Wojcik Krystyna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1645)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Wojcik Krystyna
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Public relations
(4)
Nauki ekonomiczne
(2)
Prace dyplomowe
(2)
Komunikacja społeczna
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Socjotechnika
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks
Bibliogr.
1. Cele pracy magisterskiej i etapy ich osiągania 2. Wybór tematu, ustalanie celu i opracowywanie planu pracy magisterskiej 3. Prowadzenie badań, opracowywanie materiałów i wyników badań oraz ich pisemna prezentacja 4. Zadania końcowego etapu tworzenia pracy magisterskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37.091.27+378.2 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84546 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77326/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2009. - 957, [3] s. : rys. ; 24 cm.
Na okł. także: Podręcznik dla teoretyków, poradnik dla praktyków.
Bibliogr. s. 929-940. Indeks.
I. Istota, Funkcje, Organizowanie dziełalności PR: Istota public relations ; Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś ; Organizowanie działalności public relations - rozwiązania, kadry. II. Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: Analiza stanu wyjściowego ; Programowanie, planowanie. III. Realizacja programów public relations: Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations ; Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystanie prostych rezerw tworzenia wizerunku ; Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia ; Public relations organizacji różnego typu ; Kontrola powykonawcza w procesie public relations. IV. Public relations wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93901 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations od A do Z. T. 1 / Krystyna Wojcik. - Wydanie 2. rozszerzone i zmienione. - Warszawa : Agencja Wydawnicza "Placet", 2001. - 367, [7] stron : ilustracje ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
Na okładce także tytuł tomu: Analiza sytuacji wyjściowej, planowanie działalności.
Bibliografia na stronach 355-362. Indeks.
CZĘŚĆ I. ISTOTA, FUNKCJE, ORGANIZOWANIE PUBLIC RELATIONS: ROZDZIAŁ 1. ISTOTA PUBLIC RELATIONS: 1. Definicje i cele public relations, 2. Komunikowanie jako podstawowa metoda w public relations, 3. Zasady etyczne w public relations cechą wyróżniającą PR wśród systemów komunkowania społecznego, 4. Miejsce PR w systemie komunikacyjnym organizacji oraz wśród czynników wizerunku, 5. Public relations a pojęcia pokrewne lub za takie uważane ; ROZDZIAŁ 2. MOTYWY PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI PUBLIC RELATIONS DAWNIEJ I DZIŚ: 1. Poszukiwanie korzeni public relations, 2. Motywy prowadzenia public relations przez dzisiejsze przedsiębiorstwa w najbardziej ogólnym ujęciu, 3. Potencjalne funkcje public relations na rzecz zarządu organizacji ; ROZDZIAŁ 3. ORGANIZOWANIE DZIAŁALNOŚCI PUBLIC RELATIONS - ROZWIĄZANIA, KADRY: 1. Przegląd rozwiązań organizacyjnych - kryteria wyboru, 2. Wymagania kwalifikacyjne wobec osób zatrudnionych w działalności PR, 3. Organizowanie działalności PR z pomocą służb własnych, 4. Wspólnotowe public relations - rozwiązanie pośrednie między własną a obcą służbą PR, 5. Organizowanie działalności PR przez agencje usług PR i doradców indywidualnych, 6. Doświadczenia w przygotowywaniu kadr do działalności public relations. CZĘŚĆ II. WSTĘPNE FAZY PROCESU PUBLIC RELATIONS: ROZDZIAŁ 4. ANALIZA STANU WYJŚCIOWEGO: 1. Fazy procesu PR, 2. Znaczenie oceny stanu wyjściowego, 3. Sposób diagnozowania stanu wyjściowego organizacji ; ROZDZIAŁ 5. PLANOWANIE: 1. Wprowadzenie, przedmiot planowania, 2. Konkretyzacja celów i zadań, 3. Określanie grup celowych, 4. Dobór technik realizacji celów, 5. Ustalanie budżetu, 6. Planowanie harmonogramu akcji, 7. Określenie zadań i odpowiedzialności pracowników, 8. Planowanie PR w razie kryzysu organizacyjnego, 9. Bieżący problem organizacji jako punkt wyjścia do budowy programu PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. F.7-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations od A do Z. T. 2 / Krystyna Wojcik. - Wydanie 2. rozszerzone i zmienione. - Warszawa : Agencja Wydawnicza "Placet", 2001. - Stron [4], 381-862 : rysunki ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
Na okładce także tytuł tomu: Wprowadzanie programów PR, kontrola procesów PR.
Bibliografia na stronach 850-855. Indeks.
CZĘŚĆ III. WPROWADZANIE PROGRAMÓW PUBLIC RELATIONS: ROZDZIAŁ 6. SKUTECZNE KOMUNIKOWANIE WARUNKIEM REALIZACJI PROGRAMÓW PUBLIC RELATIONS: 1. Podstawowe zadania fazy realizacji programów public relations, 2. Ogólne uwarunkowania działalności komunikacyjnej, 3. Kompetencje komunikacyjne organizacji prowadzącej PR jako warunek realizacji programów PR, 4. Współpraca z dziennikarzami i redakcjami jako technika PR, 5. Profilaktyczne (prewencyjne) i kryzysowe public relations ; ROZDZIAŁ 7. KSZTAŁTOWANIE WAŻNIEJSZYCH INSTRUMENTÓW PR ORAZ WYKORZYSTANIE PROSTYCH REZERW TWORZENIA WIZERUNKU: 1. Wygłaszanie przemówień w PR - wykorzystanie języka mówionego, 2. Konferencje pozaprasowe - przygotowywanie i prowadzenie, 3. Ogłoszenia dla celów PR, 4. Corporate design, 5. Plakat jako nośnik obrazu i medium w PR, 6. Folder firmowy, 7. Obraz filmowy w PR, 8. Planowanie i organizowanie "drzwi otwartych", 9. Podstawowe zasady przyjmowania ważnych gości, 10. Sprawozdania z działalności, 11. Opracowywanie broszur dla celów PR, 12. Udział w targach jako instrument PR, 13. Przygotowywanie obchodów jubileuszowych, 14. Imprezy firmowe, 15. Listy indywidualne, 16. Punkty konsultacyjne lub doradztwa, 17. Upowszechnienie numeru telefonu, 18. Poprawne telefonowanie jako czynnik wizerunku, 19. Sponsorowanie ; ROZDZIAŁ 8. ODDZIAŁYWANIE NA WAŻNIEJSZE CZĘŚCI OTOCZENIA: 1. Oddziaływanie na pracowników, 2. Oddziaływanie na konsumentów i klientów w PR, 3. Oddziaływanie na akcjonariuszy, 4. Oddziaływanie na lokalną społeczność, 5. Oddziaływanie na związki zawodowe, 6. Oddziaływanie na agendy rządowe i państwowe w ramach public relations, 7. Oddziaływanie na konkurentów ; ROZDZIAŁ 9. PUBLIC RELATIONS ORGANIZACJI RÓŻNYCH TYPÓW: 1. PR w bankach, 2. PR podmiotów rynku zaopatrzeniowego, 3. PR w administracji publicznej, 4. PR w partiach politycznych, 5. PR uzdrowisk i miejscowości wypoczynkowych, 6. PR organizacji niedochodowych (charytatywnych), 7. Public relations uczelni ; ROZDZIAŁ 10. KONTROLA POWYKONAWCZA W PROCESIE PUBLIC RELATIONS: 1. Przedmiot i narzędzia kontroli, 2. Monitorowanie środków przekazu, 3. Badanie wizerunku jako wyniku działania PR, 4. Zastosowanie badań ankietowych w ocenie wyników, 5. Metoda "DAGMAR" a pomiar efektów public relations ; ANEKS: Przykłady z praktyki public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. F.7-65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej