Kreowanie wizerunku
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Książki
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(4)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Autor
Chimkowska Angelika
(2)
Molenda Jarosław (1965- )
(2)
Biel Konrad (1980- )
(1)
Czarnecka Wiktoria
(1)
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Kreowanie wizerunku
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
1501-1600
(2)
1601-1700
(2)
Temat: miejsce
Węgry
(2)
Polska
(1)
Gatunek
Biografia
(2)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Psychologia
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [267]-270.
Autentyczny personal branding w świetle najnowszych badań ; Od freelancera, eksperta do CEO - wykorzystanie personal brandingu w biznesie ; Psychologiczne aspekty autentyczności i personal brandingu ; Pokazywanie siebie, czyli jak z odwagą stanąć w świetle reflektorów ; TOP OF - autorski model silnej marki osobistej ; Strategia komunikacji silnej marki osobistej ; Krytyka, hejt oraz kryzysy wizerunkowe - jak sobie z nimi radzić.
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów. Dzięki lekturze jej książki: - nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku budować silną markę osobistą, - zdiagnozujesz swoją unikalną osobowość marki osobistej, - dowiesz się, jakie są najczęściej popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach, - zaplanujesz skuteczną komunikacjęmarki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy, - poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć profesjonalny profil na Linkedin, - dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i powodują, że jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni, - zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie, - dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie, - poznasz przydatne programy i aplikacje, które ułatwiają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej. Dodatkowo w książce znajdziesz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, Marka Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy najczęściej powtarzanych bzdurach dotyczących silnej marki osobistej w biznesie. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111745 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zanim zaczniesz działać ; Zrozumieć Linkedln ; Profil osobisty na Linkedlnie ; Profil firmowy na Linkedlnie ; Biznesowe relacje na Linkedlnie ; Wartościowe treści.
Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność, reputację i zaufanie. Z tego właśnie powodu wszelkie sprzedażowe próby podejmowane już w pierwszej wiadomości w social mediach zwykle kończą się porażką. Bez zbudowania zaufania, a często i relacji, to nie ma szans się udać. Czytając LinkedIn w praktyce, krok po kroku dowiesz się, jak: zaprezentować swoją wiedzę ekspercką, zapraszać do kontaktu i nawiązywać relacje biznesowe z decydentami z całego świata, sprzedawać i przyciągać nowych klientów, a także promować swoją markę osobistą i firmową. Dzięki praktycznym wskazówkom oraz sprawdzonym metodom zbudujesz skuteczny profil osobisty w 10 i pół kroku, dowiesz się, jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn, poznasz mało znane funkcje i ustawienia oraz dowiesz się, co i jak publikować, by budować zaangażowanie odbiorców. A także o czym należy pamiętać i jakie zasady netykiety znać, by nie skazać się na kryzys wizerunkowy, a jeśli już wybuchnie, to jak sobie z nim poradzić na LinkedIn. Jak zmienić wiedzę w działanie. W każdym z rozdziałów Linkedin w praktyce otrzymasz wskazówki ułatwiające nawigację po świecie social sellingu: PRO TIP – tego prawdopodobnie nie znajdziesz nigdzie indziej! DOBRE PRZYKŁADY – jak działają inni?! CHECKLISTA – sprawdź, czy na pewno wszystko masz! DO UZUPEŁNIENIA – zrób koniecznie! ĆWICZENIE – Ty decydujesz, ale pamiętaj, że ćwiczenie czyni mistrza! WAŻNE PYTANIA – bez tych odpowiedzi trudno będzie podjąć strategicznie dobrą decyzję! INSTRUKCJA – oficjalnie od LinkedIn! [MT Biznes, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111735 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing historyczny : czy umiemy mądrze korzystać z historii? / Wiktoria Czarnecka. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 167 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 161-163.
Współfinansowanie: Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie
Podziękowania ; Wstęp ; I. Co to jest marketing historyczny?: 1. Próba znalezienia definicji marketingu historycznego ; 2. Narzędzia marketingu historycznego: Brand purpose marki, czyli buduj markę na wartościach ; Storytelling ; Corporate social responsibility - społeczna odpowiedzialność biznesu ; Kody kulturowe i symbole ; Real-time marketing ; II. Polak-Patriota, czyli jak zepsuliśmy marketing historyczny w Polsce: 1. Rocznica zbrodni katyńskiej: [nie, dziękuję], czyli o tym, jak robimy marketing martyrologiczny ; 2. Pedagogika (miejsc) pamięci, czyli czy możemy nauczyć się czegoś od Niemców? ; 3. Żołnierze wyklęci [Zabijano ich po wojnie. Przepraszam, nic więcej nie wiem], czyli o kulcie bohaterów w Polsce ; 4. Powstania mamy we krwi! Czyli dlaczego zapomnimy o powstańcach warszawskich... ; 5. Marketing historyczny powstania warszawskiego - bazujemy na budowaniu relacji z autorytetem ; III. Marketing historyczny w Polsce - case study, czyli oni wiedzieli jak to robić: 1. Tadeusz Kościuszko - jego budowanie marki osobistej i społeczności zaangażowanej ; 2. Józef Piłsudski, czyli wizja i misja marki - niepodległa Polska ; 3. Maria Skłodowska-Curie - kobieta nowoczesna, czyli gdzie szukać inspiracji dla współczesnych Polek i Polaków ; 4. Janina Lewandowska, czyli młodość ma swoje prawa ; IV. Mroczne widmo... czyli wymazywanie komunizmu z przestrzeni publicznej: 1. Ślady nazizmu a ślady komunizmu w Polsce ; 2. Powstańcy warszawscy kiedyś odejdą... Kto będzie bohaterem po nich? ; 3. Naród potrzebuje mitu - historii, z którą się utożsamia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113011 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 233-238.
Niniejsza pozycja jest próbą ujęcia zagadnienia, jakim jest personal branding, w kontekście zintegrowanej wiedzy z zakresu nauk społecznych i humanistycznych. Zaaplikowane do dynamicznego i turbulentnego świata wolnorynkowego biznesu pomoże Czytelnikowi stawić czoła wyzwaniu kreowania rozpoznawalnej, silnej, wiarygodnej i spójnej marki osobistej. Książka jest przewodnikiem dla wszystkich chcących poznać narzędzia wpływu, a także poszukujących odpowiedzi na pytania „kim jestem?", „kim chcę być w tym świecie permanentnej zmiany?" oraz „jak osiągać określone cele?". Strukturę książki wyznaczają pytania - klucze: Co to jest własna marka? Kto ci pomoże? Kim jesteś? Jak to się robi? Dlaczego musisz być fair? [https://ksiegarnia.pwn.pl/Wszystko-ma-marke-odnajdz-swoja,928362631,p.html, dostęp 29.09.2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111177 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elżbieta Batory / Jarosław Molenda. - Wydanie I. - Poznań : Filia, 2023. - 335, [1] strona ; 21 cm.
(Filia na Faktach)
Na okładce: Krwawa hrabina czy ofiara spisku Habsburgów?.
Bibliografia, netografia na stronach 321-[336].
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Seryjna morderczyni. Sadystka. Szalona kobieta. Wampirzyca. Wilkołak. Wszystkie te epitety i określenia przypisywane są Elżbiecie Batory. Słynęła nie tylko z wyrafinowanego okrucieństwa, lecz także z nieprzeciętnej inteligencji i urody. Zwana „Panią na Czachticach” lub „Wampirzycą z Transylwanii”, przeszła do historii jako jedna z najokrutniejszych kobiet Europy. Do dzisiaj krążą opowieści o księżnej owładniętej obsesją wiecznej młodości, dla osiągnięcia której kąpała się we krwi młodych dziewic. Czy rzeczywiście jest odpowiedzialna za ponad sześćset zabójstw, które się jej przypisuje? A może krewna króla Polski Stefana Batorego była ofiarą intrygi uknutej przez jej krewnych do spółki z żądnymi władzy Habsburgami? Prawda wydaje się równie intrygująca jak legenda, która ciągnie się za „Krwawą Hrabiną”. [Filia, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-94(4) (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Audiobook
CD
W koszyku
Elżbieta Batory / Jarosław Molenda. - Poznań : Wydawnictwo Filia ; [Piaseczno] : Heraclon International. Storybox.pl, copyright 2023. - 1 płyta audio CD (9 godz. 48 min) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 9 godz. 48 min.
Na opakowaniu: Krwawa hrabina czy ofiara spisku Habsburgów?
Czyta Konrad Biel.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Seryjna morderczyni. Sadystka. Szalona kobieta. Wampirzyca. Wilkołak. Wszystkie te epitety i określenia przypisywane są Elżbiecie Batory. Słynęła nie tylko z wyrafinowanego okrucieństwa, lecz także z nieprzeciętnej inteligencji i urody. Zwana "Panią na Czachticach" lub "Wampirzycą z Transylwanii", przeszła do historii jako jedna z najokrutniejszych kobiet Europy. Do dzisiaj krążą opowieści o księżnej owładniętej obsesją wiecznej młodości, dla osiągnięcia której kąpała się we krwi młodych dziewic. Czy rzeczywiście jest odpowiedzialna za ponad sześćset zabójstw, które się jej przypisuje? A może krewna króla Polski Stefana Batorego była ofiarą intrygi uknutej przez jej krewnych do spółki z żądnymi władzy Habsburgami? Prawda wydaje się równie intrygująca jak legenda, która ciągnie się za "Krwawą Hrabiną'. [Heraclon International, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WM-KM/CD 4154 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej