Gordon William
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1645)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Gordon William
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Firma (nazwa)
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Znak towarowy
(2)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podtyt. na okł. i grzb.
Bibliogr. s. [375]-379. Indeks.
Adresy internetowe s. [380]-383.
CZĘŚĆ I. Podręcznik życia poświęcony zarządzaniu marką: 1. Maniery czynią człowieka ; 2. Klienci - obietnica zawarta w marce i indywidualne zarządzanie marką ; 3. Firmy - miłe niespodzianki ; 4. Historia Tesco ; CZĘŚĆ II. Sposób zarządzania marką: 5. Firma świadoma własnej wartości ; 6. Podejście wykorzystujące zarządzanie marką ; 7. Zarządzanie marką w akcji ; 8. Historia Orange ; CZĘŚĆ III. Cykl doskonalenia sztuki zarządzania marką: Dział 1. Zachowania indywidualne: 9. Warunkowanie tworzy markę ; 10. Granice wzmacniają wiarę w siebie ; 11. Wykorzystywanie przyzwyczajeń ; 12. Redukcja stresu w firmie ; Dział 2. Spotkania: 13. Bądź gotów bronić marki ; 14. Minimalizowanie korporacyjnego dystansu ; 15. Zarządzanie czynnikiem irracjonalnym ; 16. Rola zaufania ; Dział 3. Obietnice zawarte w marce: 17. Nowoczesna technologia i nowoczesny kontakt ; 18. Stosunek do nowego typu konsumpcjonizmu ; 19. Jak problemy dotyczące marki mogą stać się częścią rozwiązania ; 20. Ochrona marki ; Dział 4. Miłe niespodzianki: 21. Jak gesty budują markę ; 22. Uważne słuchanie naprawdę się opłaca ; 23. Siła zobowiązań wobec klienta ; 24. Chwile prawdy ; Dział 5. Dobre samopoczucie: 25. Na czym polega wyjątkowa obsługa klienta ; 26. Mniej obiecywać, a więcej dawać ; 27. Jak pracownicy z odpowiednim pełnomocnictwem mogą służyć klientowi ; 28. Rekrutacja zgodnie z wartościami marki ; CZĘŚĆ IV Przewodniki zarządzania marką: 29. Dyrektor naczelny ; 30. Dyrektor marketingu ; 31. Pracownik ; 32. Kierownictwo ; 33. Klienci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. - Indeks
I. PODRĘCZNIK ŻYCIA POŚWIĘCONY ZARZĄDZANIU MARKĄ: 1. Maniery czynią człowieka; 2. Klienci - obietnica zawarta w marce i indywidualne zarządzanie marką; 3. Firmy - miłe niespodzianki; 4. Historia Tesco, II. SPOSÓB ZARZĄDZANIA MARKĄ: 5. Firma świadoma własnej wartości; 6. Podejście wykorzystujące zarządzanie marką; 7. Zarządzanie marką w akcji; 8. Historia Orange, III. CYKL DOSKONALENIA SZTUKI ZARZĄDZANIA MARKĄ: Dział pierwszy: Zachowania indywidualne; 9. Warunkowanie tworzy markę; 10. Granice wzmacniają wiarę w siebie; 11. Wykorzystywanie przyzwyczajeń; 12. Redukcja stresu w firmie; Dział drugi: Spotkania; 13. Bądź gotów bronić marki; 14. Minimalizowanie korporacyjnego dystansu; 15. Zarządzanie czynnikiem irracjonalnym; 16. Rola zaufania; Dział trzeci: obietnica zawarta w marce; 17. Nowoczesna technologia i nowoczesny kontakt; 18. Stosunek do nowego typu konsumpcjonizmu; 19. Jak problemy dotyczące marki mogą stać się częścią rozwiązania; 20. Ochrona marki; Dział czwarty: Miłe niespodzianki; 21. Jak gesty budują markę; 22. Uważne słuchanie naprawdę się opłaca; 23. Siła zobowiązań wobec klienta; 24. Chwile prawdy; Dział piąty: Dobre samopoczucie; 25. Na czym polega wyjątkowa obsługa klienta; 26. Mniej obiecywać, a więcej dawać; 27. Jak pracownicy z odpowiednim pełnomocnictwem mogą służyć klientowi; 28. Rekrutacja zgodna z wartościami marki, IV. PRZEWODNIK ZARZĄDZANIA MARKĄ: 29. Dyrektor naczelny; 30. Dyrektor marketingu; 31. Pracownik; 32. Kierownictwo; 33. Klienci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej