Heath Dan
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Legimi
(3)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
E-booki
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1645)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Heath Dan
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Sukces
(3)
Komunikacja społeczna
(2)
Samopoznanie
(2)
Informacja
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Made to stick : why some ideas survive and others die" 2007.
Wydanie rozszerzone odnosi się do oryginału.
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz - aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów - według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie "zaprogramować", żeby metaforycznie "przyczepiło się" do mózgu odbiorcy. Jak to zrobić? Ich książka pozwoli ci poznać sześć podstawowych elementów chwytliwych opowieści i koncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy: Sedno: Jak odrzeć przekaz z tego, co zbędne, nie zmieniając go przy tym w banalny slogan? Sprawdź, jak dowódcy wojskowi upraszczają sposób formułowania planów działań bojowych. Umyślne zaskoczenie: W jaki sposób przykuwa się uwagę i ją utrzymuje? Sprawdź, jak kierownictwo koncernu Nordstrom szokuje nowych pracowników po to, aby przyswoili sobie wysokie standardy obsługi klienta. Konkretyzacja: W jaki sposób można pomóc odbiorcom zrozumieć przekaz i na długo go zapamiętać? Sprawdź, jak pewna nauczycielka z podstawówki wyleczyła dzieci z uprzedzeń rasowych. Cenione źródło: Jak przekonać odbiorców, by uwierzyli w twój przekaz? Sprawdź, jaki plan opracowali trenerzy NBA, by uzmysłowić zawodnikom zagrożenie związane z AIDS. Emocje: Jak sprawić, aby twój przekaz stał się ważny dla odbiorców? Sprawdź, jak władzom Teksasu udało się przekonać młodych kierowców, żeby przestali zaśmiecać pobocza. Storytelling: Jak sprawić, aby odbiorcy zaczęli wprowadzać w czyn twoje idee? Sprawdź, jak kampania z udziałem Jareda stała się wielkim hitem reklamowym sieci Subway wbrew woli głównych marketingowców tej marki. Dzięki tej książce nauczysz się tworzyć opowieści z góry zaprojektowane, by przetrwać w umysłach odbiorców, niezależnie czy kierujesz je do kolegów w pracy, kontrahentów, czytelników twojego bloga, czy do odbiorców reklamy. [MT Biznes, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Proste reguły, które zmienią twoje życie. Bez względu na to, czy zamierzasz tylko uporządkować biurko czy zmienić świat. Poznaj metodę, dzięki której: jeden lekarz uratował życie stu tysięcy pacjentów, grupa nierozgarniętych pierwszaków stała się klasą bystrych uczniów, nawet noworoczne postanowienia są możliwe do zrealizowania. A teraz i ty możesz odmienić swoje życie. Niezależnie od tego, czy jesteś szefem, menedżerem lub rodzicem, czy chcesz zmienić samego siebie - nie wahaj się, to łatwe! Pstryk i już. Bracia Chip i Dan Heath to profesorowie, konsultanci, trenerzy i autorzy bestsellerowych książek (m.in. Przyczepnych historii), które przetłumaczono na blisko 30 języków. Doradzali takim firmom jak Microsoft, Google czy Nike. A teraz doradzają nam, jak z powodzeniem dokonywać zmian w naszym domu, w pracy i w życiu. "Pstryk" odniósł wielki sukces, bo działa! [Znak Litera Nova, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111073 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 271-[290].
„Pstryk” to poradnik o tym, jak zmieniać. Bez względu na to, czy zamierzasz tylko uporządkować biurko, czy zmienić świat. Nie wahaj się, to łatwe. Pstryk i już. Z książki dowiesz się: • Jak dzięki sześciu prostym zasadom jeden lekarz uratował życie stu tysięcy pacjentów. • Jak grupę nierozgarniętych pierwszaków zmienić w klasę bystrych uczniów. • Jak stos rękawic roboczych pomógł w zaoszczędzeniu tysięcy dolarów. • I co najważniejsze – jak zmienić swoje życie. Bracia Chip i Dan Heath to konsultanci, trenerzy i autorzy bestsellerowych książek, które przetłumaczono na blisko 30 języków. Doradzali takim firmom jak Microsoft czy Nike. A teraz doradzają nam, jak z powodzeniem dokonywać zmian w naszym domu, w pracy i w życiu. „Pstryk” stał się wielkim sukcesem, bo działa! [Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Dlaczego jedne informacje zapadają w pamięć, a inne nie.
Indeks.
Przyczepne koncepcje ; Prostota ; Nieoczekiwany charakter ; Konkretność ; Wiarygodność ; Emocjonalność ; Historie i opowiadania ; Przyczepne koncepcje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95295 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej