Kompetencje zawodowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(11)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(5)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(8)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Brzeziński Jerzy (1947- )
(1)
Ciećwierz Agnieszka
(1)
Furmanek Waldemar (1945- )
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Grebski Michalene Eva
(1)
Grebski Wiesław
(1)
Jegier Aneta
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Koper Anna (pielęgniarstwo)
(1)
Koper Krzysztof (onkolog)
(1)
Kwiatkowski Stefan T
(1)
Lenart Jolanta (1960- )
(1)
Nasher-Awakemian Jack G. O. (1979- )
(1)
Oleś Piotr (1955- )
(1)
Piecuch Aleksander (1963- )
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Ploch Leszek
(1)
Rychlik Magdalena (tłumaczka)
(1)
Szurowska Beata (1973- )
(1)
Turska Elżbieta
(1)
Warzocha Tomasz
(1)
Winiarczyk Anna
(1)
Wolniak Radosław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Inżynierowie
(1)
Menedżerowie
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Kompetencje zawodowe
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Raport z badań
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W książce wyłącznie błędnie przypisany ISBN.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 141-152. Indeksy.
Streszczenie w języku angielskim.
Technologie uczenia i uczenia się ; Budowanie kompetencji na miarę rewolucji cyfrowej ; Podejścia do kierowania zespołami ludzkimi w cyfrowej rzeczywistości ; Instrumenty kierowniczych oddziaływań we współczesnym kierowaniu zespołami ludzkimi ; Twórcze metody zespołowego rozwiązywania problemów ; Narzędzia komunikacji w zespole w dostosowaniu do wymogów rewolucji cyfrowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112124 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 517-[544]. Indeksy.
CZ. I PSYCHOLOGIA JAKO NAUKA: 1. Jaką nauką jest psychologia? ; Psychologia jest nauką empiryczną, która ma swoje osobliwości ; Osobliwości przedmiotu i metody psychologii ; Koncepcja człowieka ; Psychologia a inne dyscypliny naukowe: problemy interdyscyplinarne ; CZ. II PROBLEMY KSZTAŁCENIA PSYCHOLOGÓW: 2. Skąd się biorą psychologowie – co zrobić, aby zostać dobrym psychologiem?: Idea kształcenia na poziomie uniwersyteckim – czyli czemu służy studiowanie ; Studia psychologiczne na polskich uniwersytetach i w innych szkołach ; O potrzebie ogólnopolskich standardów kształcenia na studiach ; O jednolite standardy dla rozpraw doktorskich z psychologii ; 3. Co po dyplomie magisterskim – nieustające doskonalenie zawodowe i podejmowanie nowych wyzwań zawodowych: Co dają, a czego nie dają studia magisterskie i co można dzięki nim osiągnąć? ; 2. Zawód psycholog ; 3. Psycholog – jako profesjonalista, badacz i nauczyciel akademicki ; 4. Europejski Certyfikat Psychologa EuroPsy ; Specjalizacja, certyfikat, uprawnienia ; Konieczność ustawicznego kształcenia ; CZ. III PSYCHOLOG JAKO PROFESJONALISTA: 4. Jedna jest psychologia, ale z wieloma zastosowaniami: O integracji teorii i badań empirycznych z praktyką psychologiczną ; Od teorii do praktyki. Cztery fazy przejścia od wyników badania naukowego do ich praktycznych zastosowań ; 3. Praktyka oparta na dowodach empirycznych ; 5. Gdy psycholog występuje jako ekspert: Trzy role eksperckie podejmowane przez psychologa ; Psycholog-badacz jako kompetentny krytyk naukowy ; Dobre „wychowanie” badacza-krytyka ; 4. Niepożądane społeczne skutki złej krytyki naukowej ; 5. Psycholog-profesjonalista jako biegły sądowy ; 6. Psycholog-profesjonalista jako doradca i autor ekspertyz ; 6. Gdy psycholog występuje jako popularyzator: Kto, co i jak powinien popularyzować? ; 2. W kierunku ustalenia granic popularyzacji wiedzy ; 7. Gdy psycholog angażuje się w działalność społeczną: 1. Ochrona zdrowia psychicznego jednym z priorytetów Unii Europejskiej ; 2. Przeciwdziałanie negatywnym zjawiskom ; 3. Promocja zdrowia i jakości życia ; 4. Interwencja ; 8. Psycholog wobec problemów współczesności: Niektóre problemy popandemicznego świata ; Czterowymiarowy model zmian człowieka XXI wieku ; Psychologiczne implikacje zmian ; 4. Jeszcze o wyzwaniach popandemicznego świata ; CZ. IV NIE TYLKO WIEDZA…: 9. Nie tylko twarda wiedza naukowa, lecz także empatia: Co jest potrzebne w zawodzie psychologa: wiedza i empatia ; Profesjonalizm jako synteza wiedzy i empatii ; Osiem cnót psychologicznych ; Jak to osiągnąć? ; Podatność i odporność na wpływy kulturowe ; 10. Wrażliwość etyczna psychologa: badacza i profesjonalisty: Znaczenie wrażliwości etycznej w kształceniu i funkcjonowaniu zawodowym psychologów ; Etyczny kontekst badania naukowego ; Etyczny kontekst działalności profesjonalnej ; Konieczność funkcjonujących regulacji prawnych dotyczących zawodu psychologa. [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109905 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poszukiwanie nowej pracy to... ciężka praca. Ciężka, stresująca i zazwyczaj mozolna. Ogłoszenia rekrutacyjne nierzadko przybierają skomplikowaną formę. Nazwa oferowanego stanowiska brzmi na pierwszy rzut oka atrakcyjnie, ale gdy uważnie się wczytać, lista oczekiwań pracodawcy względem przyszłego pracownika okazuje się nierealna. Ludzie o tak szerokich kompetencjach po prostu nie istnieją! Może zatem, skoro choć część wymogów udaje się spełnić, warto odpowiedzieć na ogłoszenie, wysłać CV i czekać? Przecież - wiadomo - jakoś to będzie! Zaraz, zaraz, to nie tak. Do szukania pracy, tak jak do każdego innego projektu, trzeba się porządnie przygotować. Po pierwsze - zastanowić się, jakie zdolności, predyspozycje, umiejętności i doświadczenia możemy zaproponować przyszłemu pracodawcy. Po drugie - spisać je w formie krótkiego, konkretnego życiorysu. Po trzecie - ustalić, jak rozwinąć poszczególne jego punkty w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Po czwarte - być gotowym na spotkanie z rekruterem. Osobą, która wbrew pozorom jest po naszej stronie. Chce jak najszybciej znaleźć dla firmy odpowiedniego pracownika. Właściwie przygotowany kandydat jest w stanie w trakcie rozmowy przekonać rekrutera, że to właśnie jego kompetencje są tymi, których firma potrzebuje. [Helion, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-331.108 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
EDUKACJA WOBEC PRZEMIAN CYWILIZACYJNYCH: Istota współczesnych przemian cywilizacyjnych ; Od rzemiosła do czwartej rewolucji przemysłowej (Industrie 4.0) ; Wyzwania piątej rewolucji przemysłowej ; Nowy model gospodarki. Wyzwania dla edukacji zawodowej ; Innowacje kategorią współczesności ; Nowa praca człowieka w cywilizacji informacyjnej ; PROPEDEUTYKA EDUKACJI ZAWODOWEJ W NOWYM SYSTEMIE OŚWIATY: Nowy system edukacji zawodowej w Polsce ; Wybrane problemy reformy systemu edukacji zawodowej ; TEORIA EDUKACJI ZAWODOWEJ WOBEC PROCESÓW WSPÓŁCZESNOŚCI: Paradygmaty współczesnej edukacji zawodowej ; Od behawiorystycznej do humanistycznej edukacji zawodowej ; Wychowanie ku wartościom pracy/pracy zawodowej ; W poszukiwaniu modelu współczesnej edukacji zawodowej ; Funkcje myślenia w nowym modelu edukacji zawodowej ; TECHNOLOGIE INFORMACYJNE W PROCESACH UCZENIA SIĘ I NAUCZANIA: Technologie informacyjne wspomagające procesy edukacyjne ; Technologie informacyjne w procesie kształcenia zawodowego ; PORADNICTWO I DORADZTWO ZAWODOWE: Poradnictwo i doradztwo zawodowe w nowym systemie edukacji ; Stagnacja czy dalszy rozwój edukacyjno zawodowy absolwentów ; ZAKOŃCZENIE. Zagubienie edukacji zawodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108499 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 225-237.
1. Wprowadzenie (dr Wes Grebski, dr Sandra Grabowka) ; 2. Inżynieria jako zawód (dr Wes Grebski) ; 3. Kroki milowe w technice (dr inż. Sandra Grabowska): Największe osiągnięcia inżynieryjne w XX w. ; Czwarta rewolucja przemysłowa - era Przemysłu 4.0 ; 4. Dyscypliny inżynierskie i techniczne (dr inż. Sandra Grabowska) ; 5. Klucz do sukcesu - co jest ważne na studiach inżynierskich (dr inż. Sandra Grabowska): E-learning jako innowacyjna forma uczenia się ; Jak odnieść sukces na studiach technicznych? To nic skomplikowanego - możesz to zrobić! ; 6. Procedura projektowania inżynierskiego (dr Wes Grebski) ; 7. Projektowanie wytrzymałościowe (dr Wes Grebski): Siły i momenty ; Stan równowagi ; Kratownice ; Ramy i maszyny ; 8. Pojęcie niezawodności i współczynnika bezpieczeństwa (dr Wes Grebski) ; 9. Pojęcie energii - sprawność energetyczna (dr Wes Grebski) ; 10. Problemy związane z energią (dr Wes Grebski) ; 11. Projektowanie inżynierskie (dr Wes Grebski) ; 12. Rola inżynierów w ochronie środowiska (dr Michalene Grebski) ; 13. Rola inżynierów w globalnej gospodarce (dr Michalene Grebski) ; 14. Komunikacja graficzna (dr Wes Grebski) ; 15. Ochrona własności intelektualnej (dr inż. Sandra Grabowska) ; 16. Ekosystem innowacyjności i kreatywności (dr Michalene Grebski) ; 17. Style kierowania i przywództwo (prof. dr hab. inż. Radosław Wolniak) ; 18. Kształtowanie innowacyjności i postaw proinnowacyjnych (prof. dr hab. inż. Radosław Wolniak) ; 19. Kształtowanie cech i kompetencji przywódczych (prof. dr hab. inż. Radosław Wolniak) ; 20. Pomiar innowacyjności i zachowania innowacyjne (prof. dr hab. inż. Radosław Wolniak) ; 21. Ocena umiejętności przywódczych (prof. dr hab. inż. Radosław Wolniak) ; 22. Zastosowanie innowacyjności i umiejętności przywódczych w życiu codziennym (dr Michalene Grebski) ; 23. Uwagi końcowe (dr Wes Grebski).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110041 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [232]-240.
Współfinansowanie: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
1. Osobowość i autorytet nauczyciela. 2. Aspekty prawne w zawodzie nauczyciela. 3. Komunikacja i motywowanie wychowanków do nauki. 4. Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w placówce oświatowej: 4.1. Nieprawidłowości w rozwoju dzieci. 4.2. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. 4.3. Wybrane metody wspomagania rozwoju dzieci. 4.4. Edukacja włączająca oraz kształtowanie postawy pro integracyjnej. 5. Nowoczesne technologie i cyberprzestrzeń w zawodzie nauczyciela: 5.1. Nauczyciel w świecie mediów. 5.2. Kompetencje medialne, informacyjne i cyfrowe nauczycieli jako warunek skutecznej edukacji dzieci i młodzieży. 5.3. Edukacja medialna małego dziecka. 6. Kształcenie społeczno-emocjonalne nauczycieli i uczniów: 6.1. Kompetencje społeczne i emocjonalne – wybrane aspekty. 6.1.1. Kompetencje społeczno-emocjonalne jako brakujący element „szkolnego scenariusza”. 6.1.2. Istota kompetencji społeczno-emocjonalnych oraz procesu ukierunkowanego na ich rozwijanie. 6.1.3. Znaczenie kompetencji społecznych i emocjonalnych w zawodzie nauczyciela. 6.2. Wspomaganie rozwoju społeczno-emocjonalnego nauczycieli. 6.3. Wspomaganie rozwoju społeczno-emocjonalnego dzieci i młodzieży. 6.4. Wspomaganie rozwoju społeczno-emocjonalnego małego dziecka w oparciu o założenia Koncepcji Stymulacji Emocjonalnej. 6.4.1. Nauczyciel w idei edukacji w oparciu o założenia Koncepcji Stymulacji Emocjonalnej. 6.4.2. Wspomaganie rozwoju społeczno-emocjonalnego małych dzieci z wykorzystaniem utworów literackich i zabaw w grupie. 7. Praktyczne kształcenie nauczycieli w perspektywie przyszłości: 7.1. Praktyki pedagogiczne jako ważny element przygotowania do zawodu nauczyciela 7.2. Modelowe ujęcie kształcenia praktycznego studentów studiów pedagogicznych (na podstawie realizacji zadań projektu „Dobre praktyki – dobrzy nauczyciele – skuteczna szkoła”). 7.2.1. Praktyczne kształcenie nauczycieli według modelu wypracowanego w ramach projektu „Dobre praktyki – dobrzy nauczyciele – skuteczna szkoła” – działania w poszczególnych etapach realizacji praktyk. 7.2.1.a. Przygotowanie do realizacji praktyk. 7.2.1.b. Realizacja praktyk na każdym roku studiów. 7.2.1.c. Realizacja zadań w ramach praktyk hospitacyjnych. 7.2.1.d. Realizacja zadań w ramach monitorowania i ewaluacji. 7.2.1.e. Zaliczenie zrealizowanych praktyk. 7.2.2. Realizacja projektu „Dobre praktyki – dobrzy nauczyciele – skuteczna szkoła” – refleksje opiekunów merytorycznych specjalności objętych projektem. 7.2.3. Wnioski, zalecenia i propozycje do wykorzystania w praktyce pedagogicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111883 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach. Indeks.
Proces pielęgnowania w opiece onkologicznej / Agnieszka Koper. Problemy pielęgnacyjne pacjentów w ambulatoryjnej opiece onkologicznej / Renata Matyjasek, Magdalena Burzych. Problemy pielęgnacyjne pacjentów leczonych systemowo / Maria Jolanta Wełna, Beata Kaźmierczak, Zofia Jędrusik. Problemy pielęgnacyjne pacjentów w hematologii / Beata Kaźmierczak, Janina Schabowska. Problemy pielęgnacyjne pacjentów poddawanych radioterapii / Barbara Cichocka, Sylwia Dahms, Małgorzata Trzcińska. Problemy pielęgnacyjne pacjentów leczonych chirurgicznie / Bernadeta Rutkowska, Marta Korecińska, Dorota Nadolska. Problemy pielęgnacyjne pacjentów leczonych chirurgicznie z powodu nowotworów płuc i klatki piersiowej / Ewa Madajewska, Anna Sędłak. Problemy pielęgnacyjne pacjentek z nowotworami piersi / Beata Borzych. Problemy pielęgnacyjne pacjentów onkologicznych w urologii / Edyta Szortyka. Problemy pielęgnacyjne pacjentów z nowotworami wewnątrzczaszkowymi / Robert Ślusarz. Problemy pielęgnacyjne pacjentek onkologicznych w ginekologii / Aleksandra Mazur, Mariola Maślińska. Problemy pielęgnacyjne pacjentów onkologicznych poddawanych intensywnej terapii / Katarzyna Walkowiak, Joanna Jędrzejczyk. Problemy pielęgnacyjne pacjentów onkologicznych w geriatrii / Marta Muszalik, Kornelia Kędziora-Kornatowska. Problemy pielęgnacyjne pacjentów onkologicznych objętych opieką paliatywną / Barbara Jakobi-Banaś, Renata Jakobi. Problemy lekowe pacjentów z chorobą nowotworową / Sławomir Wileński, Krzysztof Jan Koper. Psycholog w opiece nad pacjentem onkologicznym / doktor nauk medycznych Bożena Kawiecka-Dziembowska. Rola i zadania rehabilitanta w opiece nad pacjentem onkologicznym / Ilona Dymek. Żywienie pacjentów onkologicznych / Elżbieta Bandyszewska, Agnieszka Koper. Opieka stomatologiczna nad pacjentem onkologicznym / Paweł Molus.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.15-61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Convinced! : how to prove your competence & win people over" 2018.
Bibliografia, netografia na stronach [255]-310. Indeks.
Dzięki tej książce otworzysz każde drzwi! W końcu dostaniesz to, czego oczekujesz od życia, kariery, innych ludzi. Znowu awansował kolega, który jest od ciebie słabszy? Przygotowałaś świetną prezentację, ale to twój szef zgarnął za nią pochwały? Kolejna rozmowa kwalifikacyjna za tobą, a telefon od wymarzonego pracodawcy jakoś nie dzwoni? Koniec z tym! Poznaj kilka prostych i skutecznych technik negocjacji, które pomogą zmienić ci swoje zawodowe życie. Efekt aureoli, power talking, zarządzanie oczekiwaniami czy moc nonkonformizmu to tylko niektóre z nich. Brzmią intrygująco? Poznaj je, zastosuj i… idź po swoje! To, co wiesz i umiesz, nie świadczy samo za siebie. Jack Nasher, światowej sławy ekspert do spraw negocjacji i autorytet w dziedzinie znajomości technik wpływania na ludzi, nauczy cię, jak przekonać innych, że jesteś utalentowany, godny zaufania i - TAK! - nawet genialny! [Znak, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [354]-365.
Współfinansowanie: Fundacja Krzewienia Kultury Artystycznej Osób Niepełnosprawnych (Warszawa)
CZĘŚĆ I. ANAMNEZA BIEGU ŻYCIA OSÓB Z CHOROBĄ RZADKĄ: Rozdział 1. Choroba Battena – ceroidolipofuscynoza – studium przypadku. Rozdział 2. Choroba De Vivo – studium przypadku. Rozdział 3. Choroba Gauchera – studium przypadku. Rozdział 4. Choroba Norriego – studium przypadku. Rozdział 5. Cystynoza – studium przypadku. Rozdział 6. Zespół Alagille’a – studium przypadku. Rozdział 7. Zespół Arnolda-Chiariego – studium przypadku. Rozdział 8. Zespół CCHS – wrodzonej centralnej hipowentylacji – studium przypadku. Rozdział 9. Zespół Cornelii De Lange – studium przypadku. Rozdział 10. Zespół Costello – studium przypadku. Rozdział 11. Zespół Dravet – studium przypadku. Rozdział 12. Zespół hiper-IgE – studium przypadku. Rozdział 13. Zespół Kallmanna – studium przypadku. Rozdział 14. Zespół Nijmegen – studium przypadku. Rozdział 15. Zespół Noonan – studium przypadku. Rozdział 16. Zespół Pfeiffera – studium przypadku. Rozdział 17. Zespół Pitta-Hopkinsa – studium przypadku. Rozdział 18. Zespół Silvera-Russella – studium przypadku. Rozdział 19. Zespół Smith-Magenis – studium przypadku. Rozdział 20. Zespół Sotosa – studium przypadku. CZĘŚĆ II. WIELOPŁASZCZYZNOWOŚĆ DOMINACJI ZAISTNIENIA OSÓB Z CHOROBĄ RZADKĄ – ANALIZA SEGMENTACYJNA: Rozdział 1. Metodologiczne podstawy analizy. Rozdział 2. Wielopłaszczyznowość dominacji zaistnienia osób z chorobą rzadką – analiza segmentacyjna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-616.89 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111879 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [153]-163.
Od jednorazowego dopasowania do potrzeby ciągłego dopasowywania się ; Od kwalifikacji do kompetencji ; Nietradycyjne formy pracy - szansa czy zagrożenie? ; Od realizowania kariery w ramach jednej organizacji do realizowania kariery bez granic ; Od wartości organizacji do wartości własnych. Przesuwanie odpowiedzialności za karierę z organizacji na pracownika ; Kariera przedsiębiorcy - przedsiębiorczość w karierze ; Młodzi na rynku pracy - szanse i trudności realizowania kariery zawodowej ; Nowa rzeczywistość i nowe formy bezrobocia. Czy robot zabierze nam pracę? ; Za mało pracy, za dużo kwalifikacji. Niedozatrudnienie i przeedukowanie ; Od wyboru zawodu do konstrukcji kariery. Nowa rola poradnictwa zawodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-349.2 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108906 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 125-[134].
Streszczenie w języku angielskim.
I. Wyzwania kształcenia nauczycieli epoki cyfrowej: 1. Kształcenie nauczycieli epoki cyfrowej ; 2. Standardy przygotowania nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych ; 3. Kompetencje nauczycieli epoki cyfrowej ; II. Edukacja w obliczu nowych technologii: 1. Multimedia w procesie kształcenia ; 2. Wybrane przykłady nowych technologii w edukacji ; 3. Mocne i słabe strony technologii w kształceniu ; III. Założenia metodologiczne badań własnych: 1. Przedmiot, cel i problemy badawcze ; 2. Metody, techniki i narzędzia badań ; 3. Organizacja badań oraz charakterystyka grupy badawczej ; IV. Przygotowanie akademickie przyszłych nauczycieli w zakresie wykorzystania technologii w edukacji - wyniki badań własnych: 1. Znajomość nowych technologii i ich wykorzystanie przez studentów kierunku nauczycielskiego ; 2. Wiedza i umiejętności studentów kierunku nauczycielskiego w zakresie korzystania z nowych technologii w edukacji ; 3. Stasowanie nowych technologii w procesie kształcenia przez nauczycieli akademickich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112073 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej