Handel elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(38)
Forma i typ
Książki
(34)
Czasopisma
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(65)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(21)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(18)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(3)
Filia 2 (Fredry 5)
(2)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(6)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(2)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(2)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(3)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(2)
Autor
Danowski Bartosz
(4)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(4)
Biernat Kamil
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Dutko Maciej
(2)
Hales Colin F
(2)
Homa Dominik
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Afuah Allan
(1)
Bar Gabriela
(1)
Baranowski Marian
(1)
Bekas Robert
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Biliński Witold
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bryar Colin
(1)
Bąk Krzysztof (prawo)
(1)
Carr Bill
(1)
Cichoń Marcin
(1)
Dickinson Paul
(1)
Drzazga Anna
(1)
Feldy Marzena
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Grabowski Radosław (1972- )
(1)
Gralak Anna
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Hart Rob (1982- )
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Kania Ewa
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kotwica Paweł
(1)
Kołodziejczyk Grzegorz
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Morris Steve (1962- )
(1)
Mącik Radosław
(1)
Niedźwiedziński Marian
(1)
Olszak Celina
(1)
Papińska-Kacperek Joanna
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Rifkin Jeremy
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Smaga Marta
(1)
Smużniak Mirosław
(1)
Stone Brad (1971- )
(1)
Szaran Adam
(1)
Szostek Dariusz
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Sławińska Maria
(1)
Tonello Michael
(1)
Tucci Chrostopher L
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wrzeszcz Krystian
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Łętowska Ewa (1940- )
(1)
Żuławnik Jacek (1977- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(35)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(5238)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Handel elektroniczny
(-)
Rodzina
(3657)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2552)
Relacje międzyludzkie
(2441)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2107)
Powieść amerykańska
(2016)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1884)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1310)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1289)
Życie codzienne
(1246)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1116)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1053)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Wsie
(987)
Władcy
(987)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(947)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(942)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Powieść obyczajowa amerykańska
(881)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(850)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(830)
Turystyka
(824)
Koty
(817)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(810)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(780)
Podróże
(727)
Wychowanie w rodzinie
(719)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Postawy
(711)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(687)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(664)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(649)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(640)
Miasta
(639)
Społeczeństwo
(636)
Wychowanie
(636)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(605)
Mężczyzna
(604)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: dzieło
Tygodnik Sanocki
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
2001-0
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Ukraina
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Poradnik
(5)
Opracowanie
(3)
Podręcznik akademicki
(2)
Poradniki
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Kompendium
(1)
Kryminał
(1)
Pamiętniki amerykańskie
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Powieść
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
38 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
1. Internet : a) Zarys problematyki b) Internet jako technologia i jako sieć wartości c) Internet jako czynnik zmieniający warunki konkurencji 2. Elementy, relacje między nimi i ich dynamika oraz ocena modeli biznesowych : a) Elementy modelu biznesowego ; b) Dynamika modeli biznesowych oraz ich ocena ; c) Konfiguracje wartości a Internet ; d) Wycena i finansowanie nowych przedsięwzięć internetowych 3. Rola konkurencyjnego i makroekonomicznego otoczenia firmy 4. Pojęcia, modele i narzędzia : a) Menedżer a Internet ; b) Przykładowa analiza modelu biznesu internetowego 5. Studia przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Biblioteka "Rzeczpospolitej")
Dodatek do "Rzeczpospolitej" w Prenumeracie Plus
1. Podstawowe pojęcia związane z umowami zawieranymi na odległość; 2. Zakres informacji przekazywanych przed zawarciem umowy na odległość; 3. Sposób przekazywania informacji przed zawarciem umowy i potwierdzenie zawarcia umowy; 4. Wykonanie umowy; 5. Prawo odstąpienia od umowy i prawo zwrotu produktów; 6. Uprawnienia konsumenta w razie wady rzeczy sprzedanej - rękojmia i gwarancja; 7. Umowy dotyczące usług finansowych zawierane na odległość ; 8. Skutki naruszenia praw konsumentów - postępowanie prowadzone przez Prezesa UOKiK w sprawie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas [i inni] ; pod redakcją Macieja Dutko. - [Wydanie 3.]. - Gliwice : Onepress - Wydawnictwo Helion, copyright 2021. - 853 strony : ilustracje, fotografie, wykresy ; 25 cm.
Indeks.
Co nowego, czyli spory wstęp ; 1. Cele, modele i strategie e-biznesu ; 2. Sklep internetowy ; 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace'y ; 4. Usługi online ; 5. E-marketing ; 6. Komunikacja z e-klientem ; 7. Optymalizacja i logistyka ; 8. Poprawa efektywności sprzedaży ; 9. E-biznes a prawo ; 10. BHP w e-biznesie ; Posłowie. Epokalipsa... czy efektyka?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł. i s. tyt.: Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie.
E-biznes a działalność gospodarcza - kiedy założyć firmę? ; Jednoosobowa działalność, spółki osobowe, spółki kapitałowe (sp. z o.o. i inne) - którą formę wybrać? ; Prawo konsumenckie - gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty ; Regulamin sprzedaży/świadczenia usług i klauzule niedozwolone ; Sprzedaż na Allegro - co wolno, a czego nie ; Polityka prywatności i ochrona danych osobowych ; Polityka plików cookies i zamieszanie wokół "ciasteczek" ; Gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty - czyli jak prowadzić obsługę posprzedażową w zgodzie z obowiązującym prawem ; Zwroty w e-handlu - pięć sposobów na legalne i etyczne ograniczenie ich liczby ; Nieuczciwa konkurencja w e-biznesie ; Mailing a spaming - fakty i mity ; Prawo autorskie dla e-sprzedawców - wprowadzenie do tematu ; Ochrona ofert przed kopiowaniem ; Ochrona znaków towarowych domena, nazwa, marka, logo ; Blogi i serwisy informacyjne a prawo prasowe ; E-biznes a podatki dochodowe ; E-biznes a podatek VAT ; Import towarów z Chin ; E-biznes a rejestracja firmy w Wielkiej Brytanii ; E-biznes w Unii Europejskiej i poza nią ; Bitcoin w e-biznesie - aspekty prawnopodatkowe ; Najważniejsze akty prawne - zestawienie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102804 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okł. i s. tyt.: Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie.
E-biznes a działalność gospodarcza - kiedy założyć firmę? ; Jednoosobowa działalność, spółki osobowe, spółki kapitałowe (sp. z o.o. i inne) - którą formę wybrać? ; Prawo konsumenckie - gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty ; Regulamin sprzedaży/świadczenia usług i klauzule niedozwolone ; Sprzedaż na Allegro - co wolno, a czego nie ; Polityka prywatności i ochrona danych osobowych ; Polityka plików cookies i zamieszanie wokół "ciasteczek" ; Gwarancje, reklamacje, rękojmia, zwroty - czyli jak prowadzić obsługę posprzedażową w zgodzie z obowiązującym prawem ; Zwroty w e-handlu - pięć sposobów na legalne i etyczne ograniczenie ich liczby ; Nieuczciwa konkurencja w e-biznesie ; Mailing a spaming - fakty i mity ; Prawo autorskie dla e-sprzedawców - wprowadzenie do tematu ; Ochrona ofert przed kopiowaniem ; Ochrona znaków towarowych domena, nazwa, marka, logo ; Blogi i serwisy informacyjne a prawo prasowe ; E-biznes a podatki dochodowe ; E-biznes a podatek VAT ; Import towarów z Chin ; E-biznes a rejestracja firmy w Wielkiej Brytanii ; E-biznes w Unii Europejskiej i poza nią ; Bitcoin w e-biznesie - aspekty prawnopodatkowe ; Najważniejsze akty prawne - zestawienie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt.: Oficyna a Wolters Kluwer business.
Indeks.
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania: Co zrobić, by szybko zbudować wizerunek firmy w internecie? Jak sprzedawać w sieci i skutecznie się w niej reklamować? W jaki sposób wypromować markę w wyszukiwarce Google? Kiedy warto, a kiedy nie, promować się na Facebooku? Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracać szczególną uwagę przy planowaniu kampanii reklamowych? Książka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktów i osób w najszybciej rozwijającym się dziś medium. Autorzy opisują w nim szczegółowo wszystkie istotne narzędzia on-line i radzą, jak je wykorzystać w praktyce. Czytelnik dowie się, jak stworzyć dobrą stronę WWW lub sklep internetowy, jakie metody są najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzają się w działaniach PR. Znajdzie tu także rady, jak wybrać agencję bądź freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uważać przy współpracy ze zleceniobiorcą. Dowie się też, jak badać skuteczność prowadzonych działań. [Wolters Kluwer Polska, 2012]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98285 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Amazon powstał w garażu w 1994 roku, a dziś jest najbogatszą firmą na świecie. Jak to osiągnął? Jakie wnioski z tego niezwykłego sukcesu mogą wyciągnąć inni i co mogą wdrożyć w swoich biznesach? Od Z do A to jednocześnie praktyczny poradnik i opowieść o firmie. Autorzy po raz pierwszy zdradzają opinii publicznej, jak ten gigant działa od środka. Opowiadają o tym, jak 14 zasad przywództwa Amazona przekłada się na przebieg procesu decyzyjnego na każdym poziomie organizacji. Prezentują wnikliwą analizę i w przystępny sposób wyjaśniają, w jaki sposób można zastosować te zasady w innych firmach – niezależnie od ich rozmiarów. Tłumaczą też, jaki wpływ na kulturę organizacji mają cztery fundamentalne założenia Amazona, a mianowicie: obsesja na punkcie klienta, perspektywiczne myślenie, nastawienie na tworzenie wynalazków oraz doskonałość operacyjna. Colin Bryar to były wiceprezes firmy, przez dwa lata był „szefem sztabu” Jeffa Bezosa, nazywano go też „cieniem Jeffa” i pracował w firmie od 1998 roku. Bill Carr dołączył do zespołu w 1999 roku i spędził w firmie ponad 15 lat. Jako wiceprezes ds. mediów cyfrowych uruchomił i zarządzał globalną działalnością firmy w zakresie cyfrowej muzyki i wideo, w tym Amazon Music, Prime Video i Amazon Studios. W książce Od Z do A obaj odwołują się do swoich wieloletnich doświadczeń menedżerskich, aby na tej podstawie sformułować i zdefiniować główne zasady i praktyki, dzięki którym jedna z najbardziej niezwykłych firm na świecie odniosła tak spektakularny sukces. To praktyczny przewodnik i korporacyjna narracja, wypełniona naszymi wspomnieniami o tym, czym jest „bycie Amazonką”. Pokazujemy, że sukces na skalę Amazona nie jest osiągany dzięki geniuszowi pojedynczego lidera, ale raczej dzięki zaangażowaniu i realizacji zestawu dobrze zdefiniowanych, rygorystycznie przestrzeganych zasad i praktyk, udostępnionych tutaj publicznie po raz pierwszy. Colin Bryar
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu / Marcin Cichoń [et al.]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. - 648 s. : il. ; 25 cm.
(Onepress)
Indeks.
1. Wybór celu, modelu i strategii ; 2. Sklep internetowy ; 3. Sprzedaż na platformach aukcyjnych ; 4. Usługi online ; 5. E-marketing ; 6. Komunikacja z e-klientem ; 7. Obsługa transakcji i logistyka e-sprzedaży ; 8. Zwiększanie efektywności sprzedaży ; 9. E-biznes a prawo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100807 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet : obsługa komputera to nic trudnego! / Bartosz Danowski. - Gliwice : Helion, cop. 2010. - 208 s. : il. kolor. ; 24 cm.
(Dla Seniorów)
Na okł.: Jak ugryźć temat, czyli co to jest internet, strona WWW i wyszukiwarka. Zawsze w kontakcie, czyli poczta e-mail, komunikatory oraz serwisy społecznościowe. Omijanie kolejek, czyli sklepy i banki internetowe. Wytnij wirusa, czyli garść informacji o zabezpieczaniu komputera.
Oprawa kołonotatnikowa.
Internet nie jest przeznaczony tylko dla ludzi młodych, choć tak właśnie często myślą seniorzy. Internet jest dla nas wszystkich. Każdy znajdzie tu coś dla siebie: wiedzę, rozrywkę, możliwość kontaktu z innymi. Obojętne, czy masz siedem, czy siedemdziesiąt lat, czy szukasz inspiracji do wypracowania, czy chcesz obejrzeć zdjęcia wnuka mieszkającego w innym mieście - dzięki globalnej sieci możesz zrobić to łatwo i szybko. Aby przełamać Twoje ostatnie opory, dajemy Ci do ręki tom przeznaczony specjalnie dla kogoś takiego, jak Ty - człowieka ciekawego świata, lecz lekko przestraszonego w bezpośrednim zetknięciu z nowoczesnymi technologiami. "Internet. Dla seniorów " pomoże Ci przezwyciężyć obawy i wreszcie zacząć korzystać z wszelkich ułatwień - od sprawdzenia lokalizacji i numeru telefonu niemal dowolnej firmy lub organizacji, przez bezpieczne zakupy w sieci, internetowe płacenie rachunków, odnajdywanie dawnych znajomych, aż po kwestie bardziej zaawansowane, takie jak umieszczanie w sieci własnych zdjęć, komentarzy itp. Poznasz także sposoby skutecznej walki z zagrożeniami czającymi się w internecie, między innymi wirusami, spamem oraz fałszywymi stronami. Globalna sieć przestanie mieć przed Tobą tajemnice - a Ty poczujesz się w niej jak ryba w wodzie. [Helion, 2010]
Podstawowe informacje ; Strona WWW - podstwowe źródło informacji ; Poczta elektroniczna ; Nasza-klasa, czyli pierwszy kontakt ze społecznościami internetowymi ; Komunikator - czyli jak komunikować się w czasie rzeczywistym ; Zakupy w sieci ; Twój bank już jest w sieci, a Ty? ; Zagrożenia w sieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-004 (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.7-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-0 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.18-00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dla Seniorów)
Na okł.: Jak ugryźć temat, czyli co to jest internet, strona WWW i wyszukiwarka. Zawsze w kontakcie, czyli poczta e-mail, komunikatory oraz serwisy społecznościowe. Omijanie kolejek, czyli sklepy i banki internetowe. Wytnij wirusa, czyli garść informacji o zabezpieczaniu komputera.
Oprawa kołonotatnikowa.
Internet nie jest przeznaczony tylko dla ludzi młodych, choć tak właśnie często myślą seniorzy. Internet jest dla nas wszystkich. Każdy znajdzie tu coś dla siebie: wiedzę, rozrywkę, możliwość kontaktu z innymi. Obojętne, czy masz siedem, czy siedemdziesiąt lat, czy szukasz inspiracji do wypracowania, czy chcesz obejrzeć zdjęcia wnuka mieszkającego w innym mieście - dzięki globalnej sieci możesz zrobić to łatwo i szybko. Aby przełamać Twoje ostatnie opory, dajemy Ci do ręki tom przeznaczony specjalnie dla kogoś takiego, jak Ty - człowieka ciekawego świata, lecz lekko przestraszonego w bezpośrednim zetknięciu z nowoczesnymi technologiami. "Internet. Dla seniorów " pomoże Ci przezwyciężyć obawy i wreszcie zacząć korzystać z wszelkich ułatwień - od sprawdzenia lokalizacji i numeru telefonu niemal dowolnej firmy lub organizacji, przez bezpieczne zakupy w sieci, internetowe płacenie rachunków, odnajdywanie dawnych znajomych, aż po kwestie bardziej zaawansowane, takie jak umieszczanie w sieci własnych zdjęć, komentarzy itp. Poznasz także sposoby skutecznej walki z zagrożeniami czającymi się w internecie, między innymi wirusami, spamem oraz fałszywymi stronami. Globalna sieć przestanie mieć przed Tobą tajemnice - a Ty poczujesz się w niej jak ryba w wodzie. [Helion, 2010]
Podstawowe informacje ; Strona WWW - podstwowe źródło informacji ; Poczta elektroniczna ; Nasza-klasa, czyli pierwszy kontakt ze społecznościami internetowymi ; Komunikator - czyli jak komunikować się w czasie rzeczywistym ; Zakupy w sieci ; Twój bank już jest w sieci, a Ty? ; Zagrożenia w sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Dla Seniorów)
Na okł.: Internet i poczta elektroniczna, czyli bez konta ani rusz. Zakupy w sieci, czyli jak nie marnować czasu i nie przepłacać. Bezpieczeństwo przede wszystkim, czyli sposoby płatności i prawa klienta.
Bez internetu jak bez ręki - coraz więcej ludzi w każdym wieku przekonuje się, że współczesne sposoby załatwiania różnych spraw są znacznie wygodniejsze niż te tradycyjne. Na pewno dotyczy to robienia zakupów za pośrednictwem stron internetowych. Nie trzeba przecież wychodzić z domu, przepychać się w tłumie ludzi, szukać kogoś, kto zechce udzielić nam informacji, i godzinami chodzić po sklepach. Wystarczy mieć internet oraz konto e-mail - i już możemy zamawiać wszystko z dostawą do domu, po uprzednim przejrzeniu interesujących nas informacji o produkcie. Zadaniem tej książki jest przekonanie Cię, że internet potrafi zdecydowanie ułatwić życie. Znajdziesz tu podstawowe wiadomości na temat poruszania się po stronach internetowych i zakładania konta poczty elektronicznej. Dowiesz się, jak robić e-zakupy, na co zwracać uwagę i jak nie dać się oszukać. Nauczysz się korzystać z różnego typu ofert (w tym ze zniżką dla grup), brać udział w aukcjach internetowych i płacić tak, by mieć pewność, że Twoje pieniądze nie zginą po drodze. Poznasz także szczególne prawa e-klienta. Załóż konto i zaszalej! [Helion, 2012]
Podstawowe informacje na temat internetu ; Bez konta pocztowego ani rusz ; Podstawowe informacje na temat e-zakupów ; Pierwsze zakupy ; Zakupy w sieci sposobem na oszczędność pieniędzy ; Internetowe zakupy sposobem na oszczędność czasu ; Aukcje internetowe ; Jak bezpiecznie kupować i płacić w sieci ; Prawa e-klienta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dla Seniorów)
Na okł.: Internet i poczta elektroniczna, czyli bez konta ani rusz. Zakupy w sieci, czyli jak nie marnować czasu i nie przepłacać. Bezpieczeństwo przede wszystkim, czyli sposoby płatności i prawa klienta.
Bez internetu jak bez ręki - coraz więcej ludzi w każdym wieku przekonuje się, że współczesne sposoby załatwiania różnych spraw są znacznie wygodniejsze niż te tradycyjne. Na pewno dotyczy to robienia zakupów za pośrednictwem stron internetowych. Nie trzeba przecież wychodzić z domu, przepychać się w tłumie ludzi, szukać kogoś, kto zechce udzielić nam informacji, i godzinami chodzić po sklepach. Wystarczy mieć internet oraz konto e-mail - i już możemy zamawiać wszystko z dostawą do domu, po uprzednim przejrzeniu interesujących nas informacji o produkcie. Zadaniem tej książki jest przekonanie Cię, że internet potrafi zdecydowanie ułatwić życie. Znajdziesz tu podstawowe wiadomości na temat poruszania się po stronach internetowych i zakładania konta poczty elektronicznej. Dowiesz się, jak robić e-zakupy, na co zwracać uwagę i jak nie dać się oszukać. Nauczysz się korzystać z różnego typu ofert (w tym ze zniżką dla grup), brać udział w aukcjach internetowych i płacić tak, by mieć pewność, że Twoje pieniądze nie zginą po drodze. Poznasz także szczególne prawa e-klienta. Załóż konto i zaszalej! [Helion, 2012]
Podstawowe informacje na temat internetu ; Bez konta pocztowego ani rusz ; Podstawowe informacje na temat e-zakupów ; Pierwsze zakupy ; Zakupy w sieci sposobem na oszczędność pieniędzy ; Internetowe zakupy sposobem na oszczędność czasu ; Aukcje internetowe ; Jak bezpiecznie kupować i płacić w sieci ; Prawa e-klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okł.: Własny biznes bez ryzyka. Jak możesz zarabiać w Internecie? Gdzie są [dotakowe} pieniądze? Jak pogodzić pracę i e-pracę?
Zwolnić się z pracy i założyć własną firmę: łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Jezioro problemów, morze formalności, ocean niepewności. Na szczęście pod ręką masz koło ratunkowe - biznes w sieci! Bez poświęcania całego wolnego czasu i bez ryzyka. Na własny rachunek (bankowy). Jeśli dobrze to rozegrasz, nadejdzie moment, w którym dodatkowe dochody staną się głównymi! [Helion, 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [299]-309. Indeks.
R. 1. Spójrz na handel elektroniczny całościowo ; R. 2. Zdobądź informacje o konkurencji ; R. 3. Znajdź własną niszę na rynku e-commerce ; R. 4. Poznaj swoich klientów ; R. 5. Zobacz w e-konsumencie kobietę i mężczyznę ; R. 6. Zbadaj wizerunek swojego sklepu internetowego ; R. 7. Zapoznaj się ze specyfiką procesu zakupowego online ; R. 8. Dowiedz się, jak przebiega proces zakupowy w sklepie internetowym u kobiet i mężczyzn ; R. 9. Dostosuj swój sklep internetowy do preferencji klientów obu płci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103129 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach XIX-XLI.
Cz. I E-KONSUMENT : Zjawiska i procesy kształtujące rozwój społeczeństwa informacyjnego i gospodarki cyfrowej w Polsce (Dominik Rozkrut) ; Konsument w świecie wirtualnym (Kamil Pluskwa-Dąbrowski) ; Wybrane problemy konsumenta na wspólnym rynku˙cyfrowym (Agata Jaroszek) ; Wpływ nowych przepisów dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na postępowanie przed Prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej (Ewa Galewska) ; Cz. II E-ZDROWIE: Doświadczenia z realizacji regionalnych projektów e-zdrowie w Polsce - wyzwania, bariery, problemy, korzyści i rekomendacje (Grzegorz Fiuk) ; Świadczenie usług medycznych z wykorzystaniem telemedycyny - stan obecny i perspektywy (Stefan Mazurkiewicz, Aleksandra Klich) ; Telemedycyna w świetle rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych (Marek Świerczyński) ; MHealth a wybrane prawa pacjenta o charakterze informacyjnym (Kinga Flaga-Gieruszyńska) ; Elektroniczna dokumentacja medyczna (EDM) w świetle rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 910/2014 z 23.7.2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE (tzw. eIDAS) (Kajetan Wojsyk) ; Przechowywanie elektronicznej dokumentacji medycznej - wybrane problemy (Dariusz Szostek, Damian Klimas) ; Udostępnianie elektronicznej dokumentacji medycznej -zagadnienia praktyczne (Aleksandra Klich, Katarzyna Smyk) ; Cz. III E-WYMIAR SPRAWIEDLIWOŚCI: Informatyzacja postępowania cywilnego w orzecznictwie sądów powszechnych i Sądu Najwyższego (Joanna Studzińska) ; Nowelizacja przepisów postępowania cywilnego dotycząca postępowań rozpoznawczych (Magdalena Górna-Zawadzka) ; Identyfikacja stron i uczestników postępowania - wybrane zagadnienia informatyzacji postępowania cywilnego (Jacek Gołaczyński) ; Dowód z dokumentu prywatnego w formie elektronicznej w sądowym postępowaniu cywilnym -˙wybrane˙zagadnienia (Andrzej Jarocha) ; Problem dowodów nielegalnych na przykładzie środków dowodowych pozyskanych z Internetu w sprawach rodzinnych (Marcin Białecki) ; Perspektywy pełnego zautomatyzowania elektronicznego postępowania upominawczego (Łukasz Goździaszek) ; Informatyzacja postępowania wieczystoksięgowego (Anna Kościółek) ; Informatyzacja postępowania o nadanie klauzuli wykonalności (Marcin Uliasz) ; Ochrona tajemnicy komornika sądowego w elektronicznym sądowym postępowaniu egzekucyjnym (Marcin Borek) ; Wszczęcie elektronicznej licytacji ruchomości (Włodzimierz Głodowski) ; Elektroniczna licytacja ruchomości czyli komorniczy portal aukcyjny (Kinga Szmyd) ; Wykorzystanie narzędzi elektronicznych w postępowaniu upadłościowym i restrukturyzacyjnym (Izabella Gil) ; Cz. IV E-USŁUGI PUBLICZNE: Zagrożenia prywatności i bezpieczeństwa w Internecie w kontekście kompetencji cyfrowych (Monika Rozkrut) ; Elektroniczne usługi publiczne w wymiarze europejskim - na wybranych przykładach (Lucyna Łuczak-Noworolnik) ; E-usługi w praktyce radcy prawnego (Piotr Gil) ; Obowiązek korzystania przez zamawiających z systemu e-Certis - aspekty prawne i praktyczne (Martyna Wójcik) ; Cz. V IT i e-COMMERCE: Prawo z rejestracji domeny i piractwo domenowe w˙orzecznictwie sądowym (Gabriela Bar, Wojciech Lamik) ; Odpowiedzialność za hiperlinki: pierwsze refleksje (Przemysław Polański) ; Marketing elektroniczny. Istota, bariery i perspektywy rozwoju w˙Polsce (Wiesław M. Maziarz) ; Marketing bezpośredni prowadzony za pomocą środków komunikacji elektronicznej w świetle planowanej reformy prawa europejskiego (Zbigniew Okoń) ; Wzmacnianie zaufania użytkowników e-commerce jako czynnik rozwoju tej formy handlu (Maciej Czaplewski) ; Przetwarzanie danych publicznych kołem zamachowym dla spółek e-commerce? - wyzwania prawne (Rafał Malujda) ; Wpływ handlu elektronicznego na zasady podatkowe (Iwona Foryś, Mirosław Górski) ; Cyberprzestępstwa związane z treścią pornograficzną z udziałem małoletnich (Melanie Raczek).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105259 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 257-262 oraz przy rozdz.
Wykaz aktów prawnych s. 263-267.
Wykaz adresów internetowych s. 268-269.
I. INFORMATYZACJA, KOMPUTERYZACJA, INTERNET: 1. Urządzenia obliczeniowe w informatyce 2. Budowa komputera osobistego 3. Geneza i ewolucja sieci globalnej 4. Prawo w Internecie II. INTERNET JAKO OBSZAR DZIAŁALNOŚCI PAŃSTWA: 5. Ochrona danych osobowych w systemach informatycznych 6. Dostęp do informacji publicznej za pomocą elektronicznych środków przekazu 7. Elektroniczne rejestry sądowe 8. Prawne regulacje podpisu elektronicznego w Polsce 9. Głosowanie elektroniczne III. INTERNET JAKO OBSZAR DZIAŁALNOŚCI KOMERCYJNEJ: 10. Zawieranie umów przez internet 11. Świadczenie usług drogą elektroniczną 12. Obrót dobrami informacyjnymi i ochrona danych w elektronicznym obrocie gospodarczym 13. Czynności elektroniczne w spółkach handlowych 14. Środki ochrony interesu przedsiębiorcy w obrocie elektronicznym IV. INTERNET JAKO OBSZAR DZIAŁALNOŚCI PRZESTĘPCZEJ: 15. Przestępczość internetowa 16. Prawnokarne aspekty pornografii internetowej 17. Ochrona małoletnich przed pornografią i pedofilią internetową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91517 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Zarządzanie wiedzą w organizacji 2. Charakterystyka organizacji wirtualnej : 2.1.Tendencje współczesnego rynku ; 2.2.Pojęcie organizacji wirtualnej ; 2.3.Założenia budowy organizacji wirtualnych ; 2.4.Cechy tych organizacji 3. Kreowanie organizacji wirtualnej : 3.1.Struktury organizacji wirtualnej;3.2.Wirtualizacja rynku ekonomicznego ; 3.3.Zasady i procedury projektowania strategii organizacji wirtualnej 4. Organizacja przedsiębiorstwa wirtualnego : 4.1.Pojęcie organizacji przedsiębiorstwa wirtualnego ; 4.2.Zarządzanie wirtualne ; 4.3.Systemy informatyczne zarządzania ; 4.4.Bariery w działalności marketingowej w sieci Internet ; 4.5.Przegląd technik wykorzystywanych w Internecie ; 4.6.Przegląd współczesnych modeli e-biznesu 5. Elektroniczny obrót handlowy w Polsce i świecie : 5.1.Infrastruktura e-biznesu ; 5.2.Handel w Internecie 5.3.Aspekty prawne handlu elektronicznego ; 5.4.Prawne ograniczenie handlu elektronicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Magazyn / Rob Hart ; przełożył Jacek Żuławnik. - Warszawa : Wydawnictwo WAB, 2020. - 494, [2] strony ; 23 cm.
Tytuł oryginału: "The warehouse" 2019.
Żeby zniszczyć system, musisz być jego częścią… Paxton nigdy nie sądził, że będzie pracował dla Chmury, gigantycznej firmy, która włada praktycznie całym rynkiem amerykańskim oraz że przeprowadzi się do jednego z jej rozległych centrów. Szczególnie, że życie w środowisku Chmury - z salami rozrywkowymi, otwartymi przestrzeniami biurowymi i w ogromnych magazynach – jest lepsze, niż to, co pozostało na zewnątrz. To znacznie więcej, niż zapewnia ktokolwiek inny. Zinnii udało się przeniknąć w szeregi Chmury, gdzie pracuje pod przykrywką. Wiele ryzykuje, by wykraść najcenniejsze tajemnice firmy. Paxton ze swoim zwykłym życiem, małymi nadziejami i obawami może okazać się idealnym pionkiem w tej grze, jeśli tylko Zinnia będzie w stanie poświęcić go dla dobra sprawy. Gdy prawda o pobudkach firmy wychodzi na jaw, kobieta musi postawić wszystko na jedną kartę. To ryzykowne zagranie, które może kosztować życie. Wspólnymi siłami Zinnia i Paxton dowiedzą się, do czego Chmura może się posunąć; by uczynić świat lepszym. Przerażająco prawdziwa powieść o tym, co się dzieje, kiedy Wielki Biznes stosuje metody godne Wielkiego Brata. Oraz o tym, kto zapłaci za to najwyższą cenę. [lubimyczytac.pl, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-lit.amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Program distance seller.
"Nie da się sprzedawać zdalnie". Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. "A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe". Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią "Distance Seller" - kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta "na odległość" zawarli w książce "Techniki sprzedaży zdalnej". [MT Biznes, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Drugi autor ze strony redakcyjnej.
Na okł. i s. tyt.: Czas rozwinąć własny biznes! Analiza rynku i własnych możliwości - branża, asortyment, konkurencja. Zakładanie sklepu - oprogramowanie, witryna, oferta. Promocja sklepu i jego klienci - wyszukiwarki, programy partnerskie, kampanie reklamowe.
Indeks.
Cz. I: ANALIZUJEMY: 1. Dlaczego kupujemy w sieci?, 2. W jaką branżę zainwestować?, 3. Sklep internetowy a asortyment, 4. Jak nazwać sklep?, 5. Analiza konkurencji: jak mocni są nasi konkurenci?; Cz. II. TWORZYMY: 6. Dobieramy oprogramowanie sklepowe, 7. Użyteczność, 8. Jak powstaje sklep internetowy?, 9. Grafika w sklepie internetowym, 10. Wersja mobilna, 11. Copywriting, 12. Podłączamy Google Analytics; Cz. III. PROMOCJA: 13. SEO, 14. SEM, 15. Porównywarki, 16. Programy partnerskie, 17. Dodatkowe sposoby promocji, 18. Promocja sprzedaży, 19. Gdy osiągniesz szczyt, 20. O dywersyfikacji promocji, 21. Planujemy kampanię reklamową; Cz. IV. DZIAŁANIA NA KLIENTACH: 22. Społeczność wokół sklepu internetowego, 23. Newslettery i mailingi, 24. Programy motywacyjne, 25. Segmentacja klientów w sklepie internetowym, 26. E-mail marketing w sklepie internetowym; Cz. V. LOGISTYKA: 27. Poczta Polska, 28. Firmy kurierskie, 29. Gospodarka magazynowa, 30. Proces wysyłki, 31. Przesyłki pobraniowe - bolączka e-sprzedawców, 32. Obsługa po sprzedaży, 33. Poszerzamy kanały dystrybucji - call center, 34. Zmiana nazwy - czy i kiedy zmienić?, 35. Szukamy inwestora i sprzedajemy sklep.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej