Szromnik Andrzej (1948- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1661)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Szromnik Andrzej (1948- )
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(666)
Doyle Arthur Conan
(642)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(517)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(492)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Shakespeare William
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Dickens Charles
(440)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(399)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Verne Jules
(391)
Fabianowska Małgorzata
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(362)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(338)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
London Jack
(298)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Conrad Joseph
(234)
Austen Jane
(233)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ławnicki Lucjan
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Stevenson Robert Louis
(219)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Balzac Honoré de
(211)
Kipling Rudyard
(211)
Szal Marek
(211)
Voltz William
(211)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Dziedzictwo kulturowe
(1)
Marketing
(1)
Nieruchomości
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Zabytki kultury
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach [181]-187.
Dla pracowników naukowych i studentów gospodarki i administracji publicznej, zarządzania kulturowego, ochrony zabytków, dla menedżerów kultury, pracowników marketingu i obsługi klientów w obiektach dziedzictwa kulturowego, kadry kierowniczej organizacji turystyki kulturowej, pracowników instytucji muzealnych i ochrony zabytków, właścicieli obiektów.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)
Spis treści także w języku angielskim.
R. I. OBIEKTY DZIEDZICTWA KULTUROWEGO NA RYNKU - CECHY ORAZ WARUNKI FUNKCJONOWANIA: 1. Dziedzictwo kulturowe - systematyka wstępna ; 2. Obiekt dziedzictwa kulturowego jako podmiot rynku ; 3. Własność - węzłowa cecha rynkowa obiektów dziedzictwa kulturowego ; 4. Obiekt dziedzictwa kulturowego na branżowych rynkach dóbr i usług ; 5. Rynkowa orientacja obiektów dziedzictwa kulturowego ; 6. Potencjał kulturowy a potencjał rynkowy obiektu dziedzictwa kulturowego ; 7. Ogólne warunki i etapy urynkowienia działalności obiektów dziedzictwa kulturowego ; R. II. MARKETINGOWA KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA OBIEKTÓW DZIEDZICTWA KULTUROWEGO: 1. Wymiana wartości podstawą marketingowej koncepcji funkcjonowania obiektów dziedzictwa kulturowego ; 2. Strategia marketingowa obiektu dziedzictwa kulturowego - analiza sytuacyjna jako punkt wyjścia budowy strategii ; 3. Marketingowe cele obiektu dziedzictwa kulturowego ; 4. Rynek obiektu dziedzictwa kulturowego i jego segmentacja ; 5. Rynek docelowy (target market) obiektu zabytkowego ; 6. Pozycjonowanie obiektu zabytkowego - mapy percepcji ; 7. Marketingowe instrumenty oddziaływania obiektów zabytkowych na rynki docelowe ; R. III. MARKETINGOWA KONCEPCJA OFERTY OBIEKTU DZIEDZICTWA KULTUROWEGO - PRODUCT MIX ZABYTKU: 1. Produkt obiektu zabytkowego i jego cechy marketingowe ; 2. Struktura marketingowej wartości oferty rynkowej obiektu dziedzictwa kulturowego ; 3. Funkcjonalno-czynnikowa koncepcja oferty produktowej obiektu dziedzictwa kulturowego (model PIPĘ) ; R. IV. KANAŁY DYSTRYBUCJI OFERT PRODUKTOWYCH OBIEKTÓW DZIEDZICTWA KULTUROWEGO (PLACE MIX): 1. Kanał dystrybucji produktów obiektów zabytkowych - istota i rodzaje ; 2. Ogniwa kanałów dystrybucji obiektów zabytkowych - miejsce i cechy ; 3. Szczegółowa charakterystyka marketingowa kanałów dystrybucji produktów obiektów dziedzictwa kulturowego ; 4. Marketingowe strumienie w kanałach dystrybucji ofert ; R. V. MARKETINGOWA STRATEGIA CEN PRODUKTÓW OBIEKTÓW DZIEDZICTWA KULTUROWEGO - MIEJSCE W SYSTEMIE OPERACYJNYM (PRICE MIX): 1. Cena w ujęciu marketingowym ; 2. Uwarunkowania strategii cenowej obiektów dziedzictwa kulturowego - mechanizm cenowy ; 3. Rozbudowany model cenotwórstwa obiektu zabytkowego ; 4. Cena - pełny koszt nabycia usługi - oferty obiektu dziedzictwa kulturowego ; 5. Ceny a konkurencja - konkurencyjna orientacja cen ; 6. Koncepcja różnicowania cen produktów obiektów dziedzictwa kulturowego ; 7. Opłacalność i samofinansowanie się obiektów dziedzictwa kulturowego - analiza "break-even-point" ; R. VI. PROMOCJA - KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W STRATEGIACH RYNKOWYCH OBIEKTÓW DZIEDZICTWA KULTUROWEGO: 1. Integracyjna funkcja promocji w koncepcji marketing mix ; 2. Informacje w podejmowaniu decyzji marketingowych w obiektach dziedzictwa kulturowego ; 3. Zasoby a potrzeby informacyjne klientów obiektów zabytkowych ; 4. Strategia promocji obiektu dziedzictwa kulturowego - zakres i etapy kształtowania ; 5. Wpływ promocji na decyzje zakupu - akceptacji oferty obiektu dziedzictwa kulturowego ; 6. Idea promocyjna podstawą strategii promocji obiektu zabytkowego ; 7. Główne rodzaje promocji - zintegrowanej komunikacji marketingowej - warunki i efekty zastosowań w obiektach dziedzictwa kulturowego: Uwagi wstępne ; Reklama obiektów zabytkowych- cele, możliwości, strategie ; Promocja sprzedaży - promocja uzupełniająca w marketingowej komunikacji obiektów zabytkowych ; Public relations + publicity - propaganda gospodarcza w strategiach promocyjnych obiektów dziedzictwa kulturowego ; Sponsoring i promocja sponsorska - ważny obszar aktywności marketingowej obiektów dziedzictwa kulturowego ; R. VII. UWAGI KOŃCOWE - NOWE KIERUNKI I NARZĘDZIA ROZWOJU MARKETINGU OBIEKTÓW DZIEDZICTWA KULTUROWEGO.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110913 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej