycielka z podstawówki wyleczyła dzieci z uprzedzeń rasowych. Cenione źródło: Jak przekonać odbiorców, by uwierzyli w twój przekaz? Sprawdź, jaki plan opracowali trenerzy NBA, by uzmysłowić zawodnikom zagrożenie związane z AIDS. Emocje: Jak sprawić, aby twój przekaz stał się ważny dla odbiorców? Sprawdź, jak władzom Teksasu udało się przekonać młodych kierowców, żeby przestali zaśmiecać pobocza. Storytelling: Jak sprawić, aby odbiorcy zaczęli wprowadzać w czyn twoje idee? Sprawdź, jak kampania z udziałem Jareda stała się wielkim hitem reklamowym sieci Subway wbrew woli głównych marketingowców tej marki. Dzięki tej książce nauczysz się tworzyć opowieści z góry zaprojektowane, by przetrwać w umysłach odbiorców, niezależnie czy kierujesz je do kolegów w pracy, kontrahentów, czytelników twojego bloga, czy do odbiorców reklamy. [MT Biznes, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: sztuka zawierania korzystnych kontraktów.
Tytuł oryginału: "The one minute negotiator" 2010.
Czyżbym cierpiał na negocjofobię? ; Refleksje przy świetle księżyca i korekta kursu ; Proces leczenia negocjofobii (PAKT) ; Przygotowanie do leczenia ; Analiza własnego stylu prowadzenia negocjacji ; Analiza stylu negocjacyjnego drugiej strony ; Dobór właściwej strategii, czyli szycie na miarę ; Jednominutowe ćwiczenie w praktyce.
W formie zajmującej opowieści biznesowej Don Hutson i George Lucas przedstawiają proste, lecz głęboko przemyślane podejście do negocjacji, które sprawdzi się w każdych okolicznościach, zarówno podczas negocjacji mających charakter rywalizacji i konforntacji, jak i tych opartych na współpracy i partnerstwie. Zawarty w książce model negocjacji, tzw. EASY, pozwala ocenić sytuację i wprowadzić odpowiedni typ negocjacji w rozmowach z klientem biznesowym. Co więcej, zawarte w książce metody są tak uniwersalne, że można je również zastosować w relacjach rodzinnych. [MT BIZNES, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105045 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. DZIECI A TECHNOLOGIA: 1. Cyfrowe rodzicielstwo w realnym świecie ; 2. (Czasem) napawające lęki dane o mediach ; 3. Nowe wyniki badań ; 4. To ty masz władzę: pozytywne rodzicielstwo i media ; 5. Tylko godzina naraz: jak prawdziwe rodziny poruszają się w świecie technologii ; 6. Nowe technologie w szkole ; CZ. II. NASZE WŁSANE URZĄDZENIA: RODZICE A TECHNOLOGIA: 7. Mama z telefonem na placu zabaw ; 8. współczesne rodziny: rodzice a technologia ; 9. Przyszłość cyfrowego rodzicielstwa ; 10. Krótkie podsumowanie dla tych, którym nie chciało się czytać całości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.922.7/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107395 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Świadome życie [Dokument dźwiękowy] / John C. Maxwell ; [przekł. Monika Malcherek]. - Warszawa : MT Biznes, cop. 2015. - 1 płyta CD (9 godz. 18 min 50 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
(Audiobook : prosta droga do wiedzy)
Czas trwania: 9 godz. 18 min 50 s.
Tyt. oryg.: "Intentional living. Choosing a life that matters".
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Robert Michalak.
Nagranie w formacie mp3.
Prawdopodobnie chcesz czynić dobro, być pożytecznym, uczynić coś szlachetnego i znaczącego. Wątpisz, że to wszystko jest w twoim zasięgu? Czy uważasz, że aby zrobić coś pozytywnego dla świata, musisz osiągnąć określony wiek, mieć sporo pieniędzy, sławę czy wpaść na doskonały pomysł? Dobra wiadomość jest taka, że żadna z tych rzeczy nie jest konieczna, by czynić dobro i pozostawić po sobie jakiś ślad. Aby nadać swemu życiu znaczenie, trzeba po prostu żyć świadomie. Jeśli pragniesz zmieniać świat, wysoko cenisz ludzi i jesteś gotów z nimi współdziałać, wartościowe życie jest w twoim zasięgu. John Maxwell uważa książkę "Świadome życie" za najważniejszą, jaką kiedykolwiek napisał. Opowiada w niej o swojej własnej ścieżce ku szlachetności i wskazuje, jakie dokładnie kroki ty musisz podjąć, by się na niej znaleźć. Pokazuje, jak zacząć od małych kroków, lecz mieć wielkie aspiracje, odnaleźć swą życiową misję i przeżywać każdy dzień tak, jakby był naprawdę ważny - ponieważ taki właśnie jest! [MT Biznes, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1539 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The gentle discipline book : how to raise co-operative, polite and helpful children" 2017.
Na okładce: W zgodzie z filozofią rodzicielstwa bliskości.
W jaki sposób szacunek, empatia i mądre wyznaczanie granic pomagają wychowywać uważne, samodzielne i szczęśliwe dzieci. Sarah Ockwell-Smith obala wiele mitów, które nagromadziły się wokół kar i motywowania dzieci, i proponuje alternatywne, efektywne podejście, u którego podstaw leży szacunek do dziecka. Nie należy jednak mylić go z rozpieszczaniem czy ignorowaniem niepożądanych zachowań - w centrum jej metody leżą zrozumienie i realistyczne oczekiwania względem dzieci, a także właściwe reagowanie na złe zachowanie. Proponowana łagodna dyscyplina skupia się na nauczaniu i uczeniu się zamiast na karach i nagrodach. [MT Biznes, 2020]
WSTĘP: Czym jest dyscyplina ; Czym jest łagodna dyscyplina ; Jak stać się wspaniałym nauczycielem ; Łagodna dyscyplina w praktyce ; Kiedy zacząć wychowywać. 1. DLACZEGO DZIECI ŹLE SIĘ ZACHOWUJĄ: Fizjologiczne przyczyny niepożądanych zachowań ; Psychologiczne przyczyny niepożądanych zachowań ; Powszechne mity na temat złego zachowania. 2. JAK DZIECI SIĘ UCZĄ: Abraham Maslow i motywacja ; Dobry Przykład ; Style uczenia się ; Uczenie się przez doświadczanie i schematy ; Otoczenie sprzyjające nauce. 3. JAK ROZWIJA SIĘ MÓZG DZIECKA: Jak rozwija się mózg ; Jak rozwijać umiejętność regulowania emocji ; Odchylenia od neurologicznej typowości. 4. PROBLEM Z POPULARNYMI METODAMI WYCHOWAWCZYMI: Nieskuteczne doraźne metody wychowawcze ; Potencjalnie skuteczne metody. 5. METODY WYCHOWAWCZE W SZKOLE: Wychowanie w szkole: problemy ; Jak szkoły mogłyby się zmienić ; Co się dzieje, gdy metody wychowawcze w szkole i w domu są różne ; Dlaczego dzieci zachowują się inaczej w domu, a inaczej w szkole. 6. JAK SOBIE RADZIĆ Z AGRESYWNYM I DESTRUKTYWNYM ZACHOWANIEM: Skąd się bierze agresja u dzieci ; Jak zachęcać dziecko, by zachowywało się odpowiednio ; Często zadawane pytania o agresję u dzieci ; Prawdziwe historie. 7. JAK SOBIE RADZIĆ Z MARUDZENIEM I FOCHAMI: Dlaczego dzieci się dąsają i marudzą ; Jak można powstrzymać marudzenie i fochy ; Prawdziwe historie. 8. JAK SOBIE RADZIĆ, KIEDY DZIECKO NIE SŁUCHA I ODMAWIA WSPÓŁPRACY: Dlaczego dzieci nie słuchają ; Typowe sytuacje ; Prawdziwe historie. 9. JAK SOBIE RADZIĆ Z NIEKULTURALNYM I AROGANCKIM ZACHOWANIEM: Dlaczego dzieci zachowują się niekulturalnie i arogancko ; Jak sobie radzić z nieuprzejmym zachowaniem i arogancją ; Prawdziwe historie. 10. JAK SOBIE RADZIĆ Z RYWALIZACJĄ MIĘDZY RODZEŃSTWEM: Skąd biorą się walki między rodzeństwem ; Jak ograniczać rywalizację między rodzeństwem ; Prawdziwe historie. 11. JAK SOBIE RADZIĆ Z KŁAMSTWEM: Jak my, jako rodzice, przyczyniamy się do kłamstw ; Dlaczego dzieci kłamią ; Jak zachęcać dzieci do uczciwości ; Moja historia. 12. JAK SOBIE RADZIĆ Z PRZEKLINANIEM: Dlaczego dzieci przeklinają ; Jak reagować na przekleństwa ; Prawdziwe historie. 13. JAK SOBIE RADZIĆ Z NISKĄ SAMOOCENĄ I BRAKIEM PEWNOŚCI SIEBIE: Co powoduje u dzieci niską samoocenę lub brak pewności siebie ; Jak poprawić samoocenę dziecka ; Prawdziwe historie. 14. PRACA Z RODZICIELSKIMI DEMONAMI: Wystarczająco dobry rodzic ; Jak sobie radzić z niechcianymi opiniami i radami ; Kwestionowanie własnego podejścia do wychowania ; Jak przekonać partnera do łagodnej dyscypliny ; Jak sobie radzić z własną złością ; Strategie radzenia sobie ze złością ; Co robić w te dni, kiedy masz ochotę się poddać. 15. TWOJA DROGA DO ŁAGODNEJ DYSCYPLINY.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-37.015.3 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Tytuł oryginału: "They ask, you answer : a revolutionary approach to inbound sales, content marketing, and today's digital consumer" 2017.
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy. Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową. Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak: - wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym; - tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego; - wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie); - wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści. "Co chce wiedzieć klient" to coś więcej niż książka, to podsumowanie pięciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości. [https://mtbiznes.pl/produkt/co-chce-wiedziec-klient, dostęp 7.10.2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [338]-340.
Jesteś rodzicem? Nie możesz nie znać tej książki. Każdy, kto ma dzieci, miewa też czasem dość. Histeria malucha z powodu złej pary spodni, walki pomiędzy rodzeństwem na tylnym siedzeniu samochodu, nieustanne batalie o poranne wyjście z domu? Napięte sytuacje, kiedy wkradają się chaos i trudne emocje, to wyzwanie dla wielu rodziców. W takich chwilach otwartość, cierpliwość i rzeczowy dialog wydają się teoretycznie niemożliwe. Heather Turgeon i Julie Wright mają na to rozwiązanie. Stworzona przez nich książka pokazuje, jak rozmawiać z dzieckiem. W oparciu o opracowany przez siebie model, na który składają się okazywanie zrozumienia, wyznaczanie granic i rozwiązywanie problemów, autorki przedstawiają wskazówki dotyczące mowy ciała oraz przydatne narzędzia, dzięki którym dzieci zaczną słuchać ciebie, a ty nauczysz się słuchać ich. Oprócz tego z książki dowiesz się między innymi: – jak szybko i skutecznie poradzić sobie z atakami złości, – jak poprawić relacje pomiędzy rodzeństwem, – jak nauczyć dziecko mądrego korzystania z nowych technologii, – jak skłonić pociechy do wykonywania poleceń i jak motywować je do współpracy, – jak uśpić malucha i już o dwudziestej mieć happy hours. Autorki, powołując się na najnowsze badania, pokazują, że słowa, które codziennie wypowiadamy, i ton naszego głosu mogą być bardzo skuteczne, o ile zostaną odpowiednio dobrane. Turgeon i Wright nie ograniczają się jednak tylko do teorii – przygotowały też zestaw gotowych rozmów i najlepszych rozwiązań. W ich książce znajdziesz odpowiedź na pytanie: „Co dokładnie mam powiedzieć?” w postaci wziętych z życia scenariuszy. Dzięki temu już dziś będziesz w stanie zmienić sposób, w jaki rozmawiasz z dzieckiem. [MT Biznes, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej