Smaga Marta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2471)
Kozioł Paweł
(2009)
Bekker Alfred
(1808)
Vandenberg Patricia
(1330)
Kotwica Wojciech
(810)
Smaga Marta
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(778)
Doyle Arthur Conan
(666)
Kowalska Dorota
(666)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(666)
Wallace Edgar
(632)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(592)
Zarawska Patrycja (1970- )
(531)
Shakespeare William
(517)
Cartland Barbara
(509)
Kochanowski Jan
(484)
Buchner Friederike von
(473)
Shakespeare William (1564-1616)
(472)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(463)
Dickens Charles
(458)
Popławska Anna (filolog)
(447)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(441)
Christie Agatha (1890-1976)
(440)
Hackett Pete
(439)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(438)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(399)
Roberts Nora (1950- )
(399)
Prus Bolesław (1847-1912)
(398)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(397)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(396)
Verne Jules
(395)
Fabianowska Małgorzata
(387)
Drewnowski Jacek (1974- )
(386)
Maybach Viola
(380)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(372)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(355)
May Karl
(351)
Poe Edgar Allan
(350)
Sternberg Andre
(346)
Steel Danielle (1947- )
(344)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Waidacher Toni
(325)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(313)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(312)
Rzehak Wojciech (1967- )
(311)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Ludwikowska Jolanta
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(306)
London Jack
(304)
Tuwim Julian (1894-1953)
(304)
Донцова Дарья
(300)
Boy-Żeleński Tadeusz
(284)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Ewers H.G
(278)
Leśmian Bolesław
(278)
Dönges Günter
(276)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(260)
Калинина Дарья
(259)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Conrad Joseph
(254)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(251)
Kraszewski Józef Ignacy
(248)
May Karol
(245)
Kühnemann Andreas
(244)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(241)
King Stephen (1947- )
(241)
Zimnicka Iwona (1963- )
(241)
Austen Jane
(240)
Francis H.G
(240)
Krasicki Ignacy
(240)
Chávez José Pérez
(238)
Goethe Johann Wolfgang von
(237)
Montgomery Lucy Maud
(236)
Wells H. G
(236)
Goscinny René (1926-1977)
(234)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(233)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Ławnicki Lucjan
(229)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(225)
Stevenson Robert Louis
(225)
Ellmer Arndt
(222)
Howard Robert E
(222)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(217)
Balzac Honoré de
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Szal Marek
(215)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(213)
Voltz William
(211)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Handel elektroniczny
(1)
Internet
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Reklama internetowa
(1)
Gatunek
Poradniki
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt.: Oficyna a Wolters Kluwer business.
Indeks.
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania: Co zrobić, by szybko zbudować wizerunek firmy w internecie? Jak sprzedawać w sieci i skutecznie się w niej reklamować? W jaki sposób wypromować markę w wyszukiwarce Google? Kiedy warto, a kiedy nie, promować się na Facebooku? Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracać szczególną uwagę przy planowaniu kampanii reklamowych? Książka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktów i osób w najszybciej rozwijającym się dziś medium. Autorzy opisują w nim szczegółowo wszystkie istotne narzędzia on-line i radzą, jak je wykorzystać w praktyce. Czytelnik dowie się, jak stworzyć dobrą stronę WWW lub sklep internetowy, jakie metody są najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzają się w działaniach PR. Znajdzie tu także rady, jak wybrać agencję bądź freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uważać przy współpracy ze zleceniobiorcą. Dowie się też, jak badać skuteczność prowadzonych działań. [Wolters Kluwer Polska, 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98285 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest internet i jak z niego korzystać ; 2. Jak korzystać z poczty elektronicznej ; 3. Jak prowadzić rozmowy przez komunikatory internetowe ; 4. Jak w internecie przygotować dokument tekstowy ; 5. Jak robić zakupy przez internet ; 6. Jakie serwisy internetowe mogą być przydatne seniorowi ; 7. Jak korzystać z Facebooka ; 8. Jak korzystać z forum internetowego ; 9. Jak założyć bloga ; 10. Gdzie oglądać legalnie filmy wideo w internecie ; 11. Jak przez internet korzystać z konta bankowego ; 12. Jak bezpiecznie korzystać z internetu ; 13. Jak rozumieć terminy związane z internetem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103128 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej