Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(239)
Forma i typ
Książki
(232)
Publikacje naukowe
(13)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje fachowe
(10)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Audiobooki
(4)
Czasopisma
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Proza
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(274)
wypożyczone
(23)
nieokreślona
(7)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(100)
Wypożyczalnia Główna - czytelnia (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(147)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(3)
Filia 2 (Fredry 5)
(4)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(5)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(14)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(8)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(6)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(3)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Magazyn Rezerw
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(14)
Garbarski Lechosław
(8)
Mruk Henryk
(8)
Sznajder Andrzej
(6)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(5)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(5)
Belka Marek (1952- )
(4)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(4)
Cap Piotr (1970- )
(3)
Davies Peter
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Hall Hanna
(3)
Kardaszewski Jacek (1958-)
(3)
Kramer Teodor (1926- )
(3)
Mulak Maciej S
(3)
Nickels William G
(3)
Niestrój Roman
(3)
Opaliński Ireneusz (1948- )
(3)
Pardey David
(3)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(3)
Thomas Michael J. (1933- )
(3)
Anderson Chris (1961- )
(2)
Baran Radosław
(2)
Bartołd Robert
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(2)
Canwell Diane (1950- )
(2)
Cyr Donald G
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gasper Dorota
(2)
Gray Douglas A
(2)
Gugnin Aleksander
(2)
Górska Grażyna (tłumacz)
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Głowacki Roman (1929- )
(2)
Hales Colin F
(2)
Hiam Alexander
(2)
Hingston Peter
(2)
Hutt Michael D
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kozielski Robert
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Lipa Michał
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Makarski Sylwester (1942- )
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Malinowska-Parzydło Joanna
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(2)
Niemczuk-Kobosko Magdalena
(2)
Noga-Bogomilski Artur
(2)
Penc Józef
(2)
Pindakiewicz Jan
(2)
Popławska Wanda
(2)
Przybyłowski Krzysztof
(2)
Rusiński Michał
(2)
Speh Thomas W
(2)
Sutherland Jonathan (1958- )
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Walesiak Marek (1957- )
(2)
Werner Ulrich
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Witek Lucyna
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Zatwarnicka-Madura Beata
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Zimnicka Agnieszka
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(2)
Środa Jacek
(2)
Šmid Wacław
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Allen Marilyn
(1)
Ambler Tim
(1)
Armstrong Gary
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Badora Aleksandra (1964- )
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Ballardini Bruno (1954- )
(1)
Banachowicz Ewa red
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bobińska Anna
(1)
Bobińska Anna (marketing)
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bokszański Zbigniew (1940- )
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borowski Jerzy (organizacja i zarządzanie)
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(52)
2000 - 2009
(71)
1990 - 1999
(91)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(41)
Kraj wydania
Polska
(231)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(227)
angielski
(4)
włoski
(1)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Szkoły wyższe
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Menedżerowie
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Lekarze
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Kobieta
(5262)
Literatura polska
(4589)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3696)
Marketing
(-)
Rodzina
(3683)
II wojna światowa (1939-1945)
(3074)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2565)
Relacje międzyludzkie
(2457)
Zwierzęta
(2401)
Powieść polska
(2389)
Tajemnica
(2130)
Powieść amerykańska
(1980)
Wojsko
(1923)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1880)
Magia
(1878)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1666)
Dziewczęta
(1565)
Żydzi
(1542)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1448)
Nastolatki
(1344)
Śledztwo i dochodzenie
(1313)
Uczniowie
(1303)
Kultura
(1301)
Życie codzienne
(1251)
Literatura
(1198)
Polacy za granicą
(1173)
Małżeństwo
(1172)
Polityka
(1168)
Dzieci
(1122)
Powieść angielska
(1120)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1054)
Psy
(1047)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(996)
Wsie
(994)
Ludzie a zwierzęta
(987)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(968)
Trudne sytuacje życiowe
(952)
Nauka
(948)
Literatura dziecięca polska
(940)
Historia
(901)
Duchowieństwo katolickie
(891)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(877)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(858)
Zabójstwo
(858)
Arystokracja
(856)
Chłopcy
(845)
Opowiadanie polskie
(839)
Turystyka
(825)
Koty
(818)
Politycy
(816)
Kościół katolicki
(813)
Policjanci
(796)
Sekrety rodzinne
(796)
Dziecko
(789)
Dziennikarze
(783)
Podróże
(734)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Postawy
(716)
Wychowanie w rodzinie
(715)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(706)
Wybory życiowe
(698)
Uprowadzenie
(689)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(669)
Prawo
(668)
Przestępczość zorganizowana
(663)
Wojna
(659)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(651)
Muzyka
(647)
Etyka
(642)
Miasta
(642)
Religia
(642)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(633)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(618)
Walka dobra ze złem
(616)
Chrześcijaństwo
(603)
Mężczyzna
(603)
Sztuka polska
(603)
Powieść obyczajowa polska
(598)
Szkolnictwo
(584)
Ruch oporu
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Temat: dzieło
Bo to jest wieszcza najjaśniejsza chwała
(1)
Kamień na kamieniu
(1)
Królowa Niebios
(1)
Książę
(1)
Ptaki
(1)
Sonety krymskie
(1)
Wszystko dla pań
(1)
Zmierzch
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
1901-2000
(7)
2001-0
(4)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Chiny
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Ostrzeszów (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Syberia (Rosja)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(29)
Poradnik
(23)
Podręcznik
(20)
Poradniki
(13)
Opracowanie
(8)
Podręcznik akademicki
(6)
Podręczniki
(5)
Monografia
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Encyklopedie
(3)
Reportaż
(3)
Księga pamiątkowa
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Słowniki angielsko-polskie
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Audycje radiowe
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Felieton
(1)
Literatura
(1)
Literatura polska
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół zawodowych
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poezja polska
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(30)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Historia
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Religia i duchowość
(1)
239 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-63770 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr. s. 185-[187].
1. Analiza uwarunkowań działań marketingowych na rynku Unii Europejskiej jako element planu marketingowego przedsiębiorstwa 2. Metody analizy pozycji przedsiębiorstwa i jego produktów na rynku Unii Europejskiej 3. Strategie marketingowe na rynku Unii Europejskiej 4. Marketing mix na rynku Unii Europejskiej : a) ksztłtowanie produktu i asortymentu b) kształtowanie cen c) tworzenie kanałów dystrybucji d) promocja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77079 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73769 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74910 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach [181]-187.
Dla pracowników naukowych i studentów gospodarki i administracji publicznej, zarządzania kulturowego, ochrony zabytków, dla menedżerów kultury, pracowników marketingu i obsługi klientów w obiektach dziedzictwa kulturowego, kadry kierowniczej organizacji turystyki kulturowej, pracowników instytucji muzealnych i ochrony zabytków, właścicieli obiektów.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)
Spis treści także w języku angielskim.
R. I. OBIEKTY DZIEDZICTWA KULTUROWEGO NA RYNKU - CECHY ORAZ WARUNKI FUNKCJONOWANIA: 1. Dziedzictwo kulturowe - systematyka wstępna ; 2. Obiekt dziedzictwa kulturowego jako podmiot rynku ; 3. Własność - węzłowa cecha rynkowa obiektów dziedzictwa kulturowego ; 4. Obiekt dziedzictwa kulturowego na branżowych rynkach dóbr i usług ; 5. Rynkowa orientacja obiektów dziedzictwa kulturowego ; 6. Potencjał kulturowy a potencjał rynkowy obiektu dziedzictwa kulturowego ; 7. Ogólne warunki i etapy urynkowienia działalności obiektów dziedzictwa kulturowego ; R. II. MARKETINGOWA KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA OBIEKTÓW DZIEDZICTWA KULTUROWEGO: 1. Wymiana wartości podstawą marketingowej koncepcji funkcjonowania obiektów dziedzictwa kulturowego ; 2. Strategia marketingowa obiektu dziedzictwa kulturowego - analiza sytuacyjna jako punkt wyjścia budowy strategii ; 3. Marketingowe cele obiektu dziedzictwa kulturowego ; 4. Rynek obiektu dziedzictwa kulturowego i jego segmentacja ; 5. Rynek docelowy (target market) obiektu zabytkowego ; 6. Pozycjonowanie obiektu zabytkowego - mapy percepcji ; 7. Marketingowe instrumenty oddziaływania obiektów zabytkowych na rynki docelowe ; R. III. MARKETINGOWA KONCEPCJA OFERTY OBIEKTU DZIEDZICTWA KULTUROWEGO - PRODUCT MIX ZABYTKU: 1. Produkt obiektu zabytkowego i jego cechy marketingowe ; 2. Struktura marketingowej wartości oferty rynkowej obiektu dziedzictwa kulturowego ; 3. Funkcjonalno-czynnikowa koncepcja oferty produktowej obiektu dziedzictwa kulturowego (model PIPĘ) ; R. IV. KANAŁY DYSTRYBUCJI OFERT PRODUKTOWYCH OBIEKTÓW DZIEDZICTWA KULTUROWEGO (PLACE MIX): 1. Kanał dystrybucji produktów obiektów zabytkowych - istota i rodzaje ; 2. Ogniwa kanałów dystrybucji obiektów zabytkowych - miejsce i cechy ; 3. Szczegółowa charakterystyka marketingowa kanałów dystrybucji produktów obiektów dziedzictwa kulturowego ; 4. Marketingowe strumienie w kanałach dystrybucji ofert ; R. V. MARKETINGOWA STRATEGIA CEN PRODUKTÓW OBIEKTÓW DZIEDZICTWA KULTUROWEGO - MIEJSCE W SYSTEMIE OPERACYJNYM (PRICE MIX): 1. Cena w ujęciu marketingowym ; 2. Uwarunkowania strategii cenowej obiektów dziedzictwa kulturowego - mechanizm cenowy ; 3. Rozbudowany model cenotwórstwa obiektu zabytkowego ; 4. Cena - pełny koszt nabycia usługi - oferty obiektu dziedzictwa kulturowego ; 5. Ceny a konkurencja - konkurencyjna orientacja cen ; 6. Koncepcja różnicowania cen produktów obiektów dziedzictwa kulturowego ; 7. Opłacalność i samofinansowanie się obiektów dziedzictwa kulturowego - analiza "break-even-point" ; R. VI. PROMOCJA - KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W STRATEGIACH RYNKOWYCH OBIEKTÓW DZIEDZICTWA KULTUROWEGO: 1. Integracyjna funkcja promocji w koncepcji marketing mix ; 2. Informacje w podejmowaniu decyzji marketingowych w obiektach dziedzictwa kulturowego ; 3. Zasoby a potrzeby informacyjne klientów obiektów zabytkowych ; 4. Strategia promocji obiektu dziedzictwa kulturowego - zakres i etapy kształtowania ; 5. Wpływ promocji na decyzje zakupu - akceptacji oferty obiektu dziedzictwa kulturowego ; 6. Idea promocyjna podstawą strategii promocji obiektu zabytkowego ; 7. Główne rodzaje promocji - zintegrowanej komunikacji marketingowej - warunki i efekty zastosowań w obiektach dziedzictwa kulturowego: Uwagi wstępne ; Reklama obiektów zabytkowych- cele, możliwości, strategie ; Promocja sprzedaży - promocja uzupełniająca w marketingowej komunikacji obiektów zabytkowych ; Public relations + publicity - propaganda gospodarcza w strategiach promocyjnych obiektów dziedzictwa kulturowego ; Sponsoring i promocja sponsorska - ważny obszar aktywności marketingowej obiektów dziedzictwa kulturowego ; R. VII. UWAGI KOŃCOWE - NOWE KIERUNKI I NARZĘDZIA ROZWOJU MARKETINGU OBIEKTÓW DZIEDZICTWA KULTUROWEGO.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110913 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-76132 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing - sposób myślenia, system działania / Tadeusz Sztucki. - [Wyd. 2 rozszerz.]. - Warszawa : Placet, 1994. - 223 s.
(Biblioteka Biznesmena ; 1)
Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.15-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu okł.: Nauka marketingu szybko, łatwo i dokładnie.
1. Gospodarka, rynek, przedsiębiorstwo ; 2. Koncepcja marketingu i marketingu-mix ; 3. Nabywca, jego rola i zachowania na rynku ; 4. Badania marketingowe nabywców produktów i usług ; 5. Produkt i usługa ; 6. Cena i warunki transakcji ; 6. Rynek docelowy i cykl życia produktu ; 7. Marketingowy proces tworzenia wartości ; 8. Dystrybucja produktów i usług ; 10. Promocja produktów i przedsiębiorstwa ; 11. Marketingowa organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwem ; 12. Zagrożenia i szanse przedsiębiorstwa ; 13. Planowanie strategiczne ; 14. Małe przedsiębiorstwo na rynku ; 15. Od małego przedsiębiorstwa do globalnego biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw / Stanisław Ślusarczyk. - Wyd. w nowej szacie graficznej. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2011. - 208 s. : wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 206-208.
I. Rozwój małych i średnich przedsiębiorstw immanentną cechą gospodarki rynkowej ; II. Znaczenie nowego podejścia do marketingowego zarządzania firmą ; III. Strategia marketingowa i jej znaczenie w firmie ; IV. Potencjał marketingowy badanych firm ; V. Charakterystyka aktywności marketingowej badanych firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97033 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing / Stanisław Ślusarczyk. - Wyd. 2. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 1998. - 184 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-79939 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik marketingu / red. Michael J. Thomas ; przekł. Jacek Kardaszewski. - Wyd. 1, dodr. 1. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1999. - 644, [2] s. : rys., wykr. ; 25 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85816 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr. przy rozdz.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78716 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Tytuł oryginału: "Brian Tracy success library : marketing" 2014.
Wprowadzenie ; 1. Prawdziwy cel biznesu ; 2. Skuteczny marketing w czterech odsłonach ; 3. Trzy niezbędne pytania w marketingu ; 4. Wywiad rynkowy ; 5. Marketing zorientowany na klienta ; 6. Dlaczego ludzie kupują ; 7. Analiza konkurencji ; 8. Osiąganie przewagi konkurencyjnej ; 9. Marketing mix ; 10. Strategie pozycjonowania marki ; 11. Cztery filary strategii marketingowej ; 12. Wybór pola bitwy ; 13. Zasady sztuki wojennej w strategii marketingowej ; 14. Marketingowe taktyki zniechęcania i dywersji ; 15. Kto pierwszy i liczniejszy, ten lepszy ; 16. Strategia białych przestrzeni, czyli uderz tam, gdzie ich nie ma ; 17. Zdominuj niszę rynkową ; 18. Kreatywne strategie rozwoju rynku ; 19. Wykorzystaj inne formy sprzedaży ; 20. Koncepcja wiązki zasobów ; 21. Czterydrogi do zmian w twoim biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki krok po kroku, czyli Jak z marek małych zrobić marki wielkie / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 225, [6] stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress)
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować. Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka. Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł. Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swojej marki. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania. Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji. Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z małych w wielkie. "Marketing to sztuka wyboru. Jeśli masz pokusę, by w reklamie powiedzieć wszystko o swoich produktach czy usłudze, to jest pierwszy podstawowy błąd, którego musisz unikać. Reklama jest dźwignią handlu, ale by była skuteczna, trzeba wiedzieć, jak ją stworzyć i o jakie elementy zadbać." [Helion, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110983 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej