Głogów (woj. dolnośląskie)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Mapy
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Borkowski Sebastian (kartograf)
(1)
Gruchman Bohdan (1928-2021)
(1)
Majerczak Jacek
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Stępczak Józef
(1)
Wędrychowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Audyt wewnętrzny
(1)
Europejska Stolica Kultury
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Górnośląski Związek Metropolitalny
(1)
Internet
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Miasta
(1)
Migracje
(1)
Nicpoń, Henryk (1956- )
(1)
Niemcy (naród)
(1)
Polacy za granicą
(1)
Produkt regionalny
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Turystyka rowerowa
(1)
Uniwersytet Rzeszowski
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zespoły folklorystyczne
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: dzieło
Tajemnice Soliny
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(12438)
Stany Zjednoczone (USA)
(1733)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1301)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1271)
Europa
(1008)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(-)
Niemcy
(907)
Rosja
(889)
Francja
(884)
Kraków (woj. małopolskie)
(883)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(868)
Londyn (Wielka Brytania)
(803)
Wielka Brytania
(789)
Województwo podkarpackie (1999- )
(758)
ZSRR
(716)
Warszawa
(613)
Anglia (Wielka Brytania)
(595)
Paryż (Francja)
(569)
Ukraina
(562)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(500)
Przemyśl (woj. podkarpackie)
(467)
Włochy
(456)
Bieszczady (góry)
(382)
Szwecja
(343)
Norwegia
(340)
Kresy wschodnie Rzeczypospolitej
(336)
Chiny
(318)
Japonia
(314)
Lwów (Ukraina)
(311)
Świat
(298)
Galicja
(297)
Afryka
(290)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(289)
Starożytny Rzym
(282)
Hiszpania
(272)
Indie
(266)
Bieszczady
(254)
Galicja (kraina historyczna)
(248)
Grecja
(239)
Zabór rosyjski
(230)
Litwa
(227)
Stany Zjednoczone
(227)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(213)
Śląsk
(206)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(204)
Podkarpacie Północne
(204)
Egipt
(194)
Rzym
(191)
Australia
(186)
Rzym (Włochy)
(180)
Sanok (woj. podkarpackie)
(180)
Mazury
(174)
Kanada
(170)
Syberia (Rosja)
(169)
Krosno (woj. podkarpackie)
(166)
Jarosław (woj. podkarpackie)
(163)
Małopolska
(159)
Łódź (woj. łódzkie)
(158)
Europa Środkowo-Wschodnia
(157)
Łańcut (woj. podkarpackie)
(152)
Izrael
(151)
Tatry (góry)
(148)
Austria
(145)
Berlin (Niemcy)
(144)
Bliski Wschód
(141)
Wołyń (Ukraina)
(139)
Krosno (woj. podkarpackie ; okolice)
(136)
Węgry
(136)
Czechy
(135)
Wielkopolska
(134)
Azja
(129)
Przemyśl (woj. podkarpackie ; okolice)
(125)
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(122)
Turcja
(122)
Wilno (Litwa)
(122)
Irlandia
(121)
Mielec (woj. podkarpackie)
(121)
Meksyk
(119)
Sanok (woj. podkarpackie ; okolice)
(119)
Jasło (woj. podkarpackie)
(117)
Stumilowy Las (kraina fikcyjna)
(117)
Szkocja (Wielka Brytania)
(111)
Podlasie
(110)
Starożytna Grecja
(109)
Stalowa Wola (woj. podkarpackie)
(108)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(105)
Słowacja
(104)
Województwo rzeszowskie (1945-1975)
(102)
Petersburg (Rosja)
(101)
Starożytny Egipt
(101)
Lublin (woj. lubelskie)
(100)
Watykan
(100)
Podhale
(99)
Szwajcaria
(99)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(98)
Tarnobrzeg (woj. podkarpackie)
(98)
Wenecja (Włochy)
(97)
Barcelona (Hiszpania)
(95)
Moskwa (Rosja)
(95)
Nowa Zelandia
(95)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(95)
Gatunek
Plan miasta
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa projektu: Internetowa Promocja Nauki.
Dot. m.in. Krosna (s. 35-44), gminy Ulanów, Bieszczad i Soliny, Rzeszowa, gminy Strzyżów (411-415).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. ROLA HISTORII I TRADYCJI W BUDOWIE MARKETINGU TERYTORIALNEGO: Historia i kultura: perspektywy promocji lokalnego rozwoju ekonomicznego ; Historia jako element budowy marki i promocji miasta ; Znaczenie produktów lokalnych w budowaniu marki i promocji gminy Ulanów ; Polonijny ruch artystyczny jako narzędzie budowy pozytywnego wizerunku Polski poza jej granicami ; Literatura jako sposób promowania regionu na przykładzie "Tajemnic Soliny" i "Za wrotami cudów" Henryka Nicponia ; Znaczenie marki w promowaniu produktu regionalnego ; Spuścizna historyczna dla przyszłości regionu - promocja jednostki terytorialnej. II. MARKA I PROMOCJA REGIONÓW: Wyżyna częstochowska wyżyną wysokich technologii - czynniki hamujące, szanse i perspektywy rozwoju budowy silnej marki regionalnej w obrębie województwa śląskiego ; Górnośląska-Zagłębiowska Metropolia "Silesia" - wizja i rzeczywistość ; Nowa tożsamość Zagłębia Dąbrowskiego - promocja subregionu oraz dyskurs medialny ; Rola uczelni wyższych w budowaniu marki i promocji Regionu Wałbrzyskiego ; Kreowanie wizerunku regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego. III. MARKA I PROMOCJA MIASTA: Rola informacji w kreacji marki miasta i regionu oraz jego promocji (na przykładzie Głogowa) ; Miejski design na Śląsku - samorządy i projektanci w kreowaniu wizerunku śląskich miast ; Wizerunek promowany rzeszowa a wizerunek postrzegany przez jego mieszkańców ; Budowanie marki i promocaj miasta na przykładzie Rzeszowa ; Przestrzeń miejska a wizerunek miasta ; Komunikacja marketingowa miasta i regionu turystycznego na przykładzie Lublina i województwa lubelskiego ; Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu wizerunku miasta - przykład miasta Sosnowiec ; Internet a marka miasta. Działania, sukcesy, porażki. IV. WYBRANE ASPEKTY MARKI I PROMOCJI: Zjawisko "trudnej marki" na przykładzie marki Polska ; Sytuacje kryzysowe a pogarszanie wizerunku jednostki sektora publicznego ; Promocja gospodarcza gmin. Czyli jak osiągnąć sukces w pozyskiwaniu inwestorów? ; Szanse rozwoju turystyki rowerowej i jej znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej ; Co-branding marki produktu i marki miejsca ; Promocaj obszarów terytorialnych drogą do ich konkurencyjności. V. ROLA WYŻSZYCH UCZELNI I EDUKACJI: Działalność promocyjna placówki oświatowej ; Rola wyższych uczelni w analitycznym wsparciu oraz promocji innowacji regionalnych MŚP ; Promocja wyników badań uczelni wyższych ; Kształtowanie wizerunku Uniwersytetu Rzeszowskiego na przykładzie realizacji projektu "UR - nowoczesność i przyszłość regionu" ; Marka szkoły wyższej jako forma kreowania wizerunku miasta i regionu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100130 (1 egz.)
Mapa
W koszyku
Tyt. panelowy.
Panel: ulice jednokierunkowe, sygnalizacja świetlna, linie komunikacyjne.
Panel : city.
Mapy poboczne: Centrum [Legnica], 1:7 500, 18x19 cm ; Centrum [Bolesławiec], 1:7 500, 10x19 cm ; Centrum [Lubin], 1:7 500, 9x12 cm ; [okolice Legnicy], 1:300 000, 22x23 cm.
Na ark. informator adresowy.
Indeksy ulic.
Treść mapy w jęz. pol., legenda także w jęz. ang., fr. i niem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-912/K-534 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej