Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(53)
Forma i typ
Książki
(53)
Poradniki i przewodniki
(46)
Publikacje fachowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(43)
wypożyczone
(33)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(38)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(27)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(2)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(3)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Gibas Jarosław (1967- )
(3)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(3)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(2)
Hill Napoleon (1883-1970)
(2)
Knapp Jake
(2)
Rojek Katarzyna
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Walewicz-Kuc Anna
(2)
Zeratsky John
(2)
Alszer Magdalena
(1)
Bandler Richard
(1)
Beck Gloria (1968- )
(1)
Bekas Robert
(1)
Bloch Michał (psycholog)
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Ciećwierz Agnieszka
(1)
Drzewiecki Sebastian (1973- )
(1)
Dutko Maciej
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Gonsior Marek
(1)
Grela Joanna
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Hardy Benjamin
(1)
Hew Len Haleakalā
(1)
Hill Napoleon (1883-1970). Prawa sukcesu
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Holiday Ryan
(1)
Hollins Peter
(1)
Hoover Ryan
(1)
Kadavy David
(1)
Kanarkiewicz Michał
(1)
Kocoń Sylwia
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mażul Ewa
(1)
Michalska-Rechowicz Agnieszka
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Niedzielska-Czyż Katarzyna
(1)
Oruba Norbert
(1)
Palak Tomasz
(1)
Panek Edyta
(1)
Peczko Benedykt Krzysztof (1959- )
(1)
Pingot Klaudia
(1)
Polko Paulina (1978- )
(1)
Polko Roman (1962- )
(1)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Płoski Zdzisław (1951- )
(1)
Rawa-Kochanowska Anita
(1)
Robertson Donald (1972- )
(1)
Roguski Artur
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Sullivan Dan (1944- )
(1)
Szelągowska Magdalena
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Szmidt Krzysztof J
(1)
Szybilska-Fiedorowicz Izabela
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Vitale Joe (1953- )
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(44)
2010 - 2019
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(53)
Kraj wydania
Polska
(53)
Język
polski
(53)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Handlowcy
(2)
Studenci
(2)
Coachowie
(1)
Doradcy personalni
(1)
Oficerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szachiści
(1)
Temat
Sukces
(9)
Techniki samopomocy
(7)
Relacje międzyludzkie
(6)
Samorealizacja
(5)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Cele życiowe
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Media społecznościowe
(3)
Przywództwo
(3)
Zarządzanie
(3)
Asertywność
(2)
Coaching
(2)
Copywriting
(2)
Decyzje
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
Instagram
(2)
Internet
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Marka osobista
(2)
Mindfulness
(2)
Perswazja
(2)
Pewność siebie
(2)
Planowanie
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przezwyciężanie lęku
(2)
Reklama
(2)
Samoakceptacja
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Styl życia
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Uczucia
(2)
Umysł
(2)
Work-life balance (WLB)
(2)
Zarządzanie czasem
(2)
Zarządzanie sobą
(2)
Autentyczność (postawa)
(1)
Barwy
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bogactwo
(1)
Branding (marketing)
(1)
CV
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Copywriterzy
(1)
Delegowanie uprawnień
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Dusza
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Facebook
(1)
Fake news
(1)
Filozofia
(1)
Freelancer
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Ho'oponopono
(1)
Image
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konflikt interpersonalny
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola emocjonalna
(1)
Kreatywność
(1)
Kryzys
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Ludzie sukcesu
(1)
Lęk
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marek Aureliusz (cesarz rzymski ; 121-180)
(1)
Marketing
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Minikomputery i mikrokomputery
(1)
Mnemotechnika
(1)
Myślenie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Narcyzm
(1)
Nawyki
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Negocjacje
(1)
Networking
(1)
Niepewność
(1)
Notatki
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odpoczynek
(1)
Odwaga
(1)
Opór (postawa)
(1)
Osoby narcystyczne
(1)
Pamięć
(1)
Perfekcjonizm (psychologia)
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Poszukiwanie pracy
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Gatunek
Poradnik
(47)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(2)
Poradnik językowy
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(21)
Zarządzanie i marketing
(14)
Psychologia
(11)
Praca, kariera, pieniądze
(8)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
53 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [199]-200.
Dlaczego kobieta jest z natury zła? O roli kultury i religii w kształtowaniu wizerunku kobiety ; Dlaczego kobiety nie odgrywały ważnej roli w historii? O świecie podbitym przez mężczyzn ; Dlaczego jest tak niewiele geniuszek? O błędnych tezach nauki ; Dlaczego praca sprzątaczki, kucharki i opiekunki jest więcej warta niż praca matki? O niewidzialnej pracy kobiet ; Dlaczego kobieta nie może zarabiać tyle co mężczyzna? O lukach płacowych i nierówności finansowej ; Dlaczego kobieta wciąż wie zbyt mało, by dzielić się wiedzą? O strachu, niepewności i ciągłym rozwoju ; Dlaczego specjalista to nie kobieta? O wpływie języka na równouprawnienie ; Dlaczego kobietom wszystko trzeba wyjaśniać? O narodzinach womenomics i femvertisingu ; Dlaczego kobiety nie są idealne? O nowoczesnych formach przekazu ; Dlaczego księżniczki nie chcą się brudzić? O wpływie bajek, reklam i produktów na dziewczynki ; Dlaczego krew jest niebieska? O przełamywaniu tabu w komunikacji reklamowej ; Dlaczego babcia ciągle choruje? O stereotypach w reklamach 50+ ; Dlaczego doświadczenia niczego nas nie uczą? O świecie skrojonym pod mężczyzn ; Dlaczego mężczyźni muszą dominować? O nierównościach, patriarchacie i męskości ; Lista lektur na dobry początek.
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez mężczyzn dla mężczyzn. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom - przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie - nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre zawody postrzegane są jako „kobiece” a inne „męskie”, choć to przecież kobiety stworzyły pierwszy program komputerowy i napisały pierwszy algorytm? Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej. [Onepress, 2024]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.34/.35 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113689 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus)
Bibliografia, netografia na stronach 301-[304].
CZ. I. Skąd się wziął narcyzm?: R. 1. Mit o Narcyzie ; R. 2. Mało zabawna historia narcyzmu ; CZ. II. Rodzaje narcyzmu: R. 3. Narcyzm wspaniały ; R. 4. Narcyzm wrażliwy ; R. 5. Narcyzm kompensacyjny ; R. 6. Narcyzm ukryty ; R. 7. Narcyzm społeczny ; R. 8. Narcyzm uwodzicielski ; R. 9. Narcyzm koteryjny ; R. 10. Narcyzm złośliwy ; R. 11. Narcyzm teatralny ; R. 12. Narcyzm podejrzliwy ; R. 13. Narcyzm epizodyczny ; R. 14. Narcyzm adaptacyjny ; R. 15. Narcyzm zdrowy ; CZ. III. Rozpoznanie: R. 16. Samozaabsorbowanie ; R. 17. Podziw ; R. 18. Konfirmacja ; R. 19. Nadwrażliwość ; R. 20. Kontrola ; R. 21. Identyfikacja projekcyjna ; R. 22. Łatwoobrażalność ; R. 23. Transakcyjność ; R. 24. Podwójne wiązanie ; R. 25. Zazdrość ; R. 26. Wstyd ; R. 27. Zarządzanie przewagą ; R. 28. Tendencje pasożytnicze ; R. 29. Manipulacja ; CZ. IV. Epidemia narcyzmu: R. 30. Narcyzm u władzy ; R. 31. Narcyzm celebrycki ; R. 32. Narcyzm a media społecznościowe ; R. 33. Narcyzm zbiorowy ; R. 34. Narcyzm pokoleniowy ; R. 35. Narcyzm w pracy ; R. 36. Narcyzm w rodzinie ; R. 37. Randka z narcyzem ; R. 38. Relacja z narcyzem ; CZ. V. Jak nie dać się skrzywdzić?: R. 39. Diagnozowanie narcyza ; R. 40. Brak reakcji na narcyza ; R. 41. Zawstydzanie narcyza ; R. 42. Szukanie sprzymierzeńców ; R. 43. Zarządzanie napięciem ; R. 44. Ustalanie granic i limitów ; R. 45. Zarządzanie ego narcyza ; R. 46. Ochrona własnej wartości ; CZ. VI. Jak nie krzywdzić innych?: R. 47. Narcystyczna autoświadomość ; R. 48. Ocena poziomu dotkliwości ; R. 49. Przetestuj swojego narcyza.
Coraz częściej w opracowaniach i artykułach psychologicznych termin narcyzm zestawia się ze słowem epidemia, co ma świadczyć o tym, że jest to zjawisko powszechne. Czy to oznacza, że nagle na świecie przybyło narcyzów, i to w niewyobrażalnej dotąd liczbie? A może to sprawka ułatwiających autopromocję technologii i mediów społecznościowych, za sprawą których znaczna część tego zjawiska po prostu się ujawniła, przez co mogliśmy zauważyć, że cechy związane z narcystycznym zaburzeniem osobowości występują u ludzi częściej, niż dotąd sądziliśmy? Wystarczy przerzucić kilka telewizyjnych kanałów, by trafić na narcyza wśród polityków czy celebrytów, albo posurfować po internecie, by natknąć się na influencerów, których narcyzm stał się skutecznym narzędziem budowania własnej marki. Na szczęście telewizor można wyłączyć, a przeglądanie mediów społecznościowych zamienić na pożyteczniejsze zajęcie. Problem zaczyna się wówczas, kiedy narcyz spogląda na nas nie z ekranu telewizyjnego czy z telefonu, ale na przykład zza biurka szefa w pracy. Jego tak łatwo wyłączyć się nie da. A jeszcze trudniej jest z narcyzem, z którym łączą nas więzy rodzinne, miłosne lub przyjacielskie. Życie w towarzystwie narcyza, a właściwie dowolny rodzaj interakcji z kimś takim, zawsze ma swój koszt. Rachunek ten opłacamy stresem, zmęczeniem, energetycznym wyczerpaniem, w końcu własnym zdrowiem. Stąd tak ważne jest, aby nauczyć się przed narcyzami chronić. By to było możliwe, musimy zdobyć dwie umiejętności. Po pierwsze: w porę się zorientować, czy mamy do czynienia z narcyzem i czego możemy się po nim spodziewać. Po drugie: umieć się przed nim bronić, czyli nie pozwolić mu, by odebrał nam energię, dobre samopoczucie czy wręcz zawładnął naszym życiem. I temu celowi służy ta książka. Zawarte w niej informacje pozwalają odróżnić, z jakim rodzajem narcyzmu możemy mieć do czynienia, po jakich cechach i stosowanych strategiach rozpoznać narcyza, w jakich środowiskach się go spodziewać, wreszcie - jak sobie z nim radzić. I co równie istotne, przy okazji sprawdzimy, czy sami (nawet nieświadomie) nie sięgamy po narcystyczne zachowania, czym po prostu krzywdzimy innych. [Onepress, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113612 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyzwoleni : czy freelancing jest dla Ciebie? / Marek Gonsior. - Warszawa : Onepress, copyright 2023. - 198 stron ; 24 cm.
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także przedsiębiorców, wzbogacone o wiedzę i doświadczenie w zakresie HR, budowania marki osobistej, psychologii, coachingu, komunikacji, marketingu i badań. Wnikliwie rozprawiam się z mitami krążącymi wokół samozatrudnienia, takimi jak fałszywe przekonanie, że osoba pracująca jako wolny strzelec nie ma przełożonego i działa wyłącznie według własnego uznania, , jak również że freelancing to forma niestabilna i pełna stresu. Ponadto pomagam w przygotowaniach do zmiany, podając praktyczne wskazówki dotyczące budowania sieci kontaktów, zdobywania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także pielęgnowania marki osobistej. Nazywam się Marek Gonsior. Przez wiele lat pracowałem na etacie: piąłem się po szczeblach kariery, byłem członkiem zarządu, prezesem fundacji czy wreszcie wielokrotnie nagradzanym dyrektorem marketingu. Cztery lata temu dokonałem rewolucji w życiu zawodowym i - zrezygnowawszy z pracy w wielkich firmach - rzuciłem się w wir freelancingu. Ta decyzja miała korzystny wpływ zarówno na sferę zawodową, jak i osobistą. Ale moje doświadczenia kolejny raz potwierdziły, że freelancing nie jest krainą mlekiem i miodem płynącą, tylko zajęciem, które wymaga solidnego przygotowania i zaangażowania w późniejszą, często trudną i samotną pracę. Różnorodne raporty jednak utwierdzają mnie w tej decyzji, bo przewidują, że w przyszłości pracy dla wolnych strzelców nie zabraknie, a w ciągu najbliższych lat freelancerzy będą stanowić nawet 20% wszystkich pracujących osób w Polsce. [Onepress, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113162 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 159-[160].
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... ...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą - marka i strategia zostają. Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi: -w których mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową ; -jak komunikować się z klientami w określony zaplanowany sposób ; -czym jest customer experience, user experience i brand visual identity ; -jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje - jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta. [Helion, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112593 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
R. 1. DOWIEDZ SIĘ, KIM JESTEŚ: Czym jest strategia komunikacji w social mediach? ; Czym jest cel w komunikacji w social mediach? ; Tożsamość marki w mediach społecznościowych ; Analiza SWOT w mediach społecznościowych ; R. 2. POZNAJ WSZYSTKICH DOOKOŁA: Analiza konkurencji - na czym polega i jak ją wykonać? ; Buyer Persona - czym jest i jak można ją wykorzystać w social mediach? ; Określenie grupy docelowej w social mediach ; R. 3. ZNAJDŹ SWOJE MIEJSCE: Dopasuj portal społecznościowy do swojego biznesu ; Język komunikacji - jak go stworzyć i dlaczego jest tak ważny? ; Tworzenie treści w social mediach ; Przegląd najpopularniejszych formatów ; Działania spontaniczne i nieplanowane ; R. 4. ZACZNIJ TWORZYĆ: Budżet w social mediach ; Harmonogram publikacji ; Uzupełnienie strategii o reklamy ; Pomiar efektywności ; R. 5. DBAJ O RELACJE: Jak tworzyć i pielęgnować relacje z ambasadorami marki w social mediach? ; Współpraca z influencerami w social mediach Na co zwrócić uwagę przy wyborze influencera w marketingu w social mediach? ; Jak przygotować się do kryzysu w social mediach? ; Dlaczego warto korzystać z narzędzi do monitorowania social mediów?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111810 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autocoaching dla każdego : odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele / Benedykt Peczko. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 286 stron : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 280-284.
Potęga zalożeń ; Sztuka formułowania problemów ; Siła metafor ; Od problemu do celu ; Wewnętrzne zasoby ; Ukryte programy umysłu ; Nieświadomość - jak ją spożytkować w autocoachingu ; Model wielopoziomowego funkcjonowania człowieka ; Przekonania - błogosławieństwo czy przekleństwo? ; Twoje miejsce na ziemi - w poszukiwaniu swojej misji.
Zostań swoim najlepszym przyjacielem. Trenerem. Nauczycielem. I pomocnikiem Coaching definiuje się jako interaktywny proces rozwoju zawodowego lub osobistego. Sięgając po metody rodem z psychologii, coaching pomaga poprawiać wyniki, osiągać cele i odpowiadać na ważne pytania związane z działaniem firmy, karierą lub życiem prywatnym. W procesie coachingowym uczestniczą zwykle co najmniej coach i osoba, która jest "coachowana"... A gdyby scoachować się samemu? Gdyby tak, korzystając z profesjonalnych i sprawdzonych narzędzi coachingowych, samemu udzielić sobie wsparcia? Dokonać analizy i diagnozy sytuacji, która sprawia problem? Odpowiedzieć sobie na pytanie o to, w jakim kierunku chce się iść, i po prostu w nim podążyć? Brzmi jak bajka? Tylko na początku. Autor tego podręcznika autocoachingu napisał go właśnie po to, by udostępnić Ci odpowiedni zestaw narzędzi, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z wieloma problemami, jakie życie stawia przed każdym z nas. Oczywiście, ta książka nie zastąpi w pełni ani coacha, ani terapeuty, ale stanie się ? mamy nadzieję! ? Twoim wsparciem w codziennych zmaganiach zawodowych i osobistych. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Magia Instagrama : jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
R. 1. Dlaczego warto mieć konto na Instagramie? Siedem ważnych powodów: Powód #1. Prawdopodobnie najlepsze miejsce na budowanie marki osobistej w Internecie ; Powód #2. Prostota ; Powód #3. Instagram nie wymiera, w przeciwieństwie do Facebooka ; Powód #4. Magia pieniędzy ; Powód #5. Jest tutaj ponad 9 milionów Polaków ; Powód #6. Crossy i współprace ; Powód #7. Prosty newsletter ; R. 2. Co warto zrobić, zanim zaczniesz myśleć o milionowych zasięgach?: Do kogo chcesz trafić? ; Jak potencjalny klient szukałby Cię na Instagramie? ; Jakie potencjalny klient ma problemy, pytania i wątpliwości? ; Kto już zebrał społeczność, którą chcesz stworzyć? ; Jak notes z pomysłami na rolki uratuje Twoje zasięgi? ; R. 3. Jak skonfigurować konto na Instagramie, żeby mieć więcej obserwujących?: Jak stworzyć zdjęcie profilowe, które wyróżni Cię z tłumu? ; Poprawne SEO profilu na Instagramie, czyli dlaczego Twoi potencjalni klienci nie mogą Cię znaleźć ; Korzyści z założenia konta biznesowego lub konta twórcy ; Jak napisać na Instagramie bio, które przyciągnie nowych klientów i followersów? ; Jak dodać opcje kontaktu - co to jest "przycisk działania"? ; Link w bio, czyli jaki link w opisie profilu działa najlepiej ; Jaką kategorię wybrać i jaki ma ona związek z wiralowymi utworami? ; Po co Ci awatar? ; Dlaczego w bio nie warto dodawać hashtagów? ; Ta jedna zmiana spowoduje, że Instagram zacznie Cię polecać innym ; R. 4. Szesnaście źródeł pomysłów na milionowe rolki i posty: Zapytaj swoją społeczność o jej największy problem ; Jak czerpać inspiracje z TikToka ; Jak Google Alerts ułatwi Ci pracę i wypozycjonuje Cię jako eksperta? ; Najdroższy plik w moim telefonie ; Jak czerpać inspirację z Instagrama? ; Jak szukam inspiracji na YouTube ; Shorty YouTube i jedna genialna funkcja ; Jak szukać pomysłów na milionowe rolki na Twitterze? ; Jak legalnie podbierać klientów konkurencji, czyli strategia porzuconych komentarzy ; Jak zamienić 4-godzinne spotkanie na Zoomie w setki rolek na Instagramie? ; Jak stworzyć genialną serię rolek, która wciąga jak biebrzańskie bagna? ; Niezastąpione tipy z książek ; Niesprawiedliwa przewaga dzięki Google Trends ; Ukryta siła remiksów ; Ten jeden trick da Ci dziesiątki pomysłów na wiralowe treści w kilka minut ; Jak ChatGPT wymyśli setki pomysłów na wiralowe rolki w 3 minuty? ; R. 5. Jak nagrywać milionowe rolki i zdobywać TYSIĄCE followersów dziennie: Dlaczego rolki robią zasięgi i przyciągają followersów? ; Dlaczego warto postawić na rolki na Instagramie? ; Typy rolek na Instagramie, które zmienią nudne konto w magnes przyciągający followersów ; Co robi różnicę, czyli jaki sprzęt da Ci niesprawiedliwą przewagę nad konkurencją? ; Mój proces nagrywania MILIONOWYCH rolek krok po kroku ; Nagrałeś rolkę - i co dalej? ; Ile rolek dziennie publikować? ; O której godzinie publikować rolki? ; Co decyduje o tym, że rolka osiąga milion wyświetleń? ; R. 6. Osiem narzędzi Instagrama, które musisz zrozumieć, jeżeli chcesz mieć milionowe zasięgi: Siła postów ; Posty karuzelowe ; Reels, czyli dynamiczne rolki ; Zbuduj relacje za pomocą Stories ; Tytanowa społeczność za sprawą live'ów na Instagramie ; "Pisz na priv", czyli ukryta siła DM ; Tajemnicza karta "Eksploruj" ; R. 7. Jak dodawać posty, które zbudują Ci zasięgi i zapewnią dużą sprzedaż?: Jakie posty sprawdzają się najlepiej? ; Ukryty sekret największych influencerek ; Jak napisać post o dużych zasięgach? ; Co musisz wiedzieć o copyrighcie na Instagramie? ; Dodajemy post na Instagramie krok po kroku ; Dodaliśmy post - i co dalej? ; R. 8. Sekret algorytmów Instagrama: Ta jedna informacja o algorytmach zmienia wszystko ; Dlaczego na Instagramie jest kilka algorytmów? ; Jak działają algorytmy postów? ; Jak działają algorytmy rolek i co zwiększa zasięgi? ; Jak działają algorytmy relacji na Instagramie? ; Jak działa algorytm wydarzeń live? ; Algorytmy - podsumowanie ; R. 9. Sześć rzeczy, które warto wiedzieć o hashtagach, żeby poprawiły zasięgi: Jak dobierać hashtagi? ; Jak dodawać hashtagi szybciej? ; Czy hashtagi mogą psuć zasięgi? ; Ile hashtagów dodawać? ; Czy można być ukaranym za stosowanie stale tych samych hashtagów? ; Czy istnieją zakazane hashtagi? ; R. 10. Piętnaście sprawdzonych sposobów na zdobywanie od 100 do 200 followersów dziennie: Czy liczba followersów ma znaczenie? ; Czym jest tzw. bańka niszy? ; System pozyskiwania followersów wdrożony w firmie ; Daj wartość, czyli co? ; Wezwanie do akcji ; Magia kodów QR ; Wykorzystaj zasoby ; Jak zdobyć followersów dzięki wartościowym komentarzom? ; Jak zdobywać followersów dzięki właściwie dobranym hashtagom? ; Czym są crossy? ; Czy płatna promocja profilu ma sens w kontekście zdobywania followersów? ; Jak zdobyłem 250 tysięcy followersów w niecałe 9 miesięcy? Studium przypadku ; Narzędzie do mierzenia skuteczności - Social Blade ; Metoda dla trenerów i osób występujących publicznie ; Metoda wyjętego puzzla, czyli jak w 1 dzień zdobyłem 2 tysiące followersów ; Jak stuningować ustawienia konta, żeby Instagram polecał Twój profil? ; R. 11. Jak zamienić obserwujących w oddaną społeczność, czyli pięć sposobów na zwiększenie zaangażowania: Co zrobić, żeby odbiorcy pisali więcej komentarzy? ; Jak szybciej odpisywać na komentarze? ; Prosty trick na trzy razy więcej komentarzy ; Jak zwiększyć zaangażowanie w relacjach na Instagramie? ; Dlaczego live'y na Instagramie mają wpływ na ogólne zaangażowanie społeczności? ; R. 12. Jak zarabiać, czyli pierwszy MILION z Instagrama ; Czy Instagram płaci za wyświetlenia? ; Jak zdobyć firmy do współpracy? ; Jak sprzedawać własne produkty? ; Jak zbudować lejek sprzedażowy na Instagramie? ; Masz konto na Instagramie tylko w tym jednym celu, czyli siła re marketingu ; Jakim kontom trudno zdobyć płatną współpracę? ; Ile zarabia się na współpracy? ; R. 13. Jak nie stracić konta. Wszystko, co musisz wiedzieć o bezpieczeństwie i problemach z kontem: Jak zabezpieczyć konto przed kradzieżą? ; Jak wylogować hackera ze swojego konta? ; Jak sprawdzić, czy nie masz do czynienia z awarią? ; Jak sprawdzić, czy Twoje konto jest polecane przez Instagram lub czy nie masz nałożonych ograniczeń? ; R. 14. Analityka Instagrama, czyli nudne czynności dające ciekawe wyniki: Analiza statystyk konta i poszczególnych materiałów ; Jak poznać swoją widownię i co z tego wynika? ; Co zrobić, gdy zasięgi spadają? ; Podsumowanie książki. Co dalej?
A Ty, ilu chcesz mieć obserwujących na Instagramie? Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste? Nie do końca. Na Instagramie obecnych jest dziś około 9 mln Polaków. Wielu użytkowników jedynie odbiera publikowane tam treści bądź incydentalnie umieszcza na swoich kontach posty. Jednak nie o takich instagramerach jest ta książka. Istnieje grono osób, które publikują tam regularnie, merytorycznie i w doskonale przemyślany sposób, budując dzięki Instagramowi ogromne zasięgi oraz markę osobistą. Te działania pozwalają często zarabiać spore pieniądze. Konkurencja jest duża, ale droga pozostaje otwarta. Jeśli zatem chcesz dołączyć do grona instagramowych influencerów, ta książka odsłoni przed Tobą ich sekrety i umożliwi Ci zdobycie tylu obserwujących, ilu zapragniesz mieć. [Helion, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112594 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Gotowość organizacji do zarządzania jakością ; Standaryzacja obsługi - punkt wyjścia w zarządzaniu jakością ; Kreowanie standardów ; Wdrażanie standardów ; Monitoring i badanie standardów ; Pułapki w pracy nad standaryzacją ; Satysfakcja klienta - etap ewolucji w zarządzaniu jakością ; Lojalność i rekomendacja - wynik skutecznego zarządzania jakością ; Customer Journey - podróż klienta ; Zintegrowany model zarządzania jakością obsługi klienta ; Rola wsparcia w zarządzaniu jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105219 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nadaj życie marce czyli Jak stworzyć skuteczną komunikację / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 228, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
R. 1. Jak zaczynać, to zawsze od początku: Na początku była. grupa docelowa ; Z szeregu wystąp - tworzenie persony ; Zabawa w detektywa z pomocą Consumer Day Circle ; Nim pójdziesz dalej, wróć do źródła - wróć do strategii marki ; BIG IDEA - spraw, aby była naprawdę wielka ; Skończmy z myśleniem, że doświadczenie z marką to tylko reklama ; Serio! Planuj działania, nawet jeśli Twój biznes jest jeszcze malutki ; Kiedy plan zawodzi i należy włączyć tryb "elastyczny" ; R. 2. Kreacja robi robotę: Co tak naprawdę myślimy o reklamach? ; Sposoby na zwiększenie zapamiętywalności przekazu reklamowego ; Kto z nas nie uwielbia dobrych historii? ; A może robotę zrobi Lewandowski? Celebrity endorsement w praktyce ; CCC - cena czyni cuda ; "Skarpetki mojego syna nigdy nie były tak białe" - czym jest testimonial? ; Śmiechu warte - o tym, czy humor w reklamie jest wartością dodaną ; Erotyka, rodzina i muzyka ; AdChecking List i zasada czerwonej lampki ; R. 3. Jak wpuścić markę w odpowiedni kanał?: W telewizji fajnie być, ale czy zawsze trzeba? ; Czym różni się billboard sponsorski od spotu reklamowego? ; Nie oglądasz reklam? Dobry marketer i tak Cię złapie ; Audycja zawiera lokowanie produktu ; Zalety i wady lokowania produktu ; Sposoby na zwiększenie skuteczności lokowania produktu ; Marian i Barbara przejmują radio. O reklamie radiowej słów kilka ; Wydruki - te duże i te malutkie. Trzy reguły psychologii percepcji ; Skuteczni w internecie - skrótowo o POEM i CTA ; Więcej oglądać, mniej czytać ; Social Media - błogosławieństwo czy przekleństwo? ; Wszyscy mówią o Twojej marce - jak dobrze wykorzystać influencerów w kampanii? ; Globalny internet w lokalnych działaniach ; O tym, jak marzyłem, żeby zostać PR-owcem.
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana. Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę - a teraz przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku. Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i wskazówek dotyczących trzech kluczowych dla komunikowania marki obszarów, jakimi są: zagadnienia związane z grupą docelową (definiowanie, rozpoznawanie, dobór języka przekazu itd.) znaczenie dobrej kreacji i rozwiązania sprzyjające efektywności reklamy najpopularniejsze kanały komunikacji z konsumentem. Teoria i praktyka, które mistrzowsko łączy w książce jej autor, przydadzą się zarówno osobom od lat zajmującym się tematem, jak i właścicielom rozwijających się firm, a także pracownikom stającym przed wyzwaniem zaprezentowania nowego brandu światu. Jeśli należysz do pierwszej grupy, potraktuj lekturę jako okazję do powtórki, uzupełnienia i usystematyzowania swojej wiedzy. Jeżeli stawiasz pierwsze kroki w tej dziedzinie, będzie to dla Ciebie źródło przydatnej wiedzy, z którego możesz stale czerpać podczas podróży po fascynującym świecie marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112871 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podobno obraz jest wart więcej niż tysiąc słów. A ile mogą być dla Ciebie warte odpowiednio dobrane słowa? Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biznesie. By przykuć uwagę odbiorcy, zainteresować go swoim produktem, wreszcie ? doprowadzić do transakcji, często stąpa się po niepewnym gruncie. Tymczasem tak jak w życiu wystarczy zapytać kogoś o drogę, poznać wydeptane przez miejscowych ścieżki, nauczyć się rozpoznawać określone punkty na mapie ? tak samo w biznesie warto poznać zasady i schematy, jakimi rządzą się skuteczne treści. Ta książka jest przewodnikiem po świecie tych schematów. Autorka przeprowadzi Cię przez kręte uliczki copywritingu sprzedażowego, licząc, że dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz je przemierzać samodzielnie, niemal z zamkniętymi oczami! W czym Ci pomoże ta książka? w zdefiniowaniu potrzeb i motywacji odbiorców, w skutecznym odpowiadaniu na te potrzeby poprzez angażujące treści, w szybszym i prostszym tworzeniu tekstów dzięki znajomości formuł copywriterskich, w przełamaniu klątwy wiedzy, by pisać zrozumiale dla każdego odbiorcy, w stosowaniu języka korzyści, który naprawdę sprzedaje. [www.azymut.pl, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-81 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111748 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Virtual selling : a quick-start guide to leveraging video, technology, and virtual communication channels to engage remote buyers and close deals fast" 2020.
Na okładce nazwa oryginalnego wydawcy: Wiley.
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną! W książce między innymi: sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji, zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji, efektywne strategie docierania do trudno dostępnych interesariuszy, różne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej, pięć C sprzedaży społecznościowej, łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży. [Helion, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 253-[255].
Prawdziwy lider, czyli jaki? Co czyni wielkich przywódców inspirującymi? Z jakiego powodu jednych szefów uznajemy za świetnych, a innych za zupełnie przeciętnych? Dlaczego tylko niektórych mówców odbieramy jako autentycznych i przekonywających? Wielkich przywódców, świetnych szefów i przekonywających mówców łączy kilka cech: wszyscy ci ludzie są pewni siebie i działają ze spokojem nawet wtedy, gdy pozostają pod presją. Wiedzą, co robić w trudnych sytuacjach, i dają przykład innym. Komunikują się elokwentnie, jasno i precyzyjnie. Innymi słowy, każdego z nich można określić mianem prawdziwego lidera. Takiego, po którym od razu widać, że potrafi wywierać wpływ. Executive presence, z angielskiego prezencja przywódcza, jest właśnie tym czymś, co pozwala porywać za sobą ludzi, przemawiać do nich, inspirować ich i sprawiać, by podążali za przywódcą pełni spokoju i zaufania. Nie ma znaczenia, kim jesteś ― politykiem, dyrektorem szkoły, właścicielem firmy, menedżerem w prywatnej firmie, wykładowcą na uczelni lub wschodzącą gwiazdą show-biznesu ― jeśli jednym z Twoich naczelnych zawodowych zadań jest liderowanie, musisz przede wszystkim nauczyć się intencjonalnie kształtować swój wizerunek. Na stronach tej książki znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak to skutecznie zrobić. [Helion, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poszukiwanie nowej pracy to... ciężka praca. Ciężka, stresująca i zazwyczaj mozolna. Ogłoszenia rekrutacyjne nierzadko przybierają skomplikowaną formę. Nazwa oferowanego stanowiska brzmi na pierwszy rzut oka atrakcyjnie, ale gdy uważnie się wczytać, lista oczekiwań pracodawcy względem przyszłego pracownika okazuje się nierealna. Ludzie o tak szerokich kompetencjach po prostu nie istnieją! Może zatem, skoro choć część wymogów udaje się spełnić, warto odpowiedzieć na ogłoszenie, wysłać CV i czekać? Przecież - wiadomo - jakoś to będzie! Zaraz, zaraz, to nie tak. Do szukania pracy, tak jak do każdego innego projektu, trzeba się porządnie przygotować. Po pierwsze - zastanowić się, jakie zdolności, predyspozycje, umiejętności i doświadczenia możemy zaproponować przyszłemu pracodawcy. Po drugie - spisać je w formie krótkiego, konkretnego życiorysu. Po trzecie - ustalić, jak rozwinąć poszczególne jego punkty w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Po czwarte - być gotowym na spotkanie z rekruterem. Osobą, która wbrew pozorom jest po naszej stronie. Chce jak najszybciej znaleźć dla firmy odpowiedniego pracownika. Właściwie przygotowany kandydat jest w stanie w trakcie rozmowy przekonać rekrutera, że to właśnie jego kompetencje są tymi, których firma potrzebuje. [Helion, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-331.108 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Na okładce i grzbiecie logo wydawcy oryginału.
Tytuł oryginału: "Hooked : how to build habit-forming products" 2014.
Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania - czegokolwiek i przez cały dzień - a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie zaplanował. Twoje działania zostały przewidziane i uprzedzone. Twoje nawyki - zaprogramowane i utrwalone. W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.Poradnik, który trzymasz w dłoni, to : źródło praktycznej wiedzy o ludzkich nawykach - jak powstają i w jaki sposób się utrwalają,przejrzysta instrukcja tworzenia produktów, które będą miały moc kuszenia i do których ludzie będą powracać,zestaw wskazówek, dzięki którym korzystanie z twojego produktu stanie się nawykiem, źródło informacji na temat technik behawioralnych stosowanych przez serwisy takie jak Twitter, Instagram, Pinterest oraz wiele innych. Wiedza o kształtowaniu nawyków konsumenckich to naprawdę potężne narzędzie! [Onepress Power, 2024]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113691 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdemaskuj go i przejmij kontrolę nad swoim życiem Psychopaci są wśród nas. Trafiamy na nich w relacjach prywatnych i zawodowych, spotykamy ich na swojej drodze, czasem funkcjonujemy z nimi na co dzień. Często nieświadomie, ponieważ inteligentny psychopata potrafi bardzo dobrze się kamuflować i udawać kogoś, kim nie jest: na przykład przyjaciela lub troskliwego opiekuna. Oczywiście do czasu. W pewnym momencie maski opadają, tamy puszczają i pan P. odsłania przed nami swoją prawdziwą twarz. Zapytany o radę psycholog powie wówczas: "Nie czekaj, uciekaj. Rzuć go i ratuj siebie". Tyle że to nie zawsze jest takie proste. Nie zawsze możliwe. Są sytuacje, w których rozstanie z psychopatą nie jest realną opcją. Bo łączą nas więzi rodzinne, zawodowe albo towarzyskie. Wówczas nie ma innego wyjścia, jak nauczyć się radzić sobie z panem P. Żeby jednak było to możliwe, musimy umieć prawidłowo go rozpoznawać. A co, jeśli pan P. świetnie się kamufluje i potrafi skutecznie mylić tropy podczas testów psychologicznych i kwalifikacji? Na szczęście istnieje jeden niezawodny sposób: możemy go rozpoznać po narzędziach i technikach, które stosuje. Poznanie tych narzędzi, zrozumienie ich mechaniki i konstrukcji daje nam dodatkową broń: możemy stać się sprytniejsi niż pan P., a to najlepsza metoda, by się przed nim chronić. I temu właśnie poświęcona jest ta książka! [www.azymut.pl, 2024]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113614 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Święty spokój : instrukcja obsługi emocji / Jarosław Gibas. - Gliwice : Onepress Sensus, copyright 2023. - 257, [15] stron ; 21 cm.
(Osobowość Odnowa)
Emocje? Weź to na spokojnie! W teorii wiemy o nich bardzo wiele. Gorzej z praktyką. Dlaczego, mimo że rozumiemy, skąd na przykład bierze się w nas złość i rodząca się pod jej wpływem agresja, mimo że pojmujemy, jak bardzo jest ona niszcząca i nieracjonalna, wciąż się jej poddajemy? Potem musimy naprawiać szkody - przepraszamy i tłumaczymy się z głupot, które popełniliśmy. Dlaczego życie tak wielu osób wypełnione jest nieujarzmionym lękiem, poczuciem winy, niską samooceną, stresem, gniewem, smutkiem? Czemu wielu z nas świat emocji kojarzy się wyłącznie z cierpieniem czy wręcz, jak w przypadku odrzucenia - z fizycznym bólem? Na wszystkie te pytania istnieje tylko jedna odpowiedź: wciąż nie wykształciliśmy w sobie zdolności niezbędnych do zarządzania własnymi emocjami i nadal pozwalamy na to, by to one zarządzały nami. Nauczenie się zarządzania emocjami nie należy do łatwych, ale nie jest też niemożliwe. By odnieść w tym sukces, należy zarówno zrozumieć mechanikę działania emocji u siebie i u innych ludzi, jak i przećwiczyć odpowiednie narzędzia radzenia sobie z konkretnymi emocjami. I właśnie w ten sposób została skonstruowana ta książka: w pierwszej części opisano mechanizmy powstawania i działania emocji z perspektywy badań naukowych, dzisiejszej wiedzy o emocjach oraz wielowiekowych tradycji mistycznych czy kulturowych. Druga część została poświęcona kilkunastu kluczowym emocjom najczęściej zgłaszanym jako sprawiające problemy przez pacjentów terapii, a także klientów indywidualnych procesów wsparcia. Narzędzia zawarte w drugiej części książki zostały sprawdzone we własnej praktyce pracy autora - podczas warsztatów, szkoleń czy indywidualnych procesów pracy z klientem. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112632 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
By być skutecznym zawodowo i szczęśliwym w życiu osobistym potrzebujesz dobrych nawyków - świadomie zaplanowanych, a następnie wdrożonych sposobów działania, dzięki którym szybko osiągniesz zaplanowane cele. Wśród nich może się znaleźć zbudowanie wymarzonej sylwetki, nauka języka obcego albo innej umiejętności, okazywanie uczuć partnerowi, spędzanie więcej czasu z dzieckiem, wstawanie rano lub zmiana nawyków żywieniowych. Dzięki odpowiedniej wiedzy jesteś w stanie przeprogramować swój mózg tak, by zmienił niesłużące Ci myśli, emocje i zachowania na takie, które są zdrowe dla Ciebie i Twoich bliskich. Jak to zrobić, dowiesz się z tej książki. [Helion, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czym jest pewność siebie ; Po co nam pewność siebie ; Od czego zależy pewność siebie ; Pewność siebie w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nieskuteczne rady "Uwierz w siebie", "poznaj siebie", "bądź pewny siebie, a..." - zdobędziesz w życiu wszystko, czego chcesz, ludzie będą robić to, czego od nich oczekujesz, będziesz bogaty i spełniony. Kto wie, może nawet sięgniesz po władzę polityczną albo duchową i powiedziesz za sobą tłumy? Ludzie lubią wiedzieć, że podążają za kimś, kto wie, co robi, wie, jak to zrobić, i nie miewa niepotrzebnych wątpliwości. Ale to się nie wydarzy. Nie tak działa pewność siebie. Prawdziwa pewność siebie. Osoba pewna siebie taką się stworzyła. Akceptuje się i zna swoją wartość. Ma zdolność autorefleksji i potrafi w oparciu o fakty ocenić swoje mocne i słabe strony. Traktuje pewność siebie jako drogę do osobistego szczęścia i zawodowego sukcesu. Zarządza swoimi emocjami i zachowaniami, jest empatyczna i potrafi wpływać na siebie i innych. Jest wrażliwa bez użalania się i asertywna bez arogancji. Wychodzi poza własną przeszłość i ponad modele rodzinne i kulturowe. Jak ją w sobie wypracować? W swojej najnowszej książce doktor Mateusz Grzesiak zabierze Cię w podróż do prawdziwej pewności siebie. Takiej, której można się nauczyć i o którą warto się postarać, ponieważ da Ci możliwości pozwalające na samorealizację i wielowymiarowy rozwój. [Helion, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112900 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Napoleon Hill's philosophy of success : the 17 original lessons" 2021.
Przygotuj się na zdobycie umiejętności, które na zawsze odmienią Twoje życie! Nie musisz się godzić na nic, co jest skromniejsze od Twoich oczekiwań! Możesz korzystać z własnych wrodzonych duchowych mocy! Zasługujesz na radość wolności ciała i umysłu! Mijają dziesięciolecia, a filozofia Napoleona Hilla wciąż nie ma sobie równych. Głębia, prostota i elegancja, która bije z jego dzieł, nieodmiennie inspirują i zachwycają rzesze czytelników. Autor poświęcił wiele lat życia na drobiazgowe badania, dzięki którym dowiódł, że istota powodzenia i szczęśliwego życia kryje się w siedemnastu zasadach. Wystarczy je zrozumieć, przyjąć i postępować zgodnie z nimi, aby już wkrótce cieszyć się wyjątkowymi dokonaniami. W tej książce znajdziesz zbiór siedemnastu wykładów, dotychczas dostępnych tylko dla wyjątkowych osób, które przechodziły szkolenie pozwalające uczyć innych metody Napoleona Hilla. Teraz, dzięki temu unikalnemu kursowi autoryzowanemu przez Fundację Napoleona Hilla, możesz wkroczyć na prawdziwą drogę nieprzemijających sukcesów! Zapoznaj się z niepublikowanymi wcześniej wykładami dla przyszłych nauczycieli filozofii Hilla! -Odkryj siedemnaście zasad sukcesu! -Zrozum swój cel i cztery czynniki rozwijające sojusz Superumysłu! -Kształtuj pozytywne nawyki! Podążaj śladami osób odnoszących ogromne sukcesy! [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113096 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej