Strategia marketingowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Rumelt Richard P. (1942- )
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kobieta
(5242)
Literatura polska
(4584)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3683)
Strategia marketingowa
(-)
Rodzina
(3661)
II wojna światowa (1939-1945)
(3059)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2550)
Relacje międzyludzkie
(2442)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2385)
Tajemnica
(2110)
Powieść amerykańska
(2014)
Wojsko
(1928)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1866)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1663)
Dziewczęta
(1552)
Żydzi
(1537)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1446)
Nastolatki
(1341)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1301)
Uczniowie
(1293)
Życie codzienne
(1249)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1167)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1115)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1041)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(989)
Wsie
(988)
Ludzie a zwierzęta
(983)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(971)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(942)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(887)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(849)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(831)
Turystyka
(824)
Koty
(817)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(791)
Policjanci
(791)
Sekrety rodzinne
(787)
Dziennikarze
(781)
Podróże
(728)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(687)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Młodzież
(667)
Prawo
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(653)
Muzyka
(647)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Religia
(644)
Etyka
(640)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(626)
Topografia
(620)
Matki i córki
(614)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(583)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(579)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 159-[160].
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... ...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą - marka i strategia zostają. Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi: -w których mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową ; -jak komunikować się z klientami w określony zaplanowany sposób ; -czym jest customer experience, user experience i brand visual identity ; -jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje - jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta. [Helion, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112593 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sedno strategii : jak lider może stać się strategiem / Richard P. Rumelt ; przekład Marcin Kowalczyk. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 395, [4] strony : ilustracje, fotografia, wykresy ; 24 cm.
Tytuł oryginału: "The crux : how leaders become strategists" 2022.
Strategia oparta na wyzwaniach i sedno problemu ; Diagnoza ; Przedzieranie się przez istotę problemu ; Jasne, błyszczące elementy rozpraszające uwagę ; Kuźnia strategii.
Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera "Dobra strategia – zła strategia", pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynamiczną i spójną strategię. Powszechne błędy. Liczne badania pokazują, że liderzy często nie rozumieją, czym właściwie jest strategia ani jak ją tworzyć, mylą też z nią cele finansowe („wzrost o 15% rocznie”) i cele aspiracyjne („będziemy produkować wiodące na rynku produkty”). Z pomocą przychodzi Richard Rumelt i jego najnowsza książka, która radykalnie zmienia sposób, w jaki liderzy myślą i wykonują najważniejszą część swojej pracy: tworzenie strategii. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111753 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia Instagrama : jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
R. 1. Dlaczego warto mieć konto na Instagramie? Siedem ważnych powodów: Powód #1. Prawdopodobnie najlepsze miejsce na budowanie marki osobistej w Internecie ; Powód #2. Prostota ; Powód #3. Instagram nie wymiera, w przeciwieństwie do Facebooka ; Powód #4. Magia pieniędzy ; Powód #5. Jest tutaj ponad 9 milionów Polaków ; Powód #6. Crossy i współprace ; Powód #7. Prosty newsletter ; R. 2. Co warto zrobić, zanim zaczniesz myśleć o milionowych zasięgach?: Do kogo chcesz trafić? ; Jak potencjalny klient szukałby Cię na Instagramie? ; Jakie potencjalny klient ma problemy, pytania i wątpliwości? ; Kto już zebrał społeczność, którą chcesz stworzyć? ; Jak notes z pomysłami na rolki uratuje Twoje zasięgi? ; R. 3. Jak skonfigurować konto na Instagramie, żeby mieć więcej obserwujących?: Jak stworzyć zdjęcie profilowe, które wyróżni Cię z tłumu? ; Poprawne SEO profilu na Instagramie, czyli dlaczego Twoi potencjalni klienci nie mogą Cię znaleźć ; Korzyści z założenia konta biznesowego lub konta twórcy ; Jak napisać na Instagramie bio, które przyciągnie nowych klientów i followersów? ; Jak dodać opcje kontaktu - co to jest "przycisk działania"? ; Link w bio, czyli jaki link w opisie profilu działa najlepiej ; Jaką kategorię wybrać i jaki ma ona związek z wiralowymi utworami? ; Po co Ci awatar? ; Dlaczego w bio nie warto dodawać hashtagów? ; Ta jedna zmiana spowoduje, że Instagram zacznie Cię polecać innym ; R. 4. Szesnaście źródeł pomysłów na milionowe rolki i posty: Zapytaj swoją społeczność o jej największy problem ; Jak czerpać inspiracje z TikToka ; Jak Google Alerts ułatwi Ci pracę i wypozycjonuje Cię jako eksperta? ; Najdroższy plik w moim telefonie ; Jak czerpać inspirację z Instagrama? ; Jak szukam inspiracji na YouTube ; Shorty YouTube i jedna genialna funkcja ; Jak szukać pomysłów na milionowe rolki na Twitterze? ; Jak legalnie podbierać klientów konkurencji, czyli strategia porzuconych komentarzy ; Jak zamienić 4-godzinne spotkanie na Zoomie w setki rolek na Instagramie? ; Jak stworzyć genialną serię rolek, która wciąga jak biebrzańskie bagna? ; Niezastąpione tipy z książek ; Niesprawiedliwa przewaga dzięki Google Trends ; Ukryta siła remiksów ; Ten jeden trick da Ci dziesiątki pomysłów na wiralowe treści w kilka minut ; Jak ChatGPT wymyśli setki pomysłów na wiralowe rolki w 3 minuty? ; R. 5. Jak nagrywać milionowe rolki i zdobywać TYSIĄCE followersów dziennie: Dlaczego rolki robią zasięgi i przyciągają followersów? ; Dlaczego warto postawić na rolki na Instagramie? ; Typy rolek na Instagramie, które zmienią nudne konto w magnes przyciągający followersów ; Co robi różnicę, czyli jaki sprzęt da Ci niesprawiedliwą przewagę nad konkurencją? ; Mój proces nagrywania MILIONOWYCH rolek krok po kroku ; Nagrałeś rolkę - i co dalej? ; Ile rolek dziennie publikować? ; O której godzinie publikować rolki? ; Co decyduje o tym, że rolka osiąga milion wyświetleń? ; R. 6. Osiem narzędzi Instagrama, które musisz zrozumieć, jeżeli chcesz mieć milionowe zasięgi: Siła postów ; Posty karuzelowe ; Reels, czyli dynamiczne rolki ; Zbuduj relacje za pomocą Stories ; Tytanowa społeczność za sprawą live'ów na Instagramie ; "Pisz na priv", czyli ukryta siła DM ; Tajemnicza karta "Eksploruj" ; R. 7. Jak dodawać posty, które zbudują Ci zasięgi i zapewnią dużą sprzedaż?: Jakie posty sprawdzają się najlepiej? ; Ukryty sekret największych influencerek ; Jak napisać post o dużych zasięgach? ; Co musisz wiedzieć o copyrighcie na Instagramie? ; Dodajemy post na Instagramie krok po kroku ; Dodaliśmy post - i co dalej? ; R. 8. Sekret algorytmów Instagrama: Ta jedna informacja o algorytmach zmienia wszystko ; Dlaczego na Instagramie jest kilka algorytmów? ; Jak działają algorytmy postów? ; Jak działają algorytmy rolek i co zwiększa zasięgi? ; Jak działają algorytmy relacji na Instagramie? ; Jak działa algorytm wydarzeń live? ; Algorytmy - podsumowanie ; R. 9. Sześć rzeczy, które warto wiedzieć o hashtagach, żeby poprawiły zasięgi: Jak dobierać hashtagi? ; Jak dodawać hashtagi szybciej? ; Czy hashtagi mogą psuć zasięgi? ; Ile hashtagów dodawać? ; Czy można być ukaranym za stosowanie stale tych samych hashtagów? ; Czy istnieją zakazane hashtagi? ; R. 10. Piętnaście sprawdzonych sposobów na zdobywanie od 100 do 200 followersów dziennie: Czy liczba followersów ma znaczenie? ; Czym jest tzw. bańka niszy? ; System pozyskiwania followersów wdrożony w firmie ; Daj wartość, czyli co? ; Wezwanie do akcji ; Magia kodów QR ; Wykorzystaj zasoby ; Jak zdobyć followersów dzięki wartościowym komentarzom? ; Jak zdobywać followersów dzięki właściwie dobranym hashtagom? ; Czym są crossy? ; Czy płatna promocja profilu ma sens w kontekście zdobywania followersów? ; Jak zdobyłem 250 tysięcy followersów w niecałe 9 miesięcy? Studium przypadku ; Narzędzie do mierzenia skuteczności - Social Blade ; Metoda dla trenerów i osób występujących publicznie ; Metoda wyjętego puzzla, czyli jak w 1 dzień zdobyłem 2 tysiące followersów ; Jak stuningować ustawienia konta, żeby Instagram polecał Twój profil? ; R. 11. Jak zamienić obserwujących w oddaną społeczność, czyli pięć sposobów na zwiększenie zaangażowania: Co zrobić, żeby odbiorcy pisali więcej komentarzy? ; Jak szybciej odpisywać na komentarze? ; Prosty trick na trzy razy więcej komentarzy ; Jak zwiększyć zaangażowanie w relacjach na Instagramie? ; Dlaczego live'y na Instagramie mają wpływ na ogólne zaangażowanie społeczności? ; R. 12. Jak zarabiać, czyli pierwszy MILION z Instagrama ; Czy Instagram płaci za wyświetlenia? ; Jak zdobyć firmy do współpracy? ; Jak sprzedawać własne produkty? ; Jak zbudować lejek sprzedażowy na Instagramie? ; Masz konto na Instagramie tylko w tym jednym celu, czyli siła re marketingu ; Jakim kontom trudno zdobyć płatną współpracę? ; Ile zarabia się na współpracy? ; R. 13. Jak nie stracić konta. Wszystko, co musisz wiedzieć o bezpieczeństwie i problemach z kontem: Jak zabezpieczyć konto przed kradzieżą? ; Jak wylogować hackera ze swojego konta? ; Jak sprawdzić, czy nie masz do czynienia z awarią? ; Jak sprawdzić, czy Twoje konto jest polecane przez Instagram lub czy nie masz nałożonych ograniczeń? ; R. 14. Analityka Instagrama, czyli nudne czynności dające ciekawe wyniki: Analiza statystyk konta i poszczególnych materiałów ; Jak poznać swoją widownię i co z tego wynika? ; Co zrobić, gdy zasięgi spadają? ; Podsumowanie książki. Co dalej?
A Ty, ilu chcesz mieć obserwujących na Instagramie? Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste? Nie do końca. Na Instagramie obecnych jest dziś około 9 mln Polaków. Wielu użytkowników jedynie odbiera publikowane tam treści bądź incydentalnie umieszcza na swoich kontach posty. Jednak nie o takich instagramerach jest ta książka. Istnieje grono osób, które publikują tam regularnie, merytorycznie i w doskonale przemyślany sposób, budując dzięki Instagramowi ogromne zasięgi oraz markę osobistą. Te działania pozwalają często zarabiać spore pieniądze. Konkurencja jest duża, ale droga pozostaje otwarta. Jeśli zatem chcesz dołączyć do grona instagramowych influencerów, ta książka odsłoni przed Tobą ich sekrety i umożliwi Ci zdobycie tylu obserwujących, ilu zapragniesz mieć. [Helion, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112594 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej