Skwarek Mirosław
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1652)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Skwarek Mirosław
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(643)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(517)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(492)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Shakespeare William
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Dickens Charles
(441)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(399)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Verne Jules
(393)
Fabianowska Małgorzata
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(338)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
London Jack
(298)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Conrad Joseph
(236)
May Karol
(235)
Austen Jane
(233)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Stevenson Robert Louis
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Kipling Rudyard
(211)
Szal Marek
(211)
Voltz William
(211)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Instagram
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Magia Instagrama : jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
R. 1. Dlaczego warto mieć konto na Instagramie? Siedem ważnych powodów: Powód #1. Prawdopodobnie najlepsze miejsce na budowanie marki osobistej w Internecie ; Powód #2. Prostota ; Powód #3. Instagram nie wymiera, w przeciwieństwie do Facebooka ; Powód #4. Magia pieniędzy ; Powód #5. Jest tutaj ponad 9 milionów Polaków ; Powód #6. Crossy i współprace ; Powód #7. Prosty newsletter ; R. 2. Co warto zrobić, zanim zaczniesz myśleć o milionowych zasięgach?: Do kogo chcesz trafić? ; Jak potencjalny klient szukałby Cię na Instagramie? ; Jakie potencjalny klient ma problemy, pytania i wątpliwości? ; Kto już zebrał społeczność, którą chcesz stworzyć? ; Jak notes z pomysłami na rolki uratuje Twoje zasięgi? ; R. 3. Jak skonfigurować konto na Instagramie, żeby mieć więcej obserwujących?: Jak stworzyć zdjęcie profilowe, które wyróżni Cię z tłumu? ; Poprawne SEO profilu na Instagramie, czyli dlaczego Twoi potencjalni klienci nie mogą Cię znaleźć ; Korzyści z założenia konta biznesowego lub konta twórcy ; Jak napisać na Instagramie bio, które przyciągnie nowych klientów i followersów? ; Jak dodać opcje kontaktu - co to jest "przycisk działania"? ; Link w bio, czyli jaki link w opisie profilu działa najlepiej ; Jaką kategorię wybrać i jaki ma ona związek z wiralowymi utworami? ; Po co Ci awatar? ; Dlaczego w bio nie warto dodawać hashtagów? ; Ta jedna zmiana spowoduje, że Instagram zacznie Cię polecać innym ; R. 4. Szesnaście źródeł pomysłów na milionowe rolki i posty: Zapytaj swoją społeczność o jej największy problem ; Jak czerpać inspiracje z TikToka ; Jak Google Alerts ułatwi Ci pracę i wypozycjonuje Cię jako eksperta? ; Najdroższy plik w moim telefonie ; Jak czerpać inspirację z Instagrama? ; Jak szukam inspiracji na YouTube ; Shorty YouTube i jedna genialna funkcja ; Jak szukać pomysłów na milionowe rolki na Twitterze? ; Jak legalnie podbierać klientów konkurencji, czyli strategia porzuconych komentarzy ; Jak zamienić 4-godzinne spotkanie na Zoomie w setki rolek na Instagramie? ; Jak stworzyć genialną serię rolek, która wciąga jak biebrzańskie bagna? ; Niezastąpione tipy z książek ; Niesprawiedliwa przewaga dzięki Google Trends ; Ukryta siła remiksów ; Ten jeden trick da Ci dziesiątki pomysłów na wiralowe treści w kilka minut ; Jak ChatGPT wymyśli setki pomysłów na wiralowe rolki w 3 minuty? ; R. 5. Jak nagrywać milionowe rolki i zdobywać TYSIĄCE followersów dziennie: Dlaczego rolki robią zasięgi i przyciągają followersów? ; Dlaczego warto postawić na rolki na Instagramie? ; Typy rolek na Instagramie, które zmienią nudne konto w magnes przyciągający followersów ; Co robi różnicę, czyli jaki sprzęt da Ci niesprawiedliwą przewagę nad konkurencją? ; Mój proces nagrywania MILIONOWYCH rolek krok po kroku ; Nagrałeś rolkę - i co dalej? ; Ile rolek dziennie publikować? ; O której godzinie publikować rolki? ; Co decyduje o tym, że rolka osiąga milion wyświetleń? ; R. 6. Osiem narzędzi Instagrama, które musisz zrozumieć, jeżeli chcesz mieć milionowe zasięgi: Siła postów ; Posty karuzelowe ; Reels, czyli dynamiczne rolki ; Zbuduj relacje za pomocą Stories ; Tytanowa społeczność za sprawą live'ów na Instagramie ; "Pisz na priv", czyli ukryta siła DM ; Tajemnicza karta "Eksploruj" ; R. 7. Jak dodawać posty, które zbudują Ci zasięgi i zapewnią dużą sprzedaż?: Jakie posty sprawdzają się najlepiej? ; Ukryty sekret największych influencerek ; Jak napisać post o dużych zasięgach? ; Co musisz wiedzieć o copyrighcie na Instagramie? ; Dodajemy post na Instagramie krok po kroku ; Dodaliśmy post - i co dalej? ; R. 8. Sekret algorytmów Instagrama: Ta jedna informacja o algorytmach zmienia wszystko ; Dlaczego na Instagramie jest kilka algorytmów? ; Jak działają algorytmy postów? ; Jak działają algorytmy rolek i co zwiększa zasięgi? ; Jak działają algorytmy relacji na Instagramie? ; Jak działa algorytm wydarzeń live? ; Algorytmy - podsumowanie ; R. 9. Sześć rzeczy, które warto wiedzieć o hashtagach, żeby poprawiły zasięgi: Jak dobierać hashtagi? ; Jak dodawać hashtagi szybciej? ; Czy hashtagi mogą psuć zasięgi? ; Ile hashtagów dodawać? ; Czy można być ukaranym za stosowanie stale tych samych hashtagów? ; Czy istnieją zakazane hashtagi? ; R. 10. Piętnaście sprawdzonych sposobów na zdobywanie od 100 do 200 followersów dziennie: Czy liczba followersów ma znaczenie? ; Czym jest tzw. bańka niszy? ; System pozyskiwania followersów wdrożony w firmie ; Daj wartość, czyli co? ; Wezwanie do akcji ; Magia kodów QR ; Wykorzystaj zasoby ; Jak zdobyć followersów dzięki wartościowym komentarzom? ; Jak zdobywać followersów dzięki właściwie dobranym hashtagom? ; Czym są crossy? ; Czy płatna promocja profilu ma sens w kontekście zdobywania followersów? ; Jak zdobyłem 250 tysięcy followersów w niecałe 9 miesięcy? Studium przypadku ; Narzędzie do mierzenia skuteczności - Social Blade ; Metoda dla trenerów i osób występujących publicznie ; Metoda wyjętego puzzla, czyli jak w 1 dzień zdobyłem 2 tysiące followersów ; Jak stuningować ustawienia konta, żeby Instagram polecał Twój profil? ; R. 11. Jak zamienić obserwujących w oddaną społeczność, czyli pięć sposobów na zwiększenie zaangażowania: Co zrobić, żeby odbiorcy pisali więcej komentarzy? ; Jak szybciej odpisywać na komentarze? ; Prosty trick na trzy razy więcej komentarzy ; Jak zwiększyć zaangażowanie w relacjach na Instagramie? ; Dlaczego live'y na Instagramie mają wpływ na ogólne zaangażowanie społeczności? ; R. 12. Jak zarabiać, czyli pierwszy MILION z Instagrama ; Czy Instagram płaci za wyświetlenia? ; Jak zdobyć firmy do współpracy? ; Jak sprzedawać własne produkty? ; Jak zbudować lejek sprzedażowy na Instagramie? ; Masz konto na Instagramie tylko w tym jednym celu, czyli siła re marketingu ; Jakim kontom trudno zdobyć płatną współpracę? ; Ile zarabia się na współpracy? ; R. 13. Jak nie stracić konta. Wszystko, co musisz wiedzieć o bezpieczeństwie i problemach z kontem: Jak zabezpieczyć konto przed kradzieżą? ; Jak wylogować hackera ze swojego konta? ; Jak sprawdzić, czy nie masz do czynienia z awarią? ; Jak sprawdzić, czy Twoje konto jest polecane przez Instagram lub czy nie masz nałożonych ograniczeń? ; R. 14. Analityka Instagrama, czyli nudne czynności dające ciekawe wyniki: Analiza statystyk konta i poszczególnych materiałów ; Jak poznać swoją widownię i co z tego wynika? ; Co zrobić, gdy zasięgi spadają? ; Podsumowanie książki. Co dalej?
A Ty, ilu chcesz mieć obserwujących na Instagramie? Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste? Nie do końca. Na Instagramie obecnych jest dziś około 9 mln Polaków. Wielu użytkowników jedynie odbiera publikowane tam treści bądź incydentalnie umieszcza na swoich kontach posty. Jednak nie o takich instagramerach jest ta książka. Istnieje grono osób, które publikują tam regularnie, merytorycznie i w doskonale przemyślany sposób, budując dzięki Instagramowi ogromne zasięgi oraz markę osobistą. Te działania pozwalają często zarabiać spore pieniądze. Konkurencja jest duża, ale droga pozostaje otwarta. Jeśli zatem chcesz dołączyć do grona instagramowych influencerów, ta książka odsłoni przed Tobą ich sekrety i umożliwi Ci zdobycie tylu obserwujących, ilu zapragniesz mieć. [Helion, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112594 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej