Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(239)
Forma i typ
Książki
(232)
Publikacje naukowe
(13)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje fachowe
(10)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Audiobooki
(4)
Czasopisma
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Proza
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(271)
wypożyczone
(26)
nieokreślona
(7)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(100)
Wypożyczalnia Główna - czytelnia (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(147)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(3)
Filia 2 (Fredry 5)
(4)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(5)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(14)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(8)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(6)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(3)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Magazyn Rezerw
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(14)
Garbarski Lechosław
(8)
Mruk Henryk
(8)
Sznajder Andrzej
(6)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(5)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(5)
Belka Marek (1952- )
(4)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(4)
Cap Piotr (1970- )
(3)
Davies Peter
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Hall Hanna
(3)
Kardaszewski Jacek (1958-)
(3)
Kramer Teodor (1926- )
(3)
Mulak Maciej S
(3)
Nickels William G
(3)
Niestrój Roman
(3)
Opaliński Ireneusz (1948- )
(3)
Pardey David
(3)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(3)
Thomas Michael J. (1933- )
(3)
Anderson Chris (1961- )
(2)
Baran Radosław
(2)
Bartołd Robert
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(2)
Canwell Diane (1950- )
(2)
Cyr Donald G
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gasper Dorota
(2)
Gray Douglas A
(2)
Gugnin Aleksander
(2)
Górska Grażyna (tłumacz)
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Głowacki Roman (1929- )
(2)
Hales Colin F
(2)
Hiam Alexander
(2)
Hingston Peter
(2)
Hutt Michael D
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kozielski Robert
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Lipa Michał
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Makarski Sylwester (1942- )
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Malinowska-Parzydło Joanna
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(2)
Niemczuk-Kobosko Magdalena
(2)
Noga-Bogomilski Artur
(2)
Penc Józef
(2)
Pindakiewicz Jan
(2)
Popławska Wanda
(2)
Przybyłowski Krzysztof
(2)
Rusiński Michał
(2)
Speh Thomas W
(2)
Sutherland Jonathan (1958- )
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Walesiak Marek (1957- )
(2)
Werner Ulrich
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Witek Lucyna
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Zatwarnicka-Madura Beata
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Zimnicka Agnieszka
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(2)
Środa Jacek
(2)
Šmid Wacław
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Allen Marilyn
(1)
Ambler Tim
(1)
Armstrong Gary
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Badora Aleksandra (1964- )
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Ballardini Bruno (1954- )
(1)
Banachowicz Ewa red
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bobińska Anna
(1)
Bobińska Anna (marketing)
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bokszański Zbigniew (1940- )
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borowski Jerzy (organizacja i zarządzanie)
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(52)
2000 - 2009
(71)
1990 - 1999
(91)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(41)
Kraj wydania
Polska
(231)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(227)
angielski
(4)
włoski
(1)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Szkoły wyższe
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Menedżerowie
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Lekarze
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Kobieta
(5250)
Literatura polska
(4582)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3687)
Marketing
(-)
Rodzina
(3669)
II wojna światowa (1939-1945)
(3063)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2557)
Relacje międzyludzkie
(2450)
Powieść polska
(2399)
Zwierzęta
(2390)
Tajemnica
(2116)
Powieść amerykańska
(2014)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1869)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1665)
Dziewczęta
(1558)
Żydzi
(1538)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1343)
Śledztwo i dochodzenie
(1311)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1295)
Życie codzienne
(1248)
Literatura
(1198)
Małżeństwo
(1171)
Polacy za granicą
(1171)
Polityka
(1168)
Powieść angielska
(1136)
Dzieci
(1116)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1052)
Psy
(1044)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(991)
Wsie
(990)
Ludzie a zwierzęta
(985)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(971)
Nauka
(947)
Trudne sytuacje życiowe
(944)
Literatura dziecięca polska
(942)
Historia
(903)
Duchowieństwo katolickie
(889)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(855)
Zabójstwo
(852)
Opowiadanie polskie
(841)
Chłopcy
(838)
Turystyka
(824)
Koty
(818)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(810)
Policjanci
(793)
Dziecko
(790)
Sekrety rodzinne
(790)
Dziennikarze
(781)
Podróże
(730)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(717)
Postawy
(713)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(705)
Wybory życiowe
(696)
Uprowadzenie
(687)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(667)
Prawo
(667)
Przestępczość zorganizowana
(664)
Wojna
(658)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(650)
Muzyka
(647)
Religia
(643)
Etyka
(641)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(632)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(616)
Walka dobra ze złem
(612)
Mężczyzna
(603)
Chrześcijaństwo
(602)
Powieść obyczajowa polska
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(584)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(579)
Temat: dzieło
Bo to jest wieszcza najjaśniejsza chwała
(1)
Kamień na kamieniu
(1)
Królowa Niebios
(1)
Książę
(1)
Ptaki
(1)
Sonety krymskie
(1)
Wszystko dla pań
(1)
Zmierzch
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
1901-2000
(7)
2001-0
(4)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Chiny
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Ostrzeszów (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Syberia (Rosja)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(29)
Poradnik
(23)
Podręcznik
(20)
Poradniki
(13)
Opracowanie
(8)
Podręcznik akademicki
(6)
Podręczniki
(5)
Monografia
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Encyklopedie
(3)
Reportaż
(3)
Księga pamiątkowa
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Słowniki angielsko-polskie
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Audycje radiowe
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Felieton
(1)
Literatura
(1)
Literatura polska
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół zawodowych
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poezja polska
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(30)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Historia
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Religia i duchowość
(1)
239 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Indeks.
I. NARODZINY KONSUMENTÓW: 1. Kapitalizm triumfujący i etos infantylizmu 2. Od protestantyzmu do infantylizmu. II. ZMIERZCH OBYWATELI: 3. Infantylizacja konsumentów: pojawnienie się dzieci-dorosłych 4. Prywatyzowanie obywateli: jak się rodzi społeczna schizofrenia 5. Branding tożsamości: utrata znaczenia 6. Totalizacja społeczeństwa: koniec różnorodności. III. LOS OBYWATELI: 7. Opór wobec konsumpcjonizmu: czy kapitalizm potrafi się sam wyleczyć? 8. Jak leczyć obywatelską schizofrenię: przywrócenie poczucia obywatelskości w świecie wzajemnych zależności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91661 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Indeks.
Bez osobowości to unikatowy zbiór narzędzi, technik i wskazówek, które pomagają efektywnie przejść od teorii do działania, a także zestaw list kontrolnych, ankiet i innych cennych źródeł do wykorzystania w codziennej praktyce biznesowej. W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach - począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, czy ING - wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie. Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak: - rozpoznać mit, w który ślepo wierzy większość sprzedawców, i jak z nim skończyć, - odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji, - stworzyć "marketingową historię" firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów, - wykorzystać wpływ "przypadkowych rzeczników", - pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego. [Wolters Kluwer, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 416-[418].
Pojęcie i geneza marketingu ; I. Koncepcja socjalistycznego marketingu ; II. Centralne sterowanie niektórymi działaniami marketingowymi ; III. Wykorzystanie zasad marketingu w działalności ; IV. Specyfika marketingu w handlu zagranicznym ; V. Marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstw ; VI. Badania marketingowe w gospodarce socjalistycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100231 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Teorie komunikacji marketingowej 2. Instrumenty komunikacji marketingowej 3. Reklama w mediach drukowanych 4. Reklama telewizyjna, radiowa i kinowa 5. Reklama zewnętrzna 6. Public relations i wizerunek firmy 7. Marka, opakowanie, merchandising wizualny 8. Wystawy i targi 9. Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych 10. Promocja sprzedaży 11. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą 12. Przyszłość komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91483 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
1. ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE - PODSTAWOWE POJĘCIA: Istota zarządzania organizacjami ; Instytucjanalne formy organizacji ; Projektowanie organizacji i jej struktura. 2. PLANOWANIE JAKO PODEJMOWANIE DECYZJI: Podejmowanie decyzji w organizacjach ; Budowanie strategii organizacji. 3. SPOŁECZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA: Ewolucja podejścia do zarządzania organizacjami ; Zarządzanie potencjałem społecznym organizacji ; Zachowanie się uczestnika organizacji ; Kierowanie a przywództwo ; Tworzenie kultury organizacyjnej. 4. MARKETING: Miejsce marketingu w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa ; Strategia obsługi rynku ; Projektowanie oferty rynkowej. 5. ZARZĄDZANIE W KONTEKŚCIE ZMIAN: Zmiana jako wyzwanie dla współczesnego menedżera ; Procesy innowacyjne w organizacji ; Zarządzanie jakością ; Zarządzanie projektami. 6. ROLA INFORMATYKI W ZARZĄDZANIU: Zarządzanie jako proces informacyjno-decyzyjny ; Systemy biznesu elektronicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94639 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78721 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 365-[382].
Sapiens decyduje ; Sapiens czyta i słucha ; Sapiens i inni ; Sapiens czuje ; Sapiens czeka, poluje i myśli o przyszłości ; Sapiens dba o czystość i zdrowie ; Na dobry koniec i jeszcze lepszy początek.
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu. To książka dla ciekawskiego i ciekawskiej Sapiens, którzy lubią się inspirować. Którzy oczekują niespodzianek, wiedzy, rzetelnych badań i którzy sami chcą wyciągać wnioski. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-76344 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78202 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 319-[320].
1.Męskość i kobiecość w ujęciu naukowym: Sześć głównych różnic między płciami ; 2. Męskie dążenie do osiągnięć i kobiece dążenie do utopii: Różnice między płciami w sferze motywacji i technik osiągania swoich celów ; 3. Męski świat marketingu: Jak męski punkt widzenia dominuje w koncepcjach i praktycznych działaniach stosowanych w marketingu ; 4. Kod altruizmu: Jak i dlaczego kobiety reagują na altruistyczne motywacje firm ; 5. Kod estetyki: Dlaczego wygląd zewnętrzny jest ważny dla kobiet i jakie to ma znaczenie dla marketingu ; 6 . Kod ładu: dążenie kobiet do tworzenia harmonijnego, bezpiecznego środowiska i redukowania niepokoju ; 7. Kod więzi: Dlaczego kobiety bardziej niż mężczyźni odczuwają potrzebę budowania więzi i nawiązywania relacji ; 8. Cztery kody e praktyce: Zastosowanie w praktyce czterech kodów - przykłady konkretnych działań w wybranych dziedzinach? ; 9. Marka kobieca: Modele budowania marek uwzględniające kobiece motywacje ; 10. Jak kobiet kupują: Zrozumienie schematu kobiecych zakupów ; 11. Sieć mediów kobiecych: Bardziej skuteczne planowanie kanałów komunikacji marketingowej ; 12. Skuteczna kreacja reklamowa: Tworzenie lepszego systemu przekazywania informacji adresowanych do Kobiet ; 13. Nowa organizacja: Wpływ struktury i kultury firmy na "płeć organizacji" ; 14. Podsumowanie i wnioski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97448 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 1. pt.: Marketing dla inżynierów, naukowców i technologów.
Bibliogr. s. [459]-461. Indeks.
Część pierwsza. Wprowadzenie w kontekst marketingu: 1. Czym jest marketing i do czego służy? ; 2. System marketingowy ; 3. Współczesne kwestie i konteksty marketingowe ; Część druga. Narzędzia marketingowe: 4. Produkt ; 5. Cena ; 6. Strategia dystrybucji ; 7. Promocja ; 8. Mieszanka marketingowa dla usług: ludzie, świadectwo materialne i proces ; Część trzecia. Niezbędne umiejętności: 9. Zbieranie informacji i zarządzanie nimi ; 10. Marketing a finanse ; 11. Zarządzanie ludźmi ; 12. Zarządzanie projektami ; 13. Konsulting ; Część czwarta. Synteza: 14. Rozwój nowych produktów ; 15. Jakość rynkowa ; 16. Plan marketingowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99803 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73946 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing historyczny : czy umiemy mądrze korzystać z historii? / Wiktoria Czarnecka. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 167 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 161-163.
Współfinansowanie: Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie
Podziękowania ; Wstęp ; I. Co to jest marketing historyczny?: 1. Próba znalezienia definicji marketingu historycznego ; 2. Narzędzia marketingu historycznego: Brand purpose marki, czyli buduj markę na wartościach ; Storytelling ; Corporate social responsibility - społeczna odpowiedzialność biznesu ; Kody kulturowe i symbole ; Real-time marketing ; II. Polak-Patriota, czyli jak zepsuliśmy marketing historyczny w Polsce: 1. Rocznica zbrodni katyńskiej: [nie, dziękuję], czyli o tym, jak robimy marketing martyrologiczny ; 2. Pedagogika (miejsc) pamięci, czyli czy możemy nauczyć się czegoś od Niemców? ; 3. Żołnierze wyklęci [Zabijano ich po wojnie. Przepraszam, nic więcej nie wiem], czyli o kulcie bohaterów w Polsce ; 4. Powstania mamy we krwi! Czyli dlaczego zapomnimy o powstańcach warszawskich... ; 5. Marketing historyczny powstania warszawskiego - bazujemy na budowaniu relacji z autorytetem ; III. Marketing historyczny w Polsce - case study, czyli oni wiedzieli jak to robić: 1. Tadeusz Kościuszko - jego budowanie marki osobistej i społeczności zaangażowanej ; 2. Józef Piłsudski, czyli wizja i misja marki - niepodległa Polska ; 3. Maria Skłodowska-Curie - kobieta nowoczesna, czyli gdzie szukać inspiracji dla współczesnych Polek i Polaków ; 4. Janina Lewandowska, czyli młodość ma swoje prawa ; IV. Mroczne widmo... czyli wymazywanie komunizmu z przestrzeni publicznej: 1. Ślady nazizmu a ślady komunizmu w Polsce ; 2. Powstańcy warszawscy kiedyś odejdą... Kto będzie bohaterem po nich? ; 3. Naród potrzebuje mitu - historii, z którą się utożsamia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113011 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78896 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84751 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej