Firma (nazwa)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(17)
Forma i typ
Książki
(16)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(5)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(10)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Autor
Gordon William
(2)
Grajkowska Wanda
(2)
Pringle Hamish
(2)
Andrzejewski Przemysław
(1)
Balińska Monika
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bronowicz Monika
(1)
De Chernatony L
(1)
Evamy Michael
(1)
Gwis Ewa
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Klein Naomi
(1)
Koper Sławomir (1963- )
(1)
Makarski Sylwester (1942- )
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Misztal-Kania Aleksandra
(1)
Namitkiewicz Jan (1880-1958)
(1)
Peters Tom
(1)
Pustuła Hanna
(1)
Rybiński Krzysztof (1967- )
(1)
Schmitt Bernd (1957- )
(1)
Simonson Alex
(1)
Vejlgaard Henrik
(1)
Witek Lucyna
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Łukomski Jarosław (1962- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
1910 - 1919
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Temat
Kobieta
(5238)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Firma (nazwa)
(-)
Rodzina
(3657)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2552)
Relacje międzyludzkie
(2441)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2107)
Powieść amerykańska
(2016)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1884)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1310)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1289)
Życie codzienne
(1246)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1116)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1053)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Wsie
(987)
Władcy
(987)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(947)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(942)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Powieść obyczajowa amerykańska
(881)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(850)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(830)
Turystyka
(824)
Koty
(817)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(810)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(780)
Podróże
(727)
Wychowanie w rodzinie
(719)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Postawy
(711)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(687)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(664)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(649)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(640)
Miasta
(639)
Społeczeństwo
(636)
Wychowanie
(636)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(605)
Mężczyzna
(604)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: dzieło
Tajemnice Soliny
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Bieszczady
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Audycje radiowe
(1)
Biografia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
17 wyników Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Adidas kontra Puma : dwaj bracia, dwie firmy / Przemysław Andrzejewski, Monika Balińska. - [Piaseczno] : Heraclon International. Storybox.pl, [2022]. - 1 płyta audio CD (3 godz. 49 min) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 3 godz. 49 min.
Czyta: Jarosław Łukomski.
Nagranie w formacie mp3.
Kim są twórcy firm zatrudniających obecnie niemal 70 tysięcy pracowników na całym świecie i uzyskujących sprzedaż idącą w dziesiątki miliardów euro? Do jakich posunięć skłonne było zwaśnione rodzeństwo, by w wyścigu o sukces znaleźć się na pierwszym miejscu? Historia marek Adidas i Puma to niezwykła opowieść o pasji przeciwstawionej chęci zysku. O marzeniach, które przez dojście Hitlera do władzy zostały podkopane. To także kronika dziejów światowego sportu od okresu międzywojennego aż po współczesność, a zarazem fascynujący zapis tego, jak formował się profesjonalny sport. [Heraclon International, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-KM/CD 3867 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Indeks.
I. NARODZINY KONSUMENTÓW: 1. Kapitalizm triumfujący i etos infantylizmu 2. Od protestantyzmu do infantylizmu. II. ZMIERZCH OBYWATELI: 3. Infantylizacja konsumentów: pojawnienie się dzieci-dorosłych 4. Prywatyzowanie obywateli: jak się rodzi społeczna schizofrenia 5. Branding tożsamości: utrata znaczenia 6. Totalizacja społeczeństwa: koniec różnorodności. III. LOS OBYWATELI: 7. Opór wobec konsumpcjonizmu: czy kapitalizm potrafi się sam wyleczyć? 8. Jak leczyć obywatelską schizofrenię: przywrócenie poczucia obywatelskości w świecie wzajemnych zależności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91661 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Data wyd. wg strony internetowej wydawcy http://www.astrum.wroc.pl.
Bibliogr. s. 131.
CZĘŚĆ I. KOMUNIKACJA WIZUALNA: R. 1. Autoprezentacja i jej elementy: Wygląd zewnętrzny ; Głos ; Mowa ciała ; Otoczenie ; R. 2. Style autoprezentacji: Piękny i dobry ; Etyczni i kompetentni ; Kontrowersyjni ; R. 3. Ulegać czy nie ulegać stereotypom?: Ładnemu łatwiej ; Rodzina jest najważniejsza ; Starszy ma zawsze rację ; Pieniądze szczęścia nie dają ; Tacy ludzie się nie zmieniają ; R. 4. Wizerunek własny a wizerunek organizacji ; CZĘŚĆ II. PUBLIC RELATIONS: R.1. Co to jest Public Relations? ; R. 2. Kontakty z mediami: Prasa ; Internet ; Telewizja ; Radio ; R. 3. Udział w życiu społecznym: Tożsamość przedsiębiorstwa ; Human Relations ; Eventy towarzyskie ; Eventy branżowe ; Sponsoring ; Lobbing ; Sytuacje kryzysowe ; CZĘŚĆ III. REKLAMA: R 1. Co to jest reklama? ; R. 2. Krótka historia reklamy: Era przedmarketingowa ; Era informacji masowej ; Era badań ; R.3. Budowa przekazu reklamowego: Obraz ; Ruch ; Rekwizyty ; Słowa ; Dźwięki ; R. 4. Najpopularniejsze formy reklamy: Reklama telewizyjna ; Reklama prasowa ; Reklama internetowa ; Reklama radiowa ; Reklama zewnętrzna (outdoor) ; Reklama wystawiennicza ; Gadżety reklamowe ; CZĘŚĆ III. BRANDING: R.1. Co to jest branding?: Nazwa marki, czyli brand name ; Wyróżnik marki, czyli inner Brand ; Pozycjonowanie marki, czyli brand positioning ; Wartość marki, czyli brand eąuity ; Lojalność wobec marki, czyli brand loyality.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100435 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Logo : przewodnik dla projektantów / Michael Evamy ; [tł. Ewa Gwis]. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, cop. 2008. - 352 s. : il. (w tym kolor.) ; 25 cm.
Na okł.: 1300 wzorów logo uporządkowanych w 75 kategoriach.
Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-91653 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dot. produktów terytorialnych gmin woj. podkarpackiego (s. 289-292).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści również ang.
Działania marketingowe MŚP na polskim rynku ; Oczekiwania Polaków wobec wybranych marketingowych bodźców komunikacyjnych (na przykładzie jagnięciny) - wyniki badań empirycznych ; Determinanty racjonalnego prowadzenia sprzedaży osobistej na rynkach zagranicznych ; Działania marketingowe w rozwoju innowacyjnych form powiązań integracyjnych w agrobiznesie ; Znaczenie dystrybucji bezpośredniej w komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem ; Kształtowanie produktu przez operatorów logistycznych ; Technologia tworzenia poszerzonej rzeczywistości jako nowe narzędzie marketingowe ; Trudności pomiaru wybranych wymiarów marketingowej postawy oraz marketingowej wiedzy pracowników organizacji ; Pożądane, rzeczywiste i niechciane oblicza marketingu ; Znaczenie konsumenckiej aktywności on-line dla działań marketingowych przedsiębiorstw rynku IT ; Uwarunkowania wyróżniające marketing wielopoziomowy na rynku światowym ; City placement - istota zjawiska oraz znaczenie w działaniach promocyjnych polskich miast ; Polski rynek badań marketingowych - stan obecny i kierunki zmian w obszarze podmiotów i metod ; Zakupy grupowe a strategia budowania lojalności klienta ; Promocja projektów miast na przykładzie CIVITAS RENAISSANCE w Szczecinku ; Zastosowanie instrumentów promocji handlowej przez producentów sektora alkoholi wysokoprocentowych ; Turystyka a działalność marketingowa miasta ; Etyczne dylematy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Podstawy koszalińskich konsumentów względem reklam telewizyjnych w świetle badania sondażowego ; Akademickie centra wspierające przedsiębiorczość jako szansa na kreowanie pozytywnego wizerunku i uzyskanie przewagi uczelni ; Działania z zakresubudowania długotrwałych relacji z klientami podejmowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne prowadzące działalność na terenie Polski ; Efekty promocji marketingowej na przykładzie rozgłośni radiowej ; Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook ; Przydatność wybranych mierników lojalności do predykcji reakcji klientów na podwyżkę opłaty za usługę bankową ; Rola event marketingu w kształtowaniu marki regionu ; Wizerunek instytucji finansowych na przykładzie PKO Banku Polskiego i Alior Banku ; Koncentracja na kliencie kluczem dobrej strategii marketingowej. Rozważania na przykładzie dwóch wybranych firm telekomunikacyjnych ; Kształtowanie i utrzymywanie wizerunku marki w dobie marketingu 3.0 ; Dystrybucja produktów w marketingu terytorialnym ; Polskie przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Architektura strategii marketingowych ; Cause Branding jako skuteczny sposób budowania wartości marki ; Nowe instrumenty skutecznej kampanii promocyjnej ; Sprzedaż bezpośrednia jako forma dywersyfikacji działalności rolników-przedsiębiorców ; Obraz rodziny w reklamach prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98584 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dwudziestolecie międzywojenne. T. 48, Kultowe marki / Iwona Kienzler. - Warszawa : Edipresse Polska : Bellona, 2014. - 129, [6] s. : il., faks., fot. ; 24 cm.
Na grzb. wyłącznie tyt. tomu.
Aut. t. 1.: Sławomir Koper.
Bibliogr., netogr. s. 128-129.
Kolekcja "Dwudziestolecie międzywojenne " to wyjątkowa seria 50 książek o świecie, który przeminął, ale który wart jest przypomnienia. Zapraszamy czytelników do sentymentalnej podróży, w której postaramy się przedstawić najważniejsze aspekty życia w tamtych czasach. Opowiemy o tym, jak Polacy pracowali i odpoczywali, co ich wzruszało, interesowało czy bulwersowało. W naszej serii nie zapomnimy także o poważniejszych tematach , takich jak: polityka, rozwój nauki i przemysłu oraz stosunek do mniejszości narodowych . Zatem, cytując słowa znanego szlagieru z 1935 roku, powróćmy jak za dawnych lat... [Bellona, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101730/t.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 7.)
Bibliogr. s. 226-[238].
1. Wartość produktu jako podstawa konkurencyjności rynkowej firm ; 2. Konkurencyjność a logistyka w strategii kanału marketingowego ; 3. Zarządzanie jakością z wykorzystaniem norm ISO jako narzędzie realizacji strategii przedsiębiorstwa ; 4. Komunikacja marketingowa w budowaniu wartości marki ; 5. Znaczenie dystrybucji w kształtowaniu wartości produktu ; 6. Zarządzanie kategorią produktu w handlu detalicznym ; 7. Procesy integracyjne w łańcuchach dostaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93764 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa projektu: Internetowa Promocja Nauki.
Dot. m.in. Krosna (s. 35-44), gminy Ulanów, Bieszczad i Soliny, Rzeszowa, gminy Strzyżów (411-415).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. ROLA HISTORII I TRADYCJI W BUDOWIE MARKETINGU TERYTORIALNEGO: Historia i kultura: perspektywy promocji lokalnego rozwoju ekonomicznego ; Historia jako element budowy marki i promocji miasta ; Znaczenie produktów lokalnych w budowaniu marki i promocji gminy Ulanów ; Polonijny ruch artystyczny jako narzędzie budowy pozytywnego wizerunku Polski poza jej granicami ; Literatura jako sposób promowania regionu na przykładzie "Tajemnic Soliny" i "Za wrotami cudów" Henryka Nicponia ; Znaczenie marki w promowaniu produktu regionalnego ; Spuścizna historyczna dla przyszłości regionu - promocja jednostki terytorialnej. II. MARKA I PROMOCJA REGIONÓW: Wyżyna częstochowska wyżyną wysokich technologii - czynniki hamujące, szanse i perspektywy rozwoju budowy silnej marki regionalnej w obrębie województwa śląskiego ; Górnośląska-Zagłębiowska Metropolia "Silesia" - wizja i rzeczywistość ; Nowa tożsamość Zagłębia Dąbrowskiego - promocja subregionu oraz dyskurs medialny ; Rola uczelni wyższych w budowaniu marki i promocji Regionu Wałbrzyskiego ; Kreowanie wizerunku regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego. III. MARKA I PROMOCJA MIASTA: Rola informacji w kreacji marki miasta i regionu oraz jego promocji (na przykładzie Głogowa) ; Miejski design na Śląsku - samorządy i projektanci w kreowaniu wizerunku śląskich miast ; Wizerunek promowany rzeszowa a wizerunek postrzegany przez jego mieszkańców ; Budowanie marki i promocaj miasta na przykładzie Rzeszowa ; Przestrzeń miejska a wizerunek miasta ; Komunikacja marketingowa miasta i regionu turystycznego na przykładzie Lublina i województwa lubelskiego ; Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu wizerunku miasta - przykład miasta Sosnowiec ; Internet a marka miasta. Działania, sukcesy, porażki. IV. WYBRANE ASPEKTY MARKI I PROMOCJI: Zjawisko "trudnej marki" na przykładzie marki Polska ; Sytuacje kryzysowe a pogarszanie wizerunku jednostki sektora publicznego ; Promocja gospodarcza gmin. Czyli jak osiągnąć sukces w pozyskiwaniu inwestorów? ; Szanse rozwoju turystyki rowerowej i jej znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej ; Co-branding marki produktu i marki miejsca ; Promocaj obszarów terytorialnych drogą do ich konkurencyjności. V. ROLA WYŻSZYCH UCZELNI I EDUKACJI: Działalność promocyjna placówki oświatowej ; Rola wyższych uczelni w analitycznym wsparciu oraz promocji innowacji regionalnych MŚP ; Promocja wyników badań uczelni wyższych ; Kształtowanie wizerunku Uniwersytetu Rzeszowskiego na przykładzie realizacji projektu "UR - nowoczesność i przyszłość regionu" ; Marka szkoły wyższej jako forma kreowania wizerunku miasta i regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100130 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka i gospodarka ; t. 1)
Materiały z konf. "Nauka i gospodarka", 8-9 listopada 2010 r., Kraków.
Bibliogr. przy ref.
DZIAŁALNOŚĆ INNOWACYJNA W GOSPODARCE: 1. Ocena innowacyjności przedsiębiorstw w województwie lubelskim / Małgorzata Dolińska; 2. Audyt technologiczny jako narzędzie budowy przewagi innowacyjnej przedsiębiorstwa - studium przypadku Labortest Sp. z o.o. / Zofia Gródek-Szostak, Danuta Kajrunajtys; 3. Działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw przemysłowych / Paweł Mielcarek; 4. Pozyskiwanie innowacji w przedsiębiorstwie / Barbara Sieniewska, Karolina Zioło; 5. Innowacje procesowe w branży tworzyw sztucznych / Jolanta Stanienda; 6. Stymulowanie innowacji w projektach inwestycyjnych współfinansowanych ze środków dotacji unijnych / Teresa Szot-Gabryś; 7. Regionalny system innowacji - implikacje jego sprawnego funkcjonowania dla rozwoju i wzmacniania konkurencyjności gospodarki / Elżbieta Sztorc; 8. Stymulowanie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw przez centra transferu technologii / Sylwia Wiśniewska. Z TEORII I PRAKTYKI ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO: 1. Ekonomiczne przesłanki połączeń przedsiębiorstw / Ewa Jastrzębska; 2. Imperatyw etyczny jako strategiczny element w procesach zarządzania firmą / Mirosława Krzyścin; 3. Determinanty zdolności absorpcyjnej organizacji / Regina Lenart; 4. Implementacja założeń strategicznych w zarządzaniu placówką oświatową / Damian Ostrowski; 5. Rola rekomendacji w procesie kształtowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw budowlanych w Polsce / Janusz Signetzki; Kluczowe czynniki sukcesu przedsiębiorstw w sektorze kamienia naturalnego na przykładzie strzegomskich firm kamieniarskich / Monika Wilk-Lechniak; Czynniki wyboru strategii w polskich przedsiębiorstwach. ZARZĄDZANIE W ORGANIZACJACH W WARUNKACH KRYZYSU: 1. Zarządzanie ryzykiem na rynku węgla w Polsce - wybrane problemy / Krzysztof Ciszek; 2. Fuzje i przejęcia - szansa czy zagrożenie w dobie kryzysu / Karolina Kolasa-Koziarz; 3. Zarządzanie ryzykiem walutowym elementem funkcjonowania przedsiębiorstw w warunkach międzynarodowych / Ireneusz Miciuła; 4. Motywowanie pracowników branży energetycznej w czasie kryzysu / Magdalena Paleczny; 5. Zarządzanie kryzysowe w przedsiębiorstwie / Jolanta Walas-Trębacz. TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO: 1. Jakość produktu radiowego / Jan Beliczyński; 2. Współpraca z dostawcą jako jeden z kluczowych czynników konkurencyjności / Andrzej Fiodorow; 3. Komercjalizacja badań reputacji sprzedawców internetowych / Dariusz Grabara; 4. Wpływ wybranych czynników na poprawę jakości produktów i wzrost efektywności zarządzania przedsiębiorstwem / Anna Gręda; 5. Współpraca producenta i detalisty jako źródło budowania przewagi konkurencyjnej - ocena wybranych narzędzi producentów / Magdalena Kendik; 6. Zintegrowana ocena ekologiczna i rynkowa produktów na przykładzie zestawu mebli kuchennych / Tomasz Nitkiewicz; 7. Rozwój rynku żywności ekologicznej w Europie / Izabela Prządo; 8. Rola promocji gminy w jej funkcjonowaniu w subregionie / Wioletta Wereda, Adam Czarnota; 9. Marka Tauron Polska Energia elementem przewagi konkurencyjnej. ZAGADNIENIA ZARZĄDZANIA PUBLICZNEGO: 1. Społeczne uwarunkowania i rezultaty doskonalenia działalności na przykładzie przedsiębiorstwa o wysokiej efektywności ekonomicznej / Małgorzata Adamska-Chudzińska; 2. Deficyt budżetu państwa w warunkach polskich / Dariusz Baranowski; 3. Finansowanie rozwoju odnawialnych źródeł energii w Polsce / Katarzyna Cięciak; 4. Kapitał społeczny jako czynnik rozwoju regionalnego / Krzysztof Kocurek; 5. Koncepcja partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) / Anna Matuszewska; 6. Problematyka implementacji dyrektyw unijnych - prawo konsumenckie na gruncie przepisów wspólnotowych i krajowych / Sylwia Mauch; 7. Zamówienia publiczne w dziedzinie obrony w Unii Europejskiej / Katarzyna Podejko.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96093 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. AD-26810 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podtyt. na okł. i grzb.
Bibliogr. s. [375]-379. Indeks.
Adresy internetowe s. [380]-383.
CZĘŚĆ I. Podręcznik życia poświęcony zarządzaniu marką: 1. Maniery czynią człowieka ; 2. Klienci - obietnica zawarta w marce i indywidualne zarządzanie marką ; 3. Firmy - miłe niespodzianki ; 4. Historia Tesco ; CZĘŚĆ II. Sposób zarządzania marką: 5. Firma świadoma własnej wartości ; 6. Podejście wykorzystujące zarządzanie marką ; 7. Zarządzanie marką w akcji ; 8. Historia Orange ; CZĘŚĆ III. Cykl doskonalenia sztuki zarządzania marką: Dział 1. Zachowania indywidualne: 9. Warunkowanie tworzy markę ; 10. Granice wzmacniają wiarę w siebie ; 11. Wykorzystywanie przyzwyczajeń ; 12. Redukcja stresu w firmie ; Dział 2. Spotkania: 13. Bądź gotów bronić marki ; 14. Minimalizowanie korporacyjnego dystansu ; 15. Zarządzanie czynnikiem irracjonalnym ; 16. Rola zaufania ; Dział 3. Obietnice zawarte w marce: 17. Nowoczesna technologia i nowoczesny kontakt ; 18. Stosunek do nowego typu konsumpcjonizmu ; 19. Jak problemy dotyczące marki mogą stać się częścią rozwiązania ; 20. Ochrona marki ; Dział 4. Miłe niespodzianki: 21. Jak gesty budują markę ; 22. Uważne słuchanie naprawdę się opłaca ; 23. Siła zobowiązań wobec klienta ; 24. Chwile prawdy ; Dział 5. Dobre samopoczucie: 25. Na czym polega wyjątkowa obsługa klienta ; 26. Mniej obiecywać, a więcej dawać ; 27. Jak pracownicy z odpowiednim pełnomocnictwem mogą służyć klientowi ; 28. Rekrutacja zgodnie z wartościami marki ; CZĘŚĆ IV Przewodniki zarządzania marką: 29. Dyrektor naczelny ; 30. Dyrektor marketingu ; 31. Pracownik ; 32. Kierownictwo ; 33. Klienci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. - Indeks
I. PODRĘCZNIK ŻYCIA POŚWIĘCONY ZARZĄDZANIU MARKĄ: 1. Maniery czynią człowieka; 2. Klienci - obietnica zawarta w marce i indywidualne zarządzanie marką; 3. Firmy - miłe niespodzianki; 4. Historia Tesco, II. SPOSÓB ZARZĄDZANIA MARKĄ: 5. Firma świadoma własnej wartości; 6. Podejście wykorzystujące zarządzanie marką; 7. Zarządzanie marką w akcji; 8. Historia Orange, III. CYKL DOSKONALENIA SZTUKI ZARZĄDZANIA MARKĄ: Dział pierwszy: Zachowania indywidualne; 9. Warunkowanie tworzy markę; 10. Granice wzmacniają wiarę w siebie; 11. Wykorzystywanie przyzwyczajeń; 12. Redukcja stresu w firmie; Dział drugi: Spotkania; 13. Bądź gotów bronić marki; 14. Minimalizowanie korporacyjnego dystansu; 15. Zarządzanie czynnikiem irracjonalnym; 16. Rola zaufania; Dział trzeci: obietnica zawarta w marce; 17. Nowoczesna technologia i nowoczesny kontakt; 18. Stosunek do nowego typu konsumpcjonizmu; 19. Jak problemy dotyczące marki mogą stać się częścią rozwiązania; 20. Ochrona marki; Dział czwarty: Miłe niespodzianki; 21. Jak gesty budują markę; 22. Uważne słuchanie naprawdę się opłaca; 23. Siła zobowiązań wobec klienta; 24. Chwile prawdy; Dział piąty: Dobre samopoczucie; 25. Na czym polega wyjątkowa obsługa klienta; 26. Mniej obiecywać, a więcej dawać; 27. Jak pracownicy z odpowiednim pełnomocnictwem mogą służyć klientowi; 28. Rekrutacja zgodna z wartościami marki, IV. PRZEWODNIK ZARZĄDZANIA MARKĄ: 29. Dyrektor naczelny; 30. Dyrektor marketingu; 31. Pracownik; 32. Kierownictwo; 33. Klienci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Z tyłu okł.: Książki klasy business.
Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej ekspansji na szeroką skalę. Krzysztof Rybiński przedstawia tu historie ich drogi do sukcesu, zmagania z przeciwnościami gospodarczymi i proceduralnymi czy problemami finansowymi, sposoby przezwyciężania nieufności i różnic kulturowych, i wreszcie skuteczne, wypracowane przez lata metody na podbicie zagranicznych rynków zbytu. Zapoznanie się z tymi wywiadami pozwoli polskim firmom ograniczyć koszty ekspansji międzynarodowej, uniknąć kłopotów i odnieść sukces. Ta książka to także hołd oddany polskiej przedsiębiorczości i jej reprezentantom, którzy - choć zaczynali działalność lokalnie - potrafili myśleć globalnie i patrzeć poza granice naszego kraju. [Helion, 2014]
Getin Holding Leszek Czarnecki ; HTL-Strefa Wojciech Wyszogrodzki ; Integer Rafał Brzoska ; KGHM Herbert Wirth ; LPP Dariusz Pachla ; Maspex Krzysztof Pawiński ; MCI Tomasz Czechowicz ; RADWAG Witold Lewandowski ; Selena Krzysztof Domarecki ; Solaris Solange Olszewska ; VIGO Mirosław Grudzień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-83063 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Indeks.
Czym jest trend i jak odróżnić go od sezonowej mody? Kto i w jaki sposób kształtuje nowe style? W jakim kierunku będą one zmierzały w przyszłości? Henrik Vejlgaard, znany pionier w dziedzinie socjologii trendów, przybliża zmiany stylów i gustów społeczeństw XX i XXI wieku. Śledząc historię m.in. takich zjawisk jak windsurfing, kultura hip-hopu, minimalizm w dekoracji wnętrz czy powszechne noszenie jeansów, autor wskazuje wzorce upowszechniania się nowych tendencji. Dzięki tej publikacji dowiesz się m.in.: - na czym polegał fenomen stylu Jackie Kennedy, - dlaczego indyjski tatuaż dłoni rozprzestrzenił się w USA, - jak przypadkowe zdarzenie może zapoczątkować nową modę, - skąd się wzięła metroseksualność, - jak się rozwijała popularność kulturystyki. Lektura książki pozwoli zrozumieć specyfikę powstawania, popularyzacji i zamierania mód i stylów w różnych dziedzinach życia. Poznasz rolę, jaką w ich kształtowaniu odgrywają tzw. trendsetterzy. Dowiesz się, jak rozpoznać i krytycznie ocenić zjawiska przedstawiane jako nowe trendy oraz jak przewidzieć przyszłe zmiany. [Wolters Kluwer Polska, 2012].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98241 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej