Wiażewicz Joanna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1644)
Vandenberg Patricia
(1163)
Kotwica Wojciech
(793)
Wiażewicz Joanna
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(647)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Verne Jules
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Донцова Дарья
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Kipling Rudyard
(211)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Przedsiębiorstwo
(2)
Adamczyk, Jan (1933-2021)
(1)
Agroturystyka
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka nieformalna
(1)
Kobieta
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Marketing
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Euroregion Nysa
(1)
Litwa
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Księga pamiątkowa
(1)
Podręcznik
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
M.in. dot. zmian funkcjonalno-przestrzennych Rzeszowa (s. 277-284).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang., ros.
Streszcz. ang., pol. przy pracach. Spis treści także ang.
Polskie społeczeństwo i gospodarka w świetle wyzwań wynikających z kryzysu ekonomicznego ; Rola opakowań w procesach logistycznych ; Institutional milieu of entrepreneurs in the social-economic crisis ; Nowe instrumenty finansowe w kontekście wybuchu kryzysu globalnego ; Relacje Unii Europejskiej z Rosją ; Nowe wzorce migracji polskich pracowników do Niemiec na przełomie XX i XXI wieku ; Regulacje prawne świadectw charakterystyki energetycznej jako narzędzie służące poprawie środowiska naturalnego w Polsce ; Wzrost wydajności pracy a kształtowanie się przewagi konkurencyjnej Polski w światowym handlu produktami przemysłu przetwórczego w latach 1995-2010 ; Przyczyny szarej strefy ; Rozwój polskiej gospodarki opartej na technikach informacyjnych ; Agroturystyka na rynku europejskim - wybrane aspekty ; Euroregiony formą integracji i pobudzania rozwoju lokalnego - przykład Euroregionu Nysa ; Manipulâciâ kak forma političeskoj kommunikacii ; Społeczeństwo cyfrowe - szanse i zagrożenia ; Kierunki zmian polityki wspierania sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce ; Czynniki decydujące o intensywności handlu wewnątrzgałęziowego ; Rozwój gospodarczy a wartości wspólnotowe ; Działalność inwestycyjna w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce w latach 2009-1011 ; Liniowość czy progresja w konstrukcji stawki podatku dochodowego od osób fizycznych w kontekście problematyki gospodarki nieformalnej w Polsce ; Przeciwdziałanie skutkom katastrof naturalnych w regionie Karaibów na przykładzie Karaibskiego Zakładu Ubezpieczeń od ryzyka katastroficznego ; Institucional'noe vzaimodejstvie Ukrainy c meždunarodnymi finansovymi institutami ; Funkcjonowanie urzędów miasta, gminy i powiatu w Polsce - wady i zalety ; Posiadanie dzieci a udział kobiet w rynku pracy - analiza trendów rynku pracy w XXI wieku ; Ekonomia społeczna w dobie globalizacji ; Globalizacja i makdonaldyzacja ; Rozwój usług jako czynnik restrukturyzacji funkcjonalno-przestrzennej Rzeszowa na początku XXI w. ; Międzynarodowa konkurencyjność polskiej gospodarki ; Wpływ sieci gospodarczych na rozwój regionalny ; Organizacyjne i technologiczne problemy w transporcie tuczników ; Wsparcie klastrów gospodarczych na poziomie krajowym i regionalnym ; Gospodarowanie zasobem mieszkaniowym Gminy Kielce ; Polityczne i społeczne konsekwencje emigracji na Litwie w latach 1990-2010 ; Próba oceny konkurencyjności polskiej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98586 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
ROZDZIAŁY I ARTYKUŁY TEJ KSIĄŻKI SKATALOGOWANO POD WŁASNYMI TYTUŁAMI. DOSTĘPNE POD TYTUŁEM PRACY ZBIOROWEJ.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
1. Agnieszka Izabela Baruk - Wpływ ceny na wizerunek produktu spożywczego ; 2. Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka - Korzystanie z nieformalnych źródeł informacji w internecie przy podejmowaniu decyzji nabywczych przez młodych konsumentów ; 3. Edward Chrzan - Czynnik czasu w marketingu mix - ujęcie koncepcyjne a wyzwania praktyki ; 4. Marcin Gębarowski - Autonomiczny półpasywny identyfikator RFID jako nowy produkt na rynku (kontekst działań promocyjnych) ; 5. Ewa Glińska - Cechy wyróżniające produkt miasta w opinii menedżerów ds. promocji w urzędach miejskich ; 6. Edyta Gołąb-Andrzejak - Budowanie relacji a wartość dla klienta na przykładzie usług hotelarskich Grupy Hotelowej Orbis ; 7. Oleksandr Gugnin - Marketing polityczny czy technologie polityczne? ; 8. Hanna Hall - Marketing interesariuszy jako efekt ewolucji marketingu i perspektywa dla zarządzania współczesnymi uczelniami ; 9. Małgorzata Karpińska-Krakowiak - Gry rzeczywistości alternatywnej (ARG) w promocji marek - praktyka, wyzwania i efektywność ; 10. Karol Kowalewski - Postawy klientów wobec wybranych działań marketingowych ; 11. Wioletta Krawiec - Badania neuromarketingowe - sposób na odkrycie nieuświadomionych zachowań i reakcji klienta ; 12. Hanna Krystyańczuk - Nowoczesne metody badań marketingowych z wykorzystaniem Big Data na przykładzie analizy sentymentu dla wiodących marek fotograficznych ; 13. Robert Nowacki - Symbolika świąt religijnych i świeckich w przekazach reklamowych ; 14. Aleksander Pabian - Wykorzystanie morfologii problemu do uszczegóławiania dylematów z zakresu sprzedaży osobistej ; 15. Kamila Peszko - Narzędzia monitorowania działań marketingowych firm w internecie ; 16. Agnieszka Szymankowska - Przesłanki i korzyści stosowania marketingu relacji w przedsiębiorstwie ; 17. Beata Tarczydło - Wybrane formy inbound marketingu w komunikacji marki z interesariuszami. Studium przypadku ; 18. Lucyna Witek, Michał Chorodek - Perswazja i manipulacja w reklamie telewizyjnej a postawy odbiorców ; 19. Agnieszka Zielińska - Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku organizacji pozarządowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Dot. m.in. związków Jana Adamczyka z Rzeszowem oraz woj. podkarpackiego i Rzeszowa.
Bibliogr. prac J. Adamczyka s. [19]-30 i bibliogr. przy pracach.
Streszcz. w jęz. ang. przy pracach.
Cz. I Osiągnięcia naukowe profesora Jana Adamczyka ; Cz. II Wspomnienia i życzenia ; Cz. III Rozdziały monografii: Wykorzystanie zewnętrznych form finansowania jako element zarządzania przedsiębiorstwem ; Marka jako powód mniejszej siły konkurencyjnej polskich produktów na rynku światowym ; Zarządzanie udziałem w targach w kontekście działań marketingowych realizowanych na rynku B3B ; Rynek polityczny i jego zarządzanie marketingowe ; Polskie uczelnie wobec wyzwań otoczenia - aktywne problemy, diagnoza sytuacji, ewolucja modelu ; Zastosowanie syntetycznych mierników rozwoju do analizy zmian w zakresie starzenia, aktywności zawodowej i zagrożenia ubóstwem społeczeństw krajów Unii Europejskiej w latach 2003-2011 ; Japoński fenomen zarządzania rolnictwem ; Marketing miejsc na przykładach ; Współczesne uwarunkowania zmian w relacjach firm z konsumentami ; Informacja jako element przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa ; Internacjonalizacja uczelni wyższych - organizacji opartych na wiedzy ; Zarządzanie podatkami w sektorze MMSP - wybrane aspekty ; Efektywność doskonalenia zawodowego na przykładzie firmy DOBOS ; Kierunki rozwoju zarządzania kapitałem ludzkim ; Współczesne problemy i wyzwania zarządzania gminą jako podstawową jednostką samorządu terytorialnego ; Wykorzystanie instrumentów komunikacji marketingowej przez gminy województwa podkarpackiego ; Koncepcja "Corporate Social Responsibility i jej wpływ na działanie marketingowe przedsiębiorstw ; Innowacje w strategii rozwoju Unii Europejskiej ; Organizacja wydarzeń promocyjnych ze szczególnym uwzględnieniem rynku rzeszowskiego ; Współpraca finansowa jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi ; Otoczenie międzynarodowe jako determinanta zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101676 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej