Rynek (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Noga Adam
(1)
Szromnik Andrzej (1948- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Kobieta
(5242)
Literatura polska
(4584)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3683)
Rynek (ekonomia)
(-)
Rodzina
(3661)
II wojna światowa (1939-1945)
(3059)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2550)
Relacje międzyludzkie
(2442)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2385)
Tajemnica
(2110)
Powieść amerykańska
(2014)
Wojsko
(1928)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1866)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1663)
Dziewczęta
(1552)
Żydzi
(1537)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1341)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1293)
Życie codzienne
(1249)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1167)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1115)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1041)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(989)
Wsie
(988)
Ludzie a zwierzęta
(983)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(971)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(942)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(887)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(849)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(831)
Turystyka
(824)
Koty
(817)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(791)
Policjanci
(791)
Sekrety rodzinne
(787)
Dziennikarze
(781)
Podróże
(728)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(687)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Młodzież
(667)
Prawo
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(653)
Muzyka
(647)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Religia
(644)
Etyka
(640)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(626)
Topografia
(620)
Matki i córki
(614)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(583)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(579)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Teoria konkurencji : ekonomiczna teoria wszystkiego / Adam Noga. - Warszawa : Poltext, 2022. - 239 stron : wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [209]-229. Indeksy.
Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska naturalnego, technologicznego czy społecznego. Przedstawiona w książce teoria efektywnej konkurencji i efektywnych dominacji ma temu służyć i stanowić swoistą "ekonomiczną teorię wszystkiego". [Wydawnictwo Poltext, 2022]
I. Kluczowe problemy ekonomii wyjaśniane przez teorię konkurencji ; II. Bariery wejścia i wyjścia na rynku właściwym. Badania koncentracji na rynkach ; III. Projektowanie rynków i ich charakteru przez państwo ; IV. Istota konkurencji: interaktywne decyzje podmiotów gospodarczych ; V. Konkurencja efektywna. Współproduktywne decyzje gospodarstw domowych ; Aneks 1: Obliczenia dla tabeli IV.2. ; Aneks 2: Kontrakty jako narzędzia regulowania zachowań przedsiębiorców - propozycje Olivera Harta i Bengta Holmströma ; Aneks 3: Modelowanie regulacji rynkowej przez J. J. Laffonta i J. Tirole’a.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach [181]-187.
Dla pracowników naukowych i studentów gospodarki i administracji publicznej, zarządzania kulturowego, ochrony zabytków, dla menedżerów kultury, pracowników marketingu i obsługi klientów w obiektach dziedzictwa kulturowego, kadry kierowniczej organizacji turystyki kulturowej, pracowników instytucji muzealnych i ochrony zabytków, właścicieli obiektów.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)
Spis treści także w języku angielskim.
R. I. OBIEKTY DZIEDZICTWA KULTUROWEGO NA RYNKU - CECHY ORAZ WARUNKI FUNKCJONOWANIA: 1. Dziedzictwo kulturowe - systematyka wstępna ; 2. Obiekt dziedzictwa kulturowego jako podmiot rynku ; 3. Własność - węzłowa cecha rynkowa obiektów dziedzictwa kulturowego ; 4. Obiekt dziedzictwa kulturowego na branżowych rynkach dóbr i usług ; 5. Rynkowa orientacja obiektów dziedzictwa kulturowego ; 6. Potencjał kulturowy a potencjał rynkowy obiektu dziedzictwa kulturowego ; 7. Ogólne warunki i etapy urynkowienia działalności obiektów dziedzictwa kulturowego ; R. II. MARKETINGOWA KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA OBIEKTÓW DZIEDZICTWA KULTUROWEGO: 1. Wymiana wartości podstawą marketingowej koncepcji funkcjonowania obiektów dziedzictwa kulturowego ; 2. Strategia marketingowa obiektu dziedzictwa kulturowego - analiza sytuacyjna jako punkt wyjścia budowy strategii ; 3. Marketingowe cele obiektu dziedzictwa kulturowego ; 4. Rynek obiektu dziedzictwa kulturowego i jego segmentacja ; 5. Rynek docelowy (target market) obiektu zabytkowego ; 6. Pozycjonowanie obiektu zabytkowego - mapy percepcji ; 7. Marketingowe instrumenty oddziaływania obiektów zabytkowych na rynki docelowe ; R. III. MARKETINGOWA KONCEPCJA OFERTY OBIEKTU DZIEDZICTWA KULTUROWEGO - PRODUCT MIX ZABYTKU: 1. Produkt obiektu zabytkowego i jego cechy marketingowe ; 2. Struktura marketingowej wartości oferty rynkowej obiektu dziedzictwa kulturowego ; 3. Funkcjonalno-czynnikowa koncepcja oferty produktowej obiektu dziedzictwa kulturowego (model PIPĘ) ; R. IV. KANAŁY DYSTRYBUCJI OFERT PRODUKTOWYCH OBIEKTÓW DZIEDZICTWA KULTUROWEGO (PLACE MIX): 1. Kanał dystrybucji produktów obiektów zabytkowych - istota i rodzaje ; 2. Ogniwa kanałów dystrybucji obiektów zabytkowych - miejsce i cechy ; 3. Szczegółowa charakterystyka marketingowa kanałów dystrybucji produktów obiektów dziedzictwa kulturowego ; 4. Marketingowe strumienie w kanałach dystrybucji ofert ; R. V. MARKETINGOWA STRATEGIA CEN PRODUKTÓW OBIEKTÓW DZIEDZICTWA KULTUROWEGO - MIEJSCE W SYSTEMIE OPERACYJNYM (PRICE MIX): 1. Cena w ujęciu marketingowym ; 2. Uwarunkowania strategii cenowej obiektów dziedzictwa kulturowego - mechanizm cenowy ; 3. Rozbudowany model cenotwórstwa obiektu zabytkowego ; 4. Cena - pełny koszt nabycia usługi - oferty obiektu dziedzictwa kulturowego ; 5. Ceny a konkurencja - konkurencyjna orientacja cen ; 6. Koncepcja różnicowania cen produktów obiektów dziedzictwa kulturowego ; 7. Opłacalność i samofinansowanie się obiektów dziedzictwa kulturowego - analiza "break-even-point" ; R. VI. PROMOCJA - KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W STRATEGIACH RYNKOWYCH OBIEKTÓW DZIEDZICTWA KULTUROWEGO: 1. Integracyjna funkcja promocji w koncepcji marketing mix ; 2. Informacje w podejmowaniu decyzji marketingowych w obiektach dziedzictwa kulturowego ; 3. Zasoby a potrzeby informacyjne klientów obiektów zabytkowych ; 4. Strategia promocji obiektu dziedzictwa kulturowego - zakres i etapy kształtowania ; 5. Wpływ promocji na decyzje zakupu - akceptacji oferty obiektu dziedzictwa kulturowego ; 6. Idea promocyjna podstawą strategii promocji obiektu zabytkowego ; 7. Główne rodzaje promocji - zintegrowanej komunikacji marketingowej - warunki i efekty zastosowań w obiektach dziedzictwa kulturowego: Uwagi wstępne ; Reklama obiektów zabytkowych- cele, możliwości, strategie ; Promocja sprzedaży - promocja uzupełniająca w marketingowej komunikacji obiektów zabytkowych ; Public relations + publicity - propaganda gospodarcza w strategiach promocyjnych obiektów dziedzictwa kulturowego ; Sponsoring i promocja sponsorska - ważny obszar aktywności marketingowej obiektów dziedzictwa kulturowego ; R. VII. UWAGI KOŃCOWE - NOWE KIERUNKI I NARZĘDZIA ROZWOJU MARKETINGU OBIEKTÓW DZIEDZICTWA KULTUROWEGO.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110913 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej