Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(239)
Forma i typ
Książki
(232)
Publikacje naukowe
(13)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje fachowe
(10)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Audiobooki
(4)
Czasopisma
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Proza
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(272)
wypożyczone
(25)
nieokreślona
(7)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(100)
Wypożyczalnia Główna - czytelnia (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(147)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(3)
Filia 2 (Fredry 5)
(4)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(5)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(14)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(8)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(6)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(3)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Magazyn Rezerw
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(14)
Garbarski Lechosław
(8)
Mruk Henryk
(8)
Sznajder Andrzej
(6)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(5)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(5)
Belka Marek (1952- )
(4)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(4)
Cap Piotr (1970- )
(3)
Davies Peter
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Hall Hanna
(3)
Kardaszewski Jacek (1958-)
(3)
Kramer Teodor (1926- )
(3)
Mulak Maciej S
(3)
Nickels William G
(3)
Niestrój Roman
(3)
Opaliński Ireneusz (1948- )
(3)
Pardey David
(3)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(3)
Thomas Michael J. (1933- )
(3)
Anderson Chris (1961- )
(2)
Baran Radosław
(2)
Bartołd Robert
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(2)
Canwell Diane (1950- )
(2)
Cyr Donald G
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gasper Dorota
(2)
Gray Douglas A
(2)
Gugnin Aleksander
(2)
Górska Grażyna (tłumacz)
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Głowacki Roman (1929- )
(2)
Hales Colin F
(2)
Hiam Alexander
(2)
Hingston Peter
(2)
Hutt Michael D
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kozielski Robert
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Lipa Michał
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Makarski Sylwester (1942- )
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Malinowska-Parzydło Joanna
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(2)
Niemczuk-Kobosko Magdalena
(2)
Noga-Bogomilski Artur
(2)
Penc Józef
(2)
Pindakiewicz Jan
(2)
Popławska Wanda
(2)
Przybyłowski Krzysztof
(2)
Rusiński Michał
(2)
Speh Thomas W
(2)
Sutherland Jonathan (1958- )
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Walesiak Marek (1957- )
(2)
Werner Ulrich
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Witek Lucyna
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Zatwarnicka-Madura Beata
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Zimnicka Agnieszka
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(2)
Środa Jacek
(2)
Šmid Wacław
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Allen Marilyn
(1)
Ambler Tim
(1)
Armstrong Gary
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Badora Aleksandra (1964- )
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Ballardini Bruno (1954- )
(1)
Banachowicz Ewa red
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bobińska Anna
(1)
Bobińska Anna (marketing)
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bokszański Zbigniew (1940- )
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borowski Jerzy (organizacja i zarządzanie)
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(52)
2000 - 2009
(71)
1990 - 1999
(91)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(41)
Kraj wydania
Polska
(231)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(227)
angielski
(4)
włoski
(1)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Szkoły wyższe
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Menedżerowie
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Lekarze
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Kobieta
(5262)
Literatura polska
(4588)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3696)
Marketing
(-)
Rodzina
(3682)
II wojna światowa (1939-1945)
(3074)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2565)
Relacje międzyludzkie
(2457)
Zwierzęta
(2401)
Powieść polska
(2389)
Tajemnica
(2129)
Powieść amerykańska
(1980)
Wojsko
(1923)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1880)
Magia
(1877)
Pisarze polscy
(1788)
Język polski
(1666)
Dziewczęta
(1563)
Żydzi
(1542)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1448)
Nastolatki
(1344)
Śledztwo i dochodzenie
(1313)
Uczniowie
(1302)
Kultura
(1301)
Życie codzienne
(1251)
Literatura
(1198)
Polacy za granicą
(1173)
Małżeństwo
(1172)
Polityka
(1168)
Dzieci
(1122)
Powieść angielska
(1120)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1054)
Psy
(1047)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(996)
Wsie
(994)
Ludzie a zwierzęta
(986)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(968)
Trudne sytuacje życiowe
(952)
Nauka
(948)
Literatura dziecięca polska
(940)
Historia
(901)
Duchowieństwo katolickie
(891)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(877)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(858)
Zabójstwo
(858)
Arystokracja
(856)
Chłopcy
(844)
Opowiadanie polskie
(839)
Turystyka
(825)
Koty
(818)
Politycy
(816)
Kościół katolicki
(813)
Policjanci
(796)
Sekrety rodzinne
(796)
Dziecko
(789)
Dziennikarze
(783)
Podróże
(734)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Postawy
(716)
Wychowanie w rodzinie
(715)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(706)
Wybory życiowe
(698)
Uprowadzenie
(689)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(669)
Prawo
(668)
Przestępczość zorganizowana
(663)
Wojna
(659)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(650)
Muzyka
(647)
Etyka
(642)
Miasta
(642)
Religia
(642)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(633)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(618)
Walka dobra ze złem
(615)
Chrześcijaństwo
(603)
Mężczyzna
(603)
Sztuka polska
(603)
Powieść obyczajowa polska
(598)
Szkolnictwo
(584)
Ruch oporu
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Temat: dzieło
Bo to jest wieszcza najjaśniejsza chwała
(1)
Kamień na kamieniu
(1)
Królowa Niebios
(1)
Książę
(1)
Ptaki
(1)
Sonety krymskie
(1)
Wszystko dla pań
(1)
Zmierzch
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
1901-2000
(7)
2001-0
(4)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Chiny
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Ostrzeszów (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Syberia (Rosja)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(29)
Poradnik
(23)
Podręcznik
(20)
Poradniki
(13)
Opracowanie
(8)
Podręcznik akademicki
(6)
Podręczniki
(5)
Monografia
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Encyklopedie
(3)
Reportaż
(3)
Księga pamiątkowa
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Słowniki angielsko-polskie
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Audycje radiowe
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Felieton
(1)
Literatura
(1)
Literatura polska
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół zawodowych
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poezja polska
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(30)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Historia
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Religia i duchowość
(1)
239 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Myśli Współczesnej)
Fascynująca, napisana popularyzatorskim językiem książka Williama Daviesa mówi o tym, jak pojęcie szczęścia stało się obiektem współczesnego marketingu - przedmiotem, który można sprzedać jak każdy inny produkt. To, co dla filozofów było przez wieki najdonioślejszym, bo również niezwykle wymagającym moralnie, celem ludzkiego życia, dziś zostało sprowadzone przez światowe koncerny (a nierzadko także przez polityków, którzy zabiegają o kapitał wyborczy) do "well-beingu", dobrego samopoczucia czy dobrostanu. Davies opisuje degenerację tego szlachetnego pojęcia, wskazując, że obecnie mamy do czynienia z parametryzacją szczęścia - próbami ujęcia go w wymierne kategorie, co prowadzi z kolei do niebezpiecznego redukcjonizmu. Celem takiego przemianowania rozumienia szczęścia jest, jak wskazuje autor, zysk ekonomiczny, tymczasem w sprawach najważniejszych dla człowieczeństwa, kategorie prosto rozumianej korzyści nie powinny obowiązywać - zwłaszcza gdy jest to korzyść nie samego człowieka, a prowadzących własne gry polityków czy przedsiębiorców. Książka Daviesa stawia ważne pytania, jednocześnie budząc niepokój, okazuje się bowiem, że nad współczesnymi społeczeństwami Zachodu długim cieniem kładzie się dystopijna wizja w stylu A. Huxleya. [Państwowy Instytut Wydawniczy, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112581 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Jerzy Dietl. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : Państwowe Wydaw. Ekonomiczne, 1985. - 406, [2] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Indeks
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-62635 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78459 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Businessman Book)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77118 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73763 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Indeks
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83293 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w praktyce / Mirko Düssel ; [przekł. z jęz. niem. Beata Moryl]. - Wyd. 1, dodr. - Warszawa : Wydawnictwo BC.edu, 2010. - 441, [1] s. : il. ; 24 cm.
(BC.edu Biznes)
Tyt. oryg.: "Handbuch Marketingpraxis" 2006.
Na okł. podtyt.: praktyka (i teoria) biznesu : od analizy do strategii marketingowej, wypracowanie taktyki, praktyczne wdrożenie i kontrola realizacji.
Bibliogr. s. 431-436. Indeks.
PODSTAWY: Znaczenie marketingu ; Definicja: czym jest marketing? ; Klient ; Różne rodzaje marketingu ; Marketingowe mity ; Etyka a marketing ; Trójkąt strategiczny ; Realizacja - proces marketingowy ; Racja bytu - rynki i grupy docelowe ; ANALIZA: Badania marketingowe - przewaga dzięki informacji ; System marketingowo-informacyjny ; Proces badań marketingowych ; Metody prognozowania ; Zabezpieczenie przyszłości - trendy i zjawiska na rynkach ; Analiza strategiczna ; Analiza SWOT: Gdzie znajdują się wasze mocne i słabe strony? Gdzie powstają szanse i zagrożenia? ; Warsztat analizy trendów: Które trendy są dla was ważne? ; Analiza strukturalna sektora (analiza pięciu sił Portera): Jak wygląda wasza konkurencyjność? ; Technika scenariuszy ; Mapa rynku ; Listy sprawdzające: przyszłość marketingu ; STRATEGIA: Czym jest strategia? ; Ideał marketingowy ; Zasady sukcesu rynkowego ; Strategiczne jednostki biznesowe i rynki docelowe ; Decyzje strategiczne ; Pozycjonowanie strategiczne ; Zmiany strategiczne ; Lista sprawdzająca: Czy odrobiliście swoją strategiczną pracę domową? ; Marketing mix (kompozycja marketingowa) ; Polityka produktowa: unikalna oferta ; Polityka cenowa: aktywny pricing dla lepszych wyników ; Polityka dystrybucyjna: droga do klienta ; Polityka komunikacyjna: rozbudowa widocznych kompetencji ; ZARZĄDZANIE: Planowanie marketingowe i jego realizacja - tak działa marketing! ; Walcz z przeciętnością: synergie marketingowe i przewaga marketingowa ; Dwoistość wartości klienta ; Tworzyć większą wartość dla klienta dzięki zarządzaniu produktami ; Corporate identity: osobowość przedsiębiorstwa ; MATERIAŁY POMOCNICZE: Współpraca z zewnętrznymi usługodawcami i agencjami ; Środki komunikacji przyciągające uwagę - atrakcyjniejsza forma, lepsze działanie ; Odwaga w stosowaniu typografii: ABC konfiguracji ; Sformułowania, które pomagają sprzedawać: ABC pisania tekstów ; Telemarketing ; Planowanie udziału w targach ; Prawo marketingu ; POSŁOWIE: EFEKTYWNY MARKETINGOWIEC.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102734 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [301]-302., netogr. s. 302.
I. OD CZEGO ZACZĄĆ OPRACOWYWANIE PLANU MARKETINGOWEGO: 1. Dlaczego warto planować działania marketingowe, 2. Jak opracować audyt marketingowy ; II. ANALIZY NIEZBĘDNE DO OPRACOWANIA PLANU MARKETINGOWEGO: 3. Jak przygotować analizę strategiczną firmy, 4. Jak przeprowadzić analizę rynku ; III. PRZYGOTOWANIE PLANU STRATEGICZNEGO I TAKTYCZNO-OPERACYJNEGO: 5. Jak opracować strategię marketingową i wyznaczyć cele strategiczne, 6. Jak przygotować segmentację, pozycjonowanie i strategię konkurencji, 7. Jak przygotować plan marketingu mix ; Cz. IV. PRZYGOTOWANIE DO WDROŻENIA PLANU MARKETINGOWEGO ORAZ POWIĄZANIE GO Z INNYMI DZIAŁANIAMI FIRMY: 8. Jak przygotować wdrożenie i kontrolę planu, 9. Jak przygotować streszczenie menedżerskie planu marketingowego, 10. Jak powiązać plan marketingowy z innymi planami w firmie ; Wybrane źródła informacji przydatne do opracowania planu marketingowego ; Załącznik: Arkusz do audytu marketingowego firmy/produktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [183]-192.
Cz. I. DLACZEGO WSPÓŁCZEŚNI KONSUMENCI PRAGNĄ DOŚWIADCZEŃ: 1. Społeczeństwo ponowoczesne ; 2. Konsumpcjonizm: 2.1. Tożsamość jednostki w społeczeństwie konsumpcyjnym, 2.2. Potrzeby, pożądanie i zachcianki, 2.3. Społeczeństwo doznań, 2.4. Stary i nowy materializm, 2.5. Konsumpcja impulsywna, 2.6. Konsumpcja na pokaz, 2.7. Konsumpcja przedmiotów materialnych a konsumpcja doświadczeń ; 3. Społeczeństwo spektaklu i karnawalizacja kultury ; 4. Indywidualizacja i plemienność ; 5. Demografia a rozwój gospodarki doświadczeń: 5.1. Pokolenie Y, 5.2. Pokolenie Silver tsunami. Cz. II. DZIAŁANIA MARKETINGOWE W GOSPODARCE DOŚWIADCZEŃ - KONCEPCJA I JEJ ZASTOSOWANIE: 6. Geneza gospodarki doświadczeń ; 7. Marketing doświadczeń ; 8. Definicja doświadczenia ; 9. Poziomy i rodzaje doświadczenia ; 10. Podejście modułowe do doświadczeń: 10.1. Moduł sensoryczny, 10.2. Moduł emocjonalny, 10.3. Moduł intelektualny, 10.4. Moduł behawioralny, 10.5. Moduł relacyjny, 10.6. Planowanie działań marketingowych w poszczególnych modułach ; 11. Inscenizowanie niezapomnianych doświadczeń: 11.1. Motyw przewodni doświadczenia, 11.2. Pozytywne wskazówki, 11.3. Negatywne wskazówki, 11.4. Pamiątki, 11.5. Zaangażowanie zmysłowe, 11.6. Wprowadzenie opłat za doznania ; 12. Autentyczność jako najważniejsza kompetencja biznesu: 12.1. Autentyczność naturalna, 12.2. Autentyczność oryginalna, 12.3. Autentyczność wyjątkowa, 12.4. Autentyczność referencyjna (odniesienia), 12.5. Autentyczność wpływowa ; 13. Przykłady zastosowania marketingu doświadczeń w różnych branżąch: 13.1. Marketing doświadczeń w usługach, 13.2. Marketing doświadczeń w branży dóbr szybkozbywalnych (FMCG), 13.3. Marketing doświadczeń na rynku dóbr trwałych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Postępy Psychologii)
Indeksy
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83399 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : il. (gł. kolor.), rys., wykr. ; 25 cm.
Bibliogr. s. [383]-397. Indeksy.
1. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam ; 2. Strategie marketingowe w świetle procesów uczenia się ; 3. Pamięć w reklamie ; 4. Fałszywa pamięć konsumenta ; 5. Motywacja i emocje w marketingu ; 6. Postawy konsumenckie ; 7. Psychograficzna segmentacja rynku ; 8. Wpływ społeczny na zachowania konsumenckie ; 9. Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji ; 10. Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne ; 11. Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki ; 12. Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe ; 13. Reakcja konsumentów na cenę ; 14. Dysonans pozakupowy i satysfakcja pozakupowa ; 15. Sprzedawcy ; 16. Znak towarowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-93958 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-75631 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78897 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek. - [Wyd. 7]. - Warszawa : PWE, 1995. - 373, [3] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 373-[374]. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73903 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Zrozumieć marketing; 2. Odkrywanie szans rynkowych; 3. Wybór obszaru i koncepcji działania; 4. Wykorzystywanie instrumentów marketingu; 5. Kształtowanie efektywności działań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [350]-355.
I. ZROZUMIEĆ MARKETING: Istota marketingu ; Rola marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych ; Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej ; II. ODKRYWANIE SZANS RYNKOWYCH: Analiza warunków działania ; Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych ; Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku ; Zachowania konkurentów ; III. WYBÓR OBSZARU I KONCEPCJI DZIAŁANIA: Segmentacja rynku ; Wybór rynku docelowego ; Pozycjonowanie ; IV. WYKORZYSTYWANIE INSTRUMENTÓW MARKETINGU: Decyzje związane z produktem i marką ; Decyzje związane z kształtowaniem cen ; Decyzje związane z dystrybucją ; Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej ; Kształtowanie struktury marketingu-mix ; V. KSZTAŁTOWANIE EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH: Koszty i efekty działań marketingowych ; Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej ; Plan marketingowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Bibliogr.
1. Istota marketingu 2. Marketing a warunki działania 3. Podstawy decyzji marketingowych 4. Postępowanie nabywców na rynku 5. Wybór rynku docelowego 6. Badania marketingowe 7. Produkt jako element marketingu 8. Działania związane z produktem 9. Cena jako element marketingu 10.Dystrybucja towarów jako element marketingu 11.Formy organizacyjne dystrybucji towarów 12.Aktywizacja sprzedaży jako element marketingu 13.Instrumenty aktywizacji sprzedaży 14.Kierowanie działalnością marketingową 15.Marketing w wybranych obszarach działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74856 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej