Garbarski Lechosław
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(10)
Legimi
(1)
Forma i typ
Książki
(10)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(6)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(5)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1645)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Garbarski Lechosław
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(648)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(585)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Verne Jules
(400)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kipling Rudyard
(212)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Marketing
(8)
Ceny
(1)
Kreatywność
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Promocja handlowa
(1)
Rynek
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Towary
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(4)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeksy.
CZĘŚĆ I DEFINICJA MARKETINGU I PROCESU MARKETINGOWEGO: Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta ; Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem ; ZROZUMIEĆ RYNEK I KONSUMENTÓW: Analiza otoczenia marketingowego ; Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów ; Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego ; TWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ I ZESTAWU DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA: Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych ; produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta ; Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu ; strategia cenowa: zrozumienie i pozyskiwanie wartości od klienta ; Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi ; Handel detaliczny i hurtowy ; Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations ; Sprzedaż osobista i promocja sprzedaży ; Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem ; ROZSZERZENIE MARKETINGU: Rynek globalny ; Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-98239 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [315]-323.
R. I. WSPÓŁCZESNE WYZWANIA A SUKCES W BIZNESIE: 1. Uwarunkowania współczesnego biznesu ; 2. Rozwój społeczno-ekonomiczny a innowacje ; 3. Kreatywność jako źródło innowacji ; 4. Sektory i zawody kreatywne ; 5. Postrzeganie zawodów kreatywnych ; 6. Potencjał i Efekty Kreatywności dla Biznesu ; R. II. SUKCES I PORAŻKA: 1. Istota i wymiary sukcesu ; 2. Jak postrzegają sukces artyści (twórcy)? ; 3. Miary sukcesu artystów (twórców) ; 4. Porażki i pułapki ; R. III. OSIĄGNIĘCIA TWÓRCZE. INSPIRACJA, EKSPANSJA, KOŃCOWY EFEKT: 1. Inspiracja - źródło i mechanizm wykształcania pomysłu ; 2. Ekspansja - praca nad projektem ; 3. Podstawy osiągnięć twórczych ; R. 4. ISTOTA I UWARUNKOWANIA KREATYWNOŚCI: 1. Czym jest kreatywność? ; 2. Kreatywność na poziomie grup społecznych ; 3. Wybrane uwarunkowania kreatywności ; R. V. POSTAWY, PASJE I CECHY TWÓRCÓW: 1. Postawa i pasja twórcza ; 2. Twórcy ; R. VI. WYZWALANIE KREATYWNOŚCI - ŻYCIE W SZKOLE CZY SZKOŁA ŻYCIA: 1. Sztuka a życie ; 2. Nauczanie czy wyzwalanie kreatywności ; 3. Rola liderów (przywódców) ; 4. Metody wyzwalania kreatywności.
Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się kreatywności i innowacyjności. A nawet więcej: bez tego nie osiąga się dzisiaj sukcesów w biznesie. Pojawia się jednak pytanie, jak kreatywność uwolnić i rozwinąć. Książka powstała dzięki rozmowom z 26 wybitnymi przedstawicielami sztuki i nauki. Jej lektura pomoże uwolnić kreatywność w pracy zawodowej i życiu osobistym. Potencjał kreatywności drzemie bowiem w każdym z nas, a dzięki poznaniu tajemnic warsztatu artystów i twórców, inspiracji ich sugestiami, wsłuchaniu się w ich zalecenia i przestrogi możliwe będzie przełamanie bariery obaw, wahań i niepewności. Zawsze warto wsłuchiwać się w to, co mają do powiedzenia ci, którzy osiągnęli sukces tworząc wspaniałe filmy, sztuki teatralne, obrazy, rzeźby, grafiki, fotografie czy utwory muzyczne doceniane przez szerokie grono odbiorców. W działaniach artystów i twórców można odnaleźć powtarzalne mechanizmy i sposoby postępowania, które pozwalają lepiej zrozumieć fenomen kreatywności i mogą stanowić inspiracje dla osób związanych z biznesem. [Wydawnictwo Poltext, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109820 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek. - [Wyd. 7]. - Warszawa : PWE, 1995. - 373, [3] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 373-[374]. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73903 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Zrozumieć marketing; 2. Odkrywanie szans rynkowych; 3. Wybór obszaru i koncepcji działania; 4. Wykorzystywanie instrumentów marketingu; 5. Kształtowanie efektywności działań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [350]-355.
I. ZROZUMIEĆ MARKETING: Istota marketingu ; Rola marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych ; Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej ; II. ODKRYWANIE SZANS RYNKOWYCH: Analiza warunków działania ; Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych ; Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku ; Zachowania konkurentów ; III. WYBÓR OBSZARU I KONCEPCJI DZIAŁANIA: Segmentacja rynku ; Wybór rynku docelowego ; Pozycjonowanie ; IV. WYKORZYSTYWANIE INSTRUMENTÓW MARKETINGU: Decyzje związane z produktem i marką ; Decyzje związane z kształtowaniem cen ; Decyzje związane z dystrybucją ; Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej ; Kształtowanie struktury marketingu-mix ; V. KSZTAŁTOWANIE EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH: Koszty i efekty działań marketingowych ; Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej ; Plan marketingowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Bibliogr.
1. Istota marketingu 2. Marketing a warunki działania 3. Podstawy decyzji marketingowych 4. Postępowanie nabywców na rynku 5. Wybór rynku docelowego 6. Badania marketingowe 7. Produkt jako element marketingu 8. Działania związane z produktem 9. Cena jako element marketingu 10.Dystrybucja towarów jako element marketingu 11.Formy organizacyjne dystrybucji towarów 12.Aktywizacja sprzedaży jako element marketingu 13.Instrumenty aktywizacji sprzedaży 14.Kierowanie działalnością marketingową 15.Marketing w wybranych obszarach działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (3 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74856 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zrozumieć nabywcę / Lechosław Garbarski. - Warszawa : PWE, 1994. - 163 s. : tab. ; 20 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing Bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73120 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej