Makarski Sylwester (1942- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(4)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1644)
Vandenberg Patricia
(1163)
Kotwica Wojciech
(793)
Makarski Sylwester (1942- )
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(647)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Verne Jules
(391)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Донцова Дарья
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(250)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Palmer Roy
(215)
Oppenheim E. Phillips
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Kipling Rudyard
(211)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Marketing
(2)
Samorząd gminny
(2)
Agroturystyka
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Handel
(1)
Jakość produktu
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing regionalny
(1)
Rolnictwo
(1)
Wsie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Znak towarowy
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Województwo podkarpackie (1999- )
(4)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Gatunek
Dane statystyczne
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 189-195.
Streszczenie angielskie.
I. METODYKA BADAŃ: 1. Cele i zakres tematyczny badań ; 2. Materiały źródłowe i metody badawcze. II. SPECYFIKA JAKOŚCI HANDLOWEJ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH: 1. Istota jakości artykułów żywnościowych ; 2. Warunki prawne determinujące jakość obrotu rynkowego artykułami żywnościowymi ; 3. Znaczenie procesu produkcji i obrotu w kształtowaniu jakości artykułów żywnościowych. III. WPŁYW JAKOŚCI HANDLOWEJ NA DECYZJE ZAKUPOWE NABYWCÓW ŻYWNOŚCI: 1. Ocena jakości oferty wybranych typów placówek handlowych ; 2. Determinanty wyboru produktów żywnościowych ; 3. Realizacja reklamacji jako proces budowania lojalności klientów. IV. ZAOPATRZENIE W ŻYWNOŚĆ EKOLOGICZNĄ KONSUMENTÓW WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO: 1. Znaczenie i rodzaj nabywanych ekologicznych artykułów żywnościowych ; 2. Determinanty zakupu żywności ekologicznej ; 3. Postawa konsumentów przy zakupie produktów ekologicznych i ocena cech artykułów eko pochodzących z Podkarpacia ; 4. Stan rolnictwa ekologicznego w woj. podkarpackim i sugestie konsumentów dotyczące rozwoju żywności produktów Eko. V. ROLA ZAOPATRZENIA HURTOWEGO W KSZTAŁTOWANIU JAKOŚCI ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH: 1. Postrzeganie pośredników hurtowych w procesie zaopatrzenia na przykładzie PCH Agrohurt S.A. ; 2. Wpływ źródeł zaopatrzenia na poziom jakości ; 3. Znaczenie jakości w wyborze i współpracy badanych firm z dostawcami ; 4. Oddziaływanie technicznych warunków zaopatrzenia na jakość towarów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-10120 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
I. PRODUKCJA ROLNICZA I CZYNNIKI JĄ KSZTAŁTUJĄCE: Intensywność produkcji rolniczej i czynniki ją warunkujące / Adam Czudec ; Poziom i struktura wybranych kosztów gospodarstw rolniczych / Jan Rogowski ; Stan i możliwości chowu bydła mlecznego / Grzegorz Ślusarz, Bogumiła Grzebyk ; Stan i wykorzystanie budynków inwentarskich w gospodarstwach indywidualnych / Katarzyna Szara ; Stan i perspektywy kredytowania gospodarstw indywidualnych / Jan Rogowski ; Zamierzenia gospodarcze rolników w województwie rzeszowskim / Artur Ostromęcki, Dariusz Zając. II. CZYNNIK PRACY W ROLNICTWIE: Zasoby pracy i stopień ich wykorzystania w indywidualnych gospodarstwach rolnych / Andrzej Mantaj, Marek Cierpiał-Wolan ; Wiek i wykształcenie gospodarza a źródła dochodów w gospodarstwach rolniczych / Agata Pierścieniak ; Wpływ liczebności rodziny i obszaru gospodarstw na strukturę dochodów / Alina Szewc ; Produkcja towarowa w indywidualnych gospodarstwach rolnych o różnych zasobach pracy / Andrzej Mantaj. III. POZAROLNICZA DZIAŁALNOŚĆ LUDNOŚCI WIEJSKIEJ: Pozarolnicze źródła dochodów ludności wiejskiej / Sylwester Makarski, Maria Grzybek ; Rozwój handlu i usług w środowiskach wiejskich / Maria Grzybek, Sylwester Makarski ; Wybrane czynniki kształtujące aktywność pozarolniczą ludności rolniczej / Artur Ostromęcki, Dariusz Zając.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-8741 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypt / Akademia Rolnicza im. H. Kołłątaja w Krakowie)
Bibliogr. s. 192-196.
1. Podstawy marketingu ; 2. Marketing w rolnictwie ; 3. Badania marketingowe źródłem informacji rynkowej dla rolników ; 4. Marketing w systemie gospodarki żywnościowej ; 5. Marketing rolniczych środków produkcji ; 6. Marketing produktów rolnych ; 7. Marketing usług ; 8. Marketing artykułów spożywczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 5)
Bibliogr. s. 180-187.
Spis treści także ang.
Streszcz. ang.
I. ISTOTA, ZAŁOŻENIA I DETERMINANTY ROZWOJU MARKETINGU TERYTORIALNEGO: 1. Pojęcie i specyfika marketingu terytorialnego, 2. Przyczyny i etapy rozwoju marketingu terytorialnego, 3. Rynki docelowe a cele marketingu terytorialnego, 4. Marketing terytorialny a inne rodzaje marketingu ; II. STRATEGICZNE I ORGANIZACYJNE ASPEKTY WDRAŻANIA MARKETINGU TERYTORIALNEGO NA POZIOMIE LOKALNYM: 1. Marketing a konkurencyjność jednostki terytorialnej, 2. Strategiczne założenia kształtowania orientacji marketingowej jednostki terytorialnej, 3. Organizacja działalności marketingowej na poziomie jednostki terytorialnej, 4. Rola informacji w diagnozowaniu poziomu orientacji marketingowej ; III. KONCEPCJA TERYTORIALNEGO MARKETINGU MIX I JEGO ZNACZENIE W ROZWOJU REGIONALNYM I LOKALNYM: 1. Specyfika instrumentarium marketingowego na poziomie jednostki terytorialnej, 2. Produkt marketingowy jednostki terytorialnej, 3. Cechy szczególne polityki cenowej i dystrybucyjnej, 4. Obszary wykorzystania promocji w marketingu terytorialnym ; IV. KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO-WYBRANE OBSZARY AKTYWNOŚCI: 1. Ogólna charakterystyka woj. podkarpackiego jako podmiotu badań, 2. Subprodukt turystyczny jako element wizerunku województwa, 3. Produkty lokalne, regionalne i tradycyjne a wizerunek badanej jednostki, 4. Przykłady inicjatyw lokalnych wspierających proces kształtowania wizerunku turystycznego Podkarpacia ; V. STAN I KIERUNKI WDRAŻANIA KONCEPCJI MARKETINGU TERYTORIALNEGO W WOJEWÓDZTWIE PODKARPACKIM: 1. Obszary kształtowania marketingowej orientacji w badanych gminach, 2. Atrakcyjność instrumentów promocyjnych - priorytety na przyszłość, 3. Perspektywy rozwoju marketingu terytorialnego ; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-6984 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
M.in. dot. firmy Transsystem S.A. z Woli Dalszej k. Łańcuta.
Tekst częśc. ang.
Streszcz. ang. przy pracach.
Organizacyjne i metodologiczne aspekty lojalności ; Przesłanki i sposoby kształtowania lojalności ; Lojalność w agrobiznesie ; Lojalność na rynku usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91505 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Uniwersytetu Rzeszowskiego ; 364)
Bibliogr. 232-238.
1.Przyczynowo-skutkowe aspekty rozwoju turystyki wiejskiej - wybrane zagadnienia w ujęciu teoretycznym; 2. Diagnoza przyrodniczych predyspozycji do pełnienia funkcji turystycznej a stopień rozwoju turystyki - proces wyboru gmin; 3. Uwarunkowania rozwoju turystyki - charakterystyka wytypowania gmin; 4. Empiryczna weryfikacja roli władz samorzadowych w stymulowaniu rozwoju turystyki wiejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 232-238.
I. Przyczynowo-skutkowe aspekty rozwoju turystyki wiejskiej - wybrane zagadnienia w ujęciu teoretycznym: 1. Turystyka wiejska w kompozycji działań przedsiębiorczych na obszarach wiejskich, 2. Turystyka wiejska w kontekście zagospodarowania zasobów ludzkich na obszarach wiejskich, 3. Turystyka wiejska jako źródło dochodów mieszkańców wsi, 4. Chłonność turystyczna (na przykładzie gminy Ulanów), 5. Turystyka wiejska w rozwiązywaniu problemów środowisk wiejskich na przykładzie UE ; II. Diagnoza przyrodniczych predyspozycji do pełnienia funkcji turystycznej a stopień rozwoju turystyki - proces wyboru gmin ; III. Uwarunkowania rozwoju turystyki - charakterystyka wytypowanych gmin ; IV. Empiryczna weryfikacja roli władz samorządowych w stymulowaniu rozwoju turystyki wiejskiej: 1. Potencjalne możliwości a realne szanse realizacji turystyki wiejskiej w opinii mieszkańców, 2. Obszary wykorzystania marketingu w rozwoju turystycznym na poziomie gminy, 3. Identyfikacja i ocena władz samorządowych w zakresie rozwoju turystyki wiejskiej, 4. Perspektywy rozwoju turystyki wiejskiej w badanych gminach - propozycje rozwiązań modelowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-6378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 7.)
Bibliogr. s. 226-[238].
1. Wartość produktu jako podstawa konkurencyjności rynkowej firm ; 2. Konkurencyjność a logistyka w strategii kanału marketingowego ; 3. Zarządzanie jakością z wykorzystaniem norm ISO jako narzędzie realizacji strategii przedsiębiorstwa ; 4. Komunikacja marketingowa w budowaniu wartości marki ; 5. Znaczenie dystrybucji w kształtowaniu wartości produktu ; 6. Zarządzanie kategorią produktu w handlu detalicznym ; 7. Procesy integracyjne w łańcuchach dostaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93764 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej