Negocjacje
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(59)
Forma i typ
Książki
(57)
Poradniki i przewodniki
(7)
Proza
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(76)
wypożyczone
(16)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(29)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(27)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(3)
Filia 2 (Fredry 5)
(4)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(3)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(6)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(4)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(5)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(3)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Autor
Rządca Robert Artur
(5)
Ury William (1953- )
(5)
Dawson Roger (1940- )
(4)
Fisher Roger (1922- )
(3)
Patton Bruce
(3)
Waszkiewicz Marian J
(3)
Bakalarz Dariusz
(2)
Kennedy Gavin
(2)
Krzemień-Rusche Joanna
(2)
Peeling Nic
(2)
Rządca Robert A
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Ury William
(2)
Watkins Michael (1956- )
(2)
Adamczyk Józef (tłumacz)
(1)
Bajur Agnieszka
(1)
Balcerowicz Leszek (1947- )
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamila
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Bazerman Max H
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bogucka Jolanta
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Chęcińska Katarzyna
(1)
Ciesielski Mateusz
(1)
Czajkowski Adam
(1)
Czarny Bogusław
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fisher Roger (1922-2012)
(1)
Fowler Alan
(1)
Gajdzińska Monika
(1)
Gordon Howard
(1)
Gostyńska Dorota (1957- )
(1)
Gruca-Miąsik Urszula
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Hutson Don (1945- )
(1)
Höffner Marta
(1)
Jabłoński Maciej Jakub
(1)
Jakuszewski Michał (1958- )
(1)
Karrass Gary
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kulicka Magdalena
(1)
Lemmermann Heinz
(1)
Lieberman David J. (1966- )
(1)
Lucas George H. (1953- )
(1)
Makara-Studzińska Marta
(1)
Malcherek Monika
(1)
Mandal Eugenia
(1)
Marks Stephen G
(1)
Martin David M
(1)
Martine Arkady (1985- )
(1)
Mastenbroek Willem F. G. (1942- )
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Morżoł Ilona
(1)
Murphy John (1934- )
(1)
Nasher-Awakemian Jack G. O. (1979- )
(1)
Neale Margaret A
(1)
Nierenberg Gerard I
(1)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(1)
Paszkiewicz Ireneusz
(1)
Penc Józef
(1)
Rapacki Ryszard
(1)
Rostocki Marek
(1)
Rostocki Marek (tłumacz)
(1)
Russill Richard (1943- )
(1)
Rychlik Magdalena (tłumaczka)
(1)
Salacuse Jeswald W. (1938- )
(1)
Samuelson William F
(1)
Schelling Thomas C. (1921- )
(1)
Sierocka Beata
(1)
Skórzyński Jan (1954- )
(1)
Stawiński Janusz
(1)
Steele Paul (1947- )
(1)
Stewart Dorothy M
(1)
Szapiro Ewa
(1)
Szapiro Tomasz
(1)
Szejner Ewa
(1)
Uniszewski Zdzisław (1951- )
(1)
Walewicz-Kuc Anna
(1)
Wilmot William W
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Wiszniewski Andrzej
(1)
Wiszniewski Andrzej (1935- )
(1)
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Załuski Grzegorz
(1)
Zieliński Kamil (psychologia)
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(57)
Język
polski
(56)
Odbiorca
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Negocjacje
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(14)
Poradniki
(14)
Podręcznik
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Powieść
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książki mówione
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Science fiction
(1)
Sensacja
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Rozwój osobisty
(2)
Historia
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
59 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 95-99. Wykaz aktów prawnych.
1. Zasady komunikacji interpersonalnej; 2. Reguły wywierania wpływu społecznego oraz zasady autoprezentacji; 3. Konflikty interpersonalne; 4. Negocjacje; 5. Mediacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 95-99. W załączniku: wykaz aktów prawnych.
Negocjacjami lub mediacjami każdy z nas zajmuje się na co dzień. Odbywają się one w życiu prywatnym, w biznesie (na szczeblu krajowym i międzynarodowym), w stosunkach międzypaństwowych. Za każdym razem mają wprawdzie swój specyficzny charakter, ale występują też elementy wspólne. Znajomość - przedstawionych w książce - zasad negocjacji i mediacji pozwala zwiększać skuteczność w osiąganiu przyjętych celów, a pokazane przykładowe sposoby działania można wykorzystywać w codziennej praktyce. [PWE, 2007]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-31 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-31 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-76150 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
MEDIATORZY, NEGOCJATORZY I ICH PRACA: Pozaformalne korzyści dla stron z uczestnictwa w mediacji / Agnieszka Dragon. Metody i techniki pozyskiwania klientów w pracy mediatora / Sławomir Czepełło. Mediacja wyznacznikiem kierowania we współczesnej organizacji / Marek Jabłoński. Przeniesienie i przeciwprzeniesienie w pracy mediatora / Dąbrówka Carriveau. Kluczowe cechy grupy jako determinanty efektywności pracy mediatorów i negocjatorów / Aleksandra Sus. Inteligencja emocjonalna jako determinanta działań mediatora w sytuacji sporu i dochodzenia do zgody / Maria J. Zajączkowska. KOMUNIKACJA W MEDIACJACH I NEGOCJACJACH: Wykorzystanie narzędzi aktywnego słuchania w pracy mediatora / Aleksander Binsztok. Przysłuchuj się ciszy w milczeniu, czyli o pewnych aspektach sztuki komunikacji w pracy mediatora / Dagna Dzidowska. Mowa ciała w kontaktach interpersonalnych w mediacjach i negocjacjach / Renata Markowska, Ryszard Niemira. Problemy komunikacyjne w negocjacjach międzykulturowych / Jarosław Szemet. Perswazja argumentacyjna a skuteczność negocjacyjna w procesie windykacji należności handlowych / Dariusz Dec. KONFLIKT I STRES W MEDIACJACH I NEGOCJACJACH: Stres i mediacje - wybrane zagadnienia / Adela Barabasz, Karolina Wasielewska. Konflikt w procesie mediacji i negocjacji / Sylwia Stańczyk. Metoda „4 kroków” D. Dana w rozwiązywaniu konfliktów organizacyjnych / Angelika Wodecka-Hyjek. Mediacja jako alternatywna metoda rozwiązywania konfliktów szkolnych / Agnieszka Podsiadło.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84749 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Gazety Wyborczej. 6 Kroków do Nowej Pracy ; 5)
Na okł.: Odpowiedni moment, czyli kiedy zacząć szukać nowej pracy?, zwolnienie - jak odejść z klasą?, negocjacje płacowe z nowym pracodawcą.
I. ROZSTANIE Z DOTYCHCZASOWYM PRACODAWCĄ: 1. Czasy szybkich zmian; 2. Częste zmiany pracodawcy; 3. Rynek pracownika; 4. Zjawisko skoczków; 5. Cel - budowanie kariery; 6. Zarządzanie talentami w firmach; Networking; 7. Otwarty rynek Unii Europejskiej; 8. Rozwój biznesu na terenie całego kraju; 9. W poszukiwaniu odpowiedniego momentu. Powód: możliwości awansu, Powód: rozwój osobisty, Powód: atmosfera w firmie, Powód: zarobki, Powód: satysfakcja z wykonywanej pracy, Powód: staż pracy, 10. Test: Czy to odpowiedni moment na zmianę pracy?, 11. Ćwiczenie - ocena obecnego miejsca pracy, 12. Case study - decyzja o zmianie pracodawcy; 13. Wymówienie - jak odejść w dobrym stylu. Wypowiedzenie w kodeksie pracy, Kiedy wypowiedzieć pracę: pewność zatrudnienia, Kiedy wypowiedzieć pracę: okres wypowiedzenia i urlop, Kiedy wypowiedzieć pracę: czas na przekazanie obowiązków, Kiedy wypowiedzieć pracę: urlop przed nową pracą, Kiedy wypowiedzieć pracę: zła atmosfera w firmie, 14. Case study - zakomunikowanie odejścia z pracy, Trudne rozmowy - jak zakomunikować odejście; 15. Zwolnienie - jak odejść z klasą: Jak przewidzieć wymówienie?, Działanie w perspektywie utraty pracy, Sposoby na rozwiązanie stosunku pracy, Rozmowa z pracodawcą, 16. Case study - przyjęcie wymówienia; Zakończenie współpracy: Przekazanie obowiązków, Case study - przekazanie odpowiedzialności; 16. Archiwizacja własnych dokonań; 17. Lista kontrolna: jak rozstać się z pracodawcą w dobrym stylu?; 18. Kontynuacja współpracy z dotychczasowym pracodawcą. Formy współpracy z poprzednią firmą, Jak nawiązać dalszą współpracę, Określenie wysokości wynagrodzenia za usługi zewnętrzne, Zalety i wady kontynuacji współpracy z pracodawcą, 19. Case study - współpraca z dotychczasowym pracodawcą; 20. Referencje - zawodowy posag. Osoba wystawiająca referencje, Jak uzyskać list referencyjny, Budowa listu referencyjnego, Lista kontrolna: jak powinien wyglądać list referencyjny?; 21. Utrzymanie relacji nieformalnych z poprzednią firmą: Sposoby na utrzymanie kontaktu, 22. Case study - wykorzystanie kontaktów biznesowych;23. ...a może jednak zostać?: Decyzja o powrocie, 24. Case study - powrót do firmy; 25. Między pracą a pracą - jak wykorzystać urlop. II. NAWIĄZANIE WSPÓŁPRACY Z NOWYM PRACODAWCĄ: 1. Charakter firmy a charakter kandydata. Elastyczność, czyli kariera w małej firmie, Stabilność, czyli duża polska firma z tradycjami, Dynamika, czyli młoda polska firma z ambicjami, Przewidywalność, czyli koncern międzynarodowy, Case study - dostosowanie rodzaju firmy do własnego charakteru; 2. Jak poznać pracodawcę - wywiad gospodarczy kandydata. Wywiad przed rozmową, Wywiad w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej; 3. Negocjacje wielostronne, czyli równoległe procesy rekrutacyjne. Wybór pracodawcy - analiza potrzeb, Wybór pracodawcy - metoda scenariuszowa, Lista kontrolna: czy dokonałem świadomego wyboru pracodawcy?; 4. Rodzaje zatrudnienia i wynagrodzenia: Rodzaje zatrudnienia, Struktura wynagrodzenia; 5. Wycena własnych oczekiwań płacowych. Subiektywne oczekiwania, Dotychczasowe zarobki, Umiejętności i inne czynniki obiektywne, Analiza średnich zarobków rynkowych w branżach, Case study - proces wyznaczania własnych oczekiwań; 6. Negocjacje płacowe z nowym pracodawcą. Przygotowania przed spotkaniem z pracodawcą, odpowiedni moment na negocjacje płacowe, Wskazówki negocjacyjne, Jak przełamywać impas w negocjacjach, Lista kontrolna - czy jestem przygotowany do negocjacji?; 7. Negocjowanie pozostałych warunków zatrudnienia; 8. Różnice kulturowe w negocjowaniu wynagrodzenia w Unii Europejskiej: Podstawowe zasady zatrudnienia w Unii Europejskiej, Niepisane zasady zatrudnienia w Unii Europejskiej. PODSUMOWANIE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005.574 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Wydanie w nowej szacie graficznej.
Tytuł oryginału : "Secrets of power negotiating for salespeople" 1999.
I. Znaczenie negocjacji: R. 1. Sprzedaż w nowym milenium ; R. 2. Negocjacje „win-win” ; R. 3. Reguły gry ; II. Otwarcie: R. 4. Żądaj więcej, niż spodziewasz się uzyskać ; R. 5. Odpowiedni przedział żądań ; R. 6. Nigdy nie akceptuj pierwszej oferty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005.574 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90673 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak przekonywać 2. Zrozumieć innych 3. Jak osiągnąć mistrzostwo w sztuce przekonywania 4. Techniki przekonywania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.574 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.574 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Patton Bruce współaut. w Wyd. 2 rozszerz.
I. Problem : 1. Nie targuj się o stanowiska II. Metoda : 2. Oddziel ludzi od problemu 3. Skoncentruj się na interesach, a nie stanowiskach 4. Staraj się znaleźć możliwości, dające korzyści obu stronom 5. Nalegaj na stosowanie obiektywnych kryteriów III. Tak, ale... : 6. Co zrobić, gdy oni są silniejszi? (Opracuj swoją BATNA - najlepszą z alternatyw negocjowanego porozumienia) 7. Co zrobić, gdy oni nie chcą grać? (Zastosuj negocjacyjne jujitsu) 8. Co zrobić, gdy stosują chwyty poniżej pasa? IV. Dziesięć pytań czytelników na temat "Dochodząc do TAK" (Pyt. na temat uczciwości i negocjacji opartych na zasadach ; Pyt. dot. stosunków z ludźmi ; Pyt. dot. taktyk ; Pyt. dot. siły)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005.574 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-74389 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-65/69 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Najpopularniejsza na świecie książka dotycząca negocjacji, w której pokazano prostą i wszędzie możliwą do zastosowania metodę negocjowania sporów prywatnych i zawodowych. Autorzy proponują sprawdzoną metodę dochodzenia do porozumienia możliwego do zaakceptowania przez wszystkie strony i we wszelkich rodzajach konfliktów – bez względu na to, czy obejmują one rodziców i dzieci, sąsiadów, współpracowników, klientów firmy. Dzięki opisanej metodzie negocjacji można łatwo nauczyć się, jak skutecznie negocjować z różnymi partnerami. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Dobra Komunikacja)
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.574 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Obelisk / Howard Gordon ; [tłumaczenie Maciej Jakub Jabłoński]. - Warszawa : Hachette Polska, copyright 2012. - 364, [1] strona ; 20 cm.
Tytuł oryginału: "Gideon's war" 2011.
Bezwzględni terroryści. Warta miliardy dolarów platforma wiertnicza. Samotna misja i tylko 48 godzin, żeby zapobiec katastrofie... Gideon Davis, specjalny negocjator z ramienia ONZ, jest prawdziwym ekspertem - potrafi pokojowo zakończyć każdy globalny konflikt. Teraz jednak staje przed nie lada wyzwaniem - ma tylko 48 godzin, żeby powstrzymać swojego brata, agenta Tillmana Daviesa, który przeszedł na stronę wroga. Gideon musi porzucić dyplomację i, przedzierając się przez rozdarte wojną domową państwo Mohan, dotrzeć do Obelisku - najnowocześniejszej, wartej miliardy dolarów platformy wiertniczej, zajętej przez terrorystów pod wodzą Tillmana. Wspierany przez Kate Murphy, szefową Obelisku, Gideon podejmuje się szaleńczej misji ratunkowej. Czas płynie nieubłagalnie... [Hachette Polska, 2012]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV D (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-lit.amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 99-[102].
I. PROBLEMY WSPÓŁCZESNEJ OŚWIATY: 1. Relacje nauczyciel - rodzice ; 2. Podłoże konfliktowych pomiędzy nauczycielem a uczniem ; 3. Rola nadzoru pedagogicznego w poprawie komunikacji między nauczycielem a uczniem i rodzicami. II. KONFLIKTY - DEFINICJA, TEORIE, PROPOZYCJE ROZWIĄZAŃ: 1. Pojęcie konfliktu ; 2. Przyczyny i rodzaj sytuacji konfliktowych ; 3. Psychospołeczne i wychowawcze skutki konfliktu. III. WYBRANE ASPEKTY NEGOCJACJI: 1. Pojęcie negocjacji ; 2. Strategie, taktyki i chwyty manipulacyjne w negocjacjach. IV. PODSTAWY TEORETYCZNE MEDIACJI: 1. Sprawiedliwość napraw3cza w miejsce retrybutywnej ; 2. Pojęcie mediacji i jej miejsce w polskim prawie i nauce ; 3. Pozycja i rola mediatora ; 4. Narzędzia postępowania mediacyjnego. V. ZASTOSOWANIE MEDIACJI W POLSKIM PRAWIE: 1. Mediacja w prawie rodzinnym ; 2. Mediacje w "Kodeksie postępowania cywilnego" i polskim postępowaniu administracyjnym. VI. MIEJSCE MEDIACJI W OŚWIACIE: 1. Rozwiązywanie konfliktów i mediacja rówieśników ; 2. Strategie negocjacyjne w relacji nauczyciel - uczeń. VII. ETYCZNE ASPEKTY PROCESU MEDIACJI I NEGOCJACJI: 1. Cele i aspekty etyki negocjacji ; 2. Kodeks Etyczny Mediatorów Polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96360 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang.
Część I KOMUNIKOWANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Społeczeństwo informacyjne w ujęciu analitycznym. 1.1. Geneza społeczeństwa informacyjnego. 1.2. Koncepcje społeczeństwa informacyjnego. 1.3. Segmentacja społeczeństwa informacyjnego. 1.4. Funkcje i dysfunkcje społeczeństwa informacyjnego. 1.5. Socjologia Internetu - nowy wymiar badań nad społeczeństwem informacyjnym. Rozdział 2. Media społeczeństwa informacyjnego. 2.1. Media masowe. 2.2. Komu służą media? 2.3. Przekaz i jego treść. 2.4. Publiczność odbiorcza i jej skład. 2.5. Oddziaływanie komunikowania masowego i publicznego 2.6. Mediamorfoza i prawa mediów. 2.7. Media cyfrowe i sieciowe. 2.8. Media mobilne. Rozdział 3. Komunikacja interpersonalna w relacjach społecznych. 3.1. Komunikacja interpersonalna - podstawowe zagadnienia. 3.2. Rodzaje komunikacji pomiędzy ludźmi. 3.3. Typy komunikacji interpersonalnej. 3.4. Mowa ciała w komunikacji interpersonalnej. 3.5. Typy reakcji na komunikaty. 3.6. Przeszkody w komunikacji interpersonalnej. 3.7. Reguły w komunikowaniu się. Rozdział 4. Istota i projektowanie działań public relations. 4.1. Historia PR w zarysie. 4.2. Definicje public relations. 4.3. Przygotowanie projektu działań PR - analiza etapów. 4.4. Czynniki sukcesu w PR - ostatnie uwagi. Rozdział 5. Marketing w praktyce socjologicznej. 5.1. Koncepcje działań marketingowych. 5.2. Marketing polityczny. 5.4. Marketing społeczny. 5.5. Demarketing jako strategia marketingu społecznego. 5.6. Marketing społeczny w Internecie. 5.7. Marketing komercyjny polityczny i społeczny - podsumowanie. Rozdział 6. Psychopatologia komunikacji sieciowej. 6.1. Człowiek w dobie Internetu. 6.2. Kryteria rozpoznania uzależnienia od Internetu. 6.3. Przyczyny uzależnień komputerowych. 6.4. Predyspozycje do uzależnień komputerowych. 6.5. Badania nad uzależnieniem od Internetu. 6.6. Terapia uzależnień komputerowych. 6.7. Przykłady wybranych przypadków osób uzależnionych od Internetu... Rozdział 7. Pozycjonowanie informacji w Internecie. 7.1. Zasady funkcjonowania wyszukiwarek internetowych. 7.2. Oddziaływanie wysokiej pozycji witryny w wyszukiwarkach na rozwój organizacji. 7.3. Techniki pozycjonowania i wyszukiwania informacji. 7.4. Identyfikacja czynników budowania popularności witryny organizacji w sieci. 7.5. Metody wielokryterialne w procesie pozycjonowania informacji - przykład empiryczny. Rozdział 8. "Komunikowanie" na rynku pracy - nowe możliwości zawodowe. 8.1. Wykształcenie w zakresie nauk społecznych versus perspektywy zawodowe. 8.2. Profesjonalne kompetencje komunikacyjne w perspektywie szans zawodowych. 8.3. Społeczeństwo medialne - implikacje dla rynku pracy: konkluzje. Część II RZĄDZANIE W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. Rozdział 1. Projektowanie systemów zarządzania organizacjami. 1.1. Kontekstualność procesów zarządzania 1.2. Przegląd koncepcji zarządzania 1.3. Parametryzacja otoczenia firmy/organizacji 1.4. Struktura systemu zarządzania 1.5. Menadżer w procesie zarządzania 1.6. Sieciowe zarządzanie firmą w otoczeniu digitalnym. Rozdział 2. Przedsiębiorczość w zarządzaniu. 2.1. Poznawcze aspekty wiedzy z zakresu przedsiębiorczości. 2.2. Koncepcje i strategie w działalności przedsiębiorczej. 2.3. Rola otoczenia w prognozowaniu działań przedsiębiorczych. 2.4. Modele i style działań przedsiębiorczych. 2.5. Technologia przedsiębiorczego zarządzania. 3. Jak kierować karierą własną i podwładnych? 3.1. Etapy procesu kadrowego. 3.2. Nabór do pracy. 3.3. Metody stosowane podczas rekrutacji zawodowej. 3.4. Etapy w okresie zatrudnienia. 3.5. Poszukiwanie pracy w warunkach współczesnego rynku pracy ... Rozdział 4. Kultura organizacyjna w systemach zarządzania.. 4.1. Przegląd sposobów definiowania kultury organizacyjnej. 4.2. Czynniki wpływu na kulturę organizacyjną. 4.3. Wpływ kultury narodowej na kulturę organizacyjną. 4.4. Wymiary kultury organizacyjnej. 4.5. Składniki kultury organizacyjnej. 4.6. Funkcje kultury organizacyjnej. 4.7. Typologie kultur organizacyjnych . 4.8. Zmiana kultury organizacyjnej. 4.9. Przykład kultury organizacyjnej - kultura arabska. Rozdział 5. Jak skutecznie negocjować i rozwiązywać konflikty. 5.1. Negocjacje jako proces komunikowania się w celu osiągnięcia porozumienia 5.2. Konflikt - jego rodzaje, uwarunkowania, cechy, fazy i sposoby rozwiązywania. 5.3. Jak negocjować, aby osiągnąć korzystne dla siebie porozumienie? 5.4. Reguły, taktyki, typy, style i "chwyty" występujące w negocjacjach. 5.5. Fazy procesu negocjacji 5.6.Psychologiczne determinanty sukcesu negocjacyjnego. Rozdział 6. Problemy etyki biznesu . 6.1. Uwarunkowania etyki biznesu w społeczeństwie informacyjnym. 6.2. Etyka i moralność. 6.3. Etyka biznesu - problemy definicyjne. 6.4. Etyka biznesu a kultura organizacyjna. 6.5. Społeczna odpowiedzialność biznesu - CSR. 6.6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa za ochronę środowiska. Rozdział 7. "Zarządzanie" na rynku pracy. 7.1. Zmiany na rynku pracy. 7.2. Nowe zawody i stanowiska pracy. Część III METODOLOGIA BADAŃ W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM: Rozdział 1. Praktyczny wymiar metod i technik. 1.1. "Mapa" postępowania badawczego. 1.2. Od teorii do praktyki - wymiar kontekstualny. 1.3. Projektowane modele postępowań indukcyjnych. 1.4. Finał badań - wartość użytkowa projektu. Rozdział 2. Charakterystyka podejścia. 2.1. Współczesne dylematy badawcze. 2.2. Skąd zainteresowanie podejściem jakościowym? 2.3. Jakie trendy? 2.4. Co dalej? Rozdział 3. Metody ilościowe w zarządzaniu i organizacji. 3.1. Metody ilościowe versus metody jakościowe w zarządzaniu i organizacji .. 3.2. Zastosowanie metody AHP do oceniania pracowników w organizacjachů Rozdział 4. Internet i jego rola w procesie realizacji badań. 4.1. Rola i znaczenie Internetu w badaniach ankietowych. 4.2. Zalety badań internetowych. 4.3. Wady badań internetowych. 4.4. Jak zachęcać respondentów do wypełnienia ankiety online?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97167 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: sztuka zawierania korzystnych kontraktów.
Tytuł oryginału: "The one minute negotiator" 2010.
Czyżbym cierpiał na negocjofobię? ; Refleksje przy świetle księżyca i korekta kursu ; Proces leczenia negocjofobii (PAKT) ; Przygotowanie do leczenia ; Analiza własnego stylu prowadzenia negocjacji ; Analiza stylu negocjacyjnego drugiej strony ; Dobór właściwej strategii, czyli szycie na miarę ; Jednominutowe ćwiczenie w praktyce.
W formie zajmującej opowieści biznesowej Don Hutson i George Lucas przedstawiają proste, lecz głęboko przemyślane podejście do negocjacji, które sprawdzi się w każdych okolicznościach, zarówno podczas negocjacji mających charakter rywalizacji i konforntacji, jak i tych opartych na współpracy i partnerstwie. Zawarty w książce model negocjacji, tzw. EASY, pozwala ocenić sytuację i wprowadzić odpowiedni typ negocjacji w rozmowach z klientem biznesowym. Co więcej, zawarte w książce metody są tak uniwersalne, że można je również zastosować w relacjach rodzinnych. [MT BIZNES, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105045 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje / Krzysztof Kałucki. - Warszawa : Difin, 2022. - 238 stron : rysunki, wykresy ; 23 cm.
Na okładce: Negocjacje to sztuka przekonywania. Nie negocjuj ze mną, ale przekonaj mnie. Nie chcę z Tobą negocjować, ale chcę Cię przekonać.
Bibliografia, netografia na stronach [217]-227.
Książka odnosi się do jednego z najpopularniejszych działań, którego jesteśmy uczestnikami każdego dnia. We współczesnym świecie (nie tylko biznesu) skuteczne negocjacje nie są oparte na wykorzystaniu spektakularnego wachlarza wielu technik negocjacyjnych, ale na komunikacji i zarządzaniu emocjami. Zawodowi negocjatorzy nie skupiają się na atakowaniu drugiej strony poprzez wyrafinowane techniki perswazyjne, ale na poszukiwaniu i szybkim dochodzeniu do obustronnie korzystnych rozwiązań. Dlaczego warto przeczytać tę publikację? Książka zawiera informacje i źródła publikacji dotyczących prowadzenia nowoczesnych procesów negocjacyjnych. Jest uniwersalna w swoim przekazie, tak jak uniwersalne są negocjacje. Odnosi się do publikacji, których autorami są zawodowi negocjatorzy z obszaru biznesu i służb specjalnych. Zawiera wyniki autorskich badań dotyczących negocjacji i kompetencji na stanowisku zawodowego negocjatora. Zawiera wywiady z osobami, które reprezentują różne obszary życia społecznego i w swojej pracy wykorzystują zasady negocjacji. Prowokuje do dyskusji na temat przyszłości prowadzenia procesów negocjacyjnych przy udziale sztucznej inteligencji. Opisuje elementy dotyczące zaawansowanych procesów negocjacyjnych, jak profilowanie behawioralne i wykrywanie kłamstwa. Może być wykorzystana jako poradnik negocjacji w życiu prywatnym, jak i podręcznik akademicki. [https://ksiegarnia.difin.pl/negocjacje?search=krzysztof%20kałucki, dostęp 5.01.2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.574 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111844 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej